Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen! En bostadsaffär hänger mycket på mäklarens förmåga - och när det kommer till lyckade affärer är vi här på kontoret i Älvsjö och Bandhagen otroligt vassa. Vi kan området till punkt och pricka här, och vet allt om restauranger, nöjen, skolor och kommunikationer. Vi hjälper...

150 omdömen om Svenska Mäklarhuset Älvsjö & Bandhagen

Henok B
Köpte sitt hus med hjälp av
Högdalen

Vi köpte radhus på Skebokvarnsvägen 130, där Elisabet var mäklare. Mäklaren var väldigt kunnig, hjälpsamm och professionell vid försäljning av huset. Vi hade gärna anställt henne vid försäljning av vårat hus. Allt gott! Hälsningar, Henok

Svar från Elisabet Östlund

Tack och hoppas ni har kommit till rätta i ert fina hus!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Maria Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hagsätra

Inte intresserad av att hjälpa till när det verkligen gäller. Inge återkoppling efteråt!! Kommer inte kontakta henne när vi ska sälja!

Svar från Elisabet Östlund

Hej Maria, tråkigt att höra att ert problem med säljaren inte löste sig. Jag önskar att jag kunnat hjälpa er mer men lagen styr vad och hur jag får göra som mäklare.

Annika F

Med hjälp av Pippi sålde jag min 3:a snabbt och enkelt och med ett bra försäljningspris. Pippi var otroligt positiv och hjälpsam, jag kände mig trygg hela vägen med min försäljning. Pippi fanns tillgänglig hela tiden både på mail och telefon under resans gång och svarade på alla mina frågor och funderingar. Det var viktigt för mig.

Svar från Pippi Cavonius

Tack för dina fina ord Annika. Jag vill önska dig all lycka till med ditt nya boende samt med att lära känna ditt nya område.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Anders P
Huddinge Sörskogen

Peter sålde vårt hus. Han gjorde en utmärkt presentation av sina tjänster och lyssnade in våra önskemål. (Att vara tydlig med beskrivning av området och fastigheten , dessutom att bilder presenteras i logisk ordning.) Peter deltog i besiktning och fotografering. Han höll kontakt med oss under hela processen och beskrev vilka förarbeten han gjorde bland annat för att förbereda inför visning. Peter verkar gediget intresserad av sälja hus och att allt är korrekt för alla parter och berättar gärna om strategier och förklarar...

Bengt Håkan L
Älvsjö Liseberg/Örby Slott

Jag och min fru anlitade Peter inför försäljningen av vårt villa. Peter skötte allt mycket proffsigt. Vi kände oss trygga genom hela resan. Vi rekommenderar verkligen Peter. Hans erfarenhet gör skillnaden.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ulf S
Älvsjö Herrängen

Sålt villa i Herrängen Trevlig, sympatisk och duktig. Vida bättre än på konkurrerande mäklarföretag, som inte ens orkade ringa tillbaka.

Johan W

Köpte ett hus där Peter var mäklare. Huset var besiktat av säljaren med en besiktningsman hänvisad av Peter. Vi gjorde vår egen besiktning. Rena och uppenbara felaktigheter uppdagades vid vår besiktning. Bland annat, i ett nygjort badrum hade mäklarens besiktningsman ingen anmärkning. Vår besiktningsman såg genast flera uppenbara fel. Rörgenomföring i vägg i duschzon 1. Upphöjt golv i duschzon utan golvbrunn utanför. Rörgenomföring i golv. Från lut på golvet i hela badrummet utan golvbrunn. Vår besiktningsman menade att...

Svar från Peter Dahlberg

Först av allt vill jag verkligen beklaga att Johan inte fick sitt drömhus. Jag kommer ihåg händelsen mycket väl, den inträffade mars 2016. Johan var på en privatvisning enbart för sig och sin familj före de planerade visningarna och gick vidare och köpte detta trevliga 20-talshus på en stor friköpt tomt i ”rätt” väderstreck. Jag har full förståelse att besvikelsen är stor då husets skick inte uppfyller allt det man uppfattat innan och i samband med kontraktsskrivningen. Badrummet i fråga renoverades av ägaren fyra år...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Marie K

Mycket gott bemötande. Kändes ärlig och pålitlig. Var lättilgänlig. Mycket proffsig och god kännedom om området.

Olegk P

En kanon bra mäklare som gör sitt jobb på bästa sättet. Skulle starkt rekommendera henne!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Cajsa J

Josefin är en proffsig och ödmjuk mäklare som jag varmt rekomenderar vid bostadsköp och försäljning.

Sofie E

* Mycket väl bemött. Professionellt, informativt och vänligt * Mäklaren levde upp till mina förväntningar * Ja absolut * Mycket nöjd med mitt samarbete med Josefine, jag fick tydlig information och snabb återkoppling under försäljningens gång. Utfallet av försäljningen gick även det väl ut. Josefine var också mycket insatt i området samt föreningen var lägenheten tillhörde.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Emma L

Är super nöjd med Josefins bemötande. Fick bra kontakt med henne och hon levde verkligen upp till förväntningarna. Hon är proffsig. skulle verkligen rekommendera henne till andra.

Karolina U

Trevlig, seriös och jag kände mig trygg under hela processen!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Serdil A

Mycket kunnig och duktig mäklare. Rekommenderar henne starkt.

Johannnes T

Trevlig och kunnig. Levde upp till mina förväntningar. Jag skulle rekommendera mäklaren till andra. Proffsig, kunnig och trevlig som mäklare.

Barbara L

Jättetrevlig, proffsig och allt har gått jättebra!!!

Svar från Elisabet Östlund

Stort tack Barbara och njut av ditt nya fina hus!

Helen L

Vid min första försäljning av en lägenhet tog jag offert av 3 mäklare Elisabet fan jag förtroende för direkt och det har jag inte behövt ångra. Hon är nogran, påläst i ärendet och mycke trevlig mot spekulanterna. Jag gar anlitat henne fler gånget och det säger väl det mesta att jag är mycket nöjd med hennes jobb hon gjort åt mig.

Svar från Elisabet Östlund

Stort tack Helen, det har varit en ära att få uppdraget att sälja åt dig flera gånger och hoppas att det även kan blir något mer tillfälle i framtiden!

Issac W

She was very helpful in every way!

Svar från Elisabet Östlund

Thanks Issac, I'm here to help you in the future as well!

Sapna M

Trygg, proffessionell, förtroendeingivande! En bättre mäklare kan man inte hitta, rekommenderar henne starkt!

Svar från Elisabet Östlund

Stort tack Sapna! Det var mycket roligt att få sälja er fina lägenhet och jag hoppas ni trivs bra i nya huset!

Lizette L

Det finns bara gott att säga om denna mäklarfirma och Elisabet Östlund, Vi fick bästa tänkbara service när vi skulle sälja vår bostad, stort engagemang, kunskap och förtroende sammanfattar vår upplevelse.

Britt-Marie S

Bra bemötande, i formation nöjd

Stefan C

Peter skötte försäljningen av vårt hus med full belåtenhet.

Hans Ö

Peter Dahlberg är i sin roll som mäklare, erfaren, lyssnande och med tydlig och lugn återkoppling i ärendet! Vi är mycket nöjda med hans agerande och har mot den bakgrunden kunnat rekommendera honom till andra försäljningar i området! Hans och Marianne Östergren

Agneta A

Trevligt bemötande, kunnig och bra information under säljprocessen.

Björn H

Vi har verkligen haft stöd och nytta av de kunskaper som Peter har. Han har stått ut med våra eviga frågor och varit en fast klippa i vårt kaotiska försäljning och flytt. Så här efteråt inser vi att han vid flera tillfällen pushat oss omärkligt i rätt riktning och agerande. En just kille!

Jan B

Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Peter Dahlberg vid försäljningen av vår villa. Han agerade mycket professionellt och visade stort intresse för uppdraget. Vi kan varmt rekommendera honom!

Markus Ö

Vår försäljning gick jättebra och vi är mycket glada över att vi valde Josefine som vår mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och ett stort kunnande. Hon skötte allting i vår försäljning mycket professionellt. Det finns ingen del i försäljningsprocessen som vi har något att klaga på.

Marita L

Josefine Granli på Svenska Mäklarhuset får högsta betyg av mig på samtliga områden som mäklare. Josefin är en mycket trevlig & pålitlig person som jag varmt rekommenderar!

Marcus K

Trevlig, proffsig, personlig och snabb på att svara på både mail och mobil.

Dag R

Professionell, engagerad, tillgänglig, kunnig, trevlig, tydlig och bra att ha att göra med på alla sätt och vis.

Ulrik H

Trevlig. Kunnig. Gav tydlig och bra information.

Zandra E

Super duktig mäklare, alltid tillgänglig och så trevlig. Rekommenderas!!

Nikolaj L

Josefine är väldigt sakkunning och är duktigt i allt hon gör. Känner till mig förening ut och innan vilket har känt tryggt. Jag rkan ekommenderar varm henne. Fullblodig proffs!

Christian G

Josefine är en väldigt strukturerad, lugn och empatisk person. Jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade försäljningen av min lägenhet. Det var snabba puckar för vi behövde få ut lägenheten för försäljning snabbt. Under hela resan med försäljningen fanns Josefine där och hon hanterade det hela med lugn och struktur. En kanonmäklare som jag varmt rekommenderar.

Anne H

Känning och mycket trevlig att göra affärer med. Rekommenderas varmt.

Sara V

Josefine är trevlig, trovärdig, lugn. Hon är noggran, ansvarsfull och ordentlig, mån om att allt ska vara rätt och riktigt. Hon ger ett mkt seriöst intryck. Jag kommer vända mig till henne nästa gång jag ska sälja min bostad.

Christina M

Väldigt nöjd med allt hos Josefine! Bästa mäklaren vi någonsin använt. Vi har både köpt och sålt med henne och det var lika bra.

Dennis V

Vi har haft en väldigt bra bemötande både före och efter köpet, mäklaren var korrekt, positiv, öppen och professionell.

Hans A

Peter tog sig tid och förklarade hela processen och hur han och Svenska Mäklarhuset kunde bidra i försäljningen. Vänlighet, effektivitet, ordning och reda, optimism, bra upplägg och bra tillgänglighet. Kan varmt rekommendera Peter till andra.

Leif A

Peter är en väldigt trevlig och kompetent mäklare . Löpande återkopplingar gjorde att man kände sig trygg under hela säljprocessen . Kan varmt rekommendera Peter , mycket proffsig .

Kristoffer S

Josefine fick mig att känna mig helt trygg i valet av mäklare, saklig, kunnig, informerande, tillgänglig och trevlig under hela affären. Rekommenderas starkt! Mvh Kristoffer

Sandra L

Kan verkligen rekommendera mäklaren Josefin Granli vid försäljning av bostadsrätt. Väldigt bra på att ge information i alla delarna av processen vilket kändes väldigt tryggt.

Anette M

Personligt och kompetent bemötande. Trovärdig . Nåbar utan problem.

Bertil H

En mycket kompetent och på ett posetivt sätt driven mäklare. Har förmågan att kommunicera och återknyta till mig som köpare så att hela affären känns trygg.En mäklare som jag gärna återkommer till när det blir aktuellt. Ett föredöme för en ofta kritiserad yrkeskår.

Angelica G

Josefine va väldigt trevlig och professionell och alltid tillgänglig och kunde ställa upp direkt med visningar mm. Hon var väldigt mån om mig som kund.

Helen W

Kan varmt rekommendera Josefine Granli. Hon gjorde ett perfekt jobb med bra info och återkopplingar. Med vänlig hälsning Helen Malmberg

Emma P

Kanon, kalas bra, fin kontakt, trevlig, snabb kontakt, snabba svar, tydlig, himla bra helt enkelt!

Olov M

Zandra gav ett trevligt, sakligt och kompetent intryck. Rekommenderar henne varmt.

Helen J

Vi upplever att Zandra har varit trevlig och professionell i sitt bemötande och fått oss som kunder att känna att vi inte bara är "en i mängden", vilket har varit viktigt för oss.

Jörgen O

Utmärkt hjälp och tydliga svar gav en enkel försäljning Glad och trevlig .