Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 119 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-03-10
    Linda Grundström har bemött mig vänligt, proffsigt och kunnigt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att sälja lägenhet men känner mig trygg i att Linda tar hand om försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • 147.0 m²
    • Nyvång
    2021-03-08
    Linda är snäll, trevlig och duktig kvinna och hon hjälpa fattiga som mig!
    Jag menar snällt om henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • 127.0 m²
    2021-02-26
    Snabb och kompetent hantering. Tydlig i sin kommunikation. Gott resultat.

Allt som förväntat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2021-02-01
    Har köpt en lägenhet.
    Tycker Linda var jätte trevlig och väl engagerad av att hjälpa oss med vår framtida bostad. Detta var både min och min sambos första köpes lägenhet och Linda förklarade processen så vi förstod hur allt skulle gå. Hon försökte hjälpa oss så mycket hon kunde och var mån om att vi skulle få en bra upplevelse av själva processen. Hon sålde en kompis lägenhet så hade bara bra förväntningar om henne vilket hon levde upp till 100%
  • Yvonne F
    • 116.0 m²
    2020-12-30
    Villa i ljungbyhed.
    Bra bemötande
    Hittade hus med våra förväntningar och fick ett trevligt bemötande
    • 179.0 m²
    2020-12-22
    Vi är mycket nöjda med Lindas insats i samband med vår husförsäljning. Hon är kunnig, professionell och har varit mycket lyhörd för våra önskemål. Vi rekommenderar därför henne varmt!
    Eva och Anders
  • Niklas L
    • 93.0 m²
    • Kvidinge
    2020-12-16
    Linda Grundström har hjälp mig att sälja mitt hus . Jag är jätte nöjd med hennes insats, kompetents och ärlig de är mitt intryck
    Rekommendera både firman och henne starkt
    • 93.0 m²
    • Kvidinge
    2020-12-16
    Har köpt hus genom Lindas försorg. Linda är en trevlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som uppfyllde mina förväntningar med råge.
    2020-12-02
    Köpt en bostadsrätt!
    Linda har jag träffat vid flera visningar tidigare. Hon är alltid trevlig, påläst och väldigt proffsig i sin roll som mäklare.
    Jag är nöjd med mitt köp. Och Linda är en stor bidragande anledning till det.
    2020-12-02
    1) Försäljning av en bostadsrätt
    2) Linda är en charmig och utmärkt mäklare.
    3) Vi förväntade oss att få ett visst pris men som visade sig vara för högt. Dock så fick vi +8 % vid budgivningen. Slutet gott och allting gott.
    4) Om vi själva skulle sälja vårt hus så hade Linfa varit den första kontakten. Dock bor vi inte i hennes område så det blir problem.
    • 1:a
    • 43.0 m²
    2020-11-28
    Både köpte och sålde min lägenhet med hjälp av Linda som gav ett professionellt och glatt intryck. Kan rekommenderas!!
    2020-11-19
    Köpt bostadsrätt.
    Proffsig, kunnig, trevlig och positiv.
    Lagom mkt prat om "annat". Ibland upplevt av andra mäklare att de snackar om allt annat än bostaden.
    • 149.0 m²
    2020-11-19
    Köpt villa. Linda var positiv och framåt. Jag uppskattade särskilt att hon valde att ta emot ett sällskap var 15e min, och gå ett varv genom huset tillsammans med varje och ge den info som finns. Stort plus för oss, över förväntan :)
    Även frågor vi hade besvarades med tålamod.
    Kan varmt rekommenderas!
    • 104.0 m²
    2020-11-09
    Jag har sålt villa. Hon var vänlig och förstående och hjälpsam. Det var nog mer förväntningar än jag trott. Jag kände mig trygg med henne, och hennes hjälpsamhet.
  • Petra O
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 146.0 m²
    2020-10-28
    Har sålt vårt hus på björnås i Åstorp. Maja är en väldigt driftig och energisk mäklare. Ville det bästa för oss i alla avseenden. Hade kontinuerlig kontakt vid minsta, lilla som hände.
    Tod 10 dagar fr huset lades ut till vi skrev papper.
    Tusen tack Petra och Rasmus för ert fina omdöme! Det glädjer mig jättemycket att ni känner er nöjda och jag vill tacka er för förtroendet med att få hjälpa er med er försäljning :) Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 154.0 m²
    2020-10-23
    Jag har sålt mitt hus med Linda Grundström som mäklare. Jag är helnöjd med hennes bemötande och kompetens.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 72.0 m²
    • Villan
    2020-10-19
    Jag sålde en bostadsrätt och tyckte om Maja redna efter första träffen, jag berätta om hur jag kände och att jag var lite lost, så hon var förstående och kollade alltid om allt kändes rätt! Så jag är jättetacksam för hjälpen hon gjorde och är nöjd med affären.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Simon, det gör mig jätteglad att du känt dig trygg och nöjd genom hela processen. Tack för jag att fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 54.0 m²
    • Tyringe
    2020-10-12
    Jag har köpt en bostadsrätt och det fick hyfsat bra tack vare er kollega Maja.
    Tack så mycket Mohammed för ditt fina omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
  • sålde sin bostad med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    2020-10-02
    Sålt en gård med Linda som mäklare. Hon är proffsig, kunnig, hjälpsam och framförallt supertrevlig. Kan verkligen rekommendera Linda som mäklare!
    • 72.0 m²
    2020-10-02
    Tack Linda för den bästa bemötande och all hjälp som vi fick från dig att du kunde sälja min lägenhet
    • 6:a
    • 128.0 m²
    • Elfdalen
    2020-07-31
    Mycket bra mäklare , svaret ges av att jag använt henne 3 ggr
    • 105.0 m²
    2020-07-30
    Sålt fastighet blev bra bemött förväntningarna var bra allting gick smidigt och fort vi behövde inte bry oss hon skötte allt.
  • Lars E
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 133.0 m²
    2020-07-28
    Vår mäklare Maja Ljeljak hjälpte oss att sälja vår villa i Åstorp.
    Genom hela processen fick vi saklig information och vid kontraktsskrivningen visade det sig att allt blev exakt som Maja förutsagt. Presentationen av vårt objekt blev fantastiskt proffsigt utförd i en Folder, vilket medförde till att huset såldes innan allmän visning. Alla våra frågor blev besvarade av Maja som lotsade oss varsamt genom alla de snår och labyrinter som kan ingå vid försäljningar av fastigheter. Jag har genom åren sålt och köpt ett 10 tal fastigheter och denna gången blev det en fullträff! Kan på det varmaste rekommendera Maja Ljeljak. Tack Maja:) Ulla Carlsen Ek och Lars Ek
    Stort tack Ulla och Lars för era jättefina ord, det värmer! Det glädjer mig så mycket att ni känner er nöjda och jag vill tacka er för förtroendet med att få hjälpa er med er försäljning :) Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 133.0 m²
    2020-07-22
    Vi har köpt Scanneliden 46 i Åstorp,allt ok med Mäklaren hon offrade sin planerade semester för att få ett snabbt avslut på affären.
    Stort tack Irene och Tomas! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad och njuta av den fantastiska utsikten Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 75.0 m²
    2020-07-21
    Vi sålde en lägenhet, och hela processen fungerade snabbt och smidigt med Linda. Man får genast en känsla av pålitlighet och uppriktighet.
    • 88.0 m²
    2020-07-06
    Vi har kollat efter sommarhus i Helsingborgsområdet ett tag nu. linda är den första mäklare vi träffat som fått oss känna oss välkomna till visningen och den enda av alla mäklare som pratat med min sambo. Andra mäklare verkar tro att kvinnor inte kan köpa hus eller ha frågor ang detta utan dissar sambon genom att besvara hennes frågor till mig!

Stort tack till Linda! Hon fick även sålt ett hus till oss.
    • 99.0 m²
    • Väster
    2020-06-16
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött av mäklaren på ett utmärkt proffsigt och sakligt.
    Förväntningarna var eftersom jag hade sett objektet på internet
    i min smak.
    • 99.0 m²
    • Väster
    2020-06-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Bemöt på ett proffsigt och ansvarsfullt sätt.
    Linda levde upp till mina förväntningar.
    Bra koll på den lokala marknaden, proffsig och bra presentation av objektet.
    Full pott från mej.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 40.0 m²
    • Ängelholm
    2020-06-11
    Vi köpte bostadsrätt/stuga och är jättenöjda med det engagerade och vänliga bemötandet.
    Tusen tack för ert fina omdöme Magnus, jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostadsrätt/stuga och njuta av den fina sommaren! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 143.0 m²
    • Nyvång
    2020-06-08
    Ett härligt bemötande över förväntan i våran husförsäljning. Rekommenderar Maja mer än gärna!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Lena och tack för jag att fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
  • Олександр В
    • 54.5 m²
    • Perstorp Tätort
    2020-06-07
    Hej, Alla förväntningar uppfylldes. Eftersom detta för mig är den första upplevelsen av att köpa fastigheter i Sverige, ville jag få mycket information för att minska riskerna. Linda hjälpte mig med detta genom att på ett förståeligt sätt svara på alla frågor som ställts med tydliga exempel och en professionell titt på problemet.

Vänliga hälsingar
  • Line A
    köpte sin stuga med hjälp av Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    • 55.0 m²
    2020-06-04
    Jag köpte en stuga och upplevde en professionell och väl förberedd fastighetsmäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 84.5 m²
    2020-06-03
    Sålt en bostadsrätt i Åstorp och Maja vägledde mig genom hela affären på ett engagerat och professionellt sätt. Blev en snabb och smidig affär precis som önskemål.
    Jätteroligt att du är nöjd med försäljningen! Tusen tack Emelie för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 83.0 m²
    2020-05-29
    Har köpt en bostadsrätt av Linda som skött sitt uppdrag på bästa sätt.
    Våra förväntningar har uppfyllts och vi kan rekommendera Linda till fullo!
    • 90.0 m²
    2020-05-27
    Linda hjälpte mig att sälja mitt barndomshem.
    Är väldigt nöjd och glad över den fina hjälp som Linda har gett mig.
    Bara en massa ++++++++++++från Janet
    Haganäs gatan 15 i Åstorp.
    • 90.0 m²
    2020-05-27
    köpt villa i åstorp smidigt snabbt problemfritt .
    2020-05-26
    Köpt ett hus och håller på med att sälja lägenheten. Blivit väldigt bra bemöta. Hoppas på en snabb försäljning av lägenheten.
    • 67.0 m²
    2020-05-17
    Köpte hus via mäklaren. Mycket trevlig och hjälpsam. Kollade upp och svarade på mail eller visning på frågor som dök upp. Aldrig några problem. Rekomenderar verkligen.
    • 117.0 m²
    • Perstorp
    2020-05-13
    Vi har köpt ett hus, upplevde bemötandet som väldigt bra och avslappnat. Väldigt professionellt och inget överdrivet. Är väldigt nöjda och kommer i framtiden anlita henne om behov finns.
    • 150.0 m²
    2020-05-01
    Mycket trevlig och hjälpsam. Tillgänglig på obekväma tider.
    • 66.0 m²
    • Klippan Centralt
    2020-04-10
    Jag har ķöpt en bostadsrätt. Jätte bra.jag fick svar på de frågor jag ville ha, linda visa både förråd och tvättstuga, bara positivt.🤗
    • 145.0 m²
    • Björnås
    2020-03-11
    Utmärkt objekt beskrivning, sakligt och trevlig.
    Tack så mycket för ert fina omdöme Mickeal! Det gör mig jätteglad att höra att ni känner er nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • Östra Ljungby
    2020-03-09
    Köpt villa.
    Bra och, trevlig bemötande, proffesionellt och ger tydliga svar.

Rekommendera denna mäklare.
    2020-03-08
    Hej!
    Vi har köpt ett hus i Åstorp på Östra vägen 16.
    Mäklaren beskrivande mycket bra och var tydlig ,vi var mycket nöjda.
    Alltså vi rekommendera på den mäklare.
    Ja, vi tycker att mäklaren levde upp till dem alla ,så vi var mycket nöjda på alla sätt .
    Vi tackar mäklaren på allt som har gjort för oss och rekommendera att mäklaren var utmärkt bra vi är tacksamma och mycket glada .
    Med vänliga hälsningar / Parween&Ayad
    Tusen tack för dem fina orden Parween och Ayad! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med processen och er upplevelse av hela försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    2020-03-06
    Sålt villa i Åstorp 11/2 plan

Mycket bra mäklare fixade ordnade allt som behövdes vid en försäljning.

Mycket bra bemötande mot oss o köparna har inget att klaga på.

OK på alla vis
    Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen! Stort tack för ert fina omdöme Margareta och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 85.5 m²
    2020-02-28
    Sålde nyligen en bostadsrätt. När jag ringde upp Linda första gången , kändes det att här har jag nog kommit rätt. Å så blev det. Linda har varit lätt att prata med o förstå +att få tag på. Lägenheten såldes inom en månad det hade jag aldrig trott, snabbt o enkelt gick allt. Mvh Anette Knutsson
    • 130.0 m²
    2020-02-23
    Serviceinriktad och kundorienterad. Gick alltid att få tag på henne och vi fick alltid svar på våra frågor. Mycket nöjda med hur affären handskades.
    Tack så mycket Sara! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 130.0 m²
    2020-02-23
    Maja var från första stund kundorienterad, alltid snabb med att komma med svar på frågor, lätt att komma i kontakt med och alltid med oss som köpare i fokus. Vi fick intrycket att hon är mer serviceinriktad än andra mäklare vi varit i kontakt med. I det hela är vi riktigt nöjda med henne som mäklare!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Peter! Blir jätteglad av att höra att ni känner er nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    • 1:a
    • 43.0 m²
    2020-02-01
    Jag köpte en lägenhet via Linda och hon var mycket trevlig och kunde svara på alla mina frågor. Hon kändes precis så kompetent som jag förväntade mig av en mäklare.
    Toppenbra jobbat!
    • 125.0 m²
    2020-01-27
    Sålt min villa.
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner. Lätt att nå.
    Försäljningen motsvarade mina förväntningar och jag är nöjd med säljuppdraget.