Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• Gustaf O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vårt bostadsrättsradhus. Ett mycket vänligt bemötande och hon var behjälplig och återkopplade snabbt gällande alla de frågor som vi hade angående försäljningen. Snabb och smidig process men utan stress. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har sålt ett atriumhus. Linn har ett fantastiskt bra bemötande. Jag hade varit och lyssnat på henne vid två tillfällen när hon sålde objekt. Hon beskrev dem på ett personligt och trovärdigt sätt som gjorde att man som spekulant kände sig trygg. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Kan varmt rekommendera fastighetsmäklaren Martin Larsson på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket proffsig, duktig och snabb förmedling av fastigheter. Advokat David Almgren Läs mer
  • Margot B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi blev mycket proffsigt bemötta, hon är kunnig o väl insatt i alla frågor och mycket hjälpsam.
    Försäljningen blev en snabb o smidig affär. Läs mer
  • Madeleine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En mäklare som verkligen lever upp till förväntningar och som trots en urusel bostadsmarknad åstadkom en lägenhetsförsäljning med högt pris. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn har jobbat hårt och bra för att till slut lyckats sälja min lägenhet. Hon har levt upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag köpte en bostadsrätt på Ekerö. Jenny skötte kommunikationen på ett bra, sakligt och trevligt sätt och var pådrivande i processen och följde upp både med mig och säljaren. Läs mer
  • Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Både köpt och sålt med Linn, supermäklare! Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt tomt , mäklaren Linn mycket proffsig , serviceinriktad och driven
    Mycket lätt att ha och göra med, kan rekommendera henne alla och envar. Motsvarade mina förväntningar med råge.
    Tycker Tom Hellmark Läs mer
  • Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min man är så tacksamma för all hjälp , stöttning och värme vi fått när du Jenny hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet. Du har ett hjärta av guld och vi önskar dig allt gott! Du är bäst och vi sänder dig massor av rosor . Tack 🙏 Läs mer
    sophia å, Linn L, Jenny N gillar detta
  • Heléne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt brf. Mäklaren mycket påläst om objektet och mån om att man uppfattat allt om förening och lägenhet. Förtroende ingivande och engagerad att det ska bli en lyckad affär för både sälj, köpare. Hjälpsam vid frågor och snabb återkoppling. Mycket engagerande och noggrann. Läs mer
    sophia å, Linn L, Jenny N gillar detta
  • Annica H
    Annica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi sålde vår villa efter skilsmässa. Linn navigerade säkert mellan de minor som kan finnas hos dem som skilt sig och inte alltid tycker lika. Linn har gjort ett fantastiskt jobb, hon har jobbat hårt på dygnets alla tider och är oerhört vänlig men ändp proffsig. Läs mer
  • Inger T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min man har köpt ett bostadsrättsradhus av den mäklare som för fem år sedan sålde ett radhus till oss. Hon hade redan då och även denna gång ordning på fakta, procedurer och presentationer. Hon var och är tillmötesgående och lever klart upp till våra förväntningar och önskningar. Läs mer
  • Christopher D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålde bostadsrätt radhus på Ekerö.
    Mäklaren var mycket trevlig och lätt att med. Hon gjorde hela tiden sitt yttersta för att uppnå mina behov, även när jag själv trodde att de var för högt uppsatta. När jag hade frågor på sms behövde jag aldrig vänta längre än någon timme (tom sent på en lördag)

Jag är otroligt nöjd med mäklaren och hennes resultat.
    Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner! Läs mer
  • Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bemött med intresse o proffesionellt hela vägen genom försäljningen av radhuset Läs mer
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en bostadsrätt Professionellt, mkt kunnigt bemött Bra på att läsa av mig som kund Trevliga avspända möten dessutom så man kunnat resonera sig fram till köp Rekommenderas varmt Läs mer
  • Konrad R
    Konrad R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min sambo har precis köpt ett radhus på Ekuddsvägen- Ekerö av mäklaren Linn Lagerqvist. Vi är otroligt nöjda med denna service, engangemang, och stöd genom hela vår bostads process som vi fått av henne. Världens trevligaste, som är lätt att ha att göra med och inga frågor är för dumma eller för många! Hon levde upp till alla möjliga förväntningar man kan ha på en mäklare, vi rekommenderar henne strakt! Vi kommer anlita henne när vi i framtiden ska sälja. Läs mer
  • Max E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn har ett bra och genuint bemötande. Läs mer
  • Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Villa. Mycket positivt. Absolut. Engagerad, trevlig, korrekt. Läs mer
  • Björn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn var trevlig och tillmötesgående, och har ett bra ordningssinne, "alla hästar hemma". Hon hade en bra uppfattning om marknaden och lyckades sälja mitt hus till ungefär det pris hon hade flaggat för. Jag har bara goda erfarenheter av Linn. Läs mer
  • Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Utmärkt än så länge. Skriver gärna mer när hon sålt mitt hus också. Läs mer
  • Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Var i stort behov att sälja våran äldre mammas lägenhet. Tog kontakt med Svensk fastighetsförmedling som hade lokal anknytnig. Jenny! tog tag i saken och trots semestertider så var allt klart på en dryg månad. Var aldrig orolig då Jenny gav ett härligt intryck på oss och gav feedback på allt som gjordes. Stort tack och många rosor till dig Jenny./ Johan Läs mer
  • Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsig och tydlig i alla lägen. Linn fixar även det där lilla extra vid fotograferingen :-) Läs mer
  • Petra T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har sålt ett radhus, bostadsrätt på Ekerö.
    Mäklaren Var lyhörd kompetent och engagerad samtidigt väldigt resultat fokuserad. Hon höll mig uppdaterad och informerad hela processen och levererade 100 %
    Jag kan varmt rekommendera Linn Lagerquist på Svensk fastighetsförmedling Ekerö. Läs mer
  • Rickard A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålde en villa i Stenhamra, Ekerö med Linns hjälp.
    Superpositiv upplevelse. Kom bäst förberedd, ambitiös och totalt ett jättebra jobb. Läs mer
  • Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt ett bostadsrättsradhus, väldigt trevligt och kompetent bemötande genom hela processen. Snabb och proffsig återkoppling vid frågor. Mycket nöjd!!! Läs mer
  • Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt villa i Stenhamra som vi bott i sedan den var ny 1973.
    Vi är mycket nöjda med det bemötande och stöd vi fått
    av Linn Lagerqvist.
    Hon är kunnig och hjälpsam och hade stort tålamod med
    att besvara alla våra undringar.
    Vi är mycket nöjda!
    Siv o Per Ekbjörn Läs mer
  • Ylwa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt villa. Linn var snabb och lyhörd. Läs mer
  • Tobias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köp av villa. Väldigt bra bemötande och väldigt engagerad mäklare. Levde upp till alla förväntningar och gick igenom allt klart och tydligt då detta var vårt första husköp. Väldigt bra erfarenhet rakt igenom! Läs mer
  • Sofia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Toppenbra mäklare vars tydlighet och profession gjorde detta köp av hus till en fantastisk affär! Jag rekommenderar Jenny starkt! Läs mer
  • Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Senapsvägen 50 Bara positiva ord att lämna om Linn. Fint bemötande och bra information Läs mer
    sophia å, Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Yvonne K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Tusentack för ett proffsigt arbete och bemötande. Aldrig rädd för
    Besvär, snabb hjälp och återkoppling. Ordning och reda och koll på läget. Klar och tydlig i kommunikationen.
    Vad mer kan man önska?
    Än en gång
    Tack för ett lyckat köp
    Med vänlig hälsning,
    Yvonne Klingberg Läs mer
    sophia å, Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Ytterligare ett bra utfört uppdrag av Martin, ett proffs uti fingerspetsarna.
    Ansvar både för säljare och köpare. Läs mer
  • James D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpte en villa. Mycket trevligt bemött.
    Svarade alltid på samtalen.
    Varit snabb och effektivt.
    Mycket nöjda o belåtna. Stort TACK. Läs mer
  • Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jättetrevlig, tydlig och hjälpsam! Läs mer
  • Björn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En i alla stycken professionellt bemötande av både köpare och säljare. Det ger förtroende. Båda parter är nöjda med det arbete som har lagts ner vid försäljningen mitt objekt. Med andra ord 100% nöjd. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. Väl förberedda möten och och en allmänt trevlig upplevelse! Läs mer
  • Mats C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bra och tydlig information och omsorgsfull hantering av affärens avslut. Mycket nöjd. Läs mer
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Ulla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn är proffsig, påläst och engagerad. Bryr sig om både säljaren och köparen för att få ett så bra avslut som möjligt. Dessutom glad och trevlig!
    MeB Läs mer
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket proffsigt och ett starkt engagemang. Rekommenderas. Läs mer
    Jenny N, Sophia Å, Linn L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt bostad. Jenny Näslund proffsigt bemötande, förklaringar, handlande, hjälpsam. Allt du kan begära av en mäklare.
    Rekommenderar henne till 100%
    Om jag någonsin skulle sälja något i framtiden så är jag kund igen
    Tack och bock Läs mer
    Jenny N, Linn L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö, Sophia Å gillar detta
  • Konstantinos N
    Konstantinos N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har nyligen sålt en bostad på Ekerö med hjälp av Svensk fastighetsförmedling.

Kontakten med Linn kom sent i beslutsprocessen av mäklare.

Linn gjorde ett starkt intryck på vår första träff, som resulterade direkt i anförtrott uppdrag.

Linn har levererat på alla parametrar:
    branscherfarenhet
    kunskap om kommunen
    hög kännedom om vad köpare söker efter
    proffesionell
    ödmjuk och samtidigt bestämd
    och framförallt den egenskap jag uppskattar mest: Alltid återkopplande!

stort tack Linn och svensk fastighetsförmedling!

mvh

Konstantinos Läs mer
  • Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bra mäklare lätt att samarbeta med. Rekommenderas. Läs mer
  • Johannes S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Affären skött mycket proffsigt men på ett lagom avslappnat sätt. Informativt och strukturerat. Läs mer
  • Sylvia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt fritidsboende just när priserna rasar. Mäklaren var mycket engagerad. Hon gav inte upp fast det inte var så många intresserade. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ingegärd A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket trevlig mäklare kunde sina saker o var mycket hjälpsam. Väldigt positiv är nöjd med att vi anlitade dem Läs mer
  • Joni B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
  • Ferat F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålda min lägenhet i en tid där marknaden var rätt svajig. Med Linn & Jenny som mäklare kände jag mig både lugn och trygg då de ständigt var på tårna och uppdaterade mig löpande under processen.

Jag var inställd open lång process som slutade med en kort process just för deras engagemang och deras personliga stil särskiljer sig från mängden.

Kan helt klart rekommendera dom som mäklare i Ekerö. Läs mer
  • Annika Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sophia Åkerman som hjälpt mig sälja min fastighet är en mycket sympatisk och skiklig mäklare med god kännedom om området.
    Tack Sophia och Svensk Fastighetsförmedling:)
    Mv Annica Läs mer
  • Agneta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket trevligt bemötande av mycket professionella mäklare Läs mer

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö