Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Orminge C, 132 30 Saltsjö-boo — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 119 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

• Karl G
    Karl G skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande från första stund tills avslut av affären. Har varit raka puckar och har fått den hjälp och de svar på frågor som jag ställt så jag är nöjd!
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Professionell, trevlig, kunnig.
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Ett bra och proffsigt bemötande av våran försäljning.
  • William Å
    William Å skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Väldigt duktig, trevlig och hjälpsam på alla sätt!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hej
    Jag heter Mikael Hedberg och såg Gunilla som en självklar mäklare att välja för att förmedla min bostadsrätt! Hon har lång erfarenhet och kan Nacka utan och innan väldigt ambitiös utåtriktad framför allt noggrann och är verkligen rätt person på rätt plats!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevlig och proffsigt bemötande under hela processen. Anledningen till att jag valde Gunilla var hennes proffsiga visning av en lägenhet som jag var och tittade på en månad innan försäljning av min lägenhet.
  • Marika Å
    Marika Å skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har från första stund guidat oss och på ett empatiskt och professionellt sätt genomfört försäljningen av vår lägenhet. Gunilla är en ödmjuk person som är klok och balanserad samtidigt som hon är en etiskt korrekt mäklare vilket är mycket positivt. Hon är tydlig mot såväl oss som de som ville köpa vår lägenhet. Hon är kunnig kring alla lokala delar på orten såväl som sin mäklarkompetens. Oerhört serviceminded och så postiv när det blev flera som ville komma på extra visningar så ordna hon det utan att blinka. Kan ge mina allra bästa rekomendationer.
  • Safeta R
    Safeta R skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Tydlig och snabb,tar hänsyn både för köpare och seljare bra förmedlare och ansvarsfull för båda parter. Var bra bemött av henne tog all tid för kund.
  • Anna H
    Anna H skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har varit en bra mäklare, trevlig och alltid lätt att få tag på när det har behövts. Hon har haft den information som vi behövt och alltid svarat på frågor.
  • Maria L
    Maria L skrev om Annika Gerendas en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevlig, lättillgänglig och nära mäklare. Vi ångrar inte en sekund att vi valde Annika som vår mäklare!
    2016-11-12 Annika G svarar Maria L
    Tack så jättemycket!😉Vad glad jag blir!
  • Richard Q
    Richard Q skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har visat stort engagemang och effektivitet i köpandet av vår nya bostad. Det gick hur smidigt som helst och höll en väldigt professionell nivå från början till slut!
    Jag och min sambo är väldigt nöjda.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla var väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Allt har gått fort och smidigt, precis som vi ville.
  • Evonne L
    Evonne L skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är jätte bra och tydlig i som mäklar roll. Hon bryr sig om sina kunder och man känner trygg. Mvh Evonne Löfgen
  • Björn S
    Björn S skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Super bra, smidigt och snabbt. Toppen!
  • Monika J
    Monika J skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra bemötande. Serviceinriktad genom att erbjuda sig att hjälpa till med förfrågningar/kontakter. Strukturerat möte för överlåtelseavtalet.
  • Malin P
    Malin P skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Som vanligt får man som kund ett oerhört bra bemötande och proffsigt upplägg. Hela vägen från första kontakt tills affären är klar. Jag har anlitat Svenska Mäklarhuset fyra gånger och kommer inte att välja en annan mäklarbyrå nästa gång det är dags för en försäljning.
  • Slavcho A
    Slavcho A skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon är riktigt bra om jag skulle kunna välja mäklare själv då skulle jag utan tvekan välja henne
  • Louise S
    Louise S skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    hon är vänlig och professionellt. Hon gick igenom alla materialet runt försäljning med kunderna noggrant och skickar e- mail påminar punkter innan och efter kontrakt skrivning i tid och med utförligt information och se till både kund mötet går smidigt.
    Jag skulle kunna anlita henne och kan tänka mig rekommendera henne till mina vänner
  • Björn S
    Professionellt, avslappnat och vänligt bemötande. Upplever Gunilla som en jordnära person som har rutin och beredskap för oväntade frågeställningar. Hon agerade hjälpande och stöttande såväl innan som under och efter att affär slutits. Kan varmt rekommendera henne.
  • Dan G
    Dan G skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket smidig försäjning och ett proffsigt arbete👍
  • Maria-therese C
    Maria-therese C skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är den duktigaste och trevligaste mäklare jag har mött. Jag är oändligt nöjd med hennes arbete vid försäljningen av min lägenhet. Skulle jag sälja igen, skulle jag utan tvekan kontakta henne som mäklare.
  • Björn W
    Björn W skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam vid både försäljning och köp av bostad.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevligt bemötande, kunnig om marknaden och hjälpsam i sin proffession.
  • Harald H
    Harald H skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Vi har träffat Gunilla vid ett flertal visningar och där uppfattat henne som mycket professionell och trevlig. Detta gjorde att vi valde henne som vår mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med henne.
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag är extremt nöjd med Gunilla som mäklare!
    Proffsig, trevlig, initiativtagande, och erfaren.
    Gunilla lät oss aldrig hänga i luften utan höll oss uppdaterade hela tiden genom värdering, fotografering, visning, budgivning och försäljning.
    Gunilla har en härlig personlighet som inger förtroende och håller sen vad hon lovar. Jag kan varmt rekommendera Gunilla som mäklare!!
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Alltid trevlig, god ton, tydlig och noggrann i kommunikation.
  • Aparna D
    Aparna D skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Vi är nöjda.Försäjlningen av lägenheten gick som planerat.
  • Tiger F
    Tiger F skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla var väldigt trevlig och hjälpsam. Ingenting att klaga på!
  • Yashar M
    Yashar M skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon var mycket vänlig och professionell. Från visningen till nu, har alla varit mycket trevligt. Jag skulle rekommendera hennes tjänster till alla.
  • Nyponrosens Hemtjänst
    Nyponrosens Hemtjänst skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Lätt att kommunicera med. Lättillgänglig.
  • Marianna L
    Marianna L skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevligt, serviceinriktat bemötande. Förtroendeingivande.
  • Reizel E
    Reizel E skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är underbart !!! Hennes jobb är fantastisk !!!
  • Brf U
    Brf U skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra bemötande, smidig hantering. Allt fungerade bra.
  • Nene W
    Nene W skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag som kund har fullt förtroende för min mäklare,pga tät och ärlig kontakt,bra information,jordnära mm.
    Jag kan varmt rekommendera vänner inför en ev. affär att kontakta Svenska Mäklarhuset.
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Proffsig, trevlig, lugn, kunnig, service, hjälpsam
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag är mycket nöjd med genomfört uppdrag! Proffsigt & tydligt genom hela processen

Radoslaw
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket hjälpsam och nogrann på alla plan och punkter. Bra att ha att göra med!
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag kan verkligen rekommendera
    Gunilla Lundstedt som mäklare. Gunilla var väldigt proffsig och hjälpsam genom hela min försäljning. Dessutom är hon väldigt trevlig och lätt att prata med!
    Jag skrattade hela vägen till banken.
  • Anders B
    Anders B skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon är trygg och känner till området hon jobbar i väl.
    Ger ett proffsigt intryck.
  • Ann-marie T
    Ann-marie T skrev om Mia Leijon en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mia Leijon har varit mycket professionell och vänlig. Hon är en klippa vad gäller husaffärer och är lättsam och kommunikativ. Vår erfarenhet är att hon alltid var tillgänglig och påläst och att hon ställde upp i alla lägen med sitt stora kunnande.
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Mia Leijon en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mia hjälpte oss sälja vårt hus i en marknad som var lite svår tyckte vi, men inte Mia.
    Både köparna och vi blev nöjda med resultatet. Oerhört professionell och erfaren men detaljfokus och struktur. Vi kände oss omhändertagna hela processen.
  • Christian M
    Christian M skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket professionell, kunnig, noga och väldigt trevlig.
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är en proffs som var helt meveten om marknaden. Hon var väldigt snabb och vi har lyckats sälja lägenheten för ett bra pris.
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är en mycket bra, trevlig och kunnig mäklare som jag varmt kan rekommendera!

En mäklare som gör det lilla extra.

/Katarina Pettersson
  • Marie G
    Marie G skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra! Nöjd! Tydlig, klara besked! Tillmötesgående!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Oerhört proffsigt o trevligt bemötande... Kommer definitivt anlita densamme vid nästa sälj/köp
  • Enrique M
    Enrique M skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket bra mäklare, hon gjorde alla rätt en mäklare ska göra till punkt och pricka.
    Har anlitat Gunilla 2 ggr, rekommenderar att använda henne.
  • Liza H
    Liza H skrev om Gunilla Lundstedt en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag tycker att vi fick god kontakt med Gunnila ett trevligt bemötande. Min man åkte från Arvika och fick då genom henne lite information om området vi flyttar till och annan information som hör till lägenhetens läge. Jag är mkt nöjd :)
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Mia Leijon en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mia tar ett fast grepp om hela säljprocessen. Inte minst gäller det "underleverantörer" som skall utföra kontroller och leverera omdömen. Hon är mycket kompetent och mycket trevlig och lätt att ha att göra med.
    Rekommenderas!
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Mia Leijon en del av Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mia Leijon har hjälpt oss att sälja två hus i Nackaområdet, ett år 2011 och det andra 2013.

I våra ögon är Mia en mycket professionell och duktig mäklare som verkligen håller vad hon lovar från första mötet tills långt efter kontraktet är skrivet.

Mia vet verkligen också vad som krävs för att en husförsäljning ska lyckas, hon kontrollerar allt och finslipar detaljer som en novis mäklare aldrig skulle ha en tanke på.

Vi kan därför varmt rekommendera Mia om ni vill lyckas med er bostadsförsäljning..

Orminge C, 132 30 Saltsjö-boo