Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Torggatan 4, 265 34 Åstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 99 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• 2020-07-31

Per M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket bra mäklare , svaret ges av att jag använt henne 3 ggr Läs mer
  • 2020-07-30

Jörgen L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt fastighet blev bra bemött förväntningarna var bra allting gick smidigt och fort vi behövde inte bry oss hon skötte allt. Läs mer
  • Lars E

2020-07-28

Lars E skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Vår mäklare Maja Ljeljak hjälpte oss att sälja vår villa i Åstorp.
    Genom hela processen fick vi saklig information och vid kontraktsskrivningen visade det sig att allt blev exakt som Maja förutsagt. Presentationen av vårt objekt blev fantastiskt proffsigt utförd i en Folder, vilket medförde till att huset såldes innan allmän visning. Alla våra frågor blev besvarade av Maja som lotsade oss varsamt genom alla de snår och labyrinter som kan ingå vid försäljningar av fastigheter. Jag har genom åren sålt och köpt ett 10 tal fastigheter och denna gången blev det en fullträff! Kan på det varmaste rekommendera Maja Ljeljak. Tack Maja:) Ulla Carlsen Ek och Lars Ek Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Lars E
    Stort tack Ulla och Lars för era jättefina ord, det värmer! Det glädjer mig så mycket att ni känner er nöjda och jag vill tacka er för förtroendet med att få hjälpa er med er försäljning :)
  • 2020-07-22

Irene L skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Vi har köpt Scanneliden 46 i Åstorp,allt ok med Mäklaren hon offrade sin planerade semester för att få ett snabbt avslut på affären. Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Irene L
    Stort tack Irene och Tomas! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad och njuta av den fantastiska utsikten
  • 2020-07-21

Rickard S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi sålde en lägenhet, och hela processen fungerade snabbt och smidigt med Linda. Man får genast en känsla av pålitlighet och uppriktighet. Läs mer
  • 2020-07-06

Niklas E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har kollat efter sommarhus i Helsingborgsområdet ett tag nu. linda är den första mäklare vi träffat som fått oss känna oss välkomna till visningen och den enda av alla mäklare som pratat med min sambo. Andra mäklare verkar tro att kvinnor inte kan köpa hus eller ha frågor ang detta utan dissar sambon genom att besvara hennes frågor till mig!

Stort tack till Linda! Hon fick även sålt ett hus till oss. Läs mer
  • 2020-06-16

Margaretha S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt proffsigt och sakligt.
    Förväntningarna var eftersom jag hade sett objektet på internet
    i min smak. Läs mer
  • 2020-06-13

Ola J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemöt på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt.
    Linda levde upp till mina förväntningar.
    Bra koll på den lokala marknaden, proffsig och bra presentation av objektet.
    Full pott från mej. Läs mer
  • 2020-06-11

Magnus J skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Vi köpte bostadsrätt/stuga och är jättenöjda med det engagerade och vänliga bemötandet. Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Magnus J
    Tusen tack för ert fina omdöme Magnus, jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostadsrätt/stuga och njuta av den fina sommaren!
  • 2020-06-08

Lena I skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Ett härligt bemötande över förväntan i våran husförsäljning. Rekommenderar Maja mer än gärna! Läs mer
    2020-07-31 Maja Ljeljak svarar Lena I
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lena och tack för jag att fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning!
  • Олександр В

2020-06-07

Олександр В skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hej, Alla förväntningar uppfylldes. Eftersom detta för mig är den första upplevelsen av att köpa fastigheter i Sverige, ville jag få mycket information för att minska riskerna. Linda hjälpte mig med detta genom att på ett förståeligt sätt svara på alla frågor som ställts med tydliga exempel och en professionell titt på problemet.

Vänliga hälsingar Läs mer
  • Line A

2020-06-04

Line A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag köpte en stuga och upplevde en professionell och väl förberedd fastighetsmäklare Läs mer
  • 2020-06-03

Emelie S skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Sålt en bostadsrätt i Åstorp och Maja vägledde mig genom hela affären på ett engagerat och professionellt sätt. Blev en snabb och smidig affär precis som önskemål. Läs mer
    2020-06-08 Maja Ljeljak svarar Emelie S
    Jätteroligt att du är nöjd med försäljningen! Tusen tack Emelie för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning.
  • 2020-05-29

Anders S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har köpt en bostadsrätt av Linda som skött sitt uppdrag på bästa sätt.
    Våra förväntningar har uppfyllts och vi kan rekommendera Linda till fullo! Läs mer
  • 2020-05-27

Janet M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.
    Är väldigt nöjd och glad över den fina hjälp som Linda har gett mig.
    Bara en massa ++++++++++++från Janet
    Haganäs gatan 15 i Åstorp. Läs mer
  • 2020-05-27

Magnus R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    köpt villa i åstorp smidigt snabbt problemfritt . Läs mer
  • 2020-05-26

Anna-pia P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt ett hus och håller på med att sälja lägenheten. Blivit väldigt bra bemöta. Hoppas på en snabb försäljning av lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-17

Monika W skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpte hus via mäklaren. Mycket trevlig och hjälpsam. Kollade upp och svarade på mail eller visning på frågor som dök upp. Aldrig några problem. Rekomenderar verkligen. Läs mer
  • 2020-05-13

Elin H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har köpt ett hus, upplevde bemötandet som väldigt bra och avslappnat. Väldigt professionellt och inget överdrivet. Är väldigt nöjda och kommer i framtiden anlita henne om behov finns. Läs mer
  • 2020-05-01

Katarina L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevlig och hjälpsam. Tillgänglig på obekväma tider. Läs mer
  • 2020-04-10

Lisbet J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har ķöpt en bostadsrätt. Jätte bra.jag fick svar på de frågor jag ville ha, linda visa både förråd och tvättstuga, bara positivt.🤗 Läs mer
  • 2020-03-11

Mickael E skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Utmärkt objekt beskrivning, sakligt och trevlig. Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Mickael E
    Tack så mycket för ert fina omdöme Mickeal! Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-03-09

Jim P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt villa.
    Bra och, trevlig bemötande, proffesionellt och ger tydliga svar.

Rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2020-03-08

Parween Y skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Hej!
    Vi har köpt ett hus i Åstorp på Östra vägen 16.
    Mäklaren beskrivande mycket bra och var tydlig ,vi var mycket nöjda.
    Alltså vi rekommendera på den mäklare.
    Ja, vi tycker att mäklaren levde upp till dem alla ,så vi var mycket nöjda på alla sätt .
    Vi tackar mäklaren på allt som har gjort för oss och rekommendera att mäklaren var utmärkt bra vi är tacksamma och mycket glada .
    Med vänliga hälsningar / Parween&Ayad Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Parween Y
    Tusen tack för dem fina orden Parween och Ayad! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-03-06

Ulla Margareta P skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Sålt villa i Åstorp 11/2 plan

Mycket bra mäklare fixade ordnade allt som behövdes vid en försäljning.

Mycket bra bemötande mot oss o köparna har inget att klaga på.

OK på alla vis Läs mer
    2020-03-12 Maja Ljeljak svarar Ulla Margareta P
    Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen! Stort tack för ert fina omdöme Margareta och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad!
  • 2020-02-28

Anette K skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde nyligen en bostadsrätt. När jag ringde upp Linda första gången , kändes det att här har jag nog kommit rätt. Å så blev det. Linda har varit lätt att prata med o förstå +att få tag på. Lägenheten såldes inom en månad det hade jag aldrig trott, snabbt o enkelt gick allt. Mvh Anette Knutsson Läs mer
  • 2020-02-23

Sara L skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Serviceinriktad och kundorienterad. Gick alltid att få tag på henne och vi fick alltid svar på våra frågor. Mycket nöjda med hur affären handskades. Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Sara L
    Tack så mycket Sara! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda!
  • 2020-02-23

Peter R skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Maja var från första stund kundorienterad, alltid snabb med att komma med svar på frågor, lätt att komma i kontakt med och alltid med oss som köpare i fokus. Vi fick intrycket att hon är mer serviceinriktad än andra mäklare vi varit i kontakt med. I det hela är vi riktigt nöjda med henne som mäklare! Läs mer
    2020-03-06 Maja Ljeljak svarar Peter R
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Peter! Blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda!
  • 2020-02-01

Carola L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag köpte en lägenhet via Linda och hon var mycket trevlig och kunde svara på alla mina frågor. Hon kändes precis så kompetent som jag förväntade mig av en mäklare.
    Toppenbra jobbat! Läs mer
  • 2020-01-27

Anna J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt min villa.
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner. Lätt att nå.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar och jag är nöjd med säljuppdraget. Läs mer
  • 2020-01-12

Jimmy N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde mitt hus med hjälp av Linda.. Bara positivt att säga! Läs mer
  • 2020-01-01

Edward K skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hon var sakligt och trevlig fick saker att hända Läs mer
  • 2019-12-16

Maissa H skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Maja levde upp till alla våra förväntningar och lite till.. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och lösningsorienterade. Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera Maja som mäklare! 😊 Läs mer
    2019-12-20 Maja Ljeljak svarar Maissa H
    Tack så mycket för de fina orden Maissa! Och tack för att jag fick nöjet att förmedla er bostad :)
    Önskar er en god fortsättning på det nya året! //Maja
  • 2019-12-16

Markus G skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde bostadsrätt. Gick bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-14

Maria W skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt hus av Linda och försäljning pågår av min bostadsrätt. Hon har ett bra bemötande. Stor kunskap/erfarenhet och känns trygg i det hon gör. Både som köpare och säljare blir man bra bemött och känner sig trygg i båda processerna.Linda är grymt duktig och rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-11-30

Yoori D skrev om Maja Ljeljak en del av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    She was very kind and seemed to do her best for the client. Läs mer
    2019-12-04 Maja Ljeljak svarar Yoori D
    Thank you so much for your kind words! It has been a pleasure helping you with your sale
  • 2019-11-29

Karin S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köp av: Infanterigatan 22 A Ljungbyhed

Uppfattar Linda Grundström som:
    Glad, seriös uppmärksam och vänlig.
    Har stort förtroende för henne! Läs mer
  • 2019-11-28

Conny R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Bra, personlig och med trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-11-28

Ann-christin Q skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har köpt en bostadsrätt i Klippan och varit på flera visningar med Linda, även på andra objekt.
    Jag upplever Linda som korrekt och kunnig. Vi fick svar på våra frågor och hon tog sig tid även om vi dröjde oss kvar.
    Vi kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Klippan och Linda. Läs mer
  • 2019-11-24

Minonna S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Lille fastighet, fin behandling. Läs mer
  • 2019-11-01

Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt bra bemött. Varmt och korrekt.
    Var aldrig några orosmoment för Linda förklarade bra och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Veronica P

2019-10-15

Veronica P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi anlitade Linda Grundström för att sälja vårt hus och bemötandet har varit mycket proffsigt från början till slut. Vår mäklare tog sig tid att lyssna in våra önskemål och genomförde försäljningen både snabbt och mycket erfaret. Rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som vill sälja eller köpa hus. Mycket kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-10-15

Maj N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    sålt fastighet v blomster g 16 Jag fich ett bra bemötande från den första dagen. Jag har fått genom kontakter att svensk fastiget att dom uppföljer sina betyg. Lina grunström hade bra bemötande och bra mäklar arbete. Läs mer
  • 2019-10-15

Frida A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tog hjälp av Linda för att sälja min lägenhet.
    Linda är mycket engagerad, påläst och positiv. Bra bemötande och lättillgänglig vid frågor.
    Jag skulle varmt rekommendera Linda! Läs mer
  • 2019-10-07

Lennart J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt ett enplanshus 122kvadrat 2450000.Linda har ett proffsigt o trevligt sätt.Är det något hon inte kan, återkommer hon med besked snabbt.Sammantaget kan jag varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-07

Marcus Larsson T skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har i flera förvaltningsärenden vid avveckling av dödsbon haft kontakt med Linda. Hon uppträder alltid mycket professionellt och serviceinriktat. Jag kan varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-05

Helena F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    En underbart kunnig och driftig mäklare, på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-10-05

Sven-Inge H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevlig och kunnig mäklare till stor hjälp!! Läs mer
  • 2019-10-05

Henrik R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har sålt ett 1 o1/2 plans villa från 1951,vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick av Linda samt hennes arbete runt försäljningen,alltså kan jag varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling o Linda. Läs mer

Tomas E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt: Villagatan 28 Klippan
    Trevligt och personligt bemött, men ändå proffesionellt nivå rakt igenom med lite hjärta. Läs mer

Torggatan 4, 265 34 Åstorp