Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas städ i Stockholm är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan!

Läs vad 284 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• Josef S
    Josef S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft hemstädning varannan vecka från Birgittas Städ i några månader nu och vi är inget annat än supernöjda. Gör precis det man önskar/förväntar sig och ofta lite till, känns otroligt välstädat när man kommer hem. Samma tid och veckodag hela tiden och inga oväntade avvikelser från detta, väldigt pålitligt. Trevligt och proffsigt bemötande från personalen i de kontakter och möten vi haft. Kan varmt rekommendera Birgittas Städ.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Anlitade Birgittas Städ för storstädning av vår lägenhet. De gjorde ett strålande jobb, det märks att de är riktiga proffs! Vår tio år gamla ugn med väldigt fläckiga plåtar (som jag inte trodde gick att få rena) ser nu ut att vara helt ny.

Jag upplever personalen som väldigt serviceminded och ser fram emot att fortsätta köpa tjänster av Birgittas Städ. Rekommenderas varmt!
    2017-04-23 Birgittas Städ i Sthlm svarar Charlotte H
    Hej Charlotte,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra. Välkommen som kund!
    Trevlig fortsatt helg!

• Christoffer L
    Christoffer L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har i över ett år haft varannanvecka städning ovh kan varmt rekommendera det!
    Grundlig och väl utförd städning med känsla för det lilla extra både i städning och koordinering. Lyhörda för önskemål och som småbarnsfamilj är det extra viktigt för oss att ha flexibilitet och ombokning/avbokning vid sjukdom, vilket aldrig varit ett problem.
    Extra stort plus för att ha samma städare varje vecka, som lär känna våra behov och önskemål!
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har nu använt Birgittas Städ i över ett år för varannan vecka städning och vi är mer än nöjda! Det är så skönt att komma hem till ett välstädat och fint hem! De städar mycket proffsigt och noga. Man kan alltid lita på att de dyker upp. De som städar är dessutom väldigt vänliga och du får alltid samma som kommer och när "din" städare är sjuk eller på semester så skickar Birgittas Städ någon annan så att du alltid får ditt hem städat enligt kontraktet :)
    Alla som arbetar på kontoret är också mycket vänliga och bra att ha att göra med :)
    Så jag kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Jag är otroligt nöjd- mer än nöjd! Priset är dessutom bra! :)
    2017-04-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Susanne D
    Hej Susanne,,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster och bemötandet från våra medarbetare.
    Önskar dig en fin dag!

Allt gott
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Smidigt, rent och inta problem. Proffsigt!
    2017-04-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jonathan B
    Hej Jonathan,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• Pontus A
    Pontus A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd! Provat andra firmor innan men inte varit nöjd. Även vikarien vi hade gjorde ett bra jobb!
    2017-04-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pontus A
    Hej Pontus,

Tack för det !

• Olof R
    Olof R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bytte från ett annat städbolag till Birgittas städ. Det var ett oerhört lyft. Man kommer hem och det doftar till och med nystädat i trapphuset. När man öppnar dörren och går in så möts man av en välkomnande ren lägenhet. Det är städat i alla hörn och vrår och allt glänser. Även små detaljer som att stolar är ställda på ett snyggt sätt och att man exempelvis har vikt hushållspappret i en fin flik. Gjort med kärlek och jag skulle inte kunna tänka mig en bättre städfirma än Birgittas. Rekommenderas!
    2017-04-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Olof R
    Hej Olof,

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

• Fredrik G
    Fredrik G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Efter att ha mejlat fram och tillbaka ett par gånger och bokat tid så kommer städfirman till rätt adress, men tydligen i fel kommun. De ringer inte, för de påstår felaktigt att de inte har mitt nummer (all kontaktinfo hade jag mejlat flera veckor tidigare). I stället mejlar de och skriver "Vi har tyvärr kommit till en annan adress och hittar inte ditt telefon nummer, skulle du kunna slå lig en signal?" (sic). Jag föreslår att de kommer dagen efter i stället, men det går inte. I stället skulle jag ha fått vänta en vecka till. Då tillägger personen jag pratar med att de ändå inte har tid att börja städa förrän en månad senare - då har jag redan tidigare förklarat i mejlform att jag vill påbörja ett avtal så snart som möjligt. Jag kan inte bedöma deras städresultat, det är väl bra hos alla företag antar jag. Men professionaliteten är under all kritik. Så här behandlar man inte kunder.
    2017-04-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Fredrik G
    Det här är ett tråkigt, mänskligt misstag och ett rejält missförstånd. Kunden bor utomlands och har bokat detta på distans, per mail. Samma adress finns i grannkommunerna Täby och i Djursholm, men det är avsevärt längre resväg till den rätta adressen. Telefonnumret till den utlandsboende kunden har vi fått i en av alla mailtrådar, det är helt korrekt. Men den gamla pappan och släktingarna som skulle ta emot oss hade vi inget telefonnummer till. När vi undersökte resvägen utgick vi felaktigt ifrån att det inte var en adress nästan fyra mil från vårt kontor i Stockholm (i så fall hade vi nog tackat nej). När vi förstod att vi var på fel ställe så hade vi ingen att ringa. Fredrik G själv är inte skriven på adressen och vi hittade därför inte numret via Hitta.se och skickade då i brist på bättre ett mail. Kunden är besviken, för han ville boka städning till sin gamla pappa. Det kan vi förstå. Men vi är inte glada heller, för vi har lagt ner nästan två timmar i Stockholmstrafiken och fått ett uselt betyg på Reco för en kund som vi kanske inte ens skulle tackat ja till om vi förstått hur långt bort det var. Vi lägger oss vinn om att alltid komma i tid till våra kundmöten och alltid ringa om vi är försenade. Den här gången har det klickat. Det har hänt någon enstaka gång tidigare att vi inte hittat rätt, men då har det alltid gått att reda ut på telefon. Så ej denna gång. Det här är tack och lov ett väldigt ovanligt fall och vi önskar Fredrik G lycka till med ett annat städföretag.
    2017-04-07 Fredrik G svarar Birgittas Städ i Sthlm
    Korrekt och fullständig adress stod i mitt första mejl till er, tillsammans med mitt telefonnummer och en utförlig offertförfrågan. Jag vet inte hur jag skulle ha kunnat förmedla mina kontaktuppgifter på ett tydligare sätt. Per fax?

Hade ni direkt svarat att det låg utanför ert verksamhetsområde så hade det varit fullt förståeligt, och då hade jag kunnat gå vidare med en annan städleverantör direkt. Nu förlorade vi flera veckor, och jag levde i tron att städningen var ordnad till min far - under de veckorna hörde ni inte heller av er med beskedet att det var för långt att åka.

Att jag själv inte är folkbokförd på adressen som skulle städas kan ju inte rimligtvis vara relevant på något sätt. Fastigheten som skulle städas ligger i Täby alldeles oavsett var jag bor (vilket är ungefär sju mil öster om Norrtälje). För övrigt heter jag och min far samma sak i efternamn. En snabb slagning på hitta.se eller ett samtal till nummerupplysningen hade rett ut ert misstag på nolltid.

Att ni lagt ned två timmar på att åka till fel adress är ju förstås tråkigt, men inte heller riktigt mitt fel (vilket ni antyder). Ett förslag, framfört i all vänlighet, är att spara er kundkorrespondens och skriva ned adress och telefonnummer till kunden innan ni sätter er i bilen - och kanske framförallt att läsa igenom offertförfrågningarna ordentligt och tacka nej när det är ett uppdrag som inte passar er. Det hade besparat oss bägge en del besvär, och så hade ni inte fått ett taskigt betyg här heller. Win-win liksom.

Jag ska passa på och förtydliga att mitt betyg här INTE avser kvaliteten på er städning. Den kan jag inte uttala mig om, och sett till andra omdömen verkar ni ju vara bra på det - vilket också var anledningen till att ni fick min offertförfrågan. Betyget avser bara ert kundbemötande. Sedan får läsaren själv avgöra hur viktigt det är. Jag skulle i alla fall inte vilja gå igenom den här märkliga processen en gång till, men hej, det kanske bara är jag som är gnällig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Yumi K
    Yumi K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket duktiga personaler! Rekommenderas varmt!
    2017-04-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Yumi K
    Hej Yumi,

Tack för rekommendation! Vi är ett företag som satsar på kvalitet och nöjda kunder. Vår bästa reklamen är vad kunder säger om oss.

• M
    M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevlig personal, service ändå från offert till påminnelse och inspektion. Håller tiderna på pricken. Mycket bra städat i en svårstädad 30-tals lägenhet med många skrymslen och vrår. Ugnen så ut som ny! Väggar och fönster bra torkade! Topp betyg!
    2017-03-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar M
    Hej Malina,

Stort tack för din rekommendation! Kul att du är så nöjd med både städning och bemötande!

• pontus a
    pontus a skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Perfekt (storstädning). Renare än när vi flyttade in.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar pontus a
    Hej Pontus,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en storstädning!

• Lars S
    Lars S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag rekommenderar verkligen Birgittas Städ i Stockholm AB. Företaget har gjort en mycket bra flyttstädning idag. Allt är till största möjliga belåtenhet. Från beställning till genomförande och avslut. Helt perfekt. Tre duktiga och trevliga personer har städat grundligt under en hel dag från kl 0800 till 1730. Det är en fröjd att se lägenheten och erbjuda den till nästa hyresgäst.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lars S
    Hej Lars,

Tusen tack för det fina betyget! Jättekul att du är så nöjd!

Lars S gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Birgittas Städ. När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt. Kan verkligen rekommendera Birgittas städ till alla våra kunder.
    2017-04-01 Birgittas Städ i Sthlm svarar Annika T
    Tack för fint beröm, Annika. Vi har förstått också att ni rekommenderat oss till era egna kunder och det tackar vi lite extra för. Vår bästa reklam är när våra kunder berättar om oss för sina vänner, bekanta och kunder!

• Pär G
    Pär G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda med Birgittas städ. Trevliga städare som visar hänsyn och gör ett bra jobb.
    2017-03-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar Pär G
    Hej Pär,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation. Välkommen som kund!

• Lisa C
    Lisa C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bytte till Birgittas Städ i höstas efter att ha anlitat andra städfirmor under flera års tid. Vi får väl sägas vara en krävande kund som skulle ha skött vår städning helt själva om vi inte hade varit så upptagna av arbete och familjens aktiviteter. För oss är hemmet lite "heligt" och vi vill att det alltid skall vara rent och fräscht hemma och det känns viktigt att vi kan lita på och trivas med den person vi bjuder in i vårt hem på sätt som man faktiskt gör när man anlitar externa städtjänster. Dessutom har vi en del känsliga möbler och föremål varför vi ställer krav på en service nivå som nog kan vara svår för en extern städfirma att svara upp mot.

När vi hittade Birgittas städ så fann vi den omsorg och personliga service som vi länge hade letat efter. Vi är mycket nöjda med både service, personligt bemötande och kvalitet på städtjänsterna. Vi har fått en jätteduktig och trevlig tjej som kommer punkt på utsatt tid vid varje städtillfälle med ett leende på läpparna och som städar ordentligt och noggrant samt visar den där lilla extra omsorgen i de små detaljerna. Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ som leverantör! Lisa med familj
    2017-03-13 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lisa C
    Hej Lisa,

Toppen, kul att höra att allt funkar bra och att du är nöjd med oss!

• Jenny N
    Jenny N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är SUPERNÖJD med Birgittas Städ. Laura som städat hos mig har gjort ett fantastiskt jobb, varenda gång, och varit otroligt trevlig att ha att göra med. Jag var mycket skeptisk till hemstädning innan jag provade detta, men måste erkänna att det givit mig tid över till både barn och karriär -- helt oumbärligt. Jag kan bara varmt rekommendera Birgittas Städ!
    2017-02-28 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jenny N
    Hej Jenny,

Önskar dig en fin dag!

• Magnus H
    Magnus H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan rekommendera Birgittas städ som jag använde för en flyttstädning. Kommer definitivt vända mig igen till Birgittas städ vid nästa flytt!
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Magnus H
    Hej Magnus,

De var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerade bra.Tack för det!

• Johanna T
    Johanna T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är jättenöjda med Birgittas Städ som vi använt både för löpande hemstädning och flyttstädning. Det blir alltid rent och fint och de är serviceinriktade och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Johanna T
    Hej Johanna,

Stort tack för din rekommendation! Vad kul att du är så nöjd med Birgittas Städ!

• Henrik F
    Henrik F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är väldigt nöjda. Över förväntan. Det kom 4 pers på morgonen kl 08.00 och de var klara 17.15. Det har inte varit så fint i lgh sedan vi flyttade in!
    2017-02-27 Birgittas Städ i Sthlm svarar Henrik F
    Hej Henrik,

De var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerade bra.Tack för det!

• Bjarne B
    Bjarne B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas städ till hemstädning en period nu och har varit mycket nöjda! Finns inget att anmärka på! Rekommenderas
    2017-02-24 Birgittas Städ i Sthlm svarar Bjarne B
    Hej Bjarne,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• Carina B
    Carina B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Skriver på min mammas vägnar, då hon aldrig velat lära sig använda dator. Hon har nu varit sjuk i influensa en tid och var förtvivlad över att hon inte orkat städa. Idag har Birgittas Städ varit hos henne och en överlycklig mamma ringde just och berättade om underbara människor som förvandlat hennes hem så att det nu var skinande rent i varje vrå och när hon kom hem så doftade det så fräscht.Tack snälla Birgittas Städ, ni hjälpte just mamma att friskna till lite snabbare.
  • Ninna G
    Ninna G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fantastiskt nöjd med den storstädning som Birgittas städ utförde. Trevligt bemötande och måna om att vi skulle vara nöjda. Nu är varje vrå ren i vårt hus.
    2017-02-21 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ninna G
    Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för fina ord.

• Tore S
    Tore S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har nu haft Birgittas städ i sex år och är fortfarande fantastiskt nöjda!
    Alltid lika rent och snyggt när man kommer hem efter städning, deras engagemang och omsorg till detaljer visas alltid genom deras piffande med kuddar och allt annat!
    En städfirma vi varmt kan rekommendera helt enkelt!
    2017-02-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tore S
    Hej Tore,

Tack för de fina orden! Vi sätter stort värde på att ni har varit kund hos oss under alla de här åren.

Varma hälsningar
  • N
    N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är fantastiskt nöjda med den storstädning som Birgittas städ har utfört. En härlig känsla att komma hem och veta att varje liten vrå är ordentligt städad. Trevligt bemötande från teamet som kom och utförde städningen och noga med att vi skulle bli nöjda.
    2017-02-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar N
    Hej Nina,

Det var roligt att höra att ni är så nöjda och allt fungerar bra.Tack för det!
    Välkomna som kunder!

• Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det tog ett tag att få kontakt med Birgittas Städ och när vi äntligen lyckades så kunde de träffa oss drygt två veckor framåt. Lång tid att vänta på en säljare... Nu är det fyra dagar kvar och då kommer ett mail att de reser bort i en vecka och föreslår tider dagtid ytterligare en vecka bort. Oj vad lite prioriterad man känner sig när en säljare inte ens orkar komma på besök. Birgittas Städ kanske är bra men det får vi aldrig veta. Förtroendet för företaget är i botten. Vi måste känna förtroende och att vi prioriteras innan vi släpper in någon i vårt hem. Vi kan tyvärr inte rekommendera Birgittas Städ.
    2017-02-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Torbjörn H
    Vi har full förståelse för att Torbjörn och Marie tycker det är lång tid att vänta ett par veckor på ett hembesök. Det tycker vi också. Januari och februari 2017 har vi haft problem med sjukdom på kontoret. Städarna har varit friska och krya, men på kontoret har vi haft flera längre sjukskrivningar. Som familjeföretag har vi en begränsad styrka som träffar nya kunder och jobbar med försäljningen. Vi försöker alltid vara flexibla och vill verkligen ge det där lilla extra, men om två av tre på kontoret är borta så har vi svårt att hinna med (att det handlar om en inplanerad resa är en missuppfattning). Vikarier går inte att få in med så kort varsel. Många kunder har faktiskt uttryckt beröm över att vi är snabba på att svara och verkligen återkommer till kunder som hör av sig. Så även om Torbjörn och Marie är besvikna vågar vi påstå att det inte är ett normaltillstånd.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Professionell städfirma som lämnar allt skinande rent och gjorde vårt hus redo för visningshelg inför försäljning. Dom var punktliga och noggranna. Vi är väldigt nöjda med deras arbete. Rekommenderas varmt. Ingegerd
    2017-02-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en visningsstädning! Roligt att du är nöjd med oss!

• Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ gjorde ett professionellt städjobb inför vår visningshelg av vårt hus. Dom var punktliga, snabba och effektiva. Skulle varmt rekommendera dom. En nöjd kund. Ingegerd
    2017-02-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd,

• christina c
    christina c skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Det bästa i städväg jag har träffat på (har haft tre tidigare firmor). Superproffsiga med känsla för både själva städningen men även för återställandet (ingen självklarhet) och i kontakten med mig som kund. Är inte billigast, men kanske just därför bäst. Varmaste rekommendationerna.
    2017-01-19 Birgittas Städ i Sthlm svarar christina c
    Hej Christina,

Tack för din feedback och det fina betyget! Vi gör vårt bästa för att du som kund ska känna dig trygg och nöjd.

• Zaida .
    Zaida . skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Har alltid blivit bra bemött och de är väldigt proffsiga. Vår städerska Mirela gör så att hemmet ser ut som ett lyxhotell! Man vill knappt röra något när man kommit hem.
    2017-01-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Zaida .
    Hej Zaida,

Stort tack för din rekommendation och de fina orden!

• Emma N
    Emma N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Ar supernojda med Birgittas Stad. Professionellt bemotande, snabba svar pa mail, trevlig personal samt bra pris. Claudia som stadar hos oss ar superduktig och allt ar skinande rent varje gang hon varit dar. Hon anstranger sig verkligen och gor alltid nagot extra: stadar inne i skap/lador, baddar etc. Dessutom supergullig och kanner mig helt bekvam med att hon har en nyckel till var lagenhet och ar dar helt sjalv de flesta dagarna.
    Mkt glada att vi valde Birgittas Stad!
    2017-01-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emma N
    Hej Emma,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trots att snön vräkt ner under natten, och inga plogbilar hunnit ut för att forsla bort snömassorna, kom städpersonalen till mig på exakt bestämd tid! Resultatet av städningen är jag supernöjd med; bakplåtarna ser ut som när spisen var ny, man kan se genom fönstren igen och till sist men inte minst är er personal mycket trevlig - allt från beställning till utförande. Stort tack till er alla. /Katarina
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Katarina S
    Hej Katarina,

Så härligt att höra! Tack för att du gett förtroendet att utföra en flyttstädning! Välkommen som kund!

• Sara
    Sara skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Snabb kontakt, tydlig informaton och trevligt bemötande. Städningen var också bra! :-) Vi är jättenöjda.
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sara
    Hej Sara,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!
    Ha en fin dag!

• Maria Z
    Maria Z skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fungerar jättebra, fint städat och lätta att ha att göra med!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maria Z
    Hej Maria,

Tack för din rekommendation! Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

• Karolina H
    Karolina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Så bra storstädning! Gulliga städare som piffade till det över förväntan. Vi är sjukt nöjda och har inga anmärkningar. Rekommenderas!
    2017-01-12 Birgittas Städ i Sthlm svarar Karolina H
    Hej Karolina,

Toppen! Kanon att du är så nöjd med oss. Tack för din rekommendation.

• Greger
    Greger skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    100% pålitligt, lätt att kommunicera, perfekt varje gång.
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Greger
    Hej Greger,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra.
    Trevlig fortsatt helg!

• Thomas Ö
    Thomas Ö skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket proffsigt bemötande och utmärkt flyttstädat. Rekommenderas varmt!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Thomas Ö
    Hej Thomas,,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!

• Ji V
    Ji V skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt långsamma på att svara på mail...
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ji V
    Hej Ji,

Så här före jul har vi oerhört mycket att göra. Många av våra kunder vill ha storstädningar för att göra lite extra fint inför julen och vi får verkligen hugga i för att hinna med. I ditt fall har vi lämnat en offert samma dag som du tog kontakt med oss, men sedan har du ställt frågor om tillägg där vi medger att vi varit långsamma att komma tillbaka med besked.Vi försöker alltid svara så snabbt vi kan och inom 24 tim. Hoppas du har förståelse för att vi i dessa bråda tider prioriterar att ge våra egna kunder riktigt bra service. Hoppas du vågar prova oss ändå, fastän den första mailkontakten var lite långsam. I så fall önskar vi dig välkommen som kund till Birgittas Städ!

• Jonas S
    Jonas S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ levererar lite mer än vad man som kund är van vid. Pålitlig, lyhörd och grundlig är minst sagt tre ord som kan beskriva deras tjänster. Rekommenderas varmt!
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Jonas S
    Hej Jonas!
    Vad roligt att ni är så nöjda!
    Tack för att du delade med dig.
    Livia
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekommendera Birgittas städ för städhjälp!
    Förutom att de levererar en bra produkt, är de mycket lyhörda och flexibla för eventuella förändringar när det gäller tider och dagar, även med kort varsel.
    Alltid trevligt bemötande!
    2016-12-14 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas A
    Hej Andreas,

• Veronica
    Veronica skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas städ är den absolut bästa städfirman! Deras storstädning är helt fantastisk. De städar överallt! I bokhyllan (tar bort alla böcker!), under soffan, under sängar, i ugnen, micron mm mm mm... Dessutom fungerar bokning och kontakt perfekt. Enkelt och svarar snabbt på mail.

Jag har anlitat ett antal städfirmor under åren och Birgittas städ är utan tvekan den absolut bästa och mest pålitliga!
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica
    Hej Veronica,

Så härligt att du är så nöjd med oss! Både vad gäller bemötande och utförande. Ett stort tack för de värmande orden!

Allt gott
    Veronica gillar detta
  • Veronica C
    Veronica C skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB

2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica C
    Hej Veronica!

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din storstädning! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar! Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb tycker vi också. :)

Hälsningar,
    Julia
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag och min man har under flera års tid pratat om att anlita en städfirma pga långa arbetsdagar men det har inte skett tidigare pga oro över att vi i så fall kanske skulle bidraga till utnyttjande av människor med orimliga arbetsvillkor. När vi sedan läste Ingemar Bergdahls berättelse om på vilka grunder Birgittas städ har bildats fanns inte längre några tveksamheter. Vi har nu haft vår första storstädning utförd av tre otroligt duktiga, trevliga människor! Katerlin (kanske ej rätt stavat) putsade både fönster, karmar och mycket smutsiga fönsterbleck! Claudia och Cristina städade i varje vrå i vårt hem som vi aldrig trodde var möjligt av någon som inte tillhör familjen. Stort tack till er alla tre! Nu kommer vi garanterat att anlita hjälp från Birgittas städ även fram över. Vänliga hälsningar från Veronica och Lennart
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Veronica B
    Hej Veronica,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en storstädning!

Vinterhälsningar
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Riktigt bra städning och trevlig personal. Alltid enhärligt känsla att komma hem till riktigt fräscht hus när vi har haft städdag.
    2016-12-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Marie-Louise G
    Hej Marie-Louise!

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!

Julia
  • Sabina J
    Sabina J skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ är hos oss varannan vecka och vi är lika nöjda varje gång. Alltid så välstädat och jättetrevligt personal.

Oscar och Sabina //Bromma
    2016-12-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Sabina J
    Hej Sabina och Oscar,

Det är roligt att få beröm.Tack för de fina orden, de värmde!

• Per S
    Per S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Dessutom ett utmärkt utfört jobb.
    Kan varmt rekommenderas
    2016-12-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Per S
    Hej Per,

Tack för det!

• Anna M
    Anna M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med både storstäd och första veckostädningen. Det känns tryggt att låta Birgittas städ ta hand om vårt hem. Proffsigt, noggrant och små extra detaljer som får en att känna sig välkommen hem.
    2016-12-08 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna M
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag blev tipsad av bekanta om Birgittas Städ och anlitade dem för en storstädning av vår villa. Jag har aldrig haft det så fint och RENT hemma! De städade verkligen överallt, t.o.m ludduppsamlaren i tumlaren!! :) De har tagit bort fläckar som jag trodde var omöjliga att få bort.

Dessutom snabba i att svara och kunde komma med kort varsel!

Vi är en familj med tre små barn och hund och hinner aldrig få det så här fint. Vi har genom åren haft andra firmor, men ingen i klass med denna. Vi kommer definitivt ta hjälp av dem igen i framtiden.

Så nöjd!
    Bästa hälsningar
    Caroline Glantz
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Caroline G
    Stort tack för de fina orden, Caroline. Verkligen roligt att du blev så nöjd!
  • Lina H
    Lina H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Kan varmt rekomendera Birgittas städ. Har städning varannan vecka och är så nöjd. De är proffsiga!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Lina H
    Hej Lina,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.Tack för de fina orden.

• Emil S
    Emil S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft städning hemma varannan vecka i över ett år nu och är mycket nöjda. Bra och snabb kundservice såväl som noggrann, punktlig och trevlig städpersonal. Rekommenderas!
    2016-11-26 Birgittas Städ i Sthlm svarar Emil S
    Hej Emil,

Tack för fina ord om Birgittas Städ. Vår bästa reklam är vad kunderna säger om oss.
    Trevlig helg,

• Städa123 A
    Städa123 A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi bokade städning inför visning. Fick svar på min förfrågan samma dag. Allt gick otroligt snabbt och smidigt! Underbart att komma hem till en så välstädad och fin lägenhet! Vi är så nöjda!
    2016-11-20 Birgittas Städ i Sthlm svarar Städa123 A
    Hej Anna,

Det är roligt att få beröm. Tack för de fina orden, de värmde!

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm