Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

301 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2023-01-30 Verifierad kund
    Jag tycker att Hannah har varit toppen på alla plan. Vi har fått svar på de frågor vi har haft, och mer därtill.
  • sålde sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2023-01-30 Verifierad kund
    En fantastisk trevlig, ödmjuk och duktig person. Jag hade nog inga förväntningar alls utan blev bara positivt glad hela tiden.
    Ett riktigt proffs som hade koll på allting, visste vem och vilka jag skulle kontakta inför visning och försäljning.
    Har fått många goda och bra råd av Hannah.
    Hon lyckades hitta rätt och bra köpare inför försäljningen.
    Vill varmt rekommendera Hannah Breslin.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Sparreholm
    2023-01-24 Verifierad kund
    Mäklaren visade på förståelse inför en trög bostadsmarknad och en ödmjukhet som sänkte förväntningarna något. Detta var nog bra eftersom det gick bra mycket längre tid till bud och försäljning än man hade velat och som kanske varit mer förväntat i den marknaden som var före 2022.

Som helhet nöjd, ser inte hur mycket annorlunda man kunnat gjort för att förbättra processen. Bra bemötande, lätt att få kontakt med och vi hade ungefär samma tänk genom hela förloppet.
    Tack Fredrik för bra omdöme. Snart är det tillträde, vi ses då. Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2023-01-10 Verifierad kund
    Hav var forvisso trevlig men skulle ha onskat mycket mer proaktivt arbetssatt och aterkoppling. Kandes inte som om att han jobbade sa hart for oss.
    Hej Karin!
    Tack för din rekommendation och feedback. Jag slår en signal!
    Gustaf Winterros Malmsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2023-01-10 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande!
    Behöver få lite mer självförtroende som mäklare.
    Hej Georgi!
    Tack för din rekommendation och din feedback. Det kommer, det kommer... :) Vi ses framöver!
    2023-01-02 Verifierad kund
    Ett bra flyt i information, kommunikation och genomförande.
    Hej Martin!
    Tack för den fina rekommendationen! Har varit ett superbra samarbete! Allt gott! :)
    Gustaf Winterros Malmsten
  • sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2023-01-01 Verifierad kund
    Lena kommunicerar bra i alla lägen. Fint och omtänksamt bemötande. Angelägen om att allt blir korrekt. Professionell. Vi är mycket nöjda.
    Björn o Eva
    Hej Björn & Eva! Stort tack för att ni tog er tid att svara och tack för den fina rekommendationen. Ta hand om er och vi hörs närmare tillträdet. Bästa hälsningar Lena Lena Bergman
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-12-31 Verifierad kund
    Lena har hela tiden varit positiv och tagit hänsyn till våra önskemål och förhoppningar. När vi stötte på problem av olika slag kom hon med förslag på hur vi skulle gå vidare. Hon har återkopplat om stort och smått vilket har gjort oss delaktiga i processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-12-29 Verifierad kund
    Lena förmedlar en trygghet och är mån om båda parter i en bostadsaffär. Extremt kunnig och påläst samt väldigt trevlig. En bra magkänsla. Rekommenderas!
    2022-12-29 Verifierad kund
    Lena är professionell och strävar alltid efter att alla parter ska få den bästa upplevelsen i en affär.
    2022-12-29 Verifierad kund
    Trygg och bra kommunikation där vi blev väl guidade genom varje steg!
    2022-12-19 Verifierad kund
    Bemötandet var bra och smidigt
    Tack Susanne för ett bra betyg. /Jens S Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-12-03 Verifierad kund
    Hannah är kunnig, saklig och framförallt mänsklig.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Hannah har ett fint bemötande och hon är saklig, kunnig och noggrann. Under hela säljprocessen har vi haft en bra kommunikation. Jag kan varmt rekommendera Hannah.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-10-28 Verifierad kund
    Snabb och tydlig hantering

Svarar snabb inger förtroende.

Mötet med köpekontrakt var mycket bra med tydliga förklaringar och inte stressat utan genomfördes med Jens, säljaren och oss köpare i en gemytlig stämning och utfördes smidigt.
    Tack så mycket för fint omdöme! Vi ses ju snart på tillträde. Ha det fint tills dess! Jens Svanqvist
    2022-10-24 Verifierad kund
    Blev rekommenderad att anlita Hanna till min försäljning och det är jag väldigt nöjd med!
    Hon har varit påläst och kunnig från första besöket.Under tiden har hon uppdaterat mig om vad son händer med visningar,bud och hur det har gått..
    Trots lite tuffare tider så lyckades det bli en bra affär som jag känner mig nöjd med.
    Tack Hanna för ett jättebra jobb och Lycka till i fortsättningen 💰🥰
  • köpte sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-09-21 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som är otroligt serviceinriktad, tydlig i kommunikationen och besvarar alla tänkbara frågor på ett trevligt och vänligt sätt. Oerhört professionell samtidigt som hon har ett stort fokus på ett personligt bemötande av både köpare och säljare. Kan verkligen varmt rekommendera denna mäklare!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig, professionell och väldigt service minded. Kändes tryggt att låta Gustaf sköta försäljningen av bostaden.
    Hej Andreas!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Har varit ett mycket bra och roligt samarbete från start. Ha det så bra så ses vi snart igen :)
    2022-09-16 Verifierad kund
    Gustaf was a seller's makler, while we were buying a house.
    He clarified everything to and for us. He was very helpful, especially with the deal involving our loan from abroad. Buying the house in Sweden, potentially stressing, because of our scarce language abilities, was a nice and comfortable experience because of his great help and also his easy approach.
    Hello Mikolaj!
    Thank you so much for your recommendation! I hope you will enjoy the life in your new home! See you soon and call me if you need me :)
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi bemöttes på ett mycket proffsigt men avslappnat sätt. Vi har känt oss trygga under hela processen och Hannah har varit tillgänglig och snabb med att besvara frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-08-31 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött.
    Återkopplade efter varje visning.
    Hittade nya intresserade när det tokade sig med flera som inte fick lånelöfte av banken.
    Tack Thomas för bästa betyget! Tack också för förtroendet. Jens Svanqvist
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarade direkt på Mail och samtal. Kunnig och trevlig. Arbetar snabbt och effektivt.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Tack för din hjälp och professionalism🙂💐
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och svara fort och sakligt på alla frågor jag hade. Fick mycket stort förtroende för Hanna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Hannah gav oss ett väldigt professionellt intryck, från första mötet till kontraktskrivning. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar starkt att ta kontakt med henne!
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vart bemött på ett väldigt bra sätt.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna och lyckades sälja vårat radhus för priset vi ville ha på 1 vecka.
    • Brogetorp
    2022-08-17 Verifierad kund
    Proffsig, hjälpsam, tillmötesgående, förstående.
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffsig!
    Hon är mån om att allt ska kännas bra och gör det där lilla extra. Jag är extremt nöjd med Hannah.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Toppenbemötande, svar på alla frågor och en snabb och smidig försäljning!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Saklig, påläst och har ett bra bemötande. En bra mäklare som hjälper till när det fanns frågor.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Allt var bra, gick smidigt. Väldigt duktig när man fick igenom kontrakt mm.
    Tack Anna för fint omdöme! Ja nu får nästa ägare ta vid och njuta på fina torpet. Jens Svanqvist
    2022-07-07 Verifierad kund
    Hittills mycket nöjda, men fastighetsaffären är inte helt klar än, så ber att få återkomma med mera uppgifter när allt är slutfört och klart.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra bemötande. klart å tydlig i informationen. Mycket trevlig å glad.
    2022-07-02 Verifierad kund
    En mycket sympatiskt, proffesionellt och noggrant hanterande av försäljningen. Kommer garanterat rekommendera henne för andra. Bästa tänkbara mäklaren som med trygghet och sakkunnighet stöttade oss genom hela försäljningsprocessen.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hanna var hela tiden trevligt och svarade på frågor professionellt
    • MALMKÖPING
    2022-06-24 Verifierad kund
    Snabb och korrekt service. Korrekt bedömning av värdet på fastigheten
    Tack till er för förtroendet och för ett mycket fint samarbete i samband med er försäljning. Vi ses på tillträdet igen!

• MALMKÖPING
    2022-06-24 Verifierad kund
    Det gick snabbt och smidigt dessutom var hon trevlig 🤗🐕
    Tack Jan-Ole för ett fint samarbete i samband med ditt köp och en fin rekommendation. Jag är säker på att du ska stormtrivas i ditt nya fina hus :)

Hannah Breslin
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Det ”funkade jättebra med Jens
    Svanqvist. Han gjorde allt på bästa sätt
    Tack själv!! Ja i Augusti får nästa ägare ta vid, så får vi se vad de hittar på med ert fina sjöställe. Jens Svanqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Orrö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi uppskattar mycket att Jens ringde upp eftersom vi tidigare hade visat intresse för området.
    Tack för fint betyg. Jag man får tänka lite "proaktivt" ibland. Ha en fin sommar så ses vi till hösten. Jens Svanqvist
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte också köpet av lägenhet på ett utmärkt och bra sätt.
    Tack Micha för samarbetet och alla kontakter. Trevlig sommar så ses vi i Augusti! Jens Svanqvist
    • Orrö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte försäljningen snabbt och på ett utmärkt sätt.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemött.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam, höll kontakt och fixade allt.
    Tack snälla Per för en fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning!

2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt o proffsigt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes helt o fullt.
    Våra kontakter med mäklaren har varit utmärkta. Uppfattade Lena mycket kunnig o seriös ville tillgodose våra intressen som säljare. Vi skulle absolut rekommendera Lena som mäklare.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande,lätt att få kontakt på ett familjärt sätt,gjorde allt med glimten i ögat.Hade ett ganska enkelt objekt att sälja,men allt gick snabbt och bra och vi är jättenöjda med resultatet. Behöver vi mäklarhjälp igen så vet vi vart vi ringer.
    Toppen. 💐🇸🇪
    Jag är nöjd 🥂
    Tack Per för Bästa betyget och ett gott samarbete! Vi ses i Augusti. Trevlig sommar! Jens Svanqvist
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande Hon levde gott o väl upp till mina förväntningar En mycket lättsam kontakt o god bedömningsförmåga om mitt objekt Jag rekommenderar verkligen Hannah som en mycket god fastighetsförmedlare hos SF
    Tusen tack Anders för den fina rekommendationen! Det varit fint att få hjälpa dig i den här försäljningen. Vi ses på tillträdet igen :)

2022-06-14 Verifierad kund
    Jag som första köpare av bostad fick otrolig hjälp av Hannah och hon var duktig på att förklara alla saker på ett tydligt sätt så man förstår direkt vad det handlar om.
    Tusen tack Nicke för en fin rekommendation och ett fint samarbete i samband med ditt köp. Vi ses på tillträdet igen.

2022-06-01 Verifierad kund
    Jens var väldigt bra och hjälpsam!
    Tack för bästa betyget och välkomna till Malmköping till hösten! Jens Svanqvist
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jens upplever jag är kunnig, proffsigt. Jag har litat på honom och känt mig trygg under försäljning av min fastighet. Är jättenöjd och rekommenderar honom gärna!
    Tack Jill för det fina omdömet. Roligt att få hör att man verkar göra rätt. Tack för fint samarbete så här långt! Jens Svanqvist