Svensk Fastighetsförmedling Danderyd, sid 2

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd — Visa karta

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling!

Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet. Vi kan Danderyd och vet dels vad köparna vill se vid visning och hur du enklast tar dig till skola, jobb eller naturområde.

Vill du ha en mäklare med koll på läget? Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Läs vad 123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• 2018-10-23

Lennart M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt bemötande! Intresserad av våra-säljarnas-önskemål! Snabb försäljning-inte ens en annonsering! Snabb affär! Jag är mycket nöjd! Jag rekommenderar Jenny!/ Lennart Modig Läs mer
  • 2018-10-19

Olesia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Carl är trevlig, professionell och kunnig. Vi fick allt stöd vi behövde, och vi är mycket nöjda med vår försäljning. Läs mer
  • Ema S

2018-10-18

Ema S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mäklaren var väldigt flexibel, och erbjöd en jätte professionell servicenivå.

Det gick smidigt och snabbt, och vi gjorde en väldigt god affär inom kort tid. Läs mer
  • 2018-10-16

Lennart J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Fått mycket bra hjälp vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • Katarina S

2018-10-12

Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag upplevde honom som kunnig, proffsig och sympatisk. Bara positivt. Tummen upp. Läs mer
  • 2018-10-09

Märta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi har sålt en lägenhet iStocksund, mäklaren har varit engagerad och positiv under hela vägen till försäljning. Vi upplever bemötandet som professionellt och trevligt ! Läs mer
  • 2018-10-08

Alireza S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Ärlighet och tydlighet upplevt vi. Affären gick bra och jag är nöjd med det. Mäklaren är ansvarsfull och seriös.
    Jag har varit i kontakt med olika mäklare och anser att det har varit det bästa! Läs mer
  • 2018-10-06

Liselott K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Var lite för snabb på att tycka att jag skulle ta första budet efter endast en vecka
    Bra återkoppling
    Hade önskat mer förslag från mäklaren i ett märkligt marknadsläge, jag fick komma med egna förslag Läs mer
  • Kristina K

2018-10-03

Kristina K skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har köpt en trea.

Det är en trevlig person med kunskap om området, vilket jag tror är lyckat om man ska locka folk att köpa bostad här.

Jag hade egentligen inga förväntningar mer än att bli trevligt bemött vilket jag blev. Läs mer
  • 2018-09-22

Wei yuan Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Carl har på ett professionellt och med ett mycket trevligt bemötande sålt vår bostadsrätt. Försäljningen med Carl kändes 100 % trygg och förtroendeingivande under hela processen. Vi är mycket nöjda över hans arbete och absolut rekommendera. Läs mer
  • 2018-09-21

Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    absolut högsta betyg till Johan Palmblad Svensk fast Danderyd vid försäljningen av min föräldrars hus i Djursholm. Fantastiskt proffsig vad gäller allt i denna affär Läs mer
  • 2018-09-08

Philip M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan är duktig noggrann och kompetent. Helt enkelt mkt bra! Läs mer
  • 2018-09-05

Christian L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jättenöjd med Jennys arbete kring försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Lasse B

2018-07-10

Lasse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan och jag har åkt berg och dalbana i kontakterna med Kommun och Lantmäteriet. Johan har haft stort tålamod och jobbat intensivt fö att få mitt uppdrag att gå i lås. Bra Jobbat Johan
    MVH
    Lasse Bröms Läs mer
  • Christina L

2018-06-30

Christina L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi upplevde Jenny som förtroendeingivande och väldigt serviceinriktad. Hon var lätt att få tag på och snabb på att återkoppla. Mycket nöjda med affären! Läs mer
  • 2018-06-27

Caroline J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevlig men långsamma svar och verkade inte så taggad på att sälja Läs mer
  • 2018-06-24

Nikolas L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra bemötande. Snabb, professionell, och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2018-06-23

Christina L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket proffsigt o personligt bemötande. Bra återkoppling under hela processen. Läs mer
  • 2018-06-15

Ludvig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tydlig trevlig och inget onödigt påfrestande säljsnack. Läs mer
  • 2018-05-25

Anna Josefine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har sålt min lägenhet och köpt min nya lägenhet.
    Jag fick ett trevligt och bra bemötande, Läs mer
  • 2018-05-07

Sofia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick kontakt med Johan Ekenstam på Svensk Fast när jag började leta hus i Danderyd/Djursholm vilket var en process som pågick under nästan ett års tid. Johan är professionell, lösningsorienterad, flexibel och kunnig vad gäller fastigheter såväl som området. Samt dessutom en trevlig och sympatisk person vilket är egenskaper jag värderar högt hos en mäklare. Jag ger Johan mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-05-06

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Sålt en lägenhet på 76 kvm i Danderyd. Mycket bra bemötande, professionellt och korrekt. Eftersom priserna har gått ned hade vi inte några stora förväntningar, men sökresultatet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • 2018-04-11

Camilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    professionell mäklare som svara på alla frågor och funderingar. Känns verkligen som han jobbar för att köpare och säljare ska kunna mötas Läs mer
  • 2018-03-22

Tom S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick ett bra intryck från start och mäklaren hade stor kännedom om området. Läs mer
  • 2018-03-22

John L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Otroligt trevlig och familjär mäklare med både köpare och säljare som prio. Lätt att komma i kontakt med och löste för mig en visning på kort varsel. Bra info, svarade på det vi frågade om på objektet samt snabb återkoppling från säljare. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Mi C

2018-03-01

Mi C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Johan har varit fantastisk i sitt bemötande, och inställning ifrån första början. Han har uppenbarligen STOR erfarenhet från branschen OCH området. Han är realistisk, och trovärdig. Han är lugn och metodisk, och inger förtroende för alla parter. Jag skulle varmt rekommendera Johan till alla. Läs mer
  • 2018-02-27

Ingrid M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag fick ett utmärkt bemötande och kan verkligen rekommendera Jenny Duner! Hon lever upp till min förväntan på en bra mäklare. Läs mer
  • 2018-02-26

Victoria M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Superproffsigt arbete, lyhörd mäklare med fingertoppskänsla för affären och givetvis mycket god lokalkännedom. Bästa mäklarerfarenheten hittills - och då har jag hunnit göra ett antal fastighetsaffärer i livet. Läs mer
  • 2018-02-18

Marc Ola Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt och sakligt bemötande. Svarade på frågor och lät mig och min bekant titta på lägenheten i lugn och ro. Läs mer
  • 2018-02-16

Anette M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket duktig och engagerad mäklare! Svarar alltid på frågor snabbt via mail och telefon. Om hon inte är anträffbar vid tillfället, hör hon av sig snarast. Jag skulle gärna anlita Jenny igen vid bostadsaffär! Läs mer
  • 2018-02-15

Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra. Kunnig och otroligt duktig på återkoppling. Återkom alltid när han sa. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2018-01-28

Eva M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt och bra bemötande. Löpande information. Kände verkligen att mina intressen togs tillvara och att bästa möjliga resultat uppnåddes.
    Vänliga hälsningar
    Eva Mathiasson Läs mer
  • 2018-01-19

David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra från början till slut! Lyhörd, ödmjuk och bra återkoppling är beskrivningar av vår mäklare. Läs mer
  • 2017-12-14

Gunnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Engagerad, hjälpsam och dedikerad är Johan Palmblad på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag kan rekommendera han starkt!
    //Fredrik Läs mer
  • 2017-12-13

Marianne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Snabb och proffessionell service! Läs mer
  • 2017-12-05

Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Tillmötesgående och serviceminded! Läs mer
  • 2017-11-30

Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Upplevde mäklaren som ärlig och nöjd med resultatet Läs mer
  • Karin S

2017-11-30

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Trevligt bemötande samt tydlig information.
    Trevligt yttre. Läs mer
  • Margareta B

2017-11-24

Margareta B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Från första mötet till att försäljningen var klar har jag känt stort förtroende för Jenny. Jenny har varit otroligt engagerad och gjort en mycket fin presentation av försäljningsobjektet. Att vi sedan haft väldigt trevligt vid våra möten har varit ett ytterligare plus. Läs mer
  • Yvonne J

2017-11-24

Yvonne J skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Väldigt positiv och glad person.Jag skulle gärna anlita henne igen för ett annat objekt för jag har stort förtroende för henne. Läs mer
  • 2017-11-05

Moni R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag tycker att min mäklare Johanna uppfyllde mina förväntningar. I kontakten är hon professionell, lyssnar på kunden, bra bemötande och insatt i sitt yrke. Läs mer
  • 2017-10-30

Yvonne K skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vänlig kunnig erfaren intresserad av objektet Läs mer
  • 2017-10-29

Merith L skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jag har mycket bra erfarenheter av Jenny sedan tidigare och mitt intryck kvarstår. Absolut bästa betyg! Läs mer
  • 2017-10-29

Robert B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket duktig.Hon har hållit mig informerad under hela processen var vi ligger och hon fick dessutom ta över objektet efter det att en kollega skuta. Detta gjorde hon riktigt bra. Läs mer
  • 2017-10-15

Göran M skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Mycket bra och professionellt bemötande från vårt första möte i lägenheten till avtalsskrivande. Det jag gillade främst var att Jenny hela tiden var på och även hade is i magen under budgivningen. Ett annat plus var att Jenny var lätt att nå per tel/mail.

Mycket nöjd som kund! Läs mer
    2017-10-17 Jenny D svarar Göran M
    Tack för fina ord Göran, det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete!

Olle B skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra, välstrukturerad och utan några problem förutom att säljaren inte accepterade det ” accepterade priset” utan jag fick höja budet vilket kändes lite märkligt. Läs mer
    2017-09-29 Jenny D svarar Olle B
    Hej Olle, tack för ditt fina omdöme. Min roll som mäklare är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare. Även om ett accepterat pris är angett är det säljaren som väljer om bostaden ska säljas till vem och till vilket pris. Jag hoppas du trivs bra i din bostad, säg till så hjälper jag gärna till med värdering eller liknade om du har behov av det.

Vänligen
    Jenny Dunér
  • Johan F

2017-09-28

Johan F skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny har gjort 2 uppdrag för mig. Mycket gedigen insats och gav stort förtroende. Jag är ganska luttrad med dåliga/mediokra uppdrag av andra mäklare. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Johan F
    Tack för fina ord Johan! Jag hoppas ni trivs i stan, hälsa Marie från mig. Med vänlig hälsning Jenny Dunér

Vera P skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Vi upplevde Jenny som professionell, trevlig och ärlig. Vi fick ett gott bemötande av Jenny och är nöjda med hennes jobb. Det har varit lätt att komma i kontakt med henne, hon återkopplade snabbt och vi fick snabba svar vid behov. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Vera P
    Tack snälla Vera. Jag hoppas ni trivs bra i nya lägenheten, det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med värdering eller liknande framöver. Med vänlig hälsning Jenny Dunér

Karin Ö skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Bra bemötande. Är mycket nöjd. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Karin Ö
    Tack för rekommendationen Karin. Jag hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning Jenny Dunér
  • Jonas W

2017-09-28

Jonas W skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
    Jenny är seriös, långsiktig, noggrann som mäklare. Hon hjälpte oss på bäst sätt med vår husförsäljning, och har därefter hjälpt oss vidare inom familjen med 3 olika försäljningar och köp. Jag rekommenderar Jenny varmt. Läs mer
    2017-09-28 Jenny D svarar Jonas W
    Stort tack för fina ord Jonas! Jag hoppas allt är bra med er. Med vänlig hälsning Jenny Dunér

Mörby Centrum, 182 11 Danderyd