Sannas Hemservice

Välkommen till Sannas Hemservice!

Låt oss ta hand om din städning. Vi kan hjälpa dig med veckostädning såväl som engångsstädning. Vi har inga bindningstider för abonnemangsstädning vilket gör att du kan säga upp din städning när du vill.

Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och butiksstädning, putsa fönster och mycket mer.

Vi på Sannas Hemservice tror på ständig utveckling och nöjda kunder. Vi skräddarsyr gärna en städlösning som fungerar för dig. När du blir nöjd, då är vi nöjda!

Läs vad 11 kunder tycker om Sannas Hemservice 2

2022-01-14
    Använde Sannas Hemservice för flyttstädning av en lägenhet i samband med flytt. Fick ett tydligt pris för tjänsten och vad som ingick. Var mycket nöjd med prisbilden och med hur snabbt jag fick svar på mina frågor.
    Jag var även mycket nöjd med städresultatet, tror inte lägenheten någonsin varit så ren innan, ner till minsta detalj!
    Så tacksamt att kunna tänka på allt annat när man är mitt upp i en flytt å slippa tänka på städet när väl flyttlasset har gått och man vill komma i ordning på nya stället.
    2022-01-01
    Städningen gör bra. Det enda som jag känner att man kanske skulle moppa golven på det gamla viset ( skurhink och mopp).
    2021-12-28
    Vi är mycket nöjda med hur städningen utförs och att företaget är flexibelt och lätta att nå .
    Tack för ditt fina omdöme Ann! Så roligt att höra att ni är nöjda!
    Tjejerna blev väldigt glada för chokladasken ni lämnade vid senaste städningen, tack för att ni är så fina mot vår personal!

Hoppas ni haft en god jul och ett gott nytt år!

2021-12-26
    Bra bemötande.
    Önskar välgjort arbete och trevlig återkommande personal.
    Överenskomna tider hålls. Vi är nöjda med detta förutom att tider inte alltid har kunnat hållas, vilket ju kan bero på pandemisituationen.

Vi har veckostädning varannan vecka
    Tack för ditt fina omdöme Göran!
    Vi strävar alltid efter att hålla tiderna men har varit svårare med de senaste restriktionerna.😊

Hoppas ni haft en bra start på året!

2021-12-24
    Bemötandet var i toppklass
    Utförandet var också i toppklass
    Tack för ditt fina omdöme, alltid lika kul att höra från nöjda kunder! 😊

2021-12-13
    Proffsigt bemötande och lätt att samarbeta med företaget. Alltid tillmötesgående och flexibla. Är nöjd med städningen. Alltid välgjort arbete.
    Har veckistädning av hus varannan vecka.
    Tack för ditt fina omdöme Åsa, det värmer! Det är alltid lika trevligt att komma till ert hem.

2021-12-02
    Väldigt trevlig service!
    Det är så skönt att få hjälp med städningen.
    Tack så mycket för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd!

2021-11-30
    Jag tycker att tjejerna som kommer är goa och jobbar på bra.
    De kommer alltid i tid men kan sluta lite olika tider. Har 2,5 h städ per gång men ibland blir det mindre tid. Osäker på vad som ingår i städet. Torka tavelramarna? lyfta på saker som står på golvet för att dammsugas under? Fick lyfta fram två olika stolar för att de skulle damma över vitrinskåpet och hyllan i badrummet. tänkte att de skulle fråga eller ta en stol för att nå upp. Lite sådana saker ligger i mitt helhetsintryck av städet här hemma.
    Skulle gärna vilja ha papper på vad som ingår i städet jag köper varannan veckan.
    Hej Ulrika, vi har en checklista vi följer, jag vill minnas att du ska ha fått en checklista av oss nu i efterhand. Jag skickar ändå iväg en ny checklista till dig per mail. Vi har även kommunicerat med personalen som städar hos er tänka på mer på helheten, hoppas det blir bättre framöver.

Tack för din feedback!

2021-10-06
    Vi har aldrig använt oss av Sannas hemservice förut, men vi tycker att Bekväm är helt ok.
    2021-09-26
    Är jättenöjd med deras städ! Det var skönt att komma hem till nystädat efter jobbet, eftersom jag själv är helt värdelös på att städa bra.
    Hej Benny!

Härligt att du är så nöjd med oss! Ibland är det lättare att lämna över städet till någon annan.😊
    Vi är glada att få leverera städ hos dig!

Hälsningar, Sanna
    2021-09-26
    Trevligt bemötande och bra städ :)
    Hej Siw!

Va roligt att du är nöjd med våra tjänster, tack för att du valt oss!

Hälsningar, Sanna