SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna

Läs vad 4 kunder tycker om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna

• David

2015-01-07

David skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Vi köpte lägenhet via Åsa Belin på Skandiamäklarna i Bromma och är jättenöjda, allt från bemötande till genomförande. Trevligt och seriöst. Vi fick gott om tid på både visning och kontraktsskrivning vilket vi uppskattade mycket. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    4.8 / 5 i betyg — 458 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålde en tvåa. Bra genomgång av mäklaren inför utlägg och rätt verklighetsbild av hur marknaden ser ut,är supernöjd med tanke på hur snab"
    Daniel Zuher D
  • Stefan A

2014-12-29

Stefan A skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Åsa har på ett utmärkt sätt fört oss genom säljprocessen med sin smittande energi vilket behövdes för oss som bott på samma ställe i 34 år. Läs mer
  • 2014-06-18

Karin T skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Vi tycker Åsa har skött sig klanderfritt som mäklare och vill VERKLIGEN varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Reco tipsar!
    HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    4.9 / 5 i betyg — 915 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Josefine hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Söder och gjorde ett strålande arbete på alla sätt. Lägenheten jag sålde är otroligt fin o"
  • 2014-05-20

Jarina E skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Åsa Belin på Skandiamäklarna i Bromma är mycket opålitlig mäklare. Mäklaren har sålt en lägenhet till budgivare nr. 1 trots att budgivare nr. 2 lagt högre bud. Inga av dessa bud redovisades, varken på hemnet eller på mäklarens hemsida. Enligt samtal med säljaren kunde det konstateras att mäklaren ej förmedlat vårt högre bud. Läs mer

Bästa Mäklarna nära SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna:

Ayla H Ayla H tycker:
“Trevligt bemötande och ger oss...” Läs mer
MOHV Bromma (826m)