SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

4.2

5 omdömen om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

NAHOM KEFLOM K
Skrev om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

Julian lyckades överträffa alla våra förväntningar! Vi kunde inte ha varit med om en mer smidig samt professionell process och vi är otroligt tacksamma!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Zhuldyz K
Skrev om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

Julian Andersson is a professional in his work, he has excellent knowledge of the market, was very responsive and showed outstanding level of support throughout the whole sale process. I’d like to thank Julian for the great job done.

CHIA-FU MARTIN H
Skrev om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

Supernöjd med vår mäklare Julian och Skandiamäklarna, hela processen fram till kontraktskrivning var snabb och smidig och slutpriset blev betydligt högre än vad vi trodde vi skulle få! Rekommenderas starkt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

MAX K
Skrev om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

Lita inte på poäng på hittamaklare.se då endast garanterat de bästa kundcasena finns kvar där. Det är därför de alla är toppstjärnor där. Jag hade oerhört dålig erfarenhet och rekommenderar att inte jobba med mäklaren Han gillar att visa upp sina rekordhöga affärer men det fungerar bara när marknaden gör jobbet åt honom. Han tenderar att överskatta marknadspriset för vissa lägenheter och när han inser att det inte fungerar lät han saker och ting gå av sig själva utan att arbeta med att övertyga säljare och köpare för att...

Jakob R
Skrev om SkandiaMäklarna Solna/Sundbyberg

Många mäklare lovar runt och håller tunt. Inte Matilda Gustafson på Skandiamäklarna i Solna. När jag och min fru kontaktade henne satt vi i en svår sits med en befintlig mäklare som hade misslyckats med att komma ens i närheten av det vi hade förväntat oss i vår bostadsrättsförsäljning. Samtidigt hade vi redan skrivit kontrakt på en annan lägenhet med tillträdesdatum inom en snart framtid, vilket gjorde situationen oerhört stressande för oss. Som tur var kom vi ur det tidigare avtalet och kunde ge Matilda chansen istället....

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen