Linnea Grahn
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är otroligt engagerad, strukturerad, drivande och kreativ när det behövs. Jag vet att de rätta förutsättningarna kan ge bra betalt och lägger därför stor vikt i att ge dig som kund de bästa förutsättningarna för att det ska bli en bra och smidig försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Min dröm är att få bygga ett eget hus med många fönster, högt i tak och modern design.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar att åka slalom och på somrarna roar jag mig med löpning i spåret. Läs mer

Läs vad 86 kunder tycker om Linnea Grahn

• Maria J köpte sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostad nyproduktion. Hade endast kontakt med Linnea för att få ett värdepapper. Men väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Sara W
    Sara W sålde sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt med Linnéa Grahn som mäklare. Linnéa är proffsig, effektiv och mycket kunnig. Hon har även ett fantastiskt bemötande och varit lätt att ha kontakt med under hela processen. Jag kunde inte ha varit mer trygg och nöjd i min försäljning. Linnéa Grahn levde upp till alla min förväntningar, hon rekommenderas starkt! Läs mer
    Linnea G gillar detta
  • Jonas A sålde sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastisk mäklare som trots hastigt inbytt gjorde ett helt perfekt jobb! Läs mer
    Linnea G gillar detta
  • Siv T sålde sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en lägenhet och fick otroligt bra hjälp av Linnea. Hon är kunnig, trevlig, hjälpsam, lätt att ha att göra med.
    Linnea överträffade verkligen mina förväntningar och förenklade hela affären, samt såg till att jag inte behövde renovera i onödan. Kommer att rekomendera henne till mina vänner Läs mer
    Linnea G gillar detta
  • Jan-åke S köpte sin bostad med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea har fått uppdraget att sälja 15 Bostadsrätter på Regementet i Karlstad. Hon har skött uppdraget på ett proffsigt och seriöst sätt gentemot mig som kund och de intressenter som varit på visningar. Försäljningen har däremot inte varit till belåtenhet då samtliga lägenheter inte har sålts. Anledningen tros vara en mindre lågkonjunktur som inte kan belasta mäklaren. Helhetsintrycket är nöjd / mycket nöjd. Läs mer
    Linnea G gillar detta
  • Linnéa gjorde att fantastiskt jobb då vi sålde vår tvårumslägenhet på Herrhagen .Då det var trögt på bostadsmarknaden i början av försäljningen hade Linnéa ett stort tålamod och visade stor professionalitet och engagemang vilket gjorde att både vi och köpare var nöjda i slutet av försäljningen .

Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar verkligen Linnea som den bästa mäklare vi träffat Läs mer
    2018-06-20 Linnea G svarar Camilla S
    Tack snälla Camilla för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Ibland går det inte alltid så smidigt som man tänkt sig men vi alla kämpade på och resultatet blev ju så bra! Nu hoppas jag att ni ska trivas bra i er nya lägenhet! Hälsningar Linnéa
  • Magnus E skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös
    Lyhörd
    Mycket bra samarbete
    Bra bollplank
    Bra Service
    Tillgänglig Läs mer
    2018-05-31 Linnea G svarar Magnus E
    Tack Magnus! Jag är glad över att jag fick förtroende att hjälpa dig!
  • Peggy B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en lägenhet som Linnéa förmedlat på ett suveränt sätt och med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-11 Linnea G svarar Peggy B
    Åh tack Peggy! Hoppas nu ni ska trivas bra i er nya lägenhet :)
  • Sanna G skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supernöjd med Linnea som var flexibel och hjälpte oss snabbt med kontrakt. Hon månar om både köpare och säljare och är alltid trevlig och positiv. Läs mer
    2018-04-06 Linnea G svarar Sanna G
    Tack snälla Sanna för din fina rekommendation. Det värmer verkligen! Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet!
  • Frida A
    Frida A skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea genomförde vår försäljning utan problem! Glad, lättsam, genuin och trevlig mäklare som var tydlig i sin kommunikation genom hela processen. Rekommenderar henne skapt! Läs mer
    2018-02-09 Linnea G svarar Frida A
    Hej Frida. Tack för din rekommendation det värmer att höra. Så kul att det klaffade med att ni hittade en ny lägenhet! Hoppas verkligen att ni ska trivas där. Kram Linnéa

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell