Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Adolf Fredriks Fysiocenter Adolf Fredriks Fysiocenter

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm — Visa karta

Adolf Fredriks Fysiocenter finns på två adreseser;

- Kungsgatan 24
- Drottninggatan 114

ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa.
Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandlingar, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.
På klinikerna finns unik kompetensbredd inom ortopedisk medicin, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågsbehandling (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning och mycket mer.
Privatvårdsmottagning samt primärvårdsrehabilitering under vårdvalet med Stockholms läns landsting.

- Kvalitetscertifierade
Sön: Stängt

Läs vad 532 kunder tycker om Adolf Fredriks Fysiocenter

• Silvia L
    Silvia L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Professionella , kunniga , proffsighet ! Jag rekommenderar Denna fysiocenter starkt . Had dont intygen men efter 2 ggr blev min rygg bra /Silvia
  • Karin T
    Karin T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Fungerar jättebra på alla sätt. Har rekommenderat till vänner.
  • Richard S
    Richard S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag var nöjd med min behandling och bemötande.
  • Nina H
    Nina H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jättebra och proffsigt bemötande!
  • Anna A
    Anna A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Det var jätte bra tack. Alltid lätt att få tid och löser problemen
  • Bodil L
    Bodil L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp av proffsiga yrkesutövare
  • Annette L
    Annette L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    På Adolf Frediks blir man väl bemött från det man kliver in genom dörren. Sjukgymnaster och arbetsterapeuter är engagerade, professionella och kompetenta. Man är trygg i förvissningen om att man får den lämpligaste behandlingen för bästa resultat.
  • Pia W
    Pia W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jättebra och vänligt bemötande. Hjälpte mkt bra.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket trevligt och professionelt.
  • Gillis F
    Gillis F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Utmärkt bemötande vid stötvågs/akupunktur/laserbehandlingar.
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bemötandet har varit bra. Även om jag är lite kluven till att allt som föreslagits varit bra för just mig. Man har chansat lite och testat olika idéer som att träffa en coach/psykolog fastän jag har diskbråck i nacken. Hon konstaterade att jag inte var deprimerad? Det har jag aldrig hävdat att jag är? Själva sjukgymnastiken känns minimal, har fått tre övningar att göra samt ett gym-program. Däremot är jag mycket positiv till Qi Gongen med Maria. Den har hjälpt mig med både nacke och välbefinnande.
  • Eva S
    Eva S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket trevlig personal hjälpsamma och tillmötesgående.
  • Anna S
    Anna S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mkt bra på alla sätt från bokning till behandlingar
  • Pia W
    Pia W skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Min sjukgymnast/naprapat är mycket skicklig och lyssnar på mig och min kropps behov. Jag känner mig sedd och får hjälp.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra och omhändertagande möte, de ser till att man får en bestående förbättring.
  • Leif T
    Leif T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra personal.
    Tiden var knapp på 30 minuter men dom ska väl spara in överallt numera.
    Annars hade personalen gjort ett kanonjobb.
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Toppen! Engagerad och duktig personal som verkligen bryr sig om att hjälpa dig att bli frisk.
  • Anette J
    Anette J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag lider av utmattningssymptom och fick, av vår sjukförsäkring på Skandia, 6 besök hos en sjukgymnast. Jag har träffat Ulrika på Kungsgatan 5 gånger och fick hjälp av henne att försöka förstå min sjukdom och avslappningsövningar. Jag är nöjd med de besök som jag varit på och har sparat den sista gången för uppföljning. Än har jag inte kunnat få in ledig tid med min kalender men det kommer. Lokalen var väldigt bra för mina behov.
  • Linn H
    Linn H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    För det mesta bra tillgänglighet när det gäller tider, kunniga anställda.
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevlig och proffsigt bemötande av de flesta som jobbar där. Någon kan vara lite nonchalant. Men överlag väldigt trevlig personal. Min rehabilitering har fungerat bra. Jag har även fått några behandlingar som jag är nöjd med. Det är en lugn och behaglig miljö på studion.
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevlig personal, men fick inte hjälp med mina problem, tydlig känsla att de inte ville ha mig kvar längre än några gånger. Kommer inte gå tillbaka
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    10/10 poäng! Jag blev väl mottagen redan från start, professionell service och riktigt bra var min sjukgymnast Martin!

Med vänlig hälsning Johanna
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har hela tiden fått ett mkt bra bemötande både i receptionen, vid tidsbokning samt med sjukgymnasten. Jag har gått på stötvågsbehandling för golf armbåge vid 10 tillfällen. Allt har fungerat över förväntan...mycket smidigt! Jag använder mej gärna av Adolf Fredriks Fysiocenter I framtiden.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Perfekt bemötande, god hjälp, den rehab jag fick gav snabbt resultat och jag är i dagsläget i princip helt skadefri.
  • Olle B
    Olle B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag hade problem med en nerv som låg i kläm mellan två kotor i nacken, vilket ledde till nedsatt styrka och motorik i vänster hand. Jag blev mycket väl mottagen. Man lyssnade på mina problem, liksom mina synpunkter och idéer (mer eller mindre begåvade). Jag fick direkt en uppsättning enkla övningar som löste mina problem på kort tid. Jag blev erbjuden, inte alls påtrugad, hjälpmedel för träning och ergonomi. Jag är dock lite dum-snål, och köpte inget.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Nu har jag jag träffat flera olika behandlare hos er för lite olika problematik & jag tycker att nivån varierar väldigt beroende på vem man träffar. Både nivån på hur engagerad behandlaren är & nivån på resultaten av behandlingen/-arna.
    Jag skulle kunna rekommenderade Adolf Fredriks Fysiocenter till vänner & bekanta utifrån geografiskt läge (ligger väldigt centralt) men jag skulle inte rekommendera dem utifrån kunskap, engagemang & resultat.
  • Eva E
    Eva E skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Korrekt, snabbt och vänligt bemötande. Jag har bokat tid hos naprapat, sjukgymnast och mindfulnesskurs. Alltid varit nöjd med den trevliga servicen.
  • Tuomo A
    Tuomo A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag uppfattade stället som till 99,9999% träningsläger och därför ej avsett att vara i mitt intresse.
    2017-05-15 Anders J svarar Tuomo A
    Hej Tuomo! hoppas allt löst sig för dig!
    Vi har flera olika behandlingsmetoder att erbjuda men parallellt och i stort sett alltid påbörjar patienter olika fysiska program mot vägen till lindring och bot. Vi följer noggrant vad som gäller enligt forskning och beprövade metoder.
    Allt gott! MVH, Anders
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Hade ett märkligt problem med ryggen.

Oklart om jag faktiskt löste det genom att gå till AFF eller om det bara löste sig självt. Oavsett så kändes det som ett proffsigt bemötande och kunnig terapeut
  • Eva V
    Eva V skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mkt nöjd med mina besök och hjälp jag fått hos Naprapat
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Kärvänliga, kompetenta, håller tiden. Lyssnar och ger effektiv behandling och råd.
  • Martina L
    Martina L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra bemötande, kunnig sjukgymnast. Ok.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Bra mottagande och engagerad personal.
  • Lars S
    Lars S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Blev botad trevlig personal kan rekomendera
  • Eva L
    Eva L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    träffade Ulrika som har varit väldigt gullig och rar, hjälpt mig med det som hon kunde göra nåt åt. Köpte en "ryggkudde" som funkar bra i TV-soffan.
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Vänligt, snabbt,omhändertagande bemötande från all personal
  • Samira H
    Samira H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Var endast där två ggr men mkt nöjd
  • Anton R
    Anton R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Trevlig personal. Upplevde dock att de inte har superkoll på idrottsrelaterade skador. Helt OK.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Överansträning i rumpan. Löparanalys.
    Bra bemötande, men blir lyssnad på. Lite konstigt i receptionen med sned placering.
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Har behandlats hos både naprapat och kiropraktor. Mycket trevligt bemötande, tog grundlig anamnes, stämde av med mig under pågående behandling och efter varje besök. Kände mig trygg och väl omhändertagen!
  • Signe H
    Signe H skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, fräscha lokaler och bra gym.
  • Liza S
    Liza S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jättetrevlig personal och atmosfär.
    Kunnig och omhändertagande personal.
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag fick ett bra bemötande men de kunde inte ta min smärta på allvar. Samt kom inte med tillräckligt bra och matnyttig information. Har därför sökt mig vidare och där får jag adekvat hjälp mot mitt ryggont.
    2017-05-15 Anders J svarar Amanda B
    Hej Amanda!
    vad bra att du nu är hjälpt i alla fall!
    Jag vågar påstå att vi alltid tar smärta på allvar men vägen dit för att lindra eller ta bort smärta kan oftast ske på ett antal olika sätt. Ibland kan det ta ett antal gånger innan man identifierar vilken metod som mest sannolikt leder till resultat i det enskilda fallet. Allt gott! MVH, Anders
  • Anita J
    Anita J skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra bemötande. Gjorde ultraljud av foten .
    Vet bara inte hur jag ska gå vidare med den info. Jag fick
  • Christina R
    Christina R skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Jag rekommenderar AFF varmt när jag hör att någon har problem med kroppen. Jag blev väldigt kompetent, trevligt, engagerat bemött och framförallt så blev jag fri från en långdragen ryggsmärta.
  • Peter M
    Peter M skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Seriöst, kunnigt och trevligt.
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Riktigt bra, trevliga och kompetenta. Startk rekommenderat
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Alltid lika gott bemötande under åren
  • Petra S
    Petra S skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket proffsiga. Håller tider och trevliga lokaler. Skulle vara bra med en plats utanför city där man kan parkera.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Adolf Fredriks Fysiocenter
    Mycket bra, proffsigt och trevligt bemötande allt ifrån bokning via telefon till sjukgymnast-/naprapatbehandling. Rekommenderar gärna Adolf Fredriks Fysiocenter.

Mer från Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, 113 60 Stockholm