Alla kategorier Mäklare Skåne Åstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Torggatan 4, 265 34 Åstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• Kent O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har ingen erfarenhet! Har inte sålt någon bostadrätt eller ett hus tidigare! Läs mer
    2018-11-06 Linda G svarar Kent O
    Hej Kent! Tack för omdömet! Det är aldrig lätt att veta hur man ska gå till väga med en försäljning om man aldrig har gjort det själv, därför är jag tacksam att ni valde mig att sälja er broders bostadsrätt och att ni känner er nöjda med försäljningen! Tack för ett gott samarbete! Mvh, Linda
  • Dennis B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Svensk Fastighetsförmedling har solgt min villa i Ljungbyhed.Jeg blev mødt af en meget venlig og glad Linda Grundström.som
    udførte sit arbejde meget professionellt.så jeg kan kun rekommendera svensk fastighetsförmedling

Mvh Dennis B Nielsen Läs mer
  • Camilla P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från början till slut. Kunnat få svar om jag undrat över något nästan direkt . Mycket trevlig rejäl var Linda som mäklare. Kommer rekommenderar svensk fast om någon frågar och även anlita dom igen om någon försäljning framöver skulle va aktuellt. Läs mer
  • Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bra bemötande och god information.
    Trevlig! Läs mer
  • Holger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag och min bror Thomas var supernöjda med mäklare Linda, proffsigt från början till slut. Allt var mycket tydligt och det gick snabbt, vi är dessutom mycket nöjda med att huset såldes för betydligt mer än utropspriset. Visst är bra mäklarfirmor dyra, men vill man ha Mercedes så är man beredd och betala någon krona extra - man får med andra ord - vad man betalar för, vilket lönade sig för oss, vi kan varmt rekommendera Linda / Holger Läs mer
  • Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    I och med detta var mitt första villaköp så hade jag inte riktigt koll på alla rutiner och hur man skulle gå tillväga inför köpet.

Men Linda var/är mycket hjälpsam och lätt att ha att göra med. Glad och positiv! Läs mer
  • Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Helt suveränt duktig och samarbetsvillig. Mycket duktig och vänlig. Rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Monica A
    Hej Monica! Tackar så mycket för det. MVH Max
  • Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Max är verkligen idealet av en mäklare. Han är sig själv, och bjöd både på bred kunskap och humor vid vårt visningstillfälle. Max är intresserad av både säljaren och köparen, och lägger stor vikt vid den personliga kontakten både mellan mäklaren och köparen, men också mellan oss som köpare och säljarna. Jag hade utan tvekan kontaktat Max om det skulle komma att bli försäljning för oss i framtiden. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Ida O
    Hej Ida! Tack så mycket för den vänliga rekommendationen. MVH Max
  • Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag tycker Jonas har gjort ett bra jobb. Vi blev väl informerade igenom hela försäljninen. Han ville inte bara sälja kändes det som utan även hitta rätt köpare för huset. Vilket kändes väldigt bra oxå. Jag är väldigt nöjd.
    Mvh Mikael och Jenny Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Proffsigt från början till slut. Super trevlig mäklare med koll på läget :) Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Kim N
    Tack så mycket, och tack för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Mvh, Linda
  • Riham A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Han är kunnig och vi fick alla informationer som vi behövde. Han var tydlig och förklarade allt. Han är flexible också. Läs mer
  • Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Noga och ärlig mot alla.
    Kan varmt rekommendera Linda! Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Daniel Z
    Tack så mycket Daniel och tack för förtroendet att sälja ert hus! Mvh, Linda
  • Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Mycket bra och professionellt bemötande hela vägen Läs mer
    2018-02-01 Jonas T svarar Kristina E
    Hej Kristina, tack för det fina betyget!

Mvh/Jonas
  • Marita N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda Grundström är en rutinerad, engagerad och mycket noggrann mäklare. Dessutom väldigt trevlig. Hon lotsade oss tryggt igenom försäljningen av vårt fritidshus, från första telefonsamtalet till avslutat köp. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt.
    Marita Nilsson, Landskrona Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Marita N
    Hej Marita!

Tack för dom värmande orden! Mvh, Linda
  • Ahmad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bravo och mycke bra jobbat
    Vi är 100% nöjda Läs mer
    2018-01-22 Jonas T svarar Ahmad S
    Hej Ahmad och tack för det fina betyget!

• Marie C
    Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Engagerad, ärlig och hjälpsam. Det gick mycket smidigt att både köpa och sälja bostad. Känns som Jonas ser både säljare och köpares behov och kan, på ett mycket bra sätt, samordna dem så det blir bra för alla parter. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    2017-12-30 Jonas T svarar Marie C
    Hej Marie, tack för den fina rekommendationen. Gott Nytt År på er! Mvh Jonas
  • Christer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    proffsigt bemötande, effektivt arbete. Läs mer
    2017-12-11 Jonas T svarar Christer N
    Hej!

Tack för det fina betyget på försäljningen.

• Kjell A
    Kjell A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt gott bemötande. Har bara positiva saker att säga om Linda. Uppfattar henne som en riktig arbetsmyra. Även om jag inte gillar telefonsvarare så dröjer det bara någon minut innan hon ringer tillbaks, det uppskattar jag mycket. Kommer fortsättningsvis att rekommendera henne till alla, som har behov av en mäklare, till alla jag känner. Läs mer
  • Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Har fått uppfattning om att han är en ärlig försäljare ;) så det blir höga poäng 👍 Läs mer
    2017-11-01 Jonas T svarar Patrik S
    Tack för betygen Patrik! Kul att du är nöjd.
    Hälsningar Jonas Troedsson
  • Andreas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Positiv upplevelse med vår mäklare. Frågor vi hade fick vi svar på direkt och allt gick utan komplikationer och med bra bemötande från första kontak. Läs mer
    2017-05-29 Jonas T svarar Andreas M
    Hej Andreas, jag ville bara tacka för det fina betyget som du gett mig via reco.se.

Mvh/Jonas Troedsson
    Svensk Fastighetsförmedling
  • Bengt N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tycker att Linda Har skött uppdraget på ett föredömligt sätt Läs mer
  • Berith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Jonas. Helhetsupplevelsen av hela affären var mycket positiv, från början till slut. Jonas skötte allt på ett proffsigt sätt. Jag är mycket nöjd och skulle kontakta Jonas igen om jag skulle behöva. Läs mer
    2016-09-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Berith B
    Hej Berith!

Tack för att du gav så fina rekommendationer på reco.se.

Svensk Fastighetsförmedling
  • Maria L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket nöjd med engagemang hela processen igenom. En mäklare som lägger ner hela sin själ i sin kund! Kunnig, och proffsig! Läs mer
    2016-09-08 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden, Maria! Lycka till med det nya boendet och nya jobbet! Mvh, Linda

Torggatan 4, 265 34 Åstorp