Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Corinne & Friends

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, 114 46 Stockholm — Visa karta

Vid ett besök i vår äldsta galleria, Sturegallerian hittar ni oss i Stockhom. Gå in den vänstra entrén från Grev Tureg. och hälsa på. Välkommen!
Liljeholmstorget 2 A, 11761, Stockholm
LH Klippotek
Magnus A:
Mycket bra klippning och trevlig personal! Återkommer. :-)

Frisörer nära Corinne & Friends:

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM
Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kom... Läs mer ›
Åsa D:
Tifony är trevlig och duktig, jag är mycket nöjd med att vara hennes kund.

Grev Turegatan 23, Stockholm
Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. F... Läs mer ›
Lotta L:
Cardell Hair Lounge har för mig alltid varit det självklara valet av frisör. Otroligt proffsiga och kunniga frisörer där inget lämnas åt slu...

Sturegatan 26, STOCKHOLM
Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm! Läs mer ›
Mattias H:
Grymma och professionella! Rekommenderas

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan... Läs mer ›
Johan W:
Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Läs vad 17 kunder tycker om Corinne & Friends

• Carol L
    Carol L skrev om Corinne & Friends
    Kom till en topfrisör, Ryan för att göra slingor. Han är den bästa säger de. Kanske är han bra men vad hjälper det mig när han inte lyssnar på vas kunden, dvs jag, vill ha. Betalade 1000kr för att se 20 år äldre med ett nästan helgrått hår istället för ljusa och mörka slingor. Håret är förstört. Jag kom till Ryan med väldigt bra kvalitet på håret. Gick därifrån med torrt och trasigt hår. Det är nog det dyraste men värsta slingorna jag någonsin gjort.
  • Anna H
    Anna H skrev om Corinne & Friends
    Min frisör Patrik får 5/5 men lokalen 1/5. Skulle ej gå dit om inte Patrik arbetade där. För många frisörer på liten yta. Ej avkopplande alls. Och alldeles för dyrt.
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Corinne & Friends
    Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Corinne & Friends
    Välkomnande, proffsiga, trevliga. Jag är alltid nöjd efter besök på Corinne &Friends.
  • John T
    John T skrev om Corinne & Friends
    Gott mottagande varje gång. Trevlig kompetent personal.
  • Malin B
    Malin B skrev om Corinne & Friends
    Nöjd med behandlingar men dyra priser.
  • Rachel M
    Rachel M skrev om Corinne & Friends
    Alltid bra service.
    Kunnig och tillmötesgående personal.
    Med vänlig hälsning,
    Nöjd Kund
  • Linn H
    Linn H skrev om Corinne & Friends
    Bästa salongen i stan! Underbar personal med HÖG kompetens och man blir alltid lika nöjd!
  • Alicia S
    Alicia S skrev om Corinne & Friends
    Den bästa pausen i min stressade vardag, att få komma in till Corrine och lyxa lite.
    Alla kreativa duktiga människor omkring en och bästa Patrick som förvandlar torra lockar till modell hår. Love!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Corinne & Friends
    Väldigt bra! Jag klipper mig hos Jessica som är väldigt skicklig och väldigt trevlig. Det är en högtidsstund att klippa sig var 6-8 vecka hos henne.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Corinne & Friends
    Mycket god ;)
    :D
    trettio tecken............
  • Karin S
    Karin S skrev om Corinne & Friends
    Kanonbra frisör, men väl dyrt.
  • Lena J
    Lena J skrev om Corinne & Friends
    Robert på Corinne & Friends är alltid lyhörd och superduktig! Om man vill testa något nytt så tar han det i steg och lägger alltid in sin professionella åsikt!
  • Sara Z
    Sara Z skrev om Corinne & Friends
    Hejsan!

Jag ska dit snart och återkommer med omdöme det jag kan säga på rak arm är att läget är guld och miljön trevlig, men framför allt receptionens bemötande!
  • Olle S
    Olle S skrev om Corinne & Friends
    Corinne är numera min givna frisörsalong. Fantastisk service, hjälpsamma och kreativa frisörer (har varit hos två). Espresso och hårmassage inkluderas i deras mycket avslappnade miljö.
  • maria n
    maria n skrev om Corinne & Friends
    Riktigt duktiga frisörer. Har klippt mig hos dem flertalet gånger och är alltid nöjd när jag går där ifrån. Anna och Therese L är de som jag besökt och de kan hantera hår och kommer med bra idéer.

Jag känner mig alltid väl omhändertagen vid mina besök. Lokalen är mysig och avslappnad, de spelar lagom hög musik och det känns inte stressigt. Det är toppen att komma dit en timme och bli ompysslad.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Corinne & Friends
    Salongen hade en mysig inredning och Deniz som klippte mig var en duktig frisör men väldigt tyst. Min lillasyster fixade sina ögonbryn där och det blev väldigt bra. Jag kommer nog gå tillbaka dit igen. Plus för ett smidigt bokningssytem.

Sturegallerian 60, 114 46 Stockholm