Alla kategorier Mäklare Stockholms län Ekerö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö!

Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken eller bilen.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig att hitta både lägenheter och villor här på ön. Vår mäklarkedja har 80 års erfarenhet i branschen. Det säger något om vår kompetens.

Kontakta oss så hjälper vi dig ta första steget med bostadsaffären!

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• Rune E
    Rune E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Vi upplevde Linn som mycket kunnig och engagerad samt att hon var trevlig på ett äkta sätt. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera henne .
  • Linda S
    Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn är mycket proffessionell och enormt engagerad, har god kännedom om området hon säljer i och omtyckt av både köpare och säljare. Jag har sålt med Linn förut och skulle göra det igen om jag fick chansen.
  • Birgit F
    Birgit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag är jättenöjd med Linn Lagrqvist som mäklare, när jag
    nyligen sålde en tomt i Älvnäs. Lätt att få kontakt med
    henne och alltid glad och trevlig.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn har överträffat mina förväntningar på alla plan. Hon är påläst, professionell och otroligt kompetent.
  • Irja B
    Irja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    effektiv, proffsig och trevlig!
  • Björn E
    Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Det har fungerat utmärkt från början till slutet med försäljningen av min bostadsrätt. Jag är helnöjd.
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Kent P
    Kent P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Allt har gott smidigt och bra. Trevligt bemötande.

5=Utmärkt
    Jenny N, Sophia Å, Linn L gillar detta
  • Annika J
    Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    En otroligt trevlig och engagerad mäklare som är lätt att ha och göra med, och mycket kunnig om objektet och ett sant intresse gör att Köpare/säljare känner sig bekväma. Hjälper gladeligen till när man behövt hjälp. Har full koll på läget med andra ord. Linn rekommenderar jag till alla jag känner. (Toppmäklare som skulle passa i NY:-) )
    Jenny N, Sophia Å, Linn L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Super bra bemötande väldigt kunnig, och proaktiv säljare!
    Rekomenderar starkt deras tjänster
    Jenny N, Sophia Å, Linn L, Svensk Fastighetsförmedling Ekerö gillar detta
  • Anders R
    Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn på Svensk fastighetsförmedling har varit oss till stor hjälp hela tiden. Hon är snabb, strukturerad och rolig.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har både köpt och sålt bostad på Ekerö med hjälp av Linn Lagerqvist på Svensk Fastighetsförmedling. Linn är alltid noggrann, kunnig och mycket engagerad. Hon är också flexibel och tar sig alltid tid att lyssna på dig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    /Katarina S
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mycket bra mäklare som lyssnade och styrde upp försäljningen på bästa sätt. Ordnade även en fotograf som tog mycket bra bilder av objektet.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Linn är en riktig klippa, en toppenmäklare som kämpar lite extra men ändå står stadigt med båda fötterna på jorden. Hon är både visionär och realist! Vi skulle definitivt anlita Linn igen!

Vänligen / Kristina och Jonas med stugan i Karlskär
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Mkt smidig glad o tillmötesgående mäklare Inga frågor var för dumma proffsig uppträdande rekommenderas starkt
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Allt väldigt bra, från första mötet till det sista! Toppen
  • sophie j
    sophie j skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Linn på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö och blev mycket nöjd båda gångerna.
  • Bengt-Åke Å
    Bengt-Åke Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Professionellt och seriöst arbete.
    Mycket bra kommunikation.
    Rekommenderas varmt.
  • Mia M
    Mia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
    Super proffsig vi är så sjukt nöjda med Linn och att hon är så tydlig, precis vad man vill ha och betalar för, ett stort tack och se till att hon stannar, men det ligger på er 😀

Mälarö Torg 4, 178 22 Ekerö