Södermäklarna Hägersten

Södermäklarna Hägersten

Call 08-644 90 44 www.sodermaklarna.se
4.0

About company

Välkommen till Södermäklarna i Hägersten. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder...

30 omdömen om Södermäklarna Hägersten

Malin K

Södermäklarna gjorde ett fantastiskt jobb och var ett mycket bra stöd under hela processen.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1363 omdömen 4.8 av 1363 omdömen

Gisela G

Sakis är bäst i hela världen tycker jag

Agneta G

Jag upplevde honom väldigt kort, nästan besvärad i telefon. Första visningen var han bättre, och på den andra visningen mer tillmötesgående. Inför budgivningen återigen lite avvisande, fick nästan en känsla av att jag var till besvär. Tur att han hade en trevlig assisterande mäklare med sig.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 459 omdömen 4.9 av 459 omdömen

Mycket professionell och trevlig

Lars W

Saki skötte sig professionellt vid försäljningen av min bostadsrätt. Han fick dessutom ut ett bra pris

Christian R

Mäklaren hade tydliga lojalitet med säljaren. Efter köpet fick vi ingen hjälp med ett dolt fel i lägenheten. Saki visade nonchalans och struntade i vad som borde vara en mäklares ansvar.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1688 omdömen 4.8 av 1688 omdömen

Kristina B

Professionell, klart serviceinriktad!

Vasiliki M

Tillgänglig, offensiv men ändå hövlig

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Johan T

Väldigt nöjd. Lugn och trevlig. Kommer nog använda honom vid eventuell försäljning.

Sonja S

Saki was very helpful, well informed and structured . He provided proffesionall and accurate advices ans answers to all of our inquiries

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Said S

Känner mig inte nöjd och skulle inte rekommendera Södermäklarna eller Saki Carapanos till någon jag känner utan jag skulle berätta om allt som gick fel och hur jag tycker att jag blev behandlad.

Robert B

Det var tredje gången vi lät Södermäklarna och Saki Carapanos sälja åt oss och varje gång har det gått över förväntan och med ett väldigt stort engagemang och toppen-service. Tack!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2951 omdömen 4.8 av 2951 omdömen

Extrem engagerad, kunnig och förtroendegivande mäklaren som är ett givet måste om man vill sälja/köpa sin bostad. Rekommenderas starkt

Alessandro P Alessandro P
Ckristos G

Jag fick ett mycket bra bemötande av Saki och blev mycket nöjd som kund

Sara K

Stockholms bästa mäklare! Engagerad och driven, hjälpsam och mycket mån om kundens intresse.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Faruk B

Mycket trevligt hjälpsamt och proffs.

Erica J

Proffsig på alla sätt och vis! Och trevlig!

Jens O

vi var nöjda med Saki Carapanos som vi tycker arbetade professionellt rakt igenom hela försäljningsprocessen.

Beata W

Huset var fotograferat, upplagt på Hemnet och sålt på 10 dagar. Fungerade väldigt bra.

Rino O

Jag kan varmt rekommendera Saki för försäljning av din/er bostad.

Ulf E

Saki gjorde ett seriöst och balanserat intryck från start. Han va ambitiös och lösningsorienterad samt att jag hela tiden fick en känsla av att han va på det klara med att jag va kunden i denna affär och vad det innebär. Saki är en mäklare som gärna får sälja min nästa lägenhet.

Daniel E

Saki levde verkligen upp till mina högt ställda förväntningar. Hans erfarenhet och kunskap var ovärderlig. Rekommenderar alla som går i säljtanakr att anlita Saki. Hälsningar Daniel

Jane O

Vi kände oss mycket nöjda med Saki som mäklare. Säljprosessen gick smidigt o hade fin kontakt hela tiden. Vi rekomenderar varmt Saki på Södermäklsrna Mvh Jsne Orto

Cecilia W

Svårt att få kontakt med, förhalade försäljningen pga kunderna inte hade lånelöfte

Ilias K

Saki är en pålitlig, ambitiös och ärlig mäklare. Jag jar sålt mitt hus med hjälp av honom samt råkade också köpa min lägenhet av honom. Ska du sälja eller köpa på söder kan jag varmt rekommendera honom!!!

Sören G

Saki och Södermäklarna ansvarade för bostadsrätten vi köpte. Vi fick ett vänligt och korrekt bemötande och är tacksamma för Södermäklarnas professionella sätt att genomföra affären. Med vänlig hälsning Sören Grönlund

Gunnar U

Fick en proffsigt bemötande som köpare, med social kompetens dessutom

Marcus S

Dåligt påläst och oengagerad.

Fredrik E

Saki hjälpte mig både att sälja en lägenhet och att köpa en ny. Jag hade aldrig gjort bostadsköp eller försäljning tidigare. Han visade ett stort engagemang, var väldigt kunnig och han fick mig att känna mig helt trygg genom hela processen. Han var alltid glad och trevlig och tog sig tid att svara på mina frågor och funderingar. Dessutom blev det en väldigt god affär för mig, helt och hållet tack vare Saki!

Natassa K

Proffsigt och bra arbete! Tack!!

Mimmi K

Saki visade tydligt att hans lojalitet var stor till säljaren. Vi som köpare hade svårt att få den hjälp och stöd man kan kräva när det visade sig att säljaren undanhållit uppgifter kring en läckande toalett.

David A

Leverade över förväntan trots höga förväntningar!