Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

Orminge C, 132 30 Saltsjö-boo — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo!

Vi på Svenska Mäklarhuset är bäst på visningar här i området. Vi tror att den bästa bostadsaffären sker genom god lokalkännedom, professionalitet och kunskap. Förutom bostadsmarknaden har vi även koll på kommunikationer, skolor, aktiviteter och allt annat som finns här i Nacka & Saltsjö-Boo.

Vi leder dig genom hela bostadsköpet eller försäljningen, bryr oss om dig på riktigt och ser fram emot ditt besök. Kontakta oss mäklare här på kontoret så ger vi dig en kostnadsfri värdering!

Läs vad 119 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo

• YLVA N skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket missnöjd med försäljning av min BR i Nacka via Gunilla Lundstedt på kontoret. Okunnighet om området kompenserades inte med att fråga/läsa på. Mäklaren stoppade en budgivning som precis hade startat vid 17-tiden en måndag och hänvisade till kl 9 dagen efter vilket gjorde att budgivningen dog ut. Engagemanget var ej bra; på visningsdagen hade Gunilla sitt barn som assistent och jag fick säga till om att Gunilla skulle ringa upp en budgivare som hoppade av efter hennes avbrott. Efter försäljningen mailade jag företagets VD pga mitt missnöje men jag fick ingen återkoppling. Summering: ett företag som inte bryr sig om kunden. Läs mer
  • Therese M skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra mäklare och kunnig. Men vid tillträdesdagen var hon försenad och ingen ursäkt gavs vilket jag anser vara mycket oproffisonellt. För köparen och även säljaren är detta en mycket stor dag så lite förväntning har man att även mäklaren ska respektera det. I övrigt var jag mycket nöjd med henne. Läs mer
  • Ingela R skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevligt avslappnat och kompetent. Läs mer
  • Isabella K skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Snäll , social och upplevs som ärlig. Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket bra bemötande, glad, positiv och mycket verbal. Realistiska förväntningar som han levde upp till med råge! Läs mer
  • Magnus J skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jättebra bemötande och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Emil S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jesper gav ett bra intryck från början till slut och jag kan varmt rekomendera honom till alla.
    Han fixade en bra visning och såg verkligen till att jag kände mig delaktig från början till slut.

10/5 i betyg från mig! Läs mer
  • Linda S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket trevlig, proffsig och kunnig mäklare som sätter sin kund i fokus.
    Vi är super nöjda. Läs mer
    2018-02-26 Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo svarar Linda S
    Hej Linda och jättetack, det är mest Georgios jag har haft kontakt med, uppskattar verkligen din bedömning😉
  • Ronja V skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Professionell och väldigt tillmötesgående!
    Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Ann-marie S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Från första mötet fram till frånträdet har Gunilla gjort ett fantastiskt jobb! Jag har hela tiden känt att hon varit genuint intresserad, tillmötesgående och flexibel. Under hela processen har jag känt mig trygg, uppmärksammad och lyssnad på. Gunilla är en mycket kompentent fastighetsmäklare med ett stort hjärta! Läs mer
  • Jan H skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Som förväntat, haft med Gunilla att göra tidigare.Allt gick som smort. Läs mer
  • Solomon T skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Super nöjd med Gunilla, verkligen bästa mäklare. Hon ta hand om hennes kund på bästa sätt. Jag ska alltid rekommendera henne och jobba med henne i framtiden.... Läs mer
  • Maria E skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    En mycket duktig och bra mäklare, har verkligen ställt upp och gjort ett gott arbete. Lätt och tillmötesgående, trevlig och kunnig person. Ett stort tack till Gunilla och Mäklarhuset från en nöjd kund.
    Sylwia Söderbaum Läs mer
  • Nyat B skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunila Lundsted är en mogen professionell och hon har djup kunskap på den har yrk av mäklare.
    Vi trivs jättebra på hennes fint hospitaly ! Läs mer
  • Madeleine S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon är toppen! Vi är så nöjda o hon är så trevlig o lägger ner mycket tid o är väldigt personlig. Vi är tacksamma över av att vi haft henne! Massa plus bara! Läs mer
  • maria i skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    erfarenheterna kring Gunilla är att hon är pålitlig och kom alltid tillbaka vid kontakt. Hon uppträdde professionellt och inga frågor var för dumma att ställas. Uppskattar att kontraktet lästes upp i sin helhet vid kontrakt skrivandet och hon var med vid fotningen.
    Jag kan starkt rekommendera Gunilla till mina bekanta. Själva objektbeskrivningen var inte så "engagerat" skriven i början, med felaktigheter i planskissen. Gunilla ändrade dock o gjorde kompletteringar i texten efter föreslagen text av oss, men där hade vi gärna sett att utkastet var bättre redan från start. Utöver det är det inget som vi just nu spontant kan se hade kunnat göras bättre. Läs mer
  • Karl G skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande från första stund tills avslut av affären. Har varit raka puckar och har fått den hjälp och de svar på frågor som jag ställt så jag är nöjd! Läs mer
  • Rebecka H skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Professionell, trevlig, kunnig. Läs mer
  • Johan Å skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Ett bra och proffsigt bemötande av våran försäljning. Läs mer
  • William Å skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Väldigt duktig, trevlig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
  • Mikael H skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hej
    Jag heter Mikael Hedberg och såg Gunilla som en självklar mäklare att välja för att förmedla min bostadsrätt! Hon har lång erfarenhet och kan Nacka utan och innan väldigt ambitiös utåtriktad framför allt noggrann och är verkligen rätt person på rätt plats! Läs mer
  • Stefan B skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevlig och proffsigt bemötande under hela processen. Anledningen till att jag valde Gunilla var hennes proffsiga visning av en lägenhet som jag var och tittade på en månad innan försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Marika Å
    Marika Å skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har från första stund guidat oss och på ett empatiskt och professionellt sätt genomfört försäljningen av vår lägenhet. Gunilla är en ödmjuk person som är klok och balanserad samtidigt som hon är en etiskt korrekt mäklare vilket är mycket positivt. Hon är tydlig mot såväl oss som de som ville köpa vår lägenhet. Hon är kunnig kring alla lokala delar på orten såväl som sin mäklarkompetens. Oerhört serviceminded och så postiv när det blev flera som ville komma på extra visningar så ordna hon det utan att blinka. Kan ge mina allra bästa rekomendationer. Läs mer
  • Safeta R
    Safeta R skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Tydlig och snabb,tar hänsyn både för köpare och seljare bra förmedlare och ansvarsfull för båda parter. Var bra bemött av henne tog all tid för kund. Läs mer
  • Anna H skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har varit en bra mäklare, trevlig och alltid lätt att få tag på när det har behövts. Hon har haft den information som vi behövt och alltid svarat på frågor. Läs mer
  • Richard Q skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla har visat stort engagemang och effektivitet i köpandet av vår nya bostad. Det gick hur smidigt som helst och höll en väldigt professionell nivå från början till slut!
    Jag och min sambo är väldigt nöjda. Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla var väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Allt har gått fort och smidigt, precis som vi ville. Läs mer
  • Evonne L skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är jätte bra och tydlig i som mäklar roll. Hon bryr sig om sina kunder och man känner trygg. Mvh Evonne Löfgen Läs mer
  • Björn S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Super bra, smidigt och snabbt. Toppen! Läs mer
  • Monika J skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra bemötande. Serviceinriktad genom att erbjuda sig att hjälpa till med förfrågningar/kontakter. Strukturerat möte för överlåtelseavtalet. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Som vanligt får man som kund ett oerhört bra bemötande och proffsigt upplägg. Hela vägen från första kontakt tills affären är klar. Jag har anlitat Svenska Mäklarhuset fyra gånger och kommer inte att välja en annan mäklarbyrå nästa gång det är dags för en försäljning. Läs mer
  • Slavcho A skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon är riktigt bra om jag skulle kunna välja mäklare själv då skulle jag utan tvekan välja henne Läs mer
  • Louise S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    hon är vänlig och professionellt. Hon gick igenom alla materialet runt försäljning med kunderna noggrant och skickar e- mail påminar punkter innan och efter kontrakt skrivning i tid och med utförligt information och se till både kund mötet går smidigt.
    Jag skulle kunna anlita henne och kan tänka mig rekommendera henne till mina vänner Läs mer
  • Björn S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Professionellt, avslappnat och vänligt bemötande. Upplever Gunilla som en jordnära person som har rutin och beredskap för oväntade frågeställningar. Hon agerade hjälpande och stöttande såväl innan som under och efter att affär slutits. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Dan G skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Mycket smidig försäjning och ett proffsigt arbete👍 Läs mer
  • Maria-therese C skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är den duktigaste och trevligaste mäklare jag har mött. Jag är oändligt nöjd med hennes arbete vid försäljningen av min lägenhet. Skulle jag sälja igen, skulle jag utan tvekan kontakta henne som mäklare. Läs mer
  • Björn W skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam vid både försäljning och köp av bostad. Läs mer
  • Magnus B skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Trevligt bemötande, kunnig om marknaden och hjälpsam i sin proffession. Läs mer
  • Harald H skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Vi har träffat Gunilla vid ett flertal visningar och där uppfattat henne som mycket professionell och trevlig. Detta gjorde att vi valde henne som vår mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
  • Mikaela G skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag är extremt nöjd med Gunilla som mäklare!
    Proffsig, trevlig, initiativtagande, och erfaren.
    Gunilla lät oss aldrig hänga i luften utan höll oss uppdaterade hela tiden genom värdering, fotografering, visning, budgivning och försäljning.
    Gunilla har en härlig personlighet som inger förtroende och håller sen vad hon lovar. Jag kan varmt rekommendera Gunilla som mäklare!! Läs mer
  • Mauricio R
    Mauricio R skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Alltid trevlig, god ton, tydlig och noggrann i kommunikation. Läs mer
  • Aparna D skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Vi är nöjda.Försäjlningen av lägenheten gick som planerat. Läs mer
  • Tiger F skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla var väldigt trevlig och hjälpsam. Ingenting att klaga på! Läs mer
  • Yashar M skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Hon var mycket vänlig och professionell. Från visningen till nu, har alla varit mycket trevligt. Jag skulle rekommendera hennes tjänster till alla. Läs mer
  • Nyponrosens Hemtjänst skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Gunilla är underbart !!! Hennes jobb är fantastisk !!! Läs mer
  • Brf U skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Bra bemötande, smidig hantering. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Nene W skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Jag som kund har fullt förtroende för min mäklare,pga tät och ärlig kontakt,bra information,jordnära mm.
    Jag kan varmt rekommendera vänner inför en ev. affär att kontakta Svenska Mäklarhuset. Läs mer
  • Carl-johan S skrev om Svenska Mäklarhuset Nacka & Saltsjö-Boo
    Proffsig, trevlig, lugn, kunnig, service, hjälpsam Läs mer

Bästa mäklarna i Nacka:

Sveavägen 52, 11134, Stockholm