Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• BadgeSixYears
Ring 0157-216 20 Dela

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun! Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt! Vi kan hjälpa...

220 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Daniel F
Sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Kunnig, erfaren och smidig mäklare!

Svar från Jens Svanqvist

Tack Daniel för bästa betyget! Vi ses.

Pia P
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

En mycket trevlig, varm och tillmötesgående person som kändes personlig vid första kontakten och som ingav ett stort förtroende för sitt uppdrag. Lätt att få kontakt med och som återkopplade läges bilden under processen. Vid kontraktsskrivningen visade hon på god kompetens och vi fick bra och enkla svar på våra frågor. Processen har varit mycket smidig hittills och vi känner att den kommer bli lika bra fram till vårt tillträde av den nya fastigheten. En person vi varmt kan rekommendera.

Tomas T
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd för mina ideer. Blev ett väldigt bra resultat.

Gunilla G
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Tydlig och lyhörd! Lena har gjort allt efter våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera att ta hjälp av Lena vid en försäljning.

Pär E
Malmköping

Mycket trevlig och hjälper gärna mer än hon behöver! Och är snabb och återkoppla.

Annika R
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Sparreholm

Jens är en engagerad och kunnig och lyhörd mäklare som jag mött vid andra försäljningar när vänner köpt hus i närheten. Jens och jag har haft en kontinuerlig diskussion om försäljningen av mitt hus för att på bästa sätt möta mina behov och intressen mot en marknad som är oberäknelig.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Annika för bra omdöme. Vi hörs framåt.

Gunnar M
Skebokvarn

Professionell, inkännande och engagerad är tre adjektiv som jag tycker passar in på Lena Bergman. Vi kände verkligen att hon bjöd på det lilla extra!

Sebastian M
Sparreholm

Mycket trevlig, kunnig och proffsig. Hon skötte affären med som förväntat och är noga med att informera och svara på frågor.

Aina Birgitta H
Sparreholm

Vi är väldigt glada att vi valde er. VI är så tacksamma för att det gick så bra med försäljningen av våran lilla stuga. Vi har känt att Lena både lyssnat på oss o gett bra förslag. Ett stort tack från Lars o Aina Höglund.

Mikael H
Malmköping

Engagerad och kunnig, satte priset på perfekt nivå så vi fick till en snabb försäljning med många budgivare

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bästa betyget och bra samarbete! Välkomna åter om ni får fatt i något nytt ni vill ha hjälp med.

Ulf I
Fornbo

Hon är erfaren, förklarande, tillmötesgående, kunnig och utstrålar bara positiva känslor!!

Mats L
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fornbo

Hon är mycket trevlig,och gör sitt jobb .

Eva-lena D
Köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fejbol

Vi fick snabbt och proffsigt bemötande av Jens. Direkt kontakt, och visning av fastigheten. Löpande snabb information genom hela processen från intresse till köp. Jens visade prov på stort yrkeskunnande och erfarenhet, vilket gav oss lugn och trygghet.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för det fina omdömet och grattis än en gång.

Barbro Margareta G
Fejbol

Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig.

Svar från Jens Svanqvist

Tackar, full bott i omdömet! Tack själva för gott samarbete.

Bo E

Funkat bra. Är jätte nöjd. Så jag är nöjd 👍

Svar från Jens Svanqvist

Tack bo för bästa betyget och fint samarbete! /Jens

Veronicka B
Flen

Väldigt bra & trevlig. Bra feedback och information som delades till mailen. Jag gillar verkligen henne som person. Allt gick så smidigt & bra.

Kerstin Ingeborg M
Skebokvarn

Lena har gjort ett föredömligt och snabbt arbete med försäljningen av sonens fastighet och bemött oss vänligt och kunnigt med allt pappersarbete och lovat att hjälpa till med avslutningen av affären för deklarationen mm som jag och familjen uppskattar. VI kan varmt rekommendera Lena Bergman och ser fram emot att den andra försäljningen går lika bra. Tack från hela familjen genom Kerstin Martinsson.

Zaradecht A
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Hälleforsnäs

Jens gör ett fantastiskt jobb och var tydlig, behjälplig och kunnig. Tack Jens

Svar från Jens Svanqvist

Tusen tack för fint omdöme, vi hörs inom kort!

Catharina N
Hälleforsnäs

Noggrann, vänlig och professionell. Jag kände henne sen förut och valde henne för min försäljning. Jag blev inte besviken.

Britt-Lise A
Malmköping

Tycker allt har fungerat mkt bra. Har fått fortlöpande information om nya intressenter, visningar mm. Känns bra. Men detta är min första kontakt med en mäklare, så jag har ju inget att jämföra med.

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bra betyg och ett gott samarbete så här långt.

Lise-Lotte Ingrid Katarina A
Malmköping

Jättetrevlig och bra kille. Fick ett bra förtroende av honom. Återkopplade hela tiden och diskuterade hur vi skulle fortsätta. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för finaste omdömet och värmande ord.

Christina S
Malmköping

Jens Svanqvist hjälpte oss i somras med försäljningen av ett älskat lantställe jag haft i nästan 30 år. Hela processen från början till slut med hjälp att sammanställa reavinstdeklarationen har överträffat högt ställda förväntningar. Jens är professionell, erfaren och driven med stor marknadskännedom och kontaktnät. Och sist men inte minst; lyhörd, hjälpsam och trevlig att ha att göra med.

Ulrika L
Malmköping

kunnig, effektiv och trevlig, kan rekommenderas

Kirsten N
Malmköping

Allt gick smidigt i och med att Jens kände till vårt hus så väl. Han kämpade på bra in i det sista för att vi skulle komma i hamn i tid innan vi skulle åka tillbaka till Västkusten. Mycket nöjda Tack!

Svar från Jens Svanqvist

Tack Kirsten för det fina omdömet och ett mycket gott samarbete så här långt. Vi ses vid överlämnandet!

Krister M
Malmköping

Hela förloppet har verkligen fungerat friktionsfritt. Jag är mycket nöjd med Lenas arbete.

Diana A
Hälleforsnäs

Vi har mött Jens på flertalet visningar. Han utstrålar lugn och trygghet. Ger den information man behöver och det utrymme vi vill ha för att gå runt och se på husen. Återkommer snabbt med svar och är tillmötesgående. Vid vårt husköp kändes det skönt att ha en erfaren trygg rak och serviceminded mäklare.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Diana för fint omdöme och trevliga kontakter så här långt.../Jens

Gustav T
Malmköping

Det var en alltigenom positiv upplevelse att ha Lena Bergman som mäklare.

Jonas L
Flen

Jag tycker att Jens var en exemplarisk mäklare och han uppträdde precis som jag hade hoppats på. Dessutom är han väldigt trevlig och ger ett förtroendegivande intryck.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Jonas för det mycket fina och SNABBA omdömet.

Alexander L
Malmköping

Professionell, kunnig, metodisk, uthållig.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Alexander för bästa betyget och fint samarbete! Vi ses i Juni.

Anita K
Ärla

Jens bemötande skapade stor respekt för han erfarenhet och kunnande. Han levde upp till de förväntningar vi hade. Sammantaget enbart en god upplevelse i kontakten.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Anita för bra betyg och gott samarbete. Lycka till nu i sökandet efter ny bostad så hörs vi!

Markus N
Flen

Det är tydligt att Lena är mån om både köpare och säljare och att försäljningen och köpet ska bli då bra som möjlig för båda parter. Vi var nog glatt överraskade när Lena överträffade vår förväntan gällande dels den korta tid som försäljningen tog samt på bra råd gällande hur huset skulle presenteras och visas i försäljningen. Vi är så nöjda och skulle i framtiden bara tänka oss Lena som mäklare. Rekommenderas varmt.

Adrienn K
Flen

Kunnig och jättetrevlig. Hon svarade snabbt på alla samtal och fick svar på alla mina frågor . Rekommenderar varmt !

Anders S
Hälleforsnäs

Jens var lugn, trygg, rutinerad och lyhörd för våra behov och önskemål. Han var alltid tillgänglig för frågor och råd.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Anders för bästa betyget! Vi hörs snart igen.

Fredrik A
Sparreholm

Mäklaren visade på förståelse inför en trög bostadsmarknad och en ödmjukhet som sänkte förväntningarna något. Detta var nog bra eftersom det gick bra mycket längre tid till bud och försäljning än man hade velat och som kanske varit mer förväntat i den marknaden som var före 2022. Som helhet nöjd, ser inte hur mycket annorlunda man kunnat gjort för att förbättra processen. Bra bemötande, lätt att få kontakt med och vi hade ungefär samma tänk genom hela förloppet.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Fredrik för bra omdöme. Snart är det tillträde, vi ses då.

Björn Olof P
Flen

Lena kommunicerar bra i alla lägen. Fint och omtänksamt bemötande. Angelägen om att allt blir korrekt. Professionell. Vi är mycket nöjda. Björn o Eva

Svar från Lena Bergman

Hej Björn & Eva! Stort tack för att ni tog er tid att svara och tack för den fina rekommendationen. Ta hand om er och vi hörs närmare tillträdet. Bästa hälsningar Lena

Twiggie D
Flen

Lena har hela tiden varit positiv och tagit hänsyn till våra önskemål och förhoppningar. När vi stötte på problem av olika slag kom hon med förslag på hur vi skulle gå vidare. Hon har återkopplat om stort och smått vilket har gjort oss delaktiga i processen.

Markus N
Flen

Lena förmedlar en trygghet och är mån om båda parter i en bostadsaffär. Extremt kunnig och påläst samt väldigt trevlig. En bra magkänsla. Rekommenderas!

Helena Johanna Sofia S
Flen

Lena är professionell och strävar alltid efter att alla parter ska få den bästa upplevelsen i en affär.

Johan D
Flen

Trygg och bra kommunikation där vi blev väl guidade genom varje steg!

Susanne K
Flen

Bemötandet var bra och smidigt

Tack Susanne för ett bra betyg. /Jens S

Maria L
Hälleforsnäs

Snabb och tydlig hantering Svarar snabb inger förtroende. Mötet med köpekontrakt var mycket bra med tydliga förklaringar och inte stressat utan genomfördes med Jens, säljaren och oss köpare i en gemytlig stämning och utfördes smidigt.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för fint omdöme! Vi ses ju snart på tillträde. Ha det fint tills dess!

Thomas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Bettna

Väldigt bra bemött. Återkopplade efter varje visning. Hittade nya intresserade när det tokade sig med flera som inte fick lånelöfte av banken.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Thomas för bästa betyget! Tack också för förtroendet.

Olov Ö
Bettna

Saklig, påläst och har ett bra bemötande. En bra mäklare som hjälper till när det fanns frågor.

Anna S
Malmköping

Allt var bra, gick smidigt. Väldigt duktig när man fick igenom kontrakt mm.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Anna för fint omdöme! Ja nu får nästa ägare ta vid och njuta på fina torpet.

Lars-Göran O

Det ”funkade jättebra med Jens Svanqvist. Han gjorde allt på bästa sätt

Svar från Jens Svanqvist

Tack själv!! Ja i Augusti får nästa ägare ta vid, så får vi se vad de hittar på med ert fina sjöställe.

Karin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Orrö

Vi uppskattar mycket att Jens ringde upp eftersom vi tidigare hade visat intresse för området.

Svar från Jens Svanqvist

Tack för fint betyg. Jag man får tänka lite "proaktivt" ibland. Ha en fin sommar så ses vi till hösten.

Mischa H
Flen

Jens S. skötte också köpet av lägenhet på ett utmärkt och bra sätt.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Micha för samarbetet och alla kontakter. Trevlig sommar så ses vi i Augusti!

Mischa H
Orrö

Jens S. skötte försäljningen snabbt och på ett utmärkt sätt.

Ritva Tytti Kaarina U
Hälleforsnäs

Trevligt bemött. Mäklaren levde upp till förväntningarna.

Gunilla G
Bettna

Väldigt trevligt o proffsigt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes helt o fullt. Våra kontakter med mäklaren har varit utmärkta. Uppfattade Lena mycket kunnig o seriös ville tillgodose våra intressen som säljare. Vi skulle absolut rekommendera Lena som mäklare.