Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Adolf Fredriks Fysiocenter Adolf Fredriks Fysiocenter
Rekommenderat företag 2016 - Adolf Fredriks Fysiocenter
Rekommenderat företag 2015 - Adolf Fredriks Fysiocenter

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm — Visa karta

Adolf Fredriks Fysiocenter finns på två adreseser;

- Kungsgatan 24
- Drottninggatan 114

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
Sön: Stängt

Läs vad 469 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter

• Sylvia C
    Sylvia C skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Proffessionellt bemötande samt en känsla av god kunskap vilket ger trygghet som patient
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Professionellt bemötande. Kunnig personal. Jag blev bättre i min höft.
  • Malin T
    Malin T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Snabb och proffsig hjälp. Trevlig miljö.
  • Eva I
    Eva I skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Proffsigt och vänligt bemötande under hela min behandling från all personal som jag kom i kontakt med.
    Besökte naprapat vid ett flertal tillfällen för behandling av värk i rygg och ben. Köpte även en del varor i butiken.
    Företaget levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Miljön och läget är ytterligare plus i kanten.
  • Louise L
    Louise L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Fick mycket bra hjälp med nacke och rygg av naprapat.
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra omhändertagen. Blev bättre, kommer åter om problem uppstår
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra kunnig personal och trevligt bemötande
  • Jan-anders N
    Jan-anders N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag hade sökt på nätet efter en naprapat och hittade AFF. Jag ringde och blev väl mottagen och fick en tid några veckor senare hos naprapat Susanna. Jag hade haft ont i muskler m m från ryggen och ut i höger skinka i 14 månader och fått behandling av sjukgymnaster och kiropraktor och sakta kommit från svår smärta till medelsvår smärta. Jag blev klart bättre av fem besök hos Susanna och bra tips på egen träning. Jag tränar nu vidare själv och hoppas på en läkning så småningom. Jag uppfattade Susanna som mycket kunnig, trevlig och hjälpsam.
  • Ingegerd T
    Ingegerd T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag sökte behandling för ett problem som jag haft i flera år med ett ligament. Jag har tidigare fått akupunkturbehandling av en icke landstingsansluten naprapat, en behandling som blev mycket kostsam.. Den landstingsanslutna naprapaten som behandlade mig hos Adolf Fredriks Fysiocenter hade ett behagligt sätt, gjorde ett bra jobb och gav ytterligare belysning av problemet. Sammanfattningsvis var det en positiv upplevelse även om problemet kvarstår.
  • Anders T
    Anders T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevligt, hjälpsamt och professionellt
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick från Adolf Fredriks Fysiocenter!
    Jag har haft problem med mina fötter under en lång period och jag blev hänvisad från dem att skaffa inlägg i mina skor. Nu känner jag knappt av mina besvär längre och jag har kunnat återgå till min normala aktiva livsstil.
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra, trevligt bemötande från personalen. Gick snabbt att få tid.
  • Helene P
    Helene P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra och trevligt bemötande från bokning, anmälan och besök.
    Fått hjälp med rehab och prehab för löparknä samt artros.
    Nöjd.
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Vänligt bemötande från reception till omhändertagande av ond axel, dels med sjukgymnastik och ultraljud. Allt proffsigt gjort.
  • Barbora E
    Barbora E skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alla tjänster är utmäkkta på alla plan
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    jag fick ett bra bemötande, och intryck av att min sjukgymnast hade stor kunskap om rehabilitering efter en höftledsoperation.
  • Britt-mari S
    Britt-mari S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Utmärkt bemötande redan vid inskrivningen. Ingen väntetid att tala om,innan behandling av mitt ryggskottsliknande besvär ovanför ländryggen. Seriös behandlare/naprapat som gav mig råd om fortsatta åtgärder samt träningsråd för ´hemmaträning´. Betyg: 5
  • Anna-clara H
    Anna-clara H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Professionellt. Möjligen lite kortfattad anamnestagning.
  • Pia K
    Pia K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Väldigt smidigt med kontakt, både att få tid och att avboka tid. Har fått hjälp med höftproblem av sjukgymnasten Emil. Mycket bra
  • Marie R
    Marie R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har bara positiva erfarenheter.
  • Anders S
    Anders S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick en förträfflig behandling ! fixade till min benhinna på rekordtid !!
  • Curt B
    Curt B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Vänligt och professionellt bemötande i samband med att jag hade problem med min axel.
  • Ania G
    Ania G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick ett bra bemötandet från början och vid varje besök.
    Fick hjälp mot ont i ryggen och axlar.
    Kan absolut tänka mig att återkomma vid liknande besvär.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag upplever att de har stor kompetens och är lyhörda för ens problem. Vill hjälpa en på alla sätt.
  • Emma Å
    Emma Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag gick 9 ggr hos naprapat pga låsningar i nacke och övre rygg. Trevligt bemötande och kompetent personal från att jag klev innanför dörren. Mycket nöjd både med behandling och bemötande.
  • Eva O
    Eva O skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick hjälp med min rygg och jag blev väl mött av både sjukgymnast och naprapat.
  • Eva W
    Eva W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra bemötande både hos sjukgymnast jag går hos och Artrosskolan jag deltagit i för höftledsartros.
  • Ingrid Å
    Ingrid Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kanon, naprapat för rygg. De levererar kanon och är serviceminded.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Besökte dem för ganska diffusa ryggproblem. Lång väntetid för tid hos Naprapat. Dennes behandling gav ingen större effekt. Fick sedan tid hos sjukgymnast som gav mig tips och övningar, men som kändes trött och oengagerad.

Sammantaget helt ok, men inte bland de bättre jag har varit hos (Bromma Fysioterapi och Sthlm kiro&rehab var bättre upplevelser)
  • Ursula H
    Ursula H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra bemötande och bra behandling!
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevligt mottagande och proffsig behandling, fick tid fort. Alla glada o trevliga
  • Heléne S
    Heléne S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Som Skandia kund hamnade jag här och allt fungerade utmärkt.
    Problem med ryggen, fixades efter 3 ggr
  • Lovisa D
    Lovisa D skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Min upplevelse av Adolf Fredriks Fysiocenter har varit väldigt positiv, de är väldigt bemötande och har känt mig väl omhändertagen.
  • Pia T
    Pia T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har endast varit där en enda gång så det är svårt att ha någon uppfattning men jag blev bra bemött och naprapat var kunnig fast lite väl stressad.
  • Ingela Å
    Ingela Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag var mycket ketchup nöjd med den hjälp och de övningen garderob jag fick. Bra engagemang
  • Marco R
    Marco R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kort svar: otroligt duktiga sjukgymnaster och väldigt fin bemötande
    Marco Roccoli
  • Peter S
    Peter S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Ett professionellt bemötande hos ett företag med maskiner för behandling av en komplicerad golf/tennis-armbåge
  • Kostas P
    Kostas P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mkt bra bemötande från min dietist
  • Mia L
    Mia L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Proffsig, trevligt och omtänksamt bemötande.
  • Milica I
    Milica I skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har varit både hos sjukgymnast som naprapat.
    Det har varit bra möten med professionell hjälp/rådgivning.
    Hela besöket från man träder in på mottagningen till man lämnar det har alltid känts bra och jag har blivit väl bemött.
    mvh / Milica
  • Ann N
    Ann N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Blev lite förvirrad vid ankomst på första besöket (Drottninggatan) - fick ingen hjälp/respons i receptionen. Det kompenserades sedan när jag blev hämtad av min naprapat - superbra mottagande. Helena Puranen har varit/är fantastiskt bra, både vid bemötande och behandlande.
  • Peter W
    Peter W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra behandling och information samt trevlig personal.
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Väl mottagen av en duktig o kunnig sjukgymnast.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har fått en mycket positiv upplevelse på Adolf fredriks Fysiocenter. Jag fick hjälp med min migrän/ huvudvärk och tack vare akupunktur blev jag mycket piggare och fick mindre huvudvärk. Personalen är väldigt trevliga och kunniga.
  • Paulina K
    Paulina K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Professionellt och trevligt bemötande. Har blivit väl omhändertagen och kan varmt rekommendera Adolf Fredriks Fysiocenter till andra.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Hjälp med rygg och höger överarm. Nyttjat olika tekniker såsom akupunktur, stötvågsbehandling mm. Det har fungerat väldigt bra och jag känner mig bättre efter enbart en ehandling.b
  • Martin K
    Martin K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra att de fokuserar på rehabilitering lika mycket som på att åtgärda den aktuella "skadan". Det sista återbesöket jag gjorde gick helt ut på att repetera de förebyggande övningar som de lärt ut tidigare.
  • Linda R
    Linda R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag är jättenöjd. Korta väntetider, trevligt bemötande.
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Inget större engagemang av mitt problem. Fick rätt diagnos av en annan vid ett annat tillfälle
  • Emilia N
    Emilia N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alla personer jag kommit i kontakt med (förutom en kvinnlig receptionist) har varit väldigt trevliga & hjälpsamma.

Mer från Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm