Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• Anders R
    Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn på Svensk fastighetsförmedling har varit oss till stor hjälp hela tiden. Hon är snabb, strukturerad och rolig.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har både köpt och sålt bostad på Ekerö med hjälp av Linn Lagerqvist på Svensk Fastighetsförmedling. Linn är alltid noggrann, kunnig och mycket engagerad. Hon är också flexibel och tar sig alltid tid att lyssna på dig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    /Katarina S
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket bra mäklare som lyssnade och styrde upp försäljningen på bästa sätt. Ordnade även en fotograf som tog mycket bra bilder av objektet.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn är en riktig klippa, en toppenmäklare som kämpar lite extra men ändå står stadigt med båda fötterna på jorden. Hon är både visionär och realist! Vi skulle definitivt anlita Linn igen!

Vänligen / Kristina och Jonas med stugan i Karlskär
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mkt smidig glad o tillmötesgående mäklare Inga frågor var för dumma proffsig uppträdande rekommenderas starkt
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Allt väldigt bra, från första mötet till det sista! Toppen
  • sophie j
    sophie j skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Linn på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö och blev mycket nöjd båda gångerna.
  • Bengt-Åke Å
    Bengt-Åke Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Professionellt och seriöst arbete.
    Mycket bra kommunikation.
    Rekommenderas varmt.
  • Mia M
    Mia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Super proffsig vi är så sjukt nöjda med Linn och att hon är så tydlig, precis vad man vill ha och betalar för, ett stort tack och se till att hon stannar, men det ligger på er 😀

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö