Jonas Björk

Jonas Björk

Jonas Björk är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Björk har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Jonas Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 628 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Björk har haft 30 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda.

2023-10 - 2024-09

628 omdömen om Jonas Björk

Sedan starten hos Reco 2015
Carina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Vi tyckte att Jonas Björk var både professionella och hjärtlig, han var oxå kamratlig. Han hjälpte till så att köpet blev av och till ett jättebra pris. Han såg nog att vi blev jätteglada.och att säljaren även hon blev nöjd. Han var den som gjorde så att köpet blev av. Mvh Carina och Mats Norrrstrandsgatan 71D.

Sofie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Nolgård

Alltid lika bra service av Jonas, kunnig och trevlig!

Lena C
Norrstrand

Glad, tillmötesgående och hjälpsam. Lätt att få kontakt med Jonas och han gav mig ett tryggt och förtroendeingivande intryck från start.

Anastasia M
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Trevlig, trygg och professionell! Väldigt nöjda med hans jobb!

Ida K
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Vi blev väl bemötta. Snabb hantering och svar på alla våra frågor och toppenbra visning.

Lars-Magnus Å
Kvarnberget

Genuint snäll och omtänksam. Stort förtroende för Jonas. Lätt att nå och ingen fråga var för dum. Han svarade på allt. Högsta betyg ⭐️

Jenny A
Kvarnberget

Professionellt och tryggt bemötande.

Anette W
Bärstad

Mycket trevlig,, glad, närvarande, inlyssnande, kompetent, hjälpsam, flexibel, engagerande, inkluderande, omtänksam, förstående, optimistisk med en härlig humor. Bästa mäklaren!!!!

Ewa N
Lövnäs

Fantastiskt bra mäklare, på mindre än en vecka efter första kontakt så hade jag skrivit på papper med köpare! Jonas har ett stort kontaktnät och kan sin marknad! Toppenbra!

Mona O
Skoghall

Min mäklare är den bäste. Hans bemötande och engagemang är exceptionellt. Han har hållit mig uppdaterad under hela denna resa och hjälpt mig så mycket mer än han behöver. Han har varit ovärderlig.