Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Svensk Fastighetsförmedling Åseda

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åseda!

Vill du köpa eller sälja en bostad här i Åseda eller trakterna i närheten? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling så hjälper vi dig med hela processen. Vi mäklare här i Åseda har koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffärer och guidar dig gärna från värderingen och sedan hela vägen till slutaffär.

Vi tror på öppenhet och arbetar alltid så att du ska få ut det allra mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss så ger vi dig en fri värdering, drömboendet är nära med oss!

Läs vad 592 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åseda 2

• köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Ingelstad
    2022-05-18 Verifierad kund
    Hittills har allt skötts bra med mäklaren, trots våra språkbarriärer har vi blivit besiktigade på bra engelska och kontraktet har kontrasignerats. Vi rekommenderar mäklaren Rasmus.
    • Vislanda
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött. Han hade svar på frågor jag hade och var insatt i objektet på ett professionellt sätt.
    Jag kände mig trygg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-05-08 Verifierad kund
    Smidig hantering. Trevlig och förtroendegivande. Inget ont att säga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-05-07 Verifierad kund
    Professionell och lyhörd. Stark rekommendation.
    • Lessebo
    2022-05-04 Verifierad kund
    Gott bemötande, service inriktad och hjälpsam med alternativ med att filma då vi inte kunde vara på plats för visning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • VÄXJÖ
    2022-05-04 Verifierad kund
    Hon gav ett välkomnande intryck. Väldigt behjälplig vid frågeställningar. Saklig o kunnig. En mäklare med servicekänsla.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Lessebo
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vänlig, tillmötesgående och inlyssnande, bra egenskaper för en fastighetsmäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Klavreström
    2022-05-03 Verifierad kund
    Bra mäklare, bra bemötande, bra service
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-04-29 Verifierad kund
    Rebecca bemötte och väldigt professionellt.

Vi hade som mål att sälja våran bostad och gå jämnt upp ekonomiskt trots den korta tiden sen köp. Rebecca fixade detta och vi kunde lösa allt oerhört smidigt.
    • Ingelstad
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Östra Lugnet
    2022-04-21 Verifierad kund
    Glömsk och stressad. Svår att få tag på.
    Generell pålitlig och sannolikt en duktig mäklare trots allt. Kanske jobbar lite för mycket och hinner inte riktigt med allt
    • Lenhovda
    2022-04-19 Verifierad kund
    Svarade snabbt. Anpassade sig efter våra möjligheter att vara med på visning. Avrundade köpet inom kort tid.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Vikaholm
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bra service. Driven. Bra bemötande
  • Emelie D
    2022-04-16 Verifierad kund
    Emma bemötte oss glatt och trevligt och man fick genast ett stort förtroende för henne. Hon är fantastisk och tar egna initiativ som ledde till att huset blev sålt innan det ens kom ut! Vi är supernöjda med Emma och vi rekommenderar henne varmt!
    2022-04-15 Verifierad kund
    Emma sköter sitt arbete på ett professionellt sätt och har ett trevligt bemötande mot oss spekulanter.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Jättebra, bra hjälp och information., lyssnade.Jobbade på snabbt👍🏼 Kunnig på området. Bara positivt!
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-04-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som svarar snabbt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Östra Lugnet
    2022-04-13 Verifierad kund
    Bra bemötande. Men hade önskat att han var något mer engagerad och lättåtkomlig när vi hade frågor.
    2022-04-13 Verifierad kund
    en kompetent och mycket trevlig kille
    2022-04-13 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Rebecca både vårat husköp och försäljning har gått bra och smidigt. Väldigt bra bemötande av Rebecca och har alltid varit lätt att få tag på vid frågor. Rekommenderar henne stark till andra som vill sälja eller köpa hus.
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-04-13 Verifierad kund
    Vänligt och trevligt bemötande vid all kontakt med Johan. Han skötte hanteringen av budgivningen professionellt. Vi fick hjälp med underlag och pappersarbeten som behövdes vid försäljningen. Det har flutit på utan anmärkning rakt igenom, visning, budgivning till slutlig affär.Det gick bättre än förväntat. Vi är väldigt tacksamma för den hjälp vi fått.
  • Cornelia P
    2022-04-13 Verifierad kund
    Johan är en väldigt professionell man, hjälpsam med tålamod och respekt.
    Det är bara tack o lov att sådana människor finns!
  • Cornelia P
    2022-04-12 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, professionell
    • Fröseke
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi blev mødt af venlig person han var som forventet, det var en god oplevelse hos mægleren
    • Tolg
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag och min syster har helt kunnat förlita oss på Emma i försäljningen av huset. Hon har skött allt åt oss. Alltid vänlig och tillgänglig när vi haft kontakt. Stöttas oss när vi behövt resonera om sådant som inte varit självklart. Vi är så tacksamma.
    Vänliga hälsningar Kajsa Petersson
    • Fröseke
    2022-04-10 Verifierad kund
    Johan är enkel och smidig att ha att göra med. Engagerad och kommunikativ. Allt har fungerat utmärkt.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Bra mäklare. Snabb utnämning och handläggning. Trivdes väldigt bra på sitt kontor. Väldigt professionellt.
    Skulle rekommendera honom.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Vi kände att vi var i goda händer. Alla frågor har besvarats. Fick en tid snabbt också. Johan har ett lugnt uppträdande som gör samarbetet mycket trevligt. Skulle rekommendera honom.
    • Lenhovda
    2022-04-06 Verifierad kund
    En utmärkt mäklare, hjälpsam med visningar
    • Dalbo
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig och vi blev bemötta på bästa sätt. Våra förväntningar infriades. Vi fick den hjälp vi behövde på ett utmärkt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • VÄXJÖ
    Toppen inom sitt yrke.
    Emma hjälpte mig och min fru med allt då detta var vår första gången vi sålde bostad.
    Hon tog sin tid och förklarande för oss hur hon
    Skulle utföra jobbet. Vilken vi uppskattar 🙏🏾
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig och ställde upp närhelst det behövdes! Kunna inte önska mer!
    • Växjö Väster
    2022-03-29 Verifierad kund
    Mycket varmt och professionellt bemötande. Ödmjuk och väldigt mån om att höra av sig med info och rekommendationer. Kan varmt rekommenderas!!
    • Växjö Väster
    2022-03-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med mig som säljare i centrum!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Braås
    2022-03-27 Verifierad kund
    Som förstagångsköpare kände vi oss i trygga händer och fick ett väldigt bra bemötande samt att Emma är tillmötesgående på alla sätt och vis!
    • Braås
    2022-03-24 Verifierad kund
    Är mycket nöjd, uppskattar arbetsstukturen från start till försäljning. Snabb start, plan för hela processen från börja.

Emma Ragnerby är professionell, hög kompetens, lösningsinriktad och flexibel i uppkomna situationer. Hög tillgänglighet.
    Stort engagemang. Inger stort förtroende. Trevlig. Professionell vänlighet. Gott, trevligt och funktionellt samarbete med alla aktuella aktörer. God samordning. Leder arbetet bra och funktionellt.

Rekommenderar verkligen Emma Ragnerby Ger bästa tänkbara referenser
    2022-03-22 Verifierad kund
    Mycket artig, hjälpsam och sympatisk. Transaktionen gick smidigt och utmärkt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Väckelsång
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt och personligt bemötande!
    • Väckelsång
    2022-03-16 Verifierad kund
    Duktig och engagerad mäklare .
    2022-03-16 Verifierad kund
    Det funkade bra tycket vi, mycket trevlig mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Grimslöv
    2022-03-14 Verifierad kund
    Rebecca gav ett trevligt och engagerat intryck redan vid första mötet. Hon är professionell i sitt bemötande och handläggning, är tydlig i sin kommunikation och lätt att få tag på när det behövs.
    • Lönashult
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi tyckte Rasmus gav ett trovärdigt och vänligt intryck och hade bra svar på våra frågor som skapade förtroende för ta ställning till. Sen var responsen snabb via SMS tills affären avslutades.

Sammantaget en mycket trevligt erfarenhet med Rasmus
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi känner oss från Rotaryklubb Åseda.
    Han är mycket duktig, snäll och kompetent
    2022-03-11 Verifierad kund
    Då jag bor 50 mil från min bostad så har mäklaren varit mkt hjälpsam och även underlättat kontraksskringen genom att hitta en kollega i närheten där jag för närvarande bor.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Johan var väldigt hjälpsam när vi skulle leta bostad på annan ort. Han såg till att vi fick titta på de aktuella objekten när vi hade möjlighet att åka dit (28 mil från vår nuvarande hemort). Han var meddelsam genom hela processen, svarade på våra frågor och väntade in oss.
    • Lönashult
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig, svarar snabbt och engagerat på frågor alla dagar och tider!
    2022-03-09 Verifierad kund
    Alltid trevlig och återkopplar händelser. Kunnig om processen och han är tillgänglig på flera olika sätt, telefon,sms, mail osv.
    • Alvesta
    2022-03-07 Verifierad kund
    Jag tycker att Emma va proffesionell och tog uppdraget med ett säkert förtroende,
    Mina förväntningar va att hon skulle göra ett proffsigt jobb som hon klarade jätte bra.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare proffsigt genom hela försäljningen!! 😀