Alla kategorier Mäklare Södermanland Flen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping kan hela Flens kommun!

Hos oss finns erfarna och personliga mäklare som kan varje område i detalj. Vi vet var de aktuella köparna finns och vad de vill ha, vi har koll på de objekt som är till salu och vilka som snart kan komma ut på marknaden. Full koll helt enkelt!

Vi kan hjälpa dig med allt från värdering till avslutad affär, med ett starkt kontaktnät och lokalkännedom. Här i Sörmlands hjärta kan alla känna sig välkomna och det är både enkelt och stimulerande att leva här.

Hör av dig till oss för en fri värdering av din bostad, eller för att få veta vad som finns ute på bostadsmarknaden här i området. Välkommen!

Läs vad 30 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping

• Lindsay J
    Lindsay J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Ett mycket fint bemötande från början till slut.Jag kan rekommendera mäklaren till vem som helst. Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Korrekt, trevlig och seriös. Mycket bra förtoendeingivande Läs mer
  • Lilian T
    Lilian T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Har inget att anmärka på. Trevlig, fick svar på mina frågor.
    Lätt att prata med. Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens var alltid tillgänglig. Svarade på frågor och tog reda på fakta. Tog sig tid för en extra visning tillsammans med byggnadssakkunnig.
    Levde således väl upp till vår förväntan.
    Avslutade affären med en grundlig genomgång tillsammans med säljaren.
    Vi är således mycket nöjda kunder Läs mer
  • Lena Ann-Sofie F
    Lena Ann-Sofie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket gott och seriöst bemötande. Tydlig o klar process. Mycket vänligt o trevligt engagemang Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Proffsig o mycket behaglig. Lugn o trygg.
    Känndes rättf från första stunden. Läs mer
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag är nöjd allt fungerade perfekt Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Den lilla kontakt jag hade med mäklaren var OK. Läs mer
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag kände stort förtroende och kunnighet hos mäklaren.
    Han var tydlig i sin information och det verkade vara ordning och reda. Läs mer
  • Karoline J
    Karoline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bemötandet från mäklaren Lena Bergman var mycket bra. Det var professionellt, respektfullt, personligt och trevligt.

Som kund upplevde jag trygghet med mäklaren på flera sätt. För det första att ha en kunnig person i ärendet och för det amdra att det fördes en öppen dialog oss emellan. Vi hölls hela tiden uppdaterade om det aktuella läget. . Affären genomfördes tryggt det och säkert.

Jag kan varmt rekommendera Lena Bergman och Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jens har på ett utmärk sätt styrt skeppet i hamn på ett förtoendefyllt o profitionellt sätt. Läs mer
  • Eine Viola F
    Eine Viola F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Snabbt, smidigt och enkelt. !!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Eric M
    Eric M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Gav ett seriöst intryck och var påläst på fastigheten redan vid första mötet. Hade ett behagligt sätt och lät mötena med kunden ta sin tid. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lena uppfyllde allt vad jag kunde begära. Hon var kunnig och mycket välinformerad. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Anja L
    Anja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag tyckte att mäklaren var seriös. Det gick bra att kommunicera med henne. Hon förklarade det jag behövde hjälp med att förstå och jag upplevde att hon lyssnade på mig. Läs mer
  • Clas T
    Clas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Alla kontakter jag har haft med Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare har varit till full belåtenhet. Dessutom blev det en mycket bra överenskommelse med den nya ägaren vad gäller min avveckling av fritidsboendet. Läs mer
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag känner mig väl omhändertagen från första mötet ändå tills dess att huset var sålt. Proffsigt och exemplariskt bemötande rätt igenom. Läs mer
  • Roger E
    Roger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Det bästa tänkbara. Full koll och all information som vi behövde, proffsigt Läs mer
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Professionell mäklare, med trevligt kundbemötande Läs mer
  • Susann S
    Susann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Jag kan varmt rekommendera Lena Bergman som mäklare. Fick ett bra intryck från första början och försäljningen gick galant. Lena är proffisionell i sitt arbete och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi är supernöjda. Priset kanske lite högt men vi fick igen pengarna med råge tror vi. Läs mer
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket bra bemötande och tycker stt mäklaren var en fantanstig person att ha att göra med ,kommer med glädje rekommendera er Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Helt perfekt service 100% nöjd. Läs mer
  • Arne N
    Arne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi har en positiv erfarenhet av mäklaren och tycker att allt var bra. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Mycket trevligt bemötande, mycket professionell. Läs mer
  • Barbro Elisabet H
    Barbro Elisabet H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Lugnt och professionellt. Gav raka svar och besked. Inget svammel. Det kan vara känslosamt att sälja något man ägt i många år men mäklaren skötte detta fint och var mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Vi kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Malmköping för 10 år sedan då vi köpte vårt fritidshus. Allt gick väldigt smidigt. Nu 10 år senare, sålde vi samma hus och det var en självklarhet för oss att anlita samma byrå och samma mäklare - Ulf Brotö -
    Vi är supernöjda med allt. Vi har blivit mycket trevligt bemötta och allt har skötts mycket proffsigt.
    Ida & Stein Läs mer
  • Albert C
    Albert C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Gott och proffsigt bemötande, noggrann, tydlig Läs mer
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Fantastisk, proffsig, engagerad, väldigt kunnig, pålitlig, trygg mäklare. Säljer jag i framtiden så kommer jag kontakta Lena Bergman igen, hon är otroligt duktig ä, hjälpsam och har ett sånt fint bemötande.
    Jag är så nöjd! Kan verkligen inget annat än att rekommendera Lena till alla jag känner :-) Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmköping
    Bra bemötande och bra information under sälj processen. Läs mer

Landsvägsgatan 26, 642 60 Malmköping