Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm — Visa karta

Adolf Fredriks Fysiocenter finns på två adreseser;

- Kungsgatan 24
- Drottninggatan 114

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade

Läs vad 865 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter

• Anna B

2020-07-16

Anna B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har varit kund hos AF fysiocenter i över 15 år och är alltid lika nöjd! Har blivit av med svår värk i rygg och axlar samt fått hjälp med min huvudvärk. Återkommer numera bara en gång per år och det håller alla problem i schack. Får alltid ett professionellt, personligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-01

Fredrik H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Grymt kompetent personal och bra service. Läs mer
  • 2020-07-01

Anna H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har besökt Adolf Fredriks Fysiocenter för många olika åkommor, därav träffat både Naprapat, Sjukgymnast mm. Har alltid fått bra och proffesionell hjälp, kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2020-06-30

Tuula K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag är väldigt nöjd. Nu kan jag gå utan käpp.Toppen.
    Långa promenader behöver jag dock stavar. Läs mer

Pernilla H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra behandlingar med akupunktur, massage, stretch osv pga frozen shoulder.

Enkelt att få tider via Privat sjukförsäkring. Läs mer

Paula S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Snabb och professionell hjälp, hög kunskap. Läs mer

Anders H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alltid mycket kompetent och proffsig service från början till uppföljning. Jag rekommenderar starkt! Läs mer

Susanne K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket professionella och kunniga, rekommenderas varmt! Läs mer

Inger K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Första gången på alla år som jag inte blev undersökt av sjukgymnasten . Ville ha ett träningsprogram för mitt nya diskbråck, fick 2 rörelser sen tyckte han att jag skulle komma tillbaka nästa dag för att få fler förslag på övningar.
    Kändes inte seriöst så jag vända mig till annan sjukgymnast istället Läs mer

Lena R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapat, bra bemötande o kunnig Läs mer

Liesel Rossoni G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Ont i axlar, fick ett mycket gott bemötande, dessvärre är jag ännu inte helt bra men jag bedömer att det är en läkningsprocess som ligger hos mig Läs mer
  • 2020-06-28

Patrick F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag hade ont i ryggen och träffade David Söderström.
    Han har blivit mycket proffs och förklarade jätte bra varför jag hade ont och vilka övningar jag skulle göra hemma.
    Jag har rekommenderat honom till min fru (hon hade ont i höften) som blev också mycket nöjd med resultat hon fick. Läs mer
  • 2020-06-28

Olle T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra, väl mottagen och bra effekt av behandlingen Läs mer
  • 2020-06-26

Arus S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag träffade en vädigt kvalificerat napropat och skulle absolut rekommendera fysiocentern till alla som behöver hjälp med fysioterapi. Tack Läs mer

Anders K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Det allra bästa var att snabbt få tid för behandling. Med träningsprogrammet var det onda i ryggen borta efter en vecka. Läs mer

Eva J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Terapeuterna är toppen!
    Receptionen behöver mer service träning Läs mer

Andreas L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Behandling av hälsena.
    Synnerligen bra bemötande med kort väntetid från kontakt till första behandling. Lyhördhet h engagemang. Läs mer

Eva H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kunniga, trevliga, pålitliga, Vänliga Läs mer

Ulrika B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra bemötande.
    Kompetent hjälp med ond axel/nacke och såg helheten där opererat knä också spökade, trots att behandling avsåg endast axeln (företagssjukvård). Läs mer

Sandra O skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    fått hjälp med ont i nacke och andra typiska kontorsrelaterade arbetsskador.
    Alltid trevligt bemötande när man kommer till praktierna (kungsgatan/drottninggatan).
    väl städade och fina lokaler precis som man förväntar sig. Bra och mycket noggran genogång innan varje behandling. Bra dokumentation från gång till gång och "fall till fall". helt sömlös hantering med försäkringsbolaget - aldrig något problem eller ifrågasättande.
    Alltid rätt, trygg och säker behandling av terapueft.
    Mycket nöjd och har rekommenderat vid flera tillfällen. Läs mer

Karin P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Terapeuten jag träffade var professionell, flexibel och kunnig. Mycket nöjd! Läs mer

Mårten W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Snabb och effektiv hjälp, både på plats såväl som över telefon. Läs mer

Martina B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Otroligt bra bemötande! Kunnig och intresserad personal! Läs mer

Maria H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapat Ulrica hjälpte mig med spänningshuvudvärk och migrän, både med behandling och medicinsk yoga och meditation. Har nytta av andningsövningarna speciellt. Läs mer

Karin S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Ett flertal besök hos naprapat. Utmärkt bemötande, lättillgängligt. Läs mer

Madeleine H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Fick mycket bra hjälp och uppskattar flexibiliteten med olika kliniker beroende på var man bor/jobbar Läs mer

Ingrid Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra service och genomgång av problem som jag kom med av ländrygg och nacke. Läs mer
    2020-06-22 Anders J svarar Ingrid Å
    Tack så mycket för en positiv rekommendation!

Mia F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alltid lika kunniga, effektiva och proffsiga Läs mer

Git L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapat. Proffsigt bemött, sedd. Kunnig, trevlig personal. Fått hjälp med ont i ryggen, knä, nacke mm. Mkt nöjd. Läs mer
  • Eva B

2020-06-17

Eva B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Gym
    Tränare
    De tränare jag har haft har varit vänliga kunniga och hjälpt mig med min problem. Egentligen hade jag inga förväntningarför jag har bara mött en fantastisk tränare för många år sedan. Jag har alltid fått utarbeta mitt träningsprogram själv. Jag är läkare så jag kan anatomin.
    Jag uppskattar AF mycket. Kan inte gå dit nu pga covid-19 Läs mer

Per-anders R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag får regelbundet stötvågsbehandlingar för att återställa en skadad axel.
    Jag har blivit mycket väl bemött och är mycket nöjd med behandlingarna. Läs mer

Jan S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag går på fler behandlingar och är så nöjd med de resultat jag känner. Har så mycket mindre smärta i kroppen. Läs mer

Per T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Väldigt nöjd, bra och proffsigt. Väl genomfört av kunnig personal Läs mer

Alma G skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kompetent och trevlig personal! Alltid trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Sabina L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Duktiga, trevliga, håller tider, mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Åsa W

2020-06-15

Åsa W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Proffsigt och vänligt. Kan varmt rekommendera andra trasiga människor att besöka Adolf Fredriks Fysiocenter. Läs mer

Tomas C skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kunskap och erfarenhet samt en starkt driv att vilja lyckas med behandlingen. Läs mer

Sofia S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Väldigt bra behandling, noggrann, fortsätter att hitta lösningar och lämnar inte mig som kund i sticket utan håller ut. Läs mer

Marie M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Vi har företagsmassage som vi är supernöjda med! Vi blir alltid vänligt bemötta och får jättebra service och hjälp när vi har kontakt med Anders som är vår kontaktperson. Själv har jag använt mig av naprapat och hon gav ett proffsigt intryck och jag fick bra hjälp. Läs mer

Karin K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Tycker att de är jättebra och trevliga. Är väldigt nöjd med hur de agerar och hjålper mej. Läs mer

Johan H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har fått hjälp av en fysioterapeut. Bemötandet var mycket bra: proffsigt och trevligt.
    Jag hade höga förväntningar då jag hade gått hos en annan behandlare tidigare och inte blivit hjälpt. Nu fick jag den hjälp jag behövde och dessutom extra tips om hjälp av andra åkommor.
    Jättenöjd! Läs mer

Yifei L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevlig personal och bra läge.
    Men diagnostiken tog flera månader och slutade med de kunde inte hjälpa mig. Så jag rekommenderar folk att inte gå mer än 3ggr. Jag hade ont i foten så det kan vara bara att utesluta att det inte är inflammation i lederna. Läs mer
  • 2020-06-10

Nina F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra på det stora hela men den kiropraktor jag träffade kunde inte korrigera mitt bäcken trots att jag flera gånger berättade att det är där mina problem sitter. Efter fyra behandlingar utan noterbar förbättring (huvudsakligen massage och laser) fick jag till slut söka hjälp av en annan kiropraktor som korrigerade bäckenet och problemen försvann omedelbart. Läs mer
  • 2020-06-10

Miljösaneringar I Stockholm Ab M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapatbehandling för ryggen.
    Blir alltid trevligt bemött av naprapaterna som behandlat mig.
    Vill få hjälp mot smärtan i ryggen och råd hur jag kan träna och förebygga och det får jag alltid hjälp med.
    Har inget att klaga på vad gäller behandling och peronerna.
    Om jag ska gnälla på något så är det priset, lite dyrt. Läs mer
  • 2020-04-30

Bengt H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kiropraktor och sjukgymnast, är nöjd med båda tjänsterna, bra bemötande, effektiv handläggning, är nöjd. Läs mer
  • Magnus W

2020-04-29

Magnus W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Vänligt bemötande, hög professionalism! Läs mer
  • 2020-04-28

Sussie V skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag hamnade hos er via Euro Accident. Mina 10 gånger hos Ulrika var superbra. Jag hade inga förväntningar när jag kom till er första gången. Men Ulrika tog hand om mig från första stund och såg till de jag behövde. Tog fram övningar som passade mig bra och som jag fortfarande utövar dagligen och märker stor skillnad i mitt mående. Läs mer
    2020-04-29 Anders J svarar Sussie V
    Tack för den fina rekommendationen!
  • 2020-04-28

Emmy K skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Naprapatbesök. Är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått. Har fått träffa en del olika naprapater men alla har varit väldigt trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-04-27

Annika R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har fått hjälp med ett antal olika områden och alltid fått fantastiskt bra hjälp. Stor ros till Ulrika Strandqvist som varit ett stöd under många år! Läs mer
  • 2020-04-27

Carin D skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag har såväl genomfört min rehab (efter att ha opererat mitt knä) hos Adolf Fredriks Fysiocenter och numera går jag dit (Drottninggatan 114) för styrketräning. Upplever att de är såväl mycket professionella, engagerade som personliga. Jag känner mig trygg och sedd. Det är en mindre anläggning utan musik vilket är skönt. Allt är enkelt och lagom. Modest prissättning. Läs mer

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte