Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

På Birgittas Städ i Stockholm AB är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss. Kontakta oss direkt på tel. 073 510 75 48 eller via email: info@birgittasstad.com.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!
Mer om våra tjänster kan du läsa här www.birgittasstad.com/vara-tjanster.html

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan.

Läs vad 415 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB 2

2021-04-06
    Anna-maria har städat hos oss sedan ett halvår tillbaka och vi är mycket nöjda med henne och Birgittas städ. De är alltid trevliga vid kontakt och man kan lita på att man får ett rent hem! Rekommenderas starkt
    2021-04-04
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan 2014 och har bara positivt att säga! Så nöjda. Vi uppskattar även att det är samma personer som kommer till oss :)
    2021-04-03
    Vi har städning varannan vecka sedan några månader tillbaka och vi har varit väldigt nöjda varje gång. Pålitliga och trevliga, kan varmt rekommendera!
  • Moa L
    2021-03-20
    Vi beställde storstädning inför fotografering och visning av huset. Vi blev först och främst väldigt bra bemötta av både Julia och Claudio via telefon och mail. Städarna kom i god tid och var supergulliga och trevliga allihopa. När städningen var klar var allt verkligen skinande rent. Perfekt! De städade även mer än vad som stod på listan(lyckades få bort fläckar på mockaklädsel på matbordsstolarna bland annat). Vi är så tacksamma för allt. Tusen tack!!! 💗
    2021-03-16
    Jag har månadsstädning och det är mycket trevlig personal som kommer och gör ett väldigt bra jobb.
    2021-03-14
    - Städarna är trevliga bra
    - Företaget är bra på att informera vid förändringar och lyssnar på våra synpunkter
    2021-03-14
    Mycket nöjd. Trevlig och kompetent personal.
    2021-02-28
    Mycket nöjd
    Fint bemötande bra kommunikation
    Noggrant och pålitlig personal
    Ger återigen högst betyg till Birgittastäd
    A-S,Andersson
    2021-02-27
    Noggranna
    Pålitliga
    Bra kommunikation
    2021-02-27
    Hemstädning varannan vecka under sex år. Två olika städare under perioden där vi varit väldigt nöjda med båda städarna.
    2021-02-15
    Skönt att komma hem till ett renstädat hem och som piffats lite extra med kuddar och filtar. Det har gett oss lite av hotellkänsla, fast hemma!
    2021-02-08
    Birgittas städ har alltid varit flexibla och pålitliga genom flera år av städhjälp.
    2021-02-04
    Väldigt bra i kontakten med dem. Svarar snabbt, serviceminded. Väldigt noggrann städning, precis det jag letade efter. Efter första städningen så missades två garderober. Efter feedback så gjordes det rätt andra gången. Helt nöjd!
    2021-01-24
    Hemstädning.
    Mötet med företaget var mycket trevligt och informativt om vad
    som ingår i hemstädning.
    Alla förväntningar på uppdraget har väl tillgodosetts.
    Birgittas Städ kan vara stolt över sin medarbetare som utför
    sitt arbete med bravur!
    Allt blänker och doftar fräscht. Tack Felicia.
    Tyvärr gick det inte att fylla i betygscirklarna, markerar man en
    så fylls alla i.
    Så vi lämnar betyget skriftligt UTMÄRKT!

Med vänliga hälsningar Anne-Sofi och Thore Forssell
    Hej Ann-Sofi! Stort tack för det fina berömmet - vi har framfört det till din städerska, som blev mycket glad! Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2021-01-20
    Städningen är bra förutom att de inte städar bakom soffan. Iinte heller så flexibla och tillmötesgående i tider, då det inte går att få en specifik tid de kommer varje gång. Ibland lite svårt med kommunikation med städarna, när varken engelska eller svenska funkar, men städarna är alltid väldigt trevliga.
    2021-01-19
    Jag är supernöjd med dem hjälp vi får med städning varannan vecka. Resultatet är alltid fantastiskt och det är en fröjd att komma hem till. Det är dessutom väldigt smidigt att skjuta på städningen vilket vi behövt göra en hel del pga VABB. Kan varmt rekommendera.
    2021-01-19
    Ni gör ett utmärkt jobb och jag rekommenderar Er gärna till mina vänner som behöver städhjälp o dyl
    Hej Agneta! Tack för berömmet! Och ett extra stort tack för att du rekommenderar oss till dina vänner, det värmer lite extra. Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2021-01-19
    Andrea som städar hos oss är jätteduktig och smidig. Så glad att vi köpte denna tjänst.
    Heh Ann-cathrine! Vi tackar för berömmet och har framfört det till din städerska. Hon blev glad! Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2021-01-19
    Alltis varit bra, skulle helst inte anlita någon annan.
    2021-01-18
    Vi har köpt städning varannan vecka. Blivit bra bemötta av företaget. Företaget har skött sina åtaganden mycket bra. Enda negativa att vår städerska ej kan svenska. Vi är hittills mycket nöjda.
    Mvh Nils-Åke Sandelin
    Hej Nils! Stort tack för det fina berömmet - vi har framfört det till din städerska, som blev mycket glad! Vi hoppas att du ändå tycker att det går bra att kommunicera med städerskan även om hon inte pratar så bra svenska. Vi vill gärna ge duktiga människor chansen att få visa vad de kan och få göra ett bra jobb, även om inte svenskan är perfekt. (Ibland får vi från kontoret hoppa in och översätta lite, då brukar det ordna sig). Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2021-01-18
    HemStädning varannan vecka. Korrekt bemötande när jag tog initiativ till samarbetet. Förväntning att det ska vara rent, ej miljöbelastande och trevliga människor. Förväntningarna har uppfyllts. Hade varit bra om hen som städar kunnat svenska eller engelska.
    2021-01-17
    Lämnar alltid ett skinande resultat, riktiga proffs!
    Hej Alexandra! Vi tackar för berömmet och har framfört det till dina städare. De blev glada! Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Det enda som inte uppfyller våra förväntningar är dammsugningen, dammråttor bakom soffan.
    2021-01-17
    Rekommenderas inte. Finns många andra bättre bolag.
    Hej Hans! Det är tråkigt när kunder inte är nöjda, så vi har tittat efter vad som egentligen hände i det här ärendet. Vad vi ser så avslutade ni städningen redan 2019 och var mycket nöjda med själva städningen men missnöjda med priset. Det pris vi avtalar om är det som vi ger när vi träffat kunden och sett hur bostaden ser ut, eftersom alla bostäder är olika. Det pris vi ger på hemsidan är bara en uppskattning utifrån antalet kvadratmeter och kan avvika både uppåt och nedåt. Vid vårt hembesök hos er så redogjorde vi för priset för den löpande städningen och förklarade också att vi första gången gör en storstädning eller en mer noggrann städning för att få en bra grundnivå att stå på. Båda berättade vi vid mötet och det framgår också tydligt av avtalet som ni undertecknade i slutet av vid hembesöket. Efter första städningen ville ni dra ner städtiden för att få ett lägre månadspris. Vi kan tyvärr inte justera städtiden, eftersom den beror på bostadens storlek - vi vill ha nöjda kunder men också se till att våra duktiga städare har rimlig tid på sig för göra ett bra jobb med städningen och slippa stressa för att hinna med allting. Vi vill verkligen ha nöjda kunder och undvika att tråkiga missförstånd sker. Vi försöker alltid att vara väldigt tydliga med våra priser och villkor när vi träffar nya kunder och uppenbarligen har vi inte förstått varandra fullt ut denna gång. Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2021-01-17
    Alltid fint städat. Snabb återkoppling på mejl. Vi är mkt nöjda med städningen.
    2021-01-16
    Snabba, noggranna, trevliga, ordning o reda!
    2021-01-16
    Har testat flera firmor innan men stor skillnad med Birgitta, så fint varje gång och luktar gott!
    2021-01-16
    Har städning varannan vecka. Mycket nöjd med städningen, dessutom väldigt professionellt bemötande de gånger man har frågor och önskemål om specifika fokusområden.
    Hemstädningen
    Bra och trevligt bemötande. Tydlig information. Förväntade mig noggrann städning och bra kommunikation vilket jag fick.
    2021-01-16
    Levererar det man förväntar sig av städfirma
    . Bra
    2021-01-16
    Har hemstädning varannan vecka och det är alltid ett nöje att jobba hem till ett skinande rent hem, är så nöjd med Julia och det känns tryggt att det alltid är samma som kommer till oss.
    Hej Elin! Vi tackar för det fina berömmet! Det är många av våra kunder som verkligen uppskattar att det är samma städerska som kommer varje gång. Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2020-12-19
    Snabba, lyhörda, proffsiga. Vi är så nöjda.
    2020-12-01
    Alltid välstädat! Trevlig och snabb kundservice :)
    2020-11-17
    Vi har fått hjälp med städning av BIrgittas Städ i 6 år och är alltid nöjda. Har använt dem både för hemstädning men även för en flyttstädning. Vi tycker om att det alltid är samma personer som kommer till oss, så att vi känner en personlig kontakt.
    2020-11-16
    Vi anlitar Birgittas Städ för veckostädning och är supernöjda. Städningen blir grundligt genomförd och deras service är fantastisk. Det är inget problem att göra uppehåll i städning eller flytta på tillfällen med kort varsel, och de är snabba på att svara på mail.
    2020-10-03
    Har haft städhjälp varannan vecka och alltid fått ett gott bemötande från städarna samt företaget.
    2020-10-01
    Letade efter ny städfirma och hittade Birgittas stöd på nätet.
    Mycket proffsig och bra städning. Känns helt tryggt och trevligt.
    Hej Pia! De flesta av våra nya städuppdrag kommer genom att våra kunder ger rekommendationer till sina vänner och bekanta. Vi får tacka Fru Fortuna att det var just oss du hittade på nätet. Roligt att du är nöjd med oss! Bästa hälsningar, Julia på Birgittas Städ Birgittas Städ i Stockholm AB
    2020-09-26
    De är alltid trevliga och städar jättebra. Om tiden eller dagen behöver ändras så är de tillmötesgående.
    2020-09-22
    Superbra på alla sätt! Rekommenderar till alla jag känner, är verkligen jättenöjd :)
    2020-09-16
    Vi beställde storstäd av vår lägenhet och fick snabbt svar och offert. Städarna var jättetrevliga och man fick även möjlighet att kontrollera så att man var nöjd när de var klara. Vår lägenhet har aldrig varit så ren!
    2020-09-04
    Hemstädning. Positiv upplevelse då jag inte hittat nåt o anmärka på och kommunikationen varit tydlig
  • Susanne E
    2020-08-10
    Det var både smidigt och lätt att få kontakt första gången med Birgittas Städ samt komma överens om att vi önskade städning av vårt hus varannan vecka. Kommunikationen (via mail) m företaget om vi tex ville avboka städtillfällen pga av semester el dylikt har fungerat mycket bra. De har alltid varit snabba på att återkoppla. Företaget har även informerat löpande om det varit något. Om vi i framtiden behöver städhjälp så kommer vi kontakta Birgittas Städ. Har haft 2 fantastiskt trevliga och duktiga städare under dessa år vi nyttjat städtjänst av företaget. Ett städföretag vi varmt skulle rekommendera.
    2020-08-10
    Vi är jättenöjda med vår "storstädning"! Trevlig, noggrann och effektiv personal. Rekommenderas starkt.
    2020-07-24
    Birgittas städ sköter städning av våra allmänna utrymmen, toaletter, kök och kontor. Alltid perfekt städat och både städare och administration är väldigt trevliga.

Rekommenderas varmt.
    2020-07-22
    Vi har haft städ varannan vecka i ca 6 månader nu och har varit väldigt nöjda varje gång. Städningen är grundlig och bra och jag uppskattar särkilt hur de ”piffar” i hemmet med olika uppställningar på kuddar i soffan och sängen varje gång, radar upp badrumsprodukter snyggt på handfatet och viker handdukar fint etc. Längtar alltid hem extra mycket på städdagar!
    2020-07-20
    Birgittas städ har bra och trygg personal som gör ett mycket bra jobb!
    2020-07-14
    Under 10 års tid har vi kommit hem till ett skinande rent hem varannan vecka. Birgittas städ har fungerat utmärkt
    städar grundligt och noggrant
    Städarna är väldigt trevliga
    Enkla och flexibla om man behöver byta tid någon gång
    Storyn om hur firman startade ger extra plus.
    Märks att personalen har bra arbetsvillkor
    Vi kan varmt rekommendera Birgittas städ
    2020-07-06
    Har haft hemstädning i drygt ett halvår och är mycket nöjd med tjänsten. Samma städerska varje gång gör att vi får kontinuitet i städningen.
    2020-07-05
    Skinande rent. Trevligt bemötande!
  • Tanja Y
    2020-06-23
    Jag har städ varannan vecka. Har blivit väl bemött av företaget, känns personligt och finns en fin ”story” bakom Birgittas stöd.
    Tycker dock att deras grovstädning och fönsterputs är lite väl pricy när man är Abonnemangkund.
    Men jag rekommenderar den varmt till andra:)