Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• Nb G
    Nb G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den omöjliga affären blev verklighet. Vi var visionärer som förälskade oss i en livsstil, med tillhörande gård. Ulf gjorde det omöjliga möjligt genom att hjälpa oss, med att sälja vårt hus för att lyckas förvärva vår drömgård. En försäljning som innebar minst sagt mycket pyssel. Tusentack
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den bästa mäklare jag någonsin haft att göra med.
    Har flyttat och köpt boenden många gånger
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jan W
    Hej Jan! Tusen, tusen tack för dina värmande ord! Verkligen helt fantastiskt att höra att du är så nöjd, det har varit ett rent nöje att ha fått vara delaktig i just er bostadsaffär! Många Varma Hälsningar / Micaela Rydberg
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande,vi kan varmt rekommendera dem.
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Leif J
    Tusen tack för de fina orden och er uppskattning Leif!
    Många varma hälsningar från Micaela & Ulf, Svensk Fastighetsförmedling Ystad!
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag kände verkligen att mitt ärende var i fokus
    Blev alltid vänligt proffsigt bemött och med humor
    Allt sköttes mycket bra
  • Karin P
    Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Från första mötet kändes det helt rätt . Allt enligt mina önskemål skedde allt med högsta effektivitet
    Blev korrekt informerad om tillvägagångssättet vid försäljningen. Inga detaljer missades. Detta fortsatte under hela försäljningen. Kände mycket stort förtroende för min mäklare hela tiden.
    2016-10-04 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin P
    Hej Karin! Tusen tack för de värmande orden! Det var verkligen fantastiskt att få lära känna er under förmedlingens gång. Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad.

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad