Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 239 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-05-08
    Proffsig, trevlig och väldigt kundorienterad. Rekommenderar henne varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-05-07
    Köpte en villa. Affären gick väldigt snabbt och smidigt och vi är så nöjda.

Första gången vi köper hus och var osäkra på hur allt skulle gå till. Lena förklarade på en nivå så att vi kunde förstå allt och gick igenom allt i lugnt tempo med goda möjligheter till att kunna ställa frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-05-07
    Vi köpte ett litet sommarhus, Jens ordnade med extravisning för oss.
    Han kom i tid och hade ordning på grejerna.
    Han ringer och ordnar samt håller en uppdaterad.under hela resan. Tack
    Tack ska ni ha för fint omdöme, mvh Jens Jens Svanqvist
  • hilda a
    2021-05-04
    Alltid lätt tillgänglig och lyhörd.
  • Ingrid G
    2021-05-04
    Köpt villa i Malmköping. Mycket bra bemötande av mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-05-03
    Hannah sålde vår villa. Hon var väldigt professionell genom hela försäljnings processen och väldigt flexibel och alltid tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    *Sålt bostadsrätt.
    *Trevligt bemötande av Hanna B.
    *Kunnig och fick hela tiden information
    om säljläget.
    *Jag är jättenöjd med Hanna B som
    mäklare.
    *Kändes så tryggt.
    *Hanna B är en toppenmäklare!
    Tack snälla Camilla för fina ord, rekommendationen och tack till er för ett fint samarbete och för förtroendet under hela försäljningen! Vi ses snart igen. Kram, Hannah Hannah Breslin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-04-02
    Som köpare av en lägenhet upplevde jag Hannah som väldigt professionell och tydlig. Jag kände stort förtroende för henne och kände mig trygg med bostadsaffären.
    Tusen tack Hannes för den fina rekommendationen och fina ord. Vi ses snart igen på tillträdet! Kram, Hannah Hannah Breslin
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-04-02
    Erfaren och vi kände oss trygga med försäljningen. Kändes skönt att han tog oss igenom allting.
    Tack Daniel för bra omdöme. Vänlig hälsning Jens Jens Svanqvist
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-03-10
    Jens gav ett förtroendeingivande och kompetent intryck. Han var dessutom flexibel och lättillgänglig. Det kändes tryggt att göra ett av våra livs största köp med han som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack så mycket det fina omdömet, det värmer! Vi ses snart på tillträdet till ert fantastiska sjöställe! Vänlig hälsning Jens Jens Svanqvist
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-03-08
    Sjötomt, udde i Stålboga vid sjön Eklången. Mäklaren har mött oss med stor kunskap, erfarenhet och inte minst empati. Jag tycker mäklaren överträffade mina förväntningar på hur han fullföljt uppdraget att sälja objektet.
    Vad jag förstår har mäklaren stor yrkeserfarenhet och kännedom om trakten där objektet är beläget vilket också bör ha stor betydelse för framgången, att kunna svara på spekulanternas frågor.
    Jag upplever att Mäklaren utfört uppdraget med stort engagemang och med ett personligt och mycket trevligt bemötande.
    Tack Åke för ett mycket trevligt omdöme. Tack också för trevligt samarbete gällande ert fina släktställe. Då siktar vi på tillträde så hoppas jag att vi ses då! Jens Svanqvist
  • Magnus R
    2021-03-07
    Jag köpte en villa av Jens. Jens har hela tiden uppträtt professionellt och öppet.
    Jag är såpass nöjd så Jens har fått förtroendet att ni sälja min nuvarande bostad.
    Tack Magnus för fint omdöme. Nu kör vi hårt på Blåsippstigen! Jens Svanqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-03-04
    Sörhagsvägen 16, Hälleforsnäs. Bemötandet vi fick av Hannah var utmärkt, vi kan bara rekommendera henne å det varmaste.
    Tusen tack Rauno! Tack själv för fint samarbete i samband med köpet av ert nya hus! Kram Hannah Hannah Breslin
    2021-03-03
    Sålde en villa i Hälleforsnäs och hade turen att få Hannah som mäklare. Bättre bemötande kunde vi inte ha fått. Så tålmodigt hon tog an oss och den energin hon la på att sälja vårt objekt.
    Kommer jag sälja nåt hus igen i framtiden vet jag vem jag kommer att anlita, oavsett vilken firma hon arbetar för
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen och tack till er för ett fint samarbete samt de otroligt fina orden ni gett mig! Kram Hannah Hannah Breslin
    2021-03-02
    Jag uppfattade Hanna som kunnig, tydlig, rak och förstående. Dessutom var hon väldigt trevlig till sättet och har humor. Hon levde upp till mina förväntningar med råge, faktiskt mycket bättre än tidigare mäklare jag haft att höra med . Så, helt klart en mycket bra mäklare.
    Tusen tack Helena för ditt fina omdöme om mig! Vi ses snart på tillträdet igen :) Kram Hannah Hannah Breslin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-01-29
    Mycket bra mottagande, fick en bra tilltro till Jens, själv var jag lite dåligt förberedd, han var professionell, sakkunnig och kunde verkligen sin sak i samband av köpet av lägenheten i sparreholm.

Jag var lite orolig (dåligt förberedd) men förväntningarna överträffades med lätthet av Jens svartvitt, alltså med beröm god känt
    Tack Gunnar för en mycket trevlig och bra rekommendation! Vi ses på tillträdet snart. Ha det fint i Sparreholm och Norrbotten. /Jens Jens Svanqvist
  • Anette F
    2021-01-26
    Jag har sålt mitt hus som jag bott i under 27 år. Det var känslosamt!
    Lena förstod mig så bra och lotsade mig varsamt, kunnigt och tryggt genom hela försäljningen. Jag har alltid kunnat få svar på mina frågor och Lena har aldrig varit längre bort än ett telefonsamtal. Jag har ett stort förtroende för Lena och kan med det varmaste rekommendera henne.
    Jag är så tacksam!
    Anette Frisk🌸
  • Peter S
    2021-01-10
    Tillgänglig, professionell, påläst och tillmötesgående.
    Tack Peter för fin rekomendation! Jens Svanqvist
    2021-01-10
    Jens har ett trevligt bemötande, han är pålitlig, hjälpsam, förtroende ingivande, m.fl. superlativer. Vi är helnöjda med Jens sätt att sköta vår fastighetsförsäljning.

mvh

Hans och Christina Wendelius
    Tack Hans och Christina för mycket fint omdöme och bra samarbete. Ha det fint i Malmköping! Jens Svanqvist
  • sålde sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2021-01-06
    Hannah sålde vårt fritidshus utan att det behövde läggas ut. Hon vände sig till sina tidigare spekulanter. Hannah har ett driv och brinner för sitt jobb. Tillgänglig med ett professionellt och trevligt bemötande.
    Tusen tack för din fina rekommendation om mig Björn, jag vill tacka er för ett fint samarbete i samband med försäljningen. Vi ses snart på tillträdet igen! Kram, Hannah Hannah Breslin
    2020-12-21
    Vi sålde ett fritidshus med Jens hjälp.
    Vi fick de köpare vi gillade och det pris vi kunde förvänta oss.
    Tack för bra omdöme! Hoppas ni får det bra utan ert fritidshus, annars är ni välkomna tillbaka! Mvh Jens Jens Svanqvist
    2020-12-21
    Köpt en lägenhet 65 kvm. Bra bemötande Kunnig o helt till 100% motsvarade mina önskemål. Mycket nöjd
    Tack Gun för bra omdöme och att ni kommer trivas i er fina lägenhet. Mvh Jens Jens Svanqvist
  • sålde sin bostad med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    • Strömshammar
    2020-12-20
    Lena Bergman sålde min och mina syskons gård samtidigt som jag och min man fick hjälp att köpa ett sommarhem.
    Hon är inlyssnade, lyhörd och engagerad, kan ha många bollar iluften samtidigt. Hon är en glad varm människa med humor.
    Man kände aldrig att man ställde "dumma" frågor och de hon inte kunde svara på, tog hon reda på och återkopplade snabbt.
    Man kände sig viktig både som säljare och köpare.
    Jag rekomenderar henne med hela mitt hjärta!!!!
    MVH
    Anette Antonsen
    2020-12-20
    Sympatisk, kunnig och var allmänt trevlig.
    Köpt villa i Mellösa, Flens kommun.

Mina förväntningar av en mäklare är att beskriva objekt
    Ärligt och ha en bra dialog vid budgivning.

Allt i mitt köp av bostaden är jag nöjd med👍
    Tack snälla för fina ord och din rekommendation Dan. Vi ses snart på tillträdet! Kram, Hannah Hannah Breslin
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    • Orrhammar
    2020-12-19
    Vi fick hjälp av Lena att köpa vår "drömkåk" i Orrhammar.Hon var lyhörd på ett professionellt sätt och påläst och kunde svara på de frågor vi hade.Under budgivningen lät hon oss känna en trygghet under hela processen Vi rekommenderar henne varmt till andra köpare eller säljare
    Jag har köpt huset.
    Lena hjälpte mig med allt möjligt som jag behöver. Hon var jättesnäll. Jag var glad.
    2020-12-18
    Köpte ett fritidshus av Lena på Svensk fastighetsförmedling i malmköping. Blev mycketbra och professionellt bemött. Precis som man kan förvänta sig av en mäklare.
  • Nikita Jennifer S
    2020-12-18
    Vi köpte vårt nya hus av Lena, samt sålde två fastigheter med hennes hjälp.
    Proffsig i sitt bemötande på alla plan. Trevlig, hjälpsam och väldigt tillgänglig för frågor och svar.
    2020-12-18
    Sålde ett dödsbo som Jens skötte utmärkt.
    Tack Nina för bra omdöme och utmärkt samarbete. Mvh Jens Jens Svanqvist
  • köpte en tomt med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    • Fornbo
    2020-12-18
    Bra information och mycket trevliga!
    • Skebokvarn
    2020-12-17
    Jag har köpt ett hus.
    Mötet med Mäklaren var allt igenom proffsigt, kunnigt och hjälpsamt.
    Mina förväntningar var såklart höga och jag tycker att Lena Bergman levde upp till dem.
  • sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2020-12-17
    Vi sålde min pappas hus när han gick bort, Lena var väldigt förstående och hjälpsam i vår svåra tid
    2020-12-16
    Tidigare köpt och nu sålt ett radhus. Bergman är synnerligen kompetent och har ett mycket gott kundbemötande. Hon lyckas hålla ett neutralt och förtroendefullt bemötande hos både säljare och köpare.
    Dvs Bergman är mycket professionell i sitt utövande

Mvh Bo Glas
  • Lotta D
    2020-12-16
    Lena hjälpte oss att sälja föräldrahemmet och var helt fantastisk i sin yrkesroll. Mycket kunnig och lösningsorienterad. Mycket inlyssnande och hon tog sig alltid tid, även när hon kanske inte hade det. Professionell uti fingerspetsarna.
    Vi rekommenderar henne till släkt och vänner, en klippa helt enkelt :-)
    2020-12-16
    Sålt 2 fastigheter, allt gick lätt o smidigt!
    Jag fick betalt som önskat o lite till!
    Jens är kanon bra!👍🏻
    Tack för fin-fint omdöme och ett gott samarbete! Synd att ni lämnar Malmköping men ni får det säkert kanonbra på er nya gård. mvh Jens Jens Svanqvist
  • sålde sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2020-12-16
    Vi sålde vår gård. Vi fick alltid ett professionellt bemötande och tid för frågor etc..
    Levde upp till förväntningarna.
    Kände sig alltid trygg i försäljningen.
    Tack ska ni ha för bra omdöme, det är värdefullt för mig! Hoppas ni skall trivas i ert fina sekelskifteshus i "människobyn". Mvh Jens Jens Svanqvist
    2020-12-16
    Seriös, trevlig och mycket kompetent mäklare. Enkel försäljning för mig som säljare. Mycket bra att bolla idéer vid förbättringar inför försäljning!
    Stort Tack!
    2020-12-16
    Vi köpte ett hus i Malmköping. Lena bemötte oss som köpare på ett mycket professionellt och vänligt sätt och försäljningen rullade på precis som den skulle.
  • Tommy F
    • MALMKÖPING
    2020-12-16
    Vi sålde vår villa i Malmköping och Lena var vår mäklare.
    hon har hjälpt oss tidigare och är mycket proffsig och trevlig.
    Vi har all anledning att vara mycket nöjda
    Mvh Tommy o Eldrun
    2020-12-16
    Sålde mitt fritidshus sommaren 2020. Bra stöd och professionellt bemötande av mäklaren under hela processen. Jens levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Tack Mervi för det fina omdömet och ett trevligt och bra samarbete. Mvh Jens Jens Svanqvist
    Mycket bra !! Gjorde affären snabbt och enkelt Sålt en kolonilott
    • Strömshammar
    2020-12-16
    Köpt och sålt fritidshus.
    Trevligt och bra bemötande. Tillgänglig.
    Öppen för justering av utgångsbud.
    2020-12-16
    Vi har sålt ett stort hus i Sörmland.

Jens är trevlig och känns mycket seriös.
    Det kändes tryggt.

Hade inga förväntningar men skönt med en mäklare som inte känns som en dammsugarförsäljare.

Huset sålt nu och vi alla är mycket nöjda.
    Tack ska ni ha för ett trevligt och fint omdöme. Tack även för förtroendet att få förmedla ert fina hus vid Båven. Ha det så bra / Jens Jens Svanqvist
    2020-12-16
    Vi har köpt en villa i Malmköping.
    Vi hade en privat visning.
    Lena gjorde allt rätt med tydlig beskrivning av objektet.
    De frågor vi hade före köp fick vi alltid snabbt svar på.
    Vi ger bästa betyget för perfekt skött köp från start till avslut.
    Lennart
  • Lena G
    2020-12-16
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Kunnig och tillmötesgående

Vi är mycket nöjda
    Hej!
    Jag har köpt en villa i Malmköping. Utan Hannah så skulle vi aldrig kunna köpa den. Hon hjälpte mig med bland annat hitta en bra bank med bra ränta. Hon är jätte trevlig eftersom hon nådde alla mina förväntningar som var att hjälpa mig till sista stunden.
    Tusen tack Ahmad! Jag hoppas du och familjen stormtrivs i er nya fina villa och tackar er för ett fint samarbete i samband med köpet av ert nya hus. Ta hand om er! Kram, Hannah Hannah Breslin
    • Söder
    2020-12-15
    Hannah hjälpte mig att sälja min lägenhet i Katrineholm.
    Blev väldigt bra bemött varje gång vi träffades och det var aldrig några problem eller oklarheter.
    Kunde inte bett om en bättre mäklare!
    Tusen tack för ett fint samarbete Marcus, Stort lycka till med nya boendet! Kram, Hannah Hannah Breslin
    2020-12-15
    Sålt fritidshus och hela processen har varit bra, proffsigt och trevligt.
    Tack snälla Mathias för din rekommendation och för förtroendet att få sälja ert fritidshus! Kram, Hannah Hannah Breslin
    2020-12-14
    Fritidshus i Sörmland
    Snabb
    Förstår kunden
    Rak och ärlig.
    Håller kontakt.
    Trevlig
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet Heléne! Det var superkul att förmedla ert otroligt fina fritidshus! Kram, Hannah Hannah Breslin
  • köpte sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    2020-12-14
    Köpte fritidshus/villa. Trevligt bemötande utan känsla av bråttom.
    Jag hade inte så mycket förväntningar, några saker hon tog upp stämde inte men inget allvarligt. Hon borde ha kollat alla bygglov.
    Visning fungerade bra och även de möten som vi hade därefter.
    Tack snälla för din rekommendation Taina. Jag hoppas ni stormtrivs i ert fina hus, ni har fått det så fint!! Kram, Hannah Hannah Breslin