Oscar Owen-Berghmark

Oscar Owen-Berghmark

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Oscar Owen-Berghmark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Oscar Owen-Berghmark har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Oscar Owen-Berghmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 1 omdömen med ett betyg på 5.0. Oscar Owen-Berghmark har haft 0 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får chansen att hjälpa människor med deras livs största affär, utifrån deras unika situation. I mäklarrollen hjälper jag människor att hitta sitt nya drömhem men också till en bra försäljning så att dem har rätt förutsättningar att flytta dit. Det bästa jag vet är när både köpare och säljare blir riktigt nöjda med affären.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag väldigt noggrann och driven. Jag tycker detaljer är viktigt och jag lägger ner mycket tid. Genom att vara lyhörd för varje individs situation och behov anpassar jag mitt arbetssätt för att kunna hjälpa kunden till bästa möjliga slutresultat.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden handlar det mycket om balans. Jag gillar aktiviteter som fotboll, padel, golf och annan träning, men också att ta det lugnt och återhämta mig.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har representerade Gotland i medeldistanslöpning (800m samt 1500m) på Island Games 2019, Gibraltar.

1 omdömen om Oscar Owen-Berghmark

Elsa V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Owen-Berghmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Söder

Mycket professionell, men också en vänlig person som engagerade sig och var mycket flexibel och tillgänglig. Det gav ett tryggt intryck.

Svar från Oscar Owen-Berghmark

Tack så mycket för det fina omdömet Elsa. Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.