Alla kategorier Mäklare Kronoberg Uppvidinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 137 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda

• 2019-09-14

Annette C skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt ett mycket vackert hus i Åseda. Mäklaren har bemött oss på ett trevligt o professionellt sätt.
    Förväntade mig att få information och svar på mina frågor, mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    Som helhet är intrycket av mäklaren mycket positivt. Läs mer
  • 2019-09-10

Carina R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig o kunnig. Lätt att få tag i när man har frågor. Detta är min första husaffär, men jag känner mig väl omhändertagen och trygg. Läs mer
  • 2019-09-05

Marit K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt villa. Mycket vänligt bemött. Trodde det var svårt att få villan såld så det var över mina förväntningar att det gick så fort. Tack för all hjälp Läs mer
  • 2019-09-04

Gabriell G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt en bostad i Uppvidinge Kommun. Mäklaren var trevlig,tog sig tid. Var lätt att nå och man fick svar på sina frågor. Läs mer
  • 2019-09-04

Sofie W skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Alltid snabb återkoppling! Trevlig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-09-01

Inger S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har fått hjälp med att sälja Vildgåsvägen 50 i Växjö.
    Så mycket information på så kort tid. Kände mig bombarderad efteråt. Allt gick väldigt fort. Skönt att allt redovisas för köparen i och med att Anticimex gjort sin genomsyn.
    Sedan skulle jag vilja tagit bort broschyren på huset i pappersformat. Nu i denna digitala era så är det inte hållbart. Jag tycker kunden ska få möjlighet att välja. Läs mer
  • 2019-08-29

Jens Y skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte en villa. Allt gick smidigt och bra! Kan inte klaga på något. Läs mer
  • BJÖRN R

2019-08-26

BJÖRN R skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan sålde vår villa. Jättenöjd med hela processen. Lyhörd, tydlig i sin kommunikation. Ska ni sälja bostad rekommenderar jag att ni tar kontakt med Johan. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar BJÖRN R
    Tack för orden Björn!
    Spännande med nytt kustnära läge! :)
    // Johan
  • Mihaly R

2019-08-22

Mihaly R skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt våran villa. Det var bra med information vi fick och snabb återkoppling vid frågor.Fotograferingen blev väldigt bra.
    Hela processen gick smidigare och snabbare än förväntad.
    Att Johan är profetionell och dessutom trevlig och mötesgående gör att vi kan varmt rekommendera honom.
    AR. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Mihaly R
    Vad roligt att ni är nöjda, har varit roligt att samarbeta och Erik la en bra grund! Nu ska vi bra hitta något nytt boende till er också! :)
  • 2019-08-22

Johan H skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt villa. Jag har blivit bra bemött av en påläst och engagerad mäklare jag är helnöjd! Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Johan H
    Kul att ni är nöjda som köpare, kommer bli superbra för er tre! / Johan
  • 2019-08-17

Sasan B skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    hej!
    han är en trevlig och snäll.
    MVH
    Sasan Läs mer
    2019-08-19 Rasmus W svarar Sasan B
    Tack för orden Sasan!
    //Rasmus
  • 2019-08-13

Diana S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Fungerat bra, har inget att jämföra med. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Diana S
    Härligt så det ska vara, det ska flyta på utan krångel!
    Ha det fint!
  • 2019-08-11

Agneta K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt fastighet (dödsbo)
    Rönnvägen 3 Åseda, tillsammans med min syster.
    Fungerade mycket bra med mäklaren. Höll oss informerade om allt som hände.
    Mycket bra att ha att göra med Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Agneta K
    Hej Agneta,
    Roligt att ni är nöjda, vi hörs av senare till deklarationen!
  • 2019-08-08

Margareta K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt min villa.Eftersom det var en helt ny efarenhet för mej.var jag så tacksam och glad för all hjälp jag fick av mäklaren.Förväntningarna var att det skulle vara besvärligt och jobbigt med hur det skulle gå till men så blev det inte. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Margareta K
    Hej Margareta,
    Kul, vi hittade en smidig och fin lösning med köparna!
    Lycka till med nya boende, vi ses på tillträdet!
    Johan Florå
  • 2019-08-08

Johan Daniel Roger B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan hjälpte oss att sälja en bostadsrätt. Bemötandet var från första stund lugnt och professionellt. Han agerar på ett sätt som visar på stor erfarenhet inom branschen. Bra återkoppling och informationsflöde genom hela processen.
    Tack Johan för all hjälp! Läs mer
    2019-08-08 Johan F svarar Johan Daniel Roger B
    Hej Johan,
    Tack för de fina orden!
    Det var ett nöje att samarbeta med er.
    Hoppas du fått lite skön semester. :)
    Ha det gott!
  • 2019-07-29

Linda B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt en villa.

Bra bemötande vid visning. Bra material som lämnades ut inför och under visning. Snabb återkoppling vid funderingar och bra genomförande av kontraktssignering. Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Linda B
    Hej Linda,
    Tack för era ord, kul att ni är nöjda och grattis till ett jättefint hus!
  • Kent B

2019-07-19

Kent B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag tycker han är trevlig och bemötlig och han är snabb och kontakta mig kanon. Läs mer
    2019-08-08 Johan F svarar Kent B
    Hej Kent,
    Härligt att vi tillslut hittade ett hus som passar er!
    Hoppas ni haft en fin sommar!
    Hälsningar Johan
  • 2019-07-09

Daniel L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och även att skriva kontrakt för ett villaköp. Engagemang, tillgänglighet och effektivitet är alla egenskaper Johan har. Sen att han är trevlig och jordnära är något både jag och min fru uppskattade. Läs mer
    2019-08-08 Johan F svarar Daniel L
    Hej Daniel,
    Tack för din fina rekommendation. :)
    Underbart att vi löste allt innan er/och min semester så vi kunde njuta på riktigt!

Ha det fint så ses vi på tillträdarna!
    Med vänlig hälsning Johan
  • 2019-07-06

Åsa R skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vid sålde vår villa i centrala växjö. Johan har på ett lugnt, förtroendegivande och också drivande sätt tagit oss genom hela processen väldigt smidigt. Vi har varit så trygga med Johan. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Åsa R
    Hej Åsa,
    Härligt att vi lyckades att landa affären allt och ni kunde njuta ordentligt på er semester!
    Vi hörs Åsa!
  • 2019-07-05

Mattias J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har fått hjälp av Johan Florå att sköta kontrakt och hantering vad gäller försäljning av mitt hus. Kan säga att allt skötts proffesionellt och på ett personligt och enkelt sätt. Läs mer
  • Hans-Peter A

2019-06-24

Hans-Peter A skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mäklaren har på ett excellent sätt hanterat försäljning av en äldre fastighet i Moheda.

Mäklaren har haft en ytterst professionell sätt att vara liksom på det sätt han har agerat.

Han har vida överträffat mina förväntningar Läs mer
    2019-07-05 Rasmus W svarar Hans-Peter A
    Stort tack för orden!
    Och tack för förtroendet.
  • 2019-06-04

Dennis D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabba svar, inte hetsigt och jordnära. Gör att köpet blir proffsigt och trevligt. Läs mer
    2019-08-27 Johan F svarar Dennis D
    Tack för orden Dennis,
    Hoppas ni trivs i ert fina hus, hoppas ni fått mycket nytta av gräsmattan med spring & lek! :)
  • 2019-06-03

Tom E skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte ett trähus i Braås. Mäklaren var saklig och pålitlig. Nöjd. Läs mer
  • 2019-05-29

Melina R skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för din tålamod och att du svarade på alla våra frågor :) Läs mer
    2019-06-18 Rasmus W svarar Melina R
    Tack Melina, och jag är säker på att ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2019-05-28

Emelie H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rasmus har levt upp till våra förväntningar vid försäljningen av vår bostadsrätt. Han ger ett proffsigt och seriöst intryck. Han har svarat på mail och sms oavsett dag i veckan med snabb och tydlig kommunikation. Kommer absolut anlita Rasmus fler gånger om det skulle behövas. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-18 Rasmus W svarar Emelie H
    Tack för de orden Emelie!
  • 2019-05-26

Rickard K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte vårat drömhus och blev väldigt professionellt bemötta. Vi fick snabbt förtroende för mäklaren och han var väldigt tydlig och noggrann vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Hans-Olof S

2019-05-20

Hans-Olof S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rasmus hjälpte oss med att sälja vårat hus på Toftahöjden i Växjö.
    Rasmus har gjort ett mycket bra jobb med huset han sålde åt oss. Ett trevlig bemötande och proffsig i sin yrkesroll.
    Jag rekommendera verkligen Rasmus.
    Hasse S Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Hans-Olof S
    Tack för orden, glad att kunna hjälpa er.
  • 2019-05-19

Magnus A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevligt och tydligt bemötande. Läs mer
  • Ulla R

2019-05-15

Ulla R skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött mycket bra.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna mycket väl.

Mäklaren var mycket saklig och gemytlig på alla vis.
    Ingen gåpåare. Det kändes bra. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Ulla R
    Tack Ulla.
    Tror du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • 2019-05-13

Jonas R skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av vårt hus. Rasmus kan sin sak och förklarade alla stegen på ett sakligt och förståeligt sätt. Kan helt klart rekommenderas. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Jonas R
    Tack för orden Jonas, lycka till i ert nya hus.
  • Arman A

2019-05-09

Arman A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra mäklare, seriöst bemötande, jag är nöjd med hans arbete. Rekommenderar utan tvekan!!! Läs mer
  • 2019-05-08

Johanna G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte ett hus före visning genom Johan. Han hade ett väldigt proffsigt bemötande, och lät oss i lugn och ro gå runt och titta. Vi upplevde att han verkligen hjälpte oss att komma överens med säljarna, för att kunna avsluta affären på ett sätt som båda parter var nöjda med. Vi är extremt nöjda och rekommenderar verkligen Johan som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-07

Gunnar E skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt en fastighet. Blev bra bemött av mäklaren. Blev nöjd med fotograferingen och den snabba affären som mäklaren ordna till.
    Sammantaget en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Lena K

2019-05-03

Lena K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Villa i Hovmantorp.
    Mycket nöjd med Rasmus insats 😊 Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Lena K
    Tack Lena, och lycka till i er nya bostad.
    Vi ses!
  • Fredrik K

2019-05-03

Fredrik K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är mycket nöjda med Rasmus Wickell driven, enkel och proffsig. Följde upp intressenter och gav feedback effektivt. Vi hade haft huset ute på försäljning ett år hos annan mäklare, när Rasmus tog över försäljningen blev huset sålt innan visning och en bra bit över utgångspris. Rekommenderar gärna Rasmus. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Fredrik K
    Tack så mycket för orden, och glad att jag kunde hjälpa er.
  • Christoffer N

2019-05-02

Christoffer N skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde vår villa innan visning.
    Bra och trevlig på alla vis.
    Lite tätare uppföljningar kanske.
    Varm person.

En väldigt lite sak men oerhört trevlig var när vi köpte vårt nya hus av Swedbank så fick säljarna och köparna en ”goodiebag” med prosecco o lite mys efter man skrivit avtal.
    Hem och fira.
    Bara ett tips.

Vi är nöjda. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus W svarar Christoffer N
    Tack för orden Christoffer.
    Och även tack för tipset, skall ta med mig det!
    //Rasmus
  • 2019-04-28

Lise-Lott Y skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är mycket nöjda med Rasmus, professionell, trevlig och tillmötesgående. Bra och rak kommunikation. Jag kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare. Läs mer
    2019-05-02 Rasmus W svarar Lise-Lott Y
    Tack för orden och lycka till i ditt nya hem!
  • Thomas B

2019-04-28

Thomas B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vaken säljare, snabb och kunnig Läs mer
  • 2019-04-24

Gunnel B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevligt vänligt bemötande .Klok lugn och kunnig Läs mer
  • 2019-04-18

Mona Jenny Margaretha B skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt ett hus.
    Jag gillade Erik från första kontakten.
    Trevlig, kunnig och lättsam.
    Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-04-18

Martin Yoo Min Anders D skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Både köpte av och sedan sålde åt oss. Bara positivt att säga om båda affärerna. Bra kontinuerlig återkoppling hela vägen. Har ett lugnt och tryggt bemötande och koll på läget. Vilket var skönt för oss, då köpa och sälja hus är en stor affär för de flesta. Läs mer
    2019-05-02 Rasmus W svarar Martin Yoo Min Anders D
    Tack så mycket för orden Martin.
    Ni kommer trivas bra i ert nya fina hus.
  • Lisa J

2019-04-17

Lisa J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi tog hjälp av Johan Florå med att sälja vår Brf Villa vilket han hanterade på ett exemplariskt sätt. Med ett bra kontaktnät med potentiella köpare gick försäljningen smidigt trots konkurrerande objekt som kom ut samtidigt. Johan är förtroendeingivande med ett proffsigt bemötande och hanterar såväl yngre som äldre kunder på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-03

Kjell D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt vår bostad i Älghult, vi är väldigt nöjda med vad Johan hat gjort. han har varit trevlig och lätt att prata med. Våra förväntningar var att få huset sålt till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-04-02

Michaela L skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en villa på landsbygden, cirka en mil utanför centrala Växjö. Rasmus Wickell som varit ansvarig mäklare för försäljningen har utfört sitt arbete exemplariskt - han har haft ett trevligt bemötande samt varit tillgänglig under hela processen. Visningar och försäljningen skötes på ett mycket bra. Läs mer
    2019-05-02 Rasmus W svarar Michaela L
    Tack för de fina orden Michaela!
    Och lycka till i ert nya hus.
  • Nils-petter N

2019-03-28

Nils-petter N skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ordning och reda, jordnära och jäkligt kompetent. Svårt att föreställa mig hur man kan få bättre service än så här. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-28

Madeleine L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde en bostadsrätt som Erik hjälpte mig med. Han är professionell, engagerad och pålitlig. Bäst helt enkelt/Madde Läs mer
  • 2019-03-21

Susanne H skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vår mamma har sålt sitt hus byggt 1963. Erik Persson, vår mäklare har under hela ”resan” varit professionell i sitt sätt att ta hand om uppgiften. Lätt att prata med vid ev frågetecken. Alltid återkopplat snabbt via mail eller telefon. Vår mamma uppskattade hans lugna bemötande samt hans tydliga sätt att presentera hur försäljningen skulle genomföras. Tyvärr fick vi inte huset sålt för utgångsbudet. Med vänlig hälsning, Susanne Hedlund och Christina Svensson Läs mer
  • 2019-03-19

Przemyslaw P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett hus.Allt var 100% provs.Tack ! Läs mer
    2019-05-02 Rasmus W svarar Przemyslaw P
    Tack för orden!
    Och lycka till i ert nya hem.
    // Rasmus Wickell
  • 2019-03-19

Grigoris David A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt hus i Växjö, bra och proffsigt bemötande, alltid i tid och förbered! Även fast vi inte riktigt lyckades nå utgpris så kämpade Johan på in i det sista! Läs mer

Lisa B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    När vi köpte hus upplevdes Johan som rak och ärlig, vilket vi uppskattade. Han är förtroendeingivande och hjälpsam.
    Vi är nöjda! Läs mer

Olofsgatan 3, 360 70 Åseda