Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

Torggatan 4, 265 34 Åstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åstorp!

Ska du köpa en bostadsrätt, villa eller kanske ett fritidshus här i Åstorp? Då ska du ta kontakt med oss mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har koll på hela bostadskedjan, från värdering till köp eller försäljning, och brinner verkligen för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär.

Med oss mäklare här i Åstorp får du kompetens, engagemang och massor av erfarenhet. Kontakta oss så bjuder vi på en fri värdering och guidar dig rätt på bostadsmarknaden!

Läs vad 59 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp

• 2019-11-01

Daniel Z skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt bostadsrätt
    Blev väldigt bra bemött. Varmt och korrekt.
    Var aldrig några orosmoment för Linda förklarade bra och svarade på alla frågor. Läs mer
  • Veronica P

2019-10-15

Veronica P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi anlitade Linda Grundström för att sälja vårt hus och bemötandet har varit mycket proffsigt från början till slut. Vår mäklare tog sig tid att lyssna in våra önskemål och genomförde försäljningen både snabbt och mycket erfaret. Rekommenderar verkligen denna mäklare till andra som vill sälja eller köpa hus. Mycket kompetent mäklare Läs mer
  • 2019-10-15

Maj N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    sålt fastighet v blomster g 16 Jag fich ett bra bemötande från den första dagen. Jag har fått genom kontakter att svensk fastiget att dom uppföljer sina betyg. Lina grunström hade bra bemötande och bra mäklar arbete. Läs mer
  • 2019-10-15

Frida A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag tog hjälp av Linda för att sälja min lägenhet.
    Linda är mycket engagerad, påläst och positiv. Bra bemötande och lättillgänglig vid frågor.
    Jag skulle varmt rekommendera Linda! Läs mer
  • 2019-10-07

Lennart J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt ett enplanshus 122kvadrat 2450000.Linda har ett proffsigt o trevligt sätt.Är det något hon inte kan, återkommer hon med besked snabbt.Sammantaget kan jag varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-07

Marcus Larsson T skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har i flera förvaltningsärenden vid avveckling av dödsbon haft kontakt med Linda. Hon uppträder alltid mycket professionellt och serviceinriktat. Jag kan varmt rekommendera Linda. Läs mer
  • 2019-10-05

Helena F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    En underbart kunnig och driftig mäklare, på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-10-05

Sven-Inge H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Mycket trevlig och kunnig mäklare till stor hjälp!! Läs mer
  • 2019-10-05

Henrik R skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Vi har sålt ett 1 o1/2 plans villa från 1951,vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick av Linda samt hennes arbete runt försäljningen,alltså kan jag varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling o Linda. Läs mer

Tomas E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt: Villagatan 28 Klippan
    Trevligt och personligt bemött, men ändå proffesionellt nivå rakt igenom med lite hjärta. Läs mer
  • 2019-10-03

Carina F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålde ett hus, mäklaren var trevlig till en början men sen blev hon tyvärr oprofessionell och byta långt om länge och fick sålt direkt. Läs mer

Lena J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt lägenhet i Klippan.
    Bra och trevligt bemötande!
    Linda gjorde allt hon beskrev hon skulle göra på vårt första möte och det med engagemang.
    I och med vi sålde vår avlidne fars lägenhet va det väldigt känsligt allting och Linda va väldigt förstående och sympatisk!
    Hon får full pott!⭐️⭐️ Läs mer

Lina O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt en villa och sålt lägenhet. Linda är trevlig och lättsam men har ett bristande engagemang och är svår att få tag på via telefon. Mina förväntningar var mycket högre med tanke på att det är en av de största affärerna man gör i livet och frågorna är många. Hon framstår som lite mer lovande än vad utfallet blev, tyvärr. Läs mer

Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag fick bra hjälp med att sälja min villa. Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-09-30

Robert V skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Lätt att prata med. Trevlig vänlig bara positivt Läs mer
  • 2019-09-15

Carina S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Hej !
    Linda Grundström hade hand om försäljningen av vår gård .
    Linda är mycket engagerad , kunnig och professionell, dessutom är hon en glad o trevlig person .
    Hon rekommenderas varmt av oss Läs mer
  • 2019-09-11

Kerstin C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Villa i Åstorp. Jag fick ett stort förtroende för mäklaren. Jag kände också att kemin stämde mellan oss,vilket jag tror är viktigt. Hon var även ett stort stöd för mig och hjälpte mig i situationer som för mig var helt främmande,för det är jag väldigt tacksam. Jag kan med glädje rekommendera ! Läs mer
  • 2019-09-02

Lars-Inge C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt bostaden
    Trevligt och proffsigt bemötande, fått svar på frågor som vi har haft. Läs mer
  • 2019-08-10

Elly F skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Linda är nogrann och professionell. Hon har ett vänligt bemötande och är lätt att komma i kontakt med om man har tex frågor eller funderingar.
    Kan varmt rekommendera Linda på Svensk Fastighetsförmedling i Klippan. Läs mer
  • 2019-07-23

Ebba N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Dags att sälja mitt barndomshem Olofsgatan 6 i Kvidinge. Far byggde det 1956. Han dog 2000 och mor har bott kvar till 2019. Jag letade mäklare och fick tips om Linda Grundström, som hjälpt till vid försäljningen av en mosters hus, Goentorp. Ringde upp Linda som tog emot uppdraget med ett leende som hördes genom telefonen. Linda gav intryck av kunnighet och trygghet.
    Linda har förklarat, lyssnat tålmodigt på alla våra minnen, förklaringar och prat kring huset och gett oss bra tips kring försäljningen, hållit oss väl underrättade, bokat fotografering, energideklaration och allt annat som behövs. Hon har beredvilligt bokat extra visningar när det behövdes och genomfört slutfasen av försäljningen på för oss välunderrättat och tryggt sätt.
    Mor ville ha en köpare, som ville ta hand om och älska trädgården som hon har gjort och t.o.m. den önskan lyckades Linda ro i land.
    Linda skulle gärna få sälja fler hus åt oss om det skulle bli aktuellt. (Fast då är det hus i Södertälje och dit sträcker sig nog inte Lindas domäner?) Läs mer
  • 2019-07-19

Andreea C skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda är absolut den bästa mäklare som vi har träffat.
    Hon är väldigt proffsig och involverad i det hon gör.
    Hon hjälpte oss att sälja vår stuga.
    Vi är mycket nöjda och väldigt tacksamma för all hjälp. Läs mer
  • 2019-07-13

Bo L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har sålt en 1 plans villa som jag
    har haft till försäljning tidigare men fått för dåliga bud har haft det vilande en tid men fått den såld nu
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt
    Förväntningen var att huset skulle bli sålt vilket det blev
    Jag är nöjd med mäklarens arbete Läs mer
  • 2019-05-17

Eva M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda skötte uppdraget att sälja vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt Presentationen av objektet i ord och bild gav en rättvisande beskrivning av vår lägenhet. Linda var punktlig och noggrann och ingav ett gott förtroende. Vi rekommenderar gärna Linda som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-09

Marica D skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt med Lindas hjälp. Snabbt och smidigt, Hon är bäst. Läs mer
  • 2019-05-09

Rune L skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Var med min pappa och köpte en bostadsrätt till honom, eftersom han precis sålt sitt hus.
    Mycket trevligt personligt möte med mäklaren. Kändes påläst och visste mycket om lägenheten. Gillar när det känns personligt, mycket enklare att ställa de frågor man vill.
    Så mäklaren var toppen! Läs mer
  • 2019-05-06

Anders E skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Engagerad mäklare som på ett jordnära och tillmötesgående sätt hjälpt oss med försäljningen av vår 1 2/2 plans villa. Konkreta råd med total avsaknad av annars så vanliga 'mäklar floskler'. Kan bara ge goda rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-02

Elsa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Funkisvilla 2 plan i Åstorp
    Mäklaren arbetar med objektet och håller kontakt och informerar på ett bra sätt.
    Slutpriset blev bra även om resan dit inte blev så enkel - budgivare som hoppade av bl.a
    Kunnig mäklare med ordning och reda! Läs mer
  • 2019-04-23

Maud N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett dödsbo. Allt flöt på efter förväntan. Samarbete runt budgivning och försäljning. Läs mer
  • Mary H

2019-04-10

Mary H skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren har skött uppdraget på ett mkt professionellt sätt vilket har gett mig som säljare en stor trygghet. Alla förväntning har uppfyllts till fullo.
    Jag kan varmt rekommendera Linda Grundström som mäklare Läs mer
  • 2019-03-10

Jonny P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt ett hus, väl bemötta, engagerad och bra jobb. Kan jag rekomendera till andra. Läs mer
  • 2019-03-07

Henrik P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har köpt en bostad och blev väldigt positivt bemött då vi träffades och då vi pratade per telefon. Hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattning = positivt. Läs mer
  • 2019-02-28

Thor-Leif S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande Läs mer
  • Saralisa B

2019-01-24

Saralisa B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Jag har sålt en liten villa med stor trädgård i utkanten av en by och vår mäklare var mycket trevlig, hjälpsam och professionell genom hela processen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-01-23

Malin S skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpt villa.
    Väldigt bra bemött, alltid glatt och positivt. Precis som förväntningarna.
    Mån om sina kunder och är noga med att kunden förstår och ej står med frågor. Läs mer
  • Bruno M

2018-12-03

Bruno M skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Högsta betyg efter en mycket snabb och smidig försäljning av min villa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren från den allra första kontakten. Mäklaren visade dessutom ett stort intresse och engagemang för att så fort som möjligt ordna t.ex. besiktning, fotografering samt få ut annonsen på internet. Två visningar bokades så snabbt det gick och efter den andra visningen såldes villan. Läs mer
  • Emmy A

2018-11-25

Emmy A skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Köpte bostadsrätt.
    Jättebra bemött. Linda var ytterst hjälpsam. Läs mer
  • 2018-11-06

Kent O skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Har ingen erfarenhet! Har inte sålt någon bostadrätt eller ett hus tidigare! Läs mer
    2018-11-06 Linda G svarar Kent O
    Hej Kent! Tack för omdömet! Det är aldrig lätt att veta hur man ska gå till väga med en försäljning om man aldrig har gjort det själv, därför är jag tacksam att ni valde mig att sälja er broders bostadsrätt och att ni känner er nöjda med försäljningen! Tack för ett gott samarbete! Mvh, Linda
  • 2018-09-23

Dennis B skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Svensk Fastighetsförmedling har solgt min villa i Ljungbyhed.Jeg blev mødt af en meget venlig og glad Linda Grundström.som
    udførte sit arbejde meget professionellt.så jeg kan kun rekommendera svensk fastighetsförmedling

Mvh Dennis B Nielsen Läs mer
  • 2018-08-24

Camilla P skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från början till slut. Kunnat få svar om jag undrat över något nästan direkt . Mycket trevlig rejäl var Linda som mäklare. Kommer rekommenderar svensk fast om någon frågar och även anlita dom igen om någon försäljning framöver skulle va aktuellt. Läs mer
  • 2018-07-24

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Bra bemötande och god information.
    Trevlig! Läs mer
  • 2018-07-05

Holger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag och min bror Thomas var supernöjda med mäklare Linda, proffsigt från början till slut. Allt var mycket tydligt och det gick snabbt, vi är dessutom mycket nöjda med att huset såldes för betydligt mer än utropspriset. Visst är bra mäklarfirmor dyra, men vill man ha Mercedes så är man beredd och betala någon krona extra - man får med andra ord - vad man betalar för, vilket lönade sig för oss, vi kan varmt rekommendera Linda / Holger Läs mer
  • 2018-04-28

Simon J skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    I och med detta var mitt första villaköp så hade jag inte riktigt koll på alla rutiner och hur man skulle gå tillväga inför köpet.

Men Linda var/är mycket hjälpsam och lätt att ha att göra med. Glad och positiv! Läs mer
  • 2018-04-16

Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Helt suveränt duktig och samarbetsvillig. Mycket duktig och vänlig. Rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Monica A
    Hej Monica! Tackar så mycket för det. MVH Max
  • 2018-04-14

Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Max är verkligen idealet av en mäklare. Han är sig själv, och bjöd både på bred kunskap och humor vid vårt visningstillfälle. Max är intresserad av både säljaren och köparen, och lägger stor vikt vid den personliga kontakten både mellan mäklaren och köparen, men också mellan oss som köpare och säljarna. Jag hade utan tvekan kontaktat Max om det skulle komma att bli försäljning för oss i framtiden. Läs mer
    2018-04-16 Linda G svarar Ida O
    Hej Ida! Tack så mycket för den vänliga rekommendationen. MVH Max
  • 2018-02-14

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Jag tycker Jonas har gjort ett bra jobb. Vi blev väl informerade igenom hela försäljninen. Han ville inte bara sälja kändes det som utan även hitta rätt köpare för huset. Vilket kändes väldigt bra oxå. Jag är väldigt nöjd.
    Mvh Mikael och Jenny Läs mer
  • Kim N

2018-02-09

Kim N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Proffsigt från början till slut. Super trevlig mäklare med koll på läget :) Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Kim N
    Tack så mycket, och tack för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Mvh, Linda
  • 2018-02-07

Riham A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Han är kunnig och vi fick alla informationer som vi behövde. Han var tydlig och förklarade allt. Han är flexible också. Läs mer
  • 2018-02-05

Noga och ärlig mot alla.
    Kan varmt rekommendera Linda! Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Daniel Z
    Tack så mycket Daniel och tack för förtroendet att sälja ert hus! Mvh, Linda
  • 2018-02-01

Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åstorp
    Mycket bra och professionellt bemötande hela vägen Läs mer
    2018-02-01 Jonas T svarar Kristina E
    Hej Kristina, tack för det fina betyget!

Mvh/Jonas
  • 2018-01-28

Marita N skrev om Linda Grundström en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan
    Linda Grundström är en rutinerad, engagerad och mycket noggrann mäklare. Dessutom väldigt trevlig. Hon lotsade oss tryggt igenom försäljningen av vårt fritidshus, från första telefonsamtalet till avslutat köp. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar henne varmt.
    Marita Nilsson, Landskrona Läs mer
    2018-11-01 Linda G svarar Marita N