Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken!

Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet.

Svensk fastighetsförmedling har hela 80 års branschkunskap. Det säger ganska mycket om hur kompetenta vi är. Det är få frågor vi inte kan svara på - och vill du så hjälper vi gärna till med hela bostadsaffären.

Läs vad 32 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• Jörgen L
    Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    En mycket komplett och bra mäklare, ( har haft mycket kontakt med olika mäklare under åren) Ett vänligt och väl bemötande samt mycket god information under hela händelseförloppet. Läs mer
  • Lars Olov N
    Lars Olov N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt villa I Sandviken.
    Bra bemötande och upplägg mers rutiner.
    Stegvis .
    Planerde marknadsföring I flera steg, detta blev tyvärr inte fallet. Det kändes lite stressigt genomförande.
    Bra slutfas av genomförandet, gav ett fullt godkänt resultat. Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Har köpt en mindre bostad i samma förening där jag och min hustru innehade en trea som samtidigt gick till försäljning . Mötet med mäklaren inför både köp och försäljning får högsta betyg hans sätt att hålla oss informerade känns tryggt. Nu håller vi tummarna för ett bra avslut för alla parter. Läs mer
    2018-06-20 Peter L svarar Bengt W
    Tack för dem trevliga orden. Nu kör vi på med er försäljning.
  • Lars Johan M
    Lars Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt ett litet Torp, för att senare bygga ut.
    Per är nog den mäklaren jag hittils träffats som är så lätt att ha och göra med, det gick väldigt smidigt och snabbt. Riktigt trevlig. Läs mer
    Per B gillar detta
  • Lars Allan N
    Lars Allan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra bemötande och proffesionellt. Läs mer
  • Ann-Christin N
    Ann-Christin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålt bostadsrätt i Sandviken på Promenaden.
    Blev mycket positivt bemött och väl omhändertagen vid försäljningen. Blev informerad vid budgivning och även vid kontraktsskrivningen.
    Kan varmt rekommendera honom
    Till andra som står inför försäljning Läs mer
  • Tord L
    Tord L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har sålt min villa i Storvik med hjälp av Per Bonnevier, Svensk Fastighetsförmedling. Han har organiserat försäljningen och gett goda råd samt gett all den hjälp jag har förväntat mig varför jag varmt kan rekommendera honom. Läs mer
    Per B gillar detta
  • Helena N
    Helena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde en lägenhet.
    Allt gick snabbt ch smidigt från start till försäljning.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde vårt radhus i Sandviken. Vi fick bra kontakt med mäklaren Pär som var lugn och saklig. Lovade inget han inte kunde hålla! Men levererade mer! Vi rekommenderar honom och svensk Fastighetsförmedling!
    Tack för kanon bra hjälp
    Björn & Laila Läs mer
  • Bhupathi R
    Bhupathi R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Såld lägenheter och bra tjänst Läs mer
  • Patrick H
    Patrick H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi sålde vår villa i Järbo och fick väldigt bra stöd och hjälp av vår mäklare Emma. Hon är otroligt skötsam, effektiv och duktig mäklare som dessutom är genuint trevlig.

Emma hjälpte även till bra genom att informera och att svara på alla frågor vi hade före, under och även efter försäljningen vilket kändes väldigt skönt.

Tyvärr har vi nu flyttat från området, men hade vi bott kvar så hade Emma varit det självklara valet för framtida försäljningar. Läs mer
  • Suzanna  L
    Suzanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag har köpt ett radhus men var inte skälv med på visningen utan mina föräldrar men de fick ett väldigt trevligt o tryggt bemötande så jag känner mig trygg i denna för mig lite ovanliga situation. Läs mer
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mycket bra bemötande Otroligt kunnig bra att prata med Fick den hjälp ja ville ha Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sålde lägenhet.
    Ointresserad, oengagerad och slarvig.
    La ingen energi på annonsen som var full av slarvfel som jag fick korrigera och missade relevant info. Läs mer
  • Ted A
    Ted A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mycket bra mäklare. Bra dialog mellan oss och mäklaren . Den bästa tänkbara mäklare man kan få.Kunnig mm.Utmärkt alltså på alls sätt Läs mer
  • Karin Agneta F
    Karin Agneta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Trevligt och trovärdigt bemötande. Mycket engagerande och hon återkopplade till oss enl överenskommelse. Läs mer
  • Ann-sofie F
    Ann-sofie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi hade Patricia, allt va bra, hon är duktig på att förklara om allt som har med husförsäljning göra. Trevlig, naturlig och duktig mäklare.
    Skulle lätt välja henne igen.
    Det ända som skulle kunna bli bättre är kontakten, även om försäljningen står still. Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Otroligt bra bemötande och stort kunnande i ämnet. Rekommenderar varmt henne för både försäljning och köp av bostad. Läs mer
  • Roland L
    Roland L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande. Mina förväntningar? Försäljaren motsvarade mina förväntningar. Tillmötesgående. Tror på försäljning. Lyssnade och visade positivt till idén. Vid möten med intresserade anlände mäklaren i några fall alldeles försent till mötet.
    Jag förstår inte varför vi måste lämna bostaden, Mäklaren kunde ha bett oss att ordna med "fika".
    Skyltar "till Salu" uppsattes efter påpekande. Grannar hade svårt att hitta vår försäljning. Hemnet är nog bra om alla behärskat modellen.
    Vid kontraktskrivning möttes vi av bra genomgång, med löfte om stöd vid deklaration.
    Positivt. Fotografering och "styling" OK, MEN det var stora krav på undanplockning av det som normalt finns i ett hem.
    Mäklaren har löst sin uppgift,första visniing 6 november, köpekontrakt 6 dec.
    Roland Lundén Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra och trevlig mäklare. Patricia på Svensk Fastighets Förmedling. Läs mer
  • Jens R
    Jens R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande av en intresserad mäklare. Upplevelsen generellt är att allt sköttes professionellt. Kontakten/informationen vid budgivningen hade dock kunnat varit tätare. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren visade uppriktigt intresse för huset och gav väldigt bra support under hela affären. Rekommenderas helt klart. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Bra bemötande från början trots att mäklaren inte kom ihåg förslager på arvode efter första mötet.

Bra dialog också inför första visning och hur vi skulle gå tillväga då vi fick in ett högt bud med vissa krav på mig som säljare.

Sen blir det tyvärr som med de flesta mäklare när kontraktet är skrivet. Svårt att få svar på frågor, man försvinner liksom som kund. Det är precis som med bilhandlare.
    Jag blev tvungen att skriva mail med kvittens för att få svar.

Det är svårt när man inte orkar hålla i dessa affärer själv och mäklarna, generellt alltså, tar obscena arvoden.

Min kritik är alltså lika mycket mot Svensk Fastighetsförmedling som mot mäklarbranschen.

Ett rimligt arvode skulle ligga mellan 20 - 30 000 kr. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Proffsigt bemötande, väldigt informativ och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Nadja N
    Nadja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Sallt fungerade smidigt från början till slut. Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Väldigt bra mäklare Per Nordström....skötte allt väldigt bra Läs mer
  • Peter  S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Vi upplevde Pär som en mycket bra mäklare vid den första kontakten vi fick som var vid en försäljning av ett annat objekt som vi var och tittade på.
    Under hela försäljningstiden tyckte vi att allt flöt på som det skulle och de personer som anlitades för besiktning och energideklaration gjorde ett bra arbete.
    Tyckte Pär skötte sitt jobb som mäklare på ett alldeles utmärkt sätt och kan rekommendera honom. Läs mer
  • Clementina L
    Clementina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Hon är en trevlig och skicklig mäklare. Bra kommunikation och konstruktiv i ordning. Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Mäklaren var Positiv, hjälpsam och kunnig. Fick bra råd angående min försäljning av bostad. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett positivt bemötande och ett arbete som förväntas av mig som kund. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Ett gott intryck från första början.
    Samt väldigt bra information under hela processen
    Christer Bergström Läs mer
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
    Jag är mycket nöjd med både försäljningen av min lägenhet och pågående köp av vårt hus. Patricia känns som en mycket duktig mäklare och som förklarade allt på ett mycket begripligt sätt.. mvh Micke Läs mer

Köpmangatan 10 B, 811 39 Sandviken