Linnea Grahn är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Linnea Grahn har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Linnea Grahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnea Grahn har haft 101 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt engagerad, strukturerad, drivande och kreativ när det behövs. Jag vet att de rätta förutsättningarna kan ge bra betalt och lägger därför stor vikt i att ge dig som kund de bästa förutsättningarna för att det ska bli en bra och smidig försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Min dröm är att få bygga ett eget hus med många fönster, högt i tak och modern design.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att åka slalom och på somrarna roar jag mig med löpning i spåret.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 120 Läs vad Linnea Grahn

• 2020-11-27
    Enkel att prata med. Snabb återkoppling. Påläst. Kunnig i sitt område. Trevlig
    Sara K
    • Orrholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tack Sara för dina fina ord! Det är otroligt kul att höra. Hoppas att du ska trivas in din alldeles nya fantastiska lägenhet. Hälsningar Linnéa

• 2020-11-19
    Jag köpte nyproduktion genom förmedling av Linnea. Det finns verkligen inget att klaga på vad gäller Linneas agerande i processen.
    Johanna K
    • Orrholmen
    Hej Johanna, Vad roligt att höra! Hoppas att du ska trivas i din fantastiska lägenhet! Hälsningar Linnea

• 2020-11-18
    Köpt en nyproducerad bostadsrätt och har fått mycket god hjälp från start till mål. Proffsig, supertrevlig och väldigt duktig.
    Marie A
    • 68.0 m²
    • Inre Hamn
    Hej Marie, Vad roligt och höra och tack för dina fina ord! Hoppas att Hanna ska trivas i sin nya fina lägenhet. Hälsningar Linnéa

• 2020-11-10
    Vi har köpt en lägenhet i Bovieran. Vi blev utmärkt bemötta av Linnea. Hon var alltid tillgänglig på telefon om hon var upptagen så hörde hon alltid av sig. Hon är rar, trevlig och proffsig. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Monika F
    • 83.0 m²
    • Östra Zakrisdal
    Hej Monika, Tack vad roligt att höra att ni är nöjda med min hjälp. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er att hitta hem och jag hoppas ni ska trivas på Bovieran. Hälsningar Linnea

• 2020-11-01
    Vi har köpt nyproducerad bostadsrätt och Linnea tog över uppdraget när det mesta var gjort. Så vi har inte haft så mycket kontakt men de kontakter vi haft har varit mycket positiva. Vänligt och kunnigt bemött. Motsvarat förväntningarna på ett bra sätt. Sammanfattning 4 av 5.
    Karl Å
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Orrholmen
    Tack för att du tog dig tid att lämna en fin rekommendation Karl. Hoppas ni ska trivas i er fina bostad! Hälsningar Linnea

• 2020-11-01
    Bra och tydlig information. Återkommer med efterfrågade uppgifter snabbt.
    Kjell K
    • 73.5 m²
    • Orrholmen
    Tack för den fina rekommendationen Kjell! Lycka till med flytten och hoppas att ni ska trivas i er fantastiska lägenhet!

• 2020-10-30
    En grym bra mäklare som är service inriktad och alltid nåbar
    Hazhar P
    • Orrholmen
    Hej Hazhar, Tack för ditt fina omdöme! Lycka till med flytten och hoppas ni ska trivas i er underbara lägenhet! Hälsningar Linnéa

• 2020-10-30
    Köpt nyproducerad bostadsrätt genom Linnea och är supernöjd.
    Linnéa J
    • Orrholmen
    Hej Linnéa! Vad roligt att höra! Lycka till med inflyttningen och hoppas ni ska trivas! Hälsningar Linnéa

• 2020-10-07
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet av Linnéa och hon var verkligen jättekunnig och tillmötesgående!
    Elin H
    • 81.0 m²
    • Inre Hamn
    Tusen tack Elin för dina fina ord! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet!

• 2020-10-05
    Superduktig och trevlig. Superbra hjälp och engagerad.
    Alice K
    • 76.0 m²
    • Inre Hamn
    Tusen tack Alice för er fina rekommendation! Stort grattis till en super fin lägenhet! Hoppas ni ska trivas!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte