Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• Lars P
    Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fullt förtroende för denna mäklare som ger sitt yttersta i allt - bästa betyg Läs mer
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt på Bärområdet Ystad, vi vill tacka Micaela Rydberg på Svensk Fastighetsförmedling för all hjälp vi fått, hon är en fantastiskt trevlig människa och duktig mäklare. Läs mer
    2018-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Mustafa A
    Tack fina ni!! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och jag önskar er all lycka i framtiden! Stor Kram!!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har anlitat Svensk fastighetsförmedling ( Micaela ) till försäljning av 4 st bostadsrätter i gamla stan i Ystad, vi har ett fantastiskt bra samarbete på alla plan, jag har bara positivt att säga, allt ifrån planering till försäljning.

Jacob Lachmann Läs mer
    2018-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jacob L
    Tack snälla Jacob! Vi har sannerligen ett gott samarbete på alla plan, tusen tack förtroendet! Kram Micaela!!
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi sålde , med hjälp av Micaela, vår lägenhet på
    Belllevuevägen. Vi uppskattar Micaelas engagemang
    som var omfattande och vi kände att vi hade hittat
    rätt mäklare.
    Handpenning skall inbetalas inom 10m dgr vilket vi ser fram
    emot och så rullar transaktionen vidare mot slutlikvid.
    Micaela, tack för all hjälp under säljprocessen!!! Läs mer
    2018-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Kerstin R
    Tack snälla Kerstin och Christer! Det var verkligen varit en fantastisk resa med er och inget gör mig gladare än att Ni är nöjda! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • Helena T
    Helena T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Rekommenderar varmt Micaela Rydberg på Svensk fastighetsförmedling om ni ska sälja fastighet i Ystad. Tack vare hennes affärsmässighet och energi genomförde vi en väldigt lyckad affär! :-) Läs mer
    2018-08-08 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Helena T
    Bästa Helena med familj och släkt, tusen tack för förtroendet! Det har varit en ära att få hjälpa till! Stor Kram och massor av lyckoönskningar till er alla!
  • Maria C
    Maria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt sommarstuga
    Utmärkt bemött
    Förväntningar uppfyllda
    Allt gott, Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Maria C
    Tusen tack Maria, det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er! Tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av er fina! Kram Micaela!
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tyckte att allt fungerade bra och jag fick den information jag behövde.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline! Stort lycka till i ditt radhus! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • Holger E
    Holger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym service!
    Flexibel, hårt arbetande och ärlig.
    Rekomenderar starkt. Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Holger E
    Tack snälla Holger för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Det har varit en ära!! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • Sigurd M
    Sigurd M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    sålde en bostadsrätt. blev väldigt bra bemött av mäklaren som
    gjorde mycket för att hjälpa mig med försäljningen. Mäklaren ställde upp i alla lägen när man behövde hjälp eller hade frågor. är mycket nöjd med allt! Läs mer
    2018-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Sigurd M
    Tack snälla Sigurd för din fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela Rydberg
  • Maj-Britt & Åke F
    Maj-Britt & Åke F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra hjälp med att hitta lägenhet till oss och trevligt bemötande.tack så mycket. Läs mer
    2018-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Maj-Britt & Åke F
    Tack snälla rara Maj-britt & Åke! Helt underbart att få träffa er och att få hjälpa er att hitta ny bostad! Kram på er! / Micaela Rydberg
  • Robert M
    Robert M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag sålde mitt hus på 1,5 plan i Gärsnäs med hjälp av Lotte på Svensk Fastighetsförmedling.
    Tiden det tog för mäklaren från det att de la ut det tills man fick det sålt blev bara 2-2.5 månad.

Lotte var allt ifrån trevlig, väldigt hjälpsam och driven att få hjälpa en genom själva processen.

Blev rekommenderad att kontakta Lotte via en vän och jag är helt klart väldigt nöjd.
    Ända som jag kan nämna är att hon emellanåt inte hörde av sig när hon sagt det, kan vara för hon inte hade någon ny info åt en.
    Annars har jag bara bra saker att säga om Lotte Myrbris på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevligt och vänligt bemötande av Lotte Myrebris, som var en mycket kunnig och sympatisk person. Läs mer
    2018-04-18 Lotte M svarar Gunnar B
    Tack själv Gunnar! Så himla trevligt att få äran att träffa dig. Hoppas du njuter av vår vackra del av Sverige. Förhoppningsvis ses vi igen :)
  • Carina P
    Carina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket nöjd med Micaela som tog hand om försäljningen av min fars hus. Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Carina P
    Tusen tack kära ni, det har varit helt fantastiskt att få äran att hjälpa er! Stor Kram / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ian & Caroline K
    Ian & Caroline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren är väldigt trevlig och otroligt duktig vi kommer absolut att vända oss till henne nästa gång! Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Ian & Caroline K
    Tusen tack snälla Ian och Caroline! Det har varit ett rent nöje! Stor lycka med allt! Kram Micaela
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är väldigt nöjda med den insats och hjälp vi fått av Michaela i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen. Då vi även träffat henne som spekulant på en annan bostad, var vi trygga med att hon kommer väl förberedd inför en visning och ger ett seriöst och välkomnande intryck till besökarna. Något som spelade stor roll för oss i valet av mäklare. Läs mer
    2018-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Sebastian H
    Tusen tack snälla ni! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och få vara med er på resan, jag tror och vet att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya hus! Önskar er förstås all lycka i framtiden! Stor Kram till er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ola Martin B
    Ola Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket bra. Alltid tillgänglig. Mycket trevlig. Allt var helt perfekt med vår mäklare Micaela Rydberg Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Ola Martin B
    Men tusen tack snälla ni, det har verkligen bara varit ett rent nöje att få hjälpa till! Stor Kram, ni är grymma!! / Micaela Rydberg
  • Sara & Ola N
    Sara & Ola N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym & proffsig service rakt igenom. Tack för allt Micaela! Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Sara & Ola N
    Tusen tack!! Ni är helt underbara! Kram!! / Micaela Rydberg
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Kunde inte haft bättre Mäklare än Micaela! Från allra första träffen har allt varit väldigt proffsig! Det märks att hon kan sin sak. Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Mattias A
    Tusen tack kära ni!! Ni är bara bäst! :) Kram!! / Micaela Rydberg
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bästa mäklaren, tack för allt Micaela! Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Hanna A
    Fina ni! Det är ni som skall ha tack, ni är helt underbara! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fick bra återkoppling och kontakt från visning till köp! Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Morgan L
    Tack snälla Morgan för din rekommendation! Vi ses snart igen när det närmar sig tillträdet av din fina lägenhet! Bästa hälsningar Micaela Rydberg
  • Sara D
    Sara D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela har tagit hand om oss och vårt hus på allra bästa sätt, genomproffsig från början till slut! Vi kände oss trygga hela vägen! Och så hade vi roligt också! Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Sara D
    Tusen tack bästa ni!! Verkligen en snabb, spännande och riktigt rolig resa att få vara en del av. Lycka till i ert nya drömhus! Stor Kram!! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Göran S
    Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Väldigt bra bemötande. Väl balanserade förväntningar. Hela försäljningsprocessen flöt bra och var trevlig och stimulerande. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Göran S
    Tack snälla Göran för din fina rekommendation! Det var verkligen precis som du säger, mycket trevligt och stimulerande hela vägen. Bästa hälsningar, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling
  • Sylvia & Mikael F
    Sylvia & Mikael F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela Rydberg är en kompetent och mycket trevligt mäklare. Vi kände oss väldig trygga och kan tänka oss att genomföra fler affärer med henne! Läs mer
    2018-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Sylvia & Mikael F
    Tack snälla Sylvia och Michael! Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya fritidshus! Många kramar, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling
  • Nils S
    Nils S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren, Micaela Rydberg, mötte mina höga förväntningar med avseende på förberedande samtal, fotografering och beskrivande text. Däremot överträffade hon mina förväntningar när det visade sig att huset inte var lättsålt. Ihärdigt och envist arbete gav frukt trots att marknaden sviktat rejält under tiden. Läs mer
    2018-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Nils S
    Tusen tack snälla Nils, det har som sagt varit ett rent nöje att få hjälpa till!! Kram Micaela Rydberg. Svensk Fastighetsförmedling
  • Christian d
    Christian d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket bra. Smidigt och högt kundfokus Läs mer
    2018-02-12 Lotte M svarar Christian d
    Tack för de orden Christian. Ja, det gick ju himla snabbt och smidigt. Med vänlig hälsning Lotte Myrebris, Svensk Fastighetsförmedling
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fick direkt förtroende för min mäklare. Mycket bra första möte och även övriga möten därefter. Tillmötesgående, snabb på att svara och bra service. Väldigt bra att bolla idéer och frågor med både ur köp och ur sälj-synvinklel. Snabb och bra affär. Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och med min mäklare Lotte Myrebris. Kommer med glädje att rekommendera er. Läs mer
    2018-02-12 Lotte M svarar Johanna K
    Tusen tack Johanna för din fina rekommendation! Med vänlig hälsning Lotte Myrebris, Svensk Fastighetsförmedling
  • Josefin & Hampus H
    Josefin & Hampus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren upplevde mina förväntningar. Tillgänglig och snabba svar. Haft mejlkontakt och kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Josefin & Hampus H
    Tack snälla Josefin & Hampus för er fina rekommendation! Stort lycka till i er nya bostad! Bästa hälsningar, Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Martin P
    Martin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Otroligt nöjd med Micaela, väldigt proffesionell och kände mig delaktig genom hela affären. Toppbetyg! Läs mer
    2018-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Martin P
    Tusen tack för er fina rekommendation! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till! Kram! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Johanna & Magnus H
    Johanna & Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Professionell och drivande. Hög service och rådgivande (tyvärr inte så god erfarenhet av tidigare mäklare runt Österlen) Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Johanna & Magnus H
    Tack snälla Johanna & Magnus! Det har varit ett nöje att hjälpa till, det skall dessutom bli riktigt spännande att få vara med på renoverings-resan! Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren visade stor kunnighet, engagemang, tålmodighet och var bra på att förklara alla delar i processen så att det blev begripligt och lättfattligt. Det skapar trygghet och förtroende. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Ylva P
    Tack snälla, rara Ylva! Det värmer så att veta att du är nöjd! Jag hoppas verkligen att du trivs superbra i din nya lägenhet! Kram! Bästa hälsningar, Micaela Rydberg!
  • Lisbeth K
    Lisbeth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Proffsigt och tillmötesgående förståligt svar på våra frågor. Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Lisbeth K
    Tack Lisbeth & Lars för er fina rekommendation! Det var ett rent nöje att få hjälpa till, stor kram! / Micaela Rydberg
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Trevligt bemötande, väldigt tillmötesgående!!
    Bra information och väldigt påläst mäklare som har svar på det mesta. Och har hon inte svar - tar hon reda på det! Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Natalie L
    Tack fina Natalie för din fina rekommendation! Stort lycka till i din nya bostad, kram! / Micaela Rydberg
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har gjort ganska många lägenhetsaffärer genom åren. Micaela är genom tiderna den proffsigaste och bästa mäklaren jag haft. Hon tar sig tid med sina kunder, får mig som kund att känna mig helt trygg genom hela affären. Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2018-01-12 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Maria S
    Kära Maria & Thomas! Ni är för himla goa!! Stort och varmt tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få hjälpa till. Hoppas förstås att vi ses snart! Stor Kram / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Anton H
    Anton H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela i Ystad var grym, ställde upp när jag behövde komma in i lägenheten snabbt och hjälpte till med allt! Toppen Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Anton H
    Tack snälla Anton!! Ser fram emot att kika på lägenheten när allt är klart! Stor Kram, Micaela Rydberg Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Marina B
    Marina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela är en jätte duktig och proffsig mäklare, som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Marina B
    Hej Marina! Tusen tack fina du! Hoppas allt är bra och att du trivs!! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har blivit mycket väl mottagna av mäklare Mikaela i Ystad och mina förväntningar har verkligen överträffats. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Lisa S
    Hej kära ni! Tack snälla för er fina rekommendation, jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i lägenheten! Hoppas vi ses snart! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Veronika & Andreas G
    Veronika & Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra bemötande. Kunnig påläst mäklare Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Veronika & Andreas G
    Hej Veronika & Andreas! Tack snälla för er fina rekommendation. Hoppas att ni kommer stormtrivas i nya huset, stor kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Karin T
    Karin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevlig och seriös.
    Upplevs kunnig, känns tryggt. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin T
    Hej Karin! Tack snälla för din rekommendation, hoppas att du trivs i lägenheten! Kram Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Anne-Lie W
    Anne-Lie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tusen tack Micaela för fantastiskt fint bemötande.
    Som köpare kände vi oss otroligt trygga genom hela affären.
    Du har funnits tillgänglig för oss på ett mycket mjukt och professionellt sätt.
    Extremt kunnig, duktig och noggrann.
    Om vi någon gång i framtiden behöver hjälp av en mäklare, är valet givet.
    Rekommenderar verkligen Micaela Rydberg. Läs mer
    2017-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Anne-Lie W
    Stort & varmt tack för er fina rekommendation Anne-Lie! Önskar er all lycka och så klart stort lycka till i ert nya hus, Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vänligt, professionellt och trevligt.
    Mitt säljuppdrag blev behandlat på allra bästa sätt och jag upplever att även köparen blev nöjd. Läs mer
  • Frank K
    Frank K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mer än 100 % nöjd!!! Alltid varit bra stöd o utmärkt bra kommunikation under hela tiden! Mycket angagerad! Läs mer
    2017-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Frank K
    Frank, det var ett rent nöje att få träffa dig och skräddarsy affären. Tusen tack för dina fina ord och stort lycka till i huset!
    Stor Kram! / Micaela , Svensk Fastighetsförmedling Ystad
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela har varit jatte bra. Salde min mors lagenhet i rekord fart 48 timmar, och 100.000,00 over bud priset vi hade satt. Att jag fick ordna allt fran Kanada med 9 timmars tidskillnad gjorde det hela lite ovanligt men allt gick jatte smidigt. Jatte tack Micaela! Läs mer
    2017-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Christina L
    Tack för din fina rekommendation och stort tack för förtroendet Christina!
    Kram Micaela, Svensk Fastighetsförmedling Ystad!
  • Nb G
    Nb G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den omöjliga affären blev verklighet. Vi var visionärer som förälskade oss i en livsstil, med tillhörande gård. Ulf gjorde det omöjliga möjligt genom att hjälpa oss, med att sälja vårt hus för att lyckas förvärva vår drömgård. En försäljning som innebar minst sagt mycket pyssel. Tusentack Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Den bästa mäklare jag någonsin haft att göra med.
    Har flyttat och köpt boenden många gånger Läs mer
    2016-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Jan W
    Hej Jan! Tusen, tusen tack för dina värmande ord! Verkligen helt fantastiskt att höra att du är så nöjd, det har varit ett rent nöje att ha fått vara delaktig i just er bostadsaffär! Många Varma Hälsningar / Micaela Rydberg
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande,vi kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2016-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Leif J
    Tusen tack för de fina orden och er uppskattning Leif!
    Många varma hälsningar från Micaela & Ulf, Svensk Fastighetsförmedling Ystad!
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag kände verkligen att mitt ärende var i fokus
    Blev alltid vänligt proffsigt bemött och med humor
    Allt sköttes mycket bra Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Från första mötet kändes det helt rätt . Allt enligt mina önskemål skedde allt med högsta effektivitet
    Blev korrekt informerad om tillvägagångssättet vid försäljningen. Inga detaljer missades. Detta fortsatte under hela försäljningen. Kände mycket stort förtroende för min mäklare hela tiden. Läs mer
    2016-10-04 Svensk Fastighetsförmedling Ystad svarar Karin P
    Hej Karin! Tusen tack för de värmande orden! Det var verkligen fantastiskt att få lära känna er under förmedlingens gång. Kram på er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling Ystad.

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad