Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas städ i Stockholm är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan!

Läs vad 275 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• M
    M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevlig personal, service ändå från offert till påminnelse och inspektion. Håller tiderna på pricken. Mycket bra städat i en svårstädad 30-tals lägenhet med många skrymslen och vrår. Ugnen så ut som ny! Väggar och fönster bra torkade! Topp betyg!
    2017-03-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar M
    Hej Malina,

Stort tack för din rekommendation! Kul att du är så nöjd med både städning och bemötande!

• pontus a
    pontus a skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Perfekt (storstädning). Renare än när vi flyttade in.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar pontus a
    Hej Pontus,

• Lars S
    Lars S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag rekommenderar verkligen Birgittas Städ i Stockholm AB. Företaget har gjort en mycket bra flyttstädning idag. Allt är till största möjliga belåtenhet. Från beställning till genomförande och avslut. Helt perfekt. Tre duktiga och trevliga personer har städat grundligt under en hel dag från kl 0800 till 1730. Det är en fröjd att se lägenheten och erbjuda den till nästa hyresgäst.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lars S
    Hej Lars,

Tusen tack för det fina betyget! Jättekul att du är så nöjd!

Ha en fortsatt fin dag,
    Lars S gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Birgittas Städ. När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt. Kan verkligen rekommendera Birgittas städ till alla våra kunder.
  • Pär G
    Pär G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda med Birgittas städ. Trevliga städare som visar hänsyn och gör ett bra jobb.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pär G
    Hej Pär,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation. Välkommen som kund!

• Lisa C
    Lisa C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bytte till Birgittas Städ i höstas efter att ha anlitat andra städfirmor under flera års tid. Vi får väl sägas vara en krävande kund som skulle ha skött vår städning helt själva om vi inte hade varit så upptagna av arbete och familjens aktiviteter. För oss är hemmet lite "heligt" och vi vill att det alltid skall vara rent och fräscht hemma och det känns viktigt att vi kan lita på och trivas med den person vi bjuder in i vårt hem på sätt som man faktiskt gör när man anlitar externa städtjänster. Dessutom har vi en del känsliga möbler och föremål varför vi ställer krav på en service nivå som nog kan vara svår för en extern städfirma att svara upp mot.

När vi hittade Birgittas städ så fann vi den omsorg och personliga service som vi länge hade letat efter. Vi är mycket nöjda med både service, personligt bemötande och kvalitet på städtjänsterna. Vi har fått en jätteduktig och trevlig tjej som kommer punkt på utsatt tid vid varje städtillfälle med ett leende på läpparna och som städar ordentligt och noggrant samt visar den där lilla extra omsorgen i de små detaljerna. Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ som leverantör! Lisa med familj
    2017-03-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lisa C
    Hej Lisa,

Toppen, kul att höra att allt funkar bra och att du är nöjd med oss!

• Jenny N
    Jenny N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är SUPERNÖJD med Birgittas Städ. Laura som städat hos mig har gjort ett fantastiskt jobb, varenda gång, och varit otroligt trevlig att ha att göra med. Jag var mycket skeptisk till hemstädning innan jag provade detta, men måste erkänna att det givit mig tid över till både barn och karriär -- helt oumbärligt. Jag kan bara varmt rekommendera Birgittas Städ!
    2017-02-28 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jenny N
    Hej Jenny,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra medarbetare.
    Önskar dig en fin dag!

• Magnus H
    Magnus H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan rekommendera Birgittas städ som jag använde för en flyttstädning. Kommer definitivt vända mig igen till Birgittas städ vid nästa flytt!
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Magnus H
    Hej Magnus,

De var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerade bra.Tack för det!

• Johanna T
    Johanna T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med Birgittas Städ som vi använt både för löpande hemstädning och flyttstädning. Det blir alltid rent och fint och de är serviceinriktade och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Johanna T
    Hej Johanna,

Stort tack för din rekommendation! Vad kul att du är så nöjd med Birgittas Städ!

• Henrik F
    Henrik F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är väldigt nöjda. Över förväntan. Det kom 4 pers på morgonen kl 08.00 och de var klara 17.15. Det har inte varit så fint i lgh sedan vi flyttade in!
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Henrik F
    Hej Henrik,

De var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerade bra.Tack för det!

• Bjarne B
    Bjarne B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas städ till hemstädning en period nu och har varit mycket nöjda! Finns inget att anmärka på! Rekommenderas
    2017-02-24 Birgittas Städ i Sthlm svarar Bjarne B
    Hej Bjarne,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• Carina B
    Carina B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Skriver på min mammas vägnar, då hon aldrig velat lära sig använda dator. Hon har nu varit sjuk i influensa en tid och var förtvivlad över att hon inte orkat städa. Idag har Birgittas Städ varit hos henne och en överlycklig mamma ringde just och berättade om underbara människor som förvandlat hennes hem så att det nu var skinande rent i varje vrå och när hon kom hem så doftade det så fräscht.Tack snälla Birgittas Städ, ni hjälpte just mamma att friskna till lite snabbare.
  • Ninna G
    Ninna G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fantastiskt nöjd med den storstädning som Birgittas städ utförde. Trevligt bemötande och måna om att vi skulle vara nöjda. Nu är varje vrå ren i vårt hus.
    2017-02-21 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ninna G
    Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord.

• Tore S
    Tore S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har nu haft Birgittas städ i sex år och är fortfarande fantastiskt nöjda!
    Alltid lika rent och snyggt när man kommer hem efter städning, deras engagemang och omsorg till detaljer visas alltid genom deras piffande med kuddar och allt annat!
    En städfirma vi varmt kan rekommendera helt enkelt!
    2017-02-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tore S
    Hej Tore,

Tack för de fina orden! Vi sätter stort värde på att ni har varit kund hos oss under alla de här åren.

Varma hälsningar
  • N
    N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är fantastiskt nöjda med den storstädning som Birgittas städ har utfört. En härlig känsla att komma hem och veta att varje liten vrå är ordentligt städad. Trevligt bemötande från teamet som kom och utförde städningen och noga med att vi skulle bli nöjda.
    2017-02-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar N
    Hej Nina,

Det var roligt att höra att ni är så nöjda och allt fungerar bra.Tack för det!
    Välkomna som kunder!

• Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det tog ett tag att få kontakt med Birgittas Städ och när vi äntligen lyckades så kunde de träffa oss drygt två veckor framåt. Lång tid att vänta på en säljare... Nu är det fyra dagar kvar och då kommer ett mail att de reser bort i en vecka och föreslår tider dagtid ytterligare en vecka bort. Oj vad lite prioriterad man känner sig när en säljare inte ens orkar komma på besök. Birgittas Städ kanske är bra men det får vi aldrig veta. Förtroendet för företaget är i botten. Vi måste känna förtroende och att vi prioriteras innan vi släpper in någon i vårt hem. Vi kan tyvärr inte rekommendera Birgittas Städ.
    2017-02-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Torbjörn H
    Vi har full förståelse för att Torbjörn och Marie tycker det är lång tid att vänta ett par veckor på ett hembesök. Det tycker vi också. Januari och februari 2017 har vi haft problem med sjukdom på kontoret. Städarna har varit friska och krya, men på kontoret har vi haft flera längre sjukskrivningar. Som familjeföretag har vi en begränsad styrka som träffar nya kunder och jobbar med försäljningen. Vi försöker alltid vara flexibla och vill verkligen ge det där lilla extra, men om två av tre på kontoret är borta så har vi svårt att hinna med (att det handlar om en inplanerad resa är en missuppfattning). Vikarier går inte att få in med så kort varsel. Många kunder har faktiskt uttryckt beröm över att vi är snabba på att svara och verkligen återkommer till kunder som hör av sig. Så även om Torbjörn och Marie är besvikna vågar vi påstå att det inte är ett normaltillstånd.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Professionell städfirma som lämnar allt skinande rent och gjorde vårt hus redo för visningshelg inför försäljning. Dom var punktliga och noggranna. Vi är väldigt nöjda med deras arbete. Rekommenderas varmt. Ingegerd
    2017-02-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en visningsstädning! Roligt att du är nöjd med oss!

• Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ gjorde ett professionellt städjobb inför vår visningshelg av vårt hus. Dom var punktliga, snabba och effektiva. Skulle varmt rekommendera dom. En nöjd kund. Ingegerd
    2017-02-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd,

• christina c
    christina c skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det bästa i städväg jag har träffat på (har haft tre tidigare firmor). Superproffsiga med känsla för både själva städningen men även för återställandet (ingen självklarhet) och i kontakten med mig som kund. Är inte billigast, men kanske just därför bäst. Varmaste rekommendationerna.
    2017-01-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar christina c
    Hej Christina,

Tack för din feedback och det fina betyget! Vi gör vårt bästa för att du som kund ska känna dig trygg och nöjd.

• Zaida .
    Zaida . skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Har alltid blivit bra bemött och de är väldigt proffsiga. Vår städerska Mirela gör så att hemmet ser ut som ett lyxhotell! Man vill knappt röra något när man kommit hem.
    2017-01-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Zaida .
    Hej Zaida,

Stort tack för din rekommendation och de fina orden!

• Emma N
    Emma N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Ar supernojda med Birgittas Stad. Professionellt bemotande, snabba svar pa mail, trevlig personal samt bra pris. Claudia som stadar hos oss ar superduktig och allt ar skinande rent varje gang hon varit dar. Hon anstranger sig verkligen och gor alltid nagot extra: stadar inne i skap/lador, baddar etc. Dessutom supergullig och kanner mig helt bekvam med att hon har en nyckel till var lagenhet och ar dar helt sjalv de flesta dagarna.
    Mkt glada att vi valde Birgittas Stad!
    2017-01-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emma N
    Hej Emma,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trots att snön vräkt ner under natten, och inga plogbilar hunnit ut för att forsla bort snömassorna, kom städpersonalen till mig på exakt bestämd tid! Resultatet av städningen är jag supernöjd med; bakplåtarna ser ut som när spisen var ny, man kan se genom fönstren igen och till sist men inte minst är er personal mycket trevlig - allt från beställning till utförande. Stort tack till er alla. /Katarina
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Katarina S
    Hej Katarina,

Så härligt att höra! Tack för att du gett förtroendet att utföra en flyttstädning! Välkommen som kund!

• Sara
    Sara skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabb kontakt, tydlig informaton och trevligt bemötande. Städningen var också bra! :-) Vi är jättenöjda.
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sara
    Hej Sara,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!
    Ha en fin dag!

• Maria Z
    Maria Z skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fungerar jättebra, fint städat och lätta att ha att göra med!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maria Z
    Hej Maria,

Tack för din rekommendation! Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• Karolina H
    Karolina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Så bra storstädning! Gulliga städare som piffade till det över förväntan. Vi är sjukt nöjda och har inga anmärkningar. Rekommenderas!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Karolina H
    Hej Karolina,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.

• Greger
    Greger skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    100% pålitligt, lätt att kommunicera, perfekt varje gång.
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Greger
    Hej Greger,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra.
    Trevlig fortsatt helg!

• Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket proffsigt bemötande och utmärkt flyttstädat. Rekommenderas varmt!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Thomas Ö
    Hej Thomas,,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!

• Ji V
    Ji V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt långsamma på att svara på mail...
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ji V
    Hej Ji,

Så här före jul har vi oerhört mycket att göra. Många av våra kunder vill ha storstädningar för att göra lite extra fint inför julen och vi får verkligen hugga i för att hinna med. I ditt fall har vi lämnat en offert samma dag som du tog kontakt med oss, men sedan har du ställt frågor om tillägg där vi medger att vi varit långsamma att komma tillbaka med besked.Vi försöker alltid svara så snabbt vi kan och inom 24 tim. Hoppas du har förståelse för att vi i dessa bråda tider prioriterar att ge våra egna kunder riktigt bra service. Hoppas du vågar prova oss ändå, fastän den första mailkontakten var lite långsam. I så fall önskar vi dig välkommen som kund till Birgittas Städ!

• Jonas S
    Jonas S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ levererar lite mer än vad man som kund är van vid. Pålitlig, lyhörd och grundlig är minst sagt tre ord som kan beskriva deras tjänster. Rekommenderas varmt!
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jonas S
    Hej Jonas!
    Vad roligt att ni är så nöjda!
    Tack för att du delade med dig.
    Livia
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas städ för städhjälp!
    Förutom att de levererar en bra produkt, är de mycket lyhörda och flexibla för eventuella förändringar när det gäller tider och dagar, även med kort varsel.
    Alltid trevligt bemötande!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas A
    Hej Andreas,

• Veronica
    Veronica skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ är den absolut bästa städfirman! Deras storstädning är helt fantastisk. De städar överallt! I bokhyllan (tar bort alla böcker!), under soffan, under sängar, i ugnen, micron mm mm mm... Dessutom fungerar bokning och kontakt perfekt. Enkelt och svarar snabbt på mail.

Jag har anlitat ett antal städfirmor under åren och Birgittas städ är utan tvekan den absolut bästa och mest pålitliga!
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica
    Hej Veronica,

Så härligt att du är så nöjd med oss! Både vad gäller bemötande och utförande. Ett stort tack för de värmande orden!

Allt gott
    Veronica gillar detta
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica C
    Hej Veronica!

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din storstädning! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar! Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb tycker vi också. :)

Hälsningar,
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag och min man har under flera års tid pratat om att anlita en städfirma pga långa arbetsdagar men det har inte skett tidigare pga oro över att vi i så fall kanske skulle bidraga till utnyttjande av människor med orimliga arbetsvillkor. När vi sedan läste Ingemar Bergdahls berättelse om på vilka grunder Birgittas städ har bildats fanns inte längre några tveksamheter. Vi har nu haft vår första storstädning utförd av tre otroligt duktiga, trevliga människor! Katerlin (kanske ej rätt stavat) putsade både fönster, karmar och mycket smutsiga fönsterbleck! Claudia och Cristina städade i varje vrå i vårt hem som vi aldrig trodde var möjligt av någon som inte tillhör familjen. Stort tack till er alla tre! Nu kommer vi garanterat att anlita hjälp från Birgittas städ även fram över. Vänliga hälsningar från Veronica och Lennart
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica B
    Hej Veronica,

Vinterhälsningar
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Riktigt bra städning och trevlig personal. Alltid enhärligt känsla att komma hem till riktigt fräscht hus när vi har haft städdag.
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Marie-Louise G
    Hej Marie-Louise!

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

Ha en fortsatt fin dag,
  • Sabina J
    Sabina J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ är hos oss varannan vecka och vi är lika nöjda varje gång. Alltid så välstädat och jättetrevligt personal.

Oscar och Sabina //Bromma
    2016-12-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sabina J
    Hej Sabina och Oscar,

Det är roligt att få beröm.Tack för de fina orden, de värmde!

• Per S
    Per S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Dessutom ett utmärkt utfört jobb.
    Kan varmt rekommenderas
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Per S
    Hej Per,

Tack för det!

• Anna M
    Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med både storstäd och första veckostädningen. Det känns tryggt att låta Birgittas städ ta hand om vårt hem. Proffsigt, noggrant och små extra detaljer som får en att känna sig välkommen hem.
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna M
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag blev tipsad av bekanta om Birgittas Städ och anlitade dem för en storstädning av vår villa. Jag har aldrig haft det så fint och RENT hemma! De städade verkligen överallt, t.o.m ludduppsamlaren i tumlaren!! :) De har tagit bort fläckar som jag trodde var omöjliga att få bort.

Dessutom snabba i att svara och kunde komma med kort varsel!

Vi är en familj med tre små barn och hund och hinner aldrig få det så här fint. Vi har genom åren haft andra firmor, men ingen i klass med denna. Vi kommer definitivt ta hjälp av dem igen i framtiden.

Så nöjd!
    Bästa hälsningar
    Caroline Glantz
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Caroline G
    Stort tack för de fina orden, Caroline. Verkligen roligt att du blev så nöjd!
  • Lina H
    Lina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekomendera Birgittas städ. Har städning varannan vecka och är så nöjd. De är proffsiga!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lina H
    Hej Lina,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för de fina orden.

• Emil S
    Emil S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städning hemma varannan vecka i över ett år nu och är mycket nöjda. Bra och snabb kundservice såväl som noggrann, punktlig och trevlig städpersonal. Rekommenderas!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack för fina ord om Birgittas Städ. Vår bästa reklam är vad kunderna säger om oss.
    Trevlig helg,

• Städa123 A
    Städa123 A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bokade städning inför visning. Fick svar på min förfrågan samma dag. Allt gick otroligt snabbt och smidigt! Underbart att komma hem till en så välstädad och fin lägenhet! Vi är så nöjda!
    2016-11-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Städa123 A
    Hej Anna,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

• Lena J
    Lena J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bokade storstädning av Birgittas städ. Jag är mer än nöjd. Trevliga och verkligt proffsiga. Min lägenhet är som ny!! Kan varmt rekommendera
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lena J
    Hej Lena,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Josefina
    Josefina skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Beställde storstädning av vår lägenhet och är mycket nöjd med resultatet! Trevlig och proffsig personal. Allt var noggrant städat. Det hade inte kunnat vara bättre, så jag kan starkt rekommendera Birgittas städ!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Josefina
    Hej Josefina,

Claudiu på Birgittas städ
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag anlitade Birgittas Städ för en storstädning, efter att ha läst recensionerna här. Jag vågade knappast hoppas att det skulle vara SÅ bra som det beskrevs - men det var precis vad det var! Från jättetrevligt bemötande i mail/telefon/på plats, till genomförandet av städningen.

Varenda vrå av vår 119 kvm stora lägenhet är putsad och fejad, inklusive fönstren, öppna spisen, elementen, ventiler, varenda skåp och hylla etc etc. Det kändes verkligen som att man dessutom fick"det lilla extra" - t ex rengjorda badrumsskåp, fastän vi inte hade rensat ur innehållet i förväg. Den duktiga personalen var på plats exakt utsatt tid, och ägnade precis hela dagen åt denna storstädning. Jag kan inte rekommendera denna firma varmt nog!
    2016-11-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna-Karin S
    Stort tack för de värmande orden! Det betyder väldigt mycket för oss att du tagit dig tid att skriva några ord och ge återkoppling på det jobb vi gör. Vi ska se till att städteamet som jobbade med er lägenhet också ska få ta del av dina fina ord. Varmt välkomna tillbaka!
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mer än hundra procent nöjd. Tack för hjälpen!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pontus E
    Hej Pontus,

Tackar! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda! Har varannan vecka och det blir Törner och fint. De anställda är dessutom väldigt trevliga. Rekommenderar starkt.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Linnea A
    Hej Linnea,

Tack för din rekommendation! Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Tack för förtroendet,
  • Ann Margaretha T
    Ann Margaretha T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har nu provat på både storstädning och hemstädning och vi är mer än nöjda. Allt fungerar perfekt, från snabb kontakt vid intresseanmälan till bokning. Företaget känns seriöst och agerar proffsigt. Både storstädningen och hemstädningen är av toppklass och personalen är trevlig och proffsig. Det är en fröjd att komma hem när Cristina varit hos oss.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ann Margaretha T
    Hej Ann,

• Karl R
    Karl R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra service, trevlig och hjälpsam personal.
  • Bo H
    Bo H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Storstädningen var av hög klass!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Bo H

Vinterhälsningar
  • Eva S
    Eva S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande. Mycket bra städerskor som alltid gör det där lilla extra!

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm