Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Roett HB

Pilåkersvägen 5A, 217 47 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Roett HB

• Mia H
    Mia H skrev om Roett HB
    Har fått en gratis provstädning av detta företag.
    Fick ett väldigt fint bemötande och jag är mycket nöjd med provstädningen.
    Skall nu skriva ett kontrakt med detta företag för vidare samarbete.
    Rekommenderar detta företag.

Mia Hansson
  • Lennart  P
    Lennart P skrev om Roett HB
    Detta företag har jag anlitat för privat hemtjänst i ca 4 år.
    Helt underbara och duktiga personal.
    Tack!
  • Ann-louise J
    Ann-louise J skrev om Roett HB
    Hej.
    Har anlitat detta företag för flyttstäd och blev mycket nöjd då lägenheten gick genom besiktningen helt utan anmärkning
    Har senare anlitat detta företag för hemstädning och har nu haft dom ca ett år varje vecka. Att jag hittat detta företag är underbart.
    Städningen är perfekt och de kommer alltid på utsatt tid.
    Är det så man vill förändra något så är det bara att ringa.
    Helt underbar sevice från detta företag.
    Har läst tidigare inlägg och de som klagar på detta företag har definitivt inte rent mjöl i påsen.
    Rekomenderar Roett å det starkaste och tycker absolut att ni skall prova dem
    MVH Ann-Louice Johansson
  • Mats A
    Mats A skrev om Roett HB
    Äntligen har jag funnit ett städforetag som jag kan lita på och som håller det som man utlovat. Tack! Jag rekommenderar dem varmt. Trevligt bemötande och personal var mycket trevlig och duktiga
    Titta mer på deras hemsidan www.roett.se en av de bättre jag sett och lätt att greppa
  • Martin A
    Martin A skrev om Roett HB
    Jag fick en offert på hemstädning från Roett via städlistan. Kontaktade dem då jag tyckte deras upplägg och prisbild var ok. Kontaktpersonen (ägaren?) bekräftade ett besök i vårt hem med möjlighet till provstädning ett par dagar senare. Dagen då besöket skulle ske kom ingen, ingen hörde av sig och ingen svarade när vi ringde. Riktigt uselt! Kommer under inga omständigheter att anlita ett företag som behandlar en potentiell kund så oprofessionellt och respektlöst.
    Magnus N, Anette S gillar detta
  • Moa E
    Moa E skrev om Roett HB
    Jag bokade flyttstädning ungefär en månad i förväg, och fick bekräftat att företaget skulle städa min lägenhet en lördag. Lördagen kom, och samma morgon ett sms där det stod "städaren har sjukanmält sig, kan vi komma imorgon?". Jag accepterade detta. Söndagen kom, det gjorde inte Roett. Jag försökte ringa VD:n eller vad han kan tänkas vara, men han hade stängt av sin telefon. Jag letade upp hans hemnummer och någon som förmodligen var hans fru svarade. Hon påstod sig inte veta var han höll hus. Jag bad henne be honom ringa upp mig. Ännu har han inte ringt. Jag fick vända mig till ett annat företag för att få min lägenhet städad (en dag innan månadskifte och lägenhetsöverlämning) och blev tvungen att betala ett dubbelt så högt pris som det Roett lovat mig. Rekommenderas alltså verkligen inte!
    Magnus N, Anette S gillar detta

Pilåkersvägen 5A, 217 47 Malmö