Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 229 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-01-20 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött och allting har skett smidigt .
    Tack för högsta betyg. Kul att det blev du som köpte! /Jens Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-01-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande ,förstående och hjälpsam.
    Tack för fint omdöme och gott samarbete så här långt. Vi hörs och ses senare. Mvh Jens S Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-12-23 Verifierad kund
    Hon är underbar, duktig, samarbetsvillig. Hon är väldig kunnig och hon har bra erfarenhet i sitt jobb. Jag rekommenderar henne väldig stark.
  • köpte sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Valla
    2021-12-13 Verifierad kund
    Har funkat bra med Jens som mäklare helt klart!
  • sålde sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Valla
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket lyssnade när han satte sig in i ärendet och hade värdefulla inspel samt mycket kunnig i upplägget av affären. Noggrann och professionell i kontakter med spekulanter. Lyckades mycket väl att hantera affären som delades på två skilda fastighetsdelar med komplicerade delavtal
    Tack Göran och Eva för fin feedback. Det var ju ingen "vanlig" försäljning och lite mer klurande än normalt, men det är roligt med lite variation. Vi ses "snart" på tillträdet. Jens Svanqvist
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi köpte fastigheten av Jens och ny fick Jens sälja den vidare. Allt gick bra!
    Tack så mycket för fint samarbete och bra omdöme. Jens Svanqvist
    2021-11-17 Verifierad kund
    Jens har skött sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Han är mycket trevlig och tillmötesgående som person och yrkesman.
    Vi förväntade oss ett korrekt och vänligt bemötande och att få hjälp med allt som har med husförsäljningen att göra och Jens Svanqvist har verkligen levt upp till alla våra förväntningar.
    Vi hade ju först hjälp av Hannah Breslin, som också var mycket tillmötesgående, men eftersom hon skulle föda barn gick vårt ärende över till Jens.
    Sammanfattningsvis har husförsäljningen varit omtumlande, men vår mäklare Jens har på ett förträffligt och korrekt sätt lotsat oss igenom det hela! Varmt tack Sven och Siw
    Ett riktigt varmt tack själva! Lycka till nu med flytten så ses vi senare. God Jul! Jens Svanqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående, fick svar på de frågor jag hade. Löste pappersarbetet bra då jag bor 24 mil bort och kunde åka till er butik där jag bor nu och skriva på.
  • köpte sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-11-03 Verifierad kund
    Duktig och bra medlare mellan säljare och köpare.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jens ger ett trevligt bemötande, han bemödar sig om att tillmötesgå köparens önskningar om extra visning till exempel.
    Proffsigt avslut med en tydlig önskan att besvara alla frågor gällande köpet.

Rekommenderar Jens Svanqvist som mäklare
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-10-25 Verifierad kund
    Lena är otroligt professionell. Lena har hållit oss mer informerad och uppdaterad långt över våra förväntningar. Lena har tagit sig tid att förklara, informera, svarat på högt och lågt -det har känns väldigt tryggt och bra.
    Om vi någon gång skall sälja huset vi just har köpt, skulle jag absolut vända mig till Lena.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Effektiv, talar i klartext om vad som gäller, bra på att hålla kontakt o informera om takten i affären.
    På det hela har vi enbart positiva omdömen att ge Jens.
    Rekommenderas!
  • sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-10-19 Verifierad kund
    Kunnig om marknaden. Lyhörd och inte pushig
    2021-10-19 Verifierad kund
    Väll bemöt av mäklaren, han svarade på alla vara frågor, proffsigt och tydligt.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren
    Fina bilder och bra beskrivning av huset
    2021-10-14 Verifierad kund
    Inkännande och förtroendeingivande
  • Tommy F
    köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-10-12 Verifierad kund
    Lena har hjälpt oss genom flera husaffärer på ett mycket föredömligt sätt. Lena är dessutom mycket trevlig och lätt att ha att göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam , mycket bra service!
    Jens är en mycket trevlig person, tydlig och ödmjuk. Är jätte nöjd med hans bemötande och arbete med att få fram ett passande boende för mig!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Andra gången jag har denna mäklare å assistent i bostadsköp och de är lika bra å duktiga som vanligt:), tummen upp för svensk fastighetsförmedling:)
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-09-25 Verifierad kund
    Jag var nöjd och hade en trevlig kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-09-20 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande utan att vara påträngande
    2021-09-15 Verifierad kund
    Vi är fullt nöjda med Jens insatser. Han lotsade oss igenom köpprocessen och höll oss hela tiden informerade om nästa steg. Han bygger bra stämning mellan köpare och säljare genom sitt proffsiga sätt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-09-14 Verifierad kund
    Hjälpsam
    Duktig i sitt arbete
    Trevlig
    2021-09-13 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med mäklarens agerande i hela processen, toppen!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Jens Svanqvist har gjort ett mycket bra jobb med försäljningen av vårt fritidshus. Han har bemött mig bra och lyssnat på våra önskemål. Vi har fått bra återkoppling genom hela försäljnigsprocessen.
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    Sakligt
    Hade faktiskt inte så höga förväntningar av försäljningen som sådan, men blev glatt överraskad av Jens som skickade info om priset.
    Har dock inte hört något mer sen sista budet blev lagt.
    2021-09-12 Verifierad kund
    Förtroendeingivande mäklare med koll på läget.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och mycket kompetent. Vi var nöjda med hela förloppet!
    2021-09-11 Verifierad kund
    Mycket seriöst, avspänt och trevligt bemötande.
    • Nybble
    2021-09-11 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande, rekommenderas varmt.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Hannah är lugn, saklig och kunnig. Hon ser till att båda parter, säljare och köpare, känner sig trygga och agerar mycket professionellt. Hon är dessutom väldigt trevlig, och det gör ju inte saken sämre :) Mvh Carsten
    2021-09-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Seriös och förtroendeingivande mäklare.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Hon har alltid väldig trevlig bemötande och är kunnig på sin sak
    2021-09-08 Verifierad kund
    Gör sitt yttersta för att hjälpa till. Bra påläst och ordning på handlingarna vid kontraktsskrivningen.
    • Lantligt
    2021-09-06 Verifierad kund
    Jag tyckte Lena bemöte oss på ett trevligt sätt och skötte allting professionellt. Tack för all hjälpen Lena! Mycket bra jobbat!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra med fokus på uppdragsgivarens behov och funderingar. Bra support och väl genomförd försäljning.
    MYCKET TREVLIG BRA INFORMATION
    2021-09-06 Verifierad kund
    Vi träffade flera mäklare och Jens stod verkligen ut. Han var ärligt intresserad, tog sig tid och ingav såväl ett stort förtroende som trygghet.
    Och allt detta levererade han verkligen under hela försäljningsprocessen.
    Tack Lennart för trevlig och bra topp-rekommendation! Jens Svanqvist
    2021-08-30 Verifierad kund
    trevlig och kompetent mäklare som med entusiasm tog sig an att sälja vårt hus.
    2021-08-28 Verifierad kund
    Trevlig,proffesionell, snabb, förtroendeingivande, BRA.
    Rekommenderas.
    • Östra Forssa
    2021-08-28 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt sätt.
    Hon har varit proffsig i allt,gett info så fort något nytt inträffat.Trevlig och förstående på allt man undrat över.
    • Bettna
    2021-08-25 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och noggrann mäklare.
    Fick ett bra bemötande.
    Tack för högsta betyget, det är roligt att få. Snart blir det fiskafänge med barnen! Jens Svanqvist
  • Anders G
    2021-08-23 Verifierad kund
    Alltid med ett kunnigt, hjälpsamt och trevligt sätt.
    Vi hade kanske förväntat oss något mer i försäljningspris eftersom det skulle skapas möjligheter med Plustjänst och sedan kommande på Hemnet.
    Vi känner oss nöjda och tyckte att det räckte med de fyra visningarna.
    Tack Anders för fin rekommendation och förtroendet attt få jobba med ertt fantastiska ställe. / Jens Jens Svanqvist
    2021-08-23 Verifierad kund
    Jättenöjd med Jens. Tillmötesgående, bra lokal kännedom, trevlig och ärlig.
    Tack Daniel för fint omdöme, det värmer. Jens Svanqvist
    2021-08-22 Verifierad kund
    Superproffsig, hjälpsam och väldigt lätt att ha att göra med! Smart och taktisk i själva affären.
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och bra samarbete Louisa! Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-08-21 Verifierad kund
    Hon var jätte bra, tydlig, trevlig, kompetent och ambitiös.
    Vi är mer än nöjda .
    2021-08-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Hjälpte och förklarade tydligt under hela processen så vi oerfarna köpare kände oss trygga. Kan varmt rekommendera!
    2021-08-14 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande av Hannah. Hon är proffsig, engagerad och genuin. Kan rekommendera henne!
    2021-08-13 Verifierad kund
    Hanna Har överträffat alla våra förväntningar på en mäklare, hon är kunnig, mycket trevlig, lätt att få kontakt med, återkopplar alltid snabbt på frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Hanna och glada att vi fått göra vår livs största affär tillsammans med henne.
    • Sköldinge
    2021-08-11 Verifierad kund