Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas Städ i Stockholm AB är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss. Kontakta oss direkt på tel. 073 510 75 48 eller via email: info@birgittasstad.com.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!
Mer om våra tjänster kan du läsa här www.birgittasstad.com/vara-tjanster.html

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan.

Läs vad 380 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• 2020-10-03

Camilla H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft städhjälp varannan vecka och alltid fått ett gott bemötande från städarna samt företaget. Läs mer
  • 2020-10-01

Pia Maria S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Letade efter ny städfirma och hittade Birgittas stöd på nätet.
    Mycket proffsig och bra städning. Känns helt tryggt och trevligt. Läs mer
  • 2020-09-26

Michael B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    De är alltid trevliga och städar jättebra. Om tiden eller dagen behöver ändras så är de tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-22

Fredrika K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superbra på alla sätt! Rekommenderar till alla jag känner, är verkligen jättenöjd :) Läs mer
  • 2020-09-16

Lena Karin Therese F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi beställde storstäd av vår lägenhet och fick snabbt svar och offert. Städarna var jättetrevliga och man fick även möjlighet att kontrollera så att man var nöjd när de var klara. Vår lägenhet har aldrig varit så ren! Läs mer
  • 2020-09-04

Stefan Engström E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hemstädning. Positiv upplevelse då jag inte hittat nåt o anmärka på och kommunikationen varit tydlig Läs mer
  • Susanne E

2020-08-10

Susanne E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det var både smidigt och lätt att få kontakt första gången med Birgittas Städ samt komma överens om att vi önskade städning av vårt hus varannan vecka. Kommunikationen (via mail) m företaget om vi tex ville avboka städtillfällen pga av semester el dylikt har fungerat mycket bra. De har alltid varit snabba på att återkoppla. Företaget har även informerat löpande om det varit något. Om vi i framtiden behöver städhjälp så kommer vi kontakta Birgittas Städ. Har haft 2 fantastiskt trevliga och duktiga städare under dessa år vi nyttjat städtjänst av företaget. Ett städföretag vi varmt skulle rekommendera. Läs mer
  • 2020-08-10

Stina Therese L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med vår "storstädning"! Trevlig, noggrann och effektiv personal. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-24

Madelene G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ sköter städning av våra allmänna utrymmen, toaletter, kök och kontor. Alltid perfekt städat och både städare och administration är väldigt trevliga.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-07-22

Julia W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städ varannan vecka i ca 6 månader nu och har varit väldigt nöjda varje gång. Städningen är grundlig och bra och jag uppskattar särkilt hur de ”piffar” i hemmet med olika uppställningar på kuddar i soffan och sängen varje gång, radar upp badrumsprodukter snyggt på handfatet och viker handdukar fint etc. Längtar alltid hem extra mycket på städdagar! Läs mer
  • 2020-07-20

Roger S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ har bra och trygg personal som gör ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2020-07-14

KERSTIN S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Under 10 års tid har vi kommit hem till ett skinande rent hem varannan vecka. Birgittas städ har fungerat utmärkt
    städar grundligt och noggrant
    Städarna är väldigt trevliga
    Enkla och flexibla om man behöver byta tid någon gång
    Storyn om hur firman startade ger extra plus.
    Märks att personalen har bra arbetsvillkor
    Vi kan varmt rekommendera Birgittas städ Läs mer
  • 2020-07-06

Anders O skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft hemstädning i drygt ett halvår och är mycket nöjd med tjänsten. Samma städerska varje gång gör att vi får kontinuitet i städningen. Läs mer
  • 2020-07-05

Åsa Helena O skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Skinande rent. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Tanja Y

2020-06-23

Tanja Y skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har städ varannan vecka. Har blivit väl bemött av företaget, känns personligt och finns en fin ”story” bakom Birgittas stöd.
    Tycker dock att deras grovstädning och fönsterputs är lite väl pricy när man är Abonnemangkund.
    Men jag rekommenderar den varmt till andra:) Läs mer
  • 2020-06-22

Elisabeth M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Rent och snyggt och personlig touch. Nackdel att inte kunna prata svenska eller engelska. Läs mer
  • 2020-05-16

Reghina V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Utförde flyttstäd, väldigt professionellt och välstädat. Extremt enkla att arbeta med! Tack!! Läs mer
  • 2020-05-12

Sara Ellinor S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft hemstädning. Trevlig bemötande, bra städning, inga konstigheter. Kommer i tid. Inga problem att ha stor hund, vi fick en städerska som är en stor djurvän. Valde Birgittas städ pga deras policy om bra arbetsvillkor i städbranschen. Läs mer
  • Jan E

2020-05-12

Jan E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har varit kunder i två år och är jättenöjda! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-05

Viktoria G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jättenöjd - haft Birgittas städ varannan vecka sen i mars. Så härligt att komma hem till ett skinande rent hem! Julia och Claudio är alltid snabba på att svara om man har några frågor. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-05-04

Erik L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Grym service! Bra städning, snabba svar och enkelt att göra justeringar i tider och dagar när det krisar. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-04-28

MIRVA J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har bytt till denna firma för cirka 5 månader sedan och har inte behövt ångra mig. Det är samma städerska varje gång, hon kommer i uttalad tid och det blir lika fint varje gång. När vi har behövt byta städdag (tex pga sjukdom) så har det också löst sig och vi har fått andra som kommit och städat och det har också funkat jätte-bra. Läs mer
  • 2020-04-27

Maria D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Alltid snabb återkoppling vid frågor, ändring av tid eller beställning. Uppskattar också att de alltid försöker ersätta med fasta vikarier vid semester eller sjukdom. All personal jag träffat har dessutom varit fantastiskt trevliga och levererat på utmärkt nivå. Läs mer
  • 2020-04-09

Johan R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra städning, flexibla då man behöver ändra tider eller dylikt, och svarar snabbt när man mailar eller ringer. Läs mer
  • EMMA CHRISTINA E

2020-04-06

EMMA CHRISTINA E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Haft Birgittas i flera år nu med städning var annan vecka och nu även flyttstädat med dem. Fantastiskt bra! Pålitliga, hög kvalité, och alltid superproffsiga. Kan varmt rekommenderar Birgittas i alla typer av städningar <3 Läs mer
  • 2020-03-31

Vendela E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hemstädning via Birgittas städ - det fungerar så bra och blir så fint. Det tog lite tid för oss att få ihop den första tiden, men sen när det kommit igång har det verkligen varit underbart. Jag jobbar alldeles för mycket (vet om det också) och det är som att jag äntligen får ihop det. Är också glad att de har schysta villkor, det är jätteviktigt för mig. Läs mer
  • Rasmus Emanuel P

2020-03-30

Rasmus Emanuel P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Varannan vecka städar deras duktiga städare min lilla lägenhet och det är alltid fräscht och fint när man kommer hem efter jobbet! De är flexibla och alltid tillmötesgående med specifika önskemål eller förändringar i det uppsatta städschemat.

Professionella och trevliga, starkt rekommenderade! Läs mer
  • 2020-03-24

Amanda K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flexibel städfirma med engagerade städare! Läs mer
  • 2020-03-23

Ann-helen B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Storstädning av lägenhet. Bra information, snabb återkoppling. Städningen exemplariskt utförd. Läs mer
  • 2020-03-21

Cecilia H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Perfekt städning, ofta får man det lilla extra! Och det blir inte sämre över tid utan efter ett år som kund är det fortfarande lika bra. Läs mer
  • 2020-03-16

Anna L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kom hem i onsdags kväll efter att ha fått städning första gången i min lägenhet. Efter månader av renovering så kändes det som att lägenheten var full av slipdamm och gamla sandpapper. Men nu kändes det fantastiskt att komma hem till en så ren lägenhet. Det var ett riktigt nöje att komma hem och lägenheten känns super fräsch!
    Jättenöjd minst sagt! Läs mer
  • 2020-03-10

Sofia G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda med vår städerska och Birgittas städ! Vi har haft andra firmor tidigare men haft flera incidenter som gjorde att vi bytte till Birgittas städ. Det har aldrig varit några problem och hon gör det lilla extra vid varje städtillfälle. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Kalina Kristina T

2020-03-10

Kalina Kristina T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft avtal med Birgittas Städ sedan hösten 2019 och är mycket nöjda! Ordentligt avtal, proffsigt bemötande, grundlig städning och stor flexibilitet med tider och uppehåll när det har varit nödvändigt från vår sida. Vi uppskattar också mycket att det är samma personer som kommer varje vecka. Vi kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-03-10

Eva-Karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda med Birgittas Städ, kan varmt rekommenderas. Vi upplever dem som väldigt flexibla och uppskattar att det är samma personal som kommer vid varje städtillfälle. Känns så bra att komma hem till ett välstädat hem. Läs mer
  • 2020-03-08

MARTIN S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har använt Birgittas Städ sen 2014 och redan från första kontakten fick jag ett mycket gott intryck av Birgittas Städ. Planeringen var mycket smidig och jag är mycket nöjd med städningen i sig. Städaren är mycket noggrann och gör dessutom småsaker som inte "ingår" i avtalet. Jag har inget annat än gott att säga om Birgittas Städ! Väldigt flexibla när det kommer till avbokningar eller extratillfällen. Rekommenderar till alla! Läs mer
  • 2020-03-05

Christopher Robert Edouard B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har använt Birgittas Städ flera gånger nu, bland annat vid en flyttstäd. Trevligt bemötande, duktig personal & snabb återkoppling. Vi är väldigt nöjda och kommer fortsätta att använda oss av Birgittas Städ i framtiden.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-03-04

Elin P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Personlig och professionell städning! Alltid vänliga och tillmötesgående och vare sig det är ordinarie städare eller vikarier är det lika bra städat. Vi har varit kunder i flera år och aldrig ångrat det! Läs mer
  • 2020-03-03

VIDAR L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    När det låg en cigarettfimp på golvet bredvid vår toalett ringde jag och sa upp avtalet med Birgittas städ. Riktigt vidrigt, städerskan har alltså rökt på vår balkong och sedan råkat lägga fimpen på toalettgolvet. Totalt städade de fyra gånger hos oss. Första gången var det två städare här och det blev bra. Andra gången lite sämre. De använde inte alla tillbehör som de bad oss att köpa in. Våttorkade golvet även fast de säger att de inte gör det. Det fanns damm kvar på både golv och bänkytor. Efter att jag påpekade detta bytte de vår städare och det blev bättre tredje gången. Sedan blev städerskan sjuk och fjärde gången kom vi som sagt hem till en cigarettfimp. Och efter allt detta har vi ändå fått tre fakturor med fullpris och ingen återkoppling mer än att avtalet är uppsagt utan uppsägningstiden. Städarna pratar varken engelska eller svenska. Läs mer
    2020-03-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar VIDAR L
    Hej Vidar!

Det är tråkigt att du inte är nöjd med städningen och vi håller med om att det här inte alls är acceptabelt. Vi är ett kvalitetsföretag och detta är inte alls i linje med våra värderingar vår policy eller vårt arbetssätt. Vårt mål är alltid att du ska vara nöjd med våra städares arbete och det har uppenbarligen inte fungerat i detta fall. Vi önskar dig lycka till med ditt nya städföretag.

Vänliga hälsningar
    Claudiu på Birgittas Städ
  • SARA N

2020-03-02

SARA N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Mirela som städat hos oss vid 4 tillfällen nu och vi är väldigt nöjda! Det känns som att hon alltid gör det lilla extra vilket vi trodde skulle plana ut efter första stödtillfället och jag tror inte att vi själv skulle kunna städa lika fint. Något vi även noterat är att Mirela är extremt punktligt i tid varje tillfälle hon kommer hem till oss.

Enda anledningen till att jag inte gav 5 stjärnor är för att det inte framgick tydligt att det var olika priser beroende på veckodag vilket jag inte kunde hitta information om i kontraktet, på hemsidan eller under introtillfället. Läs mer
  • Lars Mattias K

2020-02-10

Lars Mattias K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgitta Städ i ett halvt år nu, alltid varit nöjda, de städar noga och omsorgsfullt.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2020-02-06

Daniel S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas i några år och är supernöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria Katarina L

2020-02-01

Maria Katarina L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft Birgittas i 4 år. Alltid varit en underbar känsla att få stiga in i hemmet efter jobbet, när vi haft städning.
    Roxana och Marius är väldigt trevliga och serviceminded dom gångerna vi träffats.
    Med vänlig hälsning, Jonas och Maria Läs mer
    2020-02-01 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maria Katarina L
    Hej Maria!

Vi tackar dig för ert fina betyg och det känns otroligt bra att ni är nöjda med vår service och städningen från Roxana och Marius:)

Bästa hälsningar,
    Julia på Birgittas Städ
  • ANDERS W

2020-01-31

ANDERS W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas Städ i 5 år och är väldigt nöjda med städningen och ger dom fullt betyg 😃 Läs mer
  • Karl Johan B

2020-01-16

Karl Johan B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har varit kunder nu i 1 år och är supernöjda. Städningen går inte att klaga på och dom är alltid snabba att svara när man har några frågor. Läs mer
  • 2020-01-13

Madeleine L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jätteduktiga. De utförde en storstädning hos oss
    Är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-01-11

ALEXANDRU RADU MARINEL S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Tacksam för en jättefin städning i Vasastan. Supernöjd! Effektivt och bra resultat! Rekommenderas Läs mer
  • 2020-01-09

SZILVIA K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städning varannan vecka sedan 2016 och vi är mycket nöjda! Vår städerska Andreea gör ett otroligt fint jobb som betyder mycket för oss. När vi kommer hem på kvällen är huset alltid välstädat och inget är missat.
    Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ om du söker en pålitligt städfirma. Läs mer
  • 2019-12-13

ANA S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Anlitade Birgittas Städ för att utföra storstädning ink. fönsterputsning. Utfördes mycket väl och jag har aldrig sett så perfekt putsade fönster. Noggrant och omsorgsfullt utfört arbete.
    Bra service och administration också. Kan verkligen rekommendera! 5/5 toppbetyg👍 Läs mer
  • 2019-12-11

Anders P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    I have been using Birgittas Städ for over 4 years. High quality service, very helpful and service minded, and always available. Läs mer
  • 2019-12-10

CORA B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Helt underbart arbete. Kunde inte då det bättre. Både seriösa, pålitliga samt trevliga bemötande samt fin känsla för vad som skulle göras. Tusen tackar. Vi fortsätter resten av året. Bästa julklappen Läs mer

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm