Vital Service

Vital Service

Ring 031-762 44 22 www.vitalservice.se
4.3

Välkommen till Vital Service! Vill du ha mer tid över för sånt som är viktigt för dig? Vi vet att tid är viktigt för alla och att ni ska göra det ni är bra på. Vi på Vital Service ser till att skapa tid för företag såväl som privatpersoner. Med oss på Vital Service kan du nämligen få hjälp med allt från byggstäd, flyttstäd,...

38 omdömen om Vital Service

Lilla Fjellsholmen Ab L

Byggstäd Mycket trevliga och hjälpsamma. Förväntningar uppfylls. Håller vad de lovar plus lite till. Mycket hjälpsamma.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Estela M
Skrev om Vital Service

flyttstäd med studentrabatt. väldigt trevliga. Råkade bli ett fel i fakturan som åtgärdades väldigt snabbt. Skulle beställa av de igen om det vore aktuellt

Rolf A

Köper städning var 14:de dag Allt fungerar jättefint

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Niklas R
Skrev om Vital Service

Lite dyrt men annars har dem skött sig exemplariskt. Tjänsten jag beställde var flytystädning av en studentlägenhet där vital hämtade nycklar direkt hos hyresvärden.

Sebastian E
Skrev om Vital Service

Flyttstäd. Väldigt snabbt och smidigt!

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Fredrik M
Skrev om Vital Service

Hög service, trevligt bemötande och ett gott resultat.

Maria S
Skrev om Vital Service

Funkade smidigt för flyttstäd. Hyresvärden hade kontakt med vital service, lämnade nycklar etc, så det enda jag behövde göra var att boka städningen.

Svar från Vital Service

Tack så mycket för det fina omdömet😊

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Payam G
Skrev om Vital Service

I received a cleaning service and I found the company professional. Easy to order through their online interface. /

Louise B

Flyttstäd Snabb och effektiv service

Shahnur I
Skrev om Vital Service

1) Flyttstädning 2) Online 4) Tack, det var bra.

Torslanda Fastigheter T

Enkelt o trevligt, gör ett bra jobb

Svar från Vital Service

Tack så mycket för fina rekommendationer!

Hällesåker Slamsugning Ab H

Ett städföretag som inriktar sig på företagets helhetsbehov. God kommunikation samt välvilja att ständigt förbättras.

Hej, Stort tack så för er feedback =) Med vänlig hälsning, Vital

Mohammed Y
Skrev om Vital Service

Städa min studentlägenhet, för jag ville säga upp min hyreskontrakt. Allt gick bra och väl.

Svar från Vital Service

Tack så mycket för ditt omdöme, Välkommen åter! =)

Frida T
Skrev om Vital Service

Jag bytte lägenhet inom Chalmersstudentbostäder och beställde städ till den jag flyttade ut ur och hyresvärden beställde extra städ av lägenheten jag flyttade in i eftersom den inte var ordentligt städad av föregående hyresgäst. Jag såg aldrig lägenheten jag flyttade ut ur efter städ, men det verkar inte ha varit några problem med den. Däremot var extrastädningen av min nya lägenhet långt under förväntningarna! Var väldigt besviken på att behöva städa efter att ni varit där och städat.

Svar från Vital Service

Hej Frida, Tråkigt att höra att din andra lägenhet inte var som du förväntade dig, Vi vill givetvis att våra kunder och beställare ska känna sig tillfreds med resultatet, vissa lägenheter är äldre och vissa nyare vilket kan spela in för upplevelsen men vi kommer alltid åter om det är så att vi behöver utföra åtgärder. Varmt välkommen att höra av dig till oss på 031-762 44 22 Med vänlig hälsning, Vital

Inger H
Skrev om Vital Service

Hej, Har bara haft kontakt med Vital Service via mail och telefon (Ida) Fått en fantastisk service, Kan inte uttala mig om städningen då det var städning av ett dödsbo på ett äldreboende. eftersom vi inte hört något utgår vi f från att det blivit bra gjort.

Karin H
Skrev om Vital Service

Köpte flyttstäd. De var väldigt behjälpliga när jag kontaktade dem och jag slapp städa efter min flytt, så nöjd.

Svar från Vital Service

Hej Karin, Tack så mycket för ditt omdöme, så roligt att höra att du blev nöjd =) Välkommen åter, Med vänlig hälsning, Ida

Britt-marie L
Skrev om Vital Service

Hej! 2 skador på varan som jag dokumenterat. Vet ej eller har ej fått uppgift om var man sänder in foto på detta

Svar från Vital Service

Hej Britt-Marie, Tack för ditt omdöme =) Du kan sända in det till info@vitalstad.se så hanterar vi ärendet. Med vänlig hälsning, Vital

Hällesåker S
Skrev om Vital Service

Städning av kontor. Killen som kommer är trevlig men ingen respekt för arbetstrivseln under tiden. Vi har märkt att han använder samma vatten tex till golvet trots smutsigt vatten under tiden. Vi är överlag nöjd.

Svar från Vital Service

Hej, Tack för er feedback, vi har framfört detta till vår lokalvårdare och kommer även följa upp så ni upplever det bättre. För oss är det självklart viktigt att ni får en bra upplevelse. Mvh André

Matilda A
Skrev om Vital Service

Rekommenderas verkligen inte! Slarvig städning trots att vi påpekat bristerna.... Det som står på listans görs inte, påminner en hel del om hemtjänstens städning bortsett från timtaxan. Röriga faktureringsrutiner/interna rutiner i allmänhet - i avtalet står det 30 dgr betalvillkor men på fakturan 15 dgr, vilket resulterar i en påminnelse innan dessa avtalade 30 dagar har gått.

Svar från Vital Service

Hej, Tack för din information, alltid tråkigt när det inte känns bra mellan leverantör och beställare. Men jag tror att utgången blev bäst för oss båda. Hoppas att ni finner det ni söker, Må gott, Vital

Rolf A
Skrev om Vital Service

Ok! Inte perfekt men ganska nöjd ändå!

Karin F
Skrev om Vital Service

Bra städning. Vi är nöjda....................................................

Nordic B
Skrev om Vital Service

Städning kontor Har blivit väl bemött De är lyhörda på det vi har som önskemål och då något blivit fel.

Carina A
Skrev om Vital Service

Har haft privatstäd flera år och är jättenöjd. Bra service, lätta att komma i kontakt med och trevlig städpersonal.

Tack Carina, var roligt att höra =D

Studio E
Skrev om Vital Service

Tyvärr slarvas regelbundet med städningen och man har glömt att låsa/larma vid ett flertal tillfällen

Svar från Vital Service

Hej, Tack för er Reco, Vi har fått till oss detta och har även utbildat den anställde för att tillse att detta funkar framgent. Med vänlig hälsning, Vital

Roger N
Skrev om Vital Service

Vi blev väl bemött, och de tog våra synpunkter på allvar. Städningen var inta vad vi önskade oss i början. Sedan fick vi Linda Severinsson som städade och det blev bara så bra, tack vare Linda så får de en 5a annars skulle det vara en svag 3a.

Kerstin S
Skrev om Vital Service

Städning 2 tim var fjortonde dag. Det har varit rörigt största delen av hösten med olika städare varje gång. Till slut sa jag upp mitt avtal, om det inte kunde lösas på annat sätt. Då kom en kille som har varit topp-toppen! Tyvärr slutar han nu av privata skäl. Vet ju just nu inget om hur det fungerar i fortsättningen. Har dock alltid blivit väldigt trevligt bemött!

Magnus G
Skrev om Vital Service

Alltid lika positivt att komma hem till ett nystädat hem. Viktigt att hitta rätt person som utför städningen, det kan tyvärr variera en del beroende på vem som utfört städningen. Vi är tacksamma för att Linda städar hos oss, då blir det riktigt bra.

Lennart S
Skrev om Vital Service

Flyttstäd har jag köpt. Är mycket nöjd med den städningen det var skinande blank och mycket välstädat. Tack

Karl niklas W
Skrev om Vital Service

Punktliga och smidiga i hela processen.

Helena M
Skrev om Vital Service

Vi bokade tjänsten, flyttstädning. Jag blev väldigt bra bemött både genom telefon, mail och vid personligt möte i samband med nyckelöverlämning. Vi hade blivit rekommenderade att anlita ert företag och alla våra förväntningar blev uppfyllda. Vi är så nöjda med allt, kommunikation& kontakt,planering, genomförande och fakturan. Vi kommer att rekommendera er till andra och har vi själva behov av era tjänster kontaktar vi gärna er igen. Toppen!

Ulf M
Skrev om Vital Service

Helt nöjd. Vital Service lätt nå. Utfört jobb till belåtenhet.

Emma K
Skrev om Vital Service

Jag beställde flyttstäd via Vital Städ som gjorde ett fantastiskt jobb. Var nöjd med precis allt och kan starkt rekommendera.

Ina T
Skrev om Vital Service

Köpte flyttstäd, fick hjälp med väldigt kort varsel och allt gick bra!

Pure Bygg Miljö P
Skrev om Vital Service

Flexibla och service inriktade. Bra kvalitet, och god kommunikation.

Securitas S
Skrev om Vital Service

Jättetrevlig personal med varierande resultat. Det finns en kille som heter Hassan som vi önskar mer av. Men dom andra är verkligen kanon.

Mölndals tennisklubb M

Mölndals Tennisklubb anlitar Vital Service till städning av vår anläggning. Städningen är av hög kvalité och vi behöver inte oroa oss om städningen. De gör det det som förväntas samt använder sunt förnuft för lite till. Tar hänsyn till små detaljer. Rekommenderas!

Malin L
Skrev om Vital Service

Bra städat och trevligt bemötande!!

Susanne B
Skrev om Vital Service

Mycket noggrann och trevlig kille som putsade våra fönster, kan starkt rekommendera Vital stöd för fönsterputs!