Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Stora Östergatan 27, 271 34 Ystad — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 89 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad

• 2019-02-18

Sofie I skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Hjälpte oss som köpare av hus på ett både personligt och proffsigt sätt. Svarade på frågor vi hade och var påläst kring både huset i fråga och även mer generellt kring besiktning och ev. renoveringsbehov. Mindre faktafel rättades snabbt till.
    Skapade familjär stämning vid kontraktsskrivning och bidrog till en positiv och trygg känsla. Även som köpare var vi alltså mycket nöjda. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Sofie I
    Tack Sofie och Johan! Huset kändes som det passar er perfekt. Mvh Lotte

Evy J skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt och köpt bostadsrätt .
    Micaela alltid lika glad och trevlig .Ringer alltid tillbaka när man sökt henne är så behjälplig med allt .Är kunnig hjälper till på alla önskemål .Är till 100 procent nöjd med Micaela ..
    Jag rekomondera henne gärna Hon är värd ett fång rosor . Läs mer

Max L skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Köpt fritidshus med assistans av Lotte, en toppenupplevelse från start till mål!
    Lotte var behjälplig, snabb att svara på frågor och mycket kunnig.
    Stort tack! Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Max L
    Tusen tack för de fina orden :)
    Varit så trevligt att hjälpa er på alla sätt. Må gott. Mvh Lotte
  • 2019-02-18

Bengt Göran J skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Vi har köpt en bostadsrätt som Lotte sålde, eftersom vi var nöjda med hennes bemötande har hon även sålt vårt hus, som vi också känner oss nöjda med.

Förväntningar hos en mäklare är att man känner förtroende och det tycker vi Lotte levt upp till.

Att sälja sitt hus efter 40 år är ju inte det enklaste men Lotte har varit ett stöd och hittat de rätta köparna som förvaltar det vidare. Läs mer
    2019-02-18 Lotte M svarar Bengt Göran J
    Tusen tack. Har varit ett sant nöje och så härligt att finna de rätta köparna till er. Mvh Lotte
  • 2019-02-10

Linda B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt en 3:a lägenhet. Mycket bra och tillmötesgående bemötande. Snabba besked och mycket flexibel. Tid gavs för att ” känna in” lägenheten -Köpbeslutet känns då tryggt. Bra och tydligt möte tillsammans med säljaren. Läs mer
    2019-02-18 Micaela R svarar Linda B
    Tusen tack för din fina rekommendation Linda! Det skall bli så kul att få vara med på resan! Stor Kram / Micaela
  • 2019-02-08

Pontus P skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Kunnig och mycket duktig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-08 Lotte M svarar Pontus P
    Tusen tack Pontus!! Mvh Lotte Myrebris
  • 2019-02-01

Christian N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpt lägenhet 120 m2 i centrala Ystad.
    Glad trevlig och framförallt genuint engagerad. Bra återkoppling på frågor och funderingar och var väldigt flexibel gällande visningstider. Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Christian N
    Tack snälla ni för er fina rekommendationer! Detta var så ”meant-to-be” och jag är så glad över att jag fick vara en del av den resan! Ses snart igen! Kram Micaela
  • 2019-02-01

Amanda O skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Träffat många mäklare under vår tid som husletare! Mikaela är ärlig, pålitlig, säker på sin sak och rättvis!
    Mikaela gör ett superjobb och mer där till! Vi är helnöjda och hon kommer i framtiden värdera och sälja vårt hus! Läs mer
    2019-02-07 Micaela R svarar Amanda O
    Fina ni! Jag är så oerhört glad att jag fick vara en del av er resa och ser verkligen fram emot att få se er sätta er prägel på ert nya hus! Tusen tack för era fina ord! Kramar Micaela
  • 2019-01-21

Tina E skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nybrostrand och även sålt min egen bostad, där mäklaren Lotte Myrebris har gjort ett fantastiskt arbete. Eftet vårt första möte kändes det så naturligt och rätt att Lotte skulle ta hand om mina affärer. Hon kändes trygg, kunnig, jordnära, positiv, professionell och vi fick en fin kontakt från första början.
    Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar med råge och jag har känt mig 100 % trygg med Lotte. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-02-05 Lotte M svarar Tina E
    Tusen tack Tina för de vackra orden!!
  • 2019-01-14

Mikael I skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt bostadsrätt i Simrishamn
    Blev utmärkt bemött
    Förväntningarna var ett högt pris på bostaden och det blev mycket bra.
    Lägenheten stylades av mäklaren så den blev mycket fin i minsta detalj.
    Allt skötes mycket proffsigt från början till slut.
    Kan starkt rekommendera Micaela som mäklare till andra. Läs mer
    2019-01-19 Micaela R svarar Mikael I
    Tusen tack för din fina rekommendation Micke! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela!
  • Björn O

2019-01-10

Björn O skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mäklaren var hur bra som helst !!!det är viktigt med återkoppling, och det kände msn att det fanns!!! Läs mer
  • 2018-12-19

Kim L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bostadsrätt i Ystad.

Engagerat, aktivt lyssnande, med bra svar på de flesta frågorna.

Mina krav på en proffsigt agerande som förmedlare blev väl uppfyllda. Läs mer
    2019-01-14 Micaela R svarar Kim L
    Tusen tack snälla Kim för er fina rekommendation! Stort Lycka till i er nya lägenhet, snart är det ju äntligen dags för er att få nycklarna! Kram Micaela

Anna B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Gott bemötande. Värnar om både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Det har varit otroligt roligt att ha fått vara med på resan, hela vägen! Önskar dig allt gott och stort lycka till i ert nya hus! Kram Micaela

Erko K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en lägenhet.Bästa mäklare i hela Sverige tycker jag.Hon kan sitt jobb.hon e trevligt fantastiska människor. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Erko K
    Fina Erko! Tusen, tusen tack, så glad jag blir över att ni är nöjda! Det skall bli så roligt att få hjälpa till även 2019! Kram Micaela

Jenny L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte ett hus av Micaela som är en superduktig mäklare och gör affären lätt och smidig men ändå så bra så möjligt. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny! Så glad jag blir av att höra att ni känt er trygga vid min sida, vilket spännande 2019 vi har framför oss! Många Kramar Micaela
  • 2018-12-04

Karin & Roland B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Där var full fart på henne och hon hade svar på frågorna vi ställde. Hon är väldigt duktig på vad hon gör.
    Vi rekommenderar er till andra. Läs mer
    2018-12-13 Micaela R svarar Karin & Roland B
    Fina Karin & Roland! Tack snälla för er fina rekommendation och tack för att just jag fick det stora förtroendet att vara del av er bostadsaffär! Många Kramar Micaela
  • Ewa H

2018-11-20

Ewa H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en villa med renoveringsbehov. Toppenbra mäklare som jag upplevde ärlig o transparent !! Snabb o proffsig. Raka rör.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ewa H
    Bästa Ewa! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa till och få lära känna dig! Tusen tack för din fina rekommendation. Kram Micaela!
  • 2018-11-18

Ulf W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt vår lägenhet.
    Bästa tänkbara sätt ett proffsigt aggerande.
    Ja att vi skulle få lägenheten såld. På bästa sätt.
    Kan med 100% rekommendera Micaela till andra Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Ulf W
    Tusen tack kära ni! Det har verkligen varit underbart att få vara med på resan med er och önskar er alla lycka i er nya bostad! Många kramar till er!
  • 2018-11-15

Jessica A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt en bostadsrätt. Helt underbar mäklare som verkligen kan sitt jobb.
    Lade verkligen ner tid och omtanke inför både fotografering o visningar.
    Skulle lätt både anlita och rekommendera henne igen. Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Jessica A
    Tack snälla, kära Jessica! Så roligt och trevligt vi har haft från första stund. Det har varit en ära att få hjälpa till! Kram Micaela
  • 2018-11-14

Inga L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har sålt en tomt. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Förväntningarna var förstås att möta en engagerad och positiv mäklare vilket jag verkligen gjorde. Min upplevelse: Mycket nöjd!!! Läs mer
    2018-12-03 Micaela R svarar Inga L
    Tusen tack fina Inga! Tänk att allt gick så snabbt. Önskar dig all lycka och hoppas att vi ses igen! Kramar Micaela!
  • 2018-11-12

Stefan och Lena L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Har köpt en tomt och har upplevt att mäklaren var helt fantastisk och rekommenderar henne till 100 procent Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Stefan och Lena L
    Tusen tack fina ni!! Önskar er all lycka i framtiden och ser givetvis fram emot att ses i framtiden! Stor Kram / Micaela!
  • 2018-11-12

Kenneth och Margareta S skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vår Mäklate Micaela Rydberg i Ystad har servat oss på ett alldeles utmärkt sätt
    Vi har sålt vår villa och köpt ett nybyggt hus med hjälp av Micaela Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Kenneth och Margareta S
    Kära Kenneth och Margareta! Tusen tack för er rekommendation, det har verkligen varit en ära att få hjälpa er! Jag ser fram emot att få se ert nya hus växa fram och hoppas verkligen att ni kommer stormtrivas, Många kramar / Micaela
  • 2018-11-05

Agusta B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Köpte Villa, extremt nöjd med allt. Mäklaren visade intresse för mitt boende och det jag köpte från henne. Personlighet och professionella Läs mer
    2018-11-13 Micaela R svarar Agusta B
    Härliga ni!! Tack för er fina rekommendation, det har verkligen varit roligt att få vara med på denna resa med er! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus och vill önskar er all lycka! Många kramar Micaela
  • 2018-11-01

Köpt lägenhet 3,5 120m2.
    Bra bemötande, lätt att ha och göra med. Flexibel och hjälpsam!! Läs mer
    2018-11-05 Micaela R svarar Christian N
    Tusen tack snälla Christian och Caroline! Jätteroligt att få hjälpa er, det skall bli så roligt att få se slutresultatet i er nya bostad! Kram Micaela
  • 2018-10-14

Ulf & Lil W skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi köpte en bostadsrätt
    Vi blev bemöta på ett vänligt och med omtanke
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    En mycket duktig mäklare
    Hälsningar Lill och Ulf Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Ulf & Lil W
    Fina Ni! Det är en ära att få förtroendet att få hjälpa er från en plats till en annan! Jag önskar er såklart all lycka i er nya bostad! Många Kramar, Micaela Rydberg
  • Lena H

2018-10-12

Lena H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    En mycket proffessionell och kunnig mäklare, med ett hjärtligt bemötande. Hon verkar vara mycket intresserad av sitt jobb och gör så allt blir så smidigt som möjligt för alla. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lena H
    Kära Lena! Tusen tack för din fina rekommendation, det har verkligen varit ett rent nöje och en ära att få hjälpa till! Stor Kram, Micaela Rydberg
  • 2018-09-26

Margareta R skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Andelshus i Kivik. Var övertygad om att jag skulle köpa. Mäklaren läste av mig perfekt och var lyhörd över att jag önskade ett snabbt avslut.
    Visning kl 14.00 dag 1
    Kontraktskrivning 15.30 dag 1
    Pengar betalt 15.00 dag 2.
    Perfekt.
    Tack för det Läs mer
    2018-09-27 Lotte M svarar Margareta R
    Tack själv Margareta! Ett bra val och allt klickade. Må gott. Mvh Lotte Myrebris på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-09-25

Anna F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Micaela skötte försäljningen av vårt hus på absolut bästa tänkbara sätt! Hon är fantastiskt engagerad, lyhörd och tydlig i allt hon gör. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Anna F
    Tusen tack för er fantastiskt fina rekommendation bästa ni! Tack snälla för förtroendet, helt underbart att få hjälpa just er! Massor av kramar!
  • 2018-09-20

Michael H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har sålt en villa i Tomelilla. En fantastisk mäklare med oerhört stort engagemang och som älskar sitt arbete vilket genomsyrat hela resan. Micaela är oerhört kompetent och professionell i sin yrkesroll och dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående för både säljare och kund. En helhetslösning som passade oss perfekt. Vi vill med det varmaste rekommendera svensk fastighetsförmedling och Micaela Rydberg. Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Michael H
    Världens bästa Michael och Maria! Vilken härlig resa vi haft tillsammans, jag är så tacksam och önskar er all lycka i ert nya hus! Många Kramar Micaela!
  • 2018-08-23

Kerstin W skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Parhus i Ystad. Har fått min del såld det har gått över förväntan! Mycket trevligt bemötande av Lotte på Fastighetsförmedlingen. Är mycket nöjd ! Läs mer
  • 2018-08-11

Lars P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Fullt förtroende för denna mäklare som ger sitt yttersta i allt - bästa betyg Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Lars P
    Tack snälla Lars! Tusen tack för detta förtroende, det har varit en stor ära att få hjälpa er! Stor Kram Micaela
  • Mustafa A

2018-08-06

Mustafa A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt på Bärområdet Ystad, vi vill tacka Micaela Rydberg på Svensk Fastighetsförmedling för all hjälp vi fått, hon är en fantastiskt trevlig människa och duktig mäklare. Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Mustafa A
    Tack fina ni!! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och jag önskar er all lycka i framtiden! Stor Kram!!
  • Jacob L

2018-08-05

Jacob L skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Jag har anlitat Svensk fastighetsförmedling ( Micaela ) till försäljning av 4 st bostadsrätter i gamla stan i Ystad, vi har ett fantastiskt bra samarbete på alla plan, jag har bara positivt att säga, allt ifrån planering till försäljning.

Jacob Lachmann Läs mer
    2018-11-01 Micaela R svarar Jacob L
    Tack snälla Jacob! Vi har sannerligen ett gott samarbete på alla plan, tusen tack för förtroendet! Kram Micaela!!
  • 2018-07-23

Kerstin R skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi sålde , med hjälp av Micaela, vår lägenhet på
    Belllevuevägen. Vi uppskattar Micaelas engagemang
    som var omfattande och vi kände att vi hade hittat
    rätt mäklare.
    Handpenning skall inbetalas inom 10m dgr vilket vi ser fram
    emot och så rullar transaktionen vidare mot slutlikvid.
    Micaela, tack för all hjälp under säljprocessen!!! Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Kerstin R
    Tack snälla Kerstin och Christer! Det var verkligen varit en fantastisk resa med er och inget gör mig gladare än att Ni är nöjda! Stor Kram!! / Micaela Rydberg
  • 2018-07-02

Helena T skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Rekommenderar varmt Micaela Rydberg på Svensk fastighetsförmedling om ni ska sälja fastighet i Ystad. Tack vare hennes affärsmässighet och energi genomförde vi en väldigt lyckad affär! :-) Läs mer
    2018-08-08 Micaela R svarar Helena T
    Bästa Helena med familj och släkt, tusen tack för förtroendet! Det har varit en ära att få hjälpa till! Stor Kram och massor av lyckoönskningar till er alla!
  • Eva K

2018-06-15

Eva K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålde ett hus för ett par som jag är God Man för. Allt gick smidigt och med ett gott samarbete med mäklaren,så ska jag sälja fler hus ,är det ingen tvekan om vilken mäklare jag ska välja. Tusen tack. Läs mer
    2018-12-19 Micaela R svarar Eva K
    Tusen tack för din fina rekommendation Eva! Vilket fint samarbete vi haft! Önskar er allt gott, kram Micaela
  • 2018-06-12

Maria C skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Sålt sommarstuga
    Utmärkt bemött
    Förväntningar uppfyllda
    Allt gott, Läs mer
    2018-06-15 Micaela R svarar Maria C
    Tusen tack Maria, det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er! Tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av er fina! Kram Micaela!
  • 2018-06-10

Caroline N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Tyckte att allt fungerade bra och jag fick den information jag behövde.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-15 Micaela R svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline! Stort lycka till i ditt radhus! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • 2018-05-27

Holger E skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym service!
    Flexibel, hårt arbetande och ärlig.
    Rekomenderar starkt. Läs mer
    2018-06-09 Micaela R svarar Holger E
    Tack snälla Holger för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Det har varit en ära!! Stor Kram / Micaela Rydberg
  • 2018-05-09

Anita N skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Sålt vår villa och blivit väl omhändertagna från början till slut. Kändes tryggt och blev en härlig köpare verkligen. Tack för allt. Läs mer
    2018-05-09 Lotte M svarar Anita N
    Tack själv! Så kul att allt blev bra. // Lotte
  • 2018-05-07

Sigurd M skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    sålde en bostadsrätt. blev väldigt bra bemött av mäklaren som
    gjorde mycket för att hjälpa mig med försäljningen. Mäklaren ställde upp i alla lägen när man behövde hjälp eller hade frågor. är mycket nöjd med allt! Läs mer
    2018-05-09 Micaela R svarar Sigurd M
    Tack snälla Sigurd för din fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till! Kram Micaela Rydberg
  • 2018-05-05

Maj-Britt & Åke F skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Bra hjälp med att hitta lägenhet till oss och trevligt bemötande.tack så mycket. Läs mer
    2018-05-09 Micaela R svarar Maj-Britt & Åke F
    Tack snälla rara Maj-britt & Åke! Helt underbart att få träffa er och att få hjälpa er att hitta ny bostad! Kram på er! / Micaela Rydberg
  • 2018-04-19

Robert M skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Jag sålde mitt hus på 1,5 plan i Gärsnäs med hjälp av Lotte på Svensk Fastighetsförmedling.
    Tiden det tog för mäklaren från det att de la ut det tills man fick det sålt blev bara 2-2.5 månad.

Lotte var allt ifrån trevlig, väldigt hjälpsam och driven att få hjälpa en genom själva processen.

Blev rekommenderad att kontakta Lotte via en vän och jag är helt klart väldigt nöjd.
    Ända som jag kan nämna är att hon emellanåt inte hörde av sig när hon sagt det, kan vara för hon inte hade någon ny info åt en.
    Annars har jag bara bra saker att säga om Lotte Myrbris på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Gunnar B

2018-04-18

Gunnar B skrev om Lotte Myrebris en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    Mycket trevligt och vänligt bemötande av Lotte Myrebris, som var en mycket kunnig och sympatisk person. Läs mer
    2018-04-18 Lotte M svarar Gunnar B
    Tack själv Gunnar! Så himla trevligt att få äran att träffa dig. Hoppas du njuter av vår vackra del av Sverige. Förhoppningsvis ses vi igen :)
  • 2018-04-08

Carina P skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket nöjd med Micaela som tog hand om försäljningen av min fars hus. Läs mer
    2018-05-02 Micaela R svarar Carina P
    Tusen tack kära ni, det har varit helt fantastiskt att få äran att hjälpa er! Stor Kram / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-03-30

Ian & Caroline K skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mäklaren är väldigt trevlig och otroligt duktig vi kommer absolut att vända oss till henne nästa gång! Läs mer
    2018-06-26 Micaela R svarar Ian & Caroline K
    Tusen tack snälla Ian och Caroline! Det har varit ett rent nöje! Stor lycka med allt! Kram Micaela
  • Sebastian H

2018-03-23

Sebastian H skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Vi är väldigt nöjda med den insats och hjälp vi fått av Michaela i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen. Då vi även träffat henne som spekulant på en annan bostad, var vi trygga med att hon kommer väl förberedd inför en visning och ger ett seriöst och välkomnande intryck till besökarna. Något som spelade stor roll för oss i valet av mäklare. Läs mer
    2018-03-24 Micaela R svarar Sebastian H
    Tusen tack snälla ni! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till och få vara med er på resan, jag tror och vet att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya hus! Önskar er förstås all lycka i framtiden! Stor Kram till er! / Micaela Rydberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-03-07

Ola Martin B skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Mycket bra. Alltid tillgänglig. Mycket trevlig. Allt var helt perfekt med vår mäklare Micaela Rydberg Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Ola Martin B
    Men tusen tack snälla ni, det har verkligen bara varit ett rent nöje att få hjälpa till! Stor Kram, ni är grymma!! / Micaela Rydberg
  • 2018-03-06

Sara & Ola N skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Grym & proffsig service rakt igenom. Tack för allt Micaela! Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Sara & Ola N
    Tusen tack!! Ni är helt underbara! Kram!! / Micaela Rydberg
  • 2018-03-06

Mattias A skrev om Micaela Rydberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    Kunde inte haft bättre Mäklare än Micaela! Från allra första träffen har allt varit väldigt proffsig! Det märks att hon kan sin sak. Läs mer
    2018-03-14 Micaela R svarar Mattias A
    Tusen tack kära ni!! Ni är bara bäst! :) Kram!! / Micaela Rydberg