Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Svensk Fastighetsförmedling Umeå

• BadgeEightYears
Ring 0907-786 20 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Umeå! Här i norra delarna av Sverige hittar du Umeå, residensstaden i Västerbottens län. Med närheten till Umeälven och Bottniska vikens kust kan du hitta fantastiska boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling har haft kontor här sedan 1968, och kan därför både området...

452 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Robert U
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Lycksele

Julia är noggrann, pedagogisk och kompetent. Vi har känt oss väldigt trygga med Julia och vi kan ge de varmaste rekommendationerna till andra att anlita Julia.

Ralf E
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Holmsund

Mycket proffsig och mycket lätt att ha att göra med

Anita E
Holmsund

Kompetent och tydlig. Mycket positiv och angelägen om att processen ska gå framåt. Skulle rekommendera honom till andra som funderar på att sälja

Kenny F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Teg

Trevlig, proffsig, snabb. Hon gjorde det väldigt lätt för mig som säljare.

Annika K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Teg

Julia avger ett lugnt och tryggt intryck. Bra och tydlig information om allt kring köp/försäljning. En kunnig mäklare

Emil K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Positivt bemött! Svarade på alla frågor och beskrev allt i detalj. Allt känder bra.

Elin L
Köpte en tomt med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Dorotea

Proffsigt och stabilt bemötande, skulle gärna rekommendera Anton vidare!

Christina G
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Vi blev väldigt bra bemött av Ann-Christine och all kontakt vi har haft med A-C har fungerat bra. Det blev tyvärr inte A-C som hade fortsatt hand om försäljningen pga att hon gick på semester. Men trots att hon hade semester kändes det som att hon var inkopplad på sidan om för att hålla sig uppdaterad. Den kontakt vi hade med A-C är vi väldigt nöjda med.

Dagmar J
Lycksele

Hon gjorde ett väldigt bra jobb och samtidigt så fick vi information om vad som hänt och vad som var pågång. Hon var lätt att bolla ideer med.

Petter H
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Vännäs

Kanontrevlig, duktig och snabb.

Johnny Y
Vännäs

Tredje gången vi har med Jörgen att göra vid husförsäljning/husköp och han är alltid den första vi ringer när vi behöver en mäklare. Erfaren, kunnig och skänker trygghet i försäljningen eller förväret.

Tobias K
Sålde sitt hus med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Vi har blivit riktigt bra bemötta, både vad gäller vårt köp av bostad och sedan vår försäljning av bostaden. Han har varit tillgänglig för oss när vi haft frågor och alltid gett snabb återkoppling. Vi hadde förväntningar att han skulle hjälpa oss med att sälja huset och ge oss tipps på hur vi skulle tänka vid försäljningen, vilket han har varit.

Hilde Maria W
Väst På Stan

Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande av Julia, vilket kändes väldigt skönt. För mig som köpte bostad för första gången var det värdefullt att ha en mäklare som verkligen var närvarande under hela processen. Jag upplevde Julia som kunnig och jordnära, det kändes väldigt tryggt att köpa bostad med hjälp av Julia!

Fanny C
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Robertsfors

Trevlig, pedagogisk, tillgänglig (utan att vara för på).

Lena K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Dragonfältet

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig, tydlig och tillmötesgående.

Svar från Ronald Blomqvist

Ett nöje att få hjälpa till i flera led 🫠. Lycka till!

Maha N
Lycksele

Informativ, saklig och trevlig!

Susanne Å
Lycksele

Julia var tydlig och klar i den information hon gav. Hon kändes väldigt kunnig och engagerad. Hennes bemötande var trevligt och positivt. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt nöjda!

Martin R
Lycksele

Trevlig, social, saklig. Bra på att förklara saker i samband med en försäljning. Försäljningen gick snabbare än vi förväntat oss. Vi är imponerade av Julias arbete.

Fredrik S
Umeå

Jörgen Lundgren är kunnig, proffsig och ger ett lugn till mig som kund.

Veronica S
Umeå

Bra tydlig info, hjälpsam.och förtroende ingivande.

Ingrid S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Sävar

Öppet o naturligt bemötande. valde Anton som mäklare eftersom jag har mött honom i två tidigare affärer både som köpare o säljare. Han pratar i klartext o om man när man har ngt att fråga om så känns det enkelt att göra det. Rak kommunikation. Känns pålitlig. I affären på Granstigen 20 har jag upplevt samma sak.

Bo Gunnar J
Haga

Trevligt bemötande, bra genomgång inför försäljning. Han hjälpte till med vilken prisättning vi skulle ha inför försäljning. Han har kunskap om marknaden. Nu var det inte optimal tid pga. det ekonomiska läget med räntor och inflation. Men jag tycker Ronald lykades bra med försälning och jag var nöjd med priset och Ronalds hjälp. Mvh Bg

Svar från Ronald Blomqvist

Tusen tack för de fina orden. Lycka till med ditt nya liv som pensionär!

André K
Borgafjäll

Enkel och smidig aff'är, gjordes utan att vi fysiskt behövde åka och träffas för att skriva kontraktet.

Andreas Erik B
Sandåkern

Toppen bemötande, snabb försäljning och profitionellt genomförd försäljning.

Sigbritt Margareta B
Lycksele

Bra information till oss före och under processen fram till försäljningen av vår villafastighet. Bra informationsmaterial i form av foton med text till kommande tänkbara kunder. Julia har varit lätt att få kontakt med och vid behov gett oss svar på våra frågor. Försäljningen är nu klar. Hon har slutfört sitt uppdrag till hos på ett fint sätt. Vi är helt nöjda.

Anna-Clara R
Hedlunda

Lugn, respektfull och trevlig. Inger förtroende till den ängsliga köparen.

Simon K
Haga

Fantastiskt nöjd med Mathias som mäklare. Har kommunicerade under hela försäljning och återkopplade frekvent för att ge mig som säljare uppdateringar om vad som hände. Jag sålde en bostad under en orolig tid och Mathias överträffade alla mina förväntningar. Han väntade inte på att kunderna skulle komma till oss, utan han bearbetade tidigare spekulanter och sökte aktivt efter nya köpare till min bostad. Det resulterade i en lyckad försäljning till önskat pris, redan innan objektet las ut "skarpt"

Frida J
Haga

Tydlig och mycket trevlig mäklare! Kändes tryggt att Mathias sålde bostaden. Han är duktig på att hålla kontakten så man könner sig uppdaterad och känns väldigt professionell! Kan varmt rekommendera Mathias som mäklare. :)

Harry N
Sålde sin bostad med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Nordmaling

Tar kunden på allvar och försöker på alla sätt uppfylla kundens önskemål..

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för de fina orden. Hoppas du får njuta ordentligt av er flytt söderöver :-)

Jonas A
Ersmark

Proffesionellt bemötande och mycket trevlig mäklare. Mycket nöjd med processen.

Edit A
Köpte sin stuga med hjälp av Jörgen Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Ytterbodafjärden

Jörgen Lundgren är en kunnig och trevlig mäklare som bryr sig om att ta hand om både köpare och säljare. Ingen fråga eller undran lämnas obesvarad. Jörgen Lundgren har överträffat mina förväntningar med sitt kunnande och engagemang i mitt köp av ytterbodafjärden325. Jag kan rekommendera Jörgen Lundgren till andra. Mvh Edith Andersson.

Anna A
Ersmark

Jörgen är en enormt bra mäklare som man får fort förtroende för och vet vad han pratar om. Han är erfaren, kunnig och professionell i kundkontakter. Vi har fått all hjälp vi behöver och så så nöjd. Kan varmt rekommendera honom.

Jonas Ö
Brattsbacka

Lagom pepp/avvaktande på visningen. Trygg vid allt pappersarbete inför köpet. Förklarat bra om vad vi ska tänka på

Johan Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronald Blomqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Tar sig tid vid möten och visningar. Engagerad, lätt att förstå och kunnig. Svarar på mejl direkt. En mäklare med sin erfarenhet någon att lita på.

Svar från Ronald Blomqvist

Lycka till med ditt fina boende! Tror det blir kanon :-)

Anton H
Sandåkern

Påläst och proffsig, snabb på att återkoppla!

Ola K
Täfteå

Roland är en pålitlig och duktig mäklare som inger förtroende!

Svar från Ronald Blomqvist

Tycker vi haft ett trevligt samarbete och alltid roligt med nöjda kunder!

Linn J

Mathias är fantastiskt inkännande och lyhörd på vad jag behövde. Har med bra kommunikation ställt rätt frågor och då inte bara mött mina behov men överträffat dem alla. Har med mycket kunskap och tålamod svarat på alla frågor. Den här upplevelsen har varit otroligt smidig och blivit så mycket bättre än jag kunde anat. Jag har känt mig trygg hela vägen och kunnat släppa all stress och åka med på resan.

Sara E gillar detta
Gustav S
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Haga

Vi är väldigt nöjda med Mathias.Glad och trevlig samt behjälplig vid alla frågor och funderingar vi haft. Rekommenderas varmt!

Robert G
Haga

Har haft Ronald som mäklare vid flera tillfällen både vi köp och försäljning av fastigheter sam lägenhet, Vi har varit mycket nöjd med samarbetet vilket återspeglas i att vi sett honom som självklart alternativ då vi behöver mäklartjänster

Svar från Ronald Blomqvist

Alltid ett nöje att samarbeta med er :-). Sköt om er!

Marie G
Haga

Professionell, kunnig och trevlig. Bra dialog och återkoppling under pågående uppdrag.

Svar från Ronald Blomqvist

Tack! För en fin dialog! Spännande med ert projekt i fjällen!

Andreas L
Haga

Bra att ha och göra med. Proffsig. Enkel att få kontakt med. Som helhet mycket bra!

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för de fina orden. Tror att boendet blir perfekt för er!

Lukas L
Haga

Jag är ytterst nöjd med min mäklare! Han agerade på ett mycket proffsigt sätt genom hela försäljningsprocessen och såg verkligen till alla mina behov. Tack vare hans engagemang och expertis kände jag mig trygg genom hela affären. En fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar!!

Stellan F
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Lycksele

Mycket trevlig person Kommer att anlita henne i framtiden

Taghreed A
Umedalen

Jag är väldigt nöjd och dem var duktig

Svar från Ronald Blomqvist

Tack för förtroendet! Sköt om dig!

Robert Å
Tomtebo

Jörgen är en professionell, kunnig och väldigt lättsam mäklare. Fint bemötande från början till slut, tar snabbt reda på information som undertecknad i egenskap av köpare efterfrågar. Lättillgänglig på alla sätt. Kan varmt rekommendera!

Christer W
Umeå

Kunnig, social, lätt att förstå och förklara, håller sig till ämnet, Inger förtroende.

Lars J
Tomtebo

Upplever att Mathias har ett trevligt bemötande och stort engagemang. Jobbar strukturerat och lämnar feedback. Mycket nöjd!

Jakob E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Forsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Han har gett ett väldigt positivt och professionellt bemötande. Han verkar gedigen i sitt arbete. Jag ser gärna att han skulle vara lite mer förklarande kring hur processen går till och vilka steg som kommer härnäst, då det skulle hjälpa en förstagångsköpare. Överlag, väldigt bra.

Maria N

Kunnig, engagerad, lösningsfokuserad.

Hasan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Tomtebo

Mycket bra bemötande Gick igenom köpekontraktet på ett pedagogiskt sätt Tydlig Trevlig