Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Birgittas Städ i Stockholm AB

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, 117 43 Stockholm — Visa karta

På Birgittas städ i Stockholm är vi proffs på städning. Vi gör ditt vardagsliv lite enklare, så att du får tid att umgås med din familj och dina vänner när du är ledig. För visst är det skönt att komma hem när det är nystädat?

Det är en vardagslyx som blir allt vanligare. Vi erbjuder städning, tvättning och fönsterputsning, allt med schyssta villkor, hög kvalitet och alltid samma städerska. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor och vi kan diskutera oss fram till ett upplägg som fungerar för dig och oss.

Vi erbjuder två olika paket för hemstädning och rekommenderar att du börjar med en rejäl storstädning. Det lägger en bra grund för att din regelbundna hemstädning ska ge samma resultat varje gång!

Kontakta oss gärna med en intresseanmälan!

Läs vad 306 kunder tycker om Birgittas Städ i Stockholm AB

• 2019-02-07

Daniel Stendalen skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning från Birgittas städ och har haft det i några år. Vi är supernöjda. Har samma dam som kommer till oss varannan vecka och vi tycker hon är kanon. Man kan spegla sig i köksblandaren när man lagar mat på kvällen efter att hon har varit här. Aldrig några problem om man behöver byta dag pga sjuka barn eller liknande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-31

Susanna Magdalena T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi får ett mycket trevligt besök ifrån Birgittas Städ varannan vecka. Samma charmiga dam med ett leende på läpparna. Vi har haft några olika städfirmor tidigare och aldrig varit riktigt nöjda. Men nu äntligen så ser man fram emot att komma hem den fredagen till ett fräscht och rent hem där man gjort det där lilla extra som att man bor där själv. Vi är jättenöjda!!! Läs mer
  • 2019-01-29

Alexander Söderberg skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har använt Birgittas städ i tre år nu i två olika bostäder och är mycket nöjd. Det är alltid rent och prydligt när man kommer hem efter en städdag. De är lyhörda om man vill förändra någon del i städningen och ofta väldigt flexibla om man behöver flytta runt städtillfällen, t ex runt jul eller på sommaren.
    Jag har varit en lite knepig kund då jag har haft ett badrum med natursten som måste städas försiktigt utan starka medel, men detta har inte varit några problem för Birgittas Städ då de anpassat städningen.

Den enda tillägg jag hade velat se vore möjligheten att betala för att de ska fylla på städartiklar när saker tar slut eller slits ut, då hade de fått 5 av 5! Läs mer
  • 2019-01-27

Sara Bodin skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi vill varmt rekommendera Birgittas städ, vi har nu haft hjälp med städning ett tag och är väldigt nöjda, professionell personal och bra kontinuitet! Tillmötesgående vid ändring och väldigt flexibla! Mycket nöjda, tack för att ni finns, Sara och Björn Läs mer
  • 2019-01-22

Anna W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ i 1 år och är supernöjda! De är noggranna, proffsiga och trevliga att ha med att göra. Det är samma person som kommer varje gång. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel L

2019-01-21

Daniel L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med Birgittas städ! Jag har anlitat de i 2 år drygt och aldrig varit missnöjd. Har städning varnnan vecka.
    Det som är bäst med Birgittas städ är att de ”gör det där lilla extra”. Tex puffar till kuddarna eller byter sängkläderna åt mig. Städningen är alltid toppen och det känns lyxigt att komma hem när de städat åt mig. Kommunikationen med Julia och de andra är också alltid snabb och effektiv. Kan varmt rekomendera dem! Läs mer
  • 2019-01-20

Kim S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har använd oss av Birgittas städ i nästan 2 år varannan vecka ,och vi är supernöjda ! Vi har alltid samma städers som gör det lilla extra . Alltid snabb återkoppling vid frågor . Kan bara rekommendera Birgittas städ till alla som söker ett städbolag .

Kimberly Läs mer
  • Kristoffer Å

2019-01-20

Kristoffer Å skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd! Alltid väldigt bra städat. Hotellkänsla när man kommer hem efter städning. De är också väldigt flexibla, aldrig något problem att byta dag eller liknande. De är enkla att få tag på och svarar snabbt på mail om man har några frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-19

Kia S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Den bästa städfirma vi har anlitat! Kvaliteten håller sig hög. Tidigare städföretag vi anlitat har städat bra i början men snabbt försämrats. Birgittas Städ gör rent och fint på vår mottagning varje gång!
    Vi rekommenderar dem varmt.

Kia Szutkiewicz
    Karlaplans Psykoterapigrupp Läs mer
  • 2019-01-15

Cecilia W skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt nöjda med kvaliteten på städningen och under ca två års tid som kunder har vi i princip aldrig haft någon vikarie. Läs mer
  • Joacim N

2019-01-07

Joacim N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är verkligen jättenöjda med både städningen och bemötandet. Städarna är alltid jättetrevliga och vi har fått snabba svar när vi mailat bolaget. Priset känns helt rätt! Kan inte annat än rekommendera dessa! Läs mer
  • 2019-01-04

Johan P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har varit kund hos Birgittas Städ i snart två år och jag har haft en väldigt bra erfarenhet från deras service. De är väldigt flexibla och snabba på kommunikation. Deras personal är väl utbildade för att ta hand om lägenheten på bästa sätt, med rätt städmetod för olika material. Det är alltid skinande rent i hela lägenheten efter att de har varit där. Dessutom är priset väldigt konkurrenskraftigt för vad man får. Oslagbart helt enkelt. Läs mer
  • Maud P

2019-01-02

Maud P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med Birgittas Städ. Alltid samma städare, trevliga och professionella. Snabba svar vid administrativa frågor. Läs mer
    2019-01-02 Birgittas Städ i Sthlm svarar Maud P
    Hej Maud,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Allt gott !
  • 2018-12-18

Johan A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Trevlig, duktig personal. Städningen har varit bra till ett bra pris. Lätt att få kontakt med administrativa delen vid önskemål och frågor. Läs mer
  • 2018-12-16

Charlotte F skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt bra städning. Vi kan starkt rekommendera Birgittas Städ. Jättetrevlig, snabb och noggrann personal. Känns alltid superfräscht att komma hem när de har varit och städat hos oss. Läs mer
  • Sara E

2018-12-16

Sara E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra städning och trevlig personal. De är snabba att ta kontakt med dig om det är något de undrar eller behöver. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-12-10

Anton E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem Läs mer
  • 2018-12-04

Helene R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Supernöjd med städningen och jättetrevlig städerska! Samma person som kommer varje vecka. Ett seriöst och bra företag. Läs mer
  • 2018-11-25

Eva-Karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-23

Eva-karin A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Väldigt flexibla och jättetrevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-29

Charlotte H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi köper städning varannan vecka och är väldigt nöjda med Birgittas städ. Det är alltid samma städare som kommer hem till oss vilket vi uppskattgar (med undantag för enstaka gånger som semester). Städarna är punktliga , trevliga och mycket noggranna och anstränger sig alltid lite extra med att tex bädda fint, ställa iordning stolar osv. Det fungerar mycket bra med att de lånar nycklar och larmar . Är vi bortresta är det inga problem att ställa in städtillfällen. Den administrativa delen med RUT avdrag och fakturering fungerar också mycket bra och de som jobbar på kontaoret trevliga, hjälpsamma och måna om atterbjuda bra service! Läs mer
    2018-10-30 Birgittas Städ i Sthlm svarar Charlotte H
    Hej Charlotte,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
    Allt gott!

• 2018-10-18

Linda skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan januari i år och har hemstädning varannan vecka. Vi har samma städare varje gång och vi är väldigt nöjda med städningen. Våra städare är omtänksamma och väldigt lyhörda på våra behov samt är alltid punktliga. Det känns så fräscht och rent när de har varit här! Vi kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • 2018-10-04

Ulrika B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag har anlitat Birgittas städ sedan mitten av augusti i år och är otroligt glad och tacksam för det fina arbete M. som städar hos mig gör. Så professionellt rent och fint och samtidigt med en känsla av extra omsorg. Tjänsten fungerar välplanerat och stabilt och kommunikationen med företaget och dess medarbetare därtill utmärkt bra! Läs mer
  • 2018-10-02

Björn G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Flyttstädning
    Vänligt o korrekt
    Att de skulle utföra uppdraget i tid och med gott resultat vilket de gjorde
    De gjorde det de skulle utan något krångel detta uppskattar vi mycket . Läs mer
  • 2018-09-15

Claes N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Städningen funkade utmärkt för oss. Yulia var superduktig och vi slapp tänka på städning på helgerna. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Erik O

2018-09-11

Erik O skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Fick tips om Birgittas Städ av en vän, och det är lika bra som utlovat och mer därtill! Enkel och smidig kontakt, grundlig och bra utförd städning, till väldigt bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Erik O
    Hej Erik,

Härligt att du blev så nöjd med oss! Tusen tack för dina fina ord!

• 2018-09-11

Carina R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Torsdagar när Felicia varit här är mina bästa dagar. Känslan av lugn när det är rent och fint och kunna ägna tiden åt annat är ovärderlig.😀 Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Carina R
    Hej Carina,

Tack för det! Det värmer att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

Allt gott !
  • 2018-09-10

Linda skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi är supernöjda. Noggrant, pålitligt och med det lilla extra. Läs mer
    2018-09-11 Birgittas Städ i Sthlm svarar Linda
    Hej Linda,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• 2018-09-06

Bo Mattias N skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Pålitliga, städar bra. Enkla att ha med att göra. Läs mer
  • 2018-09-05

Dag R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Här haft städning i snart ett år och vi är supernöjda! Det bara funkar! Läs mer
  • 2018-09-03

Ulrika L skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Toppen på alla sätt och vis! Fantastisk städtjänst som rekommenderas starkt! Bara +! Läs mer
    2018-09-03 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika L
    Hej Ulrika,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • 2018-07-12

Mats K skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Vi köpte flyttstädning. Läs mer
  • 2018-07-05

Johanna G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jätte nöjda med städningen och det är super enkelt att komma i kontakt med dom om man har frågor och funderingar! Toppen rakt igenom. Läs mer
  • 2018-06-16

Therese H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Hela familjen är riktigt nöjda med städningen. Vi har städning varannan vecka och det är alltid samma par som städar hos oss, att det är samma par som kommer gör att det känns väldigt tryggt. Resultatet av städningen håller mycket jämn och hög nivå. Har haft andra städbolag men aldrig kunnat rekommendera dessa fullt ut, men Birgitta städ kan jag verkligen rekommendera och även det paret som har hand om vårt hus. Läs mer
    2018-06-17 Birgittas Städ i Sthlm svarar Therese H
    Hej Therese,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

• 2018-06-08

Katarina P skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vilken superfönstertvätt jag fick på mitt älskade hus. Det var 2 fönster särskitl som man nästan måste vara akrobat för att tvätta, och ni fixade det! Läs mer
  • 2018-04-23

Karin R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ i flera år till kontorsstädning varannan vecka. Det fungerar mycket smidigt och problemfritt. Städningen är mycket grundligt och noggrant utförd. Företaget rekommenderas varmt! Läs mer
  • Catarina T

2018-03-06

Catarina T skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag hade beställt storstädning av min lägenhet. När jag kom hem blev jag verkligen jätteglad. Allt var så fint städat in i minsta detalj. Helt underbart. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-02-15

Ulrika S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint överallt, även bakom stora möbler såsom hörnsoffa och dubbelsäng är det dammfritt. Imponerande. Till och med skurhinken blänker ;). Tack! Läs mer
    2018-02-15 Birgittas Städ i Sthlm svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,

De var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerade bra.Tack för det!

• 2018-02-02

Ulla M skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Jag kan rekommendera Birgitta Städ. Vi har storstädning 2 gånger per år, ungefär och därefter varannan vecka.
    Bra utfört arbete bra personal. Bra bemötande från samtliga. Stor tillgång att det är samma städerska som kommer. Läs mer
  • 2018-01-27

Malin B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ i lite över ett år och vi har varit så himla nöjda med städningen. Snabb, grundlig, trevlig service. Läs mer
  • 2018-01-17

Johan B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-01-16

Emma E skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har haft Birgittas Städ i 5 år med städning varannan fredag och har varit väldigt nöjda. Vi har haft olika städerskor pga flytt men resultatet har varit detsamma. Det har varit hotellkänsla när vi kommit hem! Kontakten har fungerat superbra med snabba svar och lösningar om vi velat ändra på något. Kan varmt rekommendera Birgittas Städ! Läs mer
  • 2018-01-06

Mikael Wilhelm B skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har städning varannan vecka. Förutom att jobbet utförs alldeles utmärkt så är vi oerhört nöjda med att vi haft samma person vid samtliga tillfällen! Och fått en bra kontakt, något som vi hoppades på från start och som infriades. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar Mikael Wilhelm B
    Hej Mikael,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• 2018-01-06

David Michael A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra pris, bra personal som dock sällan talar svenska över huvud taget men engelska hår bra.
    Enligt uppgift bra anställningsavtal för de anställda. Läs mer
    2018-01-10 Birgittas Städ i Sthlm svarar David Michael A
    Hej David,

Det är röligt att få beröm.Tack för det!

• 2018-01-05

Tor Erik H skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas Städ sedan ett år med städning varannan vecka och är väldigt nöjda. Har alltid fått snabbt svar på mail vid frågor och städningen är utmärkt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Tor Erik H
    Hej Tor,

Det var roligt att höra att ni är nöjda och allt fungerar bra.

• 2018-01-05

Anna Elina R skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Vi har anlitat Birgittas städ för hemstädning i nio månader och vi har bara positiva omdömen att ge. Alltid gott och proffesionellt bemötande. Det är en fröjd att komma hem till ett välstädat hem varannan vecka! Läs mer
    2018-01-05 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anna Elina R
    Hej Anna,

Roligt att höra! Tack för din rekommendation!

David A skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Köper städning varannan vecka á 4 timmar.
    Bra pris, bra kvalitet på städning. Enligt uppgift bra villor för de anställda. Har städerska just nu som vi är väldigt nöjda med ochvhar bra kontakt med. Få av städarna talar dock svenska, de flesta inte ens några ord men har man inte problem med det så fungerar det bra. Läs mer

Anita G skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städning av vår lägenhet. Jag är supernöjd med både bemötande och utförande. Det är skinande rent och de verenkomna tiderna hålls perfekt. Jag bodde tidigare i en annan stad och hade där städning i samma omfattning. Resultatet var då aldrig ens i närheten av vad man levererar från Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Anita G
    Hej Anita,

Så härligt att du är så nöjd med Birgittas Städ!

Håkan Bertilsson S skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Håkan Bertilsson S
    Hej Håkan,

Tack för det! God fortsättning!

Andreas D skrev om Birgittas Städ i Stockholm AB
    Anlitade Birgittas Städ för en flyttstädning. Såväl jag som blivande köpare var mycket nöjda med resultatet.

Lätt att få kontakt med samt snabba med svar på mina frågor. Flexibla avseende nyckelhantering mm.

Tog sig an och utförde städningen enligt mina önskemål (specialbehandlade trägolv i lägenheten).

Birgittas Städ har även en gedigen uppföljning och kvalitetskontroll av sina uppdrag.

Kan varmt rekommendera Birgittas städ. Läs mer
    2018-01-04 Birgittas Städ i Sthlm svarar Andreas D