Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• 2019-07-26

Adela F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har både sälja och köpa med Linn och jag rekommendera henne 100%
    Hon är omtänksam och professionell 😊 Läs mer
  • 2019-07-22

Maud S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Seriös, lugn, punktlig, påläst och trygg.
    Vi köpte ett parhus på Ekerö Läs mer
  • Ann-Christin E

2019-07-21

Ann-Christin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt: Kedjehus, 5 rum & kök
    Mäklaren har varit vänlig, hjälpsam och hade otaliga visningar tills huset blev sålt. Hon hade kontinuerlig kontakt med mig för info hela tiden.
    Mäklaren hjälpte till med styling med var på alla sätt lyssnande och gav inte upp förrän jag fick det begärda priset.
    Jag var mycket nöjd med hela hanteringen och hennes bemötande. Läs mer
  • 2019-07-14

Ann-Christin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny hanterade försäljningen av vår villa på ett utmärkt sätt. Hon såg möjligheter, vi kände oss i trygga händer och uppfattade henne som mycket kunnig, engagerad och trevlig. Vi är nöjda och kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2019-07-09

Martin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny var mycket proffsig då vi köpte hus i Stenhamra. Hon var mycket engagerad, förtroendeingivande och effektivt. Vi ger våra allra bästa rekommendationer till Jenny. Läs mer
  • 2019-07-02

Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Så engagerad och proffsig! Rekommenderar varmt Linn Lagerqvist till er som ska sälja på Ekerö! Läs mer
  • 2019-06-24

Xxi Logistik Handelsbolag skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny var mkt proffsig och gjorde ett snabbt avslut, mkt nöjd
    Hälsn Tommy Läs mer
  • 2019-06-20

Urban F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt vår bostad på Blåsbacksvägen 27 genom Linn Lagerqvist, som också sålde den till oss för 4 år sedan.
    Linn bemötte oss mycket väl och gav en realistisk syn på pris, marknaden idag och hur vi skulle gå tillväga.
    Alla våra förväntningar uppfylldes och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-16

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt bostadsrätts radhus i Stenhamra och vi är mycket nöjd med Linns bemötande och hjälpsamhet. Hon är väldigt positiv och glad allt har gått väldigt smidigt. Tack Linn för all hjälp.
    Eva och Tomas L Läs mer
  • 2019-06-06

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Blev väl omhändertagen under hela husförsäljningen. Linn är mycket professionell och hjälpte mig med allt, gav snabb återkoppling och var mycket engagerad under hela försäljnings processen. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och priset jag fick för huset. Läs mer
  • Leif M

2019-06-04

Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har sålt ett kedjehus i Närlunda, Ekerö. Blev rekommenderad Linn på Svensk Fastighetsförmedling och hon motsvarade förväntningarna mer än väl. Allting fungerade perfekt under hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Linn. Läs mer
  • 2019-06-04

Martin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsig och väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera Linn på Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • 2019-05-12

Alise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn hjälpte oss sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med hennes arbete! Linn har varit väldigt proffsig, engagerad och har en otrolig kännsla för detaljer som var över förväntan. Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-05-11

Tina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en villa. Mäklaren är förtroendeingivande, professionell, intresserad, personlig, kunnig. Försäljningen överträffade våra förväntningar vad gäller prisbilden. Mäklaren informerade oss vid minsta förändring och lät oss ta egna beslut. Gav oss försiktiga råd/ stöd när vi hade svårt att gå vidare, utan att påverka oss för mycket. Läs mer
  • 2019-05-10

Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket proffsig och tillmötesgående. Engagerad och objektiv
    Vi har köpt Granbacksvägen på Ekerö av Linn Lagerqvist. Alltid nårbar och återkopplar vid frågeställningar. Linn levde upp till alla våra förväntningar. Toppbetyg!! Läs mer
  • 2019-05-09

Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vänligt och positivt bemötande, villig att ge information Läs mer
  • 2019-05-08

Caroline R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en fastighet på Adelsö och fått ett mycket professionellt och mycket bra bemötande av vår mäklare Jenny Näslund. Läs mer
  • 2019-04-06

Bengt Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Försäljning av villa genom Godmanskap för en svårt sjuk ägare.
    Linn Lagerqvist från Sv. Fastighetsförmedling är utan tvekan den skickligaste mäklare jag har gjort affärer med och dessutom mycket trevlig och kunnig. Det fanns tillfällen då jag misströstade om möjligheten att föra, det komplicerade och i vissa stycken otacksamma uppdrag som hon åtog sig, i hamn. Dock drev Linn affären till ett framgångsrikt slut genom kunnighet, kreativitet och envishet. Heder åt denna er medarbetare. Läs mer
    Linn L, sophia å gillar detta
  • Bosse G

2019-04-06

Bosse G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt bostadsrätts radhus och min mäklare Jenny fixade försäljningen galant. Affären blev klar fortare än jag trodde den skulle bli ..så fem pluss på en skala av 5.. Nöjda kunden Bosse 👍🌹 Läs mer
  • 2019-03-25

Ernesto G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsig, hjälpsam, tydlig och kunnig mäklare, som vi verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-25

Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag kan varmt rekommendera Sv Fastförm och Linn Lagerqvist! Läs mer
  • 2019-03-16

Niclas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Efter en lyckad husförsäljning skulle jag kunna skriva en hel del om Jenny på svensk fastighetsförmedling
    Ekerö
    Väljer här att sammanfatta henne med tre ord:

Påläst

Engagerad

Förtroendeingivande Läs mer
  • 2019-02-21

Richard Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jenny på Svensk Fastighetsförmedling är en fantastisk mäklare med stort personligt engagemang. Hon har under hela säljprocessen hjälp till med alla steg och vad man som säljare måste tänka på. När bostaden legat ute och visningar pågått så har Jenny också löpande informerat oss som säljare om hur det gått.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-02-13

Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag är jättenöjd med min försäljning av ett bostadsrättsradhus. Linn var professionell, punktlig, uppdaterade mig kontinuerligt under hela processen. Kan varmt rekommendera Linn och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • Katja B

2019-01-25

Katja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn är bäst! Proffsig, kunnig och samtidigt personlig och trevlig. Hon har hjälpt oss med försäljning av två olika objekt och båda gångerna har bemötandet och försäljningspriset varit över förväntan! Läs mer
  • 2019-01-23

Gunnar I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet. Snabbt och trevligt bemötande, hela tiden information och uppdatering hur försäljningen och budgivningen fortskred. Tack Sophia Åkerman för gott arbete. Läs mer
  • 2018-12-16

Martin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket tryggt att sälja bostadsrätten med Linn som mäklare. Mycket proffsigt och kunnigt bemötande, stöd under hela processen vid säljandet av bostadsrätten. Tack för att jag fick din hjälp. Jag kommer absolut att vända mig till dig igen om jag ska sälja eller köpa en bostad i framtiden. Jag rekommenderar dig varmt till alla som går köp- eller säljtankar. Läs mer
  • 2018-12-09

Gustaf O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vårt bostadsrättsradhus. Ett mycket vänligt bemötande och hon var behjälplig och återkopplade snabbt gällande alla de frågor som vi hade angående försäljningen. Snabb och smidig process men utan stress. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-11-29

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har sålt ett atriumhus. Linn har ett fantastiskt bra bemötande. Jag hade varit och lyssnat på henne vid två tillfällen när hon sålde objekt. Hon beskrev dem på ett personligt och trovärdigt sätt som gjorde att man som spekulant kände sig trygg. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-29

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Kan varmt rekommendera fastighetsmäklaren Martin Larsson på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket proffsig, duktig och snabb förmedling av fastigheter. Advokat David Almgren Läs mer
  • 2018-11-27

Margot B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi blev mycket proffsigt bemötta, hon är kunnig o väl insatt i alla frågor och mycket hjälpsam.
    Försäljningen blev en snabb o smidig affär. Läs mer
  • 2018-11-10

Madeleine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En mäklare som verkligen lever upp till förväntningar och som trots en urusel bostadsmarknad åstadkom en lägenhetsförsäljning med högt pris. Läs mer
  • Christina H

2018-11-09

Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn har jobbat hårt och bra för att till slut lyckats sälja min lägenhet. Hon har levt upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • 2018-11-08

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag köpte en bostadsrätt på Ekerö. Jenny skötte kommunikationen på ett bra, sakligt och trevligt sätt och var pådrivande i processen och följde upp både med mig och säljaren. Läs mer
  • 2018-11-05

Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Både köpt och sålt med Linn, supermäklare! Läs mer
  • Tom H

2018-11-04

Tom H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt tomt , mäklaren Linn mycket proffsig , serviceinriktad och driven
    Mycket lätt att ha och göra med, kan rekommendera henne alla och envar. Motsvarade mina förväntningar med råge.
    Tycker Tom Hellmark Läs mer
  • 2018-10-29

Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min man är så tacksamma för all hjälp , stöttning och värme vi fått när du Jenny hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet. Du har ett hjärta av guld och vi önskar dig allt gott! Du är bäst och vi sänder dig massor av rosor . Tack 🙏 Läs mer
    sophia å, Linn L, Jenny N gillar detta
  • 2018-10-18

Heléne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Köpt brf. Mäklaren mycket påläst om objektet och mån om att man uppfattat allt om förening och lägenhet. Förtroende ingivande och engagerad att det ska bli en lyckad affär för både sälj, köpare. Hjälpsam vid frågor och snabb återkoppling. Mycket engagerande och noggrann. Läs mer
    sophia å, Linn L, Jenny N gillar detta
  • Annica H

2018-10-11

Annica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi sålde vår villa efter skilsmässa. Linn navigerade säkert mellan de minor som kan finnas hos dem som skilt sig och inte alltid tycker lika. Linn har gjort ett fantastiskt jobb, hon har jobbat hårt på dygnets alla tider och är oerhört vänlig men ändp proffsig. Läs mer
  • 2018-10-04

Inger T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min man har köpt ett bostadsrättsradhus av den mäklare som för fem år sedan sålde ett radhus till oss. Hon hade redan då och även denna gång ordning på fakta, procedurer och presentationer. Hon var och är tillmötesgående och lever klart upp till våra förväntningar och önskningar. Läs mer
  • 2018-10-02

Christopher D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålde bostadsrätt radhus på Ekerö.
    Mäklaren var mycket trevlig och lätt att med. Hon gjorde hela tiden sitt yttersta för att uppnå mina behov, även när jag själv trodde att de var för högt uppsatta. När jag hade frågor på sms behövde jag aldrig vänta längre än någon timme (tom sent på en lördag)

Jag är otroligt nöjd med mäklaren och hennes resultat.
    Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner! Läs mer
  • 2018-09-29

Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Bemött med intresse o proffesionellt hela vägen genom försäljningen av radhuset Läs mer
  • Kristina O

2018-09-20

Kristina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Sålt en bostadsrätt Professionellt, mkt kunnigt bemött Bra på att läsa av mig som kund Trevliga avspända möten dessutom så man kunnat resonera sig fram till köp Rekommenderas varmt Läs mer
    Jenny N, Linn L, Sophia Å gillar detta
  • Konrad R

2018-09-15

Konrad R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag och min sambo har precis köpt ett radhus på Ekuddsvägen- Ekerö av mäklaren Linn Lagerqvist. Vi är otroligt nöjda med denna service, engangemang, och stöd genom hela vår bostads process som vi fått av henne. Världens trevligaste, som är lätt att ha att göra med och inga frågor är för dumma eller för många! Hon levde upp till alla möjliga förväntningar man kan ha på en mäklare, vi rekommenderar henne strakt! Vi kommer anlita henne när vi i framtiden ska sälja. Läs mer
  • 2018-09-03

Max E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn har ett bra och genuint bemötande. Läs mer
  • 2018-08-30

Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Villa. Mycket positivt. Absolut. Engagerad, trevlig, korrekt. Läs mer
  • 2018-08-28

Björn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn var trevlig och tillmötesgående, och har ett bra ordningssinne, "alla hästar hemma". Hon hade en bra uppfattning om marknaden och lyckades sälja mitt hus till ungefär det pris hon hade flaggat för. Jag har bara goda erfarenheter av Linn. Läs mer
  • 2018-08-16

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Utmärkt än så länge. Skriver gärna mer när hon sålt mitt hus också. Läs mer
  • 2018-08-16

Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Var i stort behov att sälja våran äldre mammas lägenhet. Tog kontakt med Svensk fastighetsförmedling som hade lokal anknytnig. Jenny! tog tag i saken och trots semestertider så var allt klart på en dryg månad. Var aldrig orolig då Jenny gav ett härligt intryck på oss och gav feedback på allt som gjordes. Stort tack och många rosor till dig Jenny./ Johan Läs mer
  • 2018-07-09

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Proffsig och tydlig i alla lägen. Linn fixar även det där lilla extra vid fotograferingen :-) Läs mer

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö