Alla kategorier Mäklare Södermanland Flen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• Roger E
    Roger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det bästa tänkbara. Full koll och all information som vi behövde, proffsigt
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Professionell mäklare, med trevligt kundbemötande
  • Susann S
    Susann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag kan varmt rekommendera Lena Bergman som mäklare. Fick ett bra intryck från första början och försäljningen gick galant. Lena är proffisionell i sitt arbete och lätt att samarbeta med.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi är supernöjda. Priset kanske lite högt men vi fick igen pengarna med råge tror vi.
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket bra bemötande och tycker stt mäklaren var en fantanstig person att ha att göra med ,kommer med glädje rekommendera er
  • Mona S
    Mona S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Helt perfekt service 100% nöjd.
  • Arne N
    Arne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har en positiv erfarenhet av mäklaren och tycker att allt var bra.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket trevligt bemötande, mycket professionell.
  • Barbro Elisabet H
    Barbro Elisabet H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lugnt och professionellt. Gav raka svar och besked. Inget svammel. Det kan vara känslosamt att sälja något man ägt i många år men mäklaren skötte detta fint och var mycket tillmötesgående.
  • Ida H
    Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping för 10 år sedan då vi köpte vårt fritidshus. Allt gick väldigt smidigt. Nu 10 år senare, sålde vi samma hus och det var en självklarhet för oss att anlita samma byrå och samma mäklare - Ulf Brotö -
    Vi är supernöjda med allt. Vi har blivit mycket trevligt bemötta och allt har skötts mycket proffsigt.
    Ida & Stein
  • Albert C
    Albert C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Gott och proffsigt bemötande, noggrann, tydlig
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Fantastisk, proffsig, engagerad, väldigt kunnig, pålitlig, trygg mäklare. Säljer jag i framtiden så kommer jag kontakta Lena Bergman igen, hon är otroligt duktig ä, hjälpsam och har ett sånt fint bemötande.
    Jag är så nöjd! Kan verkligen inget annat än att rekommendera Lena till alla jag känner :-)
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra bemötande och bra information under sälj processen.

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping