Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas städ i Stockholm är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan!

Läs vad 275 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• Mats K
    Mats K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Vi köpte flyttstädning. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jätte nöjda med städningen och det är super enkelt att komma i kontakt med dom om man har frågor och funderingar! Toppen rakt igenom. Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är samma par som kommer gör att det känns väldigt tryggt. Resultatet av städningen håller mycket jämn och hög nivå. Har haft andra städbolag men aldrig kunnat rekommendera dessa fullt ut, men Birgitta städ kan jag verkligen rekommendera och även det paret som har hand om vårt hus. Läs mer
    2018-06-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Therese H
    Hej Therese,

• Katarina P
    Katarina P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vilken superfönstertvätt jag fick på mitt älskade hus. Det var 2 fönster särskitl som man nästan måste vara akrobat för att tvätta, och ni fixade det! Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ i flera år till kontorsstädning varannan vecka. Det fungerar mycket smidigt och problemfritt. Städningen är mycket grundligt och noggrant utförd. Företaget rekommenderas varmt! Läs mer
  • Catarina T
    Catarina T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag hade beställt storstädning av min lägenhet. När jag kom hem blev jag verkligen jätteglad. Allt var så fint städat in i minsta detalj. Helt underbart. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint överallt, även bakom stora möbler såsom hörnsoffa och dubbelsäng är det dammfritt. Imponerande. Till och med skurhinken blänker ;). Tack! Läs mer
    2018-02-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,

• Ulla M
    Ulla M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kan rekommendera Birgitta Städ. Vi har storstädning 2 gånger per år, ungefär och därefter varannan vecka.
    Bra utfört arbete bra personal. Bra bemötande från samtliga. Stor tillgång att det är samma städerska som kommer. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ i lite över ett år och vi har varit så himla nöjda med städningen. Snabb, grundlig, trevlig service. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas Städ i 5 år med städning varannan fredag och har varit väldigt nöjda. Vi har haft olika städerskor pga flytt men resultatet har varit detsamma. Det har varit hotellkänsla när vi kommit hem! Kontakten har fungerat superbra med snabba svar och lösningar om vi velat ändra på något. Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • Mikael Wilhelm B
    Mikael Wilhelm B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning varannan vecka. Förutom att jobbet utförs alldeles utmärkt så är vi oerhört nöjda med att vi haft samma person vid samtliga tillfällen! Och fått en bra kontakt, något som vi hoppades på från start och som infriades. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Mikael Wilhelm B
    Hej Mikael,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• David Michael A
    David Michael A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra pris, bra personal som dock sällan talar svenska över huvud taget men engelska hår bra.
    Enligt uppgift bra anställningsavtal för de anställda. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar David Michael A
    Hej David,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• Tor Erik H
    Tor Erik H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan ett år med städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Har alltid fått snabbt svar på mail vid frågor och städningen är utmärkt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tor Erik H
    Hej Tor,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• Anna Elina R
    Anna Elina R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ för hemstädning i nio månader och vi har bara positiva omdömen att ge. Alltid gott och proffesionellt bemötande. Det är en fröjd att komma hem till ett välstädat hem varannan vecka! Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna Elina R
    Hej Anna,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation!

• David A
    David A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Köper städning varannan vecka á 4 timmar.
    Bra pris, bra kvalitet på städning. Enligt uppgift bra villor för de anställda. Har städerska just nu som vi är väldigt nöjda med ochvhar bra kontakt med. Få av städarna talar dock svenska, de flesta inte ens några ord men har man inte problem med det så fungerar det bra. Läs mer
  • Anita G
    Anita G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städning av vår lägenhet. Jag är supernöjd med både bemötande och utförande. Det är skinande rent och de verenkomna tiderna hålls perfekt. Jag bodde tidigare i en annan stad och hade där städning i samma omfattning. Resultatet var då aldrig ens i närheten av vad man levererar från Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anita G
    Hej Anita,

Så härligt att du är så nöjd med Birgittas Städ!

• Håkan Bertilsson S
    Håkan Bertilsson S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Håkan Bertilsson S
    Hej Håkan,

Tack för det! God fortsättning!

• Andreas D
    Andreas D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Anlitade Birgittas Städ för en flyttstädning. Såväl jag som blivande köpare var mycket nöjda med resultatet.

Lätt att få kontakt med samt snabba med svar på mina frågor. Flexibla avseende nyckelhantering mm.

Tog sig an och utförde städningen enligt mina önskemål (specialbehandlade trägolv i lägenheten).

Birgittas Städ har även en gedigen uppföljning och kvalitetskontroll av sina uppdrag.

Kan varmt rekommendera Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas D
    Hej Andreas,

Tack för det!

• Anna M
    Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har hemstädning sedan ett halvår och är supernöjda med tjänsten! Noga utfört varje gång, perfekt städat överallt och supertrevligt bemötande från personal och alla kontakter med företaget via mail och telefon. Rekommenderas varmt! Företaget verkar ta bra hand om sina anställda. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna M
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• Ulrika Carina Linnéa L
    Ulrika Carina Linnéa L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har använt Birgittas städ i några månader och vi är nöjda med städningen och bemötandet från företaget. Det enda minuset är att de en gång missat att meddela att det skulle komma vikarie. Läs mer
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Tyvärr håller städningen inte alls den kvalité som man bör kunna förvänta sig (eller som utlovas). Damning missas, golv är fortsatt lortiga, toalettgolvet fullt i hår, köksbänken inte avtorkad... listan kan tyvärr göras lång. Dessutom har kontakten med kontoret varit under all kritik i form av både bemötande och service där det verkar ha varit viktigare för Birgittas städ att försvara sig och ignorera det som framförs, istället för att vara lyhörda och problemlösningsfokuserade.

Vi kommer nu att byta städfirma (efter ett halvår) när vi nu för andra gången inte fått vår varannan-veckovisa-städning utförd (utan att någon kontaktat oss om uteblivandet). Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Evelina B
    Hej Evelina!
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi tar din feedback på största allvar. Jag kan tyvärr inte hitta dig i vår kunddatabas och kan därför inte kontakta dig, du får gärna ringa mig på mitt direktnummer 073 510 78 48 så kan vi reda ut situationen.
    Vänligen,
  • Per Tobias T
    Per Tobias T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning. Läs mer
  • Lina Håkansson K
    Lina Håkansson K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och snabbt bemötande. Städningen funkar bra. Läs mer
  • Tina P
    Tina P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Flexibla när det gäller tider. Hjälp med städ varannan vecka. Alltid snyggt och fräscht efteråt. Noga med att informera när ordinarie personal är sjuk/ ledig och det kommer ersättare. Sammafattningsvis finns det inget att klaga på. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tina P
    Hej Tina!

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

Ha en fortsatt fin dag,
    Livia på Birgittas Städ
  • Simon Battista Lindholm B
    Simon Battista Lindholm B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Proffsigt första intryck. Det tog lite tid att komma igång med själva städschemat men det var väl värt väntan. Det städas ordentligt och där det faktiskt behövs från gång till gång, inte enbart efter en given checklista.
    Uppstyrt och bra! Läs mer
  • Simon H
    Simon H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ har gång på gång visat att de kan leverera bra städtjänster och de gör det till stora delar på kundens villkor. Under ett par år har de levererat sina tjänster där de få missförstånd som inträffat klarats upp utan dröjsmål. Mejlsvar kommer oftast inom ett par timmar.
    Det blir inte bara rent, det blir hemtrevligt. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Simon H
    Hej Simon,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord!

• Alice Johanna Sofia W
    Alice Johanna Sofia W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har haft bra bemötande från företaget från början. Har hemstädning varannan vecka och är väldigt nöjd med detta.
    Det enda minuset har varit att det varit många olika vikarier under sommar-perioden pga semestrar. Läs mer
  • Anders Per H
    Anders Per H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Läs mer
  • Max T
    Max T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kontaktade Birgittas Städ för städning 2ggr per månad då jag ville ha en mindre firma som bryr sig om sina kunder. De kom hit och träffade mig och vi gick igenom lägenheten och vad som ingår. Det hela kändes mycket bra och jag anlitade dem direkt.
    Jag är mycket nöjd, städningen är bra och kontakten har varit snabb och bra när jag haft frågor. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Karin Erika Å
    Karin Erika Å skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kan verkligen rekommendera Birgittas Städ. De har städat hemma hos oss i cirka ett halvår och de är både trevliga och noggranna! Läs mer
  • Karl Oscar Hugo L
    Karl Oscar Hugo L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi anlitade Birgittas städ för både storstädning och numera hemstädning.

Stortstädning var superbra, och hemstädningen är lika bra.

Vår städhjälp är väldigt noggrann och frågar alltid om det är någonting mer hon kan göra eller förbättra sig.

Rekommenderar till verkligen. Läs mer
  • Josefin Brita Agneta Evelina Y
    Josefin Brita Agneta Evelina Y skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt nöjda, alltid väldigt trevliga och noggranna. Läs mer
  • Mats Christian J
    Mats Christian J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har använt Birgittas städ i snart 6 månader och är nöjda med städningen och bemötandet från företaget. Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Mats Christian J
    Hej Mats,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra.
    Trevlig fortsatt helg!

• Nils Martin S
    Nils Martin S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Alltid varit supernöjd med servicen och städningen! Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Nils Martin S
    Hej Nils,

Så härligt att ni är nöjda med Birgittas Städ! Hoppas ni ska fortsätta vara lika nöjda. Tack för att du delade med dig!

• Lena H
    Lena H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bor i en trea och har städning varannan vecka och är supernöjda med Birgittas Städ. Alla är väldigt trevliga och tillmötesgående. Städningen är väl utförd och vår städerska har överraskat med egna initiativ. Som sagt, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Birgittas Städ. Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lena H
    Hej Lena,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.

• Elin R
    Elin R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bor med två barn i en fyra och har hemstädning från Birgittas Städ varannan vecka. Samma trevliga kvinna som kommer till oss varje gång. Hon är lyhörd för våra önskemål och gör ett fantastiskt jobb. Det känns att hon är väldigt mån om att det ska bli ett utmärkt resultat.
    Bemötandet från företaget har hela tiden varit både vänligt och proffsigt. Vi är kort sagt supernöjda! Jag kan verkligen rekommendera Birgittas Städ. Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Elin R
    Hej Elin,

Tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd!

• Ulrika L
    Ulrika L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fantastiskt bra företag, trevligt och proffsigt bemötande och skinande resultat. Har bara bra saker att säga om Birgittas Städ-- Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika L
    Hej Ulrika,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra medarbetare.
    Önskar dig en fortsatt fin helg!

Allt gott
  • Markus Joakim H
    Markus Joakim H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft hemstädning i mer än ett års tid och är helnöjda med såväl utförande som bemötande! Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Markus Joakim H
    Hej Markus,

• Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra kommunikation med företaget. Städningen är vi nöjda med. Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna-karin S
    Hej Anna-Karin,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation!

• Lisa Margareta L
    Lisa Margareta L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ för hemstädning varannan vecka. De har nu städat hos oss tre gånger. Vi är nöjda med resultatet och tycker att vi har blivit proffsigt bemötta av både av den administativa personalen och de som hjälper oss med städningen. Läs mer
    2017-11-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lisa Margareta L
    Hej Lisa,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• Thomas N
    Thomas N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    städningen är bra men fönsterputsen under all kritik, inte deras grej... funderar på att ta hit fönsterputsare för att ta bort alla märken de lämnade kvar när de gjorde rent.... Läs mer
    2017-10-16 Birgittas Städ i Sthlm svarar Thomas N
    Hej Thomas!
    Vi vill tacka för din feedback men det är väldigt tråkigt att höra att du inte är nöjd med fönsterputsningen. För oss är det viktigt med nöjda kunder. Vi vill gärna fixa till fläckar och märker som finns kvar så imorgon kommer vi kontakta dig då det är viktigt för oss att höra lite mer om det här.
    Med vänliga hälsningar,
    Julia
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har varit kunder hos Birgitta städ under ett antal år. Vi är mycket nöjda med företaget och med vår städerska Georgina.
    Jag kan med gott samvete rekommendera Birgitta städ, de ställer alltid upp ifall vi önskat extra städning, fönsterputs mm. När det gäller förfrågningar om exv önskat fönsterputs, flytta på städdagar mm så kommer svaret oftast dagen efter!

Med vänlig hälsning
    Torbjörn & Barbro (nöjda kunder) Läs mer
    2017-10-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Torbjörn K
    Hej Barbro och Torbjörn,

• Veronica F
    Veronica F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det är härlig känsla att komma hem till ett riktigt välstädat hem. Det är kontinuitet beträffande personalen, som verkligen är proffsiga och vi får alltid ett trevligt bemötande från företaget. Jag kan varmt rekommendera Birgittas städ. / Veronica Läs mer
    2017-09-29 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica F
    Hej Veronica,

Det var roligt att höra att ni är så nöjda och allt fungerar bra.Tack för det!

• Anette G
    Anette G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande. Anlita dem var det bästa vi gjort. Det märks verkligen att de tycker att det är kul att göra kunderna nöjda och att det är viktigt för dem. Har inget att klaga på alls.
    Birgittas städ är ett toppenföretag som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2017-09-29 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anette G
    Hejsan!

Tack för din feedback och det fina betyget! Vi gör vårt bästa för att du som kund ska känna dig trygg och nöjd.

• Karin H
    Karin H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fantastiskt bra företag! Rekommenderas varmt. Huset var skinande rent från golv till tak. Läs mer
    2017-08-21 Birgittas Städ i Sthlm svarar Karin H
    Hej Karin,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

• Sofia L
    Sofia L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi fick direkt ett vänligt bemötande av alla som vi varit i kontakt med på Birgittas Städ. De är mycket positiva, alltid tillgängliga och lätta att kommunicera med. Vi har haft städhjälp varannan vecka och känslan att komma hem de dagarna är obeskrivlig. Så rent och fräscht och de gör det där lilla extra som betyder så mycket.

Vi är väldigt nöjda med Birgittas Städ och kan varmt rekommenderar dem! Läs mer
    2017-06-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sofia L
    Hej Sofia,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för de fina orden.

• Inger S
    Inger S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fantastisk storstädning utförd av trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Kan varmt rekommendera detta företag. Vi är så nöjda
    Inger/Barbro Läs mer
    2017-06-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Inger S
    Hej Inger och Barbro,

Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en storstädning!
    Välkomna som kunder!

• Julia E
    Julia E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Perfekt! Vi har aldrig lyckats få ugnen så ren!! Läs mer
    2017-06-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Julia E
    Hej Julia!

Tack för toppbetyget! Tack för att du delar med dig.
    Ha en fin dag!

• Inger J
    Inger J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fick Birgittas städ som rekommendation gällande flyttstädning. Snabbt svar på offertförfrågan. Bra information om vad städningen innebär. Städningen utförd till belåtenhet. Läs mer
    2017-06-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Inger J
    Hej Inger,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm