RBS städ service AB

RBS städ service AB

rbs-service.se
  • BadgeTwoYears

Behöver du hjälp med städningen? Välkommen till RBS städ service AB. Vi är ett flexibelt städföretag med stor erfarenhet av städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj. Vi jobbar ständigt med att hålla en hög kvalitet på städningen och 100% nöjda kunder. Vi älskar feedback och...

43 omdömen om RBS städ service AB

Eliass C

Tack RBS städ service AB! Nöjd är vi tackar Mvh // Eliass

Tony A
Skrev om RBS städ service AB

Väl bemött av personal. Var lite slarv med städningen på blandaren köket, och på golvet runt toaletten.

Johan G
Skrev om RBS städ service AB

Trevlig bemötande, gjorde ett jätte bra jobb. Rekommenderas stark.

Björn H
Skrev om RBS städ service AB

Bra städning och kommunikation med RBS!

Eva K
Skrev om RBS städ service AB

Bra kommunikation, bra service, bra städ. Kommer använda dem igen. Rekommenderas varmt . !

Joakim G
Skrev om RBS städ service AB

Mycket bra och snabb återkoppling

Markus F
Skrev om RBS städ service AB

vi har nyligen köpt en flytt! på cirka fyra eller fem timmar städades lägenheten till en mycket hög standard. teamet på två var vänliga och detaljerade och jag rekommenderar dem starkt! den nya hyresgästen var nöjd och vi flyttade ut utan problem. Tack!

Martin S
Skrev om RBS städ service AB

Jättenöjd, även bovärd och nya gästerna. Ger det 98% för helheten. Och trevlig personal.

Joakim B
Skrev om RBS städ service AB

Väldigt snabb respons och service från RBS städservice. Och fönstren som putsades blev i ordets sanna mening prickfria. Jag är mycket nöjd med RBS städservice, rekommenderas å det varmaste.

Cathrine S
Skrev om RBS städ service AB

Superbra gjort. Bra personal som tar jobbet på allvar o seriöst. Jättenöjd

Simona K
Skrev om RBS städ service AB

Profesionella och pålitliga, de utförde ett fint städjobb. Jag anlitade dem för en flyttstädning och detta genomfördes på ett väldigt bra sätt. Jag kommer sannolikt anlita detta företag igen!

Anders B
Skrev om RBS städ service AB

Jättebra upplevelse, enkel bokning kom i tid och gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderas!

Ingalill C
Skrev om RBS städ service AB

En städare kom ensam för kollegan var sjuk och det gjorde att det tog lite längre tid. Jag var mycket nöjd med städningen.

Agneta E
Skrev om RBS städ service AB

Väldigt trevliga och mycket duktiga. Flyttstädning och inglasad balkong.

Maria M
Skrev om RBS städ service AB

Snabb och smidig kontakt inför uppdraget. Väl utförd städning på och fönsterputs!

Theres J
Skrev om RBS städ service AB

Trevligt bemötande av de som städa och de va super duktiga, blev imponerad när jag såg hur rent det var efter. Riktigt bra!

Gunilla M
Skrev om RBS städ service AB

Rent och snyggt gjort. Ordentlig städning och fönsterputs. Trevlig personal. Jag är mycket nöjd!

Lina P
Skrev om RBS städ service AB

Trevligt bemötande av fönsterputsaren som gjorde ett väldigt bra jobb!

Jenny R
Skrev om RBS städ service AB

Snabb och bra fönsterputs till rimligt pris! ⭐

Anita Ö
Skrev om RBS städ service AB

De var hos mig för fönsterputsning av mitt hus . Personalen var trevlig och lyhörd för mina önskemål. Det blev supersnyggt och de var prisvärda. Rekommenderar dem starkt.

Anastasia M
Skrev om RBS städ service AB

Fin och snabb service, svarar väldigt snabbt och är flexibla. Jag är väldigt nöjd med storstädningen!

Irena D gillar detta
Amelie S
Skrev om RBS städ service AB

RBS Städ Service hjälpte mig när jag behövde hjälp med flyttstäd - jag är så nöjd med deras arbete och alla var jättetrevliga som jag kommunicerade med. Skulle definitivt rekommendera RBS Städ Service!

Linda Christina S
Skrev om RBS städ service AB

Snabbt och trevligt bemötande samt bra städning!

Myrna W
Skrev om RBS städ service AB

Har aldrig haft så klara fönster till ett så bra pris . Återkommer till hösten.

Jennifer S
Skrev om RBS städ service AB

Jag bokade en flyttstädning tillsammans med RBS städ och är super nöjd! Slutresultatet blev toppen, min sambo har tidigare jobbat inom flyttstäd och även han blev imponerad! Trevlig & bra kommunikation. Tack Iren! Varmt rekommenderat!

Mikael R
Skrev om RBS städ service AB

Snabb och smidig hjälp med flyttstäd. Det blev rent och jag har nog aldrig sett fönstrena så rena.

Micke T
Skrev om RBS städ service AB

Lätta att få kontakt med, inga problem när vi behövde ändra tid. Klockrent slutresultat

Markus A
Skrev om RBS städ service AB

Jag har anlitat RBS vid två tillfällen och båda gångerna har de utfört klanderfria städningar.

Tommy F
Skrev om RBS städ service AB

Proffsiga och trevliga. De hade kul när de jobbade. Skön bulgarisk musik på stereon. Rent blev det också till ett väldigt rimligt pris. Iren och co var kalasbra. 220 kr extra för resa och material vilket var helt ok och ingen överraskning.

Amr Gouda Moustafa K
Skrev om RBS städ service AB

Went very smooth, finished on time, apartment was perfectly clean, thanks!

Bethzabeth R
Skrev om RBS städ service AB

Pålitliga, det gick så smidigt och det var så fint när jag kom hem.

Sophie H
Skrev om RBS städ service AB

Väldigt trevlig och lyhörd personal som gör ett noggrant och effektivt jobb! Även mycket prisvärda

Fredric F
Skrev om RBS städ service AB

Vi är jättenöjda med vår städning! Kan varmt rekommendera!

Camilla S
Skrev om RBS städ service AB

Alltid punktliga i tid. Gör alltid ett noggrant jobb. Alltid välstädat. Om man ber om extra fixar dom det. Mycket prisvärda

Marius Ballester B
Skrev om RBS städ service AB

Vi är otroligt nöjda med RBS städ! Vi hittade de genom offerta där de erbjöd oss ett väldigt bra pris på återkommande städning. Städningen är mycket väl utförd varje gång och Irena och hennes kollegor är väldigt trevliga. Vi är väldigt glada att vi anlitat de!

Irena D gillar detta
Rickard J
Skrev om RBS städ service AB

Jag är otroligt nöjd med RBS! Jag var ute lite kort inpå inför en fotografering, RBS svarade snabbt på förfrågan och jag hade turen att de kunde på föreslaget datum. Valde deras ”visningsstäd” och är mer än nöjd med resultatet! De var noggranna och det blev skinande rent! Trevligt bemötande och när jag bad de ringa mig ca 20 min innan de var klara så var det inga som helst problem. Jag är väldigt nöjd, kan varmt rekommendera de och kommer själv definitivt anlita de igen! STORT TACK!

Marcus P
Skrev om RBS städ service AB

Mycket trevliga och bra service! Alltid rent och fint när RBS har varit hemma hos oss.

Andreas J
Skrev om RBS städ service AB

Vi har anlitat företaget för flytt, grovstädat och vanlig städning. Allt har varit över förväntan. Helt perfekt!

Alexandra W
Skrev om RBS städ service AB

Bra och seriös företag , jag hittade de på offer Jag är bjöd med de

Lara R
Skrev om RBS städ service AB

Irena och hennes make är trevliga. Förutom att de städar noggrant så är de väldigt flexibla också.

Monica B
Skrev om RBS städ service AB

Irina är jättetrevlig. Kommer alltid i tid. Städar proffsigt.

Peter Vincent M
Skrev om RBS städ service AB

Bästa tänkbara städfirman, alltid toppen!!!! Mycket trevliga, bra priser, super rent varje gång.

Sameh I
Skrev om RBS städ service AB

I hired them to clean the apartment that i moved from. They were great, excellent and skilled