Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2016 - Birgittas Städ i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2015 - Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

Birgittas städ i Stockholm är proffs på städning. Vi gör ditt liv lite enklare så att du kan vara med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma till ett nystädat hem? Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med sjysta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Välkomna med en intresseanmälan!

Läs vad 243 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• Veronica B
    Veronica B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag och min man har under flera års tid pratat om att anlita en städfirma pga långa arbetsdagar men det har inte skett tidigare pga oro över att vi i så fall kanske skulle bidraga till utnyttjande av människor med orimliga arbetsvillkor. När vi sedan läste Ingemar Bergdahls berättelse om på vilka grunder Birgittas städ har bildats fanns inte längre några tveksamheter. Vi har nu haft vår första storstädning utförd av tre otroligt duktiga, trevliga människor! Katerlin (kanske ej rätt stavat) putsade både fönster, karmar och mycket smutsiga fönsterbleck! Claudia och Cristina städade i varje vrå i vårt hem som vi aldrig trodde var möjligt av någon som inte tillhör familjen. Stort tack till er alla tre! Nu kommer vi garanterat att anlita hjälp från Birgittas städ även fram över. Vänliga hälsningar från Veronica och Lennart
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Riktigt bra städning och trevlig personal. Alltid enhärligt känsla att komma hem till riktigt fräscht hus när vi har haft städdag.
  • Sabina J
    Sabina J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ är hos oss varannan vecka och vi är lika nöjda varje gång. Alltid så välstädat och jättetrevligt personal.

Oscar och Sabina //Bromma
    2016-12-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sabina J
    Hej Sabina och Oscar,

Det är roligt att få beröm.Tack för de fina orden, de värmde!

• Per S
    Per S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Dessutom ett utmärkt utfört jobb.
    Kan varmt rekommenderas
  • Anna M
    Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med både storstäd och första veckostädningen. Det känns tryggt att låta Birgittas städ ta hand om vårt hem. Proffsigt, noggrant och små extra detaljer som får en att känna sig välkommen hem.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag blev tipsad av bekanta om Birgittas Städ och anlitade dem för en storstädning av vår villa. Jag har aldrig haft det så fint och RENT hemma! De städade verkligen överallt, t.o.m ludduppsamlaren i tumlaren!! :) De har tagit bort fläckar som jag trodde var omöjliga att få bort.

Dessutom snabba i att svara och kunde komma med kort varsel!

Vi är en familj med tre små barn och hund och hinner aldrig få det så här fint. Vi har genom åren haft andra firmor, men ingen i klass med denna. Vi kommer definitivt ta hjälp av dem igen i framtiden.

Så nöjd!
    Bästa hälsningar
    Caroline Glantz
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Caroline G
    Stort tack för de fina orden, Caroline. Verkligen roligt att du blev så nöjd!
    Hälsningar
  • Lina H
    Lina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekomendera Birgittas städ. Har städning varannan vecka och är så nöjd. De är proffsiga!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lina H
    Hej Lina,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för de fina orden.

• Emil S
    Emil S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städning hemma varannan vecka i över ett år nu och är mycket nöjda. Bra och snabb kundservice såväl som noggrann, punktlig och trevlig städpersonal. Rekommenderas!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack för fina ord om Birgittas Städ. Vår bästa reklam är vad kunderna säger om oss.
    Trevlig helg,

• Städa123 A
    Städa123 A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bokade städning inför visning. Fick svar på min förfrågan samma dag. Allt gick otroligt snabbt och smidigt! Underbart att komma hem till en så välstädad och fin lägenhet! Vi är så nöjda!
    2016-11-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Städa123 A
    Hej Anna,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

• Lena J
    Lena J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bokade storstädning av Birgittas städ. Jag är mer än nöjd. Trevliga och verkligt proffsiga. Min lägenhet är som ny!! Kan varmt rekommendera
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lena J
    Hej Lena,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Josefina
    Josefina skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Beställde storstädning av vår lägenhet och är mycket nöjd med resultatet! Trevlig och proffsig personal. Allt var noggrant städat. Det hade inte kunnat vara bättre, så jag kan starkt rekommendera Birgittas städ!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Josefina
    Hej Josefina,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en storstädning!
    Välkommen som kund!

Claudiu på Birgittas städ
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag anlitade Birgittas Städ för en storstädning, efter att ha läst recensionerna här. Jag vågade knappast hoppas att det skulle vara SÅ bra som det beskrevs - men det var precis vad det var! Från jättetrevligt bemötande i mail/telefon/på plats, till genomförandet av städningen.

Varenda vrå av vår 119 kvm stora lägenhet är putsad och fejad, inklusive fönstren, öppna spisen, elementen, ventiler, varenda skåp och hylla etc etc. Det kändes verkligen som att man dessutom fick"det lilla extra" - t ex rengjorda badrumsskåp, fastän vi inte hade rensat ur innehållet i förväg. Den duktiga personalen var på plats exakt utsatt tid, och ägnade precis hela dagen åt denna storstädning. Jag kan inte rekommendera denna firma varmt nog!
    2016-11-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna-Karin S
    Stort tack för de värmande orden! Det betyder väldigt mycket för oss att du tagit dig tid att skriva några ord och ge återkoppling på det jobb vi gör. Vi ska se till att städteamet som jobbade med er lägenhet också ska få ta del av dina fina ord. Varmt välkomna tillbaka!
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mer än hundra procent nöjd. Tack för hjälpen!
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pontus E
    Hej Pontus,

Tackar! Välkommen som kund!

Ha en bra dag,
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda! Har varannan vecka och det blir Törner och fint. De anställda är dessutom väldigt trevliga. Rekommenderar starkt.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Linnea A
    Hej Linnea,

Tack för din rekommendation! Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Tack för förtroendet,
  • Ann Margaretha T
    Ann Margaretha T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har nu provat på både storstädning och hemstädning och vi är mer än nöjda. Allt fungerar perfekt, från snabb kontakt vid intresseanmälan till bokning. Företaget känns seriöst och agerar proffsigt. Både storstädningen och hemstädningen är av toppklass och personalen är trevlig och proffsig. Det är en fröjd att komma hem när Cristina varit hos oss.
    2016-11-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ann Margaretha T
    Hej Ann,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord.

• Karl R
    Karl R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra service, trevlig och hjälpsam personal.
  • Bo H
    Bo H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Storstädningen var av hög klass!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Bo H
    Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en storstädning!
    Välkommen som kund!

Vinterhälsningar
  • Eva S
    Eva S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande. Mycket bra städerskor som alltid gör det där lilla extra!
  • Sara N
    Sara N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är jättenöjd! Bra bemötande och proffsigt utfört.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med både storstädningen och veckostädningen. Kan verkligen rekommendera Birgittas Städ!
  • Anna B
    Anna B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabbt svar på intresseanmälan när vi ville boka en storstädning. Företaget känns professionellt. Trevligt bemötande. Punktliga. De städade vårt hem som om det var deras eget. Vi är super nöjda! Ett väldigt bra resultat av jobbet som jag kan rekommendera till mina vänner och bekanta och även anlita dem för hemstädning!
    2016-11-28 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna B
    Hej Anna,

Ett stort tack för de orden. Tack också för att du rekommenderar oss, det är ovärderligt för oss att våra kunder berättar om Birgittas Städ till sina vänner och bekanta.

• Sandra D
    Sandra D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superbra och seriös firma! Vi har bara varit nöjda!
  • Simon E
    Simon E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabba svar, väldigt tillmötesgående och otroligt lätta och roliga att ha att göra med. Dessutom blev städningen bra!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag hade fått företaget rekommenderat till mig. Det arbete jag ville få utfört var en ordentligt storstädning och fönsterputs i mitt hus. Arbetet utfördes av tre personer under en hel dag. Jag är mycket nöjd med resultatet och rekommenderar gärna Birgittas Städ till andra.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är SUPER nöjda med Birgittas Städ! Städningen har alltid varit exceptionell. Aldrig varit något problem. Vi tycker de är bra på att höra av sig vid ändringar. Vi har fått ett utmärkt bemötande från första stund och kan därför rekommendera Birgittas Städ!
  • Emma H
    Emma H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flexibla, tillmötesgående och städar riktigt bra. Rekommenderas varmt.
  • Hans P
    Hans P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fungerar bra. Jag är nöjd.
    /Hans
    Skogås
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flexibla, förtroendeingivande och professionella! Alltid trevliga och artiga. Vi är väldigt nöjda än så länge och ser fram emot ett gott samarbete.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Allt funkar kanonbra! Vi är mycket nöjda med städningen.
  • Helena B
    Helena B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Professionella, pålitliga dessutom väldigt trevliga. Vi ser framemot ett fortsatt samarbete.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi fick storstädad vår villa och allt var tip top när vi kom hem. Fantastiskt bra arbete som överträffade alla våra förväntningar.
    Företaget är kanske inte det billigaste i städbranschen, men det är helt klart värt att betala de extra kronorna för den städning och hjälp man får. Vi har redan anlitat samma firma för hemstädning varannan vecka.
    Rekommenderas starkt
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Birgitta L
    Hej Birgitta!
    Tack för toppbetyget! Tack för att du delar med dig.
    Ha en fin dag,
  • Johan E
    Johan E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd! Flyttstädning, jättebra. Bra och snabb kommunikation. Trevligt bemötande. Ordentligt utfört arbete.
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Johan E
    Hej Johan!
    Härligt att höra! Tack för din feedback.
    Ha en fin dag,
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och snabb kontakt när vi bad om offert. Trevligt bemötande. Underbart väl utfört arbete. Rekommenderas varmt
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lisa E
    Hej Lisa!
    Roligt att höra! Tack för din rekommendation.
    Mvh,
  • Pia M
    Pia M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mer än hundra procent nöjd!
    Jag blev rekommenderad Birgittas Städ av en väninna. Fantastiskt bra service, både när det gäller kommunikation och städning. Det som fällde avgörande för min del är att Birgittas Städ är ett företag som verkligen bryr sig om sina anställda, det är viktigt för mig att alla skall ha schyssta villkor och en trygg arbetsplats.
    Jag är väldigt nöjd och rekommenderar gärna andra att testa!
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pia M
    Hej Pia,
    Tack för toppbetyget! Kanon att du är så nöjd med vårt bemötande och våra tjänster! Vi hoppas du ska vara fortsatt nöjd med vår service.
    Ha en trevlig dag!
  • Malin P
    Malin P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Birgittas Städ! Höga förväntningar som verkligen uppfylls!
    2016-09-21 Birgittas Städ i Sthlm svarar Malin P
    Hej Malin,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

• Anika V
    Anika V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra utförd storstädning. Punktligt, effektiva och trevliga.
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra! Trevlig personal som städar noggrant.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket nöjd, hög kvalitet på tjänsterna och allt fungerar smidigt och bra. Rekommenderas
  • Svetlana A
    Svetlana A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag tycker att Laura gör ett super bra jobb. Även vikarier (Ruxana och hennes man) som vi hade under sommaren var vi jätte nöjda med! Kan därför rekommendera Birgittas Städ
  • Peter B
    Peter B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jättenöjda! Trevliga, flexibla och proffsiga! Vi trivs och de känns säkert och tryggt när Christina städar hos oss! Inget att klaga på.
    Rekommenderas varmt!
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Peter B
    Hej Peter,

Tack för att vi får fötroendet att ta hand om ditt hem!

• Jessica B
    Jessica B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Suveräna! Trevligt bemötande, flexibla vid bokning och informativ återkoppling vid eventuella frågor. Trevliga och kunniga städare. Mycket snabb kommunikation på mail och telefon. Kan inte annat än rekommendera Birgittas Städ till andra som söker städhjälp!
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jessica B
    Hejsan!
    Tack för din feedback och det fina betyget! Vi gör vårt bästa för att du som kund ska känna dig trygg och nöjd.
  • Maria B
    Maria B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande. Jätteduktiga och trevliga städerskor, vi är super nöjda!
    Rekommenderas!
  • Pär S
    Pär S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Birgittas Städ. Det är en härlig känsla att komma hem till ett doftande rent hus. Absolut värt pengarna. Rekommenderas mycket varmt!
    Pär, Maria och Andreas
  • Berit P
    Berit P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag anlitade dem via Offerta.se och är mycket nöjd. Mycket trevligt bemötande med utmärkt städresultat. Jag kan varmt rekommendera dem.
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Berit P
    Hej Berit!
    Tack för din rekommendation!
    Önskar dig en fortsatt fin dag,
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    - Storstädning
    Mycket bra service och är väldigt nöjd över resultatet!!! Ett väldigt fint utfört jobb.
    Jag kan mycket väl rekommendera dom :)
  • Lina H
    Lina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Är oerhört nöjd med den första fantastiska städningen som Birgittas städ genomfört hos oss. Mycket proffsigt! Har haft ett annat städbolag tidigare som inte imponerat. Enorm skillnad.
    2016-09-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lina H
    Hej Lina!
    Härligt att höra! Tack för omdömet.
    Önskar dig en fortsatt fin dag,
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jättenöjda med bemötande, städning och fönsterputsning. Mycket god service!
    2016-09-09 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lotta W
    Hej Lotta,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra medarbetare.
    Önskar dig en fin dag!

• Peter L
    Peter L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag fick utmärkt hjälp med flyttstädning av min lägenhet, trots kort varsel. Det var första gången jag själv bokade professionell flyttstädning men resultatet överträffade med råge samtliga gånger då jag flyttat till lägenheter där så gjorts. Jag blev trevligt bemött och allt gick mycket smidigt till. Jag kommer definitivt att anlita dem igen.
    2016-09-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Peter L
    Hej Peter,

Tack för det !

• Sara S
    Sara S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande.
    Mer än förväntan.
    Mycket bra stämning och service. Kan verkligen rekomendera dem och kommer att ha ett fortsatt samarbete med dem.
    2016-09-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sara S
    Hej Sara,

Tack snälla för den fina orden, välkommen som kund!

• Mia C
    Mia C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande med utmärkt städresultat. Absolut värt pengarna. Trevlig personal som jobbade snabbt och effektivt. Kort sagt allt motsvarade mina höga förväntningar.
    2016-09-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Mia C
    Hej Mia,

Det är roligt att få beröm.Tack för de fina orden, de värmde!

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm