Svensk Fastighetsförmedling Höllviken, sid 2

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken!

Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste delar.

Vare sig du behöver hjälp med köp, försäljning, värdering eller kanske hela processen när det kommer till bostadsaffärer får du gärna kontakta oss. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande mäklarkedja som alltid jobbar med kunden i fokus.

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

• 2019-01-08

Kent P skrev om Christian Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    allt fungera bra,,, jag e nöjd,,, Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Kent P
    Tack för din rekommendation Kent! Lycka till med din nya bostad! Vänligen, Christian
  • 2018-12-22

Peter A skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt en gammal skånelänga.

Hon har varit tillmötesgående, ödmjuk och hjälpsam hela resan.

Över förväntan

Vi har varit "jobbiga", och ställt en massa frågor. Carolin har hela tiden funnits där för oss med sitt lugn.

Kort och gott Väldigt bra Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Peter A
    Tusen tack för era fina ord! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och som sagt, finns varken jobbiga eller för många frågor. :) Tack för gott samarbete! Vänligen, Carolin
  • 2018-12-11

Rolf G skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Köpte först ett hus genom Jenny, med tanke på hur hon sålde huset fanns det ingen anledning att inte använda henne för egen försäljning, hon är och gör det där lilla extra så att objektet blir attraktivt.
    Tack Jenny Läs mer
    2018-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Rolf G
    Tusen tack för värmande ord - och för förtroendet att sälja din bostad. Ja, att få lov att styla till bostaden med det där extra "piffet" inför försäljningen ligger mig varmt om hjärtat.
  • 2018-11-22

Agnes Gunborg J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Objektet var, gammalt fritidshus utan dusch ,med stor naturtomt, och nära till stranden ca 200 meter. Johan, en mycket proffsig och tillmötesgående mäklare, sa att det inte skulle bli svårt att sälja huset, trots att det saknade modern standard. Det var tomten som var eftertraktad. Besvarad alla frågor som vi hade på ett trevligt, positivt och sakligt sätt. Vi hade förväntat oss marknadsvärdet på objektet, priset steg 1,3 miljoner över det. Fick information hela tide om buden. Försäljningen fick mycket fort, det tog en vecka sen var det sålt. Mycket positivt och gjorde allt för att vi som kund skulle bli nöjda. Vi kommer gärna rekommenderar Sv.Fastighetsförmedling i Höllviken. Tack! Läs mer
  • 2018-11-20

Kennet M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Johan var "lagom". Seriös, men inte påträngande. Läs mer
  • 2018-10-30

Johan N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi valde Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny Borgström när vi skulle sälja vår villa. Vi hade träffat Jenny tidigare och fått ett gott intryck. Försäljningen gick snabbt och smidigt och våra förväntningar på mäklaren och dess engagemang uppfylldes. Vi är väldigt nöjda och kan därför varmt rekommendera Svensk Fastighets Förmedling i Trelleborg och Jenny. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Johan N
    Tusen tack för varma ord och rekommendationen! Lycka till i er nya bostad!
  • 2018-10-14

Berit C skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa och träffade 5 olika mäklare och jag fastnade för Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren gjorde mycket bra intryck på mig och bemötte mig på ett trevligt sätt. Hon var lugn, saklig, lyssnande och kunnig. Jag blev mycket nöjd med mitt val och kan rekommendera henne med stor glädje. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Berit C
    Tusen tack Berit, det värmer att läsa! Vänligen, Carolin.
  • 2018-10-11

Ann-Christine E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Försäljning av villa i Höllviken. Mycket trevlig och trygg kontakt med mäklaren. Bra utfört arbete. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-09-30

Ingrid Lisbeth Viola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Försäljningen gick smidigt.
    Nöjd kund. Läs mer
    2018-09-30 Mikael G svarar Ingrid Lisbeth Viola S
    Hej!
    Stort tack för det fina omdömet. Det har varit ett stort nöje att sälja ditt fina hus!
    Med vänlig hälsning,
    Mikael
  • 2018-09-21

Sofia B skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Sålt hus som utförts på ett mycket professionellt sätt. Mäklaren har varit förtroendeingivande och kompetent Läs mer
    2018-09-21 Patrik L svarar Sofia B
    Tack Sofia och Stefan för förtroendet!
  • 2018-09-19

Martin N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag både sålde och köpte bostad genom Jenny Borgström på Svensk Fastighetsförmedling. De var verkligen kanonservice från början till slut. Jenny fanns alltid där om det var frågor och dylikt. Aldrig sålt lägenhet innan, men med henne så gick all smidigt och bra. Finns inget klaga på.
    Så varmt rekommendera Jenny Borgström och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Martin N
    Tack så mycket! Önskar er båda varmt lycka till i den nya bostaden!
  • Jacob C

2018-08-06

Jacob C skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag sålde min marklägenhet.
    Bemötandet samt engagemanget hos mäklaren var väldigt trevligt. Man kände att Caroline genuint brydde sig. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jacob C
    Tack så mycket Jacob! Vad roligt att det lyser igenom. Vänligen, Carolin
  • 2018-07-28

Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Bra mottagande, seriöst. Bra service. Svar på alla frågor. Läs mer
  • 2018-07-26

Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Har sålt en villa i Höllviken
    Vi blev jättebra bemötta av mäklarfirman och vår mäklare Johan
    var mycket trevlig och kunnig på sitt område , dessutom koll
    på olika huskonstruktioner o bygge.

Stort plus med att sälja varudeklarerat , både för oss och köparen. Läs mer
  • 2018-07-23

Gunnar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Tittade på huset Torsdag em. Gjorde avtal på kvällen.
    Allt klart och skrivet på Fredag em.

Johan Eriksson
    johan.hollviken@svenskfast.se

- är en mycket kunnig och påläst mäklare som med sitt förutseende och hårda arbete gör det möjligt att genomföra smidiga husaffärer på mycket kort tid. Uppskattas verkligen! Läs mer
  • 2018-07-13

Kenneth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mikael har verkligen lagt ner ett stort och gediget arbete på att finna spekulanter gällande bostadsrätt på Appelins väg 6 D, Höllviken, han är både saklig och kunnig i sitt arbete.

Våra förväntningar inför försäljningen var att han skulle hitta en köpare som kunde tänka sig att överta bostadsrätten under hösten i år. Mikael har verkligen levt upp till dessa förväntningar.

Så vår totala upplevelse av Mikaels sätt att sköta försäljningen är mycket bra, vi är ytterst nöjda och tacksamma med hur han skött kontakterna med både oss och spekulanterna. Läs mer
    2018-07-31 Mikael G svarar Kenneth B
    Tack! Det har varit trevligt att få göra affär med er
  • Anna S

2018-07-13

Anna S skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag och min sambo köpte en 1,5 plans villa. Redan från första bemötandet kände vi att mäklaren var trevlig, snäll och engagerad i sitt arbete. Med tanke på tidigare dåliga mäklarupplevelser så hade inte vi inte så höga förväntningar, men vi blev motbevisade av Carolin. Vi känner oss mycket trygga med carolin och har nu anlitat henne till att sälja vår nuvarande bostadsrätt. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Anna S
    Tack så mycket för denna värmande kommentar! Var roligt att få hjälpa er både med att köpa och sälja. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Vänligen, Carolin
  • Lars P

2018-07-13

Lars P skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålt bostadsrätt. Blev vänligt och trevligt bemött av mäklaren. Är nöjd med resultatet. Rekommenderas. Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Lars P
    Tusen tack för din fina kommentar! Vänligen Carolin
  • 2018-06-25

Yngve N skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Allt fungerade perfekt!
    Ärligt och sakligt! Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Yngve N
    Tack så mycket! Jag önskar er varmt lycka till i Malmö, och skulle ni ångra er - så hjälper jag gärna till ännu en gång:-)!
  • 2018-06-21

Maria B skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt en villa i Smygehamn. Mäklaren har hela tiden varit nåbar och tillmötesgående.

Vi har känt trygghet och förtroende. Affären gick snabbt och mäklaren var kunnig och proffsig. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Maria B
    Tack så mycket! Vårt arbete underlättas mycket när det är prydligt och väl förberett i bostaden vid fotografering och visning - så tack för hjälpen! Vänligen Jenny
  • 2018-05-29

Tommy N skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi valde Svensk Fasighetsförmedling för deras upplägg och noggrannhet .
    Mäklare Karl Fredrik Wahn levererade över förväntan.
    Både säljare och köpare nöjda!
    Super!
    Inger o Tommy Läs mer
  • 2018-05-22

Viveka S skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Sålde mitt hus och hon kändes trygg och lugn. Kände av hur jag ville ha det och min inställning i försäljningen Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Viveka S
    Tusen tack för din fina kommentar Viveka! Hoppas du trivs i nya bostaden. Vänligen, Carolin
  • 2018-05-19

Bjarke L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi fick bra service, Carolin Svensson var duktig på att arrangera vad som behövdas för en smidig affär. Läs mer
  • 2018-05-14

Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Försäljning av fritidshus / tomt i Höllviken.
    Empatisk, trovärdig, kunnig mäklare tog väl hand om oss och försäljningen från första kontakt till kontraktsskrivning. Säker på att det fortsätter så! Läs mer
  • 2018-03-30

Mårten R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Läs mer
  • 2018-03-18

Bengt O skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Så nöjda med Jenny Borgström och Svensk Fastighetsförmedling. Kunnig-Proffsig och förtroendeingivande. Kan varmt rekommenderas 👍🏼👍🏼 Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Bengt O
    Tusen tack för fina ord! Ödet hade nog ett finger med i denna affären och tänk vad viktigt ”första intrycket” är! Lycka till med ert nya boende!
  • 2018-03-05

Alexander R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    trovärdig, sympatisk och professionell. Läs mer
  • 2018-02-20

Jan V skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Jeg har fået rigtig fin og professionel service hele vejen fra Patrik Lindén. Läs mer
    2018-03-05 Patrik L svarar Jan V
    Tack Jan för de fina orden, har varit jättetrevligt att göra affär med dig!
  • 2018-02-19

Sari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Med Mikael Gröndahl har vi känt oss trygga genom hela vår bostadsaffär. Bemötandet har alltid varit vänligt och proffesionellt. Vi ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-02-19 Mikael G svarar Sari S
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att arbeta med Er!
  • 2018-02-15

Roswitha E skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Vi kan inte mer än berömma vår mäklare för ett utomordentligt utfört uppdrag. Jenny såg till att fånga kundernas intresse genom hennes berättelse redan i annonsen, vi hade bara visning en gång och efter detta började budgivningen direkt. Knappt en vecka efter är alla papper undertecknade. Mer än nöjda, Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Roswitha E
    Tusen tack för fina ord! Är ni nöjda är jag nöjd! Så glad och tacksam att kunna hjälpa till och finnas där när människor gör en av sitt livs största affärer.
    Tack för förtroendet!
  • 2018-02-05

Karl Henrik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket effektiv, kunnigt och transparent bemötande. Läs mer
    2018-02-20 Mikael G svarar Karl Henrik Ö
    Tack för er fina rekommendation!
  • 2018-01-25

Birgitta J skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bästa mäklaren man kan önska sig. Kunnig, snabba återkopplingar, vi kände oss både trygga och bekväma, väldigt seriöst hela processen. Läs mer
    2018-01-25 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Birgitta J
    Tack snälla för fina och uppskattande ord!
    Vänligen Jenny Borgström
  • 2018-01-14

Jelena J skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny Borgström är bästa mäklare respektiv "säljare" som jag har träffat någonsin!
    Jenny är arligt och har respektfullt bemötande med kunden samtidigt som hon är professionellt och lätt att tycka om!
    Jenny är precis förebild för hur en mäklare ska vara, om jag någonsin blir mäklare så vill jag vara som Jenny Borgström😄 Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Jelena J
    Tack Jelena! Dina ord gick rakt in i mitt hjärta! Mitt mål är alltid att mina kunder ska vara nöjda - då har jag lyckats! Tack än en gång och grattis till ditt nya boende:-). Från Jenny Borgström
  • 2018-01-11

Filip C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Väldigt trevligt bemötande av Johan.
    Mäklaren var även tillgänglig dygnet runt för frågor och funderingar vilket gillas skarpt! Läs mer
    2018-02-20 Mikael G svarar Filip C
    Tack för de värmande orden/ Johan
  • 2017-12-22

Mimmi F skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrik är tveklöst den trevligaste mäklaren jag mött!! Läs mer
    2017-12-22 Patrik L svarar Mimmi F
    Stort tack Mimmi va roligt att höra!
  • 2017-12-12

Petter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    En mäklare som inger förtroende och som återkopplar när han lovat och håller ett bra tempo på processen.

Väl värd sitt arvode. Det är värt att betala för kvalitet!
    Mvh Petter Nilsson Läs mer
    2018-02-20 Mikael G svarar Petter N
    Tack för din rekommendation/ Johan
  • 2017-09-23

Eva-Lott L skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrick var mkt professionell och tillmötesgående.
    Kunde inte fått en bättre mäklare:) Läs mer
    2017-09-23 Patrik L svarar Eva-Lott L
    Stort tack Lotta för dina fina ord!
    Patrik L, Mikael G gillar detta
  • 2017-07-27

Wiktor H skrev om Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Karl Fredrik tog sig an min bostad och byggde upp en vinnande säljplan som passade både min bostad samt potentiella köpare, speciellt den faktiska köpare som gav det högsta budet. Läs mer
  • 2017-06-13

Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    En professionell och förtroendeingivande person med god kännedom om den lokala marknaden. Kan rekommenderas! Läs mer
    2017-06-13 Mikael G svarar Mats S
    Tack för de fina orden, trevligt att göra affär med dig!
  • 2017-05-02

Tony K skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Mycket bra bemötsnde och kanonsercice hela vägen. Mycket nöjd kund här. Läs mer
    2017-05-09 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Tony K
    Tack så mycket Tony! Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus. :) / Carolin
  • 2017-04-29

Katti M skrev om Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jenny var min och min mors mäklare, jättetrevlig, personlig och vänlig och duktig!! Hon hjälpte oss även med deklarationen året efter husförsäljningen!
    Rekommenderar henne varmt!! Läs mer
    2017-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Katti M
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs i er underbara nya bostad och att ni njuter av de vackra omgivningarna. Lycka till med allt!
    Katti M gillar detta
  • Patrik B

2017-04-10

Patrik B skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Väldigt nöjd, Allting flöt på fort, professionellt och smidigt, Mycket trevlig mäklare som jag gärna rekommenderar Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Patrik B
    Tusen tack för din fina rekommendation Patrik! /Carolin
  • 2017-04-08

Julia L skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Bra, trevlig och personlig mäklare Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Julia L
    Tack Julia, det värmer mycket! Hoppas du fått landa och trivs i ditt nya hus. / Carolin
  • 2017-04-05

Tommy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Bra men hetsig i prisfrågan vid affären. Läs mer
  • 2017-03-19

Emma H skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Ett fantastiskt bemötande varje gång, både vid möten och vid annan kontakt. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg svarar Emma H
    Stort tack Emma! Alltid lika trevligt att träffa er, vi ses snart igen! / Carolin
  • 2017-01-19

Jan-Erik S skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Carolin Svensson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde en snabb och smidig försäljning av min mors hus. En bra mäklare . Läs mer
  • 2016-09-27

Jan J skrev om Patrik Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi hade kontakt med både Patrik Lidén och Johan Eriksson där båda hade ett trevligt och behagligt bemötande. När sedan Johan genomförde och slutförde affären på ett professionellt sätt kan vi till100% rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2016-09-09

Gunn S skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    100 % nöjd från första mötet tills affären var avslutad.
    Rekommenderar Caroline varmt! Läs mer
  • 2016-09-06

Bo-Göran S skrev om Carolin Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
    Jag tyckte att mäklaren, Carolin, var mycket proffsig och engagerade sig för att slutresultatet skulle bli bra. Läs mer
  • Monica O

2016-09-05

Monica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket nöjd med Johan Ericsson som var mycket proffsig såväl i bemötande som att ställa upp med svar på diverse frågor som vi hade. Läs mer

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken