Alla kategorier Mäklare Skåne Åstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Torggatan 4, 265 34 Åstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• Ahmad S
    Ahmad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bravo och mycke bra jobbat
    Vi är 100% nöjda Läs mer
    2018-01-22 Jonas T svarar Ahmad S
    Hej Ahmad och tack för det fina betyget!

• Marie C
    Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Engagerad, ärlig och hjälpsam. Det gick mycket smidigt att både köpa och sälja bostad. Känns som Jonas ser både säljare och köpares behov och kan, på ett mycket bra sätt, samordna dem så det blir bra för alla parter. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    2017-12-30 Jonas T svarar Marie C
    Hej Marie, tack för den fina rekommendationen. Gott Nytt År på er! Mvh Jonas
  • Christer N
    Christer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    proffsigt bemötande, effektivt arbete. Läs mer
    2017-12-11 Jonas T svarar Christer N
    Hej!

Tack för det fina betyget på försäljningen.

• Patrik S
    Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Har fått uppfattning om att han är en ärlig försäljare ;) så det blir höga poäng 👍 Läs mer
    2017-11-01 Jonas T svarar Patrik S
    Tack för betygen Patrik! Kul att du är nöjd.
    Hälsningar Jonas Troedsson
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Positiv upplevelse med vår mäklare. Frågor vi hade fick vi svar på direkt och allt gick utan komplikationer och med bra bemötande från första kontak. Läs mer
    2017-05-29 Jonas T svarar Andreas M
    Hej Andreas, jag ville bara tacka för det fina betyget som du gett mig via reco.se.

Mvh/Jonas Troedsson
    Svensk Fastighetsförmedling
  • Berith B
    Berith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Jonas. Helhetsupplevelsen av hela affären var mycket positiv, från början till slut. Jonas skötte allt på ett proffsigt sätt. Jag är mycket nöjd och skulle kontakta Jonas igen om jag skulle behöva. Läs mer
    2016-09-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Berith B
    Hej Berith!

Tack för att du gav så fina rekommendationer på reco.se.

Svensk Fastighetsförmedling

Torggatan 4, 265 34 Åstorp