Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Solna Elite Clean 24

Elite Clean 24

Östervägen 10, 169 52 Solna — Visa karta

Vi på Elite Clean 24 har som affärsidé att våra kunder ska få en balans mellan arbete och fritid. Därför erbjuder vi effektiva och kvalitetssäkra städtjänster hjälper dig i vardagen.

Här kan du få hjälp med allt från hemstädning och trädgårdstjänster till kontorsstädning, trappstädning eller flyttstädning. Vi har ett brett utbud av tjänster och jobbar med både privatpersoner och företag i hela Stockholm.

Med vår städfirma får du lång erfarenhet och självklart nöjd-kund-garanti. Vi strävar efter att bli din kompletta leverantör av hushållsnära tjänster.

Kontakta oss för riktigt god service!

Läs vad 29 kunder tycker om Elite Clean 24

• 2018-03-07

Lars M skrev om Elite Clean 24
    Elite Clean levererar en utmärkt städtjänst för hushåll. Jag hade tidigare testat två andra företag som inte kunde leverera till privatpersoner på ett bra sätt. Alltid jättebra och snabb service från kundtjänsten. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-03-07

Anna T skrev om Elite Clean 24
    Vi har städning varje vecka sedan 2014. Ägaren Victor Reyes är en mycket serviceinriktad och ödmjuk person som är lätt att ha att göra med. Har det blivit något fel så rättas det till och önskemål tillgodoses utan problem. Bra pris och trevlig personal. Jag rekommenderar elite clean å det varmaste. Läs mer
  • 2018-03-04

Mia Y skrev om Elite Clean 24
    Har städning varannan vecka och det har fungerat perfekt från första stund. Otroligt bra bemötande och städningen är alltid över förväntan. Det är alltid någonting ”lite extra” fixat, allt ifrån torkade blad som är borttagna från krukväxter till att listen på diskmaskinen ser ut som ny. Läs mer
  • 2018-02-28

Hanna R skrev om Elite Clean 24
    Har städning en gång i veckan sedan flera år. Samma städerska som kan vårt hus och vad vi behöver. Bra kommunikation med företaget, de svarar snabbt på mail och är flexibla. Vid sjukdom eller semester för vår ordinarie städerska erbjuds alltid en vikarie. Kan rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2018-02-27

Michaela T skrev om Elite Clean 24
    Mycket nöjd med duktig städerska i företaget, som städat min våning på 170m2 under flera år. Läs mer
  • Lars S

2018-02-26

Lars S skrev om Elite Clean 24
    Vi är jättenöjda med Elite Clean 24. Bra städpersonal och bra kommunikation med deras kontor. Läs mer
  • 2018-02-12

Joakim S skrev om Elite Clean 24
    Alla kan städa, så även Eliteclean. De gör ett utmärkt jobb på den fronten, inklusive att de ser saker som behöver prioriteras (som att ibland behöver ugnen skuras, men kanske inte alla golv). Det som gör Eliteclean unika är deras flexibilitet och förmåga att snabbt, med kort varsel gör av oc ombokningar så att det passar min agenda. De kan även hjälpa till med andra tjänster som fönsterputs och flyttstädning. Vi är mycket nöjda med Elitclean.

//Joakim Läs mer
  • 2018-02-12

Anna S skrev om Elite Clean 24
    Vi anlitar/rekommenderar alltid Elite Clean i samband med flyttstäd för våra kunder. Alltid lika bra bemötande och rena bostäder. Fullpott från oss på Svenska Mäklarhuset Sigtuna! Läs mer
  • 2018-01-31

Cecilia N skrev om Elite Clean 24
    Bra bemötande.
    Vi är väldigt nöjda.
    Veckostädning. Läs mer
  • 2018-01-29

Delvan R skrev om Elite Clean 24
    Min upplevelse med Elit Clean 24 är bara jätte positiv. Jag kontaktade de för över två år sen för hemstädning. Vi bokade rätt så fort en tid och en ansvarig med två städerskor kom över. Vi gick genom huset och det städ behöv jag hade och hur jag ville ha det. De var och är väldigt måna om att jag ska vara nöjd och deras personal gör ett utmärkt arbete. De är lyhörda och tar åt sig om man återkopplar om saker som man tar upp med de. Vilket gjort att de har blivit bättre och jag som kund är mån att inte tappa de. Jag använder de sedan två för städhjälp varann vecka och en gång per år beställer stor städning. Vår städerska hittar över allt hemma och det är en stor plus att det finns kontinuitet dvs samma person. Vi har haft samma person i över 1,5 år vilket känns trygg och skönt.
    Jag är väldigt nöjd med Elit Clean 24 och renommerat de strakt till alla jag känner som har ett professionell städ behov. Läs mer
  • 2018-01-28

Ann-sofie E skrev om Elite Clean 24
    Prisvärt o trevligt bemötande. Svårt att man inte kan kommunicera m städerskan. Önskar att badrummen / kakel gjordes rent mer. Läs mer
  • 2018-01-27

Gustav S skrev om Elite Clean 24
    Elite har städat hemma hos oss i flera år. Vi är mycket nöjda, har alltid funkat bra. Bra och snabb kommunikation om det är några ändringar, från vår eller deras sida. Löser alltid det man efterfrågar.
    Rekommenderas! Läs mer

Ella A F skrev om Elite Clean 24
    Alltid snabbt svar på mejlen. Jättebra service! Jag känner mig trygg med företaget. Läs mer

Sergej T skrev om Elite Clean 24
    Städning 1 ggr/ vecka och vi är mycket nöjda.
    Alltid snabba svar och hög flexibilitet Läs mer

Tilda A skrev om Elite Clean 24
    Mycket flexibla med tider, försöker alltid tillmötesgå våra önskemål. Tydlig och snabb kommunikation. Bra städning. Läs mer

Josefin S skrev om Elite Clean 24
    Vi har använt oss av Eliteclean i några månader och är jättenöjda med städningen. Så skönt att komma hem till ett rent hem efter jobbet :) Läs mer

Bengt M skrev om Elite Clean 24
    Vi har använt Elite Clean i flera år för städhjälp. Allt från städning av stor lägenhet, liten lägenhet men även hus. Vi är väldigt nöjda. Eliteclean har alltid agerat proffsigt och vi känner att vi kan lita på dem till 100%. Eliteclean får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-01-26 Victor R svarar Bengt M
    Tack så mycket Fam. Mellberg!
    Vi är också mycket nöjda med er!
  • 2018-01-25

Urve L skrev om Elite Clean 24
    Effektiv och bra hemstädning. Tolererar att jag har litet olika tider för hjälpen, på grund av resor.Betyget är utmärkt.
    Dock kom jag inte överens med plupparna. Läs mer
  • 2018-01-25

Sture E skrev om Elite Clean 24
    Vi har anlitat Elite Clean 24 för lägenhetsstädning i över tio år och är mer än nöjda. De utförde också en flyttstädning till full belåtenhet. De är bra att ha att göra med. Svarar snabbt på mail och sms. De är flexibla och håller vad de lovar. Städerskorna är duktiga och noggranna och håller tider. Att dessutom ha samma städerska under långa perioder är en klar fördel. Läs mer
    2018-01-25 Victor R svarar Sture E
    Tack så mycket Sture!
    Vi är mycket nöjd med er som kund!

Monica S skrev om Elite Clean 24
    Hej! Vi har haft städhjälp av Elite Clean i ca 10 år. I början hade vi varje vecka, men sedan har vi successivt minskat till numera bara 1 gång/månad, då både jag o min man har blivit pensionärer.
    De har jämt ställt upp på våra önskningar. Aldrig omöjliga vid ev ändringar. De försök alltid ordna det på något sätt.
    All personal är trevliga, både de som kommer hit o via Mail/tel. Vi är alltid nöjda med resultatet av städningen oavsett vem som kommer.
    Har ni ytterligare frågor, är det bara att återkomma.
    Monica Sjödahl Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Monica S
    Tack Monika!
    Vi kan säga att med er är mycket lättare att samarbeta och komma överens så vi är också mycket nöjda med er.
    Victor

Karin H skrev om Elite Clean 24
    Jag tycker att jag blivit vänligt bemött.Städningen är jag mycket nöjd med.Alla,som städat har varit trevliga.Lite synd att man inte kan kommunicera med dem.Pensionärsrabatten har jag fått påminna om några gånger,men nu tror jag att det har ordnat upp sig.Stort sett är jag nöjd än så länge. Läs mer

Marlene L skrev om Elite Clean 24
    Vi gjorde en förfrågan via företagets hemsida på storstädning samt hemstädning och fick snabbt svar. Elite Clean 24 är lätta att kommunicera med (snabba på att svara), punktliga samt noggranna när de utför sina tjänster. Vi är nöjda med företagets service. Läs mer

Patrik N skrev om Elite Clean 24
    God kvalitet på städningen och följsamma vid påpekanden eller önskemål. Läs mer

Marten N skrev om Elite Clean 24
    Ett trevliga och serviceinriktade. Inga problem att byta dagar och tider om det uppstår något i vardagen som gör att utsatt tid inte passar.

Städningen har alltid varit bra på alla punkter, specialönskemål är inga problem. Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Marten N
    Tack Mårten för samarbete!
    Ha en bra dag!

Gillian H skrev om Elite Clean 24
    Hi hat städtjänst varje vecka i 3.5 timmar. Eliteclean är oftast flexibel och svara snabbt när jag har specifika behov.
    Vi har haft samma städerska i fler år och det är viktigt om man vill ha bra qvalite och en bra relation. Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Gillian H
    Tack Gillian för samarbete under flera år!!!

Ingmarie H skrev om Elite Clean 24
    Har varit kund sedan RUT-avdraget började gälla. Bemötandet från kundtjänst har alltid varit bra med snabb hantering. Själva städningen har dessvärre varierat i kvalitet. Hade tidigare städning varannan vecka och har nu gått ner till var fjärde vecka. Elite Clean har även hjälpt oss med fönstertvätt de senare åren, med tillfredsställande resultat. Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Ingmarie H
    Tack Ingmarie för samarbete under flera år!
  • Britt-marie S

2018-01-24

Britt-marie S skrev om Elite Clean 24
    Jag har anlitat Elite Clean för städning i många år (mer än 8 år) och är mycket nöjd med deras prestationer. Alltid ett gott bemötande och städningen har utförts på allra bästa sätt. Tider hålls - och samtidigt är firman flexibel de få gånger som jag behövt göra justeringar i datum etc. Jag har haft förmånen att få ha samma städerska under lång tid, en av dem var hos mig i nästan tre år, vilket är en stor fördel, man lär känna varann och kan lita på personen som faktiskt tillbringar många timmar ensam i ens bostad. Det har aldrig uppstått problem, jag är en nöjd kund och jag kommer att fortsätta köpa deras tjänster. Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Britt-marie S
    Tack Britt-Marie!
    Det är mycket lättare och trevlig att samarbeta med dig.

Linda N skrev om Elite Clean 24
    Bra städning och väldigt trevlig städerska. Kan rekommenderas. Läs mer
    2018-01-24 Victor R svarar Linda N
    Tack Linda för rekommendation och samarbete
  • Kajsa D

2016-06-15

Kajsa D skrev om Elite Clean 24
    Superbra service, så skönt att komma hem till ett rent hus! Läs mer

Östervägen 10, 169 52 Solna