Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken!

Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet.

Svensk fastighetsförmedling har hela 80 års branschkunskap. Det säger ganska mycket om hur kompetenta vi är. Det är få frågor vi inte kan svara på - och vill du så hjälper vi gärna till med hela bostadsaffären.

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• 2019-01-09

Mahbod B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    En gemytlig mäklare som sålde min bostadsrätt (tvåa) i centrala Sandviken. Han var snabb, proffsig och knöt ihop säcken för affären på ett mycket tillfredställande sätt!

Peter har en en genuint trevlig och förtroendegivande approach som passar såväl säljare som köpare väl! Läs mer
    2019-01-10 Peter L svarar Mahbod B
    Tack Mahbod för förtroendet och feedbacken.
    Med vänlig hälsning
    Peter Landström
  • 2018-12-11

Viola D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Allt var bra. Mäklaren visade radhuset noggrant och svarade på de frpgor jag ställde. Läs mer
  • Sven Patrik R

2018-12-08

Sven Patrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    sålde bostadsrätt,
    suverän mäklare, kan sin sak Läs mer
    2018-12-10 Peter L svarar Sven Patrik R
    Tack Patrik för förtroendet att sköta din försäljning och för feedbacken.
    Med vänlig hälsning
    Peter Landström
  • 2018-12-03

Chatarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    sålt ett hus. Mäklaren var mycket intresserade om allt i och kring huset vilket känns tryggt för att göra en visning för spekulanterna. Jättenöjd med allt som gått på smidigaste sätt. Läs mer
  • 2018-11-24

Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag blev bemött respektfullt och ansvarsfullt, väldigt trevligt bemött! Vid första mötet med mäklaren kände jag att han ordnar detta snabbt och mycket riktigt så såldes huset fort vilket jag ville. Kan av hela mitt hjärta rekommendera Pär för andra som ska sälja sin bostad. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • 2018-11-10

Thomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde våran 1plans villa allt har varit väldigt smidigt och vi har fått mycket bra bemötande👍
    Vi har anlitat honom flera gånger förut så vi visste vad vi fick. Läs mer
    2018-11-10 Per B svarar Thomas K
    Tack Thomas för förtroendet och feedback!👍 Mvh Per.
  • 2018-11-04

Ann-Charlotte E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt bostad och fått ett otroligt bra bemötande.
    Bra återkoppling varje vecka. Läs mer
  • 2018-11-01

Kemal A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi ville sälja våran villa.
    Och det gick fort.
    Bra service. Bra kontakt. Bra bemötande. Läs mer
  • 2018-10-29

Nils-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har sålt vårt fritidshus
    Per har i sitt bemötande mot oss varit trevlig och kunnig

Han har visat att han är kunnig och har också visat att han har kännedom om objektet

Våra förväntningar har uppfyllts till fullo och lite till

Sammanfattningsvis kan vi med gott hjärta rekommendera Per som mäklare

Nils-Erik och Ann-katrin Nyström Läs mer
  • 2018-10-27

Andreas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra information och professionellt bemötande. Var ingen stress i visning eller kontrakt signering Läs mer
  • 2018-10-17

Britt Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sommarstuga. Trevligt och bra bemötande.👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Dakhwaz Moheddin H

2018-10-01

Dakhwaz Moheddin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har nyss köpt mitt första hus på ett område som jag bevakat väldigt länge!
    Här med vill jag tacka och rekommendera svensk fastighetsförmedling.
    Ett stort tack till Pär Nordström för ett väldigt proffesionellt arbete och bra memötsnde!! Läs mer
  • 2018-09-27

Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevlig, lätt att ha att göra med.
    Sämre på att återkoppla.
    Lite besviken på att visningarna låg under semestertid så vi inte fick ha anlitad mäklare.
    Men jätte nöjda överlag! Läs mer
  • Eva L

2018-09-25

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har sålt jord- och skogsfastighet.
    Mäklarens bemötande och snabba, korrekta/förklarande svar på mina mail/telefonsamtal kunde inte varit bättre.

Jag är helt nöjd och har mycket stort förtroende för mäklaren och sättet försäljningen hanterats på. Läs mer
    2018-09-27 Peter L svarar Eva L
    Tack Eva för de fina orden. Känns naturligtvis bra att du som säljare har förtroende för mitt arbetssätt.
  • 2018-09-12

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck. Vi förväntar oss att mäklaren är ärlig och kunnig, vilket vi tyckte han var. Har också gett information på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
    2018-09-13 Peter L svarar Anders L
    Tack Anders och Lena för de fina orden. Det är skönt att veta att ni som kund känner er trygga i er affär.
  • 2018-09-10

Jonas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Snabb, seriös och kunnig i hantering med oss som säljare men framför allt mot spekulanter och köpare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-10 Peter L svarar Jonas G
    Tack Jonas för den fina rekommendationen. Alltid skönt med en extra boost en måndag morgon.
    Med vänlig hälsning Peter Landström
  • 2018-08-29

Tyko Ingemar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt en lägenhet i brf enen sandviken

Blev mycket bra bemött av mäklaren

Förväntningarna var att lite mera bilder i lägenheten och tider för visningarna uteblev i lokaltidningen! Läs mer
  • 2018-08-21

Berit K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt lägenhet på Promenaden 18 på 35,5 kvadrat 350 000

Sålt Lägenhet på Promenaden 8 på 55 kvadrat 450 000

Kanske inte bästa tid att sälja i juli månad, men försäljningen har gått smidigt och löpt på bra. Endast 2 veckor med dubbla hyror vilket jag uppskattar mycket.
    Har stort förtroende för Peter och känner mej nöjd med både köp och försäljning.

Berit Kvarnlind Läs mer
  • 2018-08-01

Marie Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har fått hjälp att köpa en bostadsrättslägenhet.
    Fick mig att komma tillbaka och köpa lägenhet trots att jag var osäker. Besvarade de frågor jag hade om fastigheten och området där lägenheten låg som gjorde mig trygg när köpet var klart.
    Levde absolut upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2018-07-24

Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra information och kontakt med mäklaren,vid köp av fritidshus.Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-07-13

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde bostadsrätt. Mycket bra samarbete. Snabbt och smidigt, inga konstigheter! Läs mer
  • 2018-07-11

Ann-Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har köpt en villa och vi tycker att bemötande med mäklaren har varit jättebra. Förväntningarna vi hade har blivit uppfyllda då vi fått bra återkoppling från mäklaren. Läs mer
  • 2018-07-07

Ulla Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Det var över förväntan och vi är jätte nöjd 😊 Läs mer
  • 2018-06-25

William J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpte ett fritidshus, allt gick smidigt och enligt plan. Gillar även att mäklaren tog fram info om en tidigare ansökan för fiber och hur den kunde överlåtas Läs mer
  • Jörgen L

2018-06-20

Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    En mycket komplett och bra mäklare, ( har haft mycket kontakt med olika mäklare under åren) Ett vänligt och väl bemötande samt mycket god information under hela händelseförloppet. Läs mer
  • 2018-06-17

Lars Olov N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt villa I Sandviken.
    Bra bemötande och upplägg mers rutiner.
    Stegvis .
    Planerde marknadsföring I flera steg, detta blev tyvärr inte fallet. Det kändes lite stressigt genomförande.
    Bra slutfas av genomförandet, gav ett fullt godkänt resultat. Läs mer
  • 2018-06-15

Bengt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har köpt en mindre bostad i samma förening där jag och min hustru innehade en trea som samtidigt gick till försäljning . Mötet med mäklaren inför både köp och försäljning får högsta betyg hans sätt att hålla oss informerade känns tryggt. Nu håller vi tummarna för ett bra avslut för alla parter. Läs mer
    2018-06-20 Peter L svarar Bengt W
    Tack för dem trevliga orden. Nu kör vi på med er försäljning.
  • 2018-06-12

Lars Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt ett litet Torp, för att senare bygga ut.
    Per är nog den mäklaren jag hittils träffats som är så lätt att ha och göra med, det gick väldigt smidigt och snabbt. Riktigt trevlig. Läs mer
    Per B gillar detta
  • 2018-06-12

Lars Allan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra bemötande och proffesionellt. Läs mer
  • Ann-Christin N

2018-06-03

Ann-Christin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt bostadsrätt i Sandviken på Promenaden.
    Blev mycket positivt bemött och väl omhändertagen vid försäljningen. Blev informerad vid budgivning och även vid kontraktsskrivningen.
    Kan varmt rekommendera honom
    Till andra som står inför försäljning Läs mer
  • 2018-05-23

Tord L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har sålt min villa i Storvik med hjälp av Per Bonnevier, Svensk Fastighetsförmedling. Han har organiserat försäljningen och gett goda råd samt gett all den hjälp jag har förväntat mig varför jag varmt kan rekommendera honom. Läs mer
    Per B gillar detta
  • 2018-05-23

Helena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde en lägenhet.
    Allt gick snabbt ch smidigt från start till försäljning.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Björn W

2018-05-04

Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde vårt radhus i Sandviken. Vi fick bra kontakt med mäklaren Pär som var lugn och saklig. Lovade inget han inte kunde hålla! Men levererade mer! Vi rekommenderar honom och svensk Fastighetsförmedling!
    Tack för kanon bra hjälp
    Björn & Laila Läs mer
  • 2018-04-26

Bhupathi R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Såld lägenheter och bra tjänst Läs mer
  • Patrick H

2018-04-25

Patrick H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde vår villa i Järbo och fick väldigt bra stöd och hjälp av vår mäklare Emma. Hon är otroligt skötsam, effektiv och duktig mäklare som dessutom är genuint trevlig.

Emma hjälpte även till bra genom att informera och att svara på alla frågor vi hade före, under och även efter försäljningen vilket kändes väldigt skönt.

Tyvärr har vi nu flyttat från området, men hade vi bott kvar så hade Emma varit det självklara valet för framtida försäljningar. Läs mer
  • 2018-04-22

Suzanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt ett radhus men var inte skälv med på visningen utan mina föräldrar men de fick ett väldigt trevligt o tryggt bemötande så jag känner mig trygg i denna för mig lite ovanliga situation. Läs mer
  • Bernt A

2018-03-18

Bernt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mycket bra bemötande Otroligt kunnig bra att prata med Fick den hjälp ja ville ha Läs mer
  • 2018-03-16

Sara W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde lägenhet.
    Ointresserad, oengagerad och slarvig.
    La ingen energi på annonsen som var full av slarvfel som jag fick korrigera och missade relevant info. Läs mer
  • 2018-01-03

Ted A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mycket bra mäklare. Bra dialog mellan oss och mäklaren . Den bästa tänkbara mäklare man kan få.Kunnig mm.Utmärkt alltså på alls sätt Läs mer
  • 2017-12-27

Karin Agneta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevligt och trovärdigt bemötande. Mycket engagerande och hon återkopplade till oss enl överenskommelse. Läs mer
  • Ann-sofie F

2017-12-14

Ann-sofie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi hade Patricia, allt va bra, hon är duktig på att förklara om allt som har med husförsäljning göra. Trevlig, naturlig och duktig mäklare.
    Skulle lätt välja henne igen.
    Det ända som skulle kunna bli bättre är kontakten, även om försäljningen står still. Läs mer
  • 2017-12-08

Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra bemötande och stort kunnande i ämnet. Rekommenderar varmt henne för både försäljning och köp av bostad. Läs mer
  • 2017-12-08

Roland L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande. Mina förväntningar? Försäljaren motsvarade mina förväntningar. Tillmötesgående. Tror på försäljning. Lyssnade och visade positivt till idén. Vid möten med intresserade anlände mäklaren i några fall alldeles försent till mötet.
    Jag förstår inte varför vi måste lämna bostaden, Mäklaren kunde ha bett oss att ordna med "fika".
    Skyltar "till Salu" uppsattes efter påpekande. Grannar hade svårt att hitta vår försäljning. Hemnet är nog bra om alla behärskat modellen.
    Vid kontraktskrivning möttes vi av bra genomgång, med löfte om stöd vid deklaration.
    Positivt. Fotografering och "styling" OK, MEN det var stora krav på undanplockning av det som normalt finns i ett hem.
    Mäklaren har löst sin uppgift,första visniing 6 november, köpekontrakt 6 dec.
    Roland Lundén Läs mer
  • Lena N

2017-11-09

Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra och trevlig mäklare. Patricia på Svensk Fastighets Förmedling. Läs mer
  • 2017-10-01

Jens R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande av en intresserad mäklare. Upplevelsen generellt är att allt sköttes professionellt. Kontakten/informationen vid budgivningen hade dock kunnat varit tätare. Läs mer
  • 2017-07-10

Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren visade uppriktigt intresse för huset och gav väldigt bra support under hela affären. Rekommenderas helt klart. Läs mer
  • 2017-07-03

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande från början trots att mäklaren inte kom ihåg förslager på arvode efter första mötet.

Bra dialog också inför första visning och hur vi skulle gå tillväga då vi fick in ett högt bud med vissa krav på mig som säljare.

Sen blir det tyvärr som med de flesta mäklare när kontraktet är skrivet. Svårt att få svar på frågor, man försvinner liksom som kund. Det är precis som med bilhandlare.
    Jag blev tvungen att skriva mail med kvittens för att få svar.

Det är svårt när man inte orkar hålla i dessa affärer själv och mäklarna, generellt alltså, tar obscena arvoden.

Min kritik är alltså lika mycket mot Svensk Fastighetsförmedling som mot mäklarbranschen.

Ett rimligt arvode skulle ligga mellan 20 - 30 000 kr. Läs mer
  • 2017-06-04

Lotta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Proffsigt bemötande, väldigt informativ och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2017-03-06

Nadja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sallt fungerade smidigt från början till slut. Läs mer
  • Anette G

2016-10-26