Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm!

Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga och trivsamma stad.

Är det sälja eller köpa det är dags för? Vad du än vill göra för bostadsaffär kan mäklarna här hjälpa till med hela processen och hjälpa dig till den bästa möjliga boendelösningen.

Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

• 2020-10-13

Liane H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid mail eller sms kontakt. Hjälpsam och ger mkt bra service Läs mer
  • 2020-09-25

Calle S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en bostadsrätt.

Positivt och professionellt bemötande, god kommunikation och uppföljning.

Hade ingen speciell förväntan men dem överträffades. Bara positiva tankar. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Calle S
    Tusen tack för de fina orden och för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för mig. Roligt att höra att du är nöjd. Ha det fint! / Anna-Lena
  • 2020-09-21

Linnéa H skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Väldigt trevligt bemötande och bra fungerande kommunikation under försäljningen av min lägenhet. Emelie är duktig på det hon gör - informativ, påläst och flexibel. Jag har bara gott att säga om henne. 🙂 Läs mer
    2020-09-22 Emelie B svarar Linnéa H
    Tack snälla Linnéa för de fina orden och att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Väldigt trevligt samarbete och all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Emelie
  • 2020-09-21

Patrik S skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt våran villa. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-09-21 Emelie B svarar Patrik S
    Tack snälla ni för förtroendet och gott samarbete. Önskar er stort lycka till med ert nya boende. Hälsningar Emelie
  • 2020-09-19

Mati N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har nyligen sålt vårt hus via mäklare Anna-Lena Nyström på Svensk Fastighetsförmedling.
    Anna-Lena har bemött oss säljare på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Hon har varit oerhört lyhörd, tillgänglig och visat på gedigna kunskaper inom branschen. Då hennes utstrålning och positiva engagemang hela tiden lyser igenom, är hon ett föredöme inom sin profession. Vi är fantastiskt nöjda!
    Mati och Ulrika Nurmik Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Mati N
    Tack snälla för det jättefina omdömet, och tack för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort lycka till med ert nya boende. Allt gott! / Anna-lena
  • 2020-09-19

Jonas A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket seriös och väldigt engagerad. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Jonas A
    Stort tack Jonas för de fina orden, det värmer. Allt gott! / Anna-Lena
  • 2020-09-14

Victoria G skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte ett hus med min sambo. Jätte bra mäklare. Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Victoria G
    Tack för det fina omdömet Victoria, lycka till med ert nya fina hus!
  • 2020-09-14

Anna P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag är väldigt glad och tacksam att jag fick hjälp av Therese att sälja mitt torp. Lyhördhet, trygghet och kunskap samt en tydlig kommunikation, gjorde att jag upplevde hela processen mycket positiv. Jag rekommenderar Therese varmt! Läs mer
    2020-09-15 Therese J svarar Anna P
    Tusen tack Anna för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet!
  • 2020-09-03

Adam N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min lägenhet i Tidaholm. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Adam N
    Tusen tack Adam. Ha det gott! / Anna-Lena
  • 2020-08-24

Mattias S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande med stor kunskaps nivå
    Alltid tillgänglig för frågor
    Rekommenderas starkt som mäklare Läs mer
    2020-10-12 Anna-Lena N svarar Mattias S
    Stort tack för rekommendationen och det fina omdömet! Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott! / Anna-Lena
  • Catharina A

2020-08-14

Catharina A skrev om Emelie Bezdrob en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hon sålde vårt hus
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är helt nöjda med Emelie till 100% Läs mer
    2020-08-17 Emelie B svarar Catharina A
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete.
    Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen.
  • 2020-07-06

Cecilia D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt villa, bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Cecilia D
    Tusen tack för rekommendationen och det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till i nya huset framöver.
  • 2020-07-06

Lännart K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Gjorde ett mycket kompetent intryck. Visade prov på god kunnighet och omdöme.
    L.K. Läs mer
    2020-08-12 Anna-Lena N svarar Lännart K
    Varmt tack för de fina orden. Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-06-17

Marita P skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en fastighet i Brandstorp.
    Fick utmärkt hjälp av Therese med försäljningen. Läs mer
    2020-06-18 Therese J svarar Marita P
    Tack för de fina orden & tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen Marita.
    Ha en härlig sommar!
  • 2020-06-06

Nils-evert F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    En lägenhet 3 rum.
    Anna-Lena är trevlig , snabb, korrekt ,smidig och ställer upp.
    Jag skulle gärna göra affär med henne igen. Läs mer
    2020-06-17 Anna-Lena N svarar Nils-evert F
    Tack! Vad glad jag blir för det fina orden och omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta bostad i stan. Allt gott!
  • 2020-05-28

Majken H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne.
    Majken Hagvil Svensson Läs mer
    2020-06-08 Anna-Lena N svarar Majken H
    Stort tack Majken för det fina omdömet och rekommendationen. Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-05-06

Matteus N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tack för din positiva ton och goda arbete i samband vår husförsäljning! Läs mer
    2020-05-06 Therese J svarar Matteus N
    Tack för de fina orden och för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
  • 2020-05-04

Märta L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda! Snabb och bra hjälp med allt. Lätt att nå mäklaren vilket underlättar i situationen. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Märta L
    Tusen tack för det fina omdömet! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott så hörs närmare när det drar ihop sig för inflyttning i det fina huset!
  • 2020-04-23

Ola H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt hus och sålt hus
    Kunnig, ställer hela tiden upp och svarar på frågor. hjälper till att reda ut misstag.
    Alltid ett leende och gott bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Ola H
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att hjälpa er med både försäljningen och köp av nya huset. Stort lycka till och jag önskar er en skön sommar på er fantastiska baksida mot skogen!
  • 2020-04-04

Emil L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande och smidigt tillvägagångssätt när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Emil L
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset!
  • My K

2020-03-26

My K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra kommunikation och trevlig. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar My K
    Tusen tack My! Så roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Vi hörs vidare när det närmar sig inflyttning.
  • 2020-03-07

Sofia A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostad

Mäklare som är otroligt proffsig, gett bra med information och återkopplat.

Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Sofia A
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen, och för ett gott samarbete i försäljningsprocessen. Jätteroligt att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott!
  • 2020-03-05

Birgith W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt en tre-rums lägen het o jag är väldigt nöjd med AnnLena som mäklare. Jag har blivit väldigt bra bemött på alla sätt hon har varit väldigt engagerad o levt upp till mina förväntningar. Jag kommer med all säkerhet att rekommendera henne om jag blir tillfrågad Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Birgith W
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2020-01-31

Robert L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag anlitade Anna-Lena till att sälja min villa. Hennes bemötande har varit alltigenom proffessionellt och noggrant. Mina förväntningar på Anna-Lena infriades helt! Läs mer
    2020-05-07 Anna-Lena N svarar Robert L
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus. Stort lycka till på nya stället.
  • 2020-01-16

Joanna Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte en lägenhet. Anna Lena var mycket hjälpsam och professionell. Jag har oregelbunden arbetstid och är svårt att nå mig på jobbet men hon ställde upp och var tillgänglig även på kvällarna, alltid svarade på alla frågor.
    Jag kände mig trygg i affären och jag litade på henne. Kommer alltid rekommendera henne som mäklare.
    Plus att hon är enkel och mycket trevlig kvinna. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Joanna Ö
    Tusen tack Johanna för ett jättefint omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till i nya boendet.
  • 2019-12-06

Katrin S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevlig och lätt att nå via mejl och telefon. Bra mäklare som upplevs som ärlig och noggrann. Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Katrin S
    Vad glad jag blir för det fina omdömet. Stort tack!
  • 2019-12-04

Ingegerd G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-01-27 Anna-Lena N svarar Ingegerd G
    Tack snälla för för fina ord. Det värmer.
  • 2019-12-04

Sofia L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi anlitade Anna-Lena för att sälja vår privatbostad. Hon är professionell, kunnig och engagerad. Huset blev sålt inom tidsramen hon tidigare förutspått och vi blev mycket nöjda både vad gäller försäljningspris och köpare. Läs mer
  • 2019-12-02

Annika S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har köpt en bostadsrätt och fått den bästa tänkbara hjälp av Anna-Lena. Fick en bra visning av lägenheten, även idéer om bra lösningar som jag funderade över. Mer än nöjd med min mäklare Ann-Lena. Läs mer
  • 2019-11-26

Björn T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt fastighet. Vänlig, tydlig och saklig mäklare.
    Mina förväntningar var att få hjälp och stöd på frågor som jag inte var uppdaterad på, och den supporten fick jag.
    Mycket nöjd med Anna-Lena som ställer upp och fixar det mesta. Läs mer
  • Linus N

2019-11-24

Linus N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som är väldigt tillmötesgående! Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-22

Anna Carin E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har både köpt och sålt en villa. Detta sköttes på ett alldeles förträffligt sätt, snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Per K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Svensk Fast Tidaholm har hjälpt mig med försäljning av en Villa i Ekedalen utanför Tidaholm. Mäklaren har egerat mycket profesionellt från första mötet fram tills kontraktskrivning.
    Förväntningarna uppfylldes med råge. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-23

Emil B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Lätt att hålla kontakten med och tydlig i sitt utförande Läs mer
  • 2019-10-22

Alexandra F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra mäklare som kunde svara på alla frågor om bostaden . Precis som man vill och därför valde jag att köpa en lägenhet Anna Lena sålde eftersom hon är kan sitt yrke och är på läst om bostaden hon säljer mot många andra som inte kunnat svara på andra frågor. Hon är även intresserad av att följa bostaden förändring i renovering . Läs mer
  • 2019-10-22

Christine C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Tidaholm köp

Sakligt korrekt bemötande -
    ingen stress

Hade inte några speciella förväntnigar Läs mer
  • 2019-10-21

Harriet S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt
    Har fått all hjälp jag behöver o mer än så😊👍 . Mäklaren är och var kunnig, trevlig, glad, tillmötesgående o proffsig på alla sätt o vis under hela processen
    Hon har fått mig att vara lugn och trygg då hon inger stort förtroende
    Hon kommer få mina varmaste rekommendationer till alla jag känner
    Stort tack för bästa mäklaren
    Hälsningar Harriet Läs mer
  • 2019-10-17

Matilda F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min villa- Jag hade en bra positiv mäklare med stort engagemang. Läs mer
  • 2019-10-15

Siv Carola S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en sommarstuga /torp.
    Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Allt blev som vi förväntat os Läs mer
  • 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm