Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm!

Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga och trivsamma stad.

Är det sälja eller köpa det är dags för? Vad du än vill göra för bostadsaffär kan mäklarna här hjälpa till med hela processen och hjälpa dig till den bästa möjliga boendelösningen.

Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

• My K

2020-03-26

My K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-07

Sofia A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostad

Mäklare som är otroligt proffsig, gett bra med information och återkopplat.

Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-05

Birgith W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en tre-rums lägen het o jag är väldigt nöjd med AnnLena som mäklare. Jag har blivit väldigt bra bemött på alla sätt hon har varit väldigt engagerad o levt upp till mina förväntningar. Jag kommer med all säkerhet att rekommendera henne om jag blir tillfrågad Läs mer
  • 2020-01-31

Robert L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag anlitade Anna-Lena till att sälja min villa. Hennes bemötande har varit alltigenom proffessionellt och noggrant. Mina förväntningar på Anna-Lena infriades helt! Läs mer
  • 2020-01-16

Joanna Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Joanna Ö
    Tusen tack Johanna för ett jättefint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till i nya boendet.
  • 2019-12-06

Katrin S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig och lätt att nå via mejl och telefon. Bra mäklare som upplevs som ärlig och noggrann. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Katrin S
    Vad glad jag blir för det fina omdömet. Stort tack!
  • 2019-12-04

Ingegerd G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Ingegerd G
    Tack snälla för för fina ord. Det värmer.
  • 2019-12-04

Sofia L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi anlitade Anna-Lena för att sälja vår privatbostad. Hon är professionell, kunnig och engagerad. Huset blev sålt inom tidsramen hon tidigare förutspått och vi blev mycket nöjda både vad gäller försäljningspris och köpare. Läs mer
  • 2019-12-02

Annika S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har köpt en bostadsrätt och fått den bästa tänkbara hjälp av Anna-Lena. Fick en bra visning av lägenheten, även idéer om bra lösningar som jag funderade över. Mer än nöjd med min mäklare Ann-Lena. Läs mer
  • 2019-11-26

Björn T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt fastighet. Vänlig, tydlig och saklig mäklare.
    Mina förväntningar var att få hjälp och stöd på frågor som jag inte var uppdaterad på, och den supporten fick jag.
    Mycket nöjd med Anna-Lena som ställer upp och fixar det mesta. Läs mer
  • Linus N

2019-11-24

Linus N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som är väldigt tillmötesgående! Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna Carin E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt en villa. Detta sköttes på ett alldeles förträffligt sätt, snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Per K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Svensk Fast Tidaholm har hjälpt mig med försäljning av en Villa i Ekedalen utanför Tidaholm. Mäklaren har egerat mycket profesionellt från första mötet fram tills kontraktskrivning.
    Förväntningarna uppfylldes med råge. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-23

Emil B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lätt att hålla kontakten med och tydlig i sitt utförande Läs mer
  • 2019-10-22

Alexandra F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som kunde svara på alla frågor om bostaden . Precis som man vill och därför valde jag att köpa en lägenhet Anna Lena sålde eftersom hon är kan sitt yrke och är på läst om bostaden hon säljer mot många andra som inte kunnat svara på andra frågor. Hon är även intresserad av att följa bostaden förändring i renovering . Läs mer
  • 2019-10-22

Christine C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tidaholm köp

Sakligt korrekt bemötande -
    ingen stress

Hade inte några speciella förväntnigar Läs mer
  • 2019-10-21

Harriet S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt
    Har fått all hjälp jag behöver o mer än så😊👍 . Mäklaren är och var kunnig, trevlig, glad, tillmötesgående o proffsig på alla sätt o vis under hela processen
    Hon har fått mig att vara lugn och trygg då hon inger stort förtroende
    Hon kommer få mina varmaste rekommendationer till alla jag känner
    Stort tack för bästa mäklaren
    Hälsningar Harriet Läs mer
  • 2019-10-17

Matilda F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min villa- Jag hade en bra positiv mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • 2019-10-15

Siv Carola S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en sommarstuga /torp.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Allt blev som vi förväntat os Läs mer
  • 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Christer S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde mitt hus via Svenskfastigheter och hade Anna-Lena Nyström som mäklare.

Har redan vi påbörjade försäljningen ett stort förtroende för henne då hon varit inblandad i andra husförsäljningar.

Genom hela processen har hon guidad och tipsat mig för att få till en så bra försäljning som möjligt. Även när det gick trögt höll hon modet uppe.

Anna-Lena uppdaterade mig regelbundet om läget...även om läget inte hade förändrats :)

Hennes mångåriga kunskap inom branschen och hennes lokalkunskaper bidrog att jag kände mig lugn.

Hennes ärlighet om vad som var bra och dåligt hjälpte till vid de besluts som skulle tas.

Vill även framhålla Anna-Lenas engagemang och positivitet bidrog till en god stämning mellan henne och mig.

Från första mötet till avslut så har Anna-Lena varit kanon att jobba med. Skulle gärna gör det fler gånger om det skulle bli läge :)

mvh
    Christer Sandström Läs mer
  • 2019-10-10

Kåre L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Veldig trivelig, ryddig og profesjonell. Läs mer
  • 2019-09-25

Anna L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffsigt bemötande och agerande genom hela processen. Serviceminded, rak och tydlig. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-09-07

André D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kjøp: Bostadslegenhet.
    Informativ, trevlig och mycket nogran meklare.
    Har lenge søkt legenhet och treffat flera meklare. Anna-Lena Nystrøm er absolut en av de mesta.

Rekomanderar gjerna denne meklaren. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar André D
    Jag tackar ödmjukast för ditt omdöme och din rekommendation. Välkommen till Tidaholm!
  • 2019-09-02

Solvig A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt ett hus.Bra bemötande trevlig och lättsam.Gick fort när det väl kom ut till försäljning. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Solvig A
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen.
  • 2019-08-27

Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte en gård. Mäklaren uppfattades som proffsig och ödmjuk.

Om vi skulle sälja hade vi tveklöst valt Roger, Läs mer
  • Karolina S

2019-08-27

Karolina S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte ett litet 1900-tals torp.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick mycket fin hjälp och förståelse hela vägen då detta var första gången jag köpt en bostad. Långt över förväntan var bemötandet jag fått. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Karolina S
    Karolina, vilka fina ord! Jag är mycket tacksam för det fina omdömet och ska göra allt för att varje köpare ska känna som du gjorde.
  • 2019-08-24

Joakim W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Allt har fungerat jättebra och vi är supernöjda Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Joakim W
    Tusen tack, jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-08-15

Björn L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bemötandet och hela handläggningen har känts väldigt tryggt och proffsigt. Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Björn L
    Tack Björn för det jättefina omdömet. Välkommen till Tidaholm och hoppas att du kommer att trivas.
  • 2019-07-16

Per Åge H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Salg av bostadsrett.
    Fin mottakelse. Megleren var høflig, ærlig, oppriktig, tålmodig,kunnskapsrik, gode tilbakemeldinger, realistiske analyser, bransjeerfaringer som både selger og kjøper nyter godt av. Behagelig å samarbeide med og en god lytter. Må være en ressurs for bedriften. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Per Åge H
    Tusen tack för det otroligt fina omdömet och rekommendationen. Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-07-13

Jennifer E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig mäklare.

Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Jennifer E
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-07

Niklas Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bara positivt, bra bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Niklas Ö
    Tackar så hjärtligt för det fina omdömet.
  • 2019-07-06

Amos S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffesionellt, bra bemötande på mänskligt nivå och jätte duktig Märklare. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Amos S
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-03

Nicklas E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fastigheten såldes som fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad o ch informativ under resan.
    besvarade de frågor som jag hade.
    Förväntningar att huset såldes till beräknat marknadsvärde. Resultatet blev exakt som planerat.

Bra bemötande och stort engagemang .. Jättebra! Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Nicklas E
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-02

Yvonne B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har sålt vår villa, ett gediget gammalt timmerhus. Vi har redan talat om för mäklaren att vi känner oss så väl bemötta. Allt har dessutom skötts väldigt proffsigt och smidigt.

Sammantaget känner vi att försäljningen av vårt hus inte kunde gått bättre! Vi är väldigt nöjda och tacksamma för allt! Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Yvonne B
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det var jätterolig att få sälja ert fina ställe och det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-27

Fredrik B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt ett litet torp och Anna-Lena var mäklare. Vi är som köpare mycket nöjda med hennes arbete. Det var transparent i alla delar och hon skapade både vid visning, under budgivning och kontraktsskrivande en god stämning i respektive situation. Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Fredrik B
    Varmt tack för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar er många sköna somrar i torpet!
  • Anders B

2019-06-24

Anders B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Professionellt och envist genomfört försäljningsuppdrag i en trög marknad.
    Bra information initialt och under hela försäljningsförloppet Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Anders B
    Tusen tack Marian & Anders för förtroendet att få sälja ert fina hus och för de fina orden.
  • Frida G

2019-05-31

Frida G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jättetrevligt bemötande lätt och enkel att ha och göra med, finns inget att klaga på. Kommer definitivt att vända mej till er igen om jag behöver. Stor stjärna i kanten.🌹🙂 Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Frida G
    Tack för den jättefina rekommendationen. Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mitt arbete.
  • Nathalie  L

2019-05-28

Nathalie L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en friliggande villa, mäklaren var kunnig och har väldigt bra bemötande.
    Var inte för påträngande utan lät oss gå och kika i vår egna takt.
    Duktig på att förklara för oss "vanliga" människor vad allt betydde och gjorde husköpet väldigt enkelt för oss. Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Nathalie L
    Tack för fina ord och rekommendationen. Jätteroligt att få hjälpa er och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-05-17

Magnus D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt villa. Blev mycket bra bemött av kunnig mäklare. Alla förväntningar infriades.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    På det hela taget en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-05-20 Anna-Lena N svarar Magnus D
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm