Jonas Björk

Jonas Björk

Jonas Björk är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Björk har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Jonas Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 614 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Björk har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda.

614 omdömen om Jonas Björk

Sedan starten hos Reco 2015
Annelie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skattkärr

Mycket bra bemötande! Personligt och proffesionellt bemötande! Svarar snabbt på sms och telefon. Har kunden i fokus och skapar bra samarbete vilket skapar trygghet i processen.

Niklas N
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Stockfallet

Engagerad, serviceinriktad, flexibel, trevligt och professionellt bemötande

Camilla L
Vågmästaren

Jonas Björk var en mycket trevlig och sympatisk mäklare. Han informerade hela tiden om processen och var mycket kunnig. Jag rekommenderar stark Jonas till andra.

Andreas N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Vågmästaren

Inlyssnande och trygg mäklare. Sitter inte fast och han är hyggligt duktig på att informera och återkoppla. Just på återkoppling ligger Jonas förbättringspotential men det är från en idag hög nivå. Kom precis i tid till en visning, borde haft lite bättre framförhållning men det är i sammanhanget små petitesser. Det övergripande betyget blir mer än väl godkänt, helt enkelt toppskiktet bland mäklare vi stött på. /mvh /Nilas med fru

Wenche W
Skattkärr

En väldigt trevlig o kunnig mäklaren, lättsam och lyhörd. En positivt personlighet.

Lilian N
Skattkärr

Mycket positivt bemötande. Återkoppla snabbt när vi söker honom

Göran N
Skattkärr

Jonas var påläst och hade svar på alla frågor vi hade. Vi är oerfarna bostadsköpare men Jonas gjorde det lätt för oss som köpare. Mycket positiv.

Anneli E
Inre Hamn

Jätte bra vänlig och trevlig mäklare

Annika Å
Centrala Skoghall

Mycket trevlig och inlyssnande på våra behov. Kunnig inom sitt område. Förbättringspotential: kunde ha gett oss bättre information och förberett oss inför att vi skulle skriva på avtalet. Vi frågade efter vad vi skulle tänka på, men det blev i sista minuten vi fick ordna med förutsättningar inför skrivandet. Annars väldigt bra!

Anders D
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Götetorp

Kunnig och trevlig människa med både säljarens och köparens bästa i fokus.