CLEAN LIFE

CLEAN LIFE

Ring 08-30 85 84 www.cleanlifebyfruakeab.se

Välkommen till CLEAN LIFE! Vi på CLEAN LIFE är ett härligt gäng som tar hand om din städning - alltid kvalitativt utfört. Med utgångspunkt från Nacka/Värmdö kan vi hjälpa dig i hela Stockholm med omnejd. Tjänster vi erbjuder: Veckostädning, putsa fönster, kontorsstädning, storstädning, flyttstädning, trappstädning med mera....

76 omdömen om CLEAN LIFE

Emma W
Skrev om CLEAN LIFE

Började med städhjälp en gång i månaden, men ändrade sedan till varannan vecka. Alltid rent och fint efter besöket, vi har i stort sätt haft samma tjej hela tiden vilket känns tryggt! Lätt att kontakta för ändring av dag osv. Vi är nöjda!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Håkan L
Skrev om CLEAN LIFE

Duktig och trevlig personal, proffs. Synd bara att de inte hade tillräckligt med personal för att städa hela huset.

Ulrika Christina G

Fick hjälp med flyttstädning denna gång. Otroligt rent och snyggt , såg ut som ett nytt hem. Mycket trevlig och duktig personal. Alltid fint bemötande , snabba svar vis mail el sms och bra priser. Alltid lika värt att välja Clean Life! Klart bäst!

Tack för fina ord / Nathalied Clean Life

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Sam W
Skrev om CLEAN LIFE

Bra städare men eftersom det är ständigt nya borde de informera dem om vägen, och att GPS inte hittar, ständigt 30 min sena

Johanna H
Skrev om CLEAN LIFE

Jättenöjd med mina nyputsade förnster :-)

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Carina L
Skrev om CLEAN LIFE

Superbra städpersonal! Lite virrig kontorspersonal . Svindyra!

Carin A
Skrev om CLEAN LIFE

Kommer alltid på beställd tid Utför det jobb som är beställt Trevlig och artig personal Mycket nöjd kund sedan många år

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Caroline B
Skrev om CLEAN LIFE

Bra och proffsigt bemötande och genomgång av huset innan städning. vi är väldigt nöjda med storstädningen de genomfört!

Rose Marie K
Skrev om CLEAN LIFE

Blev bemötta på ett respektfullt sätt och storstädningen var till belåtenhet.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Carina O
Skrev om CLEAN LIFE

Fantastisk service, skinande rent och alla är otroligt trevliga. Försöker alltid göra sitt yttersta för att hjälpa till. Jag har alltid varit nöjd efter varje städning men ändå kan de fortfarande överträffa sig själva. Rekommenderar dem varmt!

Svar från CLEAN LIFE

Tack Carina för fina ord. Vi är så tacksamma att få jobba med så fina kunder också. <3

Maj Britt A
Skrev om CLEAN LIFE

Både min make och jag blev glatt överraskade av noggrannheten och snabbheten samt detenormt goda resultatet, Vi bara njöt när vi kom hem. Det bästa vi har gjort, vi slipper det tråkiga jobbet själva. Bara njuta. Vi har tagit servicen var 4:e vecka med städning. Enormt kunnig personal som varmt rekommenderas.

Svar från CLEAN LIFE

Tack för de fina orden Maj Britt. Vi älskar vårat jobb, och det är säkert det som skiner igenom, så att säga:-)

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Jacqueline S
Skrev om CLEAN LIFE

De som kommer är alltid glada trevliga och ärliga. Kan ibland bli störd över att de pratar lite för mkt i telefonen medan de städar … Sen är det ju förstås irriterande när det inte finns ngn backup om ngn vabbar eller är sjuk men så är det ju här i livet. Jo en liten sak … har man dragit ur en sladd kan man ju sätta tillbaka den sen. Men i det stora är jag nöjd. Ingen städar ju lika ordentligt som om man gör det själv 🤭

Inger I
Skrev om CLEAN LIFE

helt ok ändringar som jag inte hade med i beräkningen från början. Jag har städ och den fungerar bra

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Ulrika S
Skrev om CLEAN LIFE

Bra bemötande, lätt att få kontakt med, har utfört städuppdraget med bravur

Gunnie L
Skrev om CLEAN LIFE

Jag är mycket nöjd med att vara kund hos Clean Life. Dels kontakten med kontoret och inte minst kontakten med Annika som sköter städningen hos mig. Gunnie Ljungekvist

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Herdis B
Skrev om CLEAN LIFE

Suveränt bra jobb ..... man häpnar att det finns så bra täd !

Katarina A
Skrev om CLEAN LIFE

Vi har en fantastisk tjej som kommer varannan vecka. Duktig, trevlig och det är enkelt att diskutera om det är något jag vill ta upp.

Vad fint skrivet. Stort tack <3

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Catarina H
Skrev om CLEAN LIFE

Mkt trevligt bemötande och grym städning 🌟

Stort tack Catarina. Vi gör alltid vårt bästa för det lilla extra <3

Malin D
Skrev om CLEAN LIFE

Vi har väldigt höga krav på dem som städar hos oss och vi är i princip alltid nöjda med Clean Life. Vi kan varmt rekommendera Clean Life!

Svar från CLEAN LIFE

Stort tack Malin. Vi är så glada att ni är nöjda :-)

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Sofia R
Skrev om CLEAN LIFE

Vi har blivit mycket proffsigt bemötta av er inför våran flyttstädning. Huset har ni städat skinande rent & nya köparen godkände städningen i går 😊. Det ända som vi skulle kunna ge som feedback på var att städarna inte visste hus dom gjorde rent vattenlåsen i handfaten. Dom hade inte gjort det tidigare. Men vi visade & resultatet blev bra. Annars var allt bra 👍 Snabb offert hantering Fin anpassning av datum & tid för städningen Fint städ resultat Tack

Svar från CLEAN LIFE

Stort tack Sofia. Ni kunder är viktiga för oss och det glädjer oss att ni är nöjda .

Anders Ö
Skrev om CLEAN LIFE

Trevliga människor och korrekt bemötande. Bra rengöring i delvis svåra lokaler

Svar från CLEAN LIFE

Stort tack för fina ord Anders.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Tobias T
Skrev om CLEAN LIFE

Proffsiga, punktliga, och noggranna - precis vad man behöver av en städfirma, inget att anmärka på! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från CLEAN LIFE

Tack för fina ord Tobias. Vi fortsätter med glädje att göra fint hos er.

CHRISTOFFER H
Skrev om CLEAN LIFE

toppen service och väl utfört arbete, rekommenderas varmt av oss på ABC-Bygghissar

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Zynca A
Skrev om CLEAN LIFE

Toppen service hela vägen. Rekommenderar!!

Bo S
Skrev om CLEAN LIFE

Jag fick en städning i födelsedagspresent av mina barn pch hade väl inga förväntningar förutom glädje och renare hem. Förutom toppenbemötande och utmärkt utförd städning gör att jag använder deras tjänster en gång i månaden och tänker så fortsätta. Bra och trevligt hela tiden alltså.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Monica N
Skrev om CLEAN LIFE

Trevligt bemötande både vid storstädning och första städningen. Inget att anmärka så här långt.

Agneta A
Skrev om CLEAN LIFE

Jättetrevliga flyttkillar! De jobbade snabbt och effektivt!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Jenny V
Skrev om CLEAN LIFE

Bra bemött av företaget, de kom ut och gick igenom huset de skulle göra flyttstädning på. Jag hade goda förväntningar men de mer än väl levde upp till dem. Jag köpte flyttstädning och både jag och hyresvärden som godkände flyttstädningen var nöjda.

Helena S
Skrev om CLEAN LIFE

Härligt bemötande! Jätte nöjd. Vill absolut ha mitt abonnemang löpande hos er. Svårt att lämna ett helt rättvist omdöme efter en gång då det är helt nytt för de som kommer och utför uppdraget. Det var ett par punkter som jag kan lägga till på min önskelista framåt.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Lotta L
Skrev om CLEAN LIFE

Väldigt tillmötesgående och lyssnade på mina önskemål Var ingen stor eller flyttstädning utan ville ha vissa saker gjorda och jag blev väldigt nöjd!

Moniqa R
Skrev om CLEAN LIFE

Trevligt. Inga speciella, men att de skulle göra vad vi beställt. Har aldrig haft sådan hjälp förut. Storstädning. De jobbade snabbt men tyvärr missat lite.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Sara A
Skrev om CLEAN LIFE

Super samarbete sedan 4 år tillbaka till och från. Vi är alltid lika nöjda. Trevliga och noggranna samt ett väl skött företag med god kommunikation och serviceinritning.

Charlotta W
Skrev om CLEAN LIFE

Mycket väl och mycket personligt. Nöjd med städningen, dock glömde man låsa en förrådsdörr och släcka lampan där, man glömde äv släcka lamporna på vinden varav en gick sönder. Och man glömde städa under en låda under spisen, men det åtgärdades snabbt. I övrigt inget att anmärka på.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Anna A
Skrev om CLEAN LIFE

Vi tycker att det ibland tar tid innan man får bekräftat en ny städdag.

Sam W
Skrev om CLEAN LIFE

Pålitliga, kommer, men jag känner att de ofta har lite för bråttom, betalar gärna en timme till och får det rent, utan ”innersvängar ”

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Kristina W
Skrev om CLEAN LIFE

Beställde storstäd o fönsterputs. Utförandet var ok, dock bättre förra året. Lite snedfördelning då det var för många på fönsterputsen o de inte vågade putsa ett stort pga humlor i buskarna. Ok för mig m en blev sysslolös o hjälpe inte att städa o de blev försenade. Hade även sönder en liten skulptur som hängde på ett lite tokigt sätt. Ingen värdefull m trist att de gömt den i en vedhink o inget sagt.

Bengt A
Skrev om CLEAN LIFE

Clean Life levererar-håller tider, städar bra, återkopplar snabbt vid frågor. Rekommenderas!

Björn K

Prisvärt

Åke L
Skrev om CLEAN LIFE

Super nöjd super nöjd super nöjd

Annika G
Skrev om CLEAN LIFE

Clean Life är vänliga och professionella, är måna om att det ska bli bra för kunden och levererar en högkvalitativ städtjänst.

Lotta
Skrev om CLEAN LIFE

Jättetrevligt bemötande och väl utfört arbete, vi är supernöjda!

Frouwke K
Skrev om CLEAN LIFE

Bra bemötande och dem har gjort utmärkt jobb, det var flyttstädningen, hos oss.

Ingela B
Skrev om CLEAN LIFE

Fönstertvätt Två unga vuxna personer gjorde ett utmärkt arbete. De var snabba, proffsiga och dessutom trevliga.

Kristina L
Skrev om CLEAN LIFE

Mycket bra bemötande och välstädat som bara den.

Pappa S
Skrev om CLEAN LIFE

Hade fått rekommendationer av andra att Fru Åke skulle vara bra. Det var ingen överdrift, Vi köpte tjänsten till vår pappa som är jättenöjd! Bra bemötande och snabbt svar 👍

Gunnie L
Skrev om CLEAN LIFE

Alltid vänligt och snabba besked. Dom har städat enl överenskommelsen som vi ingick vid starten. Snabbt och effektivt. Vi har städniing var 14e dag Då kommer 2 personer i 1,5 timmar.. Jag är väldigt nöjd.

Carin A
Skrev om CLEAN LIFE

Personligt och bra bemötande Städning Väl tillrättalagt efter mitt behov Trevligt och utmärkt genomfört arbete Mycket nöjd!

Martin S
Skrev om CLEAN LIFE

Har blivit mycket väl bemött . Man blir alltid lika glad när man kommer hem och Clean Life varit där . Dom gör ett mycket bra och proffsigt jobb. Kan varmt rekommendera Clean Life .

Inger I
Skrev om CLEAN LIFE

Bra bemötande är nöjd med städningen trevlig städpersonal

Jesper Nilsson
Skrev om CLEAN LIFE

Vi är jättenöjda, så härligt att få komma hem till ett rent och fräscht hem, känns så skönt när man har små barn och inte hinner! Jätte duktiga! /Jeanette och Jesper