Oscar Ståhl

Oscar Ståhl

Oscar Ståhl är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Oscar Ståhl har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Oscar Ståhl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Oscar Ståhl har haft 14 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

9 omdömen om Oscar Ståhl

Jessica B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Ståhl en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Vågmästaren

Bra bemötande. Snabb återkoppling på frågor, sms, mejl. Bra coachning genom hela försäljningen

Markus B
Vågmästaren

En riktigt bra person som är engagerad på en bra nivå. Hade känslan för oss som kund vilket gör försäljningen enkel för oss. 5 +

Emelie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Ståhl en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Viken

Trevlig mäklare, enkel att ha och göra med!

Anders M
Tullholmsviken

Kung

Majvor S
Kvarnberget

Oscar har bemött säljaren med full respekt. Väldigt proffsigt i kontakt att redovisa det förlöpande jobbet med visningar ev köpares ståndpunkter o förslag. Jag rekommenderar Oscar varmt !

Aysha J
Vålberg

Respekt och positiv bemötande med mycket glädje och står öppen för frågor. Förväntningarna på försäljningen var högre än vad processen slutade med men det har sitt betydelse också. Han är väldigt duktig på att höra av sig och svara på meddelanden samtidigt.

Marcus F
Molkom

Oscar är en mycket trevlig och social person. Vilket då gör att man verkligen känner sig bekväm med att låta honom vara ens mäklare. Han har hela tiden uppdaterat oss om precis allt vilket är väldigt skönt då man själv har dålig koll. Skulle verkligen rekommendera Oscar till andra som går i säljtankar.

Svar från Oscar Ståhl

Tusen tack Marcus! Har varit superkul att fått hjälpa till med er försäljning. Vi ses snart igen på tillträdet! Med varma hälsningar, Oscar Ståhl

Malin J
Molkom

Fantastiskt bemötande! Bra koll på allt och är noga med att ha regelbunden kontakt så man vet vad som händer. Lätt att få tag på och löser saker man behöver hjälp med eller har frågor om! Rekommenderar verkligen Oscar!

Svar från Oscar Ståhl

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Det har verkligen varit superkul att få vara en del av er försäljningsprocess. Att kunna bidra och hjälpa till med att göra er affär så smidig som möjligt har varit en sann glädje. Tack än en gång för förtroendet, och jag önskar er allt gott framöver!

Jenny N
Molkom

Jag har blivit bra bemött av Oscar hela tiden och min lägenhet hittade jag tack vare att Oscar hade koll på att jag hade budat på en liknande lägenhet i samma område. I samband med köpet av min lägenhet är Oscar saklig, tydlig och ordningssam och jag har hela tiden fått snabba svar om jag haft frågor/funderingar. Processen är inte riktigt klar än då tillträdet är i januari 2024 så därför jag skriver är om Oscar.

Svar från Oscar Ståhl

Tusen tack för Jenny för ett sådant fint omdöme! Jag är säker på att du kommer trivas jättebra, vi ses på tillträdet! :) Med vänliga hälsningar, Oscar Ståhl