Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tidaholm!

Här i Västergötland, mitt emellan Falköping och Skövde finner du denna ort med bostadsområden både centralt och nära naturen. Våra mäklare på kontoret i Tidaholm har god lokalkännedom, erfarenhet av mäklarbranschen och hjälper dig gärna att hitta ett boende i denna trygga och trivsamma stad.

Är det sälja eller köpa det är dags för? Vad du än vill göra för bostadsaffär kan mäklarna här hjälpa till med hela processen och hjälpa dig till den bästa möjliga boendelösningen.

Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm

• 2019-10-14

Natalie A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Blev bra bemöt.
    Har köpt bostad min första.
    Allt va bra. Läs mer
  • 2019-10-13

Henning G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Hej, vi har köpt en villa. Vi fick bra bemötande. Vi hade inte så stora förväntningar men de vi hade levdes upp. Det som saknades först var en bostadskalkyl men fixa hon. Samanfattning bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Martina K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt ny bostad inne i stan i Tidaholm. Trevligt bemött av mäklaren. Inget att kommentera mer än att mäklaren är säljare. I övrigt OK! Läs mer
  • 2019-10-12

Karin B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt bemötande. Engagerad, svarade på frågor, tog sig tid och var hjälpsam.
    God lokalkännedom. Läs mer
  • 2019-10-12

Saga H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kanon bra mäklare! Positiv med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-11

Gun-Marie F skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Lena.
    Anna-Lena är en engagerad , kunnig och helt otroligt hjälpsam fastighetsmäklare . Man kan fråga om allt, och alltid ett trevligt bemötande.
    Mina förväntningar var att sälja huset fort och lätt . Det såldes över förväntan, väldigt fort.
    Jag köper och säljer gärna med Anna-Lena som mäklare igen. Läs mer

Tor C skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Pia Birgitta R

2019-10-10

Pia Birgitta R skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en br allt gick perfekt. Fick all hjälp vi behövde. Helnöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Tommy H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte ett hus av mäklaren och tycker att hon är mycket bra. Bla. så fick hon ringa till ett par som bjudit över oss när säljaren ville att vi skulle ha huset. Mycket starkt gjort! Läs mer
  • 2019-10-10

Kenneth L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår villa. Med ett gott bemötande och en vilja att göra det bästa för oss fick Anna-Lena oss att känna trygghet under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Amanda E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket duktig och omtyckt av mig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-10

Christer S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde mitt hus via Svenskfastigheter och hade Anna-Lena Nyström som mäklare.

Har redan vi påbörjade försäljningen ett stort förtroende för henne då hon varit inblandad i andra husförsäljningar.

Genom hela processen har hon guidad och tipsat mig för att få till en så bra försäljning som möjligt. Även när det gick trögt höll hon modet uppe.

Anna-Lena uppdaterade mig regelbundet om läget...även om läget inte hade förändrats :)

Hennes mångåriga kunskap inom branschen och hennes lokalkunskaper bidrog att jag kände mig lugn.

Hennes ärlighet om vad som var bra och dåligt hjälpte till vid de besluts som skulle tas.

Vill även framhålla Anna-Lenas engagemang och positivitet bidrog till en god stämning mellan henne och mig.

Från första mötet till avslut så har Anna-Lena varit kanon att jobba med. Skulle gärna gör det fler gånger om det skulle bli läge :)

mvh
    Christer Sandström Läs mer
  • 2019-10-10

Kåre L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Veldig trivelig, ryddig og profesjonell. Läs mer
  • 2019-09-25

Anna L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffsigt bemötande och agerande genom hela processen. Serviceminded, rak och tydlig. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-09-07

André D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Kjøp: Bostadslegenhet.
    Informativ, trevlig och mycket nogran meklare.
    Har lenge søkt legenhet och treffat flera meklare. Anna-Lena Nystrøm er absolut en av de mesta.

Rekomanderar gjerna denne meklaren. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar André D
    Jag tackar ödmjukast för ditt omdöme och din rekommendation. Välkommen till Tidaholm!
  • 2019-09-02

Solvig A skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt ett hus.Bra bemötande trevlig och lättsam.Gick fort när det väl kom ut till försäljning. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Solvig A
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen.
  • 2019-08-27

Emil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi köpte en gård. Mäklaren uppfattades som proffsig och ödmjuk.

Om vi skulle sälja hade vi tveklöst valt Roger, Läs mer
  • Karolina S

2019-08-27

Karolina S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jag köpte ett litet 1900-tals torp.
    Jag blev väldigt bra bemött och fick mycket fin hjälp och förståelse hela vägen då detta var första gången jag köpt en bostad. Långt över förväntan var bemötandet jag fått. Läs mer
    2019-09-18 Anna-Lena N svarar Karolina S
    Karolina, vilka fina ord! Jag är mycket tacksam för det fina omdömet och ska göra allt för att varje köpare ska känna som du gjorde.
  • 2019-08-24

Joakim W skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Allt har fungerat jättebra och vi är supernöjda Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Joakim W
    Tusen tack, jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-08-15

Björn L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bemötandet och hela handläggningen har känts väldigt tryggt och proffsigt. Läs mer
    2019-09-02 Anna-Lena N svarar Björn L
    Tack Björn för det jättefina omdömet. Välkommen till Tidaholm och hoppas att du kommer att trivas.
  • 2019-07-16

Per Åge H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Salg av bostadsrett.
    Fin mottakelse. Megleren var høflig, ærlig, oppriktig, tålmodig,kunnskapsrik, gode tilbakemeldinger, realistiske analyser, bransjeerfaringer som både selger og kjøper nyter godt av. Behagelig å samarbeide med og en god lytter. Må være en ressurs for bedriften. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Per Åge H
    Tusen tack för det otroligt fina omdömet och rekommendationen. Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-07-13

Jennifer E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mycket hjälpsam, trevlig och punktlig mäklare.

Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Jennifer E
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-07

Niklas Ö skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bara positivt, bra bemötande, kunnig och kompetent. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Niklas Ö
    Tackar så hjärtligt för det fina omdömet.
  • 2019-07-06

Amos S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Proffesionellt, bra bemötande på mänskligt nivå och jätte duktig Märklare. Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Amos S
    Tack så jättemycket för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-03

Nicklas E skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Fastigheten såldes som fritidshus.
    Mäklaren har varit engagerad o ch informativ under resan.
    besvarade de frågor som jag hade.
    Förväntningar att huset såldes till beräknat marknadsvärde. Resultatet blev exakt som planerat.

Bra bemötande och stort engagemang .. Jättebra! Läs mer
    2019-08-05 Anna-Lena N svarar Nicklas E
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen.
  • 2019-07-02

Yvonne B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har sålt vår villa, ett gediget gammalt timmerhus. Vi har redan talat om för mäklaren att vi känner oss så väl bemötta. Allt har dessutom skötts väldigt proffsigt och smidigt.

Sammantaget känner vi att försäljningen av vårt hus inte kunde gått bättre! Vi är väldigt nöjda och tacksamma för allt! Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Yvonne B
    Tusen tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det var jätterolig att få sälja ert fina ställe och det värmer att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-06-27

Fredrik B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt ett litet torp och Anna-Lena var mäklare. Vi är som köpare mycket nöjda med hennes arbete. Det var transparent i alla delar och hon skapade både vid visning, under budgivning och kontraktsskrivande en god stämning i respektive situation. Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Fredrik B
    Varmt tack för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Önskar er många sköna somrar i torpet!
  • Anders B

2019-06-24

Anders B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Professionellt och envist genomfört försäljningsuppdrag i en trög marknad.
    Bra information initialt och under hela försäljningsförloppet Läs mer
    2019-07-26 Anna-Lena N svarar Anders B
    Tusen tack Marian & Anders för förtroendet att få sälja ert fina hus och för de fina orden.
  • Frida G

2019-05-31

Frida G skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Jättetrevligt bemötande lätt och enkel att ha och göra med, finns inget att klaga på. Kommer definitivt att vända mej till er igen om jag behöver. Stor stjärna i kanten.🌹🙂 Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Frida G
    Tack för den jättefina rekommendationen. Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mitt arbete.
  • Nathalie  L

2019-05-28

Nathalie L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte en friliggande villa, mäklaren var kunnig och har väldigt bra bemötande.
    Var inte för påträngande utan lät oss gå och kika i vår egna takt.
    Duktig på att förklara för oss "vanliga" människor vad allt betydde och gjorde husköpet väldigt enkelt för oss. Läs mer
    2019-06-14 Anna-Lena N svarar Nathalie L
    Tack för fina ord och rekommendationen. Jätteroligt att få hjälpa er och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-05-17

Magnus D skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt villa. Blev mycket bra bemött av kunnig mäklare. Alla förväntningar infriades.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    På det hela taget en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-05-20 Anna-Lena N svarar Magnus D
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jätteroligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • Kerstin K

2019-05-12

Kerstin K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa med Anna Lena som mäklare, allt har funkat bra vi är mycket nöjda det bemötande vi fått, proffsigt och bra.
    Kerstin och Lennart Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Kerstin K
    Tusen tack för de fina orden! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Nu hoppas vi att ni kommer att trivas i stan.
  • 2019-05-10

Susanne J skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren är helt enastående, hjälpsam och väldigt engagerad. Hade höga förväntningar och de levde hon verkligen upp till. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-17 Anna-Lena N svarar Susanne J
    Tusen tack Susanne för den fina rekommendationen. Det värmer! Lycka till med nytt jobb och ny bostad.
  • 2019-04-24

Mariann V skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Har sålt en villa. Blivit mkt bra bemött. Mäklaren har skött försäljningen och allt omkring på ett fantastiskt bra sätt! Läs mer
    2019-05-09 Anna-Lena N svarar Mariann V
    Tack för det fina omdömet. Det var jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, och roligt också att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2019-04-04

Anna T skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra bemötande och handläggning. Läs mer
    2019-04-08 Anna-Lena N svarar Anna T
    Roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för rekommendationen.
  • 2019-03-23

Emma N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålde min bostadsrätt, affären gick snabbt och smidigt. Lägenheten hade visning på måndagen och på torsdagen var den såld, Anna-Lena har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Emma N
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2019-03-16

Thomas N skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Det är alltid stressigt att köpa och sälja bostad.köpet av ny lgh gick väldigt fort,vann budet samma dag.

Försäljningen gick ganska fort,trotts trög budgivning,mäklaren har skött allt bra med att ge mycket information och jobbat bra med budgivarna. Läs mer
    2019-03-26 Anna-Lena N svarar Thomas N
    Det är jobbigt att förändra sitt boende men nu hoppas jag att du kommer att trivas på nya stället! Tusen tack för rekommendationen.
  • 2019-03-16

Maria K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande, planering och genomförande av försäljning av vår villa. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Maria K
    Roligt att höra att ni är nöjda. Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med affären och för de fina orden här!
  • 2019-03-12

Eva L skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    vi har sålt vår lägenhet, som vi köpte av samma mäklare för några år sedan.
    Vi har fått ett mycket trevligt, positivt och professionellt bemötande.
    Mäklarens råd har var vägledande men hon har låtit oss förstå att det är vi som bestämmer.
    Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne bland våra vänner. Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Eva L
    Tusen tack för de fina orden och för rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Jennie B

2019-03-10

Jennie B skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Toppen! Proffsiga och mycket bra bemötande! Läs mer
    2019-03-17 Anna-Lena N svarar Jennie B
    Tack Jennie. Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen.
  • 2019-02-08

Margit H skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande! Önskade att försäljningen skulle gå snabbt vilket den gjorde. Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Margit H
    Tusen tack för omdömet och rekommendationen! Roligt att ni uppskattar mitt arbete.
  • 2019-02-01

Markku O skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpte småhus enhet,utmärkt bemötande av mäklaren vilket resulterarade smidigt affär. Läs mer
    2019-02-12 Anna-Lena N svarar Markku O
    Tack! Va roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas gott i Fröjered.
  • Cor v

2019-01-23

Cor v skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Bra hjälp vid försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-24 Anna-Lena N svarar Cor v
    Tack Cor & Janneke för uppskattning och rekommendation! Roligt att ni är nöjda.
  • 2018-12-18

Karin T skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Ville sälja lägenheten som renoveringsprojekt. Ville ha snabb affär. Allt föll ut väl! Läs mer
    2019-01-08 Therese J svarar Karin T
    Tack för förtroendet Karin! Så roligt att kunna hjälpa dig. Varma hälsningar Therese
  • 2018-12-18

Jonas S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    1. Sålt hus med lokal
    2. Professionellt, inlyssnande och trevligt
    3. Mina förväntningar var god återkoppling, råd, tips och behjälplighet vilket jag tycker har uppfyllts.
    4. Tycker att försäljningsuppdraget skötts på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-01-11 Anna-Lena N svarar Jonas S
    Varmt tack för det fina omdömet och rekommendationen. Det värmer att höra att ni är nöjda.
  • Emelie K

2018-12-06

Emelie K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Köpt en villa, trevligt bemötande, snabba och tydliga svar. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-17 Anna-Lena N svarar Emelie K
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, Emmelie. God Jul önskar jag er hela familjen!
  • 2018-11-30

Niclas N skrev om Therese Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Mäklaren gjorde allt för oss. Hon är värd allt guld i världen,för vad hon gjorde för oss Läs mer
    2018-12-03 Therese J svarar Niclas N
    Tack för förtroende att få hjälpa er! Vad roligt att höra, det värmer! Varma hälsningar Therese
    Therese J gillar detta
  • 2018-11-24

Mona P skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    AnnaLena lägger hela sitt hjärta i att få affären att gå igenom så det blir bra för alla parter. Hon gillar verkligen sitt jobb. Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Mona P
    Tusen tack Mona! Trevligt med uppskattning. Allt gott så hörs vi inför tillträdet. Mvh Anna-Lena
  • 2018-11-23

Torbjörn S skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Sålt en villa och köpt en bostadsrätt
    Blev bemött på ett proffsigt och seriöst sätt
    Över förväntningar med att man gick igenom avtalet punkt för punkt och fick en bra förklaring på allt, fanns inga ? Tecken efter underskrift
    En mycket bra mäklare Läs mer
    2018-11-29 Anna-Lena N svarar Torbjörn S
    Tusen tack för de fina orden och för att ni tar er tid att rekommendera mig. Det värmer att höra att ni är nöjda. Ha det gott så hörs vi vidare. Mvh Anna-Lena
  • 2018-10-22

Siv K skrev om Anna-Lena Nyström en del av Svensk Fastighetsförmedling Tidaholm
    Vid försäljning av en villa har vi fått mycket professionell och bra hjälp. All hantering har varit effektiv och saklig. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2018-11-01 Anna-Lena N svarar Siv K
    Tusen tack! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen.

Gamla Torget 10, 522 31 Tidaholm