Alla kategorier Mäklare Södermanland Flen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• 2019-06-02

Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Seriös och professionell, mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-27

Klas Herbert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    En avstyckad gård i Sörmland såldes via Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping, av mäklaren Jens Svanqvist.
    Jag tycker Jens var mycket lyhörd för omständigheterna kring hur vi ville sälja och var väldig trevlig och smidig att jobba med. Läs mer
  • 2019-05-24

Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt en bostad i Malmköping.. vi är mycket nöjda med vår mäklare.. vi vart mycket väl bemötta och allt kändes avspänt och lättsamt.. vi har stort förtroende för vår mäklare. Läs mer
  • 2019-05-19

Mona R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag köpte ett fritidshus. Eftersom det fanns ett högre bud hade jag givit upp hoppet om att få köpa stugan, men det blev problem med finansiering. Mäklaren hörde av sig både per sms och telefon, förklarade läget och höll mig underrättad om de olika turerna. Vi skrev kontrakt dagen efter och jag var ganska omtumlad. Vid kontraktskrivningen blev jag imponerad av hur mäklaren på ett respektfullt sätt tog vara på både mina och säljarens intressen. Jag har både köpt och sålt bostäder tidigare och ser Jens som en utmärkt mäklare som jag gärna rekommenderar till andra. Läs mer
  • 2019-05-15

Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren, bra information och hjälp inför försäljningen
    Vi hade förhoppning att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det. Läs mer
  • 2019-05-15

Tarja K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har bara positivt att säga om Svensk fastighetsf. Malmköping.Proffesionellt och trevligt bemötande.Fått svar och hjälp med alla frågor kring köpet.Rekommenderar denna fina byrå. Läs mer
  • Thorbjörn A

2019-05-08

Thorbjörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt vårt radhus som vi bott i sedan 1980, trevligt bemötande och saklig information på ett förståligt sätt från mäklaren.
    Förväntningarna var att få ett bra pris vid försäljningen, blev toppen bra.
    Positivt rakt igenom. Läs mer
  • 2019-05-08

Patrick M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra service och proffsigt sköt Läs mer
  • 2019-05-07

Petrus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Tog kontakt med Svensk Fastighetsförmedling när jag skulle sälja min sommarstuga i sörmland. Mäklaren som jag fick kontakt med var både trevlig och proffsig. Trodde inte att försäljningen skulle gå så snabbt men med mäklarens hjälp gick det väldigt smidigt. Så med facit i hand så ångrar jag inte att jag tog kontakt med denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-05-07

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi sålde vårt fritidshus med Lenas hjälp. Superproffsig och jättetrevlig i alla delar av processen! Vi är väldigt nöjda med allt! Läs mer
  • 2019-04-23

Agneta Ingvarsdotter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt sommarbostad,har blivit bemött på ett bra sätt.Förväntade mig att få bra svar på frågor om försäljning ,och det har jag fått.Allt har gått smidigt och bra,har fått bra och god hjälp . Läs mer
  • Jansson Margareta J

2019-03-16

Jansson Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt en 60 tals lägenhet

En både personlig och administrativt kunnig mäklare.

Förmåga att göra det bästa för uppdragsgivaren.

Det blev en lyckad försäljning
    Två dagar efter visningen kom budet som avgjorde att jag valde sälja.

Fått veta av besökare under visningen att det var en kvalificerad, lugn och trevlig mäklare som bidrog till en trevli visning. Läs mer
  • 2019-03-16

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt villa i Malmköping. Mäklaren Lena Bergman har levt upp till alla förväntningar , riktigt proffesionellt uppträdande, kan bara ge 10 poäng av 10. Läs mer
  • 2019-03-03

Angelika Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och gjort ett bra arbete. Person som lagt bud och sen gått under jorden. Mäklaren har arbetat mycket för att få min lägenhet såld.
    Jag har anlitat denna byrå förut och även som köpare. Jag har alltid varit nöjd. Byrån var mitt första val när jag skulle sälja. Ville sälja via mäklare och inte privat. Läs mer
  • 2019-02-27

Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt en villa och första gången jag köpt bostad och det Gick smidigt och fick svar på dom frågor jag va osäker på samt det som dök upp vart efter fick jag bra bemötande och svar på så allt gick bra Läs mer
  • 2019-02-21

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra information och lagt ner hela sin själ i arbetet som mäklare...strålar av glädje och måste bara älska sitt jobb för det slit som hon gjort(jag är verkligen en nöjd kund Läs mer
  • 2019-02-19

Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt en villa, blev bemött bra, han gjorde sitt jobb, tycker allt gått smidigt. Läs mer
  • 2019-02-13

Klas Melker K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Försäljning av villa.
    Vi är nöjda med mäklarens insats och att slutbudet klart översteg utropspriset Läs mer
  • 2019-01-25

Per-Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande.
    Vår förväntan var en tydlig och informerande mäklare som helt uppfylldes.
    Kan sammanfattas som en nöjd köpare !

MVH P-O Bylund. Läs mer
  • 2018-12-13

Charles N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett hus åt en man som jag är förvaltare till. Allt har fungerat bra, alltid klar och tydlig. Enkelt att samarbeta med. Läs mer
  • 2018-12-10

Bertil Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt villa.

Vår mäklares bemötande fullt tillfredsställande.
    Gav oss tid att sätta oss in i de olika turerna under
    försäljningen utan stress.Vill på det allra varmaste
    tacka Lena Bergman för ett suveränt jobb
    Mycket över våra förväntningar.
    Rätt kvinna på rätt plats. Läs mer
  • 2018-12-02

Jan-Åke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Trevligt och professionellt
    bemötande. Försäljningen gick fortare än beräknat. Läs mer
  • 2018-11-17

Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens är en mycket proffsig och kunnig mäklare, som gjord för det jobbet:-) Läs mer
  • Tiia S

2018-11-06

Tiia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mäklaren var sakkunnig, professional. Allt fungerade som det skulle och blev lovad. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-17

Sune L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har sålt ett 100-år gammalt hus.

Lena har ställt upp från första stund, och lyckats förklara för
    tänkta spekulanter att det var ett gammalt hus och inget nybyggt palats.

Hon har hela tiden informerat och berätT Läs mer
  • 2018-10-17

Helena Johanna Sofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    köpt stenhammmarsgatan 1 flen.
    Mycket bra bemötandd och återkopplande. Känslan av att vara genuint intresserad av att alla parter skulle vara välinformerade och nöjda. Överträffade mina förväntningar.
    Skulle definitivt rekommendera Lena och Svensk fastighetsförmedling i Malmköping till andra. Läs mer
  • Johan G

2018-10-08

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt ett hus i Malmköping och mäklaren sköte affären snyggt enkelt och smiddigt allt från värdering till att vi hade skrivit på papprerna .Allt kändes proffsigt och väl genomfört .Kanon nöjd med servicen . Läs mer
  • Katarina N

2018-10-07

Katarina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har sålt ett fritidshus /villa med stor tomt och mycket växter och träd. På tomten finns ytterligare 1 hus i gammal allmogestil
    Mäklaren Andreas Malmsten var kunnig , erfaren och framförallt lyhörd också för mina synpunkter.
    Tillsammans kom vi fram till en attraktiv och även saklig annons med fina foton som lockade folk till visningen och att lägga bud. Det hela var klart 1 v efter 1:a visningen. Till ett bra pris, högre än jag vågat hoppas. Därför är jag helt nöjd med försäljningen och ångrar ingenting i nuläget. (Kontrakt skrivet men överlåtelse har ej skett ännu) mvh Katarina Norén Läs mer
  • 2018-10-01

Björn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Proffesionellt bemötande . Höll mycket väl ihop ett anbudsförfarande med många intressenter. Andreas var bra på att skapa förtroende i de regelbundna uppföljningssamtalen under anbudsprocessen. Trevligt möte med både mäklare och säljare när avtal skrevs Läs mer
  • 2018-09-24

Erik Joel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har köpt min första bostad, ett radhus på en mindre ort. Huset är precis vad jag och min familj har sökt under en längre tid. Barnvänligt område, upprustad och renoverad bostad till ett fullt rimligt pris.

Mäklare har mött upp var och en av mina frågor, förklarat och varit tydlig med mig genom hela processen. Vid tillfälle blev det lite strul i budgivningen men mäklare mötte upp det på ett sätt som aldrig fick mig att oroas utan snarare tryggas i situationen. Vi har haft kontinuerlig sms, telefon och mejl kontakt genom processen och den har fungerat väldigt bra där jag fått snabba svar.

Att kunna gå ena dagen på en visning och bli kär i en bostad till att blott en vecka senare skriva på pappren för samma bostad är svårt att beskriva. Tack vare god mäklarkontakt och en förmedlad trygghet har det dock gått så smidigt som kan hoppas och jag känner mig helt trygg i processen. Läs mer
  • 2018-09-16

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens har på ett utomordentligt sätt hjälpt oss med försäljningen av vårt fritidshus beläget i Fornbo, Flens kommun.
    Han har från första mötet till kontraktsskrivningen tryggt lotsat oss igenom hela processen.

Vi skulle, utan tvekan, varmt rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-09-11

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket nöjd med Jens bemötande både vid visning och övrig kontakt trots att jag gav mig in i budgivningen i ett sent skede. Bra feedback och hjälp till tillträde samma dag som kontraktsskrivning är ju högsta betyg! Läs mer
  • 2018-09-06

Janos T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt huset i Flen i ett avtagande sval därmed krävande bostadsmarknad. Lena Bergman lyckades bra med sitt uppdrag. Hennes arbete kännetecknas av vänlighet, pålitlighet och professionalism.
    Vill rekommendera varmt. Läs mer
  • 2018-09-02

Gunnar D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpare av fritidshus.
    Mäklare: Lena Bergman.

- professionellt bemötande och hjälpsam
    - väl insatt och påläst på aktuellt objekt

Anlitar gärna Lena Bergman om tillfälle ges i framtiden. Läs mer
  • 2018-08-29

Pierre W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    köpt en villa och blev direkt bra bemött av mäklaren, han lät mig gå i lugn och ro och titta på hus och tomt ifred och fanns där sen för att svara på alla frågor jag hade. Läs mer
  • 2018-08-28

Annika Elisabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har köpt en villa. Och ska samtidigt sälja lägenheten.
    Trevligt bemötande. Och professionellt utfört. Läs mer
  • My M

2018-08-23

My M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lena har på ett jättefint sätt hjälpt oss med försäljning av vårt sommarhus. Professionellt och haft fokus på oss som säljare, alltid uppdaterat och hittat lösningar på alla situationer. Läs mer
  • 2018-08-19

Jan-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt Smedstorp, Bettna.

Mycket professionellt arbete rakt igenom! Läs mer
  • 2018-07-23

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett fritidshus i Humledal i Flen.
    Har blivit mycket proffsigt bemött av våran mäklare, men hade lite för stora för stora förväntningar angående försäljningen på grund av lite intresse av köp glada köpare, och våran mäklare gjorde så gott hon kunde...Heder till henne.
    Vi är glada att vi äntligen fick en köpare till slut... Läs mer
  • 2018-07-12

Åke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt ett fritidshus. Jag tycker Lena skötte sig på ett bra, trevligt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2018-07-10

Sigvard Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket bra, kunnig , rak och trevlig. Läs mer
  • 2018-06-18

Anna Matilda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det har varit både tryggt och trevligt att ha Lena som stöd genom hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Matilda K
    Tack Anna för dina fina ord, ert förtroende och ett fantastiskt samarbete under försäljningen. Lycka till med ert nya ställe i Sörmland! Hälsar Lena
  • 2018-06-18

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi sålde vårt fritidshus genom Lena och hade ett lika positivt intryck av henne som i vår tidigare roll som köpare. Hon är mycket engagerad och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Hej Daniel och stort tack! Roligt att samarbeta med er och kul att ni är nöjda. Tack för fina ord! Hälsar Lena
  • 2018-06-16

Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det var en slump att vi kom på den här visningen, som egentligen var slut, men Jens tog tid och gick runt med oss så att vi fick en uppfattning om objektet.
    Då jag fann det intressant bokade jag en tid dagen efter med Jens, så att min fru fick se det också. Vi var intresserade och vår kontakt med Jens och hans förhandlande med säljaren resulterade i att vi nu skrivit kontrakt på objektet, Fyrbergsvägen 45 i Sparreholm.
    Jens har stor erfarenhet av området och kunde ge bra svar på våra frågor. Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert J
    Tack Robert för fin rekommendation! Man skall ha flyt ibland, och få in spontanbesök på visningarna som leder till affär! Vi ses på tillträdet. MVH Jens S, Svensk fast.
  • Christer E

2018-06-14

Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt ett fritidshus med sjötomt.
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Förväntade mig ett betydligt lägre pris än vad mäklaren lyckades få till. Skillnaden var 1 MSEK.
    Affären genomfördes proffsigt och med fortlöpande information om aktuellt läge i förhandlingen. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer E
    Tack Christer för Trevlig och bra rekommendation. Det är alltid lättare att göra bra jobb när man har bra "uppdragsgivare" där det är ordning, reda och som det är lätt att ha bra kommunikation med. Vi ses på tillträdet!
  • 2018-06-14

Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt vårat hus och allt har gott jättebra, rekommenderas . Tack Lena Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria R
    Hej Maria! Tack för fina ord och stort tack själva! Lycka till med allt framöver! Hälsar Lena
  • Sven-Olov R

2018-06-13

Sven-Olov R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det är första gången som jag säljer ett hus och är det så här bra kanske man ska sälja fler*ler* mao en jättebra mäklare inget krångel bara rakt fram från början till slut så vad finna mer att säga Tack Lena Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-Olov R
    Hej Svenne! Vad ska jag säga? Tusen tack :-) Du är välkommen tillbaka såklart! Hälsar Lena
  • 2018-06-12

Lena a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Husköp.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående, korrekt och hjälpsam.
    Förväntade mig en korrekt budgivning vilket också blev fallet. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena a
    Hej Lena och tack! Toppen att du känner dig omhändertagen och trygg i köpet av ditt nya fina hus. Hoppas så att du ska trivas! Hälsar Lena
  • 2018-05-31

Niklas Daniel Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens är en toppenmäklare, känns tryggt genom hela affären. Läs mer
    2018-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas Daniel Y
    Tack för fint omdöme Niklas! Det var roligt att du köpte huset. Vi ses på tillträdet, så får du fira midsommar i Mellösa! MVH Jens S
  • 2018-05-29

Angelica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpte ett radhus, Lena var jätte trevlig och hjälpte än massor under hela husköpet. Förklara allt noga så man verkligen förstod och hon visa bra kundskap, samt noggrannhet. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica R
    Hej Angelica och jättetack för dina ord. Härligt att ni känt er trygga på resan mot ert första hus. Hoppas ni kommer att stortrivas! Hälsar Lena

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping