Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken!

Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet.

Svensk fastighetsförmedling har hela 80 års branschkunskap. Det säger ganska mycket om hur kompetenta vi är. Det är få frågor vi inte kan svara på - och vill du så hjälper vi gärna till med hela bostadsaffären.

Läs vad 83 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• 2019-09-30

Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpte ett fritidshus och hela processen sköttes kladerfritt av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-24

Olof Gösta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde vår gård i Torsåker
    Mäklaren har varit perfekt under hela säljprocessen
    Alltid tillgänglig på telefon.
    Rekommenderar mäklaren Läs mer
    2019-09-25 Peter L svarar Olof Gösta E
    Tack Olof och Lena för er feedback och framförallt tack för förtroendet att sköta försäljningen av er fantastiskt fina gård.
  • 2019-09-09

Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Svenskfast gav redan från början ett utmärkt och professionellt intryck. Peter var lugn och fick snabbt vårt förtroende. Bra och tydlig information och ett genuint intresse och engagemang gjorde att alla våra förväntningar införlivades och det hela gick snabbt och smärtfritt.Vi rekommenderar varmt Peter och Svenskfast för er som vill ha en bra, sympatisk och professionell mäklare. Läs mer
    2019-09-10 Peter L svarar Hans T
    Tack Hans och Sanela för den fina feedbacken. Och tack för förtroendet att sköta er försäljning, det var ett nöje rakt igenom.
  • 2019-09-02

Josefine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi köpte ett hus via Svensk Fastighetsförmedling och vi är supernöjd med hela affären och speciellt nöjda och glada är vi över bemötandet och den hjälpande handen vi fick av mäklaren! Läs mer
  • 2019-08-29

Dan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt Bostadsrätt. Pär var Tillmötesgående, erfaren och kunnig Läs mer
  • 2019-08-09

Janett J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra info inga konstigheter lätt att förstå. Läs mer
  • ELISABET E

2019-07-23

ELISABET E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag köpte min lägenhet i Sandviken genom Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling. Han var jätteduktig och snabb och jag kände ett stort förtroende för honom direkt. Jag upplevde honom som en mycket lugn och trygg mäklare. Han beskrev försäljningsprocessen mycket tydligt vilket gjorde det enkelt för mig att genomföra.

När jag sedan fick nytt jobb och flyttade till en annan stad så var valet av mäklare en självklarhet. Jag kontaktade Per Bonnevier och han var mycket lätt att få tag på. Han kom snabbt ut för att värdera min lägenhet. Vi kom överens om ett rimligt pris och vips så låg min lägenhet på nätet för snabb spridning. Han valde bra bilder och skrev en tydlig text. Per tog sedan hand om att visa lägenheten och vi fick snabbt in budgivning. Det kändes som att jag inte behövde göra något jobb, han tog hand om allt. Han var lugn och hanterade hela budgivningen mycket klokt och korrekt. Han är även väldigt rolig så hela processen blev enkel och smidig. All kontraktskrivning gick snabbt och det var, som sagt, alltid lätt att få tag på Per och diskutera igenom eventuella frågor. Han är även väldigt noggrann och skräddarsyr kontrakten utifrån situationen.

Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling är en mäklare jag varmt kan rekommendera till alla som vill sälja eller köpa i Gävleborg. Han är alltid trevlig, högst professionell och kompetent. Han visar ett högt personligt engagemang och står stabil när vindarna börjar blåsa. Han är mycket trevlig att jobba med och ger alltid ett bra bemötande. Han är så grundad och känner till marknaden i Gävleborg extremt väl.

Jag är extremt nöjd med det jobb han har gjort för mig både med att köpa och sälja lägenhet åt mig. Hela processen har varit enkel och trivsam tack vare Pers kunnighet. Läs mer
    2019-07-23 Per B svarar ELISABET E
    Tack så mycket för dina fina vitsord och ditt förtroende Det har varit roligt att hjälpa dig med dina bostadsaffärer :)
  • Kristin B

2019-07-08

Kristin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Per har under hela försäljningsprocessen agerat proffesionellt samtidigt som han har visat sitt personliga engagemang. Vi är mycket nöjda över att Per lyckats hitta rätt köpare och på det sättet bidragit till en snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-07-08 Per B svarar Kristin B
    Tack för din feedback och tack för ert förtroende att assistera er.
    Glad sommar!

Bra Bemötande
    Snabb Affär Läs mer
  • 2019-05-23

Linnea S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär hjälpte oss att köpa våran drömstuga!
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra rådgivning.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-12

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har sålt en etta.
    Trevligt bemötande av mäklaren från första stund.
    Vi har fått återkommande telefonsamtal och mail om hur försäljningsprocessen har framskridit.
    Vi är mycket nöjda med mäklaren! Läs mer
  • 2019-05-10

Pia Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har via Svensk Fastighetsförmedling Sandviken köpt (radhus)och sålt (lägenhet). Per Nordström har skött båda affärerna och det har fungerat utmärkt. Bra stöd och rådgivning. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-05-04

Mirza B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt en tomt. Tyvärr min kontakt med mäklaren var inte den toppen. Jag själv tvungen ringa några gånger och frågade hur går det med försäljningen. Men sen tycker jag att han skötte hela en väldigt bra sätt. Helheten var mycket bra 👌 Läs mer
  • 2019-04-29

Birgit W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär Nordström, Svensk fastighetsförmedling har sålt min mammas radhuslägenhet.
    Pär bemötte både mig och min mamma på ett väldigt fint, trevligt och ödmjukt sätt.
    Min mamma som är snart 89 år tycker väldigt mycket om honom och han kom till och med och hämtade henne inför kontraktskrivningen.
    Eftersom min mamma hör dåligt så ringde och mejlade han mig allt som hände under försäljningstiden.
    Vi är så nöjda med hans insats vid försäljningen och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • 2019-04-23

Erik Sören Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Per genomförde försäljningen av huset fort och snabbt. Vi och köparna är mycket nöjda.
    Cecilia Läs mer
    2019-04-23 Per B svarar Erik Sören Ö
    Hej och tack för positiv feedback!?
    Trevligt att få hjälpa er.
  • 2019-04-20

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt ett radhus. Proffsigt skött allting. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-06

Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har fått hjälp med att både sälja vårt hus och köpa ett drömhus.
    Mäklaren per bonnevier är både trevlig och väldigt kunnig.
    Han var engagerad, gjorde absolut det som förväntades.
    Vi är helnöjda och kommer att rekomendera svensk fastighetsbyrå i sandviken.
    Jonny Läs mer
    2019-04-07 Per B svarar Jonny K
    Tack Jonny,
    Roligt att få hjälpa Er, nu är det bara flytten kvar???.
    Mvh Per
  • Frida S

2019-04-05

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt min bostad, en radhuslägenhet i en liten by. Blivit mycket bra bemött & haft fantastisk kommunikation.

Väldigt nöjd & tacksam över hela processen som med hjälp av min mäklare var väldigt smidig. Läs mer
  • 2019-04-03

Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt mitt hus och fått mycket bra hjälp och stöd av min mäklare.
    Blivit mycket bra bemött och han har ingett stort förtroende. Läs mer
  • Mats F

2019-04-02

Mats F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Först köpt lägenhet och sedan sålt hus genom Peter. Genom ett kompetent och korrekt uppträdande vid köpet var det enkelt att välja honom som vår mäklare vid försäljningen.
    Vi är oerhört nöjda med hans engagerade insats och sätt att kommunicera med oss. Läs mer
  • Jonna K

2019-03-17

Jonna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevlig, tillgänglig, hjälpsam och en mycket bra guide genom mitt första bostadsköp :) Läs mer
  • 2019-03-16

Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde en bostadsrätt och Peter är lugn, trygg och har den kompetens som behövs. Peter uppfyllde förväntningarna som jag hade genom att vara det stöd jag som säljare behövde ha.
    Överlag är upplevelsen och bemötande väldigt bra. Läs mer
  • 2019-03-08

Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt lägenhet
    Vänligt
    Vänligt bemötande och svar på de frågor jag hade och han levde upp till det Läs mer
  • 2019-02-16

Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde villa 2018 och fick bra stöd och råd genom hela processen. Allt det praktiska fungerade utmärkt och taktiken vi lade upp tillsammans inför försäljningen visade sig stämma bra och vi fick ut mer än vi hade hoppats på inför försäljningen. Prisvärt jämfört med konkurrenternas erbjudande, och med bra kvalitet på foto, text, presentationsmaterial osv. Överlag mycket nöjda Läs mer
    2019-02-16 Per B svarar Staffan S
    Tack Staffan! Roligt att få assistera er, lycka till i nya boendet:) Mvh Per.
  • 2019-02-13

Sören L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vid försäljningen av mitt fritidshus blev jag bemött på bästa sätt av mäklaren som helt levde upp till de förväntningar jag hade på honom och hela försäljningsprocessen från första kontakten till avslutningen har fungerat på bästa sätt. Läs mer
    2019-02-13 Per B svarar Sören L
    Tack Sören! Det har varit ett nöje att vara Er behjälplig, tack för förtroendet.
  • 2019-02-10

Birgitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär Nordström Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss att sälja vår villa i Storvik.
    Pär har varit trevlig, professionell och tillmötesgående.
    Han har presenterat huset på mycket bra sätt, vilket också resulterat i snabb försäljning. En eloge också till fotografen, som tagit så fina bilder. Läs mer
  • 2019-02-08

Leif T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Då vi skulle sälja vår villa i Storvik kontaktade vi Pär Nordström som nu hjälpt oss genomföra försäljningen på bra sätt. Pär är trevlig, professionell och förtroendeingivande.

Presentationen av huset på Hemnet var mycket bra. En eloge också till fotografen som tagit så fina bilder.

Vi skulle gärna anlita Pär Nordström och Svensk Fastighetsförmedling igen om det blev aktuellt. Läs mer
  • 2019-01-09

Mahbod B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    En gemytlig mäklare som sålde min bostadsrätt (tvåa) i centrala Sandviken. Han var snabb, proffsig och knöt ihop säcken för affären på ett mycket tillfredställande sätt!

Peter har en en genuint trevlig och förtroendegivande approach som passar såväl säljare som köpare väl! Läs mer
    2019-01-10 Peter L svarar Mahbod B
    Tack Mahbod för förtroendet och feedbacken.
    Med vänlig hälsning
    Peter Landström
  • Viola D

2018-12-11

Viola D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Allt var bra. Mäklaren visade radhuset noggrant och svarade på de frpgor jag ställde. Läs mer
  • Sven Patrik R

2018-12-08

Sven Patrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    sålde bostadsrätt,
    suverän mäklare, kan sin sak Läs mer
    2018-12-10 Peter L svarar Sven Patrik R
    Tack Patrik för förtroendet att sköta din försäljning och för feedbacken.
    Med vänlig hälsning
    Peter Landström
  • 2018-12-03

Chatarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    sålt ett hus. Mäklaren var mycket intresserade om allt i och kring huset vilket känns tryggt för att göra en visning för spekulanterna. Jättenöjd med allt som gått på smidigaste sätt. Läs mer
  • 2018-11-24

Malin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag blev bemött respektfullt och ansvarsfullt, väldigt trevligt bemött! Vid första mötet med mäklaren kände jag att han ordnar detta snabbt och mycket riktigt så såldes huset fort vilket jag ville. Kan av hela mitt hjärta rekommendera Pär för andra som ska sälja sin bostad. Jag är jätte nöjd! Läs mer
  • 2018-11-10

Thomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde våran 1plans villa allt har varit väldigt smidigt och vi har fått mycket bra bemötande👍
    Vi har anlitat honom flera gånger förut så vi visste vad vi fick. Läs mer
    2018-11-10 Per B svarar Thomas K
    Tack Thomas för förtroendet och feedback!? Mvh Per.
  • 2018-11-04

Ann-Charlotte E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt bostad och fått ett otroligt bra bemötande.
    Bra återkoppling varje vecka. Läs mer
  • 2018-11-01

Kemal A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi ville sälja våran villa.
    Och det gick fort.
    Bra service. Bra kontakt. Bra bemötande. Läs mer
  • 2018-10-29

Nils-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har sålt vårt fritidshus
    Per har i sitt bemötande mot oss varit trevlig och kunnig

Han har visat att han är kunnig och har också visat att han har kännedom om objektet

Våra förväntningar har uppfyllts till fullo och lite till

Sammanfattningsvis kan vi med gott hjärta rekommendera Per som mäklare

Nils-Erik och Ann-katrin Nyström Läs mer
  • 2018-10-27

Andreas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra information och professionellt bemötande. Var ingen stress i visning eller kontrakt signering Läs mer
  • 2018-10-17

Britt Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sommarstuga. Trevligt och bra bemötande.👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Dakhwaz Moheddin H

2018-10-01

Dakhwaz Moheddin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har nyss köpt mitt första hus på ett område som jag bevakat väldigt länge!
    Här med vill jag tacka och rekommendera svensk fastighetsförmedling.
    Ett stort tack till Pär Nordström för ett väldigt proffesionellt arbete och bra memötsnde!! Läs mer
  • 2018-09-27

Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevlig, lätt att ha att göra med.
    Sämre på att återkoppla.
    Lite besviken på att visningarna låg under semestertid så vi inte fick ha anlitad mäklare.
    Men jätte nöjda överlag! Läs mer
  • Eva L

2018-09-25

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har sålt jord- och skogsfastighet.
    Mäklarens bemötande och snabba, korrekta/förklarande svar på mina mail/telefonsamtal kunde inte varit bättre.

Jag är helt nöjd och har mycket stort förtroende för mäklaren och sättet försäljningen hanterats på. Läs mer
    2018-09-27 Peter L svarar Eva L
    Tack Eva för de fina orden. Känns naturligtvis bra att du som säljare har förtroende för mitt arbetssätt.
  • 2018-09-12

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck. Vi förväntar oss att mäklaren är ärlig och kunnig, vilket vi tyckte han var. Har också gett information på ett bra och tydligt sätt. Läs mer
    2018-09-13 Peter L svarar Anders L
    Tack Anders och Lena för de fina orden. Det är skönt att veta att ni som kund känner er trygga i er affär.
  • 2018-09-10

Jonas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Snabb, seriös och kunnig i hantering med oss som säljare men framför allt mot spekulanter och köpare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-10 Peter L svarar Jonas G
    Tack Jonas för den fina rekommendationen. Alltid skönt med en extra boost en måndag morgon.
    Med vänlig hälsning Peter Landström
  • 2018-08-29

Tyko Ingemar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt en lägenhet i brf enen sandviken

Blev mycket bra bemött av mäklaren

Förväntningarna var att lite mera bilder i lägenheten och tider för visningarna uteblev i lokaltidningen! Läs mer
  • 2018-08-21

Berit K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt lägenhet på Promenaden 18 på 35,5 kvadrat 350 000

Sålt Lägenhet på Promenaden 8 på 55 kvadrat 450 000

Kanske inte bästa tid att sälja i juli månad, men försäljningen har gått smidigt och löpt på bra. Endast 2 veckor med dubbla hyror vilket jag uppskattar mycket.
    Har stort förtroende för Peter och känner mej nöjd med både köp och försäljning.

Berit Kvarnlind Läs mer
  • 2018-08-01

Marie Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har fått hjälp att köpa en bostadsrättslägenhet.
    Fick mig att komma tillbaka och köpa lägenhet trots att jag var osäker. Besvarade de frågor jag hade om fastigheten och området där lägenheten låg som gjorde mig trygg när köpet var klart.
    Levde absolut upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2018-07-24

Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra information och kontakt med mäklaren,vid köp av fritidshus.Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-07-13

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde bostadsrätt. Mycket bra samarbete. Snabbt och smidigt, inga konstigheter! Läs mer
  • 2018-07-11

Ann-Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har köpt en villa och vi tycker att bemötande med mäklaren har varit jättebra. Förväntningarna vi hade har blivit uppfyllda då vi fått bra återkoppling från mäklaren. Läs mer
  • 2018-07-07

Ulla Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Det var över förväntan och vi är jätte nöjd 😊 Läs mer

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken