Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• BadgeSixYears
Ring 042-552 00 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp! Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta...

189 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Rune L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Klippan Tätort

Linda är mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Hon har gjort ett väldigt bra jobb och jag skulle rekommendera henne till andra. Mycket nöjd!

Susanne Kjerstine P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Nyslätt

Linda har varit mycket professionell både på visning och kontraktsskrivning. Hon har lyssnat på våra behov och återkommit snabbt med svar på frågor vi haft i samband med köpet. Linda ger ett trovärdigt intryck och vi rekommenderar henne gärna till andra, både säljare och köpare.

Pia Z
Nyslätt

Bra, rak o tydlig information inför och under försäljningsprocessen.

Linus J
Centrum

Blev bemött med ett glatt humör och ett stort leende. Min lägenhet blev såld snabbt, smidigt och till ett bra pris. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar och har hjälpt mig med både husköp och försäljning fläckfritt.

Yvonne N
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Ljungbyhed

Vi har varit mycket nöjda och vi har fått all information som behövdes för försäljningen. Hon har varit proffesionellt och ett mycket vänligt bemötande. Allt har fungerat bra så hon får ett mycket högt betyg från oss.

Marianne H
Centrum

Linda har nu sålt tredje bostaden i Klippan för mig,jag är nöjd och känner hon alltid är engagerad i sin uppgift!

Frida W
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Klippan

Trevlig och väldigt tillmötesgående tjej. Har tydliga svar på de frågor man ställer och känns som att hon har koll på det mesta. Rekommenderas

Pernilla A
Klippan

Erfaren, professionell, kunnig, lösningsfokuserad och påläst. Mycket nöjd!

Susann J
Åstorp

Trevlig, rak och en snabb problemlösare 😊

Karin R
Ljungbyhed

Linda lyssnade på mina önskemål och genomförde försäljningen på ett superbra sätt Hon höll mig underrättad hela tiden Jag är så nöjd med Linda och det hon har gjort för mig Många kramar till Linda

Maher F
Ljungbyhed

Hon är proffs och duktig. Toppen

Anneè O
Ljungbyhed

Hon gjorde sitt jobb på absolut bästa sätt och lyckades på kort tid sälja min mammas hus till ett bra pris!!!!

Maria H
Sålde sin bostad med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Klippan

Linda är en helt fantastisk mäklare som alltid levererar! Hon är mycket engagerad, bra på att förklara och håller det som lovas. Hon gör det lilla extra som får mig som klient att känna mig trygg med försäljningen från början till slut. Jag köpte min bostad genom henne, hon har varit med och gjort löpande värderingar genom åren och nu 10år senare sålde hon min bostad åt mig. Jag rekommenderar verkligen Linda och jag återkommer om jag har fler bostäder att sälja i framtiden!

Conje J
Klippan

Trevlig och duktig mycket nöjd med hennes sätt att agera.

Else J
Sålde sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Lycke

Linda har varit en professionell mäklare som kan sitt jobb nöjd med henne på alla sätt. Nu väntar jag bara på besked om kontraktet är påskrivet

Peter L
Ljungbyhed

Bra bemötande och flexibel till lösningar.

Teddy F
Ljungbyhed Tätort

Linda er venlig og imødekommende, let at tale med og særdeles effektiv, så alt administrativt ordnes på enkelt vis. Linda er rigtig god til at forklare alle papirer, så man ved 100% hvad man skriver under på.

Tomasz Z
Klippan

Proffesional service, gut contact with customer

Roland P
Klippan

Toppen En kunnig o trevlig mäklare!Jag rekommenderar Linda verkligen.

Safwat O
Kvidinge

Det var roligt med Linda Allt gå smidigt och enkelt

Bogdan Ionut B
Kvidinge

Trevligt och professionell bemötande. Väldigt lätt att samarbeta med.

Anita F
Klippan

Linda är väldigt tillmötesgående, serviceminded och har ett mycket trevligt bemötande. Jag hade höga förväntningar som Linda levde upp till. Allt har fungerat perfekt.

Birgitta P
Klippan

har blivit bra bemött kommer alltid som bestämt man kan lita på henne i alla väder mvh Birgitta Persson

Anders J
Hyllinge

Linda har hela tiden varit tillmötesgående och hjälpsam. Om jag har haft frågor som Linda inte kunde svara på har hon återkopplat när hon fått svar från säljaren. Linda har varit tydlig i köparkontraktet där både säljare, köpare samt mäklare har fått påverka. Linda har nått upp till mina förväntningar. Min samlade sammanfattning och upplevelse är mycket positivt.

Martin W
Hyllinge

Trevlig och är duktig på sitt jobb

Mathilda R
Centrum

Jag har länge flyttat omkring och haft med flertalet mäklare att göra. Men aldrig har jag kunnat haft någon form av förtroende för denne. Förväntningarna här var således inte så höga. Linda har på alla sätt och vis motbevisat mig svårigheten i att finna sitt perfekta hem. Hon bemötte mig så väl från dag ett, tog hand om mina åsikter och önskemål och hjälpte mig på så vis att finna det rätta stället för mig. Hon fanns tillgänglig när som helst, hörde av sig kontinuerligt för att uppdatera mig, löste extra visningar, och körde...

Joachim R
Centrum

Under hela försäljningen så var Linda väldigt aktiv och höll mig uppdaterad utav vad som skedde. Hon är en väldigt trevlig, lättsam och rak person.

Stefan M
Klippan

Linda Grundström är otroligt hjälpsam och engagerad mäklare. Kan varmt rekommendera Linda Grundström och var över mina förväntningar.

Liselott N
Åstorp

Fick ett bra bemötande, upplevde Linda som professionell i sitt yrkesutövande

Anne P
Köpte sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
Perstorp Tätort

Köpet var bra tydligt och smidigt allt blev ordnat på bästa sätt.

Imad E
PERSTORP

Hej Hon har ett väll bemötande och är riktigt trevligt person.

Irma W
Ljungbyhed

Vi blev väl bemötta av Linda redan på visningen och hon tog sig tid och svarade på alla frågor vi hade. Hon tog även med sig någon fråga som hon skulle ta med köparen för att sedan återkomma med svaret. Husköpet gick snabbt och smidigt, vilket passade både oss och köparen. Vi kan verkligen rekommendera Linda och skulle vi någon gång sälja, så blir det Linda vi kommer att vända oss till.

Ann-Christine F
Åstorp

Väldigt trevlig och vi fick hjälp med allt vi behövde hjälp med. Bra på att kommunicera och informera och vi slapp vänta länge på svar. Vi kände att hon var genuin som person och mäklare.

Geir S
Perstorp Tätort

Trevlig och förtroendeingivande. Mycket professionell, kunnig och energisk. Levererade över förväntan. Rekommenderas.

Inger O Anders A
Ljungbyhed

Proffsig, kunnig, lyhörd och bra bemötande. Mycket bra beskrivning plus fina foton i prospekt.

Ingela P
Centrum

Super trevlig kvinna med en enorm kunskap, kan varmt rekommendera henne till andra säljare och även köpare

Hanna C
Klippan

Superbra bemötande; alltid tillgänglig och svarar på alla frågor.

Kjell Arne A
Klippan

Jag blev väldigt bra bemött av Linda och jag är väldigt nöjd med henne. Hon gjorde sitt jobb och jag hade inga problem så än en gång så är jag nöjd.

Teddy F
Ljungbyhed

Linda made a good presentation of the house. She listened to the questions we brought up and it showed later that these questions had been passed on to the sellers. The closing meeting at Lindas office in Klippan went very well and she ensured that both sellers and buyers felt ccomfortable when the final papers were circulated for signatures. We appreciated very much Lindas professionnel handling of the sale.

Nuan A

Utmärkt , proffsigt ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

Tine K
Ljungbyhed

Linda er kvik og imødekommende. Hun går til opgaven med ildhu og svarer på alt, hvad man ønsker at vide. Hun har holdt mange visninger og vi fik hurtigt solgt vores hus. Det har været en fornøjelse at sælge vores hus med Lindas hjælp

Christoffer P
Klippan

En väldigt trevlig, positiv och kompetent mäklare.

Helena S
Klippan

Jag hade jättehöga förväntningar då jag köpte samma hus med henne som mäklare i november och upplevde henne som driven. Men denna gången tycker jag det är under all kritik. Jag och han jag köpte huset med lever inte tillsammans. Hon visste om att vi inte pratade ändå hälsar hon till honom att han ska kontakta mig istället för att höra av sig själv. Hon skulle kontakta dem som var med på tidigare budgivning men det gjorde hon inte för att hon inte "orkade". Jag har två som hört av sig till mig som både ringt och mejlat på...

Anna S
Klippan

Mycket duktig och kompetent mäklare!

Leif Göran L
Ljungbyhed

en utmärkt mäklare som har gjort ett utomordentligt bra arbete. försäljningen gick väldigt snabbt och smärtfritt. köpte fastigheten av Linda, och det fanns ingen tvekan om var jag skulle vända mig när det var dags att sälja vidare igen.

Hans Erik P
Klippan

Trevlig, kunnig och svarar på mail och sms inom rimlig tid 👍🏿

Sabrina Z
Åstorp

Linda strålar med positiv energi. Har endast bra erfarenhet att samarbeta med Linda. Professionel, saklig, lätt att prata med, en helt fantastisk människa. Tacksam att jag fick ha henne som mäklare för min första bostadsköp.

Magnus B
Åstorp

Allt fungerade bra från början till slutet. Finns inget att anmärka på.

Dardan M
Centrum

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Levde upp till alla förväntningar och mer! Rekommenderas starkt!

Eloise K
Centrum

Otroligt bemötande och engagemang från Linda!