WAU Notuddskajen

En del av WAU wauconcept.com
  • BadgeNineYears
1 043
Boka tid Ring 021-13 30 39 Dela

Mitt på kajpromenaden intill Steam hotel håller vi till med Mälaren som utsikt. I botten på ett nybyggt hus ligger vår salongsbutik. Trots att lokalen är liten rymmer den mycket. Här erbjuder vi alla möljliga frisörtjänster, fransförlängning, bryn & fransfärg samt Spraytan. Här är du alltid välkommen in även för att bara köpa...

1043 omdömen om WAU Notuddskajen

Sedan starten hos Reco 2019

Ebba V
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jättetrevlig och duktig. Blev jättenöjd.

Ana M
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Karen-Anna was great! She gave me great advice about my hair, taught me how to use the products and gave me the best hair cut I’ve had in the last 7years! She has a great mood and is very patient!

Anna
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Blev utomordentligt nöjd! Linda är proffsig och lyhörd. Hon visste precis vad som passa mig och jag kommer absolut komma tillbaka till henne. Rekommenderar varmt. 🥰

Camilla H
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Är alltid nöjd efter ett besök hos Lina och kan varmt rekommendera henne! Hon är lyhörd för hur jag vill bli klippt, men har också idéer om frisyrer som passar mig. Hennes hårbottensmassage i samband med schamponering är magisk!

Sirpa W
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mycket trevligt bemötande o lätt att förstå varandra beträffande mina önskemål. så jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis nöjd med min upplevelse när jag fick klippt mitt hår av Anna.

Jennifer G
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Väldigt trevligt och lärorikt besök! Ska absolut boka in till henne igen :)

Svar från Anna Ö

Din feedback betyder mycket för oss, tack Jennifer! Du är varmt välkommen tillbaka.

Lilia N
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Fint bemötande, det gick snabbt och smidigt!

Svar från Lina S

Tusen tack för din feedback Lilia, den betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Sanna N
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Med hennes lyhördhet, fint bemötande och talang gick jag därifrån sjukt nöjd med resultatet. Rekommenderar er verkligen att gå till Anna Ö.

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort stort tack Sanna! Varmt välkommen tillbaka.

Annakarin G
Skrev om WAU Notuddskajen

Alltid nöjd efter ett besök på WAU! Miriam är fantastisk 🌟

Svar från WAU Notuddskajen

Stort tack Annakarin! Vi uppskattar verkligen din feedback. Hjärtligt välkommen igen!

Eva V
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Jag blir alltid bra bemött av Linda jag blir aljltid nöjd när jag har varit hos Linda.jag tycker att Linda är kunnig duktig och jättetrevlig jag känner mig trygg när jag är där.jätebra frisör.

Svar från Linda B

Tack för din feedback Eva, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Eva P
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Rekommenderar starkt ett besök hos Anna på Wau. Du kommer vara i trygga händer. Proffsig, bollar idéer och en mycket trevlig tjej därtill.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din rekommandation Eva, det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Hjärtligt välkommen tillbaka igen.

Selma Teodora D
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jätte duktig och driven tjej som lyssnar på sina kunder och alltid är härlig att sitta i stolen framför. Jag gjorde slingor och ljudade upp håret till sommaren och blev super nöjd , ett naturligt fint resultat. Precis som jag ville ha det!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina feedback Selma, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Göran J
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Väldigt välkomnande och fint klippt!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Göran, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Lisbeth N
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Trevlig och kunnig. Trots att klippningen tog längre tid än planerat var Lina lugn och avslutade bra.

Svar från Lina S

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss din feedback Lisbeth. Det betyder massor för oss. Du är varmt välkommen tillbaka.

Carolina J
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

The best of the best 🤩 Alltid perfekt resultat!

Svar från Karen W

Tusen tusen tack Carolina 🥰 varmt välkommen tillbaka!

Sofia G
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och duktig frisör!

Svar från Anna Ö

Tusen tack Sofia för att du tog dig tiden att skriva denna feedback, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Tatiana L
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Suveränt! Altid bra bemötande och resultat!

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort tack Tatiana! Varmt välkommen tillbaka.

Therese T
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Kompetent, lyssnar till mig som kund och kommer med olika förslag. Att rekommenderas till alla som önskar en kunnig frisör

Svar från Anna Ö

Stort tack för din rekommendation och för din feedback Therese, vi uppskattar det massor! Varmt välkommen tillbaka.

Birgitta K
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Nöjd kund med både hår och ögonbryn

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Birgitta. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Britt-Marie J
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mkt nöjd både med bemötandet och utförandet!

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Britt-Marie. Den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Johanna W
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Alltid nöjd hos Lina, hon är lugn, trygg och väldigt duktig på sitt yrke 🌸

Svar från Lina S

Din feedback värmer, stort tack Johanna! Varmt välkommen tillbaka.

Yvonne W
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Kerstin E
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Trevlig, personlig, omsorgsfull. Första frisörskan som analyserat både min hårbotten och hår. Tog hänsyn till alla virvlar när hon klippte. Blev så glad och nöjd med besöket.

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort stort tack Kerstin! Du är varmt välkommen tillbaka.

Stephanie L
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Fantastisk frisör och otroligt trevlig!

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort tack Stephanie! Varmt välkommen tillbaka.

Emma L
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Duktig, noggran å väldigt trevlig

Svar från Anna Ö

Vi uppskattar mycket att du tog dig tiden att ge oss din feedback Emma. Stort tack & varmt välkommen tillbaka!

Wilma H

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback Wilma, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge oss den! Varmt välkommen tillbaka!

Ingela P
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Mycket skicklig och väldigt noggrann, som vanligt supernöjd 👌🏼

Svar från Linda B

Stort tack Ingela för din feedback. Du är varmt välkommen tillbaka!

Camilla W
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

En positiv och glad tjej som gav mig råd om hur hon kunde klippa håret när jag inte riktigt visste. Förklarade vad hon skulle göra och vad produkterna skulle göra för verkan på mitt hår. Vägledde och av mig tips och råd.😃

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Camilla, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Johannes G
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Hon är säker på saxen, vänlig, social, och har ett gott öga för frisyrer ens hår kan ha.

Svar från Lina S

Stort tack för din feedback Johannes, den betyder massor! Stort tack och välkommen tillbaka.

Jenny Ö
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Lugn, fint klippt. Respekterade tyst behandling. Går gärna till henne igen!

Svar från Lina S

Din feedback värmer. Stort tack Jenny! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Johan M
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Bästa bemötande och klippning man kan önska sig..! Rekomenderas varmt 😊

Svar från Linda B

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Johan. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen igen! 🙂

Lisa A
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Supernöjd med Annas klippning 😊 Trevlig och lättsam.

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort tack Lisa! 😊 Varmt välkommen tillbaka.

Janina B
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Hört mycket gott om henne från min syster och min upplevelsen och bemötande var verkligen toppen 👌 Känner att henne vill jag verkligen fortsätta att gå till.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din fina feedback Janina och du är så välkommen tillbaka! 🫶🏼

Angelica D
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Älskar när man kommer till proffs. Allt från start till slut var 10/10. Tack Linda, jag är mer än nöjd!

Svar från Linda B

Tusen tack för din 10:a Angelica! Din feedback betyder massor! Varmt välkommen tillbaka!

Dilnia A
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

Äntligen hittat en bra frisör som kan hantera mina lockar. Alltid lika nöjd efter klippning hos Linda:)

Svar från Linda B

Tusen tack Dilnia för din feedback! Så fint att höra att du är nöjd med ditt besök :) Varmt välkommen åter!

Eva W
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande, bra klippning och färgning

Svar från Lina S

Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Eva, vi uppskattar den mycket! Fint att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Kristina B
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Lyhörd, trevlig, pedagogisk, skicklig.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Kristina, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka!

Ylva S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna var väldigt inkännande och trevlig. Upplevdes kunnig och genuint serviceminded ✨

Svar från Anna Ö

Din feedback värmer, stort stort tack Ylva! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Linnéa O
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Min upplevelse var fantastisk! Anna är supertrevlig och duktig, blev hemskt nöjd!

Svar från Anna Ö

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Tusen tack för din feedback, Linnéa. Varmt välkommen tillbaka igen!

Annica L
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Lina är väldigt trevlig, lyhörd, mjuk i sitt sätt, kunnig och jag blev väldigt nöjd med min klippning. Tack😊

Svar från Lina S

Tack till dig Annica 😊 din feedback värmer! Varmt välkommen tillbaka.

Monika Ö
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Klipper/färgar alltid mig hos Karen-Anna. Det känns tryggt och hon är väldigt proffsig, inlyssnande och resultatet blir top noch.

Svar från Karen W

Din feedback värmer, stort stort tack Monika! Varmt välkommen tillbaka.

Karolina K
Skrev om Linda B en del av WAU Notuddskajen

She did her job perfectly. The cutting was very professional. She also has a great approach to kid.

Svar från Linda B

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Karolina, we really appreciate it, welcome back!

Moa W
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Världens bästa frisör! Alltid supernöjd.

Svar från Lina S

Stort stort tack Moa, så underbart att höra att du alltid blir så nöjd! Varmt välkommen tillbaka.

Jana O
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Very nice experience. Professional and friendly staff.

Svar från Lina S

Thank you so much for taking the time to give us this feedback and we are so happy that you enjoyed your visit, welcome back!

Felix .
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och gav bra förslag på hur jag kunde klippa mig då jag själv inte hade en aning.

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Felix, vi uppskattar den mycket, välkommen åter!

Christian J
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

(Herrklippning) Trevlig, lugn och noggrann. 4/5 starka saxar! Och, erbjöd ny tid vid betalning. Mycket bra införsäljning samt kundupplevelse. /Christian J.

Svar från Lina S

Tusen tack för din feedback Christian. Nästa gång går vi för 5/5 starka saxar! Varmt välkommen tillbaka!

Linda A
Skrev om Lina S en del av WAU Notuddskajen

Allt blev så bra är väldigt nöjd!

Svar från Lina S

Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök Linda! Nästa gång går vi för 5 av 5! :) Varmt välkommen tillbaka!

Carl H
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Mycket trevlig och kunnig. Lite dyrt bara men bra kvalité på klippningen.

Svar från Karen W

Stort tack för din feedback Carl, välkommen tillbaka när det är dags igen!

Lennart O
Skrev om Karen W en del av WAU Notuddskajen

Karen är alltid supertrevlig och glad. Dessutom alltid nöjd med hennes klippning.

Svar från Karen W

Tusen tack för din feedback Lennart. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Simon B
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jag blev trevligt bemöt, fick bra samtal, en bra frisör helt enkelt. Jag hade inte några förväntningar för att de var min första gång på WAU, jag blev nöjd då jag tog tjänsten klassisk klippning, men det ända som jag även sa till henne var att jag ville ha volym i håret men det fick jag inte.

Svar från Anna Ö

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Simon, vi uppskattar den mycket och tar till oss av den! Varmt välkommen tilllbaka!