Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• 2020-06-17

Ann-kristin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Fritidshus.
    Bästa mäklaren!
    Hon levererade utöver förväntan Läs mer
  • Lena G

2020-06-02

Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Björndammens gård

Trevligt och proffsigt bemötande, mycket tillmötesgående.
    Har funnits till hand och svarat snabbt

Mäklaren lever upp till de högt ställda förväntningar man har vid köp.

En positiv upplevelse och jag rekommenderar varmt mäklaren till andra uppdrags givare Läs mer
  • 2020-05-26

Oscar G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi köpte ett hus, som vi tänker använda som fritidshus, av Hannah. Hannah är trevlig och kunnig och kom med flera bra tips. Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Oscar G
    Tack Oscar för din fina rekommendation! Vi ses snart på tillträdet igen :) Kram, Hannah
  • 2020-05-13

Eva-lis E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt villa ( dödsbo) . Positivt , proffsigt bemötande från början. Eftersom vi aldrig sålt ett hus tidigare var den tydliga och noggranna informationen vi fick viktig för oss. Hannas sociala kompetens ansåg vi viktig vid visningen och i kontakt m ev köpare. Jag uppskattade också hennes kontakter via telefon under hela processen. ( vi hade även kontakt och ett besök i huset av annan mäklare- men jag gillade inte hans attityd och knapphändiga inf.) Jag skulle absolut rekommendera henne till andra säljare/ köpare!😄 Läs mer
    2020-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Eva-lis E
    Tusen tack Eva-Lis för den fina rekommendationen om mig! Jag är glad över det fina samarbetet vi hade tillsammans i samband med försäljningen av er pappas hus. Vi ses snart igen, kramar Hannah
  • 2020-05-12

Lisa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har köpt en villa.
    Jag har upplevt ett bra bemötande från mäklaren. Mäklaren var vaken och på under visningen, frågade om vi hade frågor och funderingar. Visade intresse och var uppmärksam.
    Överlag hade jag en väldigt bra upplevelse av det hel Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Lisa J
    Tack Lisa för dina fina rekommendation om mig i samband med köpet av ditt nya fina hus! Stort lycka till! Kramar Hannah

Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra och professionell mäklare. Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Henrik A
    Tusen Tack Henrik! Jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus! Kramar, Hannah

Magdalena Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sommarhus i Flen. Mäklaren var Proffsig, trevlig, lösningsorienterad. Fixade en digital visning jättebra trots första gången. Även signeringen var bra, tydlig och trevlig. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Magdalena Ö
    Tack Magdalena för din fina rekommendation! Jag är säker på att ni kommer att stormtrivas i ert nya fina sommarhus och önskar att ni får skapa många fina minnen där! Kramar, Hannah

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Redan då jag bad om en värdering av fritidshuset fick jag mycket god kontakt med Hannah. Hon presenterade inte bara en värdering utan också ett förslag till marknadsföring vid en försäljning. Jag har följt Hannahs förslag och är synnerligen nöjd med hur Hannah har jobbat. Hon är mycket ambitiös, lyssnar på kundens önskemål, kommer med egna förslag baserade på sin erfarenhet och är mån om att alla parter ska bli nöjda.
    Jag är mycket nöjd med Hannah och Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping. Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Karin H
    Tack Karin för ett otroligt fint samarbeta i samband och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Jag vill också tacka för den fina rekommendationen du gett mig! Jag hoppas att våra vägar kommer att korsas i framtiden, Kramar Hannah

Kenneth C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett radhus. Mäklaren mycket kunnig, trevlig och effektiv.
    Försäljningen gick snabbt och blev som förväntat. Mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Kenneth C
    Tack för den fina rekommendationen Kenneth! Det var trevligt att få samarbeta med dig i samband med denna försäljning. Kram, Hannah
  • 2020-05-04

Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi köpte ett fritidshus och Hannah från Malmköping var vår mäklare. Hon var otroligt serviceminded och hade kunskap om huset och området på ett sätt som jag inte sett tidigare när vi träffat mäklare. Skulle absolut kontakta Hannah igen om vi skulle sälja någon gång. En väldigt bra upplevelse. Tack. Läs mer
    2020-05-06 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Björn L
    WOW, vilka fina ord Björn! Tusen tack för din fina rekommendation. Jag är glad över att ni är så nöjda och tacksam över det fina samarbetet vi hade i samband med köpet av ert nya fina fritidshus! Vi ses ju snart igen på tillträdet, men jag hoppas även att våra vägar korsas igen i framtiden. Kramar, Hannah
  • 2020-05-03

