Svensk Fastighetsförmedling Säter

Svensk Fastighetsförmedling Säter

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Säter!

Lockar det med lugn och landsbygd? Här hos oss i natursköna Säter finner du det största mäklarföretaget i Dalarna, med hela 18 anställda som ansvarar för fem kommuner. Våra duktiga mäklare har inte bara koll på bostadsbranschen utan även på Säter som ort och kan hjälpa dig vare sig du är ute efter en villa eller en bostadsrätt.

Här kan du få hjälp med hela processen! Från värdering till försäljning eller köp. Vad du än letar efter hjälper våra mäklare till så att du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Säter 2

• sålde sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trött och utan kunskap om vad en husförsäljning innebär valde jag Sv Fastighetsförmedling, efter att ha fått en grundlig beskrivning av själva processen och olika kostnader. Jag har blivit bemött med proffessionell kompetens, erfarenhet, tillgänglighet och som jag uppfattar det en lyhördhet med avvägningar mellan både säljarens och köparens önskningar och behov. Jag är nöjd!
  • köpte sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande från Maria och fick hjälp med de frågor vi hade i samband med visning och under budgivningen.
    Tack Johan hoppas ni ska trivas i erat fina torp! Maria Björkman
  • köpte sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-06-29 Verifierad kund
    Victoria var tillgänglig, tillmötesgående och hjälpsam! Kontaktbar även utanför kontorstider. Hon var ett bra stöd till oss i vår hus-resa!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Sakkunnig och proffsig i sitt arbete.
  • Peter W
    2022-06-22 Verifierad kund
    Social, kunnig, proffesionell. Gick igenom processen för både säljare och köpare på ett förklarande, begripligt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-17 Verifierad kund
    Duktig mäklare med gott bemötande och som har god kännedom om bostadsmarknaden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Stjärnsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Utmärkt! Inga problem alls, svarade snabbt. Väldigt professionellt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bara positivt blivit bra bemött på alla sätt. Inget krångel
    2022-06-06 Verifierad kund
    Troligtvis bästa mäklaren i hela Dalarna!
    Trevlig, ambitiös, och väldigt professionell. Kan verkligen varmt
    rekommendera henne
    2022-06-03 Verifierad kund
    Victoria har varit engagerad från början till slut. Bra återkoppling på våra frågor och hon har även ett trevligt bemötande, vilket gör att vi har kännt en trygghet som säljare.
    Mindre nöjda med återkoppling från Anticimex angående våra frågor efter besiktningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och alla högt ställda förväntningar uppfylldes !
    Jag har en mycket positiv upplevelse av den försäljning som genomförts ! Jag kan varmt rekommendera denna fastighetsmäklare !
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta och fick del av den informationen som var intressant för oss. Vi vick en tydlig beskrivning av bostaden. Vi hade inte så mycket förväntningar faktiskt, vi ville mest bara kika ifrån början, men huset var verkligen det vi sökte och vi fick information om att säljaren ville ha en snabb affär så vi slog till.

Sammanfattningsvis så hade vi en jättebra upplevelse, av hela husköpet.
    Mäklaren hav varit mycket hjälpsam och gett oss information på ett enkelt och bra sätt.
    Tack för dina fina ord Ida, vad kul att ni kom på visningen och att huset var precis vad ni sökte efter. Ibland är det slumpen som avgör. :-) Victoria Ohlsson
    • Långshyttan
    2022-05-04 Verifierad kund
    Maria gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av huset. Det gick snabbt och smidigt. Hon är glad, positiv och vänlig. Skulle absolut anlita henne igen.
    Tack! Hoppas allt löser sig för dig nu och att du får ett nytt fint hem snart. Maria Björkman
    2022-04-29 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande.
    Trevlig och glad
    Tack för din fina recension! Det har varit trevligt att få hjälpa till att sälja ert hus. Victoria Ohlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående. Motsvarade mina förväntningar med råge.
    Tack för det Lise! Det var trevligt att få hjälpa dig hitta ny bostad. Victoria Ohlsson
    2022-04-21 Verifierad kund
    Maria är en jättebra mäklare, väldigt trevlig och omtänksam person. Alltid lätt att ha att göra med, aldrig nå krångel eller problem. Och skulle det dyka upp nåt problem så löser hon det.

Allting har fungerat toppenbra, vi är supernöjda.
    Tack för dom fina orden! Hoppas allt blir bra och att vi ses vid ett annat tillfälle. Önskar en fin sommar. Maria Björkman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Centrala Hedemora
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både vid visning, budgivning och kontraktskrivning.
    Upplever mäklaren som lugn, saklig och tydlig.
    Tack Barbro, vi ses snart igen och jobbar vidare. Grattis i förskott! Maria Björkman
    2022-04-14 Verifierad kund
    Victoria hade bra känsla för prisbilden för vårt objekt och alltid trevligt bemötande. Proffsigt.
    Tack för er recension Hans, jag är glad att jag övertygade er om att min prisbild var bättre än konkurrenternas något lägre rekommendation av utgångspris. Victoria Ohlsson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Professionell och bra bemötande. Kunde svara på alla våra frågor.
    Tack för det, hoppas verkligen att ni får en härlig sommar i er efterlängtade stuga. Är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta er dröm! <3 Victoria Ohlsson
    2022-04-06 Verifierad kund
    Maria var proffsig, tålmodig och trevlig! Kände mig trygg och väl bemött under hela processen. Jag kan rekommendera Maria varmt! 🌺
    Tack för dom fina orden och för ditt tålamod! Vi hörs vidare med framtida affärer och hoppas du skall trivas i ditt nya boende. Önskar dig en fin vår och sommar. Maria Björkman
  • sålde sin bostad med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-03-09 Verifierad kund
    Personlig, kunnig och skicklig. Jag skulle starkt rekommendera Victoria.
    Tack för din rekommendation Jonathan! Det har varit trevligt att få jobba med dig! Victoria Ohlsson
    • Borlänge
    2022-03-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Tack för en trevlig affär Emma! Victoria Ohlsson
    2022-03-03 Verifierad kund
    Allt har fungerat UTMÄRKT. Finns inget att anmärka på. Maria har gjort ett superbra jobb.
    Hälsningar
    Ruth och Jan Serenius
    Tack, Jan och Ruth! Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya smultronställe. Maria Björkman
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag har sedan tidigare lagt in en intresseanmälan, funkade perfekt då jag blev kontaktad och kunde köpa ett hus!
    Kul att vi kunde hjälpa till och lösa en smidig affär, vi hör av oss om det dyker upp fler chanser framöver! Victoria Ohlsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-01-31 Verifierad kund
    Maria visar ett glatt och personligt möte med en kunskap och förtroende för det uppdrag hon ska ta sig an. Hon har ett lugnt och trevligt uppförande som jag kände direkt att hon var den mäklaren jag ville anlita.
    Tack Maj-Britt för det fina samarbetet. Nu väntar nya äventyr för dig, det kommer bli jättebra! Maria Björkman
    2022-01-24 Verifierad kund
    Maria lyssnade noga in mina önskemål och levde upp till dom med bravur.
    Jag förväntade mig en mäklare som återkopplar när man ringt, vilket Maria verkligen gjorde oavsett dag och tid.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med Marias och hennes kollegors arbete som dom gjorde för mig.
    Jag rekommenderar ALLA som ska sälja att ta kontakt med Maria. Tack för med min försäljning!
    Hej Helena, tack för dom fina orden! Det är just så det ska vara, bra samarbete och kommunikation! Lyckad affär för alla. Ha en fin dag! Maria Björkman
  • Ulla M
    2021-12-26 Verifierad kund
    Vårt hus är mångas dröm att få äga och bo i men när det kommer till plånboken betydligt färre som har möjlighet.
    Victoria och vi har fått vänta in de mest lämpade och det har tagit tid.
    Vi har alltid blivit korrekt bemötta , ibland fått vänta på besked, alltid känt att hon stått på vår sida.
    Vi fick det pris vi ville ha och affären sköttes mycket proffesionellt.
    Stort tack
    Tack för denna tiden Ulla, till slut så kom rätt köpare även om vi många gånger tvivlat under resans gång. Victoria Ohlsson
    2021-12-19 Verifierad kund
    Victoria är glad, hjälpsam och mycket ärlig och trovärdig.
    Rekommenderas verkligen.
    Tack för fina ord Mariann! Och välkommen till Säter! Victoria Ohlsson
    2021-12-15 Verifierad kund
    Otroligt professionell både mot säljare som köpare. Lätt att kommunicera med, trevligt bemötande. Jag känner ett otroligt förtroende för henne som mäklare. Skall gärna rekommendera henne till andra som tänker sälja sin fastighet
    Tusen tack för ett fint omdöme och en väldigt trevlig affär och återigen tack för den fina presenten i samband med tillträdet. Victoria Ohlsson
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jättebra bemötande på alla vis!!
    Tack Sune, hoppas vi ses när du är ute på hundpromenad nån dag! Victoria Ohlsson
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt tillmötesgående och hjälpsam i en värld som man själ inte har så stor koll på. Utan henne hade vi inte löst det.
    Gick utanför mallen för vad man normalt sett gör då vårt case innebar Teamsmöte med några av oss som var utspridda i landet.
    Tack för att du uppskattade det jag gjorde! Det betyder mycket! Victoria Ohlsson
    2021-11-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibel, kunnig och duktig
    Tack Sofia och Niklas, erat nya kommer passa er perfekt! Maria Björkman
    2021-11-17 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, svarar snabbt.
    Tydlig med information kring köpvillkor, kostnader och kring bostaden.
    Tack Scott, hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hus! Maria Björkman
    2021-11-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig bemötande. Jag har haft en bra upplevelse av att köpa denna fastighet och mäklaren.
    Tack Fanny, hoppas ni får njuta i er nya bostad, ses snart! Maria Björkman
  • köpte sin bostad med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-11-08 Verifierad kund
    Profesionellt handläggning och bra bemötande.
    Tack Hans och välkomna till kommunen. Jag är så spänd på att se vad det kommer att bli av ert nya boende. Victoria Ohlsson
  • Peter W
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevligt, proffesionellt, kunnigt bemötande.

Som säljare har man givetvis stora förväntningar på den person som ska se till att man får fler, bra köpare som är intresserade av objektet.
    Det fungerade bra i mitt fall och slutresultatet blev tillfredsställande.

Saknade dock, vilket jag skulle frågat om innan, hur själva budgivningen gick till. I mitt fall var det 5 visningar utan något bud, innan det kom in flera bud efter den sista visningen.
    Kanske blev så att den de ”riktiga” köparna och buden kom fram efter sista visningen , eller också var det så att man genomför samtliga visningar och sedan presenterar bud för säljaren. För min skull hade det varit bra att ta reda på förfarandet innan visningarna.
    Tack Peter, stort lycka till med allt! Maria Björkman
    2021-10-29 Verifierad kund
    Bra mail kontakt, snabba svar, på många frågor. Och bra med snabb affär.
    Ja, här gick det undan! Tack för din recension! Victoria Ohlsson
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra bemötande ,mäklaren levde upp till mina förväntningar. Försäljningen gick bra.
    Tack för det Christina! Victoria Ohlsson
    2021-10-07 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, Mycket nöjd, återkopplar fort👍
    Tack för din recension och för en smidig affär med er. Victoria Ohlsson
    • Dala-Husby
    2021-10-01 Verifierad kund
    proffsig,bra bemötande,kunnig,sköter allt
    Tack Aage, bra samarbete! Ha en riktigt fin helg så ses snart igen. Maria Björkman
    • Vikmanshyttan
    2021-09-27 Verifierad kund
    Mycket kunnig gällande huset och området omkring, imponerande på visningen
    Det var ju en fantastisk visning Lena, jag är så glad att din magkänsla blev rätt! Victoria Ohlsson
    2021-09-23 Verifierad kund
    Blev bemött med kunskap och raka svar vilket jag gillar skarpt. Men också rådgivning i mina frågor och beslut.
    Inga förväntningar innan egentligen men gillar att Victoria har sådan koll på läget dvs alla ev köpare, verkligen en mäklare med koll på marknaden i Säters kommun.
    En positiv upplevelse med en trevlig mäklare.
    Tack för dina ord Maria, jag är glad att du uppskattar det vi verkligen tycker att vi har, nämligen koll på marknaden! Victoria Ohlsson
    2021-09-20 Verifierad kund
    Lugnt, tryggt & gott bemötande. Snabba svarstider & lösningsfokuserat tänk.
    Hej tack Frida vad glad jag blir! Det är exakt det jag försöker göra för mina kunder. Hoppas allt går bra med bilen så ses vi senare. Maria Björkman
    2021-09-19 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, ytflrlig, noggrann, lätt att hålla kontakt med.
    Tack ni hade själva också väldigt bra koll och lätta att samarbeta med! Ha en fin dag! Maria Björkman
    2021-09-17 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött. Mina förväntningar var att hon var väl förberedd och det var hon. Jag upplevde henne som en erfaren och duktig mäklare.
    Tack Viktor! hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. Maria Björkman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2021-09-10 Verifierad kund
    Bra professionell mäklare. Köpt och sålt via henne och alltid funkat bra. Rekommenderar.
    Tack för det Erik! Extra roligt med återkommande kunder! Victoria Ohlsson
    2021-09-10 Verifierad kund
    Bra bemötande på alla sätt, hjälpsam, kunnig, trevlig, ger ett samlat intryck av trygghet, pålitlighet och service som man blir nöjd med. Mycket bra!
    Tack för dessa fina ord! Victoria Ohlsson
    2021-09-07 Verifierad kund
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
    Tumme upp till er med! Victoria Ohlsson
    2021-08-31 Verifierad kund
    jag blev väldigt nöjd med Victoria Ohlsson som mäklare
    hon var mycket glad o trevlig person kände ett stort förtroende
    för henne. Hälsningar Göran Wenebo
    Tack Göran, vad kul att höra! Victoria Ohlsson
    2021-08-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Victoria som mäklare för sommarstugan som vi köpt. Hon var kunnig om allt som hade med stugan, tomten och området att göra och tog reda på svar på alla våra frågor. Victoria var alltid mycket trevlig, glad och tillmötesgående, och vi kände oss mycket fint bemötta genom hela affären.
    Tack för trevliga ord Ann-Sofie, ser fram emot att se er på sjön i sommar! Victoria Ohlsson