Svensk Fastighetsförmedling Säter

Svensk Fastighetsförmedling Säter

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Säter!

Lockar det med lugn och landsbygd? Här hos oss i natursköna Säter finner du det största mäklarföretaget i Dalarna, med hela 18 anställda som ansvarar för fem kommuner. Våra duktiga mäklare har inte bara koll på bostadsbranschen utan även på Säter som ort och kan hjälpa dig vare sig du är ute efter en villa eller en bostadsrätt.

Här kan du få hjälp med hela processen! Från värdering till försäljning eller köp. Vad du än letar efter hjälper våra mäklare till så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 99 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Säter 2

• köpte sin stuga med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-06-22
    Trevligt och professionellt bemötande!
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-06-19
    Vi fick ett bra bemöta av mäklaren, vi upplevde henne mycket profitionell i sin roll . Huset blev sålt och under försäljningsperioden fick vi löpande återkoppling från mäklaren.
    Bra jobbat
    Jag hoppas ni kommer att trivas i eran nya lägenhet när det blir dags! Tack för fint samarbete och ert tålamod. Maria Björkman
  • Annica L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-06-16
    Hade velat ha åtminstone priset som hon satt i utgångsbud annars är jag nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-06-07
    Jag har både köpt och sålt lägenhet inom loppet av en månad, två stycken otroligt snabba och smidiga affärer! Jättetrevlig och duktig mäklare!
    Tack! Hoppas allt går bra med flytten nu och att du kommer trivas i ditt nya boende! Ha en fin sommar. Maria Björkman
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Långshyttan
    2021-05-21
    Sålt fritidshus. Bra bemötande. Ordnade det datum vi ville ha för visning. Vettigt utgångspris. Rekommenderade "rätt" köpare fast det inte var högsta budet. Kunde fått problem annars. Vi är nöjda och återkommer gärna om vi ska sälja en annan gång.
    Ni fick en bra köpare och hoppas ni får en fin sommar, bra samarbete ;-) Maria Björkman
  • Svein D
    2021-05-20
    Positiv, velinformert og oppdatert. Behagelig personlighet.
    Tack Svein, ni har köpt ett vackert hus och jag hoppas ni får njuta av både hus och område när det blir dags. Maria Björkman
    • By Kyrkby
    2021-05-12
    Proffisionell tydlig och förklarar på ett bra sätt.
    Rekommenderar henne alla dagar i veckan.
    Tack Anders! Lycka till med ert nya boende. Maria Björkman
  • Annica L
    2021-05-06
    Bara plus från mej allt funkade bra och smidigt
    • Stora Skedvi
    2021-05-05
    Vi har sålt en villa på landet
    En mycket kunnig och trevlig mäklare.
    Hon uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Vi är väldigt nöjda med henne.
    Hon värderade vårt hus hösten2018, och
    vi kände att vi ville anlita henne i framtiden.
    Tack! Väldigt bra affär och smidig, hoppas ni kommer trivas i erat nya boende. Maria Björkman
  • sålde sin bostad med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-05-05
    Vi har sålt en sommarstuga . Mycket bra bemötande med energi och bra mäklare.
    Tack! Hoppas det går bra med era projekt nu och att ni får en fin sommar med mycket sol. Maria Björkman
  • köpte sin bostad med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-05-04
    Köpt ett fritidshus och Maria skötte allt perfekt och snabbt 👍👍👍
    Hoppas ni ska trivas i erat nya fritidshus och att det blir en bra sommar med mycket fisk :-) Maria Björkman
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2021-04-30
    Köpt hus, bra bemötande men kunde varit lite mer aktiv mot mig som köpare. Lite mer uppdateringar under budgivningen och efter. Men trevlig och proffsig hjälp.
    2021-04-22
    Trevlig och proffsig! Maria har alla goda egenskaper som mäklare och gjorde försäljning av stugan smidig och snabb
    Tack Esbjörn för den fina samarbetet och lycka till med erat nya projekt! Maria Björkman
  • köpte en tomt med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-04-13
    Köpte en tomt. Trevligt bemötande, bra kommunikation.
  • sålde sin bostad med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    • Gustafs
    2021-04-09
    Vi sålde vår nybyggda hästgård med sjötomt.
    Victoria har svarat på våra frågor som dykt upp och varit ett bra bollplank. Vi kan rekommendera Victoria till Er som vill sälja er fastighet.
    2021-04-08
    Träffat Maria genom fastigheter vi tittat på för köp.
    Maria är en mycket behaglig person och de känns som hon vill både köpare och säljarens bästa.
    Mycket bra bemötande och professionell.
    Tack, snälla! Det är just så jag försöker jobba. Ha en fin helg. Mvh/ Maria Maria Björkman
  • köpte sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-04-07
    Har köpt en villa genom Victoria och hon har varit professionell och trevlig i alla möten och diskussioner, och levt upp till samtliga förväntningar på en erfaren mäklare.
    2021-03-24
    Kunnig och trevlig när hon förmedlade den villa som jag och min sambo köpt i Säter
  • sålde sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    • Gustafs
    2021-03-20
    Fått bra stöd och support vid försäljningen av mitt hus. Blev bra bemött och hon var alltid tillgänglig. Kände mig trygg med Victoria!
    Tack för din fina rekommendation Anna! Victoria Ohlsson
  • Marie L
    • Långshyttan
    2021-03-04
    Maria Björkman är en ypperlig Mäklare. Hon hjälpte oss igenom varje steg i försäljningen av ett dödsbo.
    Vid minsta undran fick vi svar.
    Vi kan absolut rekommendera Maria till andra som ska sälja sin fastighet.
    Tack Marie för dom fina orden, ha en fin dag så hörs vi snart igen! Maria Björkman
    2021-02-03
    Jag har sålt min lägenhet, en etta. Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare och hon har skött allt jättebra. Min mäklare levde helt upp till mina förväntningar och hon gjorde ett toppen jobb med min lägenhet. Om fler tillfällen dyker upp då jag behöver mäklare så kommer jag att anlita henne igen.
    Tack, lycka till med erat nya boende :-) Maria Björkman
    2021-02-01
    Sålt ett hus , varit bra möte
    Tack Pernilla, Lycka till med nya boendet! Maria Björkman
    2021-01-06
    Victoria Ohlsson på Svedfast i Säter utstrålar energi, är kunnig, pragmatisk och ffa effektiv.
    Hon förklarar saker på ett enkelt och koncist sätt vilket inger förtroende.
    Jag sålde min gård som varit i familjen sedan slutet 1500-talet och jag kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare. Victoria slutförde affären på ett sätt som med marginal överträffade mina förväntningar när det gäller genomförande och min fastighets slutpris.
    MP
    2020-12-14
    Inga konstigheter, allt flöt på bra.
    2020-12-10
    Sålt vårt hus. Ett mkt proffesionellt bemötande. Mäklaren har tillfullo uppfyllt våra förväntningar i form av kunskaper, ordning o reda.
    Vi är mkt nöjda.
    Tusen tack,! Och stort lycka till med erat nya äventyr🌺 Maria Björkman
    2020-12-01
    Sålt gård.
    Tacksam över att mäklaren bistått med råd och guidning.
    2020-10-22
    Snabbt och trevligt bemötande. Duktig på förklara.
    2020-09-19
    Trevligt bemötande från mäklare samt snabba besked!
    2020-09-16
    Jag har sålt min Sommarstuga.

Mycket bra bemöttande, professionellt .

Jag trodde att jag skulle få lite mer pengar men så här i efterhand, är vi mycket nöjda.
    Mäklaren gjorde sitt bästa. Vi uppskattar det.

Jag och min fru tyckte att det gick fort att sälja vår sommarstuga som vi önskade från början. Det var en bra affär, tycker vi.
    2020-09-16
    Min man och jag sålt vår sommarstuga.

Mitt första bemötande var positivit. Jag tyckte om hennes sätt att vara: lyssnande och svarade tydligt på alla mina frågor.

Vi trodde kanske att vi skulle få mer men så här i efterhand är vi nöjda.

Det var som en dröm, vi kunde inte tro att det gick så fort att sälja vår sommarstuga.
    Vad roligt att ni känner er nöjda! Tack och ha det så fint nu. Maria Björkman
    2020-09-07
    Mäklaren har skött sig väldigt bra, svarat på de frågor vi ställt och hjälpt oss att äntligen köpa ett hus 😊
    2020-06-28
    Köpte villa i Hedemoratrakten. Bra och trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb för både köpare och säljare.
    Tack Thomas! Ha en riktigt fin sommar🌸 Maria Björkman
    2020-06-20
    jag har sålt en sommarstuga är helnöjd
    Tack så mycket! Ha en härlig sommar 🌸 Maria Björkman
    2020-06-04
    vid vårt köp av Bobergsvägen 9 så upplever vi Maria som mycket sakligt, ger snabba svar, och är mycket trevlig. Full poäng till henne
    Tack för dom fina orden, vi ses snart igen🌺 Maria Björkman
    2020-05-17
    Sålde lägenhet. Bra och proffsigt bemötande. Snabbt och smidigt med försäljningen.
    Tack, hoppas vi nu hittar ett fint hus åt dig🌸 ha en fin sommar! Med vänlig hälsning, Maria Maria Björkman
    2020-05-06
    Köpt en lägenhet i Hedemora.
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklarens, helt enligt mina förväntningar, mycket professionellt och trevligt.
    Tack Stig för dom trevliga orden! Hoppas du kommer och trivas i din fina lägenhet. Maria Björkman
    2020-04-29
    Jag har sålt min bostad, en villa.
    Väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att det skulle bli en snabb försäljning men det drog ut lite på tiden pga corona.. Tycker dock att återkopplingen från mäklaren var lite dålig, jag fick inte veta riktigt vad som var på gång.
    Överlag ger jag ett högt betyg 😀
    Tack för din recension Maria. Jag tar till mig av kritiken, det är inte alltid lätt att återkoppla när det inte händer något konkret, men jag tar det till mig inför framtida försäljningar. Maria Björkman
  • Tony J
    skrev om Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2020-04-10
    Vår husförsäljning sköttes exemplariskt av mäklaren. Vi är mycket nöjda med hennes jobb 😀
    Tusen tack Tony! Det var en mycket trevlig försäljning att få hjälpa till med! Victoria Ohlsson
    2020-03-29
    Har sålt en villa med sjöutsikt med bra hjälp av mäklare.
    Tack! Smidigt och bra sammarbete🌸 Maria Björkman
    2020-03-21
    Köpt lägenhet, bra och trevlig mäklare som var tydlig vad som komma skall, mäklaren tog bra i uppgiften och var duktig på att vidarebefordra information.
    Tack för en fin rekommendation Emil! Hoppas du trivs i lägenheten. Victoria Ohlsson
    2020-03-20
    Har köpt en villa. Mycket bra bemötande. Mäklaren var bra.
    2020-03-11
    Håller på att sälja ett hus. Mäklaren är kunnig, engagerad och förtroendeingivande, en bra och trevlig person. Har inget dåligt att säga om henne. Kan rekommendera henne till de som söker en mäklare för att sälja en egendom.
    2020-03-08
    snabb och smidig försäljning av mina föräldras villa
    Tack för förtroendet Thomas! Jag hoppas att dina föräldrars flytt går smidigt! Victoria Ohlsson
    2020-02-24
    Victoria mötte alla våra behov och gjorde hela affären smidig!
    Tack för en fin rekommendation. Och vad kul att du äntligen fick se huset du köpt också! ;-) Nu väntar det roliga för er med renovering och att sätta er egen prägel på huset. Victoria Ohlsson
    2020-02-23
    Vi har köpt en villa. Vi fått väldigt bra bemötande av mäklaren. Lätt att få kontakt med.
    Så glad jag är att ni fastnade för detta huset! Tack för en fin rekommendation. Victoria Ohlsson
    2020-02-13
    Vi hittade ett fritidshus på Hemnet. Mäklaren gav oss bra hjälp med visning och svar på frågor. En mäklare som ser både säljarens och köparens behov med flexibilitet och affärskänsla.
    Tusen tack för er fina rekommendation Björn! Jag ser fram emot att komma förbi igen och titta när ombyggnationen är klar! Ta det lugnt i backen! Victoria Ohlsson
    2020-01-29
    Tycker bara att del totalt samlade intrycket från 1 kontakt och vidare har varit föredömligt har fullt förtroende för domm
    Tack Anders och för bra samarbete, lycka till så ses vi snart igen. 🌸 Maria Björkman
    2020-01-29
    Köpte villa i Säter. Tycker att mäklaren bemötte oss bra, men att det var viss brist i kommunikationen då hon reste bort och inte berättade detta för varken oss eller säljaren. Men som helhet bra.
    2019-12-12
    Bra bemötande, service och återkoppling av Victoria Ohlsson vid köp av Verkstadsgatan 24
    Tack Hanna! Ser fram emot att få se huset efter er handpåläggning! Victoria Ohlsson
    2019-12-11
    Sålt vårt kedjehus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren.