Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Cardinalis Miljövård AB

Cardinalis Miljövård AB

Arkitektvägen 51, 168 32 Bromma — Visa karta

Frejgatan 13, 11479, STOCKHOLM
Yengle´s Service
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Lokalvårdare nära Cardinalis Miljövård AB:

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
Emma E:
Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Eggegrundsvägen 11, Johanneshov
Städfirma Katerinas Städ & Bygg grundades 2009 och erbjuder hemstädning, fönster... Läs mer ›
Linnea N:
Fönsterputs, skinande rent! Fick snabbt svar, bra pris, kom i tid. Supernöjda!

Friluftsvägen 22, SUNDBYBERG
Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och priv... Läs mer ›
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Storgatan 104 A, SOLNA
En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med h... Läs mer ›
Robin M:
Bara bra! Hjälpsamma, snabba och mötte våra önskemål och förväntningar. Rekommenderas!

Läs vad 2 kunder tycker om Cardinalis Miljövård AB

• Jenny
    Jenny skrev om Cardinalis Miljövård AB
    Den värsta flyttstädning jag stött på. Grisig städning med klet, tuggummin, använda tops i skåpen, på golvet, kladdiga lister och lampknappar, katthår, hudrester, tjockt med damm bakom element, diskmaskin var ej gjord, husets ytor luktade toalett som om samma trasa använts överallt. Gav dem en till chans, men ingen större ide eftersom mina flyttkartonger då hunnit in och dolde/stod i vägen. Vartefter lådorna töms ser jag bara mer och mer smuts bakom lådorna. Bra bemötande dock, men allt slutade med att jag skurar allt själv för att det är enklast och fräschast.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Cardinalis Miljövård AB
    Jag anlitade Cardinalis för visningsstäd inför lägenhetsförsäljning och det var många saker de inte gjorde bra. Till att börja med skulle de enligt överenskommelse komma till mig klockan 7:00, men de kom inte förrän 10:30.

En stor dammtuss lämnades mitt på golvet i badrummet och mängden dammråttor under sängen ska vi inte ens tala om. Att de skulle ha dammsugit OCH våttorkat golvet under sängen är knappast sannolikt med tanke på mängden damm som var kvar där.
    Fläkten i köket skulle enligt offerten rengöras utvändigt, och det var definitivt inte gjort, för flottet på den var helt orört.
    I hallen var det kvar leriga fläckar från skor, så det där med våttorkningen av golv... Nej.
    Toalettsitsen hade hudavlagringar kvar och i toaletten var det gamla kalkavlagringar eller något som lätt gick att få bort med toaborsten, men de hade de alltså inte tagit bort.
    Fönstren var tvättade, men de var väldigt strimmiga och flammiga, så jag hade absolut kunnat göra det bättre själv.
    När jag tog upp dessa fel och brister med kontaktpersonen hos dem fick jag till en början ett någorlunda bra bemötande, men sedan blev han otrevlig och ville inte alls kompensera mig på något sätt. Då det var kort om tid innan visningen var jag tvungen att åtgärda allt själv, så jag tyckte att de kunde dra av någon hundralapp från fakturan, men de hävdar bestämt att jag måste betala den i sin helhet.

Om det inte har framgått med all tydlighet så måste jag verkligen varna för att anlita Cardinalis. Jag rekommenderar att ni tar kontakt med vilken annan städfirma som helst, för värre än det här kan det knappast bli!

Arkitektvägen 51, 168 32 Bromma