Alla kategorier Mäklare Södermanland Flen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens har på ett utomordentligt sätt hjälpt oss med försäljningen av vårt fritidshus beläget i Fornbo, Flens kommun.
    Han har från första mötet till kontraktsskrivningen tryggt lotsat oss igenom hela processen.

Vi skulle, utan tvekan, varmt rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket nöjd med Jens bemötande både vid visning och övrig kontakt trots att jag gav mig in i budgivningen i ett sent skede. Bra feedback och hjälp till tillträde samma dag som kontraktsskrivning är ju högsta betyg! Läs mer
  • Janos T
    Janos T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt huset i Flen i ett avtagande sval därmed krävande bostadsmarknad. Lena Bergman lyckades bra med sitt uppdrag. Hennes arbete kännetecknas av vänlighet, pålitlighet och professionalism.
    Vill rekommendera varmt. Läs mer
  • Gunnar D
    Gunnar D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpare av fritidshus.
    Mäklare: Lena Bergman.

- professionellt bemötande och hjälpsam
    - väl insatt och påläst på aktuellt objekt

Anlitar gärna Lena Bergman om tillfälle ges i framtiden. Läs mer
  • Pierre W
    Pierre W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    köpt en villa och blev direkt bra bemött av mäklaren, han lät mig gå i lugn och ro och titta på hus och tomt ifred och fanns där sen för att svara på alla frågor jag hade. Läs mer
  • Annika Elisabeth S
    Annika Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har köpt en villa. Och ska samtidigt sälja lägenheten.
    Trevligt bemötande. Och professionellt utfört. Läs mer
  • My M
    My M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lena har på ett jättefint sätt hjälpt oss med försäljning av vårt sommarhus. Professionellt och haft fokus på oss som säljare, alltid uppdaterat och hittat lösningar på alla situationer. Läs mer
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt Smedstorp, Bettna.

Mycket professionellt arbete rakt igenom! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett fritidshus i Humledal i Flen.
    Har blivit mycket proffsigt bemött av våran mäklare, men hade lite för stora för stora förväntningar angående försäljningen på grund av lite intresse av köp glada köpare, och våran mäklare gjorde så gott hon kunde...Heder till henne.
    Vi är glada att vi äntligen fick en köpare till slut... Läs mer
  • Åke P
    Åke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt ett fritidshus. Jag tycker Lena skötte sig på ett bra, trevligt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Sigvard Göte L
    Sigvard Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket bra, kunnig , rak och trevlig. Läs mer
  • Anna Matilda K
    Anna Matilda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det har varit både tryggt och trevligt att ha Lena som stöd genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Matilda K
    Tack Anna för dina fina ord, ert förtroende och ett fantastiskt samarbete under försäljningen. Lycka till med ert nya ställe i Sörmland! Hälsar Lena
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi sålde vårt fritidshus genom Lena och hade ett lika positivt intryck av henne som i vår tidigare roll som köpare. Hon är mycket engagerad och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Hej Daniel och stort tack! Roligt att samarbeta med er och kul att ni är nöjda. Tack för fina ord! Hälsar Lena
  • Robert J
    Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det var en slump att vi kom på den här visningen, som egentligen var slut, men Jens tog tid och gick runt med oss så att vi fick en uppfattning om objektet.
    Då jag fann det intressant bokade jag en tid dagen efter med Jens, så att min fru fick se det också. Vi var intresserade och vår kontakt med Jens och hans förhandlande med säljaren resulterade i att vi nu skrivit kontrakt på objektet, Fyrbergsvägen 45 i Sparreholm.
    Jens har stor erfarenhet av området och kunde ge bra svar på våra frågor. Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert J
    Tack Robert för fin rekommendation! Man skall ha flyt ibland, och få in spontanbesök på visningarna som leder till affär! Vi ses på tillträdet. MVH Jens S, Svensk fast.
  • Christer E
    Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett fritidshus med sjötomt.
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Förväntade mig ett betydligt lägre pris än vad mäklaren lyckades få till. Skillnaden var 1 MSEK.
    Affären genomfördes proffsigt och med fortlöpande information om aktuellt läge i förhandlingen. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer E
    Tack Christer för Trevlig och bra rekommendation. Det är alltid lättare att göra bra jobb när man har bra "uppdragsgivare" där det är ordning, reda och som det är lätt att ha bra kommunikation med. Vi ses på tillträdet!
  • Maria R
    Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt vårat hus och allt har gott jättebra, rekommenderas . Tack Lena Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria R
    Hej Maria! Tack för fina ord och stort tack själva! Lycka till med allt framöver! Hälsar Lena
  • Sven-Olov R
    Sven-Olov R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det är första gången som jag säljer ett hus och är det så här bra kanske man ska sälja fler*ler* mao en jättebra mäklare inget krångel bara rakt fram från början till slut så vad finna mer att säga Tack Lena Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-Olov R
    Hej Svenne! Vad ska jag säga? Tusen tack :-) Du är välkommen tillbaka såklart! Hälsar Lena
  • Lena a
    Lena a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Husköp.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående, korrekt och hjälpsam.
    Förväntade mig en korrekt budgivning vilket också blev fallet. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena a
    Hej Lena och tack! Toppen att du känner dig omhändertagen och trygg i köpet av ditt nya fina hus. Hoppas så att du ska trivas! Hälsar Lena
  • Niklas Daniel Y
    Niklas Daniel Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens är en toppenmäklare, känns tryggt genom hela affären. Läs mer
    2018-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas Daniel Y
    Tack för fint omdöme Niklas! Det var roligt att du köpte huset. Vi ses på tillträdet, så får du fira midsommar i Mellösa! MVH Jens S
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpte ett radhus, Lena var jätte trevlig och hjälpte än massor under hela husköpet. Förklara allt noga så man verkligen förstod och hon visa bra kundskap, samt noggrannhet. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica R
    Hej Angelica och jättetack för dina ord. Härligt att ni känt er trygga på resan mot ert första hus. Hoppas ni kommer att stortrivas! Hälsar Lena
  • Erik Kenneth K
    Erik Kenneth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Professionell och trevlig. Kan varmt rekommendera Jens och Sv. Fast. i Malmköping. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik Kenneth K
    Tack Kenneth för fin rekommendation. Det är alltid roligt att jobba med säljare som tagit hand om sitt hus på ett professionellt sätt.
    Tack för gott samarbete! Mvh Jens
  • May Tove J
    May Tove J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Kan varmt rekommendera Jens Svanqvist på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping som sålde mitt torp på två veckor!

Duktig och seriös mäklare som dessutom är mycket trevlig med snabb återkoppling på dina frågor 🙂. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar May Tove J
    Tack för fin rekommendation! :-) Ha det fint i Spanien, så ses vi på tillträdet! Mvh Jens
  • Marie L
    Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Proffsig och härlig mäklare! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Andreas Malmsten, Svensk Fastighetsförmedling hanterade försäljningen av vår lilla gård med stor professionalitet. Vi fick all information och stöd vi behövde och vi kan varmt rekommendera Andreas Malmsten till var och en som funderar på att sälja sin fastighet. Vi fick också ett försäljningspris som motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristina R
    Tack Kristina och Lars för fina ord och stort tack också för förtroendet att sälja er lilla gård - ett kul och spännande uppdrag. Vi ses! Mvh Andreas
  • Bo A
    Bo A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt en villa och samarbetet med mäklaren har fungerat bra, dock lite trögt på marknaden. Läs mer
  • Maggie L
    Maggie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har sålt landställe i Flen.
    Supernöjd med mäklaren Jens Svanqvist,
    Jens var alltid tillgänglig, hjälpsam och jag fick återkoppling direkt efter visningen.
    Har fullt förtroende för Jens och kan verkligen rekommendera honom
    /Maggie Läs mer
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Ödmjuk, noggrann, flexibel och snabb. Lena är en toppenmäklare! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Trevligt och professionellt bemötande. Sakkunnig och effektiv. Rekommenderar varmt både säljare; Lena Bergman Svensk Fastighetsförmedling som mäklare. Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna H
    Hej Anna! Stort tack för den fina rekommendationen, jätteroligt att ni är nöjda! Tack till er för mycket bra samarbete! Ses vid tillträdet :-)
    Många hälsningar Lena
  • Lindha S
    Lindha S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra bemötande. Återkopplade snabbt. Informativ och hjälpsam. Trevlig personal. Proffsigt från start till slut. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Stephanie Carina Sofia L
    Stephanie Carina Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Super trevlig mäklare. Snabb med att svara på frågor och dyligt. Väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stephanie Carina Sofia L
    Hej Stephanie! Tack för din fina rekommendation och tack själva! Varmt välkomna till Sörmland och till Flen, vi ses i juni :-) Många hälsningar Lena
  • Kalle R
    Kalle R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi både köpte och sålde vår villa i Malmköping med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping, och vi är mycket nöjda med både bemötandet och hanteringen av försäljningen. Bra jobbat Andreas & Co, era framtida kunder är i trygga händer! Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kalle R
    Tack Kalle och Anna för rekommendationen! Hoppas ni en dag återvänder till vackra Malmköping och att vi får anledning att ses igen. Mvh Andreas & co
  • Berit M
    Berit M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Andreas skötte försäljningen helt perfekt - proffsigt, kunnigt och alltid trevligt bemötande. Kan lämna Andreas och Svensk Fastighetsförmedling mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit M
    Tack så mycket Berit för din rekommendation och tack för ett fint samarbete för ett strålande slutresultat. Hoppas vi får anledning att ses igen. Mvh Andreas
  • Lindsay J
    Lindsay J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Ett mycket fint bemötande från början till slut.Jag kan rekommendera mäklaren till vem som helst. Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lindsay J
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy F
    Lycka till med nya bostaden! Välkomna åter! Mvh Jens
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har inget att anmärka på. Trevlig, fick svar på mina frågor.
    Lätt att prata med. Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens var alltid tillgänglig. Svarade på frågor och tog reda på fakta. Tog sig tid för en extra visning tillsammans med byggnadssakkunnig.
    Levde således väl upp till vår förväntan.
    Avslutade affären med en grundlig genomgång tillsammans med säljaren.
    Vi är således mycket nöjda kunder Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla J
    Lycka till med nya bostaden och välkomna in i samhället! Mvh Jens
  • Lena Ann-Sofie F
    Lena Ann-Sofie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket gott och seriöst bemötande. Tydlig o klar process. Mycket vänligt o trevligt engagemang Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Proffsig o mycket behaglig. Lugn o trygg.
    Känndes rättf från första stunden. Läs mer
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag är nöjd allt fungerade perfekt Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Den lilla kontakt jag hade med mäklaren var OK. Läs mer
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag kände stort förtroende och kunnighet hos mäklaren.
    Han var tydlig i sin information och det verkade vara ordning och reda. Läs mer
  • Karoline J
    Karoline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bemötandet från mäklaren Lena Bergman var mycket bra. Det var professionellt, respektfullt, personligt och trevligt.

Som kund upplevde jag trygghet med mäklaren på flera sätt. För det första att ha en kunnig person i ärendet och för det amdra att det fördes en öppen dialog oss emellan. Vi hölls hela tiden uppdaterade om det aktuella läget. . Affären genomfördes tryggt det och säkert.

Jag kan varmt rekommendera Lena Bergman och Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens har på ett utmärk sätt styrt skeppet i hamn på ett förtoendefyllt o profitionellt sätt. Läs mer
  • Eine Viola F
    Eine Viola F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Snabbt, smidigt och enkelt. !!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Eric M
    Eric M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Gav ett seriöst intryck och var påläst på fastigheten redan vid första mötet. Hade ett behagligt sätt och lät mötena med kunden ta sin tid. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lena uppfyllde allt vad jag kunde begära. Hon var kunnig och mycket välinformerad. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Anja L
    Anja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag tyckte att mäklaren var seriös. Det gick bra att kommunicera med henne. Hon förklarade det jag behövde hjälp med att förstå och jag upplevde att hon lyssnade på mig. Läs mer
  • Clas T
    Clas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Alla kontakter jag har haft med Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare har varit till full belåtenhet. Dessutom blev det en mycket bra överenskommelse med den nya ägaren vad gäller min avveckling av fritidsboendet. Läs mer
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag känner mig väl omhändertagen från första mötet ändå tills dess att huset var sålt. Proffsigt och exemplariskt bemötande rätt igenom. Läs mer
  • Roger E
    Roger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det bästa tänkbara. Full koll och all information som vi behövde, proffsigt Läs mer

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping