Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm — Visa karta

Adolf Fredriks Fysiocenter finns på två adreseser;

- Kungsgatan 24
- Drottninggatan 114

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
Sön: Stängt

Läs vad 767 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter

• 2019-10-06

Astrid Margareta F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Varit på Adolf Fredriks Fysiocenter i Järfälla. Träffat Fysioterapeut Sara Nordgren. Redan efter ett par veckors behandling o träning blivit mycket bättre. Dessutom bjuder hon på ett mycket vänligt o trevligt bemötande. Är lyhörd o ger ett professionellt intryck.
    Margareta Franson Läs mer

punktliga
    trevlig miljö Läs mer
  • 2019-08-19

Åsa D skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevligt bemötande av kunnig person
    Går på behandling hos sjukgymnast efter skada Läs mer
  • 2019-08-15

Hans-göran K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Possitiv trevlig och kunnig sjukgymnast (Claes) Läs mer
  • 2019-08-15

Martha S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alltid punktliga. Trevligt bemötande. Jag behandlades för ett problem i vänster vad som diagnostiserades som "tennis leg". Fick laserbehandling och massage. Läs mer
  • Ted Ö

2019-08-15

Ted Ö skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapattid. Alla har varit bra och haft bra bemötande. Svårt få tid över sommaren. Bra att man även kan träffa kiropraktor och sjukgymnast. Läs mer
  • 2019-08-14

Mona Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra bemött.
    Kunnig .
    Behandling mot hälsporre. Läs mer

Johan T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Uppskattar det positiva och personliga bemötandet från all personal på centret. Kunskapen och erfarenheten inger stort förtroende och har överträffat alla högt ställda förväntningar. Läs mer

Caroline R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick hjälp av naprapat för min onda bröstrygg. Fick fantastisk hjälp och bra råd. Är mycket nöjd och har rekommenderat andra att välja Adolf Fredriks Fysiocenter. Läs mer

Johan L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    1. Sjukgymnast (smärta i axel)
    2. Bra
    3. Bli bra, ja.
    4. Bra bemötande, proffessionellt Läs mer

Karolina Ö skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Toppen företag! Bra och väldigt kunnig personal och gick snabbt och smidigt att boka tider. Läs mer

Johan L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Sjukgymnastik, trevlig personal och bra service Läs mer

Gisela N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har problem med nacken och går på behandling 1 till 2 ggr vartannat år.
    Man får alltid snabb tid för behandling, vänligt bemötande och behandling som hjälper. Mycket bra och kunnig personal. Dock trist att man inte längre får besöka Drottninggatan som privatkund, annars är allt toppen! Jag rekommenderar vänner att gå dit!

/Gisela Läs mer

Louise W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Ont i en axel kom jag in kontakt med Adolf F via Euro Accident. Proffsigt och kunnigt av naprapat, så där i receptionen. Har inte gått så många gånger, hoppas ju självklart bli smärtfri för att kunna ge toppbetyg Läs mer

Anna T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Adolf Fredriks Fysiocenter. Jag hade inte så höga förväntningar då jag har haft återkommande problem i ca 10 år. Efter mina besök har jag nu får verktyg för att själv kunna avstyra mina problem samt en bättre hållning. Läs mer

Kristina T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapatbehandling genom företagsförsäkring. Jag fick ett väldigt bra bemötande av min terapeut som överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-09

Karin G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Sjukgymnastik, Ulrika. Funkade bra. Läs mer

Omar B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    I have dealt with Martin who is a physio therapist and the experience was great. He is a very professional and highly competent gentleman. I am still going for more treatments and will be going back whenever I need any physio therapy work done. Läs mer

Jan W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har bara gott att säga om Adolf Fredriks Fysiocenter. Jag är kund genom Euro Accident och har inte haft så mycket mer kontakt än direkt med min sjukgymnast Christoffer von Wachenfeldt som varit väldigt lätt att ha att göra med. Jag är mitt uppe i min rehabilitering så har inte så mycket mer att säga än så. Läs mer

Hans N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevligt bemötande, kunniga, bra öppettider, geografiskt bra lägen.
    Axelskada o knäskada
    Kan absolut rekommenderas Läs mer

Erik J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra bemötande och bra behandling Läs mer

Stefan W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Lättilgängligt med trevlig personal och duktiga fysioterapeuter. Förväntningarna var höga och infriades med råge. Läs mer

Michele P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    bra service, klok analys, trevligt bemötande
    nackproblem

totalt lyckades de ganska väl med min nacke Läs mer
  • Yolanda B

2019-08-08

Yolanda B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra bemötande , lyssnade till mina behov, föreslog ny metod for min artros och funkade utmärkt Läs mer

Emma S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Proffsig, kunnig naprapat som provade olika metoder och lyssnade på mig som kund. Läs mer
  • 2019-08-07

Michael B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Imponerande kunnig personal som förklarar och rekommenderar bra rehab-övningar. Läs mer
  • 2019-08-07

Niki S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag tycker att deras fysioterapi är bra, favorit Ulrica. Betyg 4

Deras gym är mycket bra med lagom mängd maskiner och deras system med kort som ställer in maskinerna automatiskt är fantastiskt bra. Betyg 5

PT träningen är bara så där då de ägnar sig åt flera personer och aktiviteter samtidigt. Betyg 2 Läs mer

André S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Oerhört professionellt bemötande och väldigt duktiga och tillmötesgående gällande behandlingarna. Rekommenderar starkt. Läs mer

Lina Z skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Sökte för en öm höft efter för mycket löpning.

Jag fick många bra tips och rekommendationer på hur de övningar jag gjort hundratals gånger EGENTLIGEN ska göras. Tänk att ett enkelt utfallssteg kunde utföras fel. Nu fokuserar jag på benet, ut med knät och att hålla balansen. Läs mer

Andréas Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har varit med om en bilolycka och fått behandlingshjälp de senaste åren. Är mycket nöjd med den professionella behandlingen från Ulrika Strandqvist och Göran Skog. Tyvärr har jag inte blivit bättre, men jag hade sannolikt varit i sämre status utan behandlingen. Läs mer

Isabella L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Sjukgymnast för tennisarmbåge. Läs mer

Anna S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra bemött första av naprapat och sedan kiropraktor Läs mer

Sara J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Rehabilitering och akupunktur. Läs mer

Mats W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevligt, lätt tillgängligt och professionellt Läs mer

Christina S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Hej!
    Fysiocentret är proffisgt och jag högt förtroende för de naprapater jag träffat.
    Mvh Christina Läs mer

Toni L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kompetent och vänligt bemötande där personen jag träffade anpassade besöket utefter mina behov. Läs mer

Karin P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Sjukgymnast-tjänst från EuroAccident, remiss från läkare.
    Mycket bra bemötande och stor kompetens. Över förväntan. Läs mer

Amy E skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jättebra service från Susanna och centralt läge både på Kungsgatan och Drottninggatan. Kom tre gånger för att säkerställa att problemet gick iväg och varje gång kändes professionell och skön. Ska definitivt återkomma till Adolf Fredriks Fysiocenter när jag behöver behandling igen! Läs mer

Jenny I skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Underbara personal. Jag har fått hjälp av Christina, Ulrika, Martin i olika behandlingar genom åren. Alltid väldigt professionella, vänliga. Bryr sig om patienter. Jag har också fått besök av Maria på jobbet och hon lärde mig hur att jobba bättre med framhållning, hur man använder ergonomiska saker som jag har på kontoret etc.

ADF kan man alltid rekommendera til. andra som behöver fysio hjälp. Jag har varit hos dem i ev 20+ år.

Tack. Läs mer

Christina M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Rehab för rygg efter fall i for,m av massage , laser och övningar hemma.

Positivt och utmärkt bemötande av terapeut och övr personal. Läs mer

Gabriel S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    ..................................................... Läs mer

Astrid P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Gick snabbt att få tid på den mottagning där man betalat fullt pris. Bra hjälp och behandling och bra övningar att göra hemma. Läs mer

Ulla G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Behandling hos Petra vid flera tillfällen mot olika besvär: Professionellt och samtidigt personligt bemötande och bra på att lyssna in och förstå vad som behöver göras. Läs mer

Fredrik E skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Fått hjälp med att lägga upp träning inför korsbandsoperation och rehab efter operationen. Det har fungerat väldigt bra! Läs mer

Jonathan D skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    The facilities were fine for meeting with my naprapat, who was also very skilled and helpful. Läs mer
  • 2019-07-30

Jaana Kaarina F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Är en mycket tacksam och glad kund. Förutom hjälp med smärtan så fick jag med mig verktyg som jag själv jobbar med.
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-07-30

Farrokh B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    I've been to quite some physiotherapy centers in Stockholm area for different injuries. By far, the therapists at AFF have been the most helpful and knowledgeable. Läs mer
  • 2019-07-29

Per S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Väl omhändertagen av kunniga och intresserade terapeuter – och inte minst fick jag den smärtlindring jag behövde! Läs mer
  • 2019-07-29

Ryan W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har träffat två naprater hos Adolf Fredriks Fysiocenter och båda har varit väldigt empatiska och professionella i sitt bemötande!

Besöken och behandlingarna har varit väldigt smidiga. Läs mer

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm