Linnea Grahn
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt engagerad, strukturerad, drivande och kreativ när det behövs. Jag vet att de rätta förutsättningarna kan ge bra betalt och lägger därför stor vikt i att ge dig som kund de bästa förutsättningarna för att det ska bli en bra och smidig försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Min dröm är att få bygga ett eget hus med många fönster, högt i tak och modern design.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att åka slalom och på somrarna roar jag mig med löpning i spåret. Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Linnea Grahn

• Carl-Eric B sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-05

Inre hamn
    Linnea är alltid glad och positiv, Inget är omöjligt. Hon gör allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt.
    Linnea har en proffsig inställning och man känner sig trygg i affären. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    Linnea G gillar detta
  • Johanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-04

Toverud
    Vi har köpt en bostadsrätt på hammarö.
    Linnea har ställt upp och varit tillgänglig både på plats då vi flera gånger velat se objektet samt alltid svarat snabbt på alla 1000 frågor vi ställt.
    Linnea har ett super trevligt bemötande och vi kan bara säga positiva saker om henne. Hon rekommenderas starkt! Läs mer
  • Richard E
    Richard E köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-02

Toverud
    Vi köpte ett parhus av Linnea.
    Linnea förstår att fastighetsaffärer är en av de största ekonomiska affärerna som vi som ”Svensson” gör. Med detta avstamp ser vi att Linnea har på ett föredömligt sätt svarat upp på de förväntningar vi har på en mäklare. Linnea är kompeten och ger en mycket bra service. Har bara lovord att förmedla om Linnea och kan varmt rekommendera framtida köpare/säljare att anlita Linnea som mäklare. Läs mer
    2019-09-02 Linnea G svarar Richard E
    Stort tack för de fina orden Richard! Jag är så glad över att er familj får landa och hoppas att ni får många fina år i et nya hem!
    Linnea G gillar detta
  • Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-25

Färjestad
    Bra kontakt med oss som köpare under hela processen! Läs mer
    2019-07-29 Linnea G svarar Cecilia B
    Tack för dina fina ord Cecilia. Hoppas nu att ni ska trivas bra!
    Linnea G gillar detta
  • Robin G köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-25

Färjestad
    Köpt en nyproduktion genom henne. Trevlig, kunnig och allmänt lätt att ha med att göra. Läs mer
    2019-07-29 Linnea G svarar Robin G
    Tack för dina fina reco Robin! Hoppas nu att ni ska trivas bra!
    Linnea G gillar detta
  • Luljeta H sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-05

Färjestad
    Mycket bra mäklare. Engagerad och professionell.
    Blev mycket bra bemöt
    En toppen mäklare med andra ord
    Fick bostaden sålt snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-06 Linnea G svarar Luljeta H
    Otroligt snabb och smidigt affär Luljeta! Tack för ditt fina omdöme. Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Carl-Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-23

Bryggudden
    Lägenhetsförsäljningen gick kanon som vanligt med Linnea! Läs mer
    2019-04-23 Linnea G svarar Carl-Oscar S
    Så roligt att du är nöjd Carl-Oscar, alltid lika roligt att få hjälpa dig!
    Linnea G gillar detta
  • Camilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-25

Toverud
    Lugn, saklig, kunnig, fick förtroende för henne. Läs mer
    2019-02-25 Linnea G svarar Camilla E
    Tack Camilla för din fina reco. Hälsningar Linnea
  • Erik S
    Erik S köpte sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-07

Vi hittade vår drömlägenhet genom Linnea Grahn på fastighetsbyrån och från visningstillfället ända fram till slutligt tillträde och överlämning av nyckelknippan gav Linnea oss toppenservice! Det kändes tryggt att köpa lägenhet genom Linnea, hon var tillgänglig för alla våra frågor och funderingar genom hela processen. Förutom att Linnea är otroligt proffsig och påläst är hon dessutom en glad och härlig tjej som är lätt att prata med! Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-01-07 Linnea G svarar Erik S
    Tusen tack Erik för den väldigt fina rekommendationen!
    Linnea G gillar detta
  • Maria J köpte sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-03

Köpt bostad nyproduktion. Hade endast kontakt med Linnea för att få ett värdepapper. Men väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell