Sannas Hemservice AB

Sannas Hemservice AB

4.5

Välkommen till Sannas Hemservice! Lått oss ta hand om er städning. Vi erbjuder kompletta helhetslösningar av hemstäd, flyttstäd, storstäd och fönsterputs, alltid med kvalitetsgaranti. Sannas Hemservice arbetar mot en hållbar städbransch, därför har vi satsat på att hälften av våra bilar går att köra helt fossilfritt och fler...

32 omdömen om Sannas Hemservice AB

Trevlig och lösningsorienterad personal. Rekommenderas

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Jörgen R
Skrev om Sannas Hemservice AB

Kommer i tid gör sitt jobb. Överlag mycket proffisionella

Stellan N
Skrev om Sannas Hemservice AB

Proffsiga och snälla. Ville få det rent hemma och det blev väldigt bra. Storstäd.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack så mycket för ert omdöme! Härligt att ni är nöjda med kvalitén på städning och service! Mvh Sanna

Ulrika H
Skrev om Sannas Hemservice AB

Jag skulle önska att de tog tavelramarna, över badrumsskåpet och bokhyllan. De behöver inte ta och damma sakerna eller listerna. Däremot skulle jag önska ett starkare medel för att ta bort smutsen ordentligt i köket . Annars kan de köra på det milda och säkert ekologiska produkterna i övriga rum. Tiden blir kortare och kortare så jag undrar vad som inte blir gjort. Jag skulle behöva en lista över vad jag har köpt för tjänst, ja verkligen på papper. Det har jag inte fått.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack så mycket för ert omdöme. Vår personal har nu varit i kontakt med er för att säkra kvalitén och att vi anpassar städningen precis som ni vill ha den. Ni ska självklart få en checklista på papper av oss som ska levereras till er vid nästa städtillfälle. Har du ytterligare funderingar så kan ni alltid ta kontakt med oss direkt på kundtjanst@sannashemservice eller 010 250 99 99 så ska vi hjälpa dig vidare! :) Mvh, Sanna

Ann O
Skrev om Sannas Hemservice AB

Mycket flexibla och utför sitt uppdrag med mycket god kvalitet . Vi är nöjda varje gång de har städat vårt hus .

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert omdöme! Roligt att höra att ni är så nöjda med städningen! :) Mvh, Sanna

Lennart O
Skrev om Sannas Hemservice AB

Har köpt städning i hemmet. Trevliga tjejer. Bra bemötande av alla. Vi har nog lite olika uppfattning om städning men annars är det bra.

Svar från Sannas Hemservice AB

Hej Lennart! Härligt att ni uppskattar vårt kundbemötande från Sannas Hemservice. Vi vill självklart att ni ska vara helt nöjda med städnigen. Ta gärna kontakt med oss på kundtjanst@sannashemservice eller 010 250 99 99 så tittar vi på vad vi kan förbättra med städningen! :) Mvh, Sanna

Patrik A
Skrev om Sannas Hemservice AB

Vi får alltid ett bra bemötande, och framför allt alltid ett väl utfört jobbb.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert omdöme! Kul att att ni är nöjda med oss som helhet på Sannas Hemservice! :) Mvh, Sanna

Karin D
Skrev om Sannas Hemservice AB

Bra bemött m hembesök för planering.varannan veckastädning.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack så mycket för ert omdöme! Kul att ni är nöjda med kvalitén på städningen! :) Mvh, Sanna

Lina J

Bra bemötande Smidigt ordnat Flexibelt Flyttstädning Trevliga

Tack för ert omdöme! Härligt att flyttstädningen gick bra! Mvh, Sanna

Erik N
Skrev om Sannas Hemservice AB

Proffesionellt bemötande, trevliga och smidiga att ha att göra med. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert fina omdöme! Härligt att ni blev nöjda med städning och kundservice! Mvh, Sanna

Malin M
Skrev om Sannas Hemservice AB

Vi är jättenöjda med hemstädningen vi har varje vecka! Kunde inte vara bättre!

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ett fint omdöme! Härligt att höra ni är nöjda med städningen hos er! :) Mvh, Sanna

Jens S

Mycket nöjd!

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert fina omdöme! Kul att ni är nöjda med vår städning hos er! :) Mvh, Sanna

Terje E
Skrev om Sannas Hemservice AB

Bra bemötande, trevlig personal och en snabb och smidig offert process. Flyttstädningen genomfördes helt utan anmärkningar. Hyresvärden, den nya hyresgästen och jag var super nöjda med resultatet. Rekommenderades starkt!

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert omdöme! Härligt att ni och nästa hyresgäst blev nöjda med flyttstädningen! :) Mvh, Sanna

Lars F
Skrev om Sannas Hemservice AB

Den som städa i mitt hem var väldigt trevlig och duktig, har ett öga för detaljer och tog runt alla hörn och kanter. Rekommenderas starkt!

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ett fint omdöme och kul att ni blev så nöjda med städnigen! :) Mvh, Sanna

Skrev om Sannas Hemservice AB

Ett bra bemötande, trevlig personal och lösningsorienterade. Det är alltid lätt att prata med dem och de fixar mina önskemål. Vi har återkommande veckostäd och kan inte vara utan denna hjälp.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ett fint omdöme! Härligt att ni är nöjda med vår städtjänst som helhet! Mvh, Sanna

Jhunrey P
Skrev om Sannas Hemservice AB

Trevligt bemötande av personal, tillmötesgående med bra service till bra pris. Perfekt städat, Klockren!, kan rekommendera dem. Nöjd Kund.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ert fina omdöme! Roligt att ni blev nöjda med vår flyttstädning! :) Mvh, Sanna

Pia K
Skrev om Sannas Hemservice AB

Jag anlitade Sannas hemservice för mitt flyttstäd. Sannas hemservice ger ett personlig och professionellt bemötande. Städningen var helt utan anmärkningar, de hade gjort allt och lite till, saker som jag själv hade missat. Deras yrkeskunnande och vänliga bemötande både ifrån företaget och ifrån städerskorna. De levde upp till mina förväntningar och överskred dem Jag hade inte kunnat få ett bättre jobb utfört från någon. Rekommenderar varmt detta företag

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack Pia för ditt fantastiska omdöme! Vi blir otroligt glada av att höra så fina ord från dig!

Martin U
Skrev om Sannas Hemservice AB

Duktiga och bra service. Lätta att komma i kontakt med.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för att ni tog er tiden att ge oss ett så fint omdöme! Mvh Sanna

Christoph C
Skrev om Sannas Hemservice AB

Överhuvudtaget är jag väldigt nöjd med Sannas Hemservice. När jag hör av med frågor är hon väldigt snabb, nogrann och återkommer alltid med ett bra svar. Jag har ett fritidshus och behöver Sannas hjälp en gång i månaden. Vi hade genomgått en detaljerat lista som ska göras och tas hand om. Det som jag skulle ha som förslag är att ibland behövs lite mer nogrannhet. bara ibland - jag är huvudsakligen nöjd. Men inbland kommer jag tillbaka och ser fortfarande nåt spindelnät nånstans vid nån dörrkarm osv. Soffan står...

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme och att du berättar för oss vad vi kan förbättra! Jag ska föra vidare dina önskemål till personalen och hoppas att du kommer bli ännu nöjdare med oss! Mvh Sanna

Skrev om Sannas Hemservice AB

Professionellt bemötande och trevlig personal. Ett ungt företag som kan komma långt.

Tack för ditt fina omdöme Fredrik! Mvh Sanna

Jörgen R
Skrev om Sannas Hemservice AB

De kommer punktligt gör det som är avtalat samma personer varje vecka då man öppnar sitt hem är det viktigt. På det hela taget fungerar det klockrent. All heder

Tack Jörgen för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd! Mvh, Sanna

Fredrik S
Skrev om Sannas Hemservice AB

Använde Sannas Hemservice för flyttstädning av en lägenhet i samband med flytt. Fick ett tydligt pris för tjänsten och vad som ingick. Var mycket nöjd med prisbilden och med hur snabbt jag fick svar på mina frågor. Jag var även mycket nöjd med städresultatet, tror inte lägenheten någonsin varit så ren innan, ner till minsta detalj! Så tacksamt att kunna tänka på allt annat när man är mitt upp i en flytt å slippa tänka på städet när väl flyttlasset har gått och man vill komma i ordning på nya stället.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Vi är glada att du valt just oss för att utföra ert flyttstäd! Mvh, Sanna

Helene S
Skrev om Sannas Hemservice AB

Städningen gör bra. Det enda som jag känner att man kanske skulle moppa golven på det gamla viset ( skurhink och mopp).

Svar från Sannas Hemservice AB

Hej Helene! Ert fina omdöme värmer! Jag har framfört era önskemål om skurhink och mopp till personalen som numera kommer att ha det hos er. Har ni några fler önskemål om städningen hör gärna av er så fixar vi det! Mvh, Sanna

Ann O
Skrev om Sannas Hemservice AB

Vi är mycket nöjda med hur städningen utförs och att företaget är flexibelt och lätta att nå .

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme Ann! Så roligt att höra att ni är nöjda! Tjejerna blev väldigt glada för chokladasken ni lämnade vid senaste städningen, tack för att ni är så fina mot vår personal! Hoppas ni haft en god jul och ett gott nytt år! Mvh, Sanna

Göran W
Skrev om Sannas Hemservice AB

Bra bemötande. Önskar välgjort arbete och trevlig återkommande personal. Överenskomna tider hålls. Vi är nöjda med detta förutom att tider inte alltid har kunnat hållas, vilket ju kan bero på pandemisituationen. Vi har veckostädning varannan vecka

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme Göran! Vi strävar alltid efter att hålla tiderna men har varit svårare med de senaste restriktionerna.😊 Hoppas ni haft en bra start på året! Mvh, Sanna

Per-olof S
Skrev om Sannas Hemservice AB

Bemötandet var i toppklass Utförandet var också i toppklass

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme, alltid lika kul att höra från nöjda kunder! 😊 Mvh, Sanna

Åsa M
Skrev om Sannas Hemservice AB

Proffsigt bemötande och lätt att samarbeta med företaget. Alltid tillmötesgående och flexibla. Är nöjd med städningen. Alltid välgjort arbete. Har veckistädning av hus varannan vecka.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack för ditt fina omdöme Åsa, det värmer! Det är alltid lika trevligt att komma till ert hem. Mvh, Sanna

Karin F
Skrev om Sannas Hemservice AB

Väldigt trevlig service! Det är så skönt att få hjälp med städningen.

Svar från Sannas Hemservice AB

Tack så mycket för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Mvh, Sanna

Ulrika H
Skrev om Sannas Hemservice AB

Jag tycker att tjejerna som kommer är goa och jobbar på bra. De kommer alltid i tid men kan sluta lite olika tider. Har 2,5 h städ per gång men ibland blir det mindre tid. Osäker på vad som ingår i städet. Torka tavelramarna? lyfta på saker som står på golvet för att dammsugas under? Fick lyfta fram två olika stolar för att de skulle damma över vitrinskåpet och hyllan i badrummet. tänkte att de skulle fråga eller ta en stol för att nå upp. Lite sådana saker ligger i mitt helhetsintryck av städet här hemma. Skulle gärna vilja ha papper på vad som ingår i städet jag köper varannan veckan.

Svar från Sannas Hemservice AB

Hej Ulrika, vi har en checklista vi följer, jag vill minnas att du ska ha fått en checklista av oss nu i efterhand. Jag skickar ändå iväg en ny checklista till dig per mail. Vi har även kommunicerat med personalen som städar hos er tänka på mer på helheten, hoppas det blir bättre framöver. Tack för din feedback! Mvh, Sanna

Linda R
Skrev om Sannas Hemservice AB

Vi har aldrig använt oss av Sannas hemservice förut, men vi tycker att Bekväm är helt ok.

Benny J
Skrev om Sannas Hemservice AB

Är jättenöjd med deras städ! Det var skönt att komma hem till nystädat efter jobbet, eftersom jag själv är helt värdelös på att städa bra.

Svar från Sannas Hemservice AB

Hej Benny! Härligt att du är så nöjd med oss! Ibland är det lättare att lämna över städet till någon annan.😊 Vi är glada att få leverera städ hos dig! Hälsningar, Sanna

Siw L
Skrev om Sannas Hemservice AB

Trevligt bemötande och bra städ :)

Svar från Sannas Hemservice AB

Hej Siw! Va roligt att du är nöjd med våra tjänster, tack för att du valt oss! Hälsningar, Sanna