Ulf Jan-erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt fritidshus. Blivit mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt har flutit på bra. Läs mer
  • 2020-05-02

Henrietta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Allt är ok!
    Har köpt ett hus iFlen
    Säljer ett hus i Sköldinge Läs mer
    2020-05-06 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Henrietta W
    Tack för ett fint samarbete i samband med köpet av ditt nya fina hus! Kramar, Hannah

Åsa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi köpte ett fritidshus och mäklaren levde upp mer än väl till de förväntningar man har på en mäklare Läs mer

Philip A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har köpt en villa
    Vi blev bra bemötta av en trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Vi förväntade oss en samarbetsvillig mäklare som kunde ge oss svar på alla frågor vilket mäklaren gjorde.

Hjälpsam
    Tillmötesgående
    Flexibel
    Trevlig
    Bra tålamod
    Ställde upp för oss
    Bra jobbat! Läs mer
    2020-05-06 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Philip A
    Tusen tack Philip för ett fint samarbete i samband med köpet av ert nya fina hus och din fina rekommendation om mig! Kramar, Hannah

Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt en villa.
    Vi blev bra bemötta av en trevlig och tillmötesgående mäklare. Vi fick svar på de frågor och funderingar som vi haft.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-05-06 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Emma K
    Tack för din fina rekommendation Emma och vad roligt det är och höra att ni är så nöjda! Vi ses snart på tillträdet igen när ni får nycklarna till ert nya fina hus. Kramar, Hannah
  • 2020-04-28

Lars Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt vår villa. Vi blev bra bemötta.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge. Läs mer
    2020-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Göran A
    Tack för fin rekommendation och utmärkt samarbete. Med vänlig hälsning, Jens
  • 2020-04-16

Jan Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har nyligen sålt vårat fritidshus i Malmköping. då Hannah som
    hjälpt oss med försäljningen inte bara har ett väldigt trevligt sätt så har hon även visat att hon är professionell i sin yrkesroll.
    Affären gick till avslut snabbt och vi är mycket nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera denna mäklare.
    Christer K. Läs mer
    2020-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan Christer K
    Stort tack för er fina rekommendation och ert förtroende för mig! Jag vill även tacka er för ett otroligt fint samarbeta i samband med försäljningen av ert fina fritidshus! Jag hoppas att våra vägar korsas i framtiden igen, kramar Hannah
  • 2020-04-15

Sarah S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt ett fritidshus.
    Blev vänligt och proffsigt bemött från första kontakt.
    Lena svarade på alla frågor och dom hon inte hade svar på direkt tog hon reda på.
    Ett personligt och varmt sätt som gjorde oss trygga i vårt köp. Läs mer
  • 2020-04-08

Cathrin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt ett fritidshus och fått ett mycket bra bemöttande och hjälp. Vi har kunnat ställa frågor när som och även vid enkla frågor har vi blivit bemötta seriöst och på ett trevlig sätt. Det är första gången vi köper något och har därför haft många frågor och fått all hjälp vi behöver. Läs mer
    2020-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cathrin L
    Tack för er fina rekommendation Cathrin och vad roligt att ni känner er så nöjda! Jag är säker på att ni kommer att stormtrivas i ert nya fritidshus! Vi ses på tillträdet igen, kramar Hannah
  • 2020-04-08

Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi håller på att både köpa i Malmköping o sälja vår fastighet via Svensk fatighetsförmedling. Båda är väldigt proffsiga men inget är avslutat än så jag vet inte vad den slutgiltiga bedömningen blir.
    Lennart Stjernström Läs mer
  • 2020-04-06

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi är oerhört nöjda med det arbete som Lena lagt ner på vår försäljning Läs mer
  • 2020-03-27

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålde mitt föräldrahem.
    Blev väldigt vänligt och bra bemött.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Mäklaren var tillmötesgående och kunnig.
    Svarade på frågor på ett proffsigt sätt.
    Tog snabbt reda på info som vi önskade.
    Med andra ord----MYCKET nöjd! Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Lena S
    Tusen tack för din fina rekommendation Lena, det var ett nöje att få samarbeta tillsammans med er och få hjälpa er med försäljningen av era föräldrars fina hus! Vi ses snart igen, kramar Hannah
  • 2020-03-25

Pia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt fritidshus i Flens kommun.
    Blev bemött på ett professionellt sätt.
    Vi har sedan träffat mäklaren igen när vi skrev på kontraktet. Allt var till belåtenhet. Läs mer
    2020-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Pia W
    Hej Pia! Tack för mycket bra rekommendation. Vi ses snart igen, när det är tillträde! Mvh Jens S
  • 2020-03-25

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt semesterbostad. Bra presenterad bostad på nätet inkl besiktningsprotokoll. Kontakt med mäklaren gav möjlighet att se objektet utvändigt före visning och stänga affären med köparen inom tre dagar. Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Bengt L
    Tack för din fina rekommendation Bengt! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i ert nya fina fritidshus!

Kram Hannah
  • 2020-03-24

Annika Elisabet E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Fantastisk service av Hannah i Malmköping. Klara besked och snabb försäljning. Så ska en mäklare agera! Både säljare och köpare nöjd med priset. Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Annika Elisabet E
    Vilka otroligt fina ord Annika, tack för din fina rekommendation! Vi ses på tillträdet igen om inte innan.

Kramar Hannah
  • 2020-03-23

Josefine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Fritidshus köptes. Hon var bra och kollade snabbt upp de frågor hon inte hade svar på. Läs mer
    2020-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Josefine L
    Tack Josefine för din fina rekommendation. Jag både hoppas och är säker på att ni kommer att stormtrivas i ert nya mysiga fritidshus! Vi ses på tillträdet.
    Kram Hannah
  • 2020-03-05

Lars Alexander W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt en villa i en mindre ort. Mäklaren har varit engagera och lagt ner mycket tid på vår försäljning. Trevligt bemötande och professionell hantering av frågorna. Utmärkt jobb. Läs mer
    2020-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Alexander W
    Hej Alex och Sonja! Tack för det fina omdömet, roligt att ni är nöjda med affären.Tack också för ett riktigt bra och trevligt samarbete! Vi ses vid tillträdet!
    Bästa hälsningar
    Lena
  • 2020-01-04

Eivor Gunborg Margareta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra engagemang! Trevlig mäklare när jag sålde mitt hus. Läs mer
    2020-01-27 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Eivor Gunborg Margareta G
    Tusen tack för ett trevligt samarbete och er fina rekommendation! Vi ses på tillträdet, Kram Hannah
    Svensk Fastighetsförmedling Malmköping gillar detta
  • 2019-12-22

Jouni N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Hej!
    Jag har sålt en villa på Flensvägen 4 i Hälleforsnäs.
    Mäklaren Jens Svanqvist har varit proffsig och som en vän.
    Det var ett självklart val att anlita Svenskfastighet i Malmköping sen tidigare Mäklare vid köp av huset.
    Suverän mäklare kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-16

Fernando M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Recomendera 💯 ! Bra mäklare ! Har köpt huset utan problem 😁 , fin personal mötande , trevlig mäklare ***** Läs mer
    2019-12-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fernando M
    Tusen tack Fernando för din fina rekommendation och fina ord! Jag vet att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus! Kramar Hannah
  • 2019-12-01

Marcus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens var trevlig, proffsig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus E
    Tack Marcus för bra rekommendation och trevliga kontakter så här långt! Vi ses på tillträdet!
  • Patrik B

2019-11-27

Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt en fastighet i Flen
    Fantastiskt bra, god kontakt och bra information hela tiden, enkelt att ha och göra med, tillmötesgående och ger ett mycket positivt intryck under hela köpprocessen.
    Hade inte några direkta förväntningar då jag endast köpt en fastighet tidigare.
    Supernöjd! Tack :) Läs mer
  • 2019-11-27

Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har precis köpt ett hus i hälleforsnäs. Fötsta gången jag och min sambo gör en sån affär så vi var ganska osäkra.
    Men vår mäklare var väldigt hjälpsam och såg till att vi förstod hela processen. Mycket trevlig och professionell! En fröjd att göra affärer med 😊 Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna G
    Hej Anna, tusen tack för fina ord och er rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet igen. Kramar Hannah
  • 2019-11-05

Kristina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-11-05

Ann-Christin Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har köpt bostadsrätt
    Jag har blivit väldigttrvligt bemött Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Ann-Christin Maria E
    Tack för din rekommendation Ann-Christin! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostadsrätt, vi ses på tillträdet. Kram Hannah
  • 2019-10-30

HSB Bostadsrättsförening Åsen i skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    vi fick all den hjälp vi behövde för att sälja en lägenhet i vår förening. Ett stort tack. Läs mer
  • 2019-10-29

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt ett fritidshus och jag rekommenderar att ta hjälp av Hannah. Bra och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Marie H
    Tack för din rekommendationen och ert förtroende Marie! Kram Hannah
  • 2019-10-28

Oskar R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Toppenbra mäklararbete! Trevlig och alert! Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Oskar R
    Tack för din rekommendation Oskar och stort lycka till i ert nya fina fritidshus! Kram Hannah
  • 2019-10-24

2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Annica L
    Tack för bra rekommendation och samarbete. Vi ses på tillträde! / Jens S
  • 2019-10-24

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har haft Svensk fastighet till hjälp för att sälja vår bostad.
    Vi är mycket nöjda, med framför allt hur smidigt allt gick med hjälp inför visning med fotografering och goda råd. Läs mer
  • 2019-10-22

Henning v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Min mäklare har jobbat outtröttligt på att få mitt ganska svårsålda objekt sålt. Min mäklare har alltid kommunicerat till mig med senaste nytt från händelseutvecklingen. Min mäklare har presterat långt över förväntan. Läs mer
  • 2019-10-22

Jens S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt en avstyckad gård med bra resultat. Mäklaren och Svensk fastighetsförmedlings verktyg och arbetssätt samt en mycket bra fotograf, gjorde att vi fick stort intresse med 40 familjer på visning. Vi hade en fortlöpande och bra kommunikation med mäklaren. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling. /Maria och Jens Läs mer
  • 2019-09-30

Ingrid Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt fritidshus i Bettna
    Bemötandet var perfekt
    Förväntningarna överträffade allt vad gällrt pris och snabb affär
    Den bälte mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
    2019-10-23 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Ingrid Kristina S
    Tack för mycket fint omdöme och bra samarbete. Återkom om hjälp med deklarationen. Hoppas ni har det bra i Båstad och välkomna tillbaka till Sörmland framöver. MVH Jens S
  • 2019-09-26

Sonny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    fritidshus sålt.
    Bemötande och samarbete har fungerat utmärkt.
    Förväntningar har överträffats
    Lena har varit lyhörd och visat på en stor proffetionalism Läs mer
  • 2019-09-08

Josefine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jätte trevlig mäklare som var väldigt mån om att köpet skulle kännas bra för mig och höll en bra kommunikation. Jag är nöjd över mitt första köp av en lägenhet och är tacksam för stödet jag fick av mäklaren Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine N
    Hej Jossan, tack för fina ord och för din rekommendation. Stort lycka till i din nya bostad! Kram Hannah
  • Jenny A

2019-09-02

Jenny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har sålt en villa på landet. Hannah hade ett bra och proffsigt bemötande och hon var väldigt lyhörd inför våra önskemål.
    Det var en smidig affär där jag kände mig trygg med att ha Hannah som mäklare! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny A
    Hej Jenny! Stort tack för din fina rekommendation och ditt förtroende! Vi ses och hörs mer framöver. Stort lycka till! Kram Hannah
  • 2019-08-29

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har köpt ett radhus, en bostadsrätt.
    Jag blev väl omhändertagen av Hannah! En superduktig och gullig tjej! Verkligen mån om sina kunder!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna E
    Hej Hanna! Tusen tack för fina ord! Jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt fina radhus. Jag hoppas våra vägar korsas mer i framtiden. Kram Hannah
  • 2019-08-28

Sandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vänlig, kunnig, professionell och effektiv då jag sålt en bostadsrätt. Rekommenderar varmt denna mäklare. Läs mer
  • Valeria Marta K

2019-08-14

Valeria Marta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi blev mycket varmt mottagna och sakligt informerad. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Valeria Marta K
    Hej Valeria! Tack för att du gett mig din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus och att vi ses mer framöver! Kram Hannah
    Hannah B gillar detta
  • Hans W

2019-08-10

Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt vårat fritidshus. Husmäklaren Lena Bergman ,

får vårt högsta betyg ifrån start till mål.

Ett mycket gott arbete har hon gjort.

Hans o Britt Wadelius Läs mer

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping