Alla kategorier Cafe Stockholms län Solna Cafe Mezzo

Råsundavägen 110, 169 50 Solna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Cafe Mezzo

• Ellinor K
    Ellinor K skrev om Cafe Mezzo
    Ett toppen café utanför stan, helt klart värt ett besök.
  • Lisa
    Lisa skrev om Cafe Mezzo
    Gott kaffe, bra service, trevlig personal, bra uteservering. Häromdan bad att få köpa av deras jordgubbar (som var till smoothies mm) till min fyraåriga dotter och det var inga problem att få köpa ett gäng jordgubbar för en femma eller om det var en tia.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Cafe Mezzo
    Bra ställe att få en dos koffein på. Personalen är bra och stället är trevligt. Skönt med uteserveringen på sommaren.
  • Linda J
    Linda J skrev om Cafe Mezzo
    Härliga luncher har jag haft där, både inne och ute. Aldrig smakat en latte, så där kanske jag hade tur? Men enligt sambon är kaffet supergott! Jag har provat det mesta där vid det här läget och jag tycker allt har smakat bra och ser gott ut!
  •  Frida H
    Frida H skrev om Cafe Mezzo
    Ok det var en ny tjej i kassan men då ska ngn stå där och hjälpa henne.... Fick en latte som var halvljummen och skummet var kanske 5cm från glasets kant- inte ok! En latte ska vara fylld till bredden och varm...... :( Tycker annars att Mezzo är ett fint inrett café med en skön stor uteservering. Kommer ge det en chans till!

Råsundavägen 110, 169 50 Solna