Rent Resultat Sverige

Rent Resultat Sverige

Välkommen till Rent resultat! Vi är vad vi heter - Rent resultat! Med oss får du alltid städning av högsta kvalitet oavsett vilken städtjänst du beställer. Vi lämnar alltid 100% nöjd-kund garanti vilket garanterar att resultatet blir bra. Annars gör vi om det tills du blir nöjd. Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, storstädning,...

21 omdömen om Rent Resultat Sverige

Ingvar S
Skrev om Rent Resultat Sverige

Vi har anlitat Rent Resultat för en storstädning i vår lägenhet och blev väldigt nöjda med resultatet. Vi kommer att anlita de igen för framtida uppdrag.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Åsa B
Skrev om Rent Resultat Sverige

Rent Resultat gjorde en storstädning med fönsterputs hos oss, och de gjorde ett fantastiskt jobb! Noggrannt städat i varje hörn och skinande rent. Även de takfönster som är svåråtkomliga var exemplariskt putsade. De hade en positiv och proffsig energi och var snabba och effektiva. I all korrespondens vi har haft har det funnits en trovärdig och proffsig ton, genomsyrad av både värme och engagemang. Vi är supernöjda och kommer att fortsätta att anlita dem till regelbunden hemstädning. Jag rekommenderar dem varmt!

Svar från Rent Resultat Sverige

Hej Åsa Tack för så fina ord. Den ger oss hopp att bli bättre och bättre. MVH Brankica Rent Resultat

Anja L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Ett professionell bemötande, trevlig och punktlig personal. Jag fick min lägenhet att lysa efter deras jobb, storstädning. Tack Rent Resultat.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Katarina Ulrika S
Skrev om Rent Resultat Sverige

Anlitade Rent Resultat Sverige för flyttstädning och är mycket nöjd! Rent och fräscht och trevligt och professionellt bemötande. Jag ger dem de bästa rekommendationer.

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack Katarina! Tack för fina ord och rekommendation. MVH Brankica Rent Resultat Sverige

Karin L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Trevlig personal och rent resultat.

Tack Karin. Vi ska bli ännu bätre att få 5*

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Johan L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Utmärkt bemötande och mycket bra städning.

Helene L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Trevligt bemötande. Fönsterputsningen blev superfin. Noggrant, rent och snyggt!

Tack Helene! Hoppas att vi ses igen snart. MVH Rent Resultat Sverige

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Petter L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Kanon städning 🧹! Använde dem till flyttstädning och vi är mer än nöjda. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Rent Resultat Sverige

Tusen tack Petter, det är skönt att samarbeta med dig.

Sandra J
Skrev om Rent Resultat Sverige

Proffsigt bemötande, snabb och enkel kontakt. Hade förväntningar om ett företag som skötte hemstädning proffsigt med ett bra och rent resultat. Företaget har levt upp till mina förväntningar. Mycket bra upplevelse. Mycket bra städat varje gång. Rekommenderar varmt.

Svar från Rent Resultat Sverige

Vad trevligt att höra att du är nöjd med städningen samt vårt bemötande, tack. MVH Brankica, Rent Resultat Sverige .

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Johan E
Skrev om Rent Resultat Sverige

Perfekts och prisvärd puts av fönster!

Brasserie Greta S
Skrev om Rent Resultat Sverige

Mycket nöjd med resultatet! Proffsigt och bra kommunikationer. Kan varmt rekommendera! Tack

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket. Ser fram emot att samarbeta med er långsiktigt. MVH Rent Resultat Sverige

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Maria Å
Skrev om Rent Resultat Sverige

Fantastisk väl utfört arbete. Kan varm rekommendera Rent Resultat Sverige!

Tim K

Som att komma till ett helt nytt hem. Bara +++++

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Nima S
Skrev om Rent Resultat Sverige

Väldigt trevligt bemötande och noggrannt utfört jobb!

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket Nima! Det är trevligt att samarbeta med dig.

Christina S
Skrev om Rent Resultat Sverige

Jag köpte tvätt av fönster i lägenhet och inglasad balkong. Snabbt svar, bra pris, enkelt att komma överens om tid. Mycket väl utfört arbete av trevlig, korrekt och punktlig person. Jag är helt nöjd!

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket Christina! Du är vällkommen att ringa när du behöver våran hjälp. MVH Rent Resultat Sverige

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Martin F
Skrev om Rent Resultat Sverige

Hemstädning Engagerat intryck hittills Förväntade mig att det blir renare än när jag städar själv och så har det varit. Bra upplevelse.

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack Martin! Vi kommer att hålla vår kvalitet hela tiden. MVH Rent Resultat Sverige

Hans L
Skrev om Rent Resultat Sverige

Jag är väldigt nöjd mrf resultatet och kommer att anlita företaget flera gånger. Jag kommer också rekommendera företaget till andra kunder. De uppfyllde helt mina förväntningar.😀

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket Hans. Du är välkommen att ringa alltid när du behöver städhjälp. MVH Rent resultat Sverige

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Nicole H
Skrev om Rent Resultat Sverige

Har köpt Hemstädning Och är mycket nöjd. De är vänliga ger det där extra fint och väldigt duktig och har ett unikt sätt att göra rent. Jag blir en återkommande kund hos Rent Resultat. Tack ska ni ha!

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket! Vi är glada att samarbeta med dig.

Anton U
Skrev om Rent Resultat Sverige

Blev tipsad om företaget och att de har varit mycket nöjda med hela processen. Jag fick ett snabbt och proffsigt bemötande. Städningen har varit klinisk. Väldigt nöjd och kommer definitivt att använda tjänsten i framtiden.

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket! Du är alltid välkommen att kontakta oss.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Borislav C
Skrev om Rent Resultat Sverige

Fantastusk väl utfört arbete. Känns som att komma till ett helt nytt hem. Kan varm rekommendera Rent Resultat Sverige Henrik

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket för fina ord, det värmer hjärtat.

Vesna M
Skrev om Rent Resultat Sverige

Vi tog Rent Resultat för flyttstädning, vi var mer nöjda och tog dem sedan för regelbunden städning varannan vecka. Det är mer än tillfredsställande känsla att komma till ett obefläckat hem men det är viktigare att ha förtroende till de människor som kommer till ditt hus för att städa, och med det här företaget kände vi att de är förtroende värda från den första städningen! Mvh Pernilla

Svar från Rent Resultat Sverige

Tack så mycket för fina ord, det värmer hjärtat.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen