Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 274 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Caroline A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt enplans villa med källare.

Säljaren visade huset och träffade bara mäklaren en gång och det var bra möte. Läs mer

Henrik R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en villa. Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar , förklarade så att det var lätt att förstå. Läs mer

Conny S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    mycket bra bemötande i de ärenden/uppgifter jag/vi bad om. Läs mer
  • 2020-06-28

Hilda C skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt ett hus, han svarade snabbt på sms och var mycket trevlig Läs mer
  • 2020-06-26

Lars-erik D skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en villa i Växjö.
    Hans bemötande var positivt och han lyssnade på mina synpunkter och det kändes som han ville försöka göra en bra affär för mig
    Jag förväntade mig att han skulle försöka få ut det pris som jag hoppades på och det lyckades vi med.

Rasmus är en kunnig och positiv mäklare med en social kompetens Läs mer
  • 2020-06-22

Eva-karin L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vilka vi sålt. Johan har varit posetiv o hjälpsam. Det blev bra Läs mer

Magnus H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt bemötande både under visning och budgivning. Läs mer
  • 2020-06-18

Hans Ove Tommy P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt vår villa. Mycket bra bemötande av Rasmus. Klar och tydlig och effektiv. Höll ofta kontakt med oss.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar!

Rekommenderar gärna Rasmus som mäklare till andra som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer

Johanna L skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande under visning, budgivning och påskrift. Rasmus hade bra koll på samtliga frågor om huset och närområdet. Läs mer
  • 2020-06-12

Anders P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt en fritidsfastighet, skogsfastighet.
    Gick väldigt snabbt och smidigt. Bra annonsering. Över förväntan. Läs mer
    2020-06-16 Erik P svarar Anders P
    Tack för den fina rekommendationen Anders. Vad roligt att du känner att jag lyckades överträffade dina förväntningar. Vi syns på tillträdet. /Erik
  • 2020-06-12

Katarina L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Fritidshus med lite mark till

Mycket trevlig och hjälpsam

Ja

Fastighetsköpet är inte helt klart än, men hittills har mäklaren varit hjälpsam och tillmötesgående. Snabb på att återkoppla på frågor. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Katarina L
    Hej Katarina. Tack för den fina rekommendationen. Jag tror att du och Stefan kommer få många fantastiska stunder på Flisan. Vi ses på tillträdet /Erik
  • 2020-06-08

Philip Å skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    -Köpt villa
    -Väldigt trevligt och professionellt bemötande samt allt gick smidigt. Läs mer
  • 2020-06-08

Anders H skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har fick stort förtroende för Johan i samband en försäljning av hus i Växjö.
    Johan har med ett stort mått av fingertoppskänsla hanterat både säljare och köpares intressen, det märks att han har gediget intresse och engagemang för sitt yrke. Läs mer
  • 2020-06-02

Manoranjan K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte lägnehet, han vet om lägenhet bra och ger Sant information. Han är duktig och kan fortsätter med Andra kund I framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Manoranjan K
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att du och Sweta kommer att trivas bra i lägenheten. /Erik
  • 2020-05-28

Jenny D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt en bostad. Mäklaren var engagerad och gjorde det bra! Läs mer
  • 2020-05-26

Neveen H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett hus, vi har kontakt honom med mobil telefon och mail.
    Han var jätte bra och han forklarat allt till oss. Läs mer
  • 2020-05-25

Cenneth C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande och vi rekommenderar gärna Johan Florå för andra husköpare Läs mer
  • 2020-05-24

Jonny S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt hus i ett dödsbo. Bra bemötande inget att klaga på Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Jonny S
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik
  • 2020-05-16

Liv T skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt bostad i tolg. Proffsig, trevlig och hjälpsam mäklare. Jag upplevde hela processen som lugn och trygg och jag är mycket nöjd med Erik som var vår mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Liv T
    Hej Liv. Härligt att höra att du och Julius är nöjda och att allt kändes tryggt och bra. Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Ha en underbar sommar /Erik
  • 2020-05-13

Casper K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag blev bra bemött utav Erik. Allt gick snabbt och smidigt med bostad köpet. precis så som jag hade hoppats på. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Casper K
    Hej Casper. Vad kul att du känner att allt gick som du önskade och att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya hus. /Erik
  • 2020-05-13

Marita S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Allt gick snabbt och smidigt nä vi sålde mammas hus i Åseda. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-13 Erik P svarar Marita S
    Tack för rekommendationen. Skönt att du känner dig nöjd med mitt arbete. /Erik
  • 2020-05-08

Ylva U skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hur. Mycket bra och vänligt bemötande av mäklare under hela processen. Snabb på att svara på meddelanden - tydlig och noggrann i genomgång av kontrakt. Läs mer
  • 2020-05-06

Henrik S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Kan kännas att jag fått mindre kontakt med min mäklare än min medsälhare har fått. Läs mer
  • 2020-05-05

Robert P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt bra bemötande, proffesionell mäklare, kan bara varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-06 Erik P svarar Robert P
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Robert. Vi syns och hörs! /Erik
  • 2020-05-05

Paulina S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik har hjälp mig att sälja mitt hus. Han är en bra kille som man lätt anförtro sig till. Han är också väldigt ärlig och man får väldigt bra kontakt med han direkt.. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Paulina S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Paulina. /Erik
  • Renata L

2020-05-05

Renata L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ärlig, tydlig och väldigt trevlig person! Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Renata L
    Tack för dom fina orden Renata. /Erik
  • 2020-05-02

Max Ö skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt en 1a, jag blev jättebra bemött av Johan! Han har varit hur bra som helst under hela processen. Han har varit väldigt bra förklarande och väldigt snäll, underbar människa! Läs mer
  • 2020-05-02

Birgitta S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, flexibel, proffesionellt bemötande. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • 2020-05-01

Helena T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde på Nålgatan i Åseda.
    Johan var bra tycker jag, ringde och informerade så fort något hänt. Ordnade visningar och svarade på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-04-30

Mikael T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han har hela tiden varit tillgänglig och informerat vad som hänt. Läs mer
  • 2020-04-29

Jonas H skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte ett hus.
    Johan var enkel, trevlig och serviceinriktad utan att vara pushig. Vi upplevde honom som ärlig kring förutsättningarna kring affären vilket kändes som det absolut viktigaste när man gör ett så stort köp. Dessutom har han erfarenheten och kan ge perspektiv eller exempel i förhållande till andra fastighetsaffärer och vad man bör tänka på.
    På det hela är vi mycket nöjda och kommunikationen och affären gick igenom snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-28

Sandra Margaret C skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik är den sällsynta av de sällsynta - han förstår kundtjänst, han tar sig tid att se till att han förstår sina kunders behov och förväntningar och ger råd inom dem.

Erik är en förtjusande ung man och en utmärkt fastighetsmäklare. Jag rekommenderar honom. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Sandra Margaret C
    Tack så jättemycket för dom fina orden Sandie. Riktigt kul att höra att du är så nöjd. Vi ses på tillträdet. /Erik
  • 2020-04-27

Tommy G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Genom Mäklaren Erik Persson har vi köpt ett hus i Alstermo och affären har skötts bra. Lite unik situation då vi faktiskt inte har träffat varken mäklaren eller säljaren på grund av den pågående Covid-19 situationen ännu men vi fick mycket bra hjälp av hans kollegor vid visningen och kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Tommy G
    Hej Tommy. Vad kul att du tyckte att vårt arbete har varit bra trots den unika situationen. Ska hälsa mina kollegor som har hjälpt till i affären och så hoppas jag att vi ses på tillträdet. /Erik
  • 2020-04-13

Agneta W skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Professionellt bemötande. Klarade ut en svårare situation än förväntat. Läs mer
  • 2020-04-12

Jesper P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte en fastighet
    Dålig information om hur betalningen skulle genomföras.
    Men det löste sig Läs mer
  • 2020-04-02

Ellinor S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt en bostad och har både på visningen och senare vid själva kontraktskrivandet samt på telefon, blivit mycket trevligt bemött av Rasmus. Läs mer
  • 2020-04-01

Gerd O skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hus. Snabb på att ge svar och duktig på att hålla kontakten med oss köpare. Serviceinriktad och ” lagom” engagerad vid visningen, svarade på frågor men lät oss titta i lugn och ro.
    Mycket socialt kompetent även när vi skrev med säljarna, jag tror alla var bekväma i situationen.
    Kan verkligen rekommendera Florå , en snabb affär som skötts smidigt. Läs mer
  • 2020-03-30

Bengt F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt en villa och får hjälp med att sälja två bostadsrätter. Allt har känts enkelt, lugnt och sakligt. Läs mer
  • 2020-03-29

Johan S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt vår bostad och vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande under hela processen. Läs mer

Malik M skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik är en proffesionel säljare. Han har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med priset. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Malik M
    Hej Malik. Tack för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda med mitt arbete. /Erik

Erika K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande av mäklare. Snabba svar på mail/sms/telefon. Bra information och snabb visning. Bra genomgång av köpekontrakt m.m. Vi är jättenöjda! Läs mer

Amra M skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi sålde vår bostadsrätt via Erika Persson. Han bemötte oss riktigt proffsigt och har skött affären utmärkt. Allt är skött över våra förväntningar, vi har under försäljningen fått kontinuerlig information om möjliga köpare, strategier och mål. Det har gjort att vi enkelt kunnat följa försäljningen. Erik har ett fantastiskt bemötande ingen fråga är dum, han svarar på allt men den gedigna kunskapen han har! Kommer att rekommendera honom alla dar i veckan! Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Amra M
    Tack för det fina omdömet Amra. Det har varit kul att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses! /Erik

Lalezar G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte en villa genom Erik. Vi sålde också en.

Han bemötte oss väl och var jättepositiv och hjälpsam med allt vi behövde.

Rekommenderas starkt!;) Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Lalezar G
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik

Dahham A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt ett hus i Alestermo. Erik var superbra person och han var mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Dahham A
    Kul att du är nöjd med mitt arbete och tack för den fina rekommendationen. /Erik

Taner G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han är perfekta,snäll person.vi är mycket nöjd av honom. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Taner G
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och syns! /Erik
  • 2020-03-21

Susanne J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hus i Åseda. Bemötandet varierade, fick en känsla av att vi va fel köpare för mäklaren fast att säljaren och jag va överens.
    Mäklaren drog ut på affären och skapade oro som jag kände va onödig.
    Affären kunde gått smidigare och varit roligare. Läs mer
    2020-03-23 Johan F svarar Susanne J
    Hej Susanne,
    Vad tråkigt att ni kände oro, jag tar till mig av er feedback. Bostaden såldes innan marknaden och jag hade fler intressenter.
    Säljaren hade anlitat mig för att sköta förmedling, visning och prisdiskussion. Nu blev det olyckligt då ni ej tittade på vanligt sätt utan sökte upp säljaren på eget bevåg. Vi vill att man ska boka tid med mäklare för visning för att inga missförstånd skall uppstå. Fram tills att avtal är skrivet så kommer jag alltid att jobba för att få ut bästa möjliga pris för min uppdragsgivare.
    Förtydligade detta för er efter att jag framförde säljarens positiva köpbesked men ska försöka vara ännu tydligare.
    Grattis till köpet ni kommer få det superbra, vi ses på tillträdet!
    Mvh Johan
  • 2020-03-20

Sofia K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en villa. Rasmus var väldigt lätt att komma i kontakt med och var snabb på återkoppling. Påläst och kan sin sak! Läs mer
  • 2020-03-06

Nils Peter Fredrik H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt och bra bemötande hela vägen Läs mer
  • 2020-03-05

Marcus G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är väldigt nöjda med Erik som mäklare. Mycket trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-05 Erik P svarar Marcus G
    Hej Marcus. Kul att du och Moa är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för den fina rekommendationen!
  • 2020-03-04

Madeleine P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt bostad, Erik har alltid svarat på frågorna vi undrat vilket varit mycket hjälpsamt då vi aldrig gjort detta innan. Läs mer
    2020-03-04 Erik P svarar Madeleine P
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas!

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda