Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling! Vi tar varje uppdrag personligt och strävar alltid efter att ge dig en trygg affär och bäst betalt. Svensk Fastighetsförmedling är inte bara Sveriges men även Ystads äldsta mäklarkedja och under 2017 firar vi vårt 80-årsjubileum. Som kund hos oss får du en mäklare med både rikstäckande nätverk och ett hjärta som brinner för Ystad!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina butik på Stora Östergatan 27, mitt på gågatan! Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte. Du är också välkommen att ringa eller skicka e-post.

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ystad 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-27
    Trevligt bemötande, affären är dock ännu inte helt klar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    • Friaborg
    2021-07-26
    Jag rekommenderar Kajsa varmt . Lyhörd påläst återkopplande seriös genuint intresserad i samtal med både mig som säljare och den som köpte mitt boende .
    Luras inte av hennes ”ungdomliga ” utseende och ålder … Kajsa är skarp på det hon gör inger förtroende och möter oss med värme humor och ett smittande skratt.
    Tack Kajsa för härlig affär .
  • köpte sitt hus med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    • Gärsnäs
    2021-07-26
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och bra informationsflöde i processen. Trygg, bra och ärlig. Förtroende ingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-22
    Ib är ett föredöme för mäklarbranschen !
    x Hör av sig och ger info om läget.
    x Pondus mot köpare o säljare.

Kan bara ge honom bästa betyg //Ola
    2021-07-19
    Bra bemötande, saklig, bra lyssnare. Erfaren mäklare som man lyssnar på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-17
    Mikael är riktig proffsig och det märks att han har gedigen erfarenhet av att sälja bostäder. Vi kände ett bra stöd i processen och var lätt att få tag på mäklaren, vi fått alla svar på våra frågor och kände oss trygga. Mycket nöjda!
    Kan varm rekommendera honom till andra.

Roberta/Vaidas
  • sålde sin bostad med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • YSTAD
    2021-07-10
    Joakim har, från första träffen, bevisat att han tar uppdraget seriös och gav den information vi ville ha, saklig utan att ge falska förhoppningar. Han har sedan arbeta intensiv för att nå resultaten och därför har fylld den förväntningar vi hade på honom. Han har under mindre en 4 veckor kunnat sälja vår bostad och ordnat det mesta. Maud och jag är därför mycket nöjda med hans prestation och rekomederar honom gärna till våra bekanta
    Nico Freccero
  • Rigmor Kristina L
    • Borrby Tuvor
    2021-07-09
    Kajsa Olsson har givit oss den bästa service man kan tänka sig.
    Med värme och humor har hon mött oss, förstått våra önskningar och hjälpt oss att enkelt göra oss av med vår käraste ägodel. Hon hittade en perfekt köpare. Tack Kajsa!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-07-05
    Trevligt bemötande, snabbt och smärtfritt genom hela proceduren av försäljningen av vår lägenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    • Sjöbo
    2021-07-03
    Bra bemötande och kommunikation, vi är nöjda med affären.
    2021-07-01
    Kajsa var trevligt och försynt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-06-24
    Mycket bra ,fick svar på alla frågor ,så jag är väldigt nöjd med Joakim
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-06-23
    Trevligt. Närvarande. Okomplicerat. Tydlig kommunikation.

Jag är mycket nöjd.
    2021-06-10
    mycket trevligt bemötande. kunde kanske ha lagt lite tid på att kolla att alla inblandade budgivare hade sina finanser i ordning.
    • Centralt
    2021-06-10
    Joakim är nogran, engagerad, pålitlig alltid väldigt kommunikativ, han är en väldigt trevlig person.
    Mvh.
    Graciela
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-06-09
    Vi sålde vår villa genom Joakim. Han gav ett proffsigt och tryggt intryck. Vi hade lite olika åsikter om vissa saker, men vi bestämde oss för att lita på Joakims erfarenhet som mäklare. Det visade sig vara rätt och Joakim hjälpte oss sälja huset på 4 dagar.
    Vi hade höga förväntningar som spräcktes stort! Heja Joakim!!
    Riktar stort tack för bra arbete och information kring hela processen
    Skulle rekommendera Joakim till alla som vill göra en bra affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-06-09
    Köpte vårt första hus av Joakim. Kände direkt att vi var i trygga händer. Mycket trevligt och personligt bemötande. Smidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Edvinshem
    2021-06-03
    Otroligt kunnig mäklare särskilt tack till Mikael Persson som vägledde mig igenom denna försäljning på ett bra sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Löderup
    2021-05-31
    Närvarande och kunnig mäklare med en erfarenhet och social kompetens som slår de flesta!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Löderup
    2021-05-31
    professionell, klok, omdömesgill mäklartjänst
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Hälsobacken
    2021-05-20
    Vi har köpt ett hus.
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare som förstod hur mycket vi tycket om huset.
    Vi har fått all info och hjälp vi kan önska.
    Super nöjda!
    Vi kommer varmt rekommendera andra att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling och Mikael Persson.
    Christine
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Hälsobacken
    2021-05-18
    Jag anlitade Mikael Persson som mäklare till försäljningen av min mammas villa och jag är otroligt nöjd med detta val. Mikael är väldigt trevlig, har en genuin rutin inom mäklaryrket, förstår äldre fastigheter och den ”själ”som sitter i väggarna, och tillsammans kunde vi lyfta fram positiva och negativa saker på ett mycket ärligt sätt. Mikael bemötter en på ett väldigt professionellt sätt och tog hand om försäljningen av villan på ett alldeles utmärkt vis. Han höll mig ständigt informerad och har ett lungt sätt och rusar inte iväg när budgivningen var igång utan kollade upp så det var ok på alla budgivares bud, var tillgänglig för frågor under såväl veckodagar som helger. Jag kan starkt rekommendera Mikael Persson till andra säljare och även köpare!
    /Jörgen Persson
    2021-05-17
    Köpt gård på Österlen. Trevligt och ärligt bemötande både via telefon och på visning. Återkom med svar på de flesta av våra frågor om fastigheten som dök upp. Lätt att få kontakt med. Sammanfattningsvis en ung, trevlig och 'oförstörd' mäklare, finns inget negativt att säga. Det som kan förbättras är tiden för visningen som var för kort pga Coronarestriktionerna. Mer tid behövs för att göra en tillräckligt omfattande bedömning av en så pass stor investering som en husaffärer innebär.
  • Per V
    • Skivarp
    2021-05-07
    Sålt avstyckad Skånegård

Ib har på ett utmärkt och mycket tydligt och lättfattligt sätt rådgivit oss genom hela processen och på ett snabbt och effektivt men ändå fullständigt transparent sätt förmedlat fastigheten till ett snabbt avslut som vi är mycket nöjda med.

Kan varmt rekommenderas !
    2021-03-23
    Redan vid första kontakten med Kajsa förstod Vi att hon skulle bli den fastighetsmäklare som vi sökte.
    Kajsa uppfyllde alla våra förväntningar på absolut bästa sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    2021-03-22
    Glad, tillmötesgående och professionell.
    Tummen upp för Kajsa
    2021-03-13
    Otroligt trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling och information. En suverän mälklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-03-12
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev trevligt bemötta och allt gick snabbt och lätt.
    Tycker dock att mäklaren skulle erbjudit handsprit och kanske bjudit på en kopp kaffe.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-03-02
    Bostadsrätt i Abbekås
    Bra bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    • KIVIK
    2021-03-02
    Ib är en fantastisk mäklare alltid trevligt bemött han levde upp till alla våra förväntningar. Trevlig att ha och göra med.
  • köpte en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-02-03
    Vi har om allt går i lås köpt en tomt, all kontakt hittills med IB har varit över förväntan.
    • Glemmingebro
    2021-01-30
    Hon engagerar sig väldigt bra i hela processen
    2021-01-28
    Köpt Brf.lägenhet. Blev bemött bra av dem som var inblandade men tycker att det var oordning och stökigt i köpet. Det togs för enkelt på uppgiften och jag saknade information som jag förväntades känna till. Sen hade jag frågor om det fanns lägenheter längre norr om den lägenhet jag blev erbjuden men det fanns det inte. Trots att det inte fanns några lägenheter så finns det fortfarande lägenheter på er hemsida som presenteras till salu som ligger norr om den jag köpt. Nä, faktiskt lite stökigt och oproffsigt.
    Kan iofs bero på mig, men det vet jag ju inte.
    2021-01-22
    Kajsa skötte försäljningen av vår andelslägenhet i Vik med den äran. Det gick smidigt och det var bekvämt för oss.
    2021-01-04
    Bostadsrätt i Simrishamn såld.
    Från första samtalet har Kajsa varit jätteproffsig samt personlig, glad och jättetrevlig. Perfekt kombination! Vi kommer att rekommendera henne till släkt och vänner :)
    2020-12-23
    Hej, jag tycker Kajsa är väldigt vänligt och tillmötesgående, lätt att få tag på och väldigt informativ.
    En bra upplevelse att köpa lägenhet med hjälp av Kajsa.
  • Siv K
    2020-12-11
    Sålt vårt hus. Ib är en fantastisk mäklare. Tog hand om oss på ett utomordentligt sätt, lyssnade på oss och gav oss råd. Vi kunde kontakta honom när som helst och han ställde alltid upp för oss.
    Ib var noggrann med att förklara hur försäljningen skulle gå till och hur han själv skulle agera vid visning osv. Ib stod upp mot alla förväntningar vi hade.
    Ni kan vara ytterst stolta över denna mä'klare och vi kommer att rekommendera honom om någon frågar oss.
    Önskar Er en God Jul
    Siv
    2020-12-10
    Köpt bostad, en bra kontakt under processen. Säger varken bu eller bä då det var ganska enkelt och en rak process.
    2020-12-10
    Köpt radhus som precis börjat byggas. Blivit väl mottagen gällande både allmänna frågor men även för visning av demohus.

Min upplevelse är att det fungerat mkt bra i kontakten med Ib o övrig personal.
    2020-12-10
    Nyproduktion av radhus i bostadsrättsform, Ib visar på god erfarenhet och arbetar metodiskt. Trevlig i sitt bemötande lätt att kommunicera med. Har ett mycket bra stöd av backoffice-kontoret gällande marknadsföring och avtal etc
    2020-10-24
    Jag sålde en bostadsrätt och Kajsa ordnade detta snabbt och professionellt.
  • sålde en tomt med hjälp av Ib Bergenholtz en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Blentarp
    2020-10-20
    Sålt marken i Blentarp. Han var hjälpsam och kunde alltid nå honom
    2020-10-16
    Riktigt bra mäklare.
    Engagerad både före och efter köp\sälj.
  • köpte en tomt med hjälp av Kajsa Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
    2020-10-15
    Vi är jättenöjda
    Hon svarar på varje tel.samtal.
    Lämnade svar på alla vara frågor.
    Hela processen gick väldigt smidigt.
    Tack för väldigt bra jobbat.
    Mvh Jerzy Grabowski
    2020-10-08
    Bra och snabb återkoppling. Känns kompetent och förtroendeingivande.
    2020-10-07
    Köpte bostadsrätt och fick bra hjälp eftersom jag samtidigt var tvungen att sälja min bostadsrätt. Lätt att boka visning, även med kort varsel.
    2020-10-04
    Fint bemötande, proffsig och effektiv. Men för högt arvode.
    2020-10-04
    Ib är verkligen serviceminded och löser allt som kommer i hans väg på ett smidigt sätt.
    2020-10-02
    Sålt villa i Skurup.Proffsig, saklig och lugn. Med Ib kan man känna sig säker.
    Han är född till mäklare.
    2020-10-02
    Bra på alla sätt och vis.
    Smidig afär.