Fastighetsbyrån Kungälv

Fastighetsbyrån Kungälv

• BadgeElevenYears
Call 0303-645 50 Share

About company

Välkommen till Kungälv! Här i kustkommunen och småstaden vi älskar finns grönskande promenadstråk, både söta och salta bad, idrottsanläggningar, shopping och trevliga caféer. Här lever och verkar vi och Fastighetsbyrån har funnits här i över 40 år, vi har alltså riktigt bra koll på Kungälv. Vi vill ligga i framkant nu när...

977 omdömen om Fastighetsbyrån Kungälv

Sedan starten hos Reco 2013

Silvia K
Ullstorp

Vi är mycket nöjda med Teds insats under vår försäljningsprocess. Ted har hög servicegrad, är otroligt driven och målinriktad med en stor portion av ödmjukhet. Han kom in med nya idéer och perspektiv som visade sig vara framgångsrika i vår försäljningsprocess. Vi kan varmt rekommendera Ted som mäklare.

Srdjan K
Ullstorp

Ted Gustafsson är en saklig och professionell mäklare som trots ett otacksamt läge, där han klev in som ersättare för sin tidigare kollega som hade bytt jobb under vår försäljningsprocess, lyckades med att snabbt få vårt förtroende och leverera resultat.

Marcus N
Bought a house with Ted Gustafsson a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Ullstorp

Tillmötesgående med rak och tydlig kommunikation. Väldigt nöjd överlag utan något att anmärka!

Svar från Ted Gustafsson

Tack för ditt omdöme! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nyinköpta och fina hus!

Benney S
Diseröd

Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt Våra förväntningar blev tillgodosedda till 100 Ett stort plus var att vi alltid blev uppdaterade vad som hände

Svar från Ted Gustafsson

Tack för er fina rekommendation! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina sekelskifteshem! Nu kan ni blicka framåt mot att bo bekvämt i lägenhet, promenadavstånd från all service!

Lisbeth T
Bought a house with Ted Gustafsson a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Diseröd

Upplevde Ted som proffsig, kunnig och pålitlig. Snabb återkoppling och gav svar på alla frågor vi hade. Vänlig och trevlig.

Svar från Ted Gustafsson

Tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas mycket väl i ert nyinköpta hem!

Per-Erik S
Bought an apartment with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv

Kenan har varit mycket aktiv för att hjälpa mig hitta lägenhet efter jag sålde mitt hus. Jag är tacksam för alla lägenheter han hittat, väldigt aktiv som sagt(kan nästan nå han dygnet runt😃) Jag tackar och bugar Per-Erik

Christel A
Kungälv Centrum

Trevlig och hjälpsam hoppas nu bara att allt går bra. Väntar på att köpet skall gå igenom. Att köparen får sålt sitt.Han försöker och gör ett bra jobb.. Fick det pris vi önskade. Tack Kenan Ibishi

Marcus F
Bought a house with Linda-Marie Valfridsson  a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Kärna

Supertrevlig, varm och välinformerad. Vi föll för huset i skårsäng och ville komma på en förhandsvisning och Linda-Marie ordnade så att vi snabbt kunde komma och var väl informerad om objektet, det hon inte visste kollade hon upp snabbt och återkom omedelbart. Hela processen för oss gick väldigt fort och hon var snabb på att lösa allt som behövdes för att köpet skulle gå genom.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack, Marcus för fint omdöme och stort grattis till ert nya hem!

Martin A
Sold an apartment with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv

Kenan är väldigt bra och tydlig i sin kommunikation - bästa mäklaren jag använt!

Per-Erik Gunnar E
Ytterby

engagerad och trevlig. Väldigt framåt och hjälpsam.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack för förtroendet P-E och din feedback! All lycka till framåt!

Inge A
Kungälv Centrum

Fantastiskt bemötande första gången vi träffades. Stora förväntningar men lite trögt men Kenan är en mäklare som aldrig ger sig. Med andra ord en fantastisk mäklare i Kungälv. Mycket smidig övergång till min nya lägenhet även här visade sig att jag hittat stans bästa mäklare.

Johan E
Kungälv Centrum

Kenan är artig och trevlig! Gott bemötande och engagerad.

Ingela P
Kungälv Centrum

Tillmötesgående, vänlig. Ställde upp på våra önskemål. Inget att anmärka på.

Verner Saaby P
Kungälv Centrum

Snabb och direkt i sin information.

Ceren H
Komarken

Hjälpsam mäklare med mycket kunskap. Hjälpte oss både med försäljningen och med köp av ny bostad. Vi är väldigt nöjda med Kenan och rekommenderar honom!

Sonja G
Bought an apartment with
Ytterby

Josefin är lugn och personlig. Hon lyssnar in på kundens behov. Hon stressar inte fram något utan ger bra råd och feedback.

Linda K
Komarken

Han är trevlig och lött att prata med . Vi rekommenderar han gärna

Peter G
Sold a house with
Munkegärde

En väldigt glad och positiv person, bra på att återkoppla vid försäljningen. Ger ett gott intryck.

Mona Å
Komarken

Har bara gott att säga om Kenan. Han gav inte upp som jag gjorde, utan skaffade fram en lägenhet som jag hade önskat. Jag har inte sett lägenheten ännu, för jag är utomlands, men enligt foton hoppas jag det blir bra.

Nils L
Kungälv Centrum

Duktig och påläst mäklare som alltid var kontaktbar och gav snabba svar. Gjorde försäljningen väldigt smidig.

Annica H
Komarken

Mycket bra bemötande. Trevlig och lätt att prata med. Kan rekommendera Kienan starkt!

Margaret S
Komarken

Jag hade i uppdrag att sälja min farmors lägenhet då hon flyttat till äldreboende. Jag kontaktade Fastighetsbyrån och hade turen att på min sida då Kenan svarade i telefon och jag fick ett varmt bemötande. För att undvika dubbel kostnad av boende för min farmor samt att undvika en lång process med styling/visning så ville jag att affären skulle gå fort. Jag hade därför höga förväntningar på att mäklaren skulle vägleda och hjälpa mig. Kenan har överträffat alla dessa förväntningar. Då min farmor är väldigt gammal och orörlig...

Henrik E
Kungälv Centrum

Väldigt lätt att ha att göra med.

Eva S
Kungälv Centrum

Trevligt och hjälpsamt hjälpsamt bemötande.

Pia F
Kungälv Centrum

Jag har känt mig fullständigt trygg med Ted vad gäller försäljningen av vårt hus. Man har alltid kunnat ringa honom. Och han har t o m hjälpt och stöttat mig när jag skulle köpa en lägenhet, där han inte ens var mäklare.. Kan verkligen rekommendera Ted på Fastighetsbyrån.

Svar från Ted Gustafsson

Tack så mycket för din fina rekommendation!

Alexandra J
Tjuvkil/ Lycke

Vi är jätte nöjda med Linda-Marie som mäklare vid försäljning av vårt hus, trevligt bemötande , lyhörd, snabb på att svara vid eventuella frågor samt snabb på att återkoppla vid uppdateringar. Skulle absolut anlita henne igen samt rekommendera för andra som går i sälj tankar.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Stort tack för fint omdöme & massa lycka till med nästa steg!

Sonja G
Ytterby

Josefin är otroligt professionell. Jag har haft att göra med henne tidigare och valet av mäklare till denna bostadsaffär var självklar. Josefin är lugn och sansad, låter sig inte stressas av något. Lyssnar väl på kundens önskemål.

Joakim O
Bought a house with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Kungälv Centrum

Han känns som en påläst och väldigt trevlig person. De frågor vi hade såg han till att skyndsamt svara på. Han har INTE den där gåpåiga stilen utan känns stabil och pålitlig. Jag är mycket nöjd.

Anna B
Kungälv Centrum

Trevlig, kunnig, lyhörd och effektiv - exakt vad vi behövde föra att finna ett nytt boende Kenan får våra bästa och varmaste rekommendationer

Sandra B
Kungälv Centrum

Jag är otroligt nöjd med Kenan som mäklare vid köp av min nya lägenhet. Han var otroligt hjälpsam och lyhörd kring mina behov och krav av den bostad jag sökte. Som kund förväntar jag mig snabb återkoppling och uppföljning vilket Kenan levde upp till med bravur! Han hade mig i åtanke när det dök upp nya bostäder och hörde snabbt av sig. Tack vare detta lyckades vi få ihop en väldigt snabb och smidig affär. Jag kommer absolut att anlita Kenan i framtiden och rekommendera honom till andra som går i sälj eller köptankar. Har inget ont att säga om Kenan alls!

Bente S
Kungälv Centrum

Bra bemötande och han levde upp till förväntningarna om att få lägenheten såld till ett acceptabelt pris.

Nina R
Bought an apartment with
Kungälv Centrum

Josefin gjorde ett bra jobb och tillgodosåg våra önskemål. Bra återkoppling.

Terje E
Kungälv Centrum

Snabb och effektiv säljare. Rekommenderas.

Ivan P
Bought a house with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Kungälv Centrum

Vi är nöjda med det samarbete vi haft med Kenan Ibishi. Kommunikationen har löpt på väl och det har alltid varit väldigt enkelt att nå Kenan. har vi haft frågor han inte kunnat besvara direkt, har han snabbt återkopplat därefter. Kenan är trevlig och köpet i sin helhet har löpt på väldigt smidigt. Vi kan verkligen rekommendera Kenan som fastighetsmäklare.

Amanda M
Bought a house with Linda-Marie Valfridsson  a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Kärna

Linda-Marie var toppen genom hela processen. Hon tog den inledande kontakten vid intresseanmälan för att välkomna in i processen, var tillgänglig alla tider på dygnet som köpprocessen krävde och tog sig tid att svara på frågor på ett väldigt bra sätt under visningen. Hon var också snabb i sin återkoppling i kontakten mellan säljarna och mig som köpare. I kontakten under budgivningen upplevde jag Linda-Maries kommunikation som objektiv, rak och ärlig vilket underlättade en annars ganska påfrestande process. Linda-Marie var...

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Jag blir fantastiskt glad av dina fina ord. Tack för att jag fick hjälpa dig hitta "hem" .

Adam B
Kärna

Toppen. Linda-Marie jobbar proffsigt och strukturerat.

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Grymt teamwork skapade ett fantastiskt slutresultat! Tack för detta samt för fint omdöme.

Karin L
Kärna

Linda-Marie är fantastisk på alla sätt! Seriös, proffsig, förtroendeingivande och sprudlande glad. Hon skötte vår försäljning på bästa sätt från början till slut. Vi är supernöjda med Linda-Maries insats!

Svar från Linda-Marie Valfridsson

Tack snälla för fina ord och för möjligheten att få jobba med er och bästa Prillan!

Mona A
Komarken

Mycket trevlig och drivande. Jag hade tålamod i läget just nu och jag hade tänkt att det skulle ta lite tid med försäljningen, men Kenan lyckades förmedla försäljningen inom 3 månader. Bra och noggrann samt återkopplade hela tiden mot mig. Hade stor koll på marknaden och området.

Gerd Britt-Marie U
Kärna

Lättsam och trevig person har har förståelse för att alla äldre säljare inte är uppkopplade.

Svar från Ted Gustafsson

Tack! Jag hoppas att du kommer att trivas och kan slappna av i nya lägenheten nu när huset är sålt!

Johan K
Komarken

Engagemang och lokal kännedom av Kungälv

Daniel L
Kungälv Centrum

Jag rekommenderar verkligen Kenan om du vill ha en professionell mäklare inom Kungälv!

Johanna F
Kungälv Centrum

Trevlig och tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor via mejlen. Tillitsfullt och proffesionellt bemötande.

Zdravko C
Kungälv Centrum

Kenan är en trevlig person som ägnade sig mycket åt mitt ärende, han var lättillgänglig. allt berömvärt med Kenan

Stig Åke H
Sold a house with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv
Kungälv Centrum

Vi blev positivt bemött av Våran mäklare. Våran förväntningar - var att få sålt vårat radhus i tid och det uppfyllde Kenan. Han brydde sig, lätt att prata med, vad alltid positivt och glad. Han är mycket hjälpsam med det man behöver hjälp med runt försäljningen. Vi kan rekommendera Kenan som mäklare.

Ulla L
Sold a house with Kenan Ibishi a part of Fastighetsbyrån Kungälv

Carin P
Kungälv Centrum

Artigt och trevligt bemötande som man väntar sig av en mäklare. Fick svar på de frågor vi hade direkt.

Sandra C

Vill man ha en mäklare som verkligen driver affären framåt så är det Josefin den rätta personen. Redan från start var hon drivande och fick saker att hända snabbt under en trög marknad. Alltid lättillgänglig på telefonen vilket var ett stort plus för oss som hade en del frågor. Kan bara varmt rekommendera Josefin, inte nog med att hon är en proffsig mäklare så är hon även otroligt ödmjuk, trevlig och snäll person. Rekommenderas starkt!

Josefin A gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Erik Håkan L
Kungälv Centrum

En trevlig och ambitiös mäklare som till sist fått affären i hamn

Christer P

Zzxxxxxxxxxxxcccccmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnbbbbcxxc

Anton G
Kungälv Centrum

Vi har blivit mycket bra bemötta. Kenan Ibishi har överträffat våra förväntningar. Kenan visade stor hjälp vid köpet av lägenheten på Fontinvägen 48. Han har ett mycket proffigt sätt att genomföra vår affär.