Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sundbyberg Värmebolaget AB

Värmebolaget AB

Grahamsvägen 15, 174 46 Sundbyberg — Visa karta

Värmebolaget AB erbjuder Dig i villa och fastighet allt inom värme och VVS till rätt pris. Vi bildades 1988 och har sedan starten arbetat för helhetslösningar med kunden i första rummet. Idag är vi främst inriktade på energieffektivisering genom installation av värmepumpsanläggningar i allt från små villor till stora fastigheter. Vårt kontor ligger i Råsunda och vi är verksamma över hela Stor-Stockholm med omnejd.
Vi är auktoriserade återförsäljare av Thermia värmepumpar. Gällande värmepumpsinstallationer gör vi totalentreprenad med allt från demontering av gammal värmekälla och exempelvis bortforsling av oljetank, vi anlitar brunnsborrare, vi installerar och vi driftsätter.
Du kan också vända Dig till oss angående övrigt VVS-arbete så som: golvvärme, badrum, kök, avlopp, radiatorer, konvektorer, styr och regler mm. Vi har även stor kunskap inom olje- samt gaseldning, och är även auktoriserade gasinstallatörer
Solna strandväg 34, 17154, Solna
Ingvar M:
Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande

Rörmokare nära Värmebolaget AB:

Solna strandväg 34, Solna
MF Rör AB är medlem i branschorganisationen VVS Företagen och följer gällande br... Läs mer ›
Ingvar M:
Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande

Domherrevägen 11, SOLLENTUNA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Katja L:
Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både men utförande, men fr...

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Drottningholmsvägen 78, STOCKHOLM
Vi har ett stort urval av kakel, badrumsmöbler duschväggar och blandare. Du komm... Läs mer ›
JAN V:
Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det. Viktigt var också att man...

Läs vad 10 kunder tycker om Värmebolaget AB

• Peter E
    Peter E skrev om Värmebolaget AB
    Noggrann och väl utförd installation av bergvärme som omfattade planering, borrning, bortforsling av gammal värmeanläggning samt installation av pump samt installation av tre nya radiatorer. Byte av samtliga radiator regulatorer.

Har dessutom efteråt varit förbi och kollat att allt funkar som det ska och svarat på nyuppkomna frågor om systemet.

Summering: som det alltid borde vara och dessutom prisvärda!
  • Anita S
    Anita S skrev om Värmebolaget AB
    Utbyte av gammal bergvärmepump och installation av ny
  • Ali M
    Ali M skrev om Värmebolaget AB
    Värmebolaget hjälpte oss med installation av ny värmepump och rördragningar i samband med en totalrenovering av vårt hus.
    Riktigt kunniga och väldigt trevliga. Proffsigt och snyggt resultat.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Värmebolaget AB
    Bra betyg för utfört arbete till ett rimligt pris, dock fått ringa och jaga på vid upprepade tillfällen.
  • Lil R
    Lil R skrev om Värmebolaget AB
    Jag har fått ett bra och tillmötesgående bemötande av Värmebolaget AB och bra utfört arbete. Det arbete som utfördes var att installera bergvärme och rivning av befintligt badrum och iordningställande av ett nytt helt från grunden och installerande av golvvärme.Dessutom har ledning dragits till vattenledning till trädgården. Jag är helt nöjd med arbetet.
  • Claes-göran S
    Claes-göran S skrev om Värmebolaget AB
    Produkt: Installation av bergvärmepump.

+Bra utfört arbete.
    +Möjlighet att nå installatören på icke kontorstid för frågor och trevligt bemötande.
    +Ansvarstagande och intrycket av att se till att kunden är nöjd.
    +Jag är mycket nöjd med helheten från första kontakt, offerten och installationen.
    +Tomas är en trevlig och sympatisk person.
    +Fördelen av att ingen försäljare lovar en massa och sedan kommer någon helt annan för att installera
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Värmebolaget AB
    Jag köpte bergvärme av dem och det har fungerat bra. Snabb installation och bra service så långt. Allt har funkat.
  • Anders O
    Anders O skrev om Värmebolaget AB
    Mycket nöjd. Smidigt och inga avvikelser från offert. Trevligt folk! Skulle utan problem anlita dem igen om behov uppstår.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Värmebolaget AB
    Värmepump. Mycket bra bemötande. Personlig service som lever upp till alla mina förväntningar.
  • Carl-olav S
    Carl-olav S skrev om Värmebolaget AB
    Professionellt bemötande och god tillgänglighet vid problem.

Utfasning av oljepanna tank och installation av bergvärmepump samt extraelemet.

Grahamsvägen 15, 174 46 Sundbyberg