Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 85 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• 2019-06-27

Nils R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Rakt igenom utmärkt skött av Lotte Myrebris Läs mer
  • 2019-06-14

Anna-Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fantastiskt fint bemötande genom hela husaffären . Både personligt och proffsigt ! Läs mer
  • 2019-06-12

Kristina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt hus. Kanon bemötande av kompetent och trevlig mäklare. Allt fungerat bra. Läs mer
  • 2019-06-10

Thomas och Carina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En utmärkt mäklare som var mycket duktig och hjälpsam med vårat köp av huset. Hon får 10+ av 10 Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Thomas och Carina K
    Kära ni! Ett rent nöje att få vara delaktig och jag önskar er verkligen all lycka i ert nya hus! Kram Micaela
  • Annika H

2019-06-03

Annika H skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har blivit bemött med respekt och har fått bra hjälp. Läs mer
  • 2019-05-28

Vaito L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har både köpt och sålt med Lotte Myrebris, fullt nöjda med bemötande och tillvägagångssätt, rekommenderar Lotte👍 Läs mer
  • Malo N

2019-05-27

Malo N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vårt radhus. Vi blev glatt och vänligt bemötta. Kände positiv energi från henne. Hon gillar verkligen sitt jobb!
    Våra förväntningar var inte så höga men vi blev positivt överraskade, hon jobbade målmedvetet med försäljningen.
    Vi kände det tryggt att låta henne sköta vår husaffär. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Malo N
    Bästa Malo och PO! Tack snälla för er fina rekommendation, mitt jobb hade inte varit lika roligt och givande utan människor som så ni, jag är så glad över att vi fick kontakt så att jag fick vara med på resan! Kram på er!
  • 2019-05-19

Katarina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Hon upplevdes seriös och tog sig tid. Vi skrev kontrakt på vårt blivande hus i Lunnarp 1 maj. Vi är tacksamma för det. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Katarina T
    Tusen tack fina ni! Tänk att just jag fick vara med när ni hittade ert drömhus! Nu är det snart dags att få nycklarna också, jag önskar er all lycka! Kram Micaela
  • Michelle W

2019-05-17

Michelle W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam och jordnära vilket jag uppskattade.
    Överlag var min upplevelse väldigt bra allt gick snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-17 Lotte M svarar Michelle W
    Tusen tack Michelle ? kändes härligt att allt gick så smidigt! Gillar din underbara energi.
    Håller tummarna för att köp av nästa boende går lika bra.
  • 2019-05-02

Jenny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en fastighet i Skillinge. Mäklaren har haft genomgående bra bemötande och har varit noggrann att ge löpande information. Snabbt avslut och klar affär bara ett par dagar efter avslutad budgivning. Inga synpunkter utan helt enligt förväntningarna. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny för din rekommendation! Så tacksam för att jag fick hjälpa till!! Kram Micaela
  • Thomas J

2019-04-22

Thomas J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi sålde vår villa genom svensk fastighetsförmedling i Ystad och blev väldigt bra och positivt bemötta av mäklaren . Allting gick väldigt smidigt och vi fick svar direkt om vi hade några frågor Läs mer
    2019-04-22 Lotte M svarar Thomas J
    Tusen tack underbara Thomas och Tina ❤️
  • 2019-04-12

Thomas M skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi är mycket nöjda med allting, bra och trevligt bemötande och smidigt med allting. Läs mer
    2019-04-12 Lotte M svarar Thomas M
    Tack Thomas!! Och tusen tack för den fantastiska tavlan ?
  • 2019-03-27

Adam L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Gick snabbt o lätt. Efter en hård ;) budgivning blev huset mitt. Du var ett mycket bra bollplank och jag har varit tacksam för all hjälp hela vägen. Läs mer
  • 2019-03-27

Harvey W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Excellent work! Well done. Thank you for everything. Läs mer
  • 2019-03-19

Emely N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Väldigt gott bemötande! En kunnig mäklare, som får en att känna sig trygg vid köp och ger svar på alla frågor funderingar. Hon värnar om både köpare och säljare! 🌟 Läs mer
    2019-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Emely N
    Tack snälla rara Emely, jag är så tacksam över att få hjälpa till och finns alltid här som bollplank. Stort Grattis till din nya bostad! Kram Micaela
  • 2019-03-18

Arne L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    En mäklare med skinn på näsan! Så härligt att se och höra, en bra affärskvinna som såg till att både vi och säkert även säljaren blev nöjda. Så klart anlitar vi också henne nu när vårt eget hus ska säljas! Läs mer
  • 2019-03-18

Aina N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Allt gick så himla bra och vi kände oss väl informerade hela tiden. Så tacksamma för all hjälp. Rekommenderar varmt Lotte! Läs mer
  • 2019-03-12

Tamara W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Hon tog sig tid att förklara och visa. Super tillmötesgående.
    Hade eller tog reda på alla svar på mina frågor och hela hennes sätt gjorde att jag kände mig trygg i affären.
    Var rädd om henne! Läs mer
    2019-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Tamara W
    Tusen tack fina du! Så roligt att jag fick äran att hjälpa till och det skall bli roligt att få vara med på resan! Kram Micaela
  • 2019-03-08

Ida S skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Tusen tack för all hjälp! Många kramar från oss i familjen Södergren! Läs mer
    2019-03-08 Lotte M svarar Ida S
    Tack själv. Lycka till med ert nya boende så hörs vi framöver. Kram Lotte
  • 2019-02-23

Hanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt nyproduktion. Delvis färdigställt. Yttre skal och utvändigt färdigt.
    Mäklaren har varit tillgänglig alla gånger med snabb visning och färdigställande av köpekontrakt. Återkopplat med svar på frågor och gjort allt vi önskat och lite till. Kan inte mer än annat vara nöjd och rekommenderar mäklaren alla gånger. Läs mer
    2019-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Hanna H
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Hanna & Sebastian! Så roligt att få vara med på er resa och se ert nyproducerade hus växa fram! Kram Micaela!!
  • Viktor N

2019-02-22

Viktor N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag är sjukt nöjd med både bostaden jag köpt och av mäklaren som varit underbar Läs mer
    2019-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Viktor N
    Tack bästa Viktor, så roligt att jag fick hjälpa till! Stort Grattis till din nya bostad!! Kram Micaela
  • 2019-02-20

Emelie A skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Superbra och engagera mäklare 10/10 🌞 Läs mer
  • 2019-02-20

Gullmar N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevlig och social mäklare med stor kunskap och erfarenhet. Kände oss trygga redan efter första mötet. Det gick snabbt att få ut försäljningen av vår villa och att den sen såldes på några dagar, ett extra plus. Läs mer
    2019-02-20 Lotte M svarar Gullmar N
    Tack Gullmar och Aina, ni underbara! Varit ett sant nöje. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Sofie I skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hjälpte oss som köpare av hus på ett både personligt och proffsigt sätt. Svarade på frågor vi hade och var påläst kring både huset i fråga och även mer generellt kring besiktning och ev. renoveringsbehov. Mindre faktafel rättades snabbt till.
    Skapade familjär stämning vid kontraktsskrivning och bidrog till en positiv och trygg känsla. Även som köpare var vi alltså mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Sofie I
    Tack Sofie och Johan! Huset kändes som det passar er perfekt. Mvh Lotte

Max L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Köpt fritidshus med assistans av Lotte, en toppenupplevelse från start till mål!
    Lotte var behjälplig, snabb att svara på frågor och mycket kunnig.
    Stort tack! Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Max L
    Tusen tack för de fina orden :)
    Varit så trevligt att hjälpa er på alla sätt. Må gott. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Bengt Göran J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har köpt en bostadsrätt som Lotte sålde, eftersom vi var nöjda med hennes bemötande har hon även sålt vårt hus, som vi också känner oss nöjda med.

Förväntningar hos en mäklare är att man känner förtroende och det tycker vi Lotte levt upp till.

Att sälja sitt hus efter 40 år är ju inte det enklaste men Lotte har varit ett stöd och hittat de rätta köparna som förvaltar det vidare. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Bengt Göran J
    Tusen tack. Har varit ett sant nöje och så härligt att finna de rätta köparna till er. Mvh Lotte
  • 2019-02-10

Linda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt en 3:a lägenhet. Mycket bra och tillmötesgående bemötande. Snabba besked och mycket flexibel. Tid gavs för att ” känna in” lägenheten -Köpbeslutet känns då tryggt. Bra och tydligt möte tillsammans med säljaren. Läs mer
    2019-02-18 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Linda B
    Tusen tack för din fina rekommendation Linda! Det skall bli så kul att få vara med på resan! Stor Kram / Micaela
  • 2019-02-08

Pontus P skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Kunnig och mycket duktig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 Lotte M svarar Pontus P
    Tusen tack Pontus!! Mvh Lotte Myrebris
  • 2019-02-01

Christian N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 120 m2 i centrala Ystad.
    Glad trevlig och framförallt genuint engagerad. Bra återkoppling på frågor och funderingar och var väldigt flexibel gällande visningstider. Läs mer
    2019-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Christian N
    Tack snälla ni för er fina rekommendationer! Detta var så ”meant-to-be” och jag är så glad över att jag fick vara en del av den resan! Ses snart igen! Kram Micaela
  • 2019-01-21

Tina E skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nybrostrand och även sålt min egen bostad, där mäklaren Lotte Myrebris har gjort ett fantastiskt arbete. Eftet vårt första möte kändes det så naturligt och rätt att Lotte skulle ta hand om mina affärer. Hon kändes trygg, kunnig, jordnära, positiv, professionell och vi fick en fin kontakt från första början.
    Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar med råge och jag har känt mig 100 % trygg med Lotte. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-02-05 Lotte M svarar Tina E
    Tusen tack Tina för de vackra orden!!
  • Björn O

2019-01-10

Björn O skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren var hur bra som helst !!!det är viktigt med återkoppling, och det kände msn att det fanns!!! Läs mer
  • 2018-12-19

Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bostadsrätt i Ystad.

Engagerat, aktivt lyssnande, med bra svar på de flesta frågorna.

Mina krav på en proffsigt agerande som förmedlare blev väl uppfyllda. Läs mer
    2019-01-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Kim L
    Tusen tack snälla Kim för er fina rekommendation! Stort Lycka till i er nya lägenhet, snart är det ju äntligen dags för er att få nycklarna! Kram Micaela
  • 2018-12-05

Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Gott bemötande. Värnar om både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Det har varit otroligt roligt att ha fått vara med på resan, hela vägen! Önskar dig allt gott och stort lycka till i ert nya hus! Kram Micaela
  • 2018-12-05

Erko K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en lägenhet.Bästa mäklare i hela Sverige tycker jag.Hon kan sitt jobb.hon e trevligt fantastiska människor. Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Erko K
    Fina Erko! Tusen, tusen tack, så glad jag blir över att ni är nöjda! Det skall bli så roligt att få hjälpa till även 2019! Kram Micaela
  • 2018-12-04

Karin & Roland B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Där var full fart på henne och hon hade svar på frågorna vi ställde. Hon är väldigt duktig på vad hon gör.
    Vi rekommenderar er till andra. Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin & Roland B
    Fina Karin & Roland! Tack snälla för er fina rekommendation och tack för att just jag fick det stora förtroendet att vara del av er bostadsaffär! Många Kramar Micaela
  • Ewa H

2018-11-20

Ewa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en villa med renoveringsbehov. Toppenbra mäklare som jag upplevde ärlig o transparent !! Snabb o proffsig. Raka rör.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Ewa H
    Bästa Ewa! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till och få lära känna dig! Tusen tack för din fina rekommendation. Kram Micaela!
  • 2018-11-15

Jessica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en bostadsrätt. Helt underbar mäklare som verkligen kan sitt jobb.
    Lade verkligen ner tid och omtanke inför både fotografering o visningar.
    Skulle lätt både anlita och rekommendera henne igen. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jessica A
    Tack snälla, kära Jessica! Så roligt och trevligt vi har haft från första stund. Det har varit en ära att få hjälpa till! Kram Micaela
  • 2018-11-14

Inga L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har sålt en tomt. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna var förstås att möta en engagerad och positiv mäklare vilket jag verkligen gjorde. Min upplevelse: Mycket nöjd!!! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Inga L
    Tusen tack fina Inga! Tänk att allt gick så snabbt. Önskar dig all lycka och hoppas att vi ses igen! Kramar Micaela!
  • 2018-11-12

Stefan och Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en tomt och har upplevt att mäklaren var helt fantastisk och rekommenderar henne till 100 procent Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Stefan och Lena L
    Tusen tack fina ni!! Önskar er all lycka i framtiden och ser givetvis fram emot att ses i framtiden! Stor Kram / Micaela!
  • 2018-11-05

Agusta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte Villa, extremt nöjd med allt. Mäklaren visade intresse för mitt boende och det jag köpte från henne. Personlighet och professionella Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Agusta B
    Härliga ni!! Tack för er fina rekommendation, det har verkligen varit roligt att få vara med på denna resa med er! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus och vill önskar er all lycka! Många kramar Micaela
  • 2018-11-01

Christian N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 3,5 120m2.
    Bra bemötande, lätt att ha och göra med. Flexibel och hjälpsam!! Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Christian N
    Tusen tack snälla Christian och Caroline! Jätteroligt att få hjälpa er, det skall bli så roligt att få se slutresultatet i er nya bostad! Kram Micaela
  • 2018-10-14

Ulf & Lil W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi köpte en bostadsrätt
    Vi blev bemöta på ett vänligt och med omtanke
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    En mycket duktig mäklare
    Hälsningar Lill och Ulf Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Ulf & Lil W
    Fina Ni! Det är en ära att få förtroendet att få hjälpa er från en plats till en annan! Jag önskar er såklart all lycka i er nya bostad! Många Kramar, Micaela Rydberg
  • Lena H

2018-10-12

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En mycket proffessionell och kunnig mäklare, med ett hjärtligt bemötande. Hon verkar vara mycket intresserad av sitt jobb och gör så allt blir så smidigt som möjligt för alla. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Lena H
    Kära Lena! Tusen tack för din fina rekommendation, det har verkligen varit ett rent nöje och en ära att få hjälpa till! Stor Kram, Micaela Rydberg
  • Margareta R

2018-09-26

Margareta R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Andelshus i Kivik. Var övertygad om att jag skulle köpa. Mäklaren läste av mig perfekt och var lyhörd över att jag önskade ett snabbt avslut.
    Visning kl 14.00 dag 1
    Kontraktskrivning 15.30 dag 1
    Pengar betalt 15.00 dag 2.
    Perfekt.
    Tack för det Läs mer
    2018-09-27 Lotte M svarar Margareta R
    Tack själv Margareta! Ett bra val och allt klickade. Må gott. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-08-23

Kerstin W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Parhus i Ystad. Har fått min del såld det har gått över förväntan! Mycket trevligt bemötande av Lotte på Fastighetsförmedlingen. Är mycket nöjd ! Läs mer
  • 2018-08-11

Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fullt förtroende för denna mäklare som ger sitt yttersta i allt - bästa betyg Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Lars P
    Tack snälla Lars! Tusen tack för detta förtroende, det har varit en stor ära att få hjälpa er! Stor Kram Micaela
  • Eva K

2018-06-15

Eva K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålde ett hus för ett par som jag är God Man för. Allt gick smidigt och med ett gott samarbete med mäklaren,så ska jag sälja fler hus ,är det ingen tvekan om vilken mäklare jag ska välja. Tusen tack. Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Eva K
    Tusen tack för din fina rekommendation Eva! Vilket fint samarbete vi haft! Önskar er allt gott, kram Micaela
  • 2018-06-12

Maria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt sommarstuga
    Utmärkt bemött
    Förväntningar uppfyllda
    Allt gott, Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Maria C
    Tusen tack Maria, det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er! Tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av er fina! Kram Micaela!
  • 2018-06-10

Caroline N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tyckte att allt fungerade bra och jag fick den information jag behövde.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline! Stort lycka till i ditt radhus! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • 2018-05-27

Holger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym service!
    Flexibel, hårt arbetande och ärlig.
    Rekomenderar starkt. Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Holger E
    Tack snälla Holger för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Det har varit en ära!! Stor Kram / Micaela Rydberg

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad