QFEJA

Ligue 070-025 76 08

6 omdömen om QFEJA

Marta M
Escreveu sobre QFEJA

Alltid proffsig och trevlig! Vi har varit kunder i många år och blir jätte nöjda med resultatet varje gång. Vi kan varmt rekommendera att anlita Monika och QFEJA

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 245 omdömen 3.6 av 245 omdömen

Rebecca A
Escreveu sobre QFEJA

Vi är mycket nöjda med städservicen! Alltid i tid och hög standard på städningen. Lösningsorienterad, trevlig och tydlig i sin kommunikation. Vi ger högsta betyg och vi har provat Hemfrid och flera andra mindre aktörer men denna är bäst och kan varmt rekommendera för personlig städservice.

Hellen A
Escreveu sobre QFEJA

Qfeja har utfört hemstädning hos oss. Ett på alla sätt utmärkt genomfört uppdrag. Lätt att kommunicera med och flexibel i relation till våra behov. Man känner sig bortskämd när man kommer hem till ett perfekt städat hem! Rekommenderas varmt !

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1264 omdömen 4.7 av 1264 omdömen

Catarina D
Escreveu sobre QFEJA

Glad och trevlig och förväntningarna uppfylls varje gång. Doften av ett rent hem är så skönt.

Gunborg L
Escreveu sobre QFEJA

Vi har alltid bra kontakt oftast via mejl. Jag är mycket nöjd med den städning jag får och har rekommenderat hen till flera goda vänner.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 202 omdömen 4.9 av 202 omdömen

Christina K Christina K
Brigitta B
Escreveu sobre QFEJA

Oerhört hjälpsam. Trevlig och professionell. Noggrann.