Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken!

Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet.

Svensk fastighetsförmedling har hela 80 års branschkunskap. Det säger ganska mycket om hur kompetenta vi är. Det är få frågor vi inte kan svara på - och vill du så hjälper vi gärna till med hela bostadsaffären.

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• Ted A
    Ted A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mycket bra mäklare. Bra dialog mellan oss och mäklaren . Den bästa tänkbara mäklare man kan få.Kunnig mm.Utmärkt alltså på alls sätt Läs mer
  • Karin Agneta F
    Karin Agneta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevligt och trovärdigt bemötande. Mycket engagerande och hon återkopplade till oss enl överenskommelse. Läs mer
  • Ann-sofie F
    Ann-sofie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi hade Patricia, allt va bra, hon är duktig på att förklara om allt som har med husförsäljning göra. Trevlig, naturlig och duktig mäklare.
    Skulle lätt välja henne igen.
    Det ända som skulle kunna bli bättre är kontakten, även om försäljningen står still. Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra bemötande och stort kunnande i ämnet. Rekommenderar varmt henne för både försäljning och köp av bostad. Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande. Mina förväntningar? Försäljaren motsvarade mina förväntningar. Tillmötesgående. Tror på försäljning. Lyssnade och visade positivt till idén. Vid möten med intresserade anlände mäklaren i några fall alldeles försent till mötet.
    Jag förstår inte varför vi måste lämna bostaden, Mäklaren kunde ha bett oss att ordna med "fika".
    Skyltar "till Salu" uppsattes efter påpekande. Grannar hade svårt att hitta vår försäljning. Hemnet är nog bra om alla behärskat modellen.
    Vid kontraktskrivning möttes vi av bra genomgång, med löfte om stöd vid deklaration.
    Positivt. Fotografering och "styling" OK, MEN det var stora krav på undanplockning av det som normalt finns i ett hem.
    Mäklaren har löst sin uppgift,första visniing 6 november, köpekontrakt 6 dec.
    Roland Lundén Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra och trevlig mäklare. Patricia på Svensk Fastighets Förmedling. Läs mer
  • Jens R
    Jens R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande av en intresserad mäklare. Upplevelsen generellt är att allt sköttes professionellt. Kontakten/informationen vid budgivningen hade dock kunnat varit tätare. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren visade uppriktigt intresse för huset och gav väldigt bra support under hela affären. Rekommenderas helt klart. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande från början trots att mäklaren inte kom ihåg förslager på arvode efter första mötet.

Bra dialog också inför första visning och hur vi skulle gå tillväga då vi fick in ett högt bud med vissa krav på mig som säljare.

Sen blir det tyvärr som med de flesta mäklare när kontraktet är skrivet. Svårt att få svar på frågor, man försvinner liksom som kund. Det är precis som med bilhandlare.
    Jag blev tvungen att skriva mail med kvittens för att få svar.

Det är svårt när man inte orkar hålla i dessa affärer själv och mäklarna, generellt alltså, tar obscena arvoden.

Min kritik är alltså lika mycket mot Svensk Fastighetsförmedling som mot mäklarbranschen.

Ett rimligt arvode skulle ligga mellan 20 - 30 000 kr. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Proffsigt bemötande, väldigt informativ och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Nadja N
    Nadja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sallt fungerade smidigt från början till slut. Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Väldigt bra mäklare Per Nordström....skötte allt väldigt bra Läs mer
  • Peter  S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi upplevde Pär som en mycket bra mäklare vid den första kontakten vi fick som var vid en försäljning av ett annat objekt som vi var och tittade på.
    Under hela försäljningstiden tyckte vi att allt flöt på som det skulle och de personer som anlitades för besiktning och energideklaration gjorde ett bra arbete.
    Tyckte Pär skötte sitt jobb som mäklare på ett alldeles utmärkt sätt och kan rekommendera honom. Läs mer
  • Clementina L
    Clementina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Hon är en trevlig och skicklig mäklare. Bra kommunikation och konstruktiv i ordning. Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren var Positiv, hjälpsam och kunnig. Fick bra råd angående min försäljning av bostad. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett positivt bemötande och ett arbete som förväntas av mig som kund. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett gott intryck från första början.
    Samt väldigt bra information under hela processen
    Christer Bergström Läs mer
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag är mycket nöjd med både försäljningen av min lägenhet och pågående köp av vårt hus. Patricia känns som en mycket duktig mäklare och som förklarade allt på ett mycket begripligt sätt.. mvh Micke Läs mer

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken