Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas städ i Stockholm är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan!

Läs vad 293 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• 2018-12-18

Johan A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevlig, duktig personal. Städningen har varit bra till ett bra pris. Lätt att få kontakt med administrativa delen vid önskemål och frågor. Läs mer
  • 2018-12-16

Charlotte F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt bra städning. Vi kan starkt rekommendera Birgittas Städ. Jättetrevlig, snabb och noggrann personal. Känns alltid superfräscht att komma hem när de har varit och städat hos oss. Läs mer
  • Sara E

2018-12-16

Sara E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra städning och trevlig personal. De är snabba att ta kontakt med dig om det är något de undrar eller behöver. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-12-10

Anton E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem Läs mer
  • 2018-12-04

Helene R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med städningen och jättetrevlig städerska! Samma person som kommer varje vecka. Ett seriöst och bra företag. Läs mer
  • 2018-11-25

Eva-Karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-23

Eva-karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt flexibla och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-29

Charlotte H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi köper städning varannan vecka och är väldigt nöjda med Birgittas städ. Det är alltid samma städare som kommer hem till oss vilket vi uppskattgar (med undantag för enstaka gånger som semester). Städarna är punktliga , trevliga och mycket noggranna och anstränger sig alltid lite extra med att tex bädda fint, ställa iordning stolar osv. Det fungerar mycket bra med att de lånar nycklar och larmar . Är vi bortresta är det inga problem att ställa in städtillfällen. Den administrativa delen med RUT avdrag och fakturering fungerar också mycket bra och de som jobbar på kontaoret trevliga, hjälpsamma och måna om atterbjuda bra service! Läs mer
    2018-10-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Charlotte H
    Hej Charlotte,

• 2018-10-18

Linda skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan januari i år och har hemstädning varannan vecka. Vi har samma städare varje gång och vi är väldigt nöjda med städningen. Våra städare är omtänksamma och väldigt lyhörda på våra behov samt är alltid punktliga. Det känns så fräscht och rent när de har varit här! Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • 2018-10-04

Ulrika B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har anlitat Birgittas städ sedan mitten av augusti i år och är otroligt glad och tacksam för det fina arbete M. som städar hos mig gör. Så professionellt rent och fint och samtidigt med en känsla av extra omsorg. Tjänsten fungerar välplanerat och stabilt och kommunikationen med företaget och dess medarbetare därtill utmärkt bra! Läs mer
  • 2018-10-02

Björn G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flyttstädning
    Vänligt o korrekt
    Att de skulle utföra uppdraget i tid och med gott resultat vilket de gjorde
    De gjorde det de skulle utan något krångel detta uppskattar vi mycket . Läs mer
  • 2018-09-15

Claes N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Städningen funkade utmärkt för oss. Yulia var superduktig och vi slapp tänka på städning på helgerna. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Erik O

2018-09-11

Erik O skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fick tips om Birgittas Städ av en vän, och det är lika bra som utlovat och mer därtill! Enkel och smidig kontakt, grundlig och bra utförd städning, till väldigt bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Erik O
    Hej Erik,

Härligt att du blev så nöjd med oss! Tusen tack för dina fina ord!

• 2018-09-11

Carina R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Torsdagar när Felicia varit här är mina bästa dagar. Känslan av lugn när det är rent och fint och kunna ägna tiden åt annat är ovärderlig.😀 Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Carina R
    Hej Carina,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Allt gott !
  • 2018-09-10

Linda skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda. Noggrant, pålitligt och med det lilla extra. Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Linda
    Hej Linda,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• 2018-09-06

Bo Mattias N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Pålitliga, städar bra. Enkla att ha med att göra. Läs mer
  • 2018-09-05

Dag R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Här haft städning i snart ett år och vi är supernöjda! Det bara funkar! Läs mer
  • 2018-09-03

Ulrika L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen på alla sätt och vis! Fantastisk städtjänst som rekommenderas starkt! Bara +! Läs mer
    2018-09-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika L
    Hej Ulrika,

• 2018-07-12

Mats K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Vi köpte flyttstädning. Läs mer
  • 2018-07-05

Johanna G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jätte nöjda med städningen och det är super enkelt att komma i kontakt med dom om man har frågor och funderingar! Toppen rakt igenom. Läs mer
  • 2018-06-16

Therese H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är samma par som kommer gör att det känns väldigt tryggt. Resultatet av städningen håller mycket jämn och hög nivå. Har haft andra städbolag men aldrig kunnat rekommendera dessa fullt ut, men Birgitta städ kan jag verkligen rekommendera och även det paret som har hand om vårt hus. Läs mer
    2018-06-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Therese H
    Hej Therese,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

• 2018-06-08

Katarina P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vilken superfönstertvätt jag fick på mitt älskade hus. Det var 2 fönster särskitl som man nästan måste vara akrobat för att tvätta, och ni fixade det! Läs mer
  • 2018-04-23

Karin R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ i flera år till kontorsstädning varannan vecka. Det fungerar mycket smidigt och problemfritt. Städningen är mycket grundligt och noggrant utförd. Företaget rekommenderas varmt! Läs mer
  • Catarina T

2018-03-06

Catarina T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag hade beställt storstädning av min lägenhet. När jag kom hem blev jag verkligen jätteglad. Allt var så fint städat in i minsta detalj. Helt underbart. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-02-15

Ulrika S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint överallt, även bakom stora möbler såsom hörnsoffa och dubbelsäng är det dammfritt. Imponerande. Till och med skurhinken blänker ;). Tack! Läs mer
    2018-02-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

• 2018-02-02

Ulla M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kan rekommendera Birgitta Städ. Vi har storstädning 2 gånger per år, ungefär och därefter varannan vecka.
    Bra utfört arbete bra personal. Bra bemötande från samtliga. Stor tillgång att det är samma städerska som kommer. Läs mer
  • 2018-01-27

Malin B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ i lite över ett år och vi har varit så himla nöjda med städningen. Snabb, grundlig, trevlig service. Läs mer
  • 2018-01-17

Johan B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-01-16

Emma E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas Städ i 5 år med städning varannan fredag och har varit väldigt nöjda. Vi har haft olika städerskor pga flytt men resultatet har varit detsamma. Det har varit hotellkänsla när vi kommit hem! Kontakten har fungerat superbra med snabba svar och lösningar om vi velat ändra på något. Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • 2018-01-06

Mikael Wilhelm B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning varannan vecka. Förutom att jobbet utförs alldeles utmärkt så är vi oerhört nöjda med att vi haft samma person vid samtliga tillfällen! Och fått en bra kontakt, något som vi hoppades på från start och som infriades. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Mikael Wilhelm B
    Hej Mikael,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• 2018-01-06

David Michael A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra pris, bra personal som dock sällan talar svenska över huvud taget men engelska hår bra.
    Enligt uppgift bra anställningsavtal för de anställda. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar David Michael A
    Hej David,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• 2018-01-05

Tor Erik H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan ett år med städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Har alltid fått snabbt svar på mail vid frågor och städningen är utmärkt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tor Erik H
    Hej Tor,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• 2018-01-05

Anna Elina R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ för hemstädning i nio månader och vi har bara positiva omdömen att ge. Alltid gott och proffesionellt bemötande. Det är en fröjd att komma hem till ett välstädat hem varannan vecka! Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna Elina R
    Hej Anna,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation!

David A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Köper städning varannan vecka á 4 timmar.
    Bra pris, bra kvalitet på städning. Enligt uppgift bra villor för de anställda. Har städerska just nu som vi är väldigt nöjda med ochvhar bra kontakt med. Få av städarna talar dock svenska, de flesta inte ens några ord men har man inte problem med det så fungerar det bra. Läs mer

Anita G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städning av vår lägenhet. Jag är supernöjd med både bemötande och utförande. Det är skinande rent och de verenkomna tiderna hålls perfekt. Jag bodde tidigare i en annan stad och hade där städning i samma omfattning. Resultatet var då aldrig ens i närheten av vad man levererar från Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anita G
    Hej Anita,

Så härligt att du är så nöjd med Birgittas Städ!

Håkan Bertilsson S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Håkan Bertilsson S
    Hej Håkan,

Tack för det! God fortsättning!

Andreas D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Anlitade Birgittas Städ för en flyttstädning. Såväl jag som blivande köpare var mycket nöjda med resultatet.

Lätt att få kontakt med samt snabba med svar på mina frågor. Flexibla avseende nyckelhantering mm.

Tog sig an och utförde städningen enligt mina önskemål (specialbehandlade trägolv i lägenheten).

Birgittas Städ har även en gedigen uppföljning och kvalitetskontroll av sina uppdrag.

Kan varmt rekommendera Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas D
    Hej Andreas,

Tack för det!

• 2018-01-03

Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har hemstädning sedan ett halvår och är supernöjda med tjänsten! Noga utfört varje gång, perfekt städat överallt och supertrevligt bemötande från personal och alla kontakter med företaget via mail och telefon. Rekommenderas varmt! Företaget verkar ta bra hand om sina anställda. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna M
    Hej Anna,

• 2018-01-03

Ulrika Carina Linnéa L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har använt Birgittas städ i några månader och vi är nöjda med städningen och bemötandet från företaget. Det enda minuset är att de en gång missat att meddela att det skulle komma vikarie. Läs mer
  • Evelina B

2018-01-02

Evelina B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Tyvärr håller städningen inte alls den kvalité som man bör kunna förvänta sig (eller som utlovas). Damning missas, golv är fortsatt lortiga, toalettgolvet fullt i hår, köksbänken inte avtorkad... listan kan tyvärr göras lång. Dessutom har kontakten med kontoret varit under all kritik i form av både bemötande och service där det verkar ha varit viktigare för Birgittas städ att försvara sig och ignorera det som framförs, istället för att vara lyhörda och problemlösningsfokuserade.

Vi kommer nu att byta städfirma (efter ett halvår) när vi nu för andra gången inte fått vår varannan-veckovisa-städning utförd (utan att någon kontaktat oss om uteblivandet). Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Evelina B
    Hej Evelina!
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med oss och att vi inte helt motsvarade dina förväntningar. Vi tar din feedback på största allvar. Jag kan tyvärr inte hitta dig i vår kunddatabas och kan därför inte kontakta dig, du får gärna ringa mig på mitt direktnummer 073 510 78 48 så kan vi reda ut situationen.
    Vänligen,
  • 2017-11-28

Per Tobias T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning. Läs mer

Lina Håkansson K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och snabbt bemötande. Städningen funkar bra. Läs mer

Tina P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Flexibla när det gäller tider. Hjälp med städ varannan vecka. Alltid snyggt och fräscht efteråt. Noga med att informera när ordinarie personal är sjuk/ ledig och det kommer ersättare. Sammafattningsvis finns det inget att klaga på. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tina P
    Hej Tina!

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

Ha en fortsatt fin dag,
    Livia på Birgittas Städ

Simon Battista Lindholm B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Proffsigt första intryck. Det tog lite tid att komma igång med själva städschemat men det var väl värt väntan. Det städas ordentligt och där det faktiskt behövs från gång till gång, inte enbart efter en given checklista.
    Uppstyrt och bra! Läs mer

Simon H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ har gång på gång visat att de kan leverera bra städtjänster och de gör det till stora delar på kundens villkor. Under ett par år har de levererat sina tjänster där de få missförstånd som inträffat klarats upp utan dröjsmål. Mejlsvar kommer oftast inom ett par timmar.
    Det blir inte bara rent, det blir hemtrevligt. Läs mer
    2018-01-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Simon H
    Hej Simon,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord!

• 2017-11-08

Alice Johanna Sofia W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har haft bra bemötande från företaget från början. Har hemstädning varannan vecka och är väldigt nöjd med detta.
    Det enda minuset har varit att det varit många olika vikarier under sommar-perioden pga semestrar. Läs mer

Anders Per H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Läs mer

Max T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kontaktade Birgittas Städ för städning 2ggr per månad då jag ville ha en mindre firma som bryr sig om sina kunder. De kom hit och träffade mig och vi gick igenom lägenheten och vad som ingår. Det hela kändes mycket bra och jag anlitade dem direkt.
    Jag är mycket nöjd, städningen är bra och kontakten har varit snabb och bra när jag haft frågor. Jag rekommenderar dem starkt! Läs mer

Karin Erika Å skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kan verkligen rekommendera Birgittas Städ. De har städat hemma hos oss i cirka ett halvår och de är både trevliga och noggranna! Läs mer
  • Karl Oscar Hugo L

2017-11-07

Karl Oscar Hugo L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi anlitade Birgittas städ för både storstädning och numera hemstädning.

Stortstädning var superbra, och hemstädningen är lika bra.

Vår städhjälp är väldigt noggrann och frågar alltid om det är någonting mer hon kan göra eller förbättra sig.

Rekommenderar till verkligen. Läs mer

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm