Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2016 - Birgittas Städ i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2015 - Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

Birgittas städ i Stockholm är proffs på städning. Vi gör ditt liv lite enklare så att du kan vara med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma till ett nystädat hem? Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med sjysta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Välkomna med en intresseanmälan!

Läs vad 256 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• Zaida .
    Zaida . skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Har alltid blivit bra bemött och de är väldigt proffsiga. Vår städerska Mirela gör så att hemmet ser ut som ett lyxhotell! Man vill knappt röra något när man kommit hem.
    2017-01-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Zaida .
    Hej Zaida,

Stort tack för din rekommendation och de fina orden!

• Emma N
    Emma N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Ar supernojda med Birgittas Stad. Professionellt bemotande, snabba svar pa mail, trevlig personal samt bra pris. Claudia som stadar hos oss ar superduktig och allt ar skinande rent varje gang hon varit dar. Hon anstranger sig verkligen och gor alltid nagot extra: stadar inne i skap/lador, baddar etc. Dessutom supergullig och kanner mig helt bekvam med att hon har en nyckel till var lagenhet och ar dar helt sjalv de flesta dagarna.
    Mkt glada att vi valde Birgittas Stad!
    2017-01-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emma N
    Hej Emma,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trots att snön vräkt ner under natten, och inga plogbilar hunnit ut för att forsla bort snömassorna, kom städpersonalen till mig på exakt bestämd tid! Resultatet av städningen är jag supernöjd med; bakplåtarna ser ut som när spisen var ny, man kan se genom fönstren igen och till sist men inte minst är er personal mycket trevlig - allt från beställning till utförande. Stort tack till er alla. /Katarina
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Katarina S
    Hej Katarina,

Så härligt att höra! Tack för att du gett förtroendet att utföra en flyttstädning! Välkommen som kund!

• Sara
    Sara skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabb kontakt, tydlig informaton och trevligt bemötande. Städningen var också bra! :-) Vi är jättenöjda.
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sara
    Hej Sara,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!
    Ha en fin dag!

• Maria Z
    Maria Z skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fungerar jättebra, fint städat och lätta att ha att göra med!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maria Z
    Hej Maria,

Tack för din rekommendation! Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• Karolina H
    Karolina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Så bra storstädning! Gulliga städare som piffade till det över förväntan. Vi är sjukt nöjda och har inga anmärkningar. Rekommenderas!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Karolina H
    Hej Karolina,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.

• Greger
    Greger skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    100% pålitligt, lätt att kommunicera, perfekt varje gång.
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Greger
    Hej Greger,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra.
    Trevlig fortsatt helg!

• Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket proffsigt bemötande och utmärkt flyttstädat. Rekommenderas varmt!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Thomas Ö
    Hej Thomas,,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!

• Ji V
    Ji V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt långsamma på att svara på mail...
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ji V
    Hej Ji,

Så här före jul har vi oerhört mycket att göra. Många av våra kunder vill ha storstädningar för att göra lite extra fint inför julen och vi får verkligen hugga i för att hinna med. I ditt fall har vi lämnat en offert samma dag som du tog kontakt med oss, men sedan har du ställt frågor om tillägg där vi medger att vi varit långsamma att komma tillbaka med besked.Vi försöker alltid svara så snabbt vi kan och inom 24 tim. Hoppas du har förståelse för att vi i dessa bråda tider prioriterar att ge våra egna kunder riktigt bra service. Hoppas du vågar prova oss ändå, fastän den första mailkontakten var lite långsam. I så fall önskar vi dig välkommen som kund till Birgittas Städ!

• Jonas S
    Jonas S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ levererar lite mer än vad man som kund är van vid. Pålitlig, lyhörd och grundlig är minst sagt tre ord som kan beskriva deras tjänster. Rekommenderas varmt!
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jonas S
    Hej Jonas!
    Vad roligt att ni är så nöjda!
    Tack för att du delade med dig.
    Livia
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas städ för städhjälp!
    Förutom att de levererar en bra produkt, är de mycket lyhörda och flexibla för eventuella förändringar när det gäller tider och dagar, även med kort varsel.
    Alltid trevligt bemötande!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas A
    Hej Andreas,

Stort tack för din rekommendation! Vad kul att du är så nöjd med Birgittas Städ!

• Veronica
    Veronica skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ är den absolut bästa städfirman! Deras storstädning är helt fantastisk. De städar överallt! I bokhyllan (tar bort alla böcker!), under soffan, under sängar, i ugnen, micron mm mm mm... Dessutom fungerar bokning och kontakt perfekt. Enkelt och svarar snabbt på mail.

Jag har anlitat ett antal städfirmor under åren och Birgittas städ är utan tvekan den absolut bästa och mest pålitliga!
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica
    Hej Veronica,

Så härligt att du är så nöjd med oss! Både vad gäller bemötande och utförande. Ett stort tack för de värmande orden!

Allt gott
    Veronica gillar detta
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica C
    Hej Veronica!

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din storstädning! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar! Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb tycker vi också. :)

Hälsningar,
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag och min man har under flera års tid pratat om att anlita en städfirma pga långa arbetsdagar men det har inte skett tidigare pga oro över att vi i så fall kanske skulle bidraga till utnyttjande av människor med orimliga arbetsvillkor. När vi sedan läste Ingemar Bergdahls berättelse om på vilka grunder Birgittas städ har bildats fanns inte längre några tveksamheter. Vi har nu haft vår första storstädning utförd av tre otroligt duktiga, trevliga människor! Katerlin (kanske ej rätt stavat) putsade både fönster, karmar och mycket smutsiga fönsterbleck! Claudia och Cristina städade i varje vrå i vårt hem som vi aldrig trodde var möjligt av någon som inte tillhör familjen. Stort tack till er alla tre! Nu kommer vi garanterat att anlita hjälp från Birgittas städ även fram över. Vänliga hälsningar från Veronica och Lennart
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica B
    Hej Veronica,

Vinterhälsningar
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Riktigt bra städning och trevlig personal. Alltid enhärligt känsla att komma hem till riktigt fräscht hus när vi har haft städdag.
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Marie-Louise G
    Hej Marie-Louise!

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

Ha en fortsatt fin dag,
  • Sabina J
    Sabina J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ är hos oss varannan vecka och vi är lika nöjda varje gång. Alltid så välstädat och jättetrevligt personal.

Oscar och Sabina //Bromma
    2016-12-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sabina J
    Hej Sabina och Oscar,

Det är roligt att få beröm.Tack för de fina orden, de värmde!

• Per S
    Per S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Dessutom ett utmärkt utfört jobb.
    Kan varmt rekommenderas
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Per S
    Hej Per,

Tack för det!

• Anna M
    Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med både storstäd och första veckostädningen. Det känns tryggt att låta Birgittas städ ta hand om vårt hem. Proffsigt, noggrant och små extra detaljer som får en att känna sig välkommen hem.
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna M
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag blev tipsad av bekanta om Birgittas Städ och anlitade dem för en storstädning av vår villa. Jag har aldrig haft det så fint och RENT hemma! De städade verkligen överallt, t.o.m ludduppsamlaren i tumlaren!! :) De har tagit bort fläckar som jag trodde var omöjliga att få bort.

Dessutom snabba i att svara och kunde komma med kort varsel!

Vi är en familj med tre små barn och hund och hinner aldrig få det så här fint. Vi har genom åren haft andra firmor, men ingen i klass med denna. Vi kommer definitivt ta hjälp av dem igen i framtiden.

Så nöjd!
    Bästa hälsningar
    Caroline Glantz
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Caroline G
    Stort tack för de fina orden, Caroline. Verkligen roligt att du blev så nöjd!
  • Lina H
    Lina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekomendera Birgittas städ. Har städning varannan vecka och är så nöjd. De är proffsiga!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lina H
    Hej Lina,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för de fina orden.

• Emil S
    Emil S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städning hemma varannan vecka i över ett år nu och är mycket nöjda. Bra och snabb kundservice såväl som noggrann, punktlig och trevlig städpersonal. Rekommenderas!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack för fina ord om Birgittas Städ. Vår bästa reklam är vad kunderna säger om oss.
    Trevlig helg,

• Städa123 A
    Städa123 A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bokade städning inför visning. Fick svar på min förfrågan samma dag. Allt gick otroligt snabbt och smidigt! Underbart att komma hem till en så välstädad och fin lägenhet! Vi är så nöjda!
    2016-11-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Städa123 A
    Hej Anna,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

• Lena J
    Lena J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bokade storstädning av Birgittas städ. Jag är mer än nöjd. Trevliga och verkligt proffsiga. Min lägenhet är som ny!! Kan varmt rekommendera
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lena J
    Hej Lena,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Josefina
    Josefina skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Beställde storstädning av vår lägenhet och är mycket nöjd med resultatet! Trevlig och proffsig personal. Allt var noggrant städat. Det hade inte kunnat vara bättre, så jag kan starkt rekommendera Birgittas städ!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Josefina
    Hej Josefina,

Claudiu på Birgittas städ
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag anlitade Birgittas Städ för en storstädning, efter att ha läst recensionerna här. Jag vågade knappast hoppas att det skulle vara SÅ bra som det beskrevs - men det var precis vad det var! Från jättetrevligt bemötande i mail/telefon/på plats, till genomförandet av städningen.

Varenda vrå av vår 119 kvm stora lägenhet är putsad och fejad, inklusive fönstren, öppna spisen, elementen, ventiler, varenda skåp och hylla etc etc. Det kändes verkligen som att man dessutom fick"det lilla extra" - t ex rengjorda badrumsskåp, fastän vi inte hade rensat ur innehållet i förväg. Den duktiga personalen var på plats exakt utsatt tid, och ägnade precis hela dagen åt denna storstädning. Jag kan inte rekommendera denna firma varmt nog!
    2016-11-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna-Karin S
    Stort tack för de värmande orden! Det betyder väldigt mycket för oss att du tagit dig tid att skriva några ord och ge återkoppling på det jobb vi gör. Vi ska se till att städteamet som jobbade med er lägenhet också ska få ta del av dina fina ord. Varmt välkomna tillbaka!
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mer än hundra procent nöjd. Tack för hjälpen!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pontus E
    Hej Pontus,

Tackar! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda! Har varannan vecka och det blir Törner och fint. De anställda är dessutom väldigt trevliga. Rekommenderar starkt.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Linnea A
    Hej Linnea,

Tack för din rekommendation! Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Tack för förtroendet,
  • Ann Margaretha T
    Ann Margaretha T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har nu provat på både storstädning och hemstädning och vi är mer än nöjda. Allt fungerar perfekt, från snabb kontakt vid intresseanmälan till bokning. Företaget känns seriöst och agerar proffsigt. Både storstädningen och hemstädningen är av toppklass och personalen är trevlig och proffsig. Det är en fröjd att komma hem när Cristina varit hos oss.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ann Margaretha T
    Hej Ann,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord.

• Karl R
    Karl R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra service, trevlig och hjälpsam personal.
  • Bo H
    Bo H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Storstädningen var av hög klass!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Bo H

Vinterhälsningar
  • Eva S
    Eva S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande. Mycket bra städerskor som alltid gör det där lilla extra!
  • Sara N
    Sara N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är jättenöjd! Bra bemötande och proffsigt utfört.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med både storstädningen och veckostädningen. Kan verkligen rekommendera Birgittas Städ!
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jenny H
    Hej Jenny!

Tusen tack för det fina betyget! Jättekul att du är så nöjd!

Ha en fortsatt fin dag,
  • Anna B
    Anna B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabbt svar på intresseanmälan när vi ville boka en storstädning. Företaget känns professionellt. Trevligt bemötande. Punktliga. De städade vårt hem som om det var deras eget. Vi är super nöjda! Ett väldigt bra resultat av jobbet som jag kan rekommendera till mina vänner och bekanta och även anlita dem för hemstädning!
    2016-11-28 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna B
    Hej Anna,

Ett stort tack för de orden. Tack också för att du rekommenderar oss, det är ovärderligt för oss att våra kunder berättar om Birgittas Städ till sina vänner och bekanta.

• Sandra D
    Sandra D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superbra och seriös firma! Vi har bara varit nöjda!
  • Simon E
    Simon E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabba svar, väldigt tillmötesgående och otroligt lätta och roliga att ha att göra med. Dessutom blev städningen bra!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag hade fått företaget rekommenderat till mig. Det arbete jag ville få utfört var en ordentligt storstädning och fönsterputs i mitt hus. Arbetet utfördes av tre personer under en hel dag. Jag är mycket nöjd med resultatet och rekommenderar gärna Birgittas Städ till andra.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är SUPER nöjda med Birgittas Städ! Städningen har alltid varit exceptionell. Aldrig varit något problem. Vi tycker de är bra på att höra av sig vid ändringar. Vi har fått ett utmärkt bemötande från första stund och kan därför rekommendera Birgittas Städ!
  • Emma H
    Emma H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flexibla, tillmötesgående och städar riktigt bra. Rekommenderas varmt.
  • Hans P
    Hans P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fungerar bra. Jag är nöjd.
    /Hans
    Skogås
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flexibla, förtroendeingivande och professionella! Alltid trevliga och artiga. Vi är väldigt nöjda än så länge och ser fram emot ett gott samarbete.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Allt funkar kanonbra! Vi är mycket nöjda med städningen.
  • Helena B
    Helena B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Professionella, pålitliga dessutom väldigt trevliga. Vi ser framemot ett fortsatt samarbete.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi fick storstädad vår villa och allt var tip top när vi kom hem. Fantastiskt bra arbete som överträffade alla våra förväntningar.
    Företaget är kanske inte det billigaste i städbranschen, men det är helt klart värt att betala de extra kronorna för den städning och hjälp man får. Vi har redan anlitat samma firma för hemstädning varannan vecka.
    Rekommenderas starkt
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Birgitta L
    Hej Birgitta!
    Tack för toppbetyget! Tack för att du delar med dig.
    Ha en fin dag,
  • Johan E
    Johan E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd! Flyttstädning, jättebra. Bra och snabb kommunikation. Trevligt bemötande. Ordentligt utfört arbete.
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Johan E
    Hej Johan!
    Härligt att höra! Tack för din feedback.
    Ha en fin dag,
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och snabb kontakt när vi bad om offert. Trevligt bemötande. Underbart väl utfört arbete. Rekommenderas varmt
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lisa E
    Hej Lisa!
    Roligt att höra! Tack för din rekommendation.
    Mvh,
  • Pia M
    Pia M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mer än hundra procent nöjd!
    Jag blev rekommenderad Birgittas Städ av en väninna. Fantastiskt bra service, både när det gäller kommunikation och städning. Det som fällde avgörande för min del är att Birgittas Städ är ett företag som verkligen bryr sig om sina anställda, det är viktigt för mig att alla skall ha schyssta villkor och en trygg arbetsplats.
    Jag är väldigt nöjd och rekommenderar gärna andra att testa!
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pia M
    Hej Pia,
    Tack för toppbetyget! Kanon att du är så nöjd med vårt bemötande och våra tjänster! Vi hoppas du ska vara fortsatt nöjd med vår service.
    Ha en trevlig dag!
  • Malin P
    Malin P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Birgittas Städ! Höga förväntningar som verkligen uppfylls!
    2016-09-21 Birgittas Städ i Sthlm svarar Malin P
    Hej Malin,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

• Anika V
    Anika V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra utförd storstädning. Punktligt, effektiva och trevliga.
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anika V
    Hej Anika,

De var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerade bra.Tack för det!

• Ulf C
    Ulf C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra! Trevlig personal som städar noggrant.
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulf C
    Hej Ulf,

Tack för rekommendation! Vi är ett företag som satsar på kvalitet och nöjda kunder. Vår bästa reklamen är vad kunder säger om oss.

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm