Alla kategorier Mäklare Skåne Åstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Torggatan 4, 265 34 Åstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 44 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• 2019-09-15

Carina S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hej !
    Linda Grundström hade hand om försäljningen av vår gård .
    Linda är mycket engagerad , kunnig och professionell, dessutom är hon en glad o trevlig person .
    Hon rekommenderas varmt av oss Läs mer
  • 2019-09-11

Kerstin C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Villa i Åstorp. Jag fick ett stort förtroende för mäklaren. Jag kände också att kemin stämde mellan oss,vilket jag tror är viktigt. Hon var även ett stort stöd för mig och hjälpte mig i situationer som för mig var helt främmande,för det är jag väldigt tacksam. Jag kan med glädje rekommendera ! Läs mer
  • 2019-09-02

Lars-Inge C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt bostaden
    Trevligt och proffsigt bemötande, fått svar på frågor som vi har haft. Läs mer
  • 2019-08-10

Elly F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Linda är nogrann och professionell. Hon har ett vänligt bemötande och är lätt att komma i kontakt med om man har tex frågor eller funderingar.
    Kan varmt rekommendera Linda på Svensk Fastighetsförmedling i Klippan. Läs mer
  • 2019-07-23

Ebba N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Dags att sälja mitt barndomshem Olofsgatan 6 i Kvidinge. Far byggde det 1956. Han dog 2000 och mor har bott kvar till 2019. Jag letade mäklare och fick tips om Linda Grundström, som hjälpt till vid försäljningen av en mosters hus, Goentorp. Ringde upp Linda som tog emot uppdraget med ett leende som hördes genom telefonen. Linda gav intryck av kunnighet och trygghet.
    Linda har förklarat, lyssnat tålmodigt på alla våra minnen, förklaringar och prat kring huset och gett oss bra tips kring försäljningen, hållit oss väl underrättade, bokat fotografering, energideklaration och allt annat som behövs. Hon har beredvilligt bokat extra visningar när det behövdes och genomfört slutfasen av försäljningen på för oss välunderrättat och tryggt sätt.
    Mor ville ha en köpare, som ville ta hand om och älska trädgården som hon har gjort och t.o.m. den önskan lyckades Linda ro i land.
    Linda skulle gärna få sälja fler hus åt oss om det skulle bli aktuellt. (Fast då är det hus i Södertälje och dit sträcker sig nog inte Lindas domäner?) Läs mer
  • 2019-07-19

Andreea C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda är absolut den bästa mäklare som vi har träffat.
    Hon är väldigt proffsig och involverad i det hon gör.
    Hon hjälpte oss att sälja vår stuga.
    Vi är mycket nöjda och väldigt tacksamma för all hjälp. Läs mer
  • 2019-07-13

Bo L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt en 1 plans villa som jag
    har haft till försäljning tidigare men fått för dåliga bud har haft det vilande en tid men fått den såld nu
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt
    Förväntningen var att huset skulle bli sålt vilket det blev
    Jag är nöjd med mäklarens arbete Läs mer
  • 2019-05-17

Eva M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda skötte uppdraget att sälja vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt Presentationen av objektet i ord och bild gav en rättvisande beskrivning av vår lägenhet. Linda var punktlig och noggrann och ingav ett gott förtroende. Vi rekommenderar gärna Linda som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-09

Marica D skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt med Lindas hjälp. Snabbt och smidigt, Hon är bäst. Läs mer
  • 2019-05-09

Rune L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Var med min pappa och köpte en bostadsrätt till honom, eftersom han precis sålt sitt hus.
    Mycket trevligt personligt möte med mäklaren. Kändes påläst och visste mycket om lägenheten. Gillar när det känns personligt, mycket enklare att ställa de frågor man vill.
    Så mäklaren var toppen! Läs mer
  • 2019-05-06

Anders E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Engagerad mäklare som på ett jordnära och tillmötesgående sätt hjälpt oss med försäljningen av vår 1 2/2 plans villa. Konkreta råd med total avsaknad av annars så vanliga 'mäklar floskler'. Kan bara ge goda rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-02

Elsa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Funkisvilla 2 plan i Åstorp
    Mäklaren arbetar med objektet och håller kontakt och informerar på ett bra sätt.
    Slutpriset blev bra även om resan dit inte blev så enkel - budgivare som hoppade av bl.a
    Kunnig mäklare med ordning och reda! Läs mer
  • 2019-04-23

Maud N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett dödsbo. Allt flöt på efter förväntan. Samarbete runt budgivning och försäljning. Läs mer
  • Mary H

2019-04-10

Mary H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren har skött uppdraget på ett mkt professionellt sätt vilket har gett mig som säljare en stor trygghet. Alla förväntning har uppfyllts till fullo.
    Jag kan varmt rekommendera Linda Grundström som mäklare Läs mer
  • 2019-03-10

Jonny P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett hus, väl bemötta, engagerad och bra jobb. Kan jag rekomendera till andra. Läs mer
  • 2019-03-07

Henrik P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har köpt en bostad och blev väldigt positivt bemött då vi träffades och då vi pratade per telefon. Hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattning = positivt. Läs mer
  • 2019-02-28

Thor-Leif S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande Läs mer
  • Saralisa B

2019-01-24

Saralisa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har sålt en liten villa med stor trädgård i utkanten av en by och vår mäklare var mycket trevlig, hjälpsam och professionell genom hela processen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-01-23

Malin S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt villa.
    Väldigt bra bemött, alltid glatt och positivt. Precis som förväntningarna.
    Mån om sina kunder och är noga med att kunden förstår och ej står med frågor. Läs mer
  • Bruno M

2018-12-03

Bruno M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Högsta betyg efter en mycket snabb och smidig försäljning av min villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren från den allra första kontakten. Mäklaren visade dessutom ett stort intresse och engagemang för att så fort som möjligt ordna t.ex. besiktning, fotografering samt få ut annonsen på internet. Två visningar bokades så snabbt det gick och efter den andra visningen såldes villan. Läs mer
  • Emmy A

2018-11-25

Emmy A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpte bostadsrätt.
    Jättebra bemött. Linda var ytterst hjälpsam. Läs mer
  • 2018-11-06

Kent O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har ingen erfarenhet! Har inte sålt någon bostadrätt eller ett hus tidigare! Läs mer
    2018-11-06 Linda G svarar Kent O
    Hej Kent! Tack för omdömet! Det är aldrig lätt att veta hur man ska gå till väga med en försäljning om man aldrig har gjort det själv, därför är jag tacksam att ni valde mig att sälja er broders bostadsrätt och att ni känner er nöjda med försäljningen! Tack för ett gott samarbete! Mvh, Linda
  • 2018-09-23

Dennis B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Svensk Fastighetsförmedling har solgt min villa i Ljungbyhed.Jeg blev mødt af en meget venlig og glad Linda Grundström.som
    udførte sit arbejde meget professionellt.så jeg kan kun rekommendera svensk fastighetsförmedling

Mvh Dennis B Nielsen Läs mer
  • 2018-08-24

Camilla P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från början till slut. Kunnat få svar om jag undrat över något nästan direkt . Mycket trevlig rejäl var Linda som mäklare. Kommer rekommenderar svensk fast om någon frågar och även anlita dom igen om någon försäljning framöver skulle va aktuellt. Läs mer
  • 2018-07-24

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bra bemötande och god information.
    Trevlig! Läs mer
  • 2018-07-05

Holger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag och min bror Thomas var supernöjda med mäklare Linda, proffsigt från början till slut. Allt var mycket tydligt och det gick snabbt, vi är dessutom mycket nöjda med att huset såldes för betydligt mer än utropspriset. Visst är bra mäklarfirmor dyra, men vill man ha Mercedes så är man beredd och betala någon krona extra - man får med andra ord - vad man betalar för, vilket lönade sig för oss, vi kan varmt rekommendera Linda / Holger Läs mer
  • 2018-04-28

Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    I och med detta var mitt första villaköp så hade jag inte riktigt koll på alla rutiner och hur man skulle gå tillväga inför köpet.

Men Linda var/är mycket hjälpsam och lätt att ha att göra med. Glad och positiv! Läs mer
  • 2018-04-16

Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Helt suveränt duktig och samarbetsvillig. Mycket duktig och vänlig. Rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Monica A
    Hej Monica! Tackar så mycket för det. MVH Max
  • 2018-04-14

Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Max är verkligen idealet av en mäklare. Han är sig själv, och bjöd både på bred kunskap och humor vid vårt visningstillfälle. Max är intresserad av både säljaren och köparen, och lägger stor vikt vid den personliga kontakten både mellan mäklaren och köparen, men också mellan oss som köpare och säljarna. Jag hade utan tvekan kontaktat Max om det skulle komma att bli försäljning för oss i framtiden. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Ida O
    Hej Ida! Tack så mycket för den vänliga rekommendationen. MVH Max
  • 2018-02-14

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag tycker Jonas har gjort ett bra jobb. Vi blev väl informerade igenom hela försäljninen. Han ville inte bara sälja kändes det som utan även hitta rätt köpare för huset. Vilket kändes väldigt bra oxå. Jag är väldigt nöjd.
    Mvh Mikael och Jenny Läs mer
  • Kim N

2018-02-09

Kim N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Proffsigt från början till slut. Super trevlig mäklare med koll på läget :) Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Kim N
    Tack så mycket, och tack för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Mvh, Linda
  • 2018-02-07

Riham A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Han är kunnig och vi fick alla informationer som vi behövde. Han var tydlig och förklarade allt. Han är flexible också. Läs mer
  • 2018-02-05

Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Noga och ärlig mot alla.
    Kan varmt rekommendera Linda! Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Daniel Z
    Tack så mycket Daniel och tack för förtroendet att sälja ert hus! Mvh, Linda
  • 2018-02-01

Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Mycket bra och professionellt bemötande hela vägen Läs mer
    2018-02-01 Jonas T svarar Kristina E
    Hej Kristina, tack för det fina betyget!

• 2018-01-28

Marita N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda Grundström är en rutinerad, engagerad och mycket noggrann mäklare. Dessutom väldigt trevlig. Hon lotsade oss tryggt igenom försäljningen av vårt fritidshus, från första telefonsamtalet till avslutat köp. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt.
    Marita Nilsson, Landskrona Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Marita N
    Hej Marita!

Tack för dom värmande orden! Mvh, Linda
  • 2018-01-20

Ahmad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bravo och mycke bra jobbat
    Vi är 100% nöjda Läs mer
    2018-01-22 Jonas T svarar Ahmad S
    Hej Ahmad och tack för det fina betyget!

• Marie C

2017-12-30

Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Engagerad, ärlig och hjälpsam. Det gick mycket smidigt att både köpa och sälja bostad. Känns som Jonas ser både säljare och köpares behov och kan, på ett mycket bra sätt, samordna dem så det blir bra för alla parter. Kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    2017-12-30 Jonas T svarar Marie C
    Hej Marie, tack för den fina rekommendationen. Gott Nytt År på er! Mvh Jonas
  • 2017-12-10

Christer N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    proffsigt bemötande, effektivt arbete. Läs mer
    2017-12-11 Jonas T svarar Christer N
    Hej!

Tack för det fina betyget på försäljningen.

• Kjell A

2017-11-11

Kjell A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Väldigt gott bemötande. Har bara positiva saker att säga om Linda. Uppfattar henne som en riktig arbetsmyra. Även om jag inte gillar telefonsvarare så dröjer det bara någon minut innan hon ringer tillbaks, det uppskattar jag mycket. Kommer fortsättningsvis att rekommendera henne till alla, som har behov av en mäklare, till alla jag känner. Läs mer
  • 2017-11-01

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Har fått uppfattning om att han är en ärlig försäljare ;) så det blir höga poäng 👍 Läs mer
    2017-11-01 Jonas T svarar Patrik S
    Tack för betygen Patrik! Kul att du är nöjd.
    Hälsningar Jonas Troedsson
  • 2017-05-28

Andreas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Positiv upplevelse med vår mäklare. Frågor vi hade fick vi svar på direkt och allt gick utan komplikationer och med bra bemötande från första kontak. Läs mer
    2017-05-29 Jonas T svarar Andreas M
    Hej Andreas, jag ville bara tacka för det fina betyget som du gett mig via reco.se.

Mvh/Jonas Troedsson
    Svensk Fastighetsförmedling
  • 2017-02-02

Bengt N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tycker att Linda Har skött uppdraget på ett föredömligt sätt Läs mer
  • 2016-09-06

Berith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Jonas. Helhetsupplevelsen av hela affären var mycket positiv, från början till slut. Jonas skötte allt på ett proffsigt sätt. Jag är mycket nöjd och skulle kontakta Jonas igen om jag skulle behöva. Läs mer
    2016-09-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Berith B
    Hej Berith!

Tack för att du gav så fina rekommendationer på reco.se.

Svensk Fastighetsförmedling
  • 2016-09-05

Maria L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket nöjd med engagemang hela processen igenom. En mäklare som lägger ner hela sin själ i sin kund! Kunnig, och proffsig! Läs mer
    2016-09-08 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden, Maria! Lycka till med det nya boendet och nya jobbet! Mvh, Linda

Torggatan 4, 265 34 Åstorp