Svensk Fastighetsförmedling Örkelljunga

Svensk Fastighetsförmedling Örkelljunga

• BadgeTwoYears
Ring 0435-519 95 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Örkelljunga! Letar du efter boende i Örkelljunga? Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har mer än 80 års kunskap och erfarenhet av bostadsbranschen, och har god lokalkännedom om Örkelljunga och närliggande områden. Här hittar du allt från trevliga bostadsområden med villor och...

59 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Örkelljunga

Florus V
Köpte sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Vi upplevde kontakten och förhandlingarna med Kenneth Christoffersson som mycket bra! Han svarar snabbt på meddelanden och tar sig tid att svara på alla frågor ordentligt vid telefonkontakt! Viljan att tänka med eller att skicka kontraktet till vårt hemland var också mycket trevlig. För oss var det en mycket positiv upplevelse.

Christina S
Sålde sin stuga med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kinnared

Trevlig, tillgänglig, ärlig, ställer upp.

Lars-Johan S
Sålde sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Långaryd

Han var gohällig! Att va gohällig är bra nog!

Ammi S
Långaryd

Mycket trevlig, öppen och hade tid för oss. Han gjorde ett mycket bra jobb. Det kom betydligt fler än vi trodde på visningen av vårt hus/vår stuga. Och köparna verkar vara toppen också:)

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Örkelljunga

Ett famtastiskt engagemang och effektivitet. Mycket trevligt bemötande och ger ett intryck av stort kunnande och erfarenhet.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack Anders för värmande ord! Har varit kul att få hjälpa Er med försäljningen.

Fredrik G
Köpte sitt hus med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kvidinge

Han var trevlig och kunnig inom området

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för trevligt omdöme kul med nöjda kunder

Ulla Margareta D
Kvidinge

Absolut bäst på alla sätt och vis. Lugn förtroendeingivande, saklig, påläst. Kunde inte önska mig någon bättre. Så tacksam.

Svar från Bo Qvarnerup

Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen, kul med nöjda kunder.

Lars B
Köpte sitt hus med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Torup

Kenneth är mycket trevlig och ställer verkligen upp för sina spekulanter. Högsta betyg för hans bemötande.

Jan-Erik K
Torup

Mycket bra bemötande, saklig och kunnig. Gav oss tålmodigt svar på alla frågor vi hade om försäljningen. Levde upp till alla förväntningar vi kunde ha.

Siv S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Villan

Bra bemötande! Bra återkoppling

Gunvor E
Kinnared

Trevligt bemötande. Kunnig. Allt till belåtenhet. Bra.

Camilla M
Kinnared

Bra återkoppling, tillgänglig, trevlig och tar sig tid till köparen.

Jurirat K
Unnaryd

Kenneth ist ein sehr guter Makler. Er ist hilfsbereit, pünktlich und haben allen Fragen beantwortet. Vor allem das er deutsch spricht das ist schon mal sehr hilfreich :)

Anne-Christine R
Laholm

Vänlig, kunnig och hjälpsam. En väldigt behaglig mäklare.

Tom Krister P
Sålde sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Hjärnarp

Vi har på alla sätt varit nöjda med Bo Qvarnerups arbete, Poffsigt bemötande av oss som säljare och av de kunder vi känner till. Hans goda kunskaper om lantbruk kändes bra och rätt vid denna försäljning. Bo har också varit noggrann med all information till oss, vilket har känts bra o tryggt. Han har också på ett bra sätt förklarat de delar i försäljningen vi hade frågor runt. Vi har lärt oss mycket och känt stor trygghet hela vägen. En fastighetsmäklare att rekommendera .

Kristina S
Hyltebruk

Mycket noggrann o proffsig med en härligt humoristisk sida.

Pontus B
Köpte sin bostad med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Kågeröd

Varm och engagerad mäklare som gav ett seriöst intryck. Dock hade han inte koll på faktan kring huset.

Sara T
Mellbystrand

Helt igenom proffsigt bemötande

Roger H
Örkelljunga

Alltid bra och trevligt bemötande. Fungerade perfekt med återkoppling och fortlöpande information.

Aleksandr P
Våxtorp

•Rådgiven av min revisor •uppfyllde. helt mina förväntningar . Kenneth Christofferson är ett bra proffs, som jobbar snabbt och tydligt

Annica S
Våxtorp

Noggrann och trevlig. Tog god tid på sig.

Ryan K
Våxtorp

Trevligt bemötande, informerade tydligt om fastigheten.

Susanne K
Våxtorp

Trevligt bemötande, bra information om fastigheten. Levde upp till våra förväntningar.

Per-Gunnar S
Köpte sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Mellbystrand

En mycket trevlig och proffsig mäklare. Bra bemötande hjälpsam. Snabb återkoppling på frågor.

Angelique K
Örkelljunga

Kenneth hade ett stort projekt med vårat hus, många involverade. Och han var så hjälpsam, trevlig och glad hela vägen till mål. Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med genom åren. Vi rekommenderar honom! Tack för att du hjälpt oss så mycket! Mvh Hellberg Johnston

Berit O
Laholm

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Väldigt ordningsam och hjälpsam som löste allt på kort tid. Mvh Berit

Bengt Arne B
Laholm

Trevligt bemötande bra tillgänglighet kvällar och helger spelade ingen roll han fanns där när vi sökte honom verkligen bra bästa och trevligaste och alltid glad och pigg det tackar vi för

Ralph N
Lidhult

Bra dokumentation av huset. Klara besked om hur affären hanteras. Det fungerade bra med både visning, budgivning och kontraktsskrivning . Tillträdet återstår.

Bodil S
Lidhult

Venlig og imødekommende. God humor, et meget behageligt menneske.

Ing-christine B
Laholm

Mycket trevlig och lätt att nå. Snabb hantering av ärendet. Kompetent och erfaren inom yrket.

Sven Roland L
Strövelstorp

Vi är nöjda på alla plan! Kan varmt rekommendera Bo o svensk fastighetsförmedling till alla. Snabba kontakter, bra goda o seriösa råd.

Hieu N
Hyltebruk

Han är snäll. Jag är jätte nöjd med honom.

Berith A
Sålde sin stuga med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Örkelljunga

Vi hade mycket bra samtal med Bo under hela försäljningen. Han förklarade allt på ett bra sätt. Vi önskade ju innan att försäljningen skulle bli bra och inte för utdragen. Detta uppfylldes faktiskt. Bo var alltid noga att höra av sig på avtalad tid och underrättade oss under resans gång. Detta uppskattar vi stort. Så helhets intrycket blir mycket bra

Gresa B
Hyltebruk

Kenneth Christoffersson är jättebra mäklare . Han berättar så tydligt allting , och mitt hus blev såld innan visningen.

Robert S
Köpte en tomt med hjälp av Kenneth Christoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Unnaryd

Herr Kristoffersson var oerhört hjälpsam och gav oss mycket detaljerad information om våra frågor om köpet och även om de allmänna reglerna såsom fastighetsskatt mm. Det som var särskilt bra för oss var att han talade både engelska och tyska, så vi hade inga språksvårigheter. Kristofferson tog sig tid för oss väldigt ofta (även på natten eller helgdagar). Vi var alltid uppdaterade om kontraktets status, dokumenten behandlades och skickades mycket snabbt. Handläggningen av depositionen gick smidigt. Detta är redan den...

Robert S
Unnaryd

Kenneth var alltid vänlig och hjälpsam. han svarade på alla våra frågor - långt utöver de faktiska frågorna om fastigheten. Han gjorde det till exempel möjligt för oss att komma i kontakt med samhället och gav oss allmänna regler om skatter, lån och husbyggande företag och arkitekter. Han var alltid tillgänglig, svarar snabbt och driver försäljningen framåt i både säljarens och köparens intresse. Det som är särskilt trevligt för oss är att Kenneth talar mycket bra engelska och till och med tyska och kunde hjälpa så mycket för att förstå hela processen.

Kristian W
Munka-Ljungby

Professionel mäklare. Mycket nöjd med allt. Stort engagemang och mycket bra återkoppling och information. Stort tack.

Claus N
Åsljunga

Alt for mange unödige møder. Skal tage tre unødige møder i sverige; pris 1400 kr.

Rahim Z
Köpte en tomt med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Munka-Ljungby

Duktig, snabb på svara och ge återkoppling. Tillmötesgående.

Jonas B
Åsljunga

Utan tvekan den bästa mäklaren som vi har träffat på. Inga förväntningar alls på förhand, då kan det bara bli bättre. Det har visat sig att förväntningarna kunde vara stora utan risk för att bli besviken. Köpet vi gjorde har inte följt det normala utan det har varit en lång och utdragen process av många anledningar. Bo har hela tiden funnits till hands även under sin semester och svarat på frågor som uppkommit. Bo vet utan tvekan hur det ska gå till. Han finns till hands när det behövs utan att vara för mycket på.

EVA S
Skrev om Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm

Köpte tomt med hjälp av Bo. Smidigt med signering av avtal i Stockholm och hjälp med administration kring lagfart. Rekommenderas för en smidig affär! /Eva

Jüri O
Ljungbyhed

Köp av vårat första gemensamma hus. Trevligt bemötande och snabba svar från Bo! Väntar nu på tillträdesdagen.

Jeanette S
Laholm

Köpt en fastighet på landet. Blivit mkt väl bemött och Bo har varit både hjälpsam och flexibel med visning då vi inte kunde vid de angivna tiderna. Känns ärlig och seriös.

Robert L
Laholm

Sålt fastighet (ännu har inte försäljningen avslutats helt). Har fram till dags datum enbart varit mycket nöjd. Tror att avslutande del blir lika bra.

Elin T
Skånes Fagerhult

Väldigt bra bemötande och hjälpt oss mycket på vägen till vårt första husköp.

Johan S
Köpte sin bostad med hjälp av Bo Qvarnerup en del av Svensk Fastighetsförmedling Ängelholm
Munka Ljungby By

Köpt hyresfastighet. Alert och kunnig. Villig att jusera faktafel och söka lösningar som passar båda parter.

Fredrik O
Munka-Ljungby

Mycket professionel och lösningsorienterad.

Olle K
Örkelljunga

Ett hus på landet med ganska stor tomt 25009 kv m . Ett mycket proffsigt bemötande, alltid tillgänglig. Resultat : snabb försäljning som mer än väl motsvarade våra förväntningar

Hans K
Magnarp

Ett professionellt agerande med ett mycket bra resultat skapade en nöjd kund.

Hans M
Båstad

Vi har bara gott om att säga om Bo Qvarnerup. Lugn saklig och avsätter gott om tid. Ger ett gediget helhetsintryck utan att vara alltför lismande och insälgande.