Svenska Mäklarhuset Kungsholmen, sid 2

Kungsholmstorg 4, 112 21 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 217 omdömen
Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset Kungsholmen!

Vårt mål är att ge dig de absolut bästa förutsättningarna för en lyckad bostadsaffär. Vi vill vara det självklara valet när du ska välja mäklare här på Kungsholmen och därför jobbar vi alltid stenhårt för att du ska bli nöjd med din nya bostad.

Vi har koll på varenda gata här i området. Vi vet precis var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna eller restaurangerna. Kontakta oss redan idag så ger vi dig en kostnadsfri värdering och hjälper dig genom hela processen!

Läs vad 217 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Eric B skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Lågt engagemang. Ville avsluta affären snabbt utan att jobba för bästa pris. Läs mer

Maria S skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Duktig, pålitlig, lagom ”säljig”, professionell, trevlig! Kan absolut räekimmendera honom. Jag var köpare o han sålde lgh till mig men jag hade fullt förtroende från honom o han skötte affären snyggt hela vägen, på alla sätt! Läs mer

Tobias A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko gjorde ett fantastiskt bra jobb. Skicklig, tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer

Maria B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag tycker Mäklaren var positiv och tillmötes gående, så i efterhand är de några frågor jag skulle velat ha svar på men detta beror på mig själv Läs mer

Tove J skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi fick ett proffesionellt och tryggt bemötande. Dan tog hand om vår affär på bästa sätt. Alltid tillgänglig och flexibel för sin kund. Vi var supernöjda! Läs mer

Lars-Erik M skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra och seriöst/noggrannt bemötande. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Lars-Erik M
    Tack Lars-Erik för din positiva, konkreta feedback och trevlig kontakt!

Andreas L skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig och tillmötesgående. Kunde svara på alla frågor jag hade kring lgh:en och föreningen på ett tillfredsställande sätt.
    Lätt att ha att göra med. Läs mer

Peter C skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi upplevde Marko som lugn, sansad och seriös person som gav svar på alla frågor och var behjälplig med allt det praktiska i samband med vårt lägenhetsköp. Läs mer

Gunnar G skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Gjorde allt rätt som skulle göras Läs mer

Petra K skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tillgänglig, lyhörd, kunnig och engagerad.
    Hel nöjd med mitt val av mäklare, kändes tryggt. Läs mer
  • Linda B

Linda B skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Kunnig, proffsig, vänlig och allt man kan önska sig av en mäklare. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Linda B
    Tack för din positiva feedback Linda! Det var ett rent nöje att jobba med din försäljning. Du förberedde så fint inför foto och visning. Balkongerna såg magiska ut!
  • Jenny W

Jenny W skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael var serviceinriktad och trevlig. Han informerade och höll mig väl insatt i vad som hände i försäljningen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Jenny W
    Hej Jenny, tack för konkret och positiv feedback. Det var jätteroligt och trevligt att ha kontakt och jobba med din försäljning!

Cecilia R skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi använde Michael som mäklare vid försäljning av vår två på söder och blev väldigt nöjda! Michael är väldigt professionell och engagerad och det är tydligt att han har lång erfarenhet och stor kunskap av branschen. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Cecilia R
    Tack Cecilia för konkret och positiv feedback. Väldigt roligt att höra att ni blev så nöjda!

Daniel F skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael var lyhörd, påläst och tillmötesgående. Han fanns tillgänglig för oss genom hela försäljningsprocessen och gjorde sitt yttersta för att vi skulle känna oss trygga och nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-01-12 Michael S svarar Daniel F
    Hej Daniel, Tack för förtroendet att sköta er försäljning och för din fina feedback. Jätteroligt att höra att det kändes så tryggt och bra för er.
  • 2018-01-11

Daniel Andreas W skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Gav väldigt bra intryck vid första mötet.
    Vi hittade ett ekonomiskt upplägg snabbt som fungerade bra för båda.
    Skötte försäljnings processen kring extremt proffsig och jag kan inte vara annat än nöjd.
    Rekommenderar Marco vidare till all som ska sälja på Kungsholmen. Läs mer
  • Markus K

Markus K skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsig och kunnig. Kan lita på att han jobbar stenhårt både för att säljare och köpare ska bli supernöjda. Läs mer

Anders N skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko är en professionell och rak mäklare som gav mig som köpare en utmärkt service när jag köpte en lägenhet. Han är flexibel och sätter såväl köpare som säljare i centrum. Läs mer
  • 2018-01-11

Anders Hallberg A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsigt bemötande i hela processen och han var lätta att samarbeta med. Han hjälpte oss att få ut maximalt för vår lägenhet. Läs mer
    2018-02-12 Marko Å svarar Anders Hallberg A
    Det var mycket roligt att få hjälpa samt leverera ett riktigt bra försäljningspris åt er. Hälsa familjen, mvh Marko
  • Mikael A

Mikael A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superproffsig och trevlig, Kungsholmens bästa mäklare. Läs mer
    2018-01-11 Marko Å svarar Mikael A
    Tackar så mycket och jag hoppas att du trivs bra i huset!
  • Sofia W

Sofia W skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi har erfarenhet av Dan som både köpare och säljare, vi köpte vår lägenhet av honom och valde därefter att sälja densamma med honom några år senare. Dan är väldigt proffsig och trevlig, lätt att få förtroende för och man känner sig trygg och informerad hela vägen. Han gör det där extra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-01-09

Johan A skrev om Michael Schlumpf en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Michael har två gånger mäklat vid försäljning åt mig med utmärkt resultat och gott bemötande. Skulle anlita igen. Läs mer
    2018-01-10 Michael S svarar Johan A
    Tack för rekommendationen Johan! Roligt att du är så nöjd!
  • 2017-12-21

Karl G skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag har jobbat med Dan nu i många år, han har sålt 3 lägenheter för mig och han har alltid levererat! Ärlig, smidig, säker och hårt jobbande! Kan starkt rekommendera Dan för människor som ligger i försäljningstankar: )

Bästa,
    Kalle Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Karl G
    Stort tack Kalle för värmande ord, alltid ett nöje.//Dan
  • 2017-12-21

Sofie S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    - Lätt att nå och tog sig alltid tid
    - Kunnig: kunde svara bra på alla frågor
    - Bra och enkelt bemötande: det blev en väldigt smidig affär för mig som köpare Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Sofie S
    Hej Sofie, kul att ni känner er nöjda, hoppas ni trivs i nya lägenheten//Dan

Oskar M skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Seriöst bemötande. Tog sig tid att svara på frågor och var aldrig ute efter att stressa oss vid budgivning. I det stora hela gav Dan ett seriöst och professionellt intryck på oss som köpare. Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Oskar M
    Hej Oskar, stort tack för de orden, kul att ni är nöjda//Dan

Christina S skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Är mycket nöjd med valet av Dan Andersson som mäklare. Han var trevlig och duktig. Lyssnade både på mig och hade egna ideer, mycket bra synpunkter på såväl stajling som prisläge och jag tror att även köparna var nöjda.
    Önskar Dan all lycka i framtiden!
    Christina Sartorius Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Christina S
    Tack Christina, för ett fint samarbete. Tackar för de värmande orden//Dan

Olle E skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Påläst, smidig, tillgänglig, professionell och kreativ. Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Olle E
    Hej Olle, kul att ni är nöjda, helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten//Dan

Pia G skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag upplevde Dan som proffsig, erfaren och jordnära. Jag är mycket nöjd med hanteringen av vårt lägenhetsköp. Läs mer
    2018-01-10 Dan A svarar Pia G
    Hej Pia, kul att ni känner er nöjda och glada och att ni kommer trivas med nya lägenheten//Dan
  • 2017-02-16

Martin A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko har stenkoll på Kungsholmen och gjorde det där lilla extra som gjorde att vi i slutändan blev väldigt nöjda med vår försäljning. Rekommenderar Marko starkt! Läs mer
  • 2016-04-20

Kjell L skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Enbart positiv. Lättsam, kunnig, tillmötesgående. Dessutom mycket tillgänglig vid kontaktbehov. Läs mer
    2016-04-20 Marko Å svarar Kjell L
    Tackar, det var mycket kul att hjälpa få er med försäljningen och slå rekord i föreningen. Mvh Marko
  • 2016-04-10

Soile A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Tydlig och hjälpsam. Kan rekommendera varmt! Läs mer
    2016-04-11 Marko Å svarar Soile A
    Stort tack Soile! Det var mycket kul att fått hjälpa dig med både köp och försäljning av din charmiga lägenhet. /Marko

Sten I skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med mäklartjänsten som helhet Läs mer
    2016-04-07 Helena L svarar Sten I
    Tack Sten det var trevligt att samarbeta med dig i din försäljning! Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten. // Helena

Anna Å skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag fick ett trevligt och bra bemötande. Upplevde köpet av lägenheten som tryggt och säkert. Det hela sköttes med en profitionell självklar enkelhet.Inga krångligheter. Läs mer
    2016-04-26 Helena L svarar Anna Å
    Tack Anna för din fina rekomendation!

Cajsa J skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mäklaren skapade en god relation med oss som säljare Läs mer
    2016-04-07 Helena L svarar Cajsa J
    Jag uppskattade också att vi hade en bra relation och mycket bra kommunikation igenom hela försäljningsprocessen. Tveka inte att återkomma om ni har frågor eller funderingar kring nya boendet, inför deklarationen eller vad det än månde vara! // Helena
  • 2016-04-06

Peter H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Otroligt trevligt och professionellt bemötande från början till slutet! Läs mer
    2016-04-11 Marko Å svarar Peter H
    Hej Peter, roligt att höra att du är nöjda från början till slutet. Hoppas du trivs bra och välkommen tillbaka till Stockholm =)
  • 2016-04-05

Eva B skrev om Dan Andersson en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket nöjd. Min upplevelse var att Dan jobbade för både nöjd säljare och nöjd köpare. Läs mer
    2016-04-06 Dan A svarar Eva B
    Hej Eva, Kul att ni är nöjda, hoppas ni stortrivs med nya lägenheten. Med vänlig hälsning Dan
  • 2016-02-23

Nina T skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi var mycket nöjda med Svenska Mäklarhuset på Kungsholmen. Bra bemötande rakt igenom hela försäljningen. Läs mer
    2016-04-06 Marko Å svarar Nina T
    Stort tack! Grattis än en gång till den fjärde familjemedlemmen i familjen. Ha det fint! Med vänlig hälsning, Marko
  • 2015-12-14

Johan G skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superkunnig och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera Marko till framtida köpare och säljare. Läs mer
  • 2015-12-13

Nicklas I skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Sjukt besviken på att han inte tog bort lägenheten ifrån hemnet när dealen var att jag la mitt bud med villkoret att lägenheten skulle plockas bort direkt ifrån Hemnet ifall det blev accepterat. Jag var tvungen att påpeka det en gång till och då hade det hunnit gå 2 timmar. Tänker därför vända mig till någon annan mäklare när jag säljer min lägenhet. I övrigt var det ett trevligt bemötande, men ärlighet är det viktigaste vid ett sånt stort köp. Läs mer
    2016-04-11 Marko Å svarar Nicklas I
    Hej Nicklas, synd att du känner dig besviken med tiden. Jag hoppas ändå att du trivs bra i din fina lägenhet.
  • 2015-12-12

Zara E skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Trevlig och kunnig mäklare med god lokalkännedom. Läs mer
  • 2015-12-12

Lisa B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Superproffsig!! Gör det bästa för båda parterna. Läs mer
  • 2015-12-11

Sofie B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Mycket trevlig, strukturerad och kompetent i sitt yrke som fastighetsmäklare. Har både köpt och sålt med honom och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han kan verkligen sitt Kungsholmen! Läs mer
  • 2015-12-10

Peter A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Marko var kunnig och påläst. Bemötandet som vi fick var utmärkt och vi kände att vi var i trygga händer. Läs mer

Therese H skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Proffsigt och välarbetat uppdrag! Kände mig trygg och lugn genom hela processen. Läs mer

Agne A skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Professionell, erfaren och trevlig mäklare. Läs mer

Teresia B skrev om Marko Åslund en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med mitt val av Marko som mäklare. Han har fått mig att känna mig trygg genom försäljningsprocessen och agerat mycket professionellt. Läs mer
  • 2015-06-12

Staffan M skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med de lägenhetsaffärer vi har gjort tillsammans med Svenska mäklarhuset. Vi kommer att anlita dem när vi säljer nuvarande bostad och kan rekommendera andra att göra det. Läs mer
  • 2015-06-12

Elisabet W skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra tips inför försäljning och bra mottagande vid köp. Läs mer
  • 2015-05-05

Josefin K skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria var toppen! Trevlig, proffsig och snabb på att svara om jag undrade något. Jag kände mig trygg och nöjd försäljningen igenom! Läs mer
  • 2015-05-04

Maria M skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Bra koll på marknaden och bra information och hantering. Läs mer
  • 2015-05-02

Johanna U skrev om Maria Fagernäs en del av Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
    Maria är mycket proffsig och trevlig, jag kände mig trygg hela vägen igenom och allt funkade bra. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Svenska Mäklarhuset Kungsholmen:

Emilia M Emilia M tycker: