Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• BadgeEightYears
Call 031-91 06 66 Share

About company

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem! Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till...

583 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Fariborz E
Bought an apartment with Jakob Franzon a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Hovås

Väldigt hjälpsam och trevlig.

Elin A
Bought a house with Lisa Stafsing a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Lisa förmedlade ett hus till oss och kontakten fungerade bra under hela processen. Lisa återkopplade snabbt, var flexibel med tider och hade en härlig positiv energi. Hon hade även stor kännedom om området (Kullavik) och kunde ge oss bra information. Vi kan varmt rekommendera Lisa.

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde hjälpa er att hitta rätt! Jag är övertygad om att ni kommer få en fantastisk sommar i ert nya fina hus och trivas gott i många år framöver. Vi hörs och ses. Bästa hälsningar Lisa

Gunnar J
Sold a house with Lisa Stafsing a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Blev bemött på ett bra sätt och Lisa uppdaterade mig med vad som hände med försäljningen hela tiden. Våra förväntningar med försälningen blev som vi hade tänkt oss med köpare som vi fick förtroende för samt att Lisa skötte allt på ett lätt o smidigt sätt

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling! Härligt att få förmedla ert fantastiska hus! Bästa hälsningar Lisa

Ann-Sofie H
Billdal

Artigt och inkännande bemötande. Gav ett förtroende fullt intryck..

Anders B
Sold an apartment with Jakob Franzon a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Tydlig, kommunikativ, tillgänglig samt koll på läget. Inger förtroende och trygghet. Rekommenderas varmt!

Alexandra P
Billdal

Mycket duktig säljare - fötterna på jorden - servicminded - åter kommer snabbt Är en perfekt säljare

Christel Ö
Sold a house with Malin Zetterberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Från första stund möttes vi av en genuint intresserad och ambitiös mäklare. Våra förväntningar var nog en mäklare som kunde lyssna in oss och våra önskningar och samtidigt komma med förslag hur vi skulle gå vidare i processen. Malin är lättsam, smidig och oerhört kompetent och erfaren. Kommer absolut att rekommendera henne till andra potentiella säljare o köpare. Christel Österman

Viktor L
Sold an apartment with Lisa Stafsing a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Supernöjd med att vi valde Lisa som mäklare! Hon lyssnade verkligen på vad vi ville med vår försäljning, samtidigt som hon kom med bra inspel.

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack Viktor för fin återkoppling! Det värmer :-)

Michelle S
Särö

Lisa är en engagerad och passionerad mäklare som strävar efter att hitta de bästa lösningarna för alla parter. Hon är pålitlig och har ett brett kontaktnät, de va en av anledningarna till att vi sökte upp just Lisa. Hennes positiva inställning och serviceinriktade natur gör henne till en tillgång för alla som arbetar med henne. Vi är mycket nöjda med Lisa och rekommenderar henne varmt till andra!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling, det betyder så mycket! Gott samarbete - tack för en fin affär!

Karin E
Bought an apartment with Lisa Stafsing a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Lisa är verkligen rätt person på rätt plats.. Jag har arbetat med Lisa i två bostadsaffärer de senaste åren. och hon är en jättebra mäklare, väldigt kunnig, naturlig, lättilgänglig och återkopplar alltid snabbt.! Jag upplever också att hon är lyhörd för mina önskemål och väldigt lösningsorienterad. Kort sagt högsta betyg till Lisa!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla Karin för din fina återkoppling! Så roligt att vi kunde hitta en bra lösning för alla. Härligt att få göra affärer med dig igen, stort tack!

Thommy L
Bought an apartment with Fredrik Hjelm a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Professionellt bemötande. Engagerad, kunnig, förtroendeingivande.

Sara E
Särö

Malin har sålt min mammas hus och har visat stort engagemang och har varit tydlig och tillgänglig under hela processen. Vi är mycket nöjda med Malin som mäklare och kan varmt rekommendera henne.

Pirkko O
Sold a house with Fredrik Hjelm a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Trevlig, tillmötesgående och kompetent mäklare som hjälpte oss med vår husaffär som utföll till vår belåtenhet. Nöjda kunder.

Lovisa E
Billdal

Lisa är inte en säljare utan en riktig mäklare. Det är tryggt och proffesionellt från start. Förväntningarna var att gå lugnt och fint fram och det var precis det som vi gjorde. Med Lisas stöttning och professionella bedömningar var upplevelsen lugn och trygg i en orolig marknad. Tack!

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för din fina återkoppling! Så roligt att få jobba med dig igen och det blir spännande att följa er resa...vart det nu bär av!? Bästa hälsningar Lisa

Stefan E
Billdal

Lisa var lättillgänglig under hela processen och var mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt

Svar från Lisa Stafsing

Tack för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde hjälpa er till vårt fantastiska område och till en jättefin bostad! Må gott! Bästa hälsningar Lisa

Pirkko O
Bought a house with Fredrik Hjelm a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Fastighetsaffären har löpt enligt våra förväntningar. Trevligt bemötande och snabb affär. Nöjda kunder.

Eleine H
Kullavik

Har alltid blivit vänligt och seriöst bemött. Har haft kontakt vid flera tillfällen tidigare och även om jag tackat nej har jag fått ett vänligt bemötande. Nu när kontrakt är skrivit på lägenheten på Seglarängsvägen kan jag ge det bästa betyget för Lisa Stafsings hantering! !

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla du för fin återkoppling! Så roligt att du valde den här fina bostaden. Helt övertygad om att du kommer trivas riktigt bra! Bästa hälsningar Lisa

Elizabeth F
Kullavik

Lisa Stafsing är en mycket erfaren och duktig mäklare som är ajour med marknaden och vet vad som gäller idag. Hon hjälpte oss på ett mycket vänligt och professionellt sätt att sälja min mammas lägenhet på Änghagen 24. Hon tyckte aldrig vi var påfrestande och jobbiga utan hennes lugn och tålamod tog aldrig slut. Lisa återkopplade hela tiden om vad som hände runt försäljningen och vi kände oss aldrig utanför processen. Tack Lisa för all din hjälp. Elizabeth och Leif

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för era fina ord, det gör mig så glad! Bra teamwork! Bästa hälsningar Lisa

Peter F

Professionell, förtroendeingivande och engagerad

Tack för fin återkoppling - det värmer! Bästa hälsningar Lisa

Pia J
Kullavik

Lisa bemötte mig med äkta värme och engagemang. Hon var närvarande o spred en atmosfär av välkomnande och trygghet.. Jag har endast köpt två bostads objekt i mitt liv så detta betydde mycket för mig. Lisa bor själv i området och älskar denna trakt. Hon har sålt flertal bostäder där tidigare, kunde ge mycket information - detta bidrog till att jag ville ta till mig dom många fördelar som detta hem o område ger. Allt ovan gäller också för kontrakt skrivningen. Detta är ett jättestort steg för mig o det var nervöst, men det känns spännande och bra.

Svar från Lisa Stafsing

Tack Pia för din fina återkoppling! Det värmer verkligen och gör mig genuint glad! Extra roligt när jag kan "få över utsocknes" till vårt fina område - varmt välkommen! Bästa hälsningar Lisa

Helena A
Bought a house with Jakob Franzon a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Mycket professionell och trygg i fastighetsaffären. Återkommer alltid snabbt!

Mathias A
Särö

Fantastiskt 😍 kämpar hårt och lyssnar väl på våra tankar och behov 😁

Bra teamwork!!!!! Bästa hälsningar Lisa

Maria H
Kullavik

Bra ärlig kommunikation, tydlig och informativ i sin beskrivning samt väl påläst om fastigheten. Hjälpsam och stöttade med information relaterad till Fastigheten. Effektiv och proffsig i möten och i bemötande. Mkt glad för stöd i affären från Lisa!

Svar från Lisa Stafsing

Tack Maria för er fina återkoppling! Det betyder mkt! Så roligt och spännande att få följa er fortsatta resa. Vi hörs/ses framöver! Bästa hälsningar Lisa

Marianne R
Kullavik

Trevlig, påläst, kunnig om området och kändes mycket engagerad.

Stort tack för fina ord - det värmer! Bästa hälsningar Lisa

Elizabeth L
Bought an apartment with Per-Olof Bengtsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Han kändes proffsig. Var mycket närvarande och lyhörd mot både säljare och köpare. Mycket trevlig

Johanna V
Sold an apartment with Per-Olof Bengtsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Professionell mäklare som verkligen har er köpare/säljare i fokus. Vi har haft Per-Olof som mäklaren vid både köp och försäljning och vi är riktigt nöjda.

Helena A
Billdal

Påläst, professionell och tillgänglig!

Tack för fin återkoppling! Bästa hälsningar Lisa

Linn R
Särö

Trevligt o proffsigt bemötande. Hjälpsam. Lätt att få tag på.

Carina J
Kullavik

Alla stjärnor Ni har som betyg

Fina Carina! Stort tack. Så roligt att få arbeta med er! Bästa hälsningar Lisa

Mats K

Trevlig och förtroendegivande!

Elinor E
Billdal

Med en otrolig erfarenhet och ett vänligt, ödmjukt och professionellt bemötande fick vi tillslut sålt vår lägenhet trots världsläget

Marianne S
Billdal

Per-Olof Bengtsson är effektiv och professionell. Han var påläst och kunnig om bostadsrättsföreningen och lägenheten jag var intresserad av och köpte. Han visade stort engagemang. Jag känner stort förtroende och kan varmt rekommendera honom.

Catarina K
Kullavik

Lätt att få kontakt med, alltid trevlig.Lyhörd och korrekt hanterat hela vägen.

Maud K
Kullavik

Bra återkoppling under processen. Bra tillgänglighet och han är tydlig.

Emelie Modig J
Billdal

Jakob är påläst och effektiv. Vi kände oss väldigt trygga med att låta Jakob sälja vår bostad. Han är snabb i kommunikationen och lyhörd kring vad vi som säljare önskade med vår försäljning. Jakob är en stjärna helt enkelt!

Emma W
Bought a house with Per-Olof Bengtsson a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Jag och min sambo var väldigt nöjda med Per-Olof vid köp av ny bostad. Han tog sig tid att förklara processen och vad som var viktigt att tänka på då detta var vårt första husköp. Vi kände oss trygga med Peo hela vägen från visning till påskrivning av kontrakt!

Lars Ola J
Sold an apartment with Fredrik Hjelm a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Tålmodig, tillgänglig och dedikerad. Erfaren, lyssnande och konstruktiv

Daniel P
Billdal

Peo var en kanon mäklare! Han visade förståelse för både köparen och säljarens behov och tankar. Samt ställde upp och guidade en i alla frågor som dyker upp i ett husköp. Rekommenderar Peo stark för alla som antingen ska sälja eller köpa en bostad inom hans område!

Magnus G

Mycket trevligt bemötande!!!!!!!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla Magnus! Så fint att få jobba med er igen, bra teamwork! Bästa hälsningar Lisa

Thomas G
Särö

Kompetent, påläst och supertrevlig! Stort förtroende för att genomföra husaffär med henne.

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla för fin återkoppling, det värmer! Så roligt att det blev en bra lösning för alla. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas! Bästa hälsningar Lisa

Gabriella E
Billdal

Vi har varit fantastisk nöjda med Fredrik! Proffsig, kunnig rakt igenom. Kan varmt rekommendera!

Lindy L
Kullavik

Vi är mycket nöjda med Malins insatts, vi hade först stämt möte med hennes kollega men när hen blev sjuk så ställde Malin snabbt upp och det kändes tryggt med engång. Hon satte sig snabbt in i vårt objekt och förstod precis vad vi ville och var lyhörd. Lätt att ha att göra med och tydlig i kommunikation. Jag kan varmt rekommendera henne!

Sofia B
Särö

Väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande med oss kunder samt väldigt kunnig. Rekommenderar varmt!!!

Svar från Lisa Stafsing

Tack Sofia - det värmer! Roligt att vi äntligen fick till en affär, även om det var en lightvariant..! Bästa hälsningar Lisa

Dan P
Kullavik

Jag tycker att Lisa hade ett väldigt trevligt bemötande,samt var väldigt energisk och engagerad .Lisa,s väl utvecklade kontaktnät gjorde att hus-försäljningen gick mycket bra..Jag vill gärna ge Lisa högsta betyg för en väl genomförd affär.Vänligen Dan Persson.Kullaviks Rundväg 18.

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla Dan för din fina återkoppling! Det värmer. Det har varit jättetrevligt att arbeta med er och det skall bli roligt att få följa både din och köparnas resa! Bästa hälsningar Lisa

Yvonne A
Kullavik

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Vii fck god information genom hela processen, snabba svar och trevligt bemötande. Kort sagt, ett proffsigt jobb!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla för fin återkoppling! Det har varit ett nöje att få jobba tillsammans med er och få sälja ert underbara hus! Bästa hälsningar Lisa

Emelie K
Kullavik

Vi har både köpt och sålt genom Fredrik. Supernöjda rakt igenom. Fredrik är lugn, pålitlig, ärlig och professionell. Snabb med återkoppling och tillgänglig.

Joachim K
Billdal

Mycket bra bemötande och dialog, rakt och ärligt. Enkel att ha att göra med och inger förtroende till mig som kund. Har både köpt och sålt via Fredrik och kan bara varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Fredrik som mäklarfirma och mäklare. 5 solar av 5 möjliga.

John J
Hovås

Jakob är en väldigt duktig och engagerad mäklare! Detta är vår andra fastighetsaffär där vi anlitat Jakob. Båda gångerna har vi känt oss väldigt trygga med honom.

Alexandra K
Kullavik

Jakob är en inlyssnande, kunnig och grym mäklare! Vi rekommenderar verkligen honom som mäklare!

Tommy C
Bought an apartment with Malin Zetterberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Hon var väldigt trevlig och hennes bemötande på visningen var bra. Hon svarade bra och kunnigt på min frågor om fastigheten och gav även en hel del information av kringliggande intresse som var bra att veta.