Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• Magnus M
    Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren visade uppriktigt intresse för huset och gav väldigt bra support under hela affären. Rekommenderas helt klart.
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande från början trots att mäklaren inte kom ihåg förslager på arvode efter första mötet.

Bra dialog också inför första visning och hur vi skulle gå tillväga då vi fick in ett högt bud med vissa krav på mig som säljare.

Sen blir det tyvärr som med de flesta mäklare när kontraktet är skrivet. Svårt att få svar på frågor, man försvinner liksom som kund. Det är precis som med bilhandlare.
    Jag blev tvungen att skriva mail med kvittens för att få svar.

Det är svårt när man inte orkar hålla i dessa affärer själv och mäklarna, generellt alltså, tar obscena arvoden.

Min kritik är alltså lika mycket mot Svensk Fastighetsförmedling som mot mäklarbranschen.

Ett rimligt arvode skulle ligga mellan 20 - 30 000 kr.
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Proffsigt bemötande, väldigt informativ och lätt att få kontakt med.
  • Nadja N
    Nadja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sallt fungerade smidigt från början till slut.
  • Anette G
    Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Väldigt bra mäklare Per Nordström....skötte allt väldigt bra
  • Peter  S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi upplevde Pär som en mycket bra mäklare vid den första kontakten vi fick som var vid en försäljning av ett annat objekt som vi var och tittade på.
    Under hela försäljningstiden tyckte vi att allt flöt på som det skulle och de personer som anlitades för besiktning och energideklaration gjorde ett bra arbete.
    Tyckte Pär skötte sitt jobb som mäklare på ett alldeles utmärkt sätt och kan rekommendera honom.
  • Clementina L
    Clementina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Hon är en trevlig och skicklig mäklare. Bra kommunikation och konstruktiv i ordning.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren var Positiv, hjälpsam och kunnig. Fick bra råd angående min försäljning av bostad.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett positivt bemötande och ett arbete som förväntas av mig som kund.
  • Christer B
    Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett gott intryck från första början.
    Samt väldigt bra information under hela processen
    Christer Bergström
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag är mycket nöjd med både försäljningen av min lägenhet och pågående köp av vårt hus. Patricia känns som en mycket duktig mäklare och som förklarade allt på ett mycket begripligt sätt.. mvh Micke

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken