Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

www.birgittasstad.com
  • BadgeTwelveYears

På Birgittas Städ i Stockholm AB är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat? Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning,...

598 omdömen om Birgittas Städ i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2013

Jennifer E
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Grymt företag, trevligt bemötande och otroligt resultat!

Pelle P
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Professionellt bemötande med ett resultat som är i världsklass. Vi anlitade det här företaget för att städa vår villa. Vi har haft hjälp med städning sedan 2015, men nu förstår Vi att det är skillnad på städning och städning. Rekommenderar varmt detta professionella företag.

Maria S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Kan varmt rekommendera! Proffsiga och allt skinande rent!

Jenny Catharina O
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi är så nöjda med Birgittas städ. Mano, som städar hos oss varannan vecka är mycket duktig & väldigt trevlig. Det är så fint när hon har varit hos oss!

Emilia-Chloé Malin Linnea Eleonora B
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi är supernöjda med Birgittas städ! Rekommenderar det varmt! De är proffsiga, noggranna och väldigt service minded. Vi är så glada att ha A som alltid gör så fint hos oss!

Alice Maria Kristina A
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag fick ett väldigt bra bemötande från första stund. Milad på Birgittas Städ jobbade verkligen för att få fram ett team som kunde göra en storstädning till min viktiga dag. Tjejerna som kom var flitiga, noggranna och gjorde ett mycket bra jobb. Det luktar gott och skiner överallt!!! Tack!!!

Lovisa Ella Gunilla B
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi har haft hemstädning i 2 år och är supernöjda! Fint städat och välfungerande kommunikation

Sara Marin J
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Professionell, seriöst och samtidigt mycket trevlig bemötande.

Anna Maria Magdalena B
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag köper städ varannan vecka och har gjort det i ett år. Tycker allt har funkat bra. Tycker kommunikationen har fungerat bra, tycker städarna är bra och de är trevliga även när man jobbar hemma och är i vägen för dem.

Alice A
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag fick ett vänligt och tillmötesgående bemötande från första stund! Milad på Birgittas städ la ner en halv dag för att få ihop ett team som kunde göra en storstädning i tid för min viktiga dag. Tjejerna som städade var mycket flitiga och gjorde ett omsorgsfullt arbete. Det luktar rent , skiner och är dammfritt i varje vrå. Tack!

Erik O
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Har anlitat Birgittas Städ sedan 2021, och är fortfarande otroligt nöjda med deras service. Trevlig personal både på kontor och i fält, och ett vänligt och positivt bemötande. 10/10

Conny G
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Otroligt noggranna, kom före utsatt tid. Mycket trevliga. Fanns absolut inget att klaga på efter flyttstädningen. Högsta betyg!

Gustav Henrik A
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag fick Birgittas Städ rekommenderat av en kolla som var väldigt nöjd så hade höga förväntningar från början och har inte blivit besviken. Städningen är jättebra och att även få sängkläderna bytta känns väldigt trevligt. Väldigt skönt att veta att det alltid är samma person som städar hos oss. Fönsterputsningen de erbjuder är också väldigt bra. Jag kan varmt rekommendera dem.

Maria Katarina G
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Kan varmt rekommendera Birgitttas städ. Vi bokade flyttstädning. Då vi tidigare hade anlitats dem för veckostädning hade vi höga förväntningar, men teamet överträffade allt. De kom före utsatt tid och var otroligt noggranna. Huset har aldrig varit så rent som när de lämnade. Går inte med ord beskriva hur nöjda och tacksamma vi är!

Paula E
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Trevligt bemötande, effektivt och superfint städat.

Peter C
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Väldigt nöjd med bemötandet samt resultat. Det är värd varje krona.

Andreas D
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Andra gången jag anlitat Birgittas städ för flyttstädning. Mycket väl genomförd flyttstädning - noggrann, duktig och trevlig personal. Rekommenderas.

Vasilis D
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bokade in flyttstäd och fick bra & trygg service från start till slut. Mycket väl genomfört jobb

Helene Elisabeth Asgaard R
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Den bästa städerskan vi haft! Noggrann, duktig och så trevlig! Vi är mer än nöjda!

Reet V
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag har haft samma städerska imånga år. Det fungerar utmärkt. Så jag är mycket nöjd.

Mats Anders David C
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Den som städar är duktig och bra. Mycket nöjda med den personen. Administrativt känns det mer förvirrande och oklart med dålig framförhållning periodvis med att ändra dagar som städ kommer etcetera.

Johan A
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Är toppennöjd med min städerska, som gör det där lilla extra. Alltid professionellt bemötande när man har frågor.

Jessica Sofia Margaretha L
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bra städning, personlig service, och trevlig personal. Dom gånger det blivit fel i planering har kommunikationen varit smidig och dom är alltid hjälpsamma och lösningsorienterade. Har haft bra kontinuitet och är mycket nöjd med resultatet. Har haft löpande hemstädning i ett par år och även testat deras storstädning.

Håkan S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bra städning, bra flexibilitet och trevligt bemötande

Lars T
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag har alltid fått ett gott bemötande och har jag haft frågor om fakturering har det alltid lösts sig. Vet inte om ni har ändrat era rutiner vad gäller påminnelser vid utebliven betalning men det var något jag saknade, en påminnelse innan det lämnades vidare till företaget som hanterar försenade fakturor. Sen har det kommit dubbla fakturor under sommartid ett antal gånger. Vet inte om det beror på att ni har annan personal under den tiden. Jag har städning varannan vecka och har inget att anmärka på arbetet. Utmärkt utfört.

Jimmy Åke S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Väldigt smidig uppstart och städning.

Håkan Bertilsson S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jättebra städning och bra flexibilitet, trevligt bemötande

Charlotte C
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bra, proffesionella, snabba och höll tider.

Charlotte C
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Höll tid, snabba, vänliga och proffessionella

Ann-Sofi A

Mycket nöjd med Birgitta Städ AB

Eva Kristina Löndahl T
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi har använt oss av Birgittas städ i snart 5 år och alltid varit lika nöjda. Vi har väldigt länge haft samma städerska, Ileana, och hon är otroligt uppskattad! Hon kommer hem till oss varann vecka och utför magi i vårt hem.

Karl Mårten Tore L
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Jag är ganska nöjd med min tjänst. Det som kan förbättras är kommunikation om när städerskan kommer så att jag kan planera dagen.

SABRINA E
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi är jättenöjda med Birgittas Städ, de är mycket noggranna och jättebra service. Kan verkligen rekommenderas.

Kristiina Irene W
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Mycket positiv! Rent och fint! Bra bemött. Köpte storstädning.

Omid B
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Trevligt bemötande från dom ansvariga och väldigt duktig städerska.

Siv M
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Alltid välstädat. De ger det lilla extra så man blir glad av komma hem till sin nystädade lägenhet.

Britt Viola Å
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Nöjd ! Tycker städningen håller hög kvalitet.

Maria Elna Katarina G
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Alltid supernöjd med städningen, mycket god kommunikation med arbetsledare, flexibla med tider och löser alltid nu tid i närtid om man måste boka om. Även flexibilitet för extrajobb såsom ugn och kyl. Fönsterputs är också toppen!

Roger W
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Klockrent! Nu går det att spegla sig i duschen. Helt nöjda.

Camilla J
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Pålitliga och rent och fräscht.

Maria Christina S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bästa städfirman jag anlitat, har haft städning via dem varannan vecka under ett par års tid. De gör alltid ett utomordentligt jobb och är enkla att ha att göra med vid schemaförändringar och liknande. Rekommenderas starkt!

Per Martin S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Levererar konsistent en bra städupplevelse som jag gärna rekommenderar

Jonas L
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi har haft Birgittas i fem år, varannan vecka. Finner ingen anledning att byta.

Joacim N
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi har haft BS i nära 3 år. Vi är nöjda med både resultat och pris.

Maria C
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas städ erbjuder personlig, punktlig och pålitlig städhjälp med omsorg om detaljer och bemötande. Sedan vi bytte till Birgittas städ för fyra år sedan kan vi inte tänka oss en bättre städfirma. - vi är så nöjda!

Nils-åke S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Mycket bra bemött! Vi är helt nöjda. Städning radhus Farsta . Vi.är helt nöjda.

ANDERS W
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Bra och noggrann städning. Dom städare på utsatt tid och ställer inte in städningar.

Talat S
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med alla de som städat hos oss.

Linda
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Vi har haft ynnesten att anlita Birgittas Städ under snart 7 års tid och alltid varit otroligt nöjda, proffs som alltid ger det lilla extra.

Siw W
Skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

Det blev väldigt fint överallt. Tack snälla ni alla, för fint utfört arbete. Mvh/Siw Westling