Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• Natalie L
    Natalie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Trevligt bemötande, väldigt tillmötesgående!!
    Bra information och väldigt påläst mäklare som har svar på det mesta. Och har hon inte svar - tar hon reda på det! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har gjort ganska många lägenhetsaffärer genom åren. Micaela är genom tiderna den proffsigaste och bästa mäklaren jag haft. Hon tar sig tid med sina kunder, får mig som kund att känna mig helt trygg genom hela affären. Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Maria S
    Kära Maria & Thomas! Ni är för himla go!! Stort och varmt tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få hjälpa till. Hoppas förstås att vi ses snart! Stor Kram / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Anton H
    Anton H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela i Ystad var grym, ställde upp när jag behövde komma in i lägenheten snabbt och hjälpte till med allt! Toppen Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Anton H
    Tack snälla Anton!! Ser fram emot att kika på lägenheten när allt är klart! Stor Kram, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Marina B
    Marina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela är en jätte duktig och proffsig mäklare, som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Marina B
    Hej Marina! Tusen tack fina du! Hoppas allt är bra och att du trivs!! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har blivit mycket väl mottagna av mäklare Mikaela i Ystad och mina förväntningar har verkligen överträffats. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Lisa S
    Hej kära ni! Tack snälla för er fina rekommendation, jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i lägenheten! Hoppas vi ses snart! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Veronika & Andreas G
    Veronika & Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra bemötande. Kunnig påläst mäklare Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Veronika & Andreas G
    Hej Veronika & Andreas! Tack snälla för er fina rekommendation. Hoppas att ni kommer stormtrivas i nya huset, stor kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Karin T
    Karin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevlig och seriös.
    Upplevs kunnig, känns tryggt. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin T
    Hej Karin! Tack snälla för din rekommendation, hoppas att du trivs i lägenheten! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Anne-Lie W
    Anne-Lie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tusen tack Micaela för fantastiskt fint bemötande.
    Som köpare kände vi oss otroligt trygga genom hela affären.
    Du har funnits tillgänglig för oss på ett mycket mjukt och professionellt sätt.
    Extremt kunnig, duktig och noggrann.
    Om vi någon gång i framtiden behöver hjälp av en mäklare, är valet givet.
    Rekommenderar verkligen Micaela Rydberg. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Anne-Lie W
    Stort & varmt tack för er fina rekommendation Anne-Lie! Önskar er all lycka och så klart stort lycka till i ert nya hus, Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vänligt, professionellt och trevligt.
    Mitt säljuppdrag blev behandlat på allra bästa sätt och jag upplever att även köparen blev nöjd. Läs mer
  • Frank K
    Frank K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mer än 100 % nöjd!!! Alltid varit bra stöd o utmärkt bra kommunikation under hela tiden! Mycket angagerad! Läs mer
    2017-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Frank K
    Frank, det var ett rent nöje att få träffa dig och skräddarsy affären. Tusen tack för dina fina ord och stort lycka till i huset!
    Stor Kram! / Micaela , Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela har varit jatte bra. Salde min mors lagenhet i rekord fart 48 timmar, och 100.000,00 over bud priset vi hade satt. Att jag fick ordna allt fran Kanada med 9 timmars tidskillnad gjorde det hela lite ovanligt men allt gick jatte smidigt. Jatte tack Micaela! Läs mer
    2017-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Christina L
    Tack för din fina rekommendation och stort tack för förtroendet Christina!
    Kram Micaela, Svensk Fastighetsförmedling Ystad!
  • Nb G
    Nb G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den omöjliga affären blev verklighet. Vi var visionärer som förälskade oss i en livsstil, med tillhörande gård. Ulf gjorde det omöjliga möjligt genom att hjälpa oss, med att sälja vårt hus för att lyckas förvärva vår drömgård. En försäljning som innebar minst sagt mycket pyssel. Tusentack Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den bästa mäklare jag någonsin haft att göra med.
    Har flyttat och köpt boenden många gånger Läs mer
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jan W
    Hej Jan! Tusen, tusen tack för dina värmande ord! Verkligen helt fantastiskt att höra att du är så nöjd, det har varit ett rent nöje att ha fått vara delaktig i just er bostadsaffär! Många Varma Hälsningar / Micaela Rydberg
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande,vi kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Leif J
    Tusen tack för de fina orden och er uppskattning Leif!
    Många varma hälsningar från Micaela & Ulf, Svensk Fastighetsförmedling Ystad!
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag kände verkligen att mitt ärende var i fokus
    Blev alltid vänligt proffsigt bemött och med humor
    Allt sköttes mycket bra Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Från första mötet kändes det helt rätt . Allt enligt mina önskemål skedde allt med högsta effektivitet
    Blev korrekt informerad om tillvägagångssättet vid försäljningen. Inga detaljer missades. Detta fortsatte under hela försäljningen. Kände mycket stort förtroende för min mäklare hela tiden. Läs mer
    2016-10-04 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin P
    Hej Karin! Tusen tack för de värmande orden! Det var verkligen fantastiskt att få lära känna er under förmedlingens gång. Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad.

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad