Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas Städ i Stockholm AB är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss. Kontakta oss direkt på tel. 073 510 75 48 eller via email: info@birgittasstad.com.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!
Mer om våra tjänster kan du läsa här www.birgittasstad.com/vara-tjanster.html

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan.

Läs vad 332 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• 2019-12-11

Anders P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    I have been using Birgittas Städ for over 4 years. High quality service, very helpful and service minded, and always available. Läs mer
  • 2019-12-10

CORA B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Helt underbart arbete. Kunde inte då det bättre. Både seriösa, pålitliga samt trevliga bemötande samt fin känsla för vad som skulle göras. Tusen tackar. Vi fortsätter resten av året. Bästa julklappen Läs mer
  • 2019-12-05

Charlotta U skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket trevligt gäng som kom och utförde ett bra jobb. Possessiva, såg vad som behövdes. Läs mer
  • 2019-12-02

Anna B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Storstädning 30 november 2019.

Trevligt bemötande och ett jättefint jobb utfört. Det känns som att detta företag verkligen känner stolthet och sätter en ära i att utföra arbetet på bästa sätt. De har tänkt på allt! Läs mer
    2019-12-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna B
    Hej Anna!

Det är roligt att få beröm:) Tack för det!

Vänliga hälsningar
    Claudiu på Birgittas Städ
  • Charlotta Ingrid K U

2019-12-02

Charlotta Ingrid K U skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och bra gäng. Bra stämning, jobbade på. Såg vad som behövdes göras och bedömde arbetet. Läs mer
  • Katrin Sofie A

2019-11-20

Katrin Sofie A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft Birgittas Städ i flera år och aldrig varit missnöjd. Alltid superfint hemma efter städningen och punktliga. Återkopplar och informerar alltid ändringar eller frågor vi haft. Kan varmt rekommendera deras tjänster! Läs mer
  • Per Simon J

2019-11-11

Per Simon J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Rakt igenom helnöjd med Birgittas Städ. Bra uppstartsmöte där vi gick igenom allt som behövdes och lade upp en plan, de var flexibla med att kunna lägga in fönstertvätt och storstäd. Att ha samma städare har varit väldigt tacksamt. Och på det administrativa är det alltid klart, tydligt och fakturorna skickas i tid. Och såklart har städningen varit enligt, eller över förväntan varje gång! Läs mer
  • 2019-11-04

Katri Eveliina S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med Birgittas städ, varannan vecka, alltid samma höga kvalitet, har inte blivit besviken efter något städtillfälle, kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Linda S

2019-11-04

Linda S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    En blänkare!
    Alla ni på Birgittas Städ är så otroligt proffsiga, från service till sista blänket. Vi har såväl fått hjälp med vardagsstäder hemma som nu senast flyttstäd och allt har skötts skinande in i minsta detalj.
    Tack! Läs mer
  • 2019-10-09

Thomas R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har städning 2ggr i månaden och är otroligt nöjd. Får samma städerska varje gång vilket i sig är en trygghet. Har det varit några problem så får man snabb återkoppling direkt. Läs mer
  • Björn-olof A

2019-09-23

Björn-olof A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Började med en storstädning och får nu städning varannan vecka från Birgittas Städ. Vänlig service och jättebra städning. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Cristina V

2019-09-09

Cristina V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fick en stor städning eftersom jag hade visning idag för att sälja min lägenhet.
    Fick en städning över mina förväntningar!
    Allt gick så bra som man förväntade sig plus lite extra.
    Det är de små detaljerna som hade överraskat mig: att man inte hoppade över de små o osynliga ytorna. Att de gjorde allt med stor professionalism och på bästa möjliga sättet.
    Fick värsta överraskningen när jag kom in i lägenheten .
    Vågar knappt leva på samma sätt som förut
    Tack Livia o Claudiu Läs mer
    Birgittas Städ i Sthlm, Cristina V gillar detta
  • 2019-09-08

Cristina V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fick en städning över mina förväntningar!
    Allt gick så bra som man förväntade sig plus lite extra.
    Fick värsta överraskningen när jag kom in i lägenheten .
    Vågar knappt leva på samma sätt som förut
    Tack Livia o Claudiu! Läs mer
  • 2019-09-04

Ann G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Så tacksam för hjälpen vi fick med städningen i samband med försäljningen av vår lägenhet
    😊🎉🌟 Läs mer
  • 2019-09-02

Ann G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket tacksam för det utmärkta arbetet som personalen gjorde i vår femma i samband med försäljningen an lägenheten 🎉🌟🎉🌟 Läs mer
  • 2019-08-28

Veronika B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas städ! Alltid samma man o kvinna som kommer och de är så trevliga. Väldigt måna om att vi ska bli nöjda och det är underbart att komma hem till ett rent hem där de även fixat extra fint med kuddar o filtar etc. Extra plus för att de är väldigt gulliga med familjens hund! Läs mer
  • 2019-08-27

Julia E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning varann vecka och är jättenöjda med företaget. En väl värd investering! Läs mer
  • 2019-08-21

Maria H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ är det bästa städbolaget! Bra service, personligt bemötande, den person som städar hos oss trivs och uppskattar företaget, vilket känns jätteviktigt! Vi betalar gärna för städning, om vi vet att villkoren för anställda är ok. Vad vi kunde tar reda på är de det hos Birgittas Städ, vi valde bort andra firmor pga just det. Läs mer
  • Jenny T

2019-05-27

Jenny T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har städning varannan vecka och är mer än nöjd! Samma person som alltid städar hos mig och det är en fröjd att komma hem när hon varit där.
    Det är också alltid snabb och bra kommunikation med företaget när det behövs.
    Rekommenderar verkligen Birgittas Städ! Läs mer
  • 2019-05-11

Lisa C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med den städning jag fått från Birgittas Städ. Så skönt att komma hem till ett skinande rent hem och spara tid och energi att kunna lägga på annat som företagare. Läs mer
  • 2019-04-24

Hans Christian Joakim A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget.

Mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-16

Marie B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket nöjd med städningen! Samma tjej som kommer varje gång, det känns bra.
    Bra företag att ha att göra med, svarar snabbt på eventuella frågor. Läs mer
  • 2019-03-31

Birgitta B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har just haft den första städningen, och det kändes som att en ängel hade gått fram genom vårt hem. Det var inte bara rent och fint utan lämnade kvar en varsam anda av omtanke och omsorg ända in i små detaljer. Sånt ger stort mervärde och är något vi aldrig upplevt med tidigare städfirmor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-24

Richard L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket nöjda över resultatet efter att vi testat Birgittas städ! Super trevligt bemötande och noggrant rent resultat. Läs mer
  • 2019-03-08

Maria W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda, det blir mycket bra städat. Alla är trevliga att ha att göra med, punktliga och det blir ordentligt gjort. Är så glad att vi hittade Birgittas Städ! Läs mer
  • 2019-02-07

Daniel S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning från Birgittas städ och har haft det i några år. Vi är supernöjda. Har samma dam som kommer till oss varannan vecka och vi tycker hon är kanon. Man kan spegla sig i köksblandaren när man lagar mat på kvällen efter att hon har varit här. Aldrig några problem om man behöver byta dag pga sjuka barn eller liknande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-31

Susanna T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi får ett mycket trevligt besök ifrån Birgittas Städ varannan vecka. Samma charmiga dam med ett leende på läpparna. Vi har haft några olika städfirmor tidigare och aldrig varit riktigt nöjda. Men nu äntligen så ser man fram emot att komma hem den fredagen till ett fräscht och rent hem där man gjort det där lilla extra som att man bor där själv. Vi är jättenöjda!!! Läs mer
  • 2019-01-29

Alexander S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har använt Birgittas städ i tre år nu i två olika bostäder och är mycket nöjd. Det är alltid rent och prydligt när man kommer hem efter en städdag. De är lyhörda om man vill förändra någon del i städningen och ofta väldigt flexibla om man behöver flytta runt städtillfällen, t ex runt jul eller på sommaren.
    Jag har varit en lite knepig kund då jag har haft ett badrum med natursten som måste städas försiktigt utan starka medel, men detta har inte varit några problem för Birgittas Städ då de anpassat städningen.

Den enda tillägg jag hade velat se vore möjligheten att betala för att de ska fylla på städartiklar när saker tar slut eller slits ut, då hade de fått 5 av 5! Läs mer
  • 2019-01-27

Sara B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi vill varmt rekommendera Birgittas städ, vi har nu haft hjälp med städning ett tag och är väldigt nöjda, professionell personal och bra kontinuitet! Tillmötesgående vid ändring och väldigt flexibla! Mycket nöjda, tack för att ni finns, Sara och Björn Läs mer
  • Carol L

2019-01-23

Carol L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Tyvärr så utförde Birgittas städ ett mycket dåligt jobb den här gången. De får en extra poäng för snabb respons men vad hjälper det när de inte hade städat ordentligt som en flyttstäd kräver. De fick en chans att rätta till bristerna men det fungerade inte heller. Kanske för de kom utan att ha med sig material. Mottagandet när jag klagade var också mycket obehagligt.dessutom ville de ha mer ön 3,000 kr mer än vad de sagt. Totalt nästan 9,000 kr för en tvåa exklusive RUT. Kan tyvärr inte reckomendera dem längre och kommer inte använda mig av demnigen. Läs mer
  • 2019-01-22

Anna W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ i 1 år och är supernöjda! De är noggranna, proffsiga och trevliga att ha med att göra. Det är samma person som kommer varje gång. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel L

2019-01-21

Daniel L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med Birgittas städ! Jag har anlitat de i 2 år drygt och aldrig varit missnöjd. Har städning varnnan vecka.
    Det som är bäst med Birgittas städ är att de ”gör det där lilla extra”. Tex puffar till kuddarna eller byter sängkläderna åt mig. Städningen är alltid toppen och det känns lyxigt att komma hem när de städat åt mig. Kommunikationen med Julia och de andra är också alltid snabb och effektiv. Kan varmt rekomendera dem! Läs mer
  • 2019-01-20

Kim S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har använd oss av Birgittas städ i nästan 2 år varannan vecka ,och vi är supernöjda ! Vi har alltid samma städers som gör det lilla extra . Alltid snabb återkoppling vid frågor . Kan bara rekommendera Birgittas städ till alla som söker ett städbolag .

Kimberly Läs mer
  • Kristoffer Å

2019-01-20

Kristoffer Å skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd! Alltid väldigt bra städat. Hotellkänsla när man kommer hem efter städning. De är också väldigt flexibla, aldrig något problem att byta dag eller liknande. De är enkla att få tag på och svarar snabbt på mail om man har några frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-19

Kia S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Den bästa städfirma vi har anlitat! Kvaliteten håller sig hög. Tidigare städföretag vi anlitat har städat bra i början men snabbt försämrats. Birgittas Städ gör rent och fint på vår mottagning varje gång!
    Vi rekommenderar dem varmt.

Kia Szutkiewicz
    Karlaplans Psykoterapigrupp Läs mer
  • 2019-01-15

Cecilia W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt nöjda med kvaliteten på städningen och under ca två års tid som kunder har vi i princip aldrig haft någon vikarie. Läs mer
  • Joacim N

2019-01-07

Joacim N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är verkligen jättenöjda med både städningen och bemötandet. Städarna är alltid jättetrevliga och vi har fått snabba svar när vi mailat bolaget. Priset känns helt rätt! Kan inte annat än rekommendera dessa! Läs mer
  • 2019-01-04

Johan P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har varit kund hos Birgittas Städ i snart två år och jag har haft en väldigt bra erfarenhet från deras service. De är väldigt flexibla och snabba på kommunikation. Deras personal är väl utbildade för att ta hand om lägenheten på bästa sätt, med rätt städmetod för olika material. Det är alltid skinande rent i hela lägenheten efter att de har varit där. Dessutom är priset väldigt konkurrenskraftigt för vad man får. Oslagbart helt enkelt. Läs mer
  • Maud P

2019-01-02

Maud P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med Birgittas Städ. Alltid samma städare, trevliga och professionella. Snabba svar vid administrativa frågor. Läs mer
    2019-01-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maud P
    Hej Maud,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Allt gott !
    Julia på Birgittas Städ
  • 2018-12-18

Johan A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevlig, duktig personal. Städningen har varit bra till ett bra pris. Lätt att få kontakt med administrativa delen vid önskemål och frågor. Läs mer
  • 2018-12-16

Charlotte F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt bra städning. Vi kan starkt rekommendera Birgittas Städ. Jättetrevlig, snabb och noggrann personal. Känns alltid superfräscht att komma hem när de har varit och städat hos oss. Läs mer
  • Sara E

2018-12-16

Sara E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra städning och trevlig personal. De är snabba att ta kontakt med dig om det är något de undrar eller behöver. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-12-10

Anton E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem Läs mer
  • 2018-12-04

Helene R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med städningen och jättetrevlig städerska! Samma person som kommer varje vecka. Ett seriöst och bra företag. Läs mer
  • 2018-11-25

Eva-Karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-23

Eva-karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt flexibla och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-29

Charlotte H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi köper städning varannan vecka och är väldigt nöjda med Birgittas städ. Det är alltid samma städare som kommer hem till oss vilket vi uppskattgar (med undantag för enstaka gånger som semester). Städarna är punktliga , trevliga och mycket noggranna och anstränger sig alltid lite extra med att tex bädda fint, ställa iordning stolar osv. Det fungerar mycket bra med att de lånar nycklar och larmar . Är vi bortresta är det inga problem att ställa in städtillfällen. Den administrativa delen med RUT avdrag och fakturering fungerar också mycket bra och de som jobbar på kontaoret trevliga, hjälpsamma och måna om atterbjuda bra service! Läs mer
    2018-10-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Charlotte H
    Hej Charlotte,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
    Allt gott!

Julia på Birgittas Städ
  • 2018-10-18

Linda skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan januari i år och har hemstädning varannan vecka. Vi har samma städare varje gång och vi är väldigt nöjda med städningen. Våra städare är omtänksamma och väldigt lyhörda på våra behov samt är alltid punktliga. Det känns så fräscht och rent när de har varit här! Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • 2018-10-04

Ulrika B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har anlitat Birgittas städ sedan mitten av augusti i år och är otroligt glad och tacksam för det fina arbete M. som städar hos mig gör. Så professionellt rent och fint och samtidigt med en känsla av extra omsorg. Tjänsten fungerar välplanerat och stabilt och kommunikationen med företaget och dess medarbetare därtill utmärkt bra! Läs mer
  • 2018-10-02

Björn G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flyttstädning
    Vänligt o korrekt
    Att de skulle utföra uppdraget i tid och med gott resultat vilket de gjorde
    De gjorde det de skulle utan något krångel detta uppskattar vi mycket . Läs mer

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm