CLEAN LIFE

Välkommen till CLEAN LIFE!

Vi på CLEAN LIFE är ett härligt gäng som tar hand om din städning - alltid kvalitativt utfört. Med utgångspunkt från Nacka/Värmdö kan vi hjälpa dig i hela Stockholm med omnejd.

Tjänster vi erbjuder: Veckostädning, putsa fönster, kontorsstädning, storstädning, flyttstädning, trappstädning med mera.

Vi på CLEAN LIFE tar hand om våra anställda och ser till att de arbetar under rätt förhållanden och villkor. Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor angående vår tjänst.

Läs vad 42 kunder tycker om CLEAN LIFE 2

2022-06-30 Verifierad kund
    Pålitliga, kommer, men jag känner att de ofta har lite för bråttom, betalar gärna en timme till och får det rent, utan ”innersvängar ”
    2022-06-20 Verifierad kund
    Beställde storstäd o fönsterputs. Utförandet var ok, dock bättre förra året. Lite snedfördelning då det var för många på fönsterputsen o de inte vågade putsa ett stort pga humlor i buskarna. Ok för mig m en blev sysslolös o hjälpe inte att städa o de blev försenade. Hade även sönder en liten skulptur som hängde på ett lite tokigt sätt. Ingen värdefull m trist att de gömt den i en vedhink o inget sagt.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Clean Life levererar-håller tider, städar bra, återkopplar snabbt vid frågor. Rekommenderas!
    2022-06-03 Verifierad kund
    Prisvärt
    2022-05-26 Verifierad kund
    Super nöjd super nöjd super nöjd
    2022-05-25 Verifierad kund
    Clean Life är vänliga och professionella, är måna om att det ska bli bra för kunden och levererar en högkvalitativ städtjänst.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och väl utfört arbete, vi är supernöjda!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och dem har gjort utmärkt jobb, det var flyttstädningen, hos oss.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Fönstertvätt
    Två unga vuxna personer gjorde ett utmärkt arbete. De var snabba, proffsiga och dessutom trevliga.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och välstädat som bara den.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Hade fått rekommendationer av andra att Fru Åke skulle vara bra.
    Det var ingen överdrift,
    Vi köpte tjänsten till vår pappa som är jättenöjd!
    Bra bemötande och snabbt svar 👍
    2022-03-14 Verifierad kund
    Alltid vänligt och snabba besked.
    Dom har städat enl överenskommelsen som vi ingick vid starten. Snabbt och effektivt.
    Vi har städniing var 14e dag
    Då kommer 2 personer i 1,5 timmar..
    Jag är väldigt nöjd.
    2022-03-13 Verifierad kund
    Personligt och bra bemötande
    Städning Väl tillrättalagt efter mitt behov
    Trevligt och utmärkt genomfört arbete
    Mycket nöjd!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Har blivit mycket väl bemött . Man blir alltid lika glad när man kommer hem och Clean Life varit där . Dom gör ett mycket bra och proffsigt jobb. Kan varmt rekommendera Clean Life .
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bra bemötande
    är nöjd med städningen
    trevlig städpersonal
    2022-03-10 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda, så härligt att få komma hem till ett rent och fräscht hem, känns så skönt när man har små barn och inte hinner! Jätte duktiga! /Jeanette och Jesper
    2022-03-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Det mesta har fungerat.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Vi har städning var fjärde vecka och det fungerar utmärkt.
    Kan varmt rekommendera företaget!
    2022-03-02 Verifierad kund
    När vi skulle välja städfirma ville vi gärna ha ett bolag med lokalanknytning och hittade då Clean Life.
    Vi är mycket nöjda och de levererar alltid och är alltid flexibla med våra önskemål.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Hemmat är oftast bra städat, men det slarvas lite ibland. Killarna som kommer är supertrevliga, man möts alltid av ett leende. Behöver man av någon anledning boka av eller om sin tid har detta aldrig varit ett problem. Clean life är otroligt måna om sina kunder, är förstående och flexibla. Dock kan det slarvas lite med att städa t.ex under soffor och bakom badkar, men jag upplever detta som rena och skära missar, killarna är duktiga. Vi har varit kunder rätt länge nu och jag skulle absolut rekommendera clean life.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Clean Life har duktiga medarbetare som verkligen kan städa. De kommer alltid på tid, är trevliga och har talang för sitt arbete. Vi kan varmt rekommendera Clean Life!
    2022-02-26 Verifierad kund
    Det blir rent hemma. Enkelt och smidigt att ha kontakt med företaget och göra anpassningar till hur vi vill ha det eller ibland när våra förutsättningar gör att vi vill hoppa över en städning. Rekommenderas!
  • 2022-02-25 Spontant omdöme
    Trevliga, proffsiga och väldigt bra att ha att göra med! Kan varmt rekommendera dom och vågar lova att ni kommer bli nöjda!
    2022-02-25 Verifierad kund
    Vi har haft Clean Life under en längre
    Period och är väldigt nöjda!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Jag har tjänsten hemstädning varannan vecka och är mycket nöjd. Det puffas kuddar och gör fint, bra städning. Och mycket fint putsade duschväggar.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Positivt företag och duktiga städare som är duktiga på att städa ordentligt.
    Vi har städning varannan vecka.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ordning och reda. Rent och snyggt
  • Rebecka T
    skrev om CLEAN LIFE
    2022-02-22 Verifierad kund
    Alltid väldigt nöjd med deras resultat! Lätta att att göra med. Skulle defensivt rekommendera till en nära vän!
    Tack Rebecka! Det är bara kul att kunna hjälpa er : ) CLEAN LIFE
    Hej

Fungerar bra, ofta hemma när de kommer och kan ta dialog med killarna.

Fungerar oftast, men ibland lite problem med språket, då båda inte kan svenska. De tillfällen då Ibrahim (den som varit längst hos oss) inte kommit har det varit lite svårare.
    Tack för feedback Agneta! Vi tar det till oss och ska se hur vi kan bli bättre på kommunikationen : ) CLEAN LIFE
    2022-02-21 Verifierad kund
    Alltid trevlig personal som kommer på avtalad tid och utför ett korrekt arbete.
    Våra förväntningar överträffas mot bakgrund av tidigare erfarenheter.
    Tack Anders! Det är ett nöje att kunna hjälpa er : ) CLEAN LIFE
    2022-02-21 Verifierad kund
    Jab blir Alltid positivt bemött med snabb & flexibel service.
    Vilket betyder mycket för mig som kund.

Jag köper kontinuerligt städ tjänster.
    Städningen är bra.
    Men i bland känns det som städaren varit lite stressad & glömt någon trasa hör eller där. Städning bakom soffa & under sängar är inte alltid så noggrant.
    Tack Sofia! Jag tar med mig den informationen och det ska bli bättre till nästa gång : ) CLEAN LIFE
  • Jonas A
    skrev om CLEAN LIFE
    - 14-dagarsstädning av villa
    - Städningen är bra, det som är avtalat blir gjort, varken mer eller mindre. Gissar dock att personalen har andra drömyrken…
    - Bra dialog med administrationen, snabb info/svar vid förändringar
    Tack Jonas! Ni är en av våra första kunder och det glädjer mig att ni stannar kvar : ) CLEAN LIFE
    2022-02-20 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med städningen. Cleanlife lämnar mitt hem rent och fräscht, allt från duschen till kaffebryggaren och sopskåpet. De är också otroligt serviceinriktade, trevliga och lätta att nå via mejl eller telefon.
    Tack för dom fina orden Jennie : ) CLEAN LIFE
    2022-02-20 Verifierad kund
    Trevliga och väldigt lyhörda, alltid öppna för feedback och lyssnar verkligen in på vad som är viktigt för mig. Skulle det någon gång inte ha blivit som förväntat är de alltid snabba på att åtgärda. Efter ha testat flera städleverantörer känner jag att jag äntligen hittat rätt! Rekommenderas varmt!
    Tack Siri : ) Det glädjer oss att ni är nöjda. CLEAN LIFE
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med vår städning som görs med känsla där omtanke lagts på detaljer. En fröjd att komma hem till!
    Tack Anna! Jag ska framföra detta även till er städande lilla hjälte : ) CLEAN LIFE
    2022-02-20 Verifierad kund
    Clean Life svarar alltid snabbt och gör siitt bästa för att tillmötesgå våra önskemål. Mycket trevliga på alla nivåer.
    Tack för dessa fina ord, ni har vart kund länge nu och det glädjer oss att kunna hjälp er : ) CLEAN LIFE
    2022-02-19 Verifierad kund
    Har månadsstädning som jag är mkt nöjd med!
    Alltid rent, fräscht och fint när jag kommer hem. Bra information och mailkontakt vid ändringar.
    Rekommenderas varmt!
    Tack för dom fina orden Ulrika! CLEAN LIFE
    2022-02-19 Verifierad kund
    Alltid bra resultat och trevligt bemötande
    Tack Malin! Dina ord värmer : ) CLEAN LIFE
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bra service och trygg leverantör.
    Tack Jennie! Vi är glada att kunna hjälpa er : ) CLEAN LIFE
    2022-02-17 Verifierad kund
    Jättenöjda! Inget att anmärka på.
    Tack för det Jessica, det glädjer oss : ) CLEAN LIFE
    2022-02-17 Verifierad kund
    Clean life städar hemma hos mig och har gjort det i ca ett år. Otroligt bra bemötande av både ledning och personal. Det viktigaste för mig är att få det dammat och att badrummet blir ordentligt gjord. Sedan kommer dammsugning och våttorkning av golv i andra hand. Har behövt upprepa det några gånger. En sak har också gått sönder, men de har kompenserat det på ett bra sätt.
    Tack Joakim, ja vi har fått ta det några vändor och jag hoppas nu att vi kan leva upp till dina önskningar : )
    Tack för tålamod // Jenny
    2022-02-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och kvalite i städning
    Tack Erik! Det är kul att kunna hjälpa er där ni är i er byggprocess : ) CLEAN LIFE