Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 340 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• Mona N
    Mona N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Lättsam och trevlig, proffsigt sätt. Läs mer
  • Gunborg F
    Gunborg F skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick. All hjälp och hennes tankar gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • Tess S
    Tess S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Nu köpte jag mitt hus privat, då jag hade nära relation med föregående ägare. Sara var mäklare och slutförde affären. Bra bemötande och utstrålar lugn. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Upplever Sara som dålig på återkoppling. När man är uppe i en husförsäljning sitter man som på nålar och vill gärna ha snabba svar. Upplever även att Sara överlag sätter höga utgångspriser på hus i området, även på vårt. Känner inte heller att Sara har "förmågan" att sälja in objekt.
    I övrigt är Sara trevlig. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon var påläst på husobjekten. Det var inte mycket som hon inte kunde svara på. Tillmötesgående, fixade extravisning för oss. Kontrakt och skrivningstillfällena var bra i tid för våran del. Läs mer
  • Filadelfiaförsamlingen U
    Filadelfiaförsamlingen U skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi är mycket nöjda med Sara Jeansons bemötande och hennes hanteringen av vår fastighetsförsäljning.
    Hon har lyssnat in och tagit hänsyn till våra önskemål och värderingar i samband med affären, förklarat processen med ex. krav på bygglov för köpare etc.
    Det har också varit lätt att få kontakt med henne och när hon inte funnits på kontoret har hennes kollega funnits till hands.

För filadelfiaförsamlingen Undrom
    Lena Sollander Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vid vårt första möte med Sara kände vi genast ett starkt förtroende till henne somgjorde att vi gick vidare till försäljning av vårt torp.vi blev mycket nöjda med hur hon kommuniserade med oss under hela försäljningstiden fram till avslut.Ordning och reda var hennes signum! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande och snabba och informativa svar på frågor vi hade. Försäljningen blev precis som vi ville! Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Saklig, trevlig, tillmötesgående och sålde fastigheten till oss på ett bra sätt! Läs mer
  • Mikael K
    Mycket bra, duktig
    Mycket sakkunnig Läs mer
  • Johnny G
    Johnny G skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Fick ett bra bemötande och snabb respons. Ibland ger han ett intryck av att vara lite ”virrig” men på det stora hela var det en bra upplevelse. Läs mer
    2017-11-27 Jan F svarar Johnny G
    Hej Jonny
    och tack för ett bra betyg.
    Jag hade vi mötet blivt bestulen på telefonen som då kändes något "stressande".
    Lycka till med huset, och hör av dig när du har frågor.
    MVH
    Janne
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Gott bemötande och riktigt bra service. Rekommenderas verkligen. Tycker dock att visning med fika bör vara standard. Den delen kan snäppas upp. Den förväntningen finns med tanke på arvodet . Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande och hjälp med försäljning av mitt hus Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi är helnöjda med Kajsa Lindmark som mäklare i samband med vår husförsäljning. Redan vid första kontakten fick vi mycket bra info ang. husförsäljning. Eftersom det var vår första och enda försäljning, var vår kunskap i ärendet ganska låg. Planering inför visning, fotografering, genomförande av visning, löpande info, besiktning, dolda fel försäkring samt slutligen kontraktskrivning
    med köparen gick väldigt smidigt !
    Som sagt vi är jättenöjda !! Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket professionellt och fint bemötande. Annacarin överträffade vår förväntan i hela försäljningsprocessen, från start till mål och även efter målgång. Vi är fantastiskt nöjda och i det fall vi behöver en mäklare i framtiden är det Annacarin vi kommer att anlita igen. Läs mer
  • Rodney B
    Rodney B skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ordentlig och professionell. Kunnig på sitt område Läs mer
  • Åke Ö
    Åke Ö skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket duktig och kompetent men pratade lite för mycket och för snabbt så man tappade koncentrationen. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag hade hört väldigt gott om Anna-Carin och det första mötet var väldigt bra. Sedan fick jag uppfattningen att hon tyvärr hade alldeles för mycket att göra och inte var särskilt fokuserad på just vårt hus. Jag hade mycket högre förväntningar på henne då jag som sagt hört väldigt goda vitsord om henne från andra.

Vid i princip alla möten kom hon stressad och ursäktade sig för att hon snart måste lämna. Jag fick också uppfattningen av att ett hus som tilldrog sig väldigt mycket intresse fick mycket mer av hennes tid och framförallt engagemang.

Med bakgrund av detta kan jag inte ge henne annat än uselt i betyg:( Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Engagerad, proffsig, initiativrik, bra bollplank Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Kajsa är en fantastiskt duktig mäklare. Proffsig. Svarar snabbt på alla frågor. Kommer alltid i tid.
    Hon guidade oss och köparna noggrant genom hela försäljningen.
    Vi skulle rekommendera Kajsa och Fastighetsbyrån örnsköldsvik till alla vi känner. Läs mer
  • Roland M
    Roland M skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffisionell, ärlig och lätt att kontakta. Allt sköttes smidigt Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Professionell. Entusiasmerande och hade hela tiden en plan för att vår försäljning skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Tillgänglig, angelägen, hastig i bemötande men fullgjorde en affär på ett erfaret sätt. Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Fantastiskