Linnea Grahn
Registrerad mäklare sedan 2015-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-21
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt engagerad, strukturerad, drivande och kreativ när det behövs. Jag vet att de rätta förutsättningarna kan ge bra betalt och lägger därför stor vikt i att ge dig som kund de bästa förutsättningarna för att det ska bli en bra och smidig försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Min dröm är att få bygga ett eget hus med många fönster, högt i tak och modern design.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att åka slalom och på somrarna roar jag mig med löpning i spåret. Läs mer

Läs vad 107 Läs vad Linnea Grahn

• Lola Margaretha S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-23

Inre hamn
    Vi köpte en nyproducerad lgh.
    Linnéa visade stort engagemang då hon fick visa oss runt på alla möjliga lägenheter som vi var nyfikna på innan vi kunde bestämma oss.
    Alltid lika glad och positiv, trevligt bemötande. :) Läs mer
  • Evalena Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-04

2:a
    Centrum
    Vi har köpt en lägenhet.
    Linnea svarade på alla våra frågor och återkopplade snabbt på sånt hon inte hade svar på.
    Allt flöt på väldigt smidigt och bra Läs mer
    2020-06-04 Linnea G svarar Evalena Ö
    Tack Evalena för den fina recon! Hoppas Tess ska trivas i Karlstad och i nya lägenheten!
    Linnea G gillar detta
  • Berndt L köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-25

Centrum
    Ett mycket professionellt bemötande när vi köpte lägenheten. Linnea var väldigt tydlig och noggrann vid såväl visning som vid övriga möten. Vi fick snabba svar på våra frågor och hjälp med de saker vi behövde. Vi har bara positiva omdömen om Linnea Grahn. En mycket bra mäklare! Läs mer
    2020-06-04 Linnea G svarar Berndt L
    Tusen tack för den fina recon Berndt och grattis till Karlstads finaste lägenhet! Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Frida S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-24

Centrum
    Mycket trevlig och professionell. Gjorde vårt lägenhetsköp till en mycket smidig och angenäm upplevelse. Läs mer
    2020-05-25 Linnea G svarar Frida S
    Tusen tack för den fina recon Frida och grattis till Karlstads finaste lägenhet! Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Eva-lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-03

Östra Zakrisdal
    Köpt lägenhet på Bovieran och är mycket nöjd med Linnea som mäklare Fått bra och saklig hjälp Läs mer
  • Linnéa E köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-30

Inre hamn
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet på Kanikenäsbanken.
    Linnea är en otroligt trevlig och duktig mäklare och även om vi stötte på lite tråkiga saker längs vägen, så kan vi varmt rekommendera Linnea. Läs mer
  • Marie-louise S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-24

4:a
    Vi har köpt en 4:à i centrala Karlstad. Linnea har varit, trevlig, hjälpsam och alltid visat ett proffesionellt bemötande. Absolut på alla sätt en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-01-27 Linnea G svarar Marie-louise S
    Hej Marie-Louise. Tack för er fina reco! Jag hoppas att ni ska trivas bra här i Karlstad! Hälsningar Linnéa
  • Germán T
    Germán T köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-09

2:a
    Bra tjanst. Allting validar bra planeraf Läs mer
  • Hanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-07

Toverud
    Vi har köpt ett nyproducerat parhus på hammarö. Läs mer
  • Mikael E köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-07

Toverud
    Bostadsrätt.
    Positivt bemötande.
    Hjälp med köpprocessen vilket vi fick.
    Positiv, hjälpsam och proffsig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell