Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken!

Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet.

Svensk fastighetsförmedling har hela 80 års branschkunskap. Det säger ganska mycket om hur kompetenta vi är. Det är få frågor vi inte kan svara på - och vill du så hjälper vi gärna till med hela bostadsaffären.

Läs vad 110 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• 2020-10-12

Mats T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt bostad.
    Som jag förvänta mej.
    Bra att lägga ut/ visa objekt. Läs mer
  • 2020-10-08

Dan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Fick utmärkt hjälp att sälja lägenheten på disans. Läs mer
  • 2020-10-06

Tesfai Measho A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    jag har köpt ett lägenhet ,
    mäklaren är duktig och respektfull person.
    i allmänhet är fastigheten mycket bra och jag är nöjd med lägenheten och priset. Läs mer
  • 2020-10-04

Hanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Fick ett bra intryck av mäklaren. Vi både köpte bostad och sålde bostad via samma mäklaren. Mäklaren kändes erfaren, serös och kunnig i sitt arbete som mäklaren. Läs mer
  • 2020-10-02

Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Peter Landström hjälpte mig sälja min lägenhet där jag inte har haft annat är ett proffsigt, trevligt och ärligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-10-02 Peter L svarar Marcus H
    Tack Marcus för de orden och framförallt tack för förtroendet att få sköta din försäljning.
  • 2020-08-10

Elisabeth U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär hjälpte mig genom ett smidigt arbetssätt, när vi sålde vårt fritidshus. Helt enligt mina förväntningar. Han hade koll och jag kände mig trygg genom hela affären. Rekommenderar Pär vid både köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-08-06

Hans Jesper Leif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt ett vinterbonat fritidshus. Jag blev bemött väldigt bra tycker jag. Jag hade inga speciella förväntningar, men jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-08-03

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Smidigt och snabb försäljning av lägenheten. Mäklaren höll mig underrättad hela tiden. Läs mer
  • Christel G

2020-07-14

Christel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Engagerad och trevlig, tillmötesgående mäklare som jag gärna skulle rekommendera till presumtiva köpare/säljare.

Jag hade förvänta mig engagerad mäklare ej märkvärdig eller överlägsen - vilket man kan uppleva i storstadsregioner.

Mycket nöjd med mitt möte med mäklare hos Svensk Fastighets-
    förmedling i Sandviken. Läs mer
  • Petra L

2020-07-05

Petra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde en villa i Åshammar.
    Blev otroligt bra bemött av vår mäklare Pär som har varit grym från början till slut. Han är kunnig och det har känts tryggt hela vägen. Läs mer
  • Marie Anette L

2020-07-01

Marie Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Dåligt att ta 2.500kr för en värdering som tog ca 10-15 minuter, sen ändå gå efter gammal statestik på området. Trots att många hus sålts för så mycket mer i år 😡 kommer defenitivt INTE anlita er när det är dags för försäljning 😡 Fri värdering?? 😡 Läs mer
  • 2020-06-07

Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevligt och proffesionellt bemötande från alla parter vid husköpet! Snabba svar och aldrig några otydlighet. Läs mer
  • 2020-05-25

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vid köp av fritidsboende har de väl levt upp till mina förväntningar gällande behov av visningstider, mötestider och smidighet för att slutföra affären. Läs mer
  • 2020-05-10

Veronica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vill ha transparens i budgivning! Köpt fastighet men ej fått sett budlistan. Sedan diskussion om fast/lös egendom som borde vara kollat innan försäljning Läs mer
    2020-05-25 Per B svarar Veronica J
    Hej Veronica,
    Då det finns ett villkor med hävningsrätt i ert köpekontrakt så presenteras budlistan vid tillträdet av fastigheten då vi vet att allt har gått i lås som planerat. Angående fast/lös egendom så kommer jag som utlovat att återkomma till er i saken så snart som möjligt. Tack för din feedback.
  • 2020-04-20

Olle H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra mäklare som inger förtroende. Lugn och harmonisk. Läs mer
  • 2020-04-17

Kent H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har sålt en sommarstuga och bemötandet jag fick var bra. Kan bero på att vi känner varann.
    Mäklaren var bra på att förklara hur allt går till, punktlig i de åtaganden han gjort. Läs mer
  • 2020-04-02

Tjelvar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt en sommarstuga. Bra bemötande, smidiga kontakter. Allt perfekt. Läs mer
  • 2020-03-28

Mona F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag känner mig mycket nöjd med sättet jag blivit bemött av mäklaren . Läs mer
  • 2020-03-04

James D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt en villa. Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-21

Ann-catrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt ett hus. Det har gått jätte bra. Kan inte med ord beskriva hur bra allt varit. Super bra mäklare, fick bra känsla direkt.Allt har gått jätte fort som jag ville. Finns inte något att klaga på. Jag ger allt ett toppbetyg det högsta som går.😁😁😁👍 Läs mer
  • 2020-02-14

Sven Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt en fastighet Blev bemöt på ett proffsigt sått Läs mer
  • 2020-02-09

Per Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, vi har bara gott att säga. Läs mer
  • 2020-01-20

Lars H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har fungerat bra med visning och övrigt bemötande Läs mer
  • 2019-12-22

Tobias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Han ingav trygghet och lugn. En stabilitet som jag gärna ser hos en mäklare. Och allt gick jätte smidigt med hus försäljningen. Läs mer
    2019-12-23 Peter L svarar Tobias G
    Tack Tobias för de fina orden och tack för förtroendet att få sköta din försäljning.
    God Jul & Gott Nytt År!
  • 2019-12-18

Joacim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jättebra mäklare, hjälpte mig köpa en lägenhet. Trevlig informativ. Välförtjänad julbonus. Läs mer
    2019-12-23 Peter L svarar Joacim J
    Tack Joacim för din feedback och vad kul att du är nöjd.
    God Jul & Gott Nytt År!
  • 2019-10-27

Lise-Lotte J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har köpt bostad genom en av era mäklare. Han var mkt proffsig, trevlig, hjälpsam, trygg och förtroendeingivande.
    En riktigt serviceminded mäklare med fötterna på jorden som gav oss tid till beslut utan stress och att ”pracka på”.
    Vi rekommenderar Peter Landström till andra. Läs mer
    2019-10-29 Peter L svarar Lise-Lotte J
    Tack för de fina orden och rekommendationen. Glädjer mig att ni som köpare känner er trygg i kanske ert livs största affär.
  • 2019-10-23

Rambod B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra service av Peter. Tydlig och snabb respons med alla typer av frågor för mig som säljare. Pålitlig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-23 Peter L svarar Rambod B
    Tack Rambod för din feedback och tack för förtroendet att sköta din försäljning. Lycka till nu på dina nya äventyr!
  • 2019-09-30

Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpte ett fritidshus och hela processen sköttes kladerfritt av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-24

Olof Gösta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde vår gård i Torsåker
    Mäklaren har varit perfekt under hela säljprocessen
    Alltid tillgänglig på telefon.
    Rekommenderar mäklaren Läs mer
    2019-09-25 Peter L svarar Olof Gösta E
    Tack Olof och Lena för er feedback och framförallt tack för förtroendet att sköta försäljningen av er fantastiskt fina gård.
  • 2019-09-09

Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Svenskfast gav redan från början ett utmärkt och professionellt intryck. Peter var lugn och fick snabbt vårt förtroende. Bra och tydlig information och ett genuint intresse och engagemang gjorde att alla våra förväntningar införlivades och det hela gick snabbt och smärtfritt.Vi rekommenderar varmt Peter och Svenskfast för er som vill ha en bra, sympatisk och professionell mäklare. Läs mer
    2019-09-10 Peter L svarar Hans T
    Tack Hans och Sanela för den fina feedbacken. Och tack för förtroendet att sköta er försäljning, det var ett nöje rakt igenom.
  • 2019-09-02

Josefine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi köpte ett hus via Svensk Fastighetsförmedling och vi är supernöjd med hela affären och speciellt nöjda och glada är vi över bemötandet och den hjälpande handen vi fick av mäklaren! Läs mer
  • 2019-08-29

Dan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt Bostadsrätt. Pär var Tillmötesgående, erfaren och kunnig Läs mer
  • 2019-08-09

Janett J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra info inga konstigheter lätt att förstå. Läs mer
  • Elisabet E

2019-07-23

Elisabet E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag köpte min lägenhet i Sandviken genom Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling. Han var jätteduktig och snabb och jag kände ett stort förtroende för honom direkt. Jag upplevde honom som en mycket lugn och trygg mäklare. Han beskrev försäljningsprocessen mycket tydligt vilket gjorde det enkelt för mig att genomföra.

När jag sedan fick nytt jobb och flyttade till en annan stad så var valet av mäklare en självklarhet. Jag kontaktade Per Bonnevier och han var mycket lätt att få tag på. Han kom snabbt ut för att värdera min lägenhet. Vi kom överens om ett rimligt pris och vips så låg min lägenhet på nätet för snabb spridning. Han valde bra bilder och skrev en tydlig text. Per tog sedan hand om att visa lägenheten och vi fick snabbt in budgivning. Det kändes som att jag inte behövde göra något jobb, han tog hand om allt. Han var lugn och hanterade hela budgivningen mycket klokt och korrekt. Han är även väldigt rolig så hela processen blev enkel och smidig. All kontraktskrivning gick snabbt och det var, som sagt, alltid lätt att få tag på Per och diskutera igenom eventuella frågor. Han är även väldigt noggrann och skräddarsyr kontrakten utifrån situationen.

Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling är en mäklare jag varmt kan rekommendera till alla som vill sälja eller köpa i Gävleborg. Han är alltid trevlig, högst professionell och kompetent. Han visar ett högt personligt engagemang och står stabil när vindarna börjar blåsa. Han är mycket trevlig att jobba med och ger alltid ett bra bemötande. Han är så grundad och känner till marknaden i Gävleborg extremt väl.

Jag är extremt nöjd med det jobb han har gjort för mig både med att köpa och sälja lägenhet åt mig. Hela processen har varit enkel och trivsam tack vare Pers kunnighet. Läs mer
    2019-07-23 Per B svarar Elisabet E
    Tack så mycket för dina fina vitsord och ditt förtroende Det har varit roligt att hjälpa dig med dina bostadsaffärer :)
  • Kristin B

2019-07-08

Kristin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Per har under hela försäljningsprocessen agerat proffesionellt samtidigt som han har visat sitt personliga engagemang. Vi är mycket nöjda över att Per lyckats hitta rätt köpare och på det sättet bidragit till en snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-07-08 Per B svarar Kristin B
    Tack för din feedback och tack för ert förtroende att assistera er.
    Glad sommar!

Bra Bemötande
    Snabb Affär Läs mer
  • 2019-05-23

Linnea S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär hjälpte oss att köpa våran drömstuga!
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra rådgivning.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-12

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har sålt en etta.
    Trevligt bemötande av mäklaren från första stund.
    Vi har fått återkommande telefonsamtal och mail om hur försäljningsprocessen har framskridit.
    Vi är mycket nöjda med mäklaren! Läs mer
  • 2019-05-10

Pia Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har via Svensk Fastighetsförmedling Sandviken köpt (radhus)och sålt (lägenhet). Per Nordström har skött båda affärerna och det har fungerat utmärkt. Bra stöd och rådgivning. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-05-04

Mirza B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt en tomt. Tyvärr min kontakt med mäklaren var inte den toppen. Jag själv tvungen ringa några gånger och frågade hur går det med försäljningen. Men sen tycker jag att han skötte hela en väldigt bra sätt. Helheten var mycket bra 👌 Läs mer
  • 2019-04-29

Birgit W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Pär Nordström, Svensk fastighetsförmedling har sålt min mammas radhuslägenhet.
    Pär bemötte både mig och min mamma på ett väldigt fint, trevligt och ödmjukt sätt.
    Min mamma som är snart 89 år tycker väldigt mycket om honom och han kom till och med och hämtade henne inför kontraktskrivningen.
    Eftersom min mamma hör dåligt så ringde och mejlade han mig allt som hände under försäljningstiden.
    Vi är så nöjda med hans insats vid försäljningen och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
  • 2019-04-23

Erik Sören Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Per genomförde försäljningen av huset fort och snabbt. Vi och köparna är mycket nöjda.
    Cecilia Läs mer
    2019-04-23 Per B svarar Erik Sören Ö
    Hej och tack för positiv feedback!?
    Trevligt att få hjälpa er.
  • 2019-04-20

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt ett radhus. Proffsigt skött allting. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-06

Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi har fått hjälp med att både sälja vårt hus och köpa ett drömhus.
    Mäklaren per bonnevier är både trevlig och väldigt kunnig.
    Han var engagerad, gjorde absolut det som förväntades.
    Vi är helnöjda och kommer att rekomendera svensk fastighetsbyrå i sandviken.
    Jonny Läs mer
    2019-04-07 Per B svarar Jonny K
    Tack Jonny,
    Roligt att få hjälpa Er, nu är det bara flytten kvar???.
    Mvh Per
  • Frida S

2019-04-05

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt min bostad, en radhuslägenhet i en liten by. Blivit mycket bra bemött & haft fantastisk kommunikation.

Väldigt nöjd & tacksam över hela processen som med hjälp av min mäklare var väldigt smidig. Läs mer
  • 2019-04-03

Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt mitt hus och fått mycket bra hjälp och stöd av min mäklare.
    Blivit mycket bra bemött och han har ingett stort förtroende. Läs mer
  • Mats F

2019-04-02

Mats F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Först köpt lägenhet och sedan sålt hus genom Peter. Genom ett kompetent och korrekt uppträdande vid köpet var det enkelt att välja honom som vår mäklare vid försäljningen.
    Vi är oerhört nöjda med hans engagerade insats och sätt att kommunicera med oss. Läs mer
  • Jonna K

2019-03-17

Jonna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevlig, tillgänglig, hjälpsam och en mycket bra guide genom mitt första bostadsköp :) Läs mer
  • 2019-03-16

Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde en bostadsrätt och Peter är lugn, trygg och har den kompetens som behövs. Peter uppfyllde förväntningarna som jag hade genom att vara det stöd jag som säljare behövde ha.
    Överlag är upplevelsen och bemötande väldigt bra. Läs mer
  • 2019-03-08

Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Köpt lägenhet
    Vänligt
    Vänligt bemötande och svar på de frågor jag hade och han levde upp till det Läs mer

Köpmangatan 10B, 811 39 Sandviken