Alla kategorier Städhjälp Skåne Helsingborg Städhjälpen Nu i Skåne

Städhjälpen Nu i Skåne

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa — Visa karta

Välkommen till Städhjälpen!

Som namnet antyder jobbar vi med städning av alla dess slag och befinner oss i Helsingborg med omnejd. Vi hjälper dig att få ditt hem eller arbetsplats ren. Vi städar varje dag från 8:e januari till 22:a december och vårt mål är att ge dig hög kvalitet till lågt pris.

Vi erbjuder Flyttstädning, Hemstädning, Fönsterputsning, Kontorsstädning, Byggstädning och städning för Hotellverksamhet.
Vill du anlita oss på Städhjälpen? Kontakta oss redan idag och få en kostnadsfri offert på valfri tjänst.
Just nu 110 kr/tim efter rutavdraget!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om Städhjälpen Nu i Skåne

• Cibylla D
    Cibylla D skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Städning dåligt bemötande ofullständing fakturering städningen är bra men viss personal kan inte engelska höga förväntningar men företaget går inte att nå på telefon Städhjälpen upplevs som väldigt anonym Läs mer
  • Karoline H skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda! Tjejerna är helt fantastiska, de är nogranna och det är en fröjd att komma hem när de varit där! Läs mer
  • Sten S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Storstädning av en mycket ostädad lägenhet med bl.a. svårt nedsmutsade fönster med helt perfekt resultat. Bästa städfirma jag upplevt. Läs mer
  • ClaesThomas E
    ClaesThomas E skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Jag är mycket nöjd med städhjälpen. Min man har astma så vi behöver mycket
    Noggran städning.
    De sköter detta utmärkt. Är det någonting så ringer man och så är det löst direkt. Vad det gäller företaget och personalen kan det inte bli bättre. Jag har bara positiv erfarenhet. Läs mer
  • Caroline A skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Alltid fint städat. Det har blivit mer struktur i städschemat. Är det förändringar i tid så skickar städerskan ett sms, det uppskattas. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Hemstädning samt städning av min pappas dödsbo. De förstörde vår barngrind ner till källaren och sa inget. Var bara ren tur att vi upptäckte det innan vår 8 månader gamla dotter upptäckte det. När jag försökte nå företaget var dom på semester och svarade först två veckor senare och ville då inte stå för en ny grund utan kunde tänka sig att skicka en reparatör åt den gamla grinden, vilken vi såklart redan blivit tvungna att laga. De skickade även två undersökningar gällande städningen av min pappas dödsbo adresserad till min avlidne pappa. Utöver detta drog dom RUT trots att jag hade bett att dom skulle låta bli. Aldrig mer detta företag! Läs mer
  • Jimy S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Tips från kompisar, bra o snabb städning, trevlig personal. Mycket trevlig kundtjänst. Kan mycket varmt rekommendera dom till andra Läs mer
  • Ingela N skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Dom var trevliga och gjorde ett bra jobb. Supernöjd. Läs mer
  • Olle H skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Städ. av hus.
    Kommer punktligt. Gör ett bra jobb. Läs mer
  • Magnus L skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Supernöjda, rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Jens K skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Städhjälpen har städat hos mig några gånger och resultatet är alltid lika imponerande... Läs mer
  • Ann-marie B skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Jag var sent ute med min beställning så städningen fick ske på kvällstid. Tyvärr var det en hel del brister men när jag påpekade detta fick jag en ny städning direkt som var mycket bra och som utfördes i dagsljus. Personalen var vänliga och prissättningen mycket bra. Jag kan verkligen rekommendera företaget. Läs mer
  • Brita N skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Lyhördhet och engagemang. Punktlighet och ordning. Läs mer
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Bra städning som tar rimligt lång tid. Fakturering för betalning har inte funkat så bra fast jag påtalat det. Läs mer
    2018-08-29 Rasmus M svarar Jeanette F
    Tack för åsikten. Håller med dig. Vi har haft lite problem med admin och faktureringen .Vi jobbar med ett nytt bokningssystem så det kommer bli smidigare. Håll ut :)

• Caroline S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Har varit mycket bra från början till slut. Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Mvh. Läs mer
  • Cornelia S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Städning av huset, var helt ok men upptäckte en del missar. Fläckar på golv i vardagsrum och badrum. Har valt att inte boka fler städningar. Annars trevligt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-08-29 Rasmus M svarar Cornelia S
    Hej Cornelia.

Vi har på vår hemsida första sidan en text där vi gärna vill veta om städningen gick bra eller dåligt. Om ni inte berättar det så vet vi inte om det. Denna städningen skedde i maj enligt vad jag kunde hitta så det var ett tag sen.
    Bra att vi får veta det här men bättre om ni lyfter sånt direkt.
    jag vet att vi kan göra bättre så det var säkert bara en miss från städaren.

Tack för input.

• Heléne S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Superbra städning...mycket nöjd...litet minus är att de är dålig på att svara på mail om nya städtider... Läs mer
    2018-08-29 Rasmus M svarar Heléne S
    Hej o tack så mycket för fina betyget :)

ja tyvärr för er så har vi haft många bokningar och svårt o hinna med allt som vi önskar. Men vi blir bättre och mer personal är på väg så vi kan hantera bokningarna snabbare.

• Andreas N skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Enkelt, smidigt o proffsigt ;-)

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Inger K skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Privat städning, var annan vecka. De håller tider, var bara hemma första gången, de går själv med nykel. Mycket proffsiga, super städning. Dessa kan verkligen lita på.Företaget är det bästa jag någonsin haft ang.städning. Hoppas att fortsätter länge-länge. Läs mer
    2018-08-24 Rasmus M svarar Inger K
    Hej Inger.

Tack. Det värmer o höra sånt.
    Vi ska göra allt vi kan för att hålla samma nivå hela tiden :)

• Lillian J
    Lillian J skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Köpte städtjänst. Är ganska nöjd förutom toastolen som kunde varit bättre rengjord. Ej svenskkunnig personal. Läs mer
    2018-08-24 Rasmus M svarar Lillian J
    Hej Lillian.

Ok. Tack för info.
    Då missade dom lite på den. Det fixar vi till nästa gång. Glöm inte o meddela sånt till oss inför kommande städningar.

• Aleksandra S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Mycket positiv som blir bättre för var gång. Det tar ett par ggr för tjejerna att ”lära känna” huset och mig. (Så som jag vill ha det!) Läs mer
    2018-08-24 Rasmus M svarar Aleksandra S
    Hej Aleksandra.

Du har rätt inställning. Tack för din input.
    Hör av er bara om något förändras så fixar vi till det.

• Jenny F skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    De fick 7 timmar på sig vilket är dubbelt så lång tid som det brukar ta. Ändå blev de ej färdiga (huset är fräscht och behövde vanlig städning) utan fokuserade på detaljstädning på den ena våningen, trots att vi inte bett om det utan ville ha hela huset jämnt städat.
    Trevlig personal annars. Läs mer
    2018-08-24 Rasmus M svarar Jenny F
    Jenny F.

Tack för er beskrivning. Är inte helt säker på vem ni är av våra Jennysar men tråkigt att det blev så. Har kollat igenom hela mejllistan från Jenny F men har inte hittat något om att någon Jenny har varit missnöjd. Glöm inte bort att meddela oss om sånt via telefon eller mejl så vi vet om att ni är missnöjd o har möjlighet att göra något åt det.

• ClaesThomas E
    ClaesThomas E skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Jag har köpt städning. Fick ett mycket positivt inryck av företaget. Flickorna som har kommit till mig är så duktiga vänliga . Vill ha fortsatt städhjälp av er. Vänliga hälsningar Margaretha Ch Emanuelsson Läs mer
    2018-08-24 Rasmus M svarar ClaesThomas E
    Hej Claes.

Härligt o höra :)
    Tack för er åsikt.

• Jonna B skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Missade vårt första städtilfälle, dåligt mejlkontakt, framgick inte tydligt att resersättning ej var inkluderart i priset, städning var utförd endast med ok..kunde gjort det bätter själv. Plus för trevlig städerska. Läs mer
    2018-08-23 Rasmus M svarar Jonna B
    Hej Jonna B
    Tack för er input.
    Beklagar att vi missade ert första städtillfälle. Jag känner inte till detta men det skall vi självklart se till att det inte upprepar sig.
    Det går inte att ha reseersättning inkluderat i timpriset. Då får vi skatteverket på oss. På vår hemsida hittar ni under fliken "prislista 2018" våra priser och hur vi debiterar. Läsa också "provstädning" så får ni en inblick i hur det brukar gå till och vad ni som kund skall tänka på.

Ni får gärna skriva eller ringa till oss med i samband med er städning så vi har möjlighet att få reda på det. En första städning bör man ta lite med nypa salt då vi har kundanpassad städning. Det betyder att alla kunder har olika önskemål om hur dom vill att deras städning ska gå till. Det är svårt att träffa rätt perfekt första gången därför önskar vi att ni som vår kund hör av er om städningen så vi kan meddela städaren om era önskemål om vad som var bra respektive dåligt så korrigerar vi det inför kommande städningar.

• Katarina S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Väldigt bra personal. Bra kvalitet på jobbet. Svara snabbt. Lyckas tyvärr inte få till en gång i månaden städning men löste det på ett bra sätt ändå. Läs mer
    2018-08-23 Rasmus M svarar Katarina S
    Hej Katrina.

Tack för er feedback! Kul att ni blev nöjd.

• Hasse S skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Jag hade beställ balkongstädning men det blev inte utfört. Att även balkongen skulle städas visste städpersonalen inte om. Dom kunde komma senare vilket inte fungerade för mig.
    Jag städade balkongen själv.

Ugnsluckan var inte ok städad så det fick jag göra själv.

Att dom sedan inte kunde svenska borde jag ha blivit upplyst om. Nu gick det bra med engelska men det skulle jag ha fått reda på från början.

Annars var allt bara bra. Snyggt städat. Tjejerna fick slita i värmen. Läs mer
    2018-06-20 Rasmus M svarar Hasse S
    Hej Hasse.

Tack för er åsikt. Känns som ett väldigt hårt omdöme 2/5 om "annars var allt bara bra. Snyggt städat" är sant?
    Att ni var missnöjd hade vi ingen aning om fören nu. Har kollat historiken men hittade ingenting från er där förutom att ni beställt en flyttstädning med städning av balkongen. Det stod heller inte någon information om att att det var under tidspress med balkongen, hade vi vetat det så kanske vi haft en chans att agera annorlunda. På checklistan under "flyttstädning" så står det att vi har 3 dagars garanti på vår städning. D.v.s. att vi har upp till tre dagar på oss att färdigställa ifall något har missats. Det är en säkerhet från vår sida så vi hinner med det som lovats. Ni som kund har också skyldighet att vara ute i god tid eller informera oss om tiden är tight eller ni är missnöjd med något eller liknande så vi har en chans att åtgärda det.
    Om städarna nu kunde komma tillbaka samma dag fast lite senare p.g.a pressat schema så känns det inte som att vi fick den chansen av er att hinna göra städningen som vi planerade.
    Vi har engelsktalande personal till själva städningen och det skall stå på vår hemsida?

• Ab G skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Där satt den Rasmus ! Bra jobbat! Läs mer
  • Micke G
    Micke G skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Städning varje vecka fungerar mycket bra. Duktiga städare som pratar engelska. Lätt att boka vecka för vecka och flexibla. Nog billigaste vad jag hört för mig med andra som har städhjälp från andra.
    Rekommenderas speciellt om du har småbarn som vi, viktig tid över till barn/barnen. Läs mer
  • Vivian B skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Mycket nöjd med städningen, professionellt och bra utfört. Läs mer
  • Ann J skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Veckostädning. Bra bemötande, ibland svåra att få tag på. Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Ann J
    Hej Ann.
    Ok. synd att du upplevt det så. Jag tycker vi försöker svara på allt som rings in mellan 09-16. Och mejlen håller vi koll på regelbundet. Men vi får bli bättre på det hör jag :)
    Tack för din åsikt.
  • Cecilia B skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Inte svensktalande städare. Städar olika ställe varje gång. Inte samma städare varje gång Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Cecilia B
    Hej Cecilia och tack för din åsikt.
    Tyvärr kan vi inte hålla vårt fantastiska pris om vi tar in svensktalande personal. Behöver ni det så kan ni alltid tala med vår svensktalande arbetsledning som kan översätta och förbereda städarna inför städningar. Vi har förstått vikten av att kunder önskar samma städare varje gång men det är omöjligt att klara av detta. Vi försöker så gott det går men städarna måste ha semester och ibland är dom sjuka så vi måste ta in andra städare då. Vi har ett nytt hanteringssätt nu för dom bitarna så att ni som kund skall känna er tryggare med vem som kommer.
    Om vi har behov att ny städare måste komma för att vi skall hinna med ert projekt så måste den städaren hör av sig till er för att kolla om det är ok. Annars kommer vi inte och städar.
  • Catarina A skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Flexibla, tillmötesgående och städar bra! Läs mer
  • Caroline A skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Vi har veckostädning. Något rörigt kring deras städschema men städningen är exemplarisk! Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Caroline A
    Hej Caroline.
    Tack för er input. Vi har haft lite bökigt med bokningshanteringen. Vi var inte förberedda på att få så många bokningar så det har slirat lite. Vi är på gång och kommer när som lansera ett system på hemsidan som sköter bokningarna och överblicken på städschemat smidigare. Under tiden har vi tagit in en ny administratör som sköter bokningarna manuellt tills vi har hittat ett system vi trivs med.

• Anne-cathrine W skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    De är städar bra, ör noggranna, och har ordningssinne. De ställer sakerna, kuddar mm fint. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Anne-cathrine W
    Tack för er åsikt. Det värmer och vi hoppas vi kan hålla den kvalitén hela tiden.
    Jag kommer hälsa städarna detta så blir dom också glada.

• Rasmus V
    Rasmus V skrev om Städhjälpen Nu i Skåne
    Vi har städning 1 gång per vecka i större lgh i Helsingborg och har haft det i ca 2 års tid.
    Proffsig och prisvärd städning, vi är nöjda!
    Billigast i Skåne.
    mvh Rasmus Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Rasmus V
    Hej Rasmus.

Tack för er åsikt. Det värmer. Ska hälsa städarna detta!

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa