Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• 2019-12-01

Marcus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens var trevlig, proffsig och hjälpsam. Läs mer
  • Patrik B

2019-11-27

Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt en fastighet i Flen
    Fantastiskt bra, god kontakt och bra information hela tiden, enkelt att ha och göra med, tillmötesgående och ger ett mycket positivt intryck under hela köpprocessen.
    Hade inte några direkta förväntningar då jag endast köpt en fastighet tidigare.
    Supernöjd! Tack :) Läs mer
  • 2019-11-27

Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har precis köpt ett hus i hälleforsnäs. Fötsta gången jag och min sambo gör en sån affär så vi var ganska osäkra.
    Men vår mäklare var väldigt hjälpsam och såg till att vi förstod hela processen. Mycket trevlig och professionell! En fröjd att göra affärer med 😊 Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna G
    Hej Anna, tusen tack för fina ord och er rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet igen. Kramar Hannah
  • 2019-11-05

Kristina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2019-11-05

Ann-Christin Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har köpt bostadsrätt
    Jag har blivit väldigttrvligt bemött Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Ann-Christin Maria E
    Tack för din rekommendation Ann-Christin! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostadsrätt, vi ses på tillträdet. Kram Hannah
  • 2019-10-30

HSB Bostadsrättsförening Åsen i skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    vi fick all den hjälp vi behövde för att sälja en lägenhet i vår förening. Ett stort tack. Läs mer
  • 2019-10-29

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt ett fritidshus och jag rekommenderar att ta hjälp av Hannah. Bra och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Marie H
    Tack för din rekommendationen och ert förtroende Marie! Kram Hannah
  • 2019-10-28

Oskar R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Toppenbra mäklararbete! Trevlig och alert! Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Oskar R
    Tack för din rekommendation Oskar och stort lycka till i ert nya fina fritidshus! Kram Hannah
  • 2019-10-24

2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Annica L
    Tack för bra rekommendation och samarbete. Vi ses på tillträde! / Jens S
  • 2019-10-24

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har haft Svensk fastighet till hjälp för att sälja vår bostad.
    Vi är mycket nöjda, med framför allt hur smidigt allt gick med hjälp inför visning med fotografering och goda råd. Läs mer
  • 2019-10-22

Henning v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Min mäklare har jobbat outtröttligt på att få mitt ganska svårsålda objekt sålt. Min mäklare har alltid kommunicerat till mig med senaste nytt från händelseutvecklingen. Min mäklare har presterat långt över förväntan. Läs mer
  • 2019-10-22

Jens S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har sålt en avstyckad gård med bra resultat. Mäklaren och Svensk fastighetsförmedlings verktyg och arbetssätt samt en mycket bra fotograf, gjorde att vi fick stort intresse med 40 familjer på visning. Vi hade en fortlöpande och bra kommunikation med mäklaren. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling. /Maria och Jens Läs mer
  • 2019-09-30

Ingrid Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt fritidshus i Bettna
    Bemötandet var perfekt
    Förväntningarna överträffade allt vad gällrt pris och snabb affär
    Den bälte mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
    2019-10-23 Svensk Fastighetsförmedling Malmköping svarar Ingrid Kristina S
    Tack för mycket fint omdöme och bra samarbete. Återkom om hjälp med deklarationen. Hoppas ni har det bra i Båstad och välkomna tillbaka till Sörmland framöver. MVH Jens S
  • 2019-09-26

Sonny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    fritidshus sålt.
    Bemötande och samarbete har fungerat utmärkt.
    Förväntningar har överträffats
    Lena har varit lyhörd och visat på en stor proffetionalism Läs mer
  • 2019-09-08

Josefine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jätte trevlig mäklare som var väldigt mån om att köpet skulle kännas bra för mig och höll en bra kommunikation. Jag är nöjd över mitt första köp av en lägenhet och är tacksam för stödet jag fick av mäklaren Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine N
    Hej Jossan, tack för fina ord och för din rekommendation. Stort lycka till i din nya bostad! Kram Hannah
  • Jenny A

2019-09-02

Jenny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har sålt en villa på landet. Hannah hade ett bra och proffsigt bemötande och hon var väldigt lyhörd inför våra önskemål.
    Det var en smidig affär där jag kände mig trygg med att ha Hannah som mäklare! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny A
    Hej Jenny! Stort tack för din fina rekommendation och ditt förtroende! Vi ses och hörs mer framöver. Stort lycka till! Kram Hannah
  • 2019-08-29

Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har köpt ett radhus, en bostadsrätt.
    Jag blev väl omhändertagen av Hannah! En superduktig och gullig tjej! Verkligen mån om sina kunder!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna E
    Hej Hanna! Tusen tack för fina ord! Jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i ditt fina radhus. Jag hoppas våra vägar korsas mer i framtiden. Kram Hannah
  • 2019-08-28

Sandra K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vänlig, kunnig, professionell och effektiv då jag sålt en bostadsrätt. Rekommenderar varmt denna mäklare. Läs mer
  • Valeria Marta K

2019-08-14

Valeria Marta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi blev mycket varmt mottagna och sakligt informerad. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Valeria Marta K
    Hej Valeria! Tack för att du gett mig din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus och att vi ses mer framöver! Kram Hannah
    Hannah B gillar detta
  • Hans W

2019-08-10

Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt vårat fritidshus. Husmäklaren Lena Bergman ,

får vårt högsta betyg ifrån start till mål.

Ett mycket gott arbete har hon gjort.

Hans o Britt Wadelius Läs mer
  • 2019-07-15

Viveca V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Han var kunnig och engagerad i objektet.
    Han informerade löpande vad som hände med försäljningen.
    Förklarade på ett bra sätt hur försäljningen går till. Läs mer
  • 2019-07-01

Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt sommarstuga, Bra bemötande, I efterhand kan man nog konstatera att man skulle ha haft en vecka till i mellan att annonsen läggs ut och visningen, det blev bara 8 dagar. Läs mer
  • Thomas A

2019-06-27

Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt ett unikt hus!
    Fick möjligheten att komma innan visning, och valde att öka på utgångsbudet. Jens (mäklaren) har varit oss behjälpliga i allt vi och även säljarna haft att fråga om.
    Vi är nöjda med Jens "mäklarattityd" (= positivt !!!)
    med vänliga hälsningar
    Mai Bohman & Thomas Albinsson Läs mer
  • Benjamin B

2019-06-26

Benjamin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket trevligt bemötande och mycket förtroendeingivande. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sven Gunnar Göte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    har sålt min villa på Parkgatan 9 i Malmköping.Jag har bemötts på ett förstklassigt sätt av Lena och hon har fullständigt klarat av att möta alla mina förväntningar och lotsat oss genom ett jobbigt företag på bästa tänkbara sätt Läs mer

Gintaras V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi köpte en fin lägenhet i Hälleforsnäs
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Lena. Hun är jätte trevlig och professionellt. Tack för allt Läs mer

Solweig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt ett hus i Flens kommun. Vi är till hundra procent nöjda med vår mäklare Lena Bergman som på ett professionellt sätt utfört sitt arbete . Vi kan varmt rekommendera Lena Bergman. Läs mer

Anita Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålde vårat sommarställe, vi såg i lokaltidningen eran annons. Mäklaren hade en proffsig stil och allt gick bra. Läs mer
  • 2019-06-24

Emran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt villa i Flen som jag tycker är jatte fin och rymlig.

Vi tyckte att mäklaren har varit jätte konkret och tydligt. Hennes bemötande var professionell.

Vi tyckte i alla sammanhang att köpet var en perfekt köp samt var mäklaren jätte bra ! Läs mer
  • 2019-06-23

Archibald D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt torpstuga
    Bra bemötande, höll kontakt, informerade fortlöpande.
    Utmärkt på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-20

Robert C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi köpte en fin fastighet i närheten ac Malmköping och fick ett kanonbra bemötande genom hela processen, från visning till signerade dokument. Lena var noga med att informera om läget löpande och var behjälplig med att svara på de frågor vi hade. En mycket bra helhetsupplevelse. Läs mer
  • 2019-06-02

Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Seriös och professionell, mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2019-05-27

Klas Herbert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    En avstyckad gård i Sörmland såldes via Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping, av mäklaren Jens Svanqvist.
    Jag tycker Jens var mycket lyhörd för omständigheterna kring hur vi ville sälja och var väldig trevlig och smidig att jobba med. Läs mer
  • 2019-05-24

Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har köpt en bostad i Malmköping.. vi är mycket nöjda med vår mäklare.. vi vart mycket väl bemötta och allt kändes avspänt och lättsamt.. vi har stort förtroende för vår mäklare. Läs mer
  • 2019-05-19

Mona R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag köpte ett fritidshus. Eftersom det fanns ett högre bud hade jag givit upp hoppet om att få köpa stugan, men det blev problem med finansiering. Mäklaren hörde av sig både per sms och telefon, förklarade läget och höll mig underrättad om de olika turerna. Vi skrev kontrakt dagen efter och jag var ganska omtumlad. Vid kontraktskrivningen blev jag imponerad av hur mäklaren på ett respektfullt sätt tog vara på både mina och säljarens intressen. Jag har både köpt och sålt bostäder tidigare och ser Jens som en utmärkt mäklare som jag gärna rekommenderar till andra. Läs mer
  • 2019-05-15

Bengt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren, bra information och hjälp inför försäljningen
    Vi hade förhoppning att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det. Läs mer
  • 2019-05-15

Tarja K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag har bara positivt att säga om Svensk fastighetsf. Malmköping.Proffesionellt och trevligt bemötande.Fått svar och hjälp med alla frågor kring köpet.Rekommenderar denna fina byrå. Läs mer
  • Thorbjörn A

2019-05-08

Thorbjörn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt vårt radhus som vi bott i sedan 1980, trevligt bemötande och saklig information på ett förståligt sätt från mäklaren.
    Förväntningarna var att få ett bra pris vid försäljningen, blev toppen bra.
    Positivt rakt igenom. Läs mer
  • 2019-05-08

Patrick M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra service och proffsigt sköt Läs mer
  • 2019-05-07

Petrus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Tog kontakt med Svensk Fastighetsförmedling när jag skulle sälja min sommarstuga i sörmland. Mäklaren som jag fick kontakt med var både trevlig och proffsig. Trodde inte att försäljningen skulle gå så snabbt men med mäklarens hjälp gick det väldigt smidigt. Så med facit i hand så ångrar jag inte att jag tog kontakt med denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-05-07

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi sålde vårt fritidshus med Lenas hjälp. Superproffsig och jättetrevlig i alla delar av processen! Vi är väldigt nöjda med allt! Läs mer
  • 2019-04-23

Agneta Ingvarsdotter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt sommarbostad,har blivit bemött på ett bra sätt.Förväntade mig att få bra svar på frågor om försäljning ,och det har jag fått.Allt har gått smidigt och bra,har fått bra och god hjälp . Läs mer
  • Jansson Margareta J

2019-03-16

Jansson Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt en 60 tals lägenhet

En både personlig och administrativt kunnig mäklare.

Förmåga att göra det bästa för uppdragsgivaren.

Det blev en lyckad försäljning
    Två dagar efter visningen kom budet som avgjorde att jag valde sälja.

Fått veta av besökare under visningen att det var en kvalificerad, lugn och trevlig mäklare som bidrog till en trevli visning. Läs mer
  • 2019-03-16

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt villa i Malmköping. Mäklaren Lena Bergman har levt upp till alla förväntningar , riktigt proffesionellt uppträdande, kan bara ge 10 poäng av 10. Läs mer
  • 2019-03-03

Angelika Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och gjort ett bra arbete. Person som lagt bud och sen gått under jorden. Mäklaren har arbetat mycket för att få min lägenhet såld.
    Jag har anlitat denna byrå förut och även som köpare. Jag har alltid varit nöjd. Byrån var mitt första val när jag skulle sälja. Ville sälja via mäklare och inte privat. Läs mer
  • 2019-02-27

Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt en villa och första gången jag köpt bostad och det Gick smidigt och fick svar på dom frågor jag va osäker på samt det som dök upp vart efter fick jag bra bemötande och svar på så allt gick bra Läs mer
  • 2019-02-21

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra information och lagt ner hela sin själ i arbetet som mäklare...strålar av glädje och måste bara älska sitt jobb för det slit som hon gjort(jag är verkligen en nöjd kund Läs mer
  • 2019-02-19

Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Sålt en villa, blev bemött bra, han gjorde sitt jobb, tycker allt gått smidigt. Läs mer
  • 2019-02-13

Klas Melker K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Försäljning av villa.
    Vi är nöjda med mäklarens insats och att slutbudet klart översteg utropspriset Läs mer
  • 2019-01-25

Per-Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande.
    Vår förväntan var en tydlig och informerande mäklare som helt uppfylldes.
    Kan sammanfattas som en nöjd köpare !

MVH P-O Bylund. Läs mer

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping