Corinne & Friends

Corinne & Friends

Ring 08-30 90 29 www.corinneandfriends.se
4.2

Vid ett besök i vår äldsta galleria, Sturegallerian hittar ni oss i Stockhom. Gå in den vänstra entrén från Grev Tureg. och hälsa på. Välkommen!

17 omdömen om Corinne & Friends

Carol L
Skrev om Corinne & Friends

Kom till en topfrisör, Ryan för att göra slingor. Han är den bästa säger de. Kanske är han bra men vad hjälper det mig när han inte lyssnar på vas kunden, dvs jag, vill ha. Betalade 1000kr för att se 20 år äldre med ett nästan helgrått hår istället för ljusa och mörka slingor. Håret är förstört. Jag kom till Ryan med väldigt bra kvalitet på håret. Gick därifrån med torrt och trasigt hår. Det är nog det dyraste men värsta slingorna jag någonsin gjort.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anna H
Skrev om Corinne & Friends

Min frisör Patrik får 5/5 men lokalen 1/5. Skulle ej gå dit om inte Patrik arbetade där. För många frisörer på liten yta. Ej avkopplande alls. Och alldeles för dyrt.

Rikard L
Skrev om Corinne & Friends

Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Sofia F
Skrev om Corinne & Friends

Välkomnande, proffsiga, trevliga. Jag är alltid nöjd efter besök på Corinne &Friends.

John T
Skrev om Corinne & Friends

Gott mottagande varje gång. Trevlig kompetent personal.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Malin B
Skrev om Corinne & Friends

Nöjd med behandlingar men dyra priser.

Rachel M
Skrev om Corinne & Friends

Alltid bra service. Kunnig och tillmötesgående personal. Med vänlig hälsning, Nöjd Kund

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1049 omdömen 4.8 av 1049 omdömen

Linn H
Skrev om Corinne & Friends

Bästa salongen i stan! Underbar personal med HÖG kompetens och man blir alltid lika nöjd!

Alicia S
Skrev om Corinne & Friends

Den bästa pausen i min stressade vardag, att få komma in till Corrine och lyxa lite. Alla kreativa duktiga människor omkring en och bästa Patrick som förvandlar torra lockar till modell hår. Love!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Gustav A
Skrev om Corinne & Friends

Väldigt bra! Jag klipper mig hos Jessica som är väldigt skicklig och väldigt trevlig. Det är en högtidsstund att klippa sig var 6-8 vecka hos henne.

Henrik W
Skrev om Corinne & Friends

Mycket god ;) :D trettio tecken............

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Karin S
Skrev om Corinne & Friends

Kanonbra frisör, men väl dyrt.

Lena J
Skrev om Corinne & Friends

Robert på Corinne & Friends är alltid lyhörd och superduktig! Om man vill testa något nytt så tar han det i steg och lägger alltid in sin professionella åsikt!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Sara Z
Skrev om Corinne & Friends

Hejsan! Jag ska dit snart och återkommer med omdöme det jag kan säga på rak arm är att läget är guld och miljön trevlig, men framför allt receptionens bemötande!

Olle S
Skrev om Corinne & Friends

Corinne är numera min givna frisörsalong. Fantastisk service, hjälpsamma och kreativa frisörer (har varit hos två). Espresso och hårmassage inkluderas i deras mycket avslappnade miljö.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Maria N
Skrev om Corinne & Friends

Riktigt duktiga frisörer. Har klippt mig hos dem flertalet gånger och är alltid nöjd när jag går där ifrån. Anna och Therese L är de som jag besökt och de kan hantera hår och kommer med bra idéer. Jag känner mig alltid väl omhändertagen vid mina besök. Lokalen är mysig och avslappnad, de spelar lagom hög musik och det känns inte stressigt. Det är toppen att komma dit en timme och bli ompysslad.

Katarina D
Skrev om Corinne & Friends

Salongen hade en mysig inredning och Deniz som klippte mig var en duktig frisör men väldigt tyst. Min lillasyster fixade sina ögonbryn där och det blev väldigt bra. Jag kommer nog gå tillbaka dit igen. Plus för ett smidigt bokningssytem.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen