Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm!

Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga och trivsamma stad.

Är det sälja eller köpa det är dags för? Vad du än vill göra för bostadsaffär kan mäklarna här hjälpa till med hela processen och hjälpa dig till den bästa möjliga boendelösningen.

Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 207 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Köpte ett fint nyrenoverat hus i Karlsborg.
    Jenny såg till att vi fick komma på förhandsvisning och vi togs emot med en trevlig och avslappnad visning, med annat par.
    Är mycket nöjda med mottagandet och hanteringen av köpet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2021-05-04
    Sålt 11/2-plans hus, positiv och drivande, intresserad, tog sig tid-uppfyllde alla förväntningar. Nöjd med slutresultatet!
    2021-05-04
    Mycket nöjda med allt, superproffsigt bemötande!
    2021-05-01
    Efter långvarig sökande har jag har köpt ett hus i Karlsborg.
    Har varit på många visningar innan dess där Jenny Arnlind varit mäklare och alltid blivit proffesionellt och trevligt bemött.
    Vi är mycket nöjda med kontakten.
    Hälsningar Barbro Lundborg
    2021-02-13
    Jenny är en mycket kunnig och professionell mäklare som med stort engagemang och hög tillgänglighet hjälpte mig med mitt husköp. Det syntes verkligen att hon har stor passion för sitt yrke och ger 200% till sina kunder för att genomföra affären på bästa möjliga sätt för både köpare och säljare. Hela processen kändes väldigt trygg och jag är supernöjd!
    Tack för det fina omdömet, Ninos! Det var en ära att få hjälpa dig i ditt första fastighetsköp. Hoppas att du ska bli nöjd med huset. Jenny Arnlind
    2021-02-08
    Bra mäklare trevlig och ärlig
    Tack, Martin, hoppas att ni ska trivas! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    Mycket trevlig och bra mäklare. Snabb å smidig försäljning kan varmt rekommendera jenny
    Tack för de orden, Mattias. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er, och att det blev så bra! Jenny Arnlind
    2021-02-04
    super trevlig mäklare.
    väldigt social och duktig med hjälp och duktig på att förklara saker och ting.
    Tack, Ida! Tack för de snälla orden! Det började ju lite annorlunda, men sedan gick det bra. Jag är spänd på att få träffa er på tillträdesdagen och hoppas att allt är bra med er då! Jenny Arnlind
    2020-12-05
    Har sålt ett hus och Emelie har varit bästa tänkbara mäklare som skött allt på ett perfekt smidigt sätt. Kunde verkligen inte varit bättre, vi är mycket nöjda!
    Tack snälla för fina ord! Det har varit en ära att få hjälpa er att sälja ert fina hus och jag önskar er all lycka till med ert nya projekt och hoppas ni kommer trivas. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år! Varma hälsningar från Emelie Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-30
    Köpt hus.

Serviceinriktad, trevlig, hjälpsam, lätt att komma i kontakt med.
    Tack för de fina orden Henrik, det värmer verkligen! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-28
    Väldigt duktig. En klippa att samarbeta med. Kunde svara på alla min frågor. Väldigt nöjd över allt.
    Tack för de fina orden. Det värmer verkligen! Tack för förtroendet, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-20
    Köpt en enplansvilla med källare.

Blev bemött av mäklaren på ett väldigt proffsigt och tryggt sätt, hade svar på frågor och var/är kunnig i sin roll som mäklare under visningen av huset som vi köpt.

Även under mötet med säljare och mäklare för att skriva på papper var mäklaren tydlig och proffesionell i sitt sätt att vara och bemöta oss köpare och säljare.
    Skulle rekommendera vår mäklare alla dagar i veckan. En hemskt trevlig tjej.
    Tusen tack för ditt fina betyg Emma. Det var ett nöje att hjälpa er. Lycka till med ert fina hus! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-18
    En villa i Tidaholm.
    På ett professionellt, kunnigt och väl bemötande sätt.
    Förväntade mig att bli bemött enligt ovan och det blev jag.

Therese är trevlig, kunnig, ambitiös, lätt att ha att göra med. Hon verkar kunna sitt jobb och tar gärna emot frågor.
    Tack för ditt fina omdöme Robin, det värmer! Hoppas att ni kommer trivas i ert fina hus! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Madängsholm
    2020-11-17
    Jag har sålt en villa.

Blev bemött på ett utomordentligt bra sätt.
    Alltid glad och trevlig!

Hade inte direkt några förväntningar mer än att få mitt hus sålt och det klarade Mäklaren av utmärkt.

En mäklare som alltid hade ett trevligt bemötande.
    Tillgänglig dag/kväll
    En väldigt informativ och vägledande mäklare.
    Stort tack för fin rekommendation och för att du tog dig tid att svara. Tacksam för ert förtroende, önskar er all lycka till i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Centrum
    2020-11-15
    Sålde vår Villa
    Proffsigt, stort kunnande, trevligt bemötande.
    Hade stora förväntningar på värdet av huset. Jenny bemötte och förklarade bra vad och hur mycket vi kunde förvänta oss och hon förklarade på ett bra sätt hur marknaden ser ut.
    Vi är så nöjda med den hjälp vi fått från henne och att hon haft förståelse och tålamod med oss för att det är svårt att behöva flytta.
    Tack för förtroendet att få sälja ännu ett hus åt er trevliga familj! Denna villa var dessutom något alldeles extra! Jenny Arnlind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2020-11-15
    Försäljning av bostadsrätt. Positiv, informativ och kunnig mäklare.
    Tack för den fina återkopplingen! :) Jenny Arnlind
    2020-11-14
    Vi sålde vår villa snabbt och smidigt tack vare en smidig hantering av Anna-Lena. Hon fixade med en privat visning och två dagar senare var huset sålt.
    Proffsigt skött av Anna-Lena och gänget i Tidaholm.
    Tusen tack för de fina orden. Och varmt tack för förtroendet att få sälja ert fina hus, det var ett nöje. Allt gott/ Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-10
    Jag har sålt en hyresfastighet och har hela tiden fått bra hjälp från Anna-Lena Allt från fotografering, ritningar; visningar, kontakt med intressenter till den slutliga köparen Bara positivt omdöme , mycket bra med löpande info om läget under hela tiden. Rekommenderar henne varmt..
    Hjärtligt tack för mycket fina ord och rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpt till med försäljningen av ditt fina hus. Allt gott! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-11-06
    Vi har sålt ett bostadshus. Utmärkt bemötande, positiv och mycket proffesionell. Vi har fullt förtroende och allt gick smidigt.
    Stort tack Karin för de fina orden. Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete, och det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert unika och häftiga hus. Allt gott! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-10-24
    Jag har sålt en villa.
    Emelie har varit proffsig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Var i början tveksam men ändrade mig snart.
    Det har varit roligt att göra detta tillsammans med henne och tvekar inte att göra det igen.
    De va fina ord Tord! Tusen tack och tack för förtroendet. Ser fram emot att följa er resa mot varmare breddgrader och hoppas att kunna hjälpa er ytterligare mot drömmen med nytt boende. Önskar er en fin höst så ses vi snart igen! Varma hälsningar från Emelie. Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-10-23
    Jag har sålt mitt hus. Mycket bra bemött. Hon levde absolut upp till mina förväntningar .Det blev en fin upplevelse ,jag rekommenderar verkligen Therese.
    Tack för det fina betyget Ive och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-10-22
    Jag sålde nyss min lägenhet och hade då emellertid som mäklare och jag var super nöjd med henne.

Trevlig, hjälpsam och hon håller en kontinuerligt uppdaterad om alla händelser, samt så utförde hon ett väldigt proffsig jobb med fotografering, visning och allt så ger henne 5/5
    Tusen tack snälla Daniel för fina ord och trevligt samarbete kring försäljningen av din lägenhet. Önskar er all lycka i ert nya boende tillsammans! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Åsen
    2020-10-15
    Jag har sålt min villa. Jenny hjälpt mig från start till slut. Hon har otrolig energi och framåt drift, samtidigt lyhörd för önskningar och uppmärksam på viktiga moment. Lättsam i kommunikationen, man kommer lätt och snabbt i kontakt med. Tydlig, grundlig, kompetent.
    Tack, Tatjana! Att sälja ditt fantastiska hus var verkligen roligt! Jenny Arnlind
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Hökensås
    2020-10-13
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid mail eller sms kontakt. Hjälpsam och ger mkt bra service
    Tusen tack för det fina omdömet Liane. Det betyder mycket för mig att ni tar er tid och svarar. Det var jätteroligt att få hjälpa er med köpet av stugan. Nu hoppas vi på en tidig vår och en fin sommar så ni kan njuta ordentligt i er mysiga stuga. Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-25
    Köpte en bostadsrätt.

Positivt och professionellt bemötande, god kommunikation och uppföljning.

Hade ingen speciell förväntan men dem överträffades. Bara positiva tankar.
    Tusen tack för de fina orden och för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för mig. Roligt att höra att du är nöjd. Ha det fint! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-23
    Jenny var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Om jag säljer bostaden jag köpte så är Jenny den första jag ringer i ämnet. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer.
    Tack Robert! Det var fina ord! Jag hoppas att ni trivs här i Skaraborg. Jenny Arnlind
    2020-09-21
    Väldigt trevligt bemötande och bra fungerande kommunikation under försäljningen av min lägenhet. Emelie är duktig på det hon gör - informativ, påläst och flexibel. Jag har bara gott att säga om henne. 🙂
    Tack snälla Linnéa för de fina orden och att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Väldigt trevligt samarbete och all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Emelie Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-21
    Sålt våran villa. Mycket bra bemötande.
    Tack snälla ni för förtroendet och gott samarbete. Önskar er stort lycka till med ert nya boende. Hälsningar Emelie Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Strandstaden
    2020-09-20
    Köpt ett enplans hus, mitt första hus.

Hon var Oengagerad, snurrig och allmänt otydlig.
    Kommer inte rekommendera henne.
    Hej Simon! Så tråkigt att du har en negativ inställning till affären. Jag förstår att ni är besvikna över att säljaren inte gick med på att ha någon förhandsvisning och att ni inte fick låna nyckeln och besöka huset själva, men jag hoppas att ni ändå är nöjda med att jag kunde släppa in er med kort varsel och att vi fick till en bra överenskommelse med säljaren. Jenny Arnlind
    2020-09-19
    Vi har nyligen sålt vårt hus via mäklare Anna-Lena Nyström på Svensk Fastighetsförmedling.
    Anna-Lena har bemött oss säljare på ett mycket proffsigt och kompetent sätt. Hon har varit oerhört lyhörd, tillgänglig och visat på gedigna kunskaper inom branschen. Då hennes utstrålning och positiva engagemang hela tiden lyser igenom, är hon ett föredöme inom sin profession. Vi är fantastiskt nöjda!
    Mati och Ulrika Nurmik
    Tack snälla för det jättefina omdömet, och tack för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort lycka till med ert nya boende. Allt gott! / Anna-lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-09-19
    Mycket seriös och väldigt engagerad.
    Stort tack Jonas för de fina orden, det värmer. Allt gott! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Folkabo
    2020-09-14
    Köpte ett hus med min sambo. Jätte bra mäklare.
    Tack för det fina omdömet Victoria, lycka till med ert nya fina hus! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Ekedalen
    2020-09-14
    Jag är väldigt glad och tacksam att jag fick hjälp av Therese att sälja mitt torp. Lyhördhet, trygghet och kunskap samt en tydlig kommunikation, gjorde att jag upplevde hela processen mycket positiv. Jag rekommenderar Therese varmt!
    Tusen tack Anna för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • köpte sin bostad med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    • Närlunda
    2020-09-12
    Fint bemötande, hjälpsam, klar och tydlig. Proffsig. Och trevlig!
    Tack Inger! Tack för de fina orden. Det var en riktigt trevlig stund vi hade på den vackra verandan. Hoppas att ni ska trivas i torpet! Jenny Arnlind
    • Närlunda
    2020-09-08
    Köpte torp och mark. Mycket trevligt och kompetent, lätt att ta kontakt med och bra kunskap om området. Känslig bemötande av de olika människor inblandad!
    Tack John! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlsborg och ser fram emot att besöka er i torpet när ni har kommit i ordning. Jenny Arnlind
    2020-09-03
    Sålde min lägenhet i Tidaholm. Inget att klaga på.
    Tusen tack Adam. Ha det gott! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Arnlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Tibro
    2020-08-26
    Sålde mammas sommarstuga. Skicklig och proffsig mäklare som hjälper till genom hela processen.
    Tack Anders! Det var roligt och lätt att jobba ihop med dig och din syster. Tack för förtroendet att sälja era föräldrars fina stuga! Jenny Arnlind
    • Baltak
    2020-08-24
    Trevligt bemötande med stor kunskaps nivå
    Alltid tillgänglig för frågor
    Rekommenderas starkt som mäklare
    Stort tack för rekommendationen och det fina omdömet! Det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott! / Anna-Lena Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • Catharina A
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Centrum
    2020-08-14
    Hon sålde vårt hus
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är helt nöjda med Emelie till 100%
    Tusen tack Catharina för fina ord! Är otroligt glad för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och tack för ett trevligt samarbete. Önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi snart igen. Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-07-13
    Fritidshus i Töreboda Kommun.
    Generellt omdöme: Bra dialog med mäklaren genom hela processen.
    Lite mer att önska angående vissa oklara saker som servitut och eget vatten som delas med grannen.
    Lite tidspress vid kontraktsskrivning.
    Tack Janne! Jag är hemskt ledsen att vi inte hade alla uppgifter kring vattnet, men det är inte alltid lätt att få fram all historik när det är ett dödsbo som säljer en fastighet. Hoppas att det ordnar sig med vattnet. Vad jag förstår har ni en lösning på gång ihop med den nya grannen. Jenny Arnlind
    2020-07-12
    Jag och mina syskon har sålt vår gemensamma sommarfastighet med hjälp av Jenny.
    Med positiv attityd och stor kompetens har Jenny mött både oss säljare o spekulanter.
    Jag kan starkt rekommendera Jenny till alla som står i begrepp att sälja sin fastighet.
    Tack Tommy! Det har verkligen varit enkelt att jobba tillsammans med dig och dina syskon. Och det är roligt varje gång man får överträffa sina kunders förväntningar. Jenny Arnlind
    • Perstorp
    2020-07-08
    Köpt en sommarstuga innan visning .
    Hon löste affären snabbt o lätt , inga problem med varken säljare eller förmedlare.
    Tack, det gick verkligen snabbt och lätt. Hoppas att ni blir nöjda med stugan! Jenny Arnlind
    2020-07-06
    Köpt villa, bra bemötande, levde upp till förväntningarna.
    Tusen tack för rekommendationen och det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda. Stort lycka till i nya huset framöver. Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-07-06
    Gjorde ett mycket kompetent intryck. Visade prov på god kunnighet och omdöme.
    L.K.
    Varmt tack för de fina orden. Ha en fortsatt fin sommar! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Brandstorp
    2020-06-17
    Sålt en fastighet i Brandstorp.
    Fick utmärkt hjälp av Therese med försäljningen.
    Tack för de fina orden & tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen Marita. Ha en härlig sommar! Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-06-06
    En lägenhet 3 rum.
    Anna-Lena är trevlig , snabb, korrekt ,smidig och ställer upp.
    Jag skulle gärna göra affär med henne igen.
    Tack! Vad glad jag blir för det fina orden och omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta bostad i stan. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-05-28
    Jag har bara gott att ska om Anna-Lena. Alltid glad och positiv. Min lägenhet var inte lättsåld (tyckte (jag) men Anna-Lena jobbade så effektivt och proffsigt och jag kände stort förtroende för henne.
    Majken Hagvil Svensson
    Stort tack Majken för det fina omdömet och rekommendationen. Ha en riktigt skön sommar! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    2020-05-06
    Tack för din positiva ton och goda arbete i samband vår husförsäljning!
    Tack för de fina orden och för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Varma hälsningar Therese Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Kungslena
    2020-05-04
    Vi är väldigt nöjda! Snabb och bra hjälp med allt. Lätt att nå mäklaren vilket underlättar i situationen.
    Tusen tack för det fina omdömet! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Allt gott så hörs närmare när det drar ihop sig för inflyttning i det fina huset! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    • Ekedalen
    2020-04-23
    Köpt hus och sålt hus
    Kunnig, ställer hela tiden upp och svarar på frågor. hjälper till att reda ut misstag.
    Alltid ett leende och gott bemötande.
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att hjälpa er med både försäljningen och köp av nya huset. Stort lycka till och jag önskar er en skön sommar på er fantastiska baksida mot skogen! Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm