Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Riksby SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna

SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna

Övriga företag nära SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 4 kunder tycker om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna

• David
    David skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Vi köpte lägenhet via Åsa Belin på Skandiamäklarna i Bromma och är jättenöjda, allt från bemötande till genomförande. Trevligt och seriöst. Vi fick gott om tid på både visning och kontraktsskrivning vilket vi uppskattade mycket. Kan verkligen rekommendera henne!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Åsa har på ett utmärkt sätt fört oss genom säljprocessen med sin smittande energi vilket behövdes för oss som bott på samma ställe i 34 år.
  • Karin T
    Karin T skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Vi tycker Åsa har skött sig klanderfritt som mäklare och vill VERKLIGEN varmt rekommendera henne!
  • Jarina E
    Jarina E skrev om SkandiaMäklarna Bromma/Spånga/Mälaröarna
    Åsa Belin på Skandiamäklarna i Bromma är mycket opålitlig mäklare. Mäklaren har sålt en lägenhet till budgivare nr. 1 trots att budgivare nr. 2 lagt högre bud. Inga av dessa bud redovisades, varken på hemnet eller på mäklarens hemsida. Enligt samtal med säljaren kunde det konstateras att mäklaren ej förmedlat vårt högre bud.

Brommaplan 403, 168 76 Bromma