Birgittas Städ i Stockholm AB

På Birgittas Städ i Stockholm AB är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss. Kontakta oss direkt på tel. 073 510 75 48 eller via email: info@birgittasstad.com.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!
Mer om våra tjänster kan du läsa här www.birgittasstad.com/vara-tjanster.html

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan.

Läs vad 444 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB 2

• Roger W
    2021-10-25
    Utan att överdriva, skulle jag vilja påstå att så här rent som vi har just nu har vi inte haft i vårt hus sedan jag & min familj flyttade in här för 29 år sedan. Detta tack vare 4 stycken flitiga städare från BIRGITTAS STÄD I STHLM AB.
    Jag & min fru är supernöjda.
    Hälsningar, Roger.
    2021-10-25
    Smidigt och enkelt, aldrig varit några problem.
    Nogrann städning och väldigt flexibla vid önskemål.
    5/5
    2021-10-24
    Trevlig sätt att bemöta oss, när Jag beställde städning och även när företagets personal kom.
    Fick väsentlig information förväg.
    Städningrn uppfyllde våran förväntningar, bra gjort.
    Ringde själv, fick nuoret av min son son anlitar företaget.
    2021-10-09
    Köpte storstädning. Supertrevliga o städade helt utan anmärkning. Verkligt nöjd!
    2021-09-17
    Vi kan inte vara nöjdare. Så härligt att komma hem till nystädat hem efter Birgittas Städ varit och städat.
    2021-08-28
    Bra bemötande från förfrågan till utförd visningsstädning. Det verkligen känns att man är mån om sina kunder. Teamet som kom gjorde ett jättebra jobb - jag är så nöjd! Jag kan verkligen rekommendera Birgittas städ till andra som letar städhjälp.
    2021-07-30
    Jag blev mycket nöjd med Birgittas Städ i Stockholms städtjänst.
    2021-06-27
    Precis som förra gången är bemötande och genomförande professionellt. Synnerligen noggranna och duktiga.
    2021-06-26
    Vi är väldigt nöjda med vår hemstädning. Arbetet blir alltid noggrant och omsorgsfullt gjort och bemötandet från såväl personal som administration har alltid varit väldigt trevlig och tillmötesgående!
    2021-06-22
    Trevliga, pålitliga och mycket skickliga på att städa. Så nöjd!
    2021-06-19
    Vi beställde en storstädning av vår lägenhet och är supernöjda med allt från första kontakten till själva städningen. Väldigt rent här hemma och vi är väldigt nöjda!
    2021-06-18
    Birgittas Städ är väldigt professionella, med superduktiga medarbetare som gör ett jättefint jobb. Jag är alltid nöjd med städningen och uppskattar att de gör det lilla extra.

Toppen kundbemötande även vid frågor, behov av byte av dag och när det är semestertider eller helgdagar. Snabba och trevliga svar, och de hittar alltid en lösning!

5 av 5 - ett toppenföretag!
    2021-06-14
    Korrekt och trevligt bemötande!
    Rekommenderades av andra och dom levde upp till mina förväntningar.
    47 smutsiga fönster blev som nya och övrig städning utmärkt!
    2021-06-11
    Vi har varit kunder sedan starten för flera år sedan och har haft städning av vårt hus varannan vecka. Städpersonalen har skiftat ett par gånger över åren, men är alltid trevlig och effektiv. Det är även smidigt att ha kontakt med företaget; snabba svar på mailen.
    2021-06-10
    Mycket nöjda med städningen, perfekt utfört! Bra och snabb kundservice från företaget sida. Professionellt och pålitligt. Kan varmt rekommendera.
    2021-06-09
    Företaget utförde en exemplarisk storstädning ! Fönstren var perfekt putsade.
    2021-06-04
    Fick tips om Birgittas Städ av vår dotter. Tog kontakt och är mycket nöjd med deras svar och bemötande. Mina förväntningar att få fönstren putsade till ett rimligt pris och av en duktig yrkesman uppfylldes. En mycket noggrann, sympatisk och duktig man gjorde jobbet galant!
    2021-06-04
    Bästa städerskan vi någonsin har haft! Verkligen professionell och jättetrevlig! Ett mycket seriöst företag.
    2021-05-03
    Har en mycket bra städerska som vi är mycket nöjda med. Jag gillar också att Birgittas städ jobbar för att personalen ska ha bra villkor.
    Dock tycker jag exempelvis deras fönsterputs är alldeles för dyr, speciellt om man har abonnemang hos dem
    2021-05-03
    Vi har anlitat Birgittas städ i flera år. Vi är alltid nöjda efter utförd städning. De är bra på att återkoppla via mail när man söker kontakt.
    Ett plus är att vi har samma städerska varje gång och vi är väldigt nöjda med vår städerska. Vi anlitade dem även för fönsterputsning och vi var väldigt nöjda med resultatet.
  • Jonas L
    2021-04-30
    Vi har haft samma par som städar hos oss i över två år. Det är alltid en fröjd att komma hem till nystädat. Kommunikationen fungerar bra trots språkförbistringen.
    2021-04-30
    Vi har städning varannan vecka och allt funkar toppen och det är ett nöje att komma hem de dagarna!

Samma person kommer varje gång, kommunikationen med kontoret fungerar helt utan problem.

Rekommenderar varmt!
    2021-04-29
    Vi har haft Birgittas Städ för hemstädning i flera år nu av våra fyra på Kungsholmen och är mycket nöjda! Rekommenderas!
    Städning varannan vecka.
    Allt funkar perfekt.
    2021-04-25
    Kontakten Birgittas Städ har för oss varit präglad av serviceminded och problemlösande attityd. Vi har senaste året haft ett par som städar hos oss och vi är nöjda med deras städning.
    2021-04-25
    Duktiga och pålitliga! Rekommenderar verkligen!
    2021-04-25
    Anlitade Birgittas Städ för flyttstädning (har även regelbunden hemstädning). Arbetet utfördes utmärkt, snabbt och effektivt. Perfekt för mig att få tid över till annat! Jag har höga förväntningar och Birgittas Städ lever upp till dessa. Kan varmt rekommendera!
    2021-04-25
    Hemstädning varannan vecka. Mycket nöjd med servicen från Birgittas Städ.
    2021-04-24
    Jag har hemstäd två gånger i månaden. Det blir alltid riktigt rent och fint. Birgittas Städ ska förutom att de gör ett riktigt bra jobb, ha en eloge för det lilla extra som att plocka undan och ställa i ordning skor i hallen, ställa småsaker fint på hyllor och ha ett bra helhetsperspektiv på ”servicemind”. Jag är supernöjd!
    2021-04-06
    Anna-maria har städat hos oss sedan ett halvår tillbaka och vi är mycket nöjda med henne och Birgittas städ. De är alltid trevliga vid kontakt och man kan lita på att man får ett rent hem! Rekommenderas starkt
    2021-04-04
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan 2014 och har bara positivt att säga! Så nöjda. Vi uppskattar även att det är samma personer som kommer till oss :)
    2021-04-03
    Vi har städning varannan vecka sedan några månader tillbaka och vi har varit väldigt nöjda varje gång. Pålitliga och trevliga, kan varmt rekommendera!
  • Moa L
    2021-03-20
    Vi beställde storstädning inför fotografering och visning av huset. Vi blev först och främst väldigt bra bemötta av både Julia och Claudio via telefon och mail. Städarna kom i god tid och var supergulliga och trevliga allihopa. När städningen var klar var allt verkligen skinande rent. Perfekt! De städade även mer än vad som stod på listan(lyckades få bort fläckar på mockaklädsel på matbordsstolarna bland annat). Vi är så tacksamma för allt. Tusen tack!!! 💗
    2021-03-16
    Jag har månadsstädning och det är mycket trevlig personal som kommer och gör ett väldigt bra jobb.
    2021-03-14
    - Städarna är trevliga bra
    - Företaget är bra på att informera vid förändringar och lyssnar på våra synpunkter
    2021-03-14
    Mycket nöjd. Trevlig och kompetent personal.
    2021-02-28
    Mycket nöjd
    Fint bemötande bra kommunikation
    Noggrant och pålitlig personal
    Ger återigen högst betyg till Birgittastäd
    A-S,Andersson
    2021-02-27
    Noggranna
    Pålitliga
    Bra kommunikation
    2021-02-27
    Hemstädning varannan vecka under sex år. Två olika städare under perioden där vi varit väldigt nöjda med båda städarna.
    2021-02-15
    Skönt att komma hem till ett renstädat hem och som piffats lite extra med kuddar och filtar. Det har gett oss lite av hotellkänsla, fast hemma!
    2021-02-08
    Birgittas städ har alltid varit flexibla och pålitliga genom flera år av städhjälp.
    2021-02-04
    Väldigt bra i kontakten med dem. Svarar snabbt, serviceminded. Väldigt noggrann städning, precis det jag letade efter. Efter första städningen så missades två garderober. Efter feedback så gjordes det rätt andra gången. Helt nöjd!
    2021-01-24
    Hemstädning.
    Mötet med företaget var mycket trevligt och informativt om vad
    som ingår i hemstädning.
    Alla förväntningar på uppdraget har väl tillgodosetts.
    Birgittas Städ kan vara stolt över sin medarbetare som utför
    sitt arbete med bravur!
    Allt blänker och doftar fräscht. Tack Felicia.
    Tyvärr gick det inte att fylla i betygscirklarna, markerar man en
    så fylls alla i.
    Så vi lämnar betyget skriftligt UTMÄRKT!

Med vänliga hälsningar Anne-Sofi och Thore Forssell
    Hej Ann-Sofi!

2021-01-20
    Städningen är bra förutom att de inte städar bakom soffan. Iinte heller så flexibla och tillmötesgående i tider, då det inte går att få en specifik tid de kommer varje gång. Ibland lite svårt med kommunikation med städarna, när varken engelska eller svenska funkar, men städarna är alltid väldigt trevliga.
    2021-01-19
    Jag är supernöjd med dem hjälp vi får med städning varannan vecka. Resultatet är alltid fantastiskt och det är en fröjd att komma hem till. Det är dessutom väldigt smidigt att skjuta på städningen vilket vi behövt göra en hel del pga VABB. Kan varmt rekommendera.
    2021-01-19
    Ni gör ett utmärkt jobb och jag rekommenderar Er gärna till mina vänner som behöver städhjälp o dyl
    Hej Agneta!

Tack för berömmet! Och ett extra stort tack för att du rekommenderar oss till dina vänner, det värmer lite extra.

2021-01-19
    Andrea som städar hos oss är jätteduktig och smidig. Så glad att vi köpte denna tjänst.
    Heh Ann-cathrine!

Vi tackar för berömmet och har framfört det till din städerska. Hon blev glad!

2021-01-19
    Alltis varit bra, skulle helst inte anlita någon annan.
    2021-01-18
    Vi har köpt städning varannan vecka. Blivit bra bemötta av företaget. Företaget har skött sina åtaganden mycket bra. Enda negativa att vår städerska ej kan svenska. Vi är hittills mycket nöjda.
    Mvh Nils-Åke Sandelin
    Hej Nils!

Stort tack för det fina berömmet - vi har framfört det till din städerska, som blev mycket glad! Vi hoppas att du ändå tycker att det går bra att kommunicera med städerskan även om hon inte pratar så bra svenska. Vi vill gärna ge duktiga människor chansen att få visa vad de kan och få göra ett bra jobb, även om inte svenskan är perfekt. (Ibland får vi från kontoret hoppa in och översätta lite, då brukar det ordna sig).

2021-01-18
    HemStädning varannan vecka. Korrekt bemötande när jag tog initiativ till samarbetet. Förväntning att det ska vara rent, ej miljöbelastande och trevliga människor. Förväntningarna har uppfyllts. Hade varit bra om hen som städar kunnat svenska eller engelska.