STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Ring 08-121 343 79 sthlmladiesandgents.se

43 omdömen om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Maria R
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Trevlig och serviceinriktad frisör som klippte och slingade jättefint! Är mycket nöjd.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Kerstin R
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Vänligt och trevligt och uppmärksamt!

Annette V
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Jag hade beställt färg på utväxten, och klippning. Jag är nöjd. Maja gjorde ett bra jobb

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Emma O
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Är så otroligt nöjd med mina besök. Alla i personalen är supertrevliga och jag upplever som väldigt proffsiga. Vill ge en extra shoutout till Victoria S som gett mig sån fantastisk nyans i mitt blonda hår, har aldrig varit så nöjd🙏 Helt klart värt ett besök när håret behöver lite kärlek!

Olle b
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Finns ingen bättre frisör! Alltid super nöjd när jag kommer därifrån. Rekommenderar varmt!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Klara K
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Varmt mottagande och bra råd genom hela salongbesöket. Känns alltid som att man får ärliga svar gällande frisyrfrågor, och en känner sig genast trygg när en kommer in på STHLM Ladies & Gent's - Södermalm. Klipper mig hos Victoria S som alltid är lika gullig och proffsig, och jag är nöjd varje gång jag lämnar salongen med nyklippt hår!

Peter W

Trevligt bemötande. Snygg klippning 💇‍♀️

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Alexandra T
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Mysig salong där alla är supertrevliga och hjälpsamma. Jag går hos Victoria som är helt fantastisk och är alltid nöjd efter ett besök där. Kan varmt rekommendera!

Thea K
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Blev bemött personligt och kände mig sedd. Hon lyssnade på hur jag ville ha det och gjorde precis som jag sa. Har gått till ladies & gent’s sen de öppnade och är alltid nöjd med resultatet. Brukar alltid slinga utväxt och klippa topparna samt klippa uop håret lite

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Marie-Louise W
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

De är alltid trevliga på Ladies & Gent´s och de gånger jag har klippt mig har de olika frisörerna levt upp till mina förväntningar. Jättenöjd med min senaste klippning och kommer absolut att komma tillbaka.

Kajsa W
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Sååå grym på färg! Gick till Victoria som är så grym! Blev bättre än mina förväntningar

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Francois E
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Känner mig alltid 10 år yngre efter besöket. Tack Victoria (S)

Natalie B
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Går alltid därifrån supernöjd! Underbar personal som verkligen kan sin grej, man får alltid fin service på plats och det känns lyxigt att få komma till salongen.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Ulrika V
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Trevligt och bra bemötande med en utomordentlig frisör.

Madelen J
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Klippte mig hos Linnea, blev mycket nöjd!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 272 omdömen 4.8 av 272 omdömen

Tova N
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Proffsigt och trevligt, vanligtvis finns tid när man önskar.

Lisbeth K
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Supertrevlig personal. Proffesionellt hög nivå i råd och bemötande, fick under hela processen frågor om det kändes bekvämt. Härlig miljö Och pricken över iet med lite extra på en fredag Kommer definitivt boka tid hos STHLM Ladies & Gents igen. Så nöjd med min nya färg och frisyr. Rekommenderar varmt denna salong.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Sofia V
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Proffsigt tillmötesgående, kreativa och varma människor.

Madeleine N
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Avkopplande, ren & fin salong. Trevligt bemött och upplevde att frisören lyssnade in mina önskemål. Blev jättenöjd och fin i håret.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Linda R
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultatet!

Ellinor B
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Trevlig och otroligt duktig personal

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sweetlana Y
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Alltid nöjd det spelar ingen roll vem som klipper mig.

Anders E

Trevligt bemötande, profesionel personal

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Stina Charlotta L
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Jättenöjd med mitt blonda resultat! Proffsiga, lyhörda och snälla🤗

Anna-Stina N
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Alltid så nöjd efter ett besök här, riktiga proffs!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Elsa L
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Alltid varit supernöjd här. Men det varierar väldigt mycket gällande kompetensen mellan frisörerna, vilket kan leda till missnöje i vissa fall.

Lisa H
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Trevligt bemötande Bra klippning och färgning Hjälp med färg på brynen

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Josefin L
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Alltid lika välkomnande och otroligt serviceinriktad personal. Att gå till salongen är för mig alltid lyxigt då det verkligen känns som alla oavsett vilken frisör jag går till på salongen gör allt för att jag ska vara nöjd och bekväm. Varje gång levererar de ett bemötande som berör för det känns att ge genuint bryr sig om att jag ska vara nöjd när jag går därifrån! Rekommenderas starkt!

Ulla-stina L

Bemötande OK Stora förväntningar, få tips Köpte inget

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Anne K
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Jag blev bemött väldigt professionellt sätt och välkomnande. Jag hade hört talas om kunniga frisör och pga det hade blivit fel med min hårfärgning bestämde jag tar kontakt och boka tid. Jag hade höga förväntningar och företaget levde upp för dem. Jag var väldigt nöjd för resultat. Även bemötande och service var mycket bra. Jag hade beställt färgning och klippning.

Jessica M
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Kund sen många år tillbaka, otroligt trevlig och genuin personal. Extra stort plus för skalpmassagen man får i schamponeringen, skulle kunna gå dit bara för den!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Lena H
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Victoria är fantastisk!! Både jag och Mats tycker hon är svinduktig och vi är alltid väldigt snygga när vi lämnar henne :)

Regina N
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Alla är mycket proffsiga och trevliga. En ren njutning att komma dit! Jag går var femte vecka för rotfärg och ibland klippning och toning. Resultatet blir alltid över mina förväntningar.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Annette W
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Blev väl bemött Mina förväntningar blev inte infriade jag ville ha två färger en ljus o en lite mörkare. Blev mera en färg o inte likt nån av färgerna på bilden jag visade som var från deras salong. Köpte K18

Karolina M
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Bästa service! Trevligaste personal, alltid lika nöjd.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Merja W
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

De är alltid hjälpsamma med val av hårfärg och vilken längd som passar bäst.

Tina L
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Bra bemötande vid tidsbokning. Ganska höga förväntningar, modern salong önskade att få lite nya idéer. Bokat klippning, var snabbt klar påpekade att vänster sida längre fick ingen respons av frisören. Ringde dagen efter,fick ny tid för att jämna till längderna, super service av en annan frisör. Tacksam att jag kunde komma tillbaka dagen efter klippning.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Alf B
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Jag har bara positivt att säga om mina besök trots att jag bytt tjej fyra gånger så känns det lika proffesionellt vid varje byte, samt en klippning som passar mig nu.

Fanny W
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Helt otroliga tjejer som jobbar där. Rekommenderar starkt att gå dit

Sandra V
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Victoria är en grymt duktig frisör och så gullig. Är så glad att jag började gå till henne. Salongen är liten och mysig. Kan varmt rekommendera den.

Eva K
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Så duktiga och alltid så väl omhändertagen!

Marie-Louise O
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Vänliga och rara och klipper bra. Mycket nöjd

Madeleine L
Skrev om STHLM Ladies & Gent's - Södermalm

Bra! Har fått bra bemötande och dem är trevliga! Bra priser!