Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 391 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda 2

• köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Lessebo
    2021-05-10
    pretty good, it was nice having business with him
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Gemla
    2021-05-09
    Trevlig, tillgänglig och tillmötesgående!
    Varmaste rekommendationer.
    • Norrhult
    2021-05-08
    Vi har sökt hus under flera år och nu köpt en äldre villa. Johan Florå har visat oss flera objekt, alltid på ett professionellt och engagerat sätt. När vi hittade vårt hus har vi med samma vänlighet och yrkeskunskap blivit lotsade i köpeprocess och tillträde. Johan får våra varma rekommendationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-05-08
    Sålde villa på uppdrag som God man. Johan skötte alla kontakter med samtliga inblandade, så allt flöt på i rask takt.
    • Gemla
    2021-05-07
    Köpt en villa i Gemla. Mycket fint och personligt bemötande av mäklaren som dels höll utkik på objekt som skulle passa oss och när väl ett dök upp kändes kontakten som ärlig och trygg. Mycket tillgänglig och svarade fort på frågor. Mäklaren visade även skicklighet med att vara en bra medlare mellan oss parter. Han var mån om en bra utgång för både säljare samt köpare. Kan rekommenderas! Ellen
    2021-05-06
    Ett radhus. Johan har skött sig alldeles utmärkt på alla sätt.
    Tillgänglig, ,korrekt, trevlig och säljande men även saklig och bra tips och delger sina kunskaper och erfarenheter.

Allt gick enligt plan och ingenting kunde gjorts bättre eller annorlunda som jag ser det.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-05-04
    Emma really help us with the house. We bought a villa in Klavreström. She responded immidiatly to my message even though it was in the evening and she took care of everything within 24 hours. She is very thoughfull and answered all our questions. She exceeded our expectations in every way and we met a lot of real astate agents but she was the best by a long shot. As an international in another country things can get cosfusing and difficult but she guided us through the entire process of buying our own house. So thank you!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-05-03
    mäklaren var smart och snäll. Hon kunde sälja huset fort och med bra pris och det vad vi inte förväntat.
    • Norrhult
    2021-04-10
    Sålt en villa i ett mindre samhälle.

Blev oerhört trevligt och proffsigt bemött. Han berättade om affärens gång vilket visade sig stämma helt och hållet.
    Jag hade hört mycket gått om Florå och det stämde precis (lätt att bli besviken vid höga förväntningar annars) Han var engagerad och väldigt tillgänglig. Vi hade någon mailkonversation som pågick till in på natten. (Det hade jag iofs inte förväntat mig, men det gladde mig)

Jag hade så klart hoppats på att få liite mer för huset. Men det är väl mänskligt att hoppas antar jag. Fick dock 10% mer än utgångspris vilket jag ändå är mer än nöjd med!
    Sen att det dessutom lyckades bli till ett mycket trevligt ungt par det såldes till, var som pricken över i:et!

Så det är mycket välförtjänt som jag klickade i 5 av 5 i betyg!

Jag kommer rekommendera Florå och svensk fastighetsförmedling till släkt och vänner med varm hand.

Tack🙏🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-04-09
    Professionell, lyhörd och kunnig.
  • Mahmoud A
    2021-04-03
    Hej
    Jag köpte hus i Åseda. Han är jätte duktig på sitt jobb. Han är jättetrevlig och hjälpsam. Han är också flexibel. Jag blev bemött på jättebra sätt.
    • Älghult
    2021-04-03
    Hjälp med försäljning av fastighet i Älghult.
    Gjort ett bra intryck och kunnig samt saklig med handläggningen av uppdraget.
    Behövde få fastigheten såld i ganska snabbt läge som mäklaren anammade och agerade snabbt med bra resultat.
    Kan rekommendera mäklaren till andra med tryggt och ärligt beteende.
    2021-04-01
    Jag har köpt en villa och blev trevligt bemött av mäklaren. Hon var engagerad och gav intryck av att vara mån om att både säljarna och jag skulle vara nöjda med allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Hovshaga
    2021-04-01
    Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet, proffsigt bemötande.
    2021-04-01
    Sålt huset gick bra, han var engagerad för att få det så bra som möjligt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Lammhult
    2021-03-30
    Villa i Lammhult.
    Trevligt och informativt bemötande. Snabba svar på frågor. Påläst, kunnig, professionell.
    Inga förväntningar som uteblev.
    • Moheda
    2021-03-27
    Vid försäljning av vår villa i Moheda uppträdde Rebecca både intresserat och engagerat i all kommunikation. Försäljningen gick snabbt och effektivt.
    2021-03-25
    Proaktiv! Påläst och intresserad.
    Smidig överlåtelse
    2021-03-25
    Han tar Mäklarens yrke som allvar.
    Han visade sig mycket arangerat.
    Men hela bedömning skulle jag som säljare först ge när affär har blivet slutförd.
    Till dess ska jag SF Mäklare Rasmus rekommendera.
    Mvh.
    Dieter
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Rottne
    2021-03-23
    Bra och trevlig mäklare. Snabb och tät kontakt. Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Centrum
    2021-03-22
    Köpt bostadsrättslägenhet. Bra bemött , respekterade Corona-avstånd och svarade på frågor.
    • Kalvsvik
    2021-03-20
    Fritidshus, ställt upp bra inför visningar. Bra kontakt och återkoppling.
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-03-17
    Köpt en gård utanför Åseda. Fick varken mer eller mindre av det jag förväntar mig av en märkalre. Första fastigheten vi köper så vi har ingen referens, men Johan levde upp till en märklares förväntningar. Kommer absolut kunna använda Johan vid framtida försäljningar/köp av fastigheter.
    2021-03-16
    Kompetent och kundorienterad. Köpt hus. Visning på helger var alltid möjlig att ordna.

Anlitat även mäklaren i fråga för försäljning av min nuvarande bostad - detta tror jag talar för sig själv.
    • Älghult
    2021-03-14
    Vi har köpt ett hus med 2 lägenheter. Blev kontaktad av mäklaren via tfn, som va saklig o beskrev fastigheten utifrån det han tyckte o tänkte. Han har plockat ihop denna affären så både sälj/köpare blivit bra bemötta o alla förväntningar har mer än väl fyllt de förväntningar vi haft.
    Ska jag sälja ett hus framöver kommer jag definitivt kontakta denna duktiga mäklare
    Hej Peter, Tack för att du tog dig tid och skrev en recension, precis så jag vill att det ska vara. Kul att kunna hjälpa er att köpa en fastighet till, hoppas det blir fler i framtiden! Vi ses snart på tillträdet! Johan Florå
  • köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Alvesta
    2021-03-11
    Köpt en lägenhetsfastighet.
    Bra ärlig och lugn säljare med god kunskap.

Överlag en affär som sköttes med bravur.
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-03-01
    Värnar om att säljaren skall få ut mycket av sin försäljning.
    Hej Joakim, Tack, tror absolut vi gjorde rätt och hade "is i magen" och jobbade metodiskt med "Läge+/kommande", ut på marknaden och Hemnet, genomförde alla planerade visningar enligt vår tydliga plan. Det gav i detta fallet bäst betalt trotts att vi sålde hästgård mitt i vintern. Johan Florå
    2021-02-28
    Sålt fastighet, blev trevligt bemött och haft bra kontakt
    2021-02-26
    Hjälpsam och proffsigt bemötande
    • Växjö Hovshaga
    2021-02-24
    Vi köpte hus av Johan!
    Bra en enkel kontakt som till slut ledde till ett husköp
    2021-02-23
    Johan gjorde ett bra jobb! Blev riktigt bra bemötta även hjälp från Johan att få kontakt med banker.

Vi har köpt en gård. Med typkod: 120 första huset vi köper och viste inte något om vad typkod är. Vi önskar kanske att mäklaren skulle kunnat förklara det lite för oss eller informerat om det
    Hej Filip, Tack för att ni tog er tid att gjorde en recension och grattis till köpet av ert nya fina ställe. Skam den som ger sig! :) Mycket bra synpunkt, ska försöka vara ännu mer tydlig och trycka mer på detta då det avser gårdar typkod 120 så inga får felaktig information från sin bank då det avser belåningsgrad och hur bankerna ser på saken. Vi ses på tillträdet! Johan Florå
    2021-02-21
    Vi sålde vårat hus och Johan skötte allt från början till slut, ingenting att klaga på. Mycket bra.
    Tack för ert förtroende - hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Härligt att så glädjen hos köparna som kommer ta vid er fastighet! Vi hörs! / Johan Johan Florå
    • Stationsområdet
    2021-02-20
    God service och trevligt bemötande!
    Tack Christer tillslut lyckades vi komma i mål! Vi ses på tillträdesdagen! Johan Florå
    • Rottne
    2021-02-02
    Jag har sålt min fastighet, och det känns bra att ha någon som vet hur det fungerar vid försäljning.
    2021-01-21
    Köpt hus och Rasmus va bra, alltid lättillgänglig och svarar på alla ens frågor.
    Mycket bra.
    • Lammhult
    2021-01-11
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande av mäklaren!
    Levde upp till alla förväntningar.
    Mycket professionell och informativ.
    • Växjö Väster
    2021-01-11
    Köpt bostad. Rasmus har en lugn och behaglig framtoning.
    2021-01-06
    Mycket kunnig om området vi sålde och ger ett seriöst intryck. Kompetent och säljande utan att bli för ”mycket”.
    Tack Anders, kul att få samarbeta med dig ännu en gång! / Johan Johan Florå
    2021-01-04
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    2020-12-30
    I sold a house Rebecca helped me a lot she wss very flexible and her estimation was exactly right Im very pleased with her.
  • Ivan S
    skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-12-25
    Trevlig och väldigt välkomnande. Snabb på att svara vid frågor och väldigt aktiv och kunnig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-12-22
    Köpt lägenhet. Vänligt och kunnigt bemötande. Fick svar på de frågor jag hade.
    2020-12-17
    -Villa
    -Fantastiskt
    -Många på visningen samt bra slutbud. Allt uppfyllt.
    -kanon
    Tack för de fina orden, härligt att du är nöjd Jonas! Johan Florå
    2020-12-05
    In my opinion she was very profesional and nice.
    It was fantastic that she could sold faster the house. I am very happy with her services.
  • sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-12-03
    Sålt lantgård med tillhörande skog.
    Bra bemötande.
    Negativt att mäklare kraftigt övervärderade objektet, vilket gjorde att våra förväntningar på försäljningspris var betydligt högre.
    Mäklare ibland svår att nå, och ibland "sen på bollen" i vissa frågor.
    På det hela taget ändå nöjda, men inte mer än så.
    2020-12-01
    Han är fantastisk!!..Trevlig ..riktig profesionel man
    Tack så mycket. Vi ses på tillträdes dagen! / Johan Johan Florå
    2020-12-01
    Mäklaren har varit öppen och tillmötesgående. Vi löste affären snabbt!
    2020-11-29
    Jag anlitade svensk fastighetsförmedling och Johan Florå för att sälja min fastighet och jag kan inte säga annat än att det är service på hög nivå. Proffsigt!
    Tack Joakim, för de fina orden! Ha en god jul och ett gott nytt år! / Johan Johan Florå
    2020-11-28
    Rasmus har varit lyhörd och effektiv. Funnits tillgänglig hela processen. Jag har bara positivt att säga!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-11-25
    Blev bemött på ett förtroendeingivande sätt av Rasmus när han hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Rasmus till andra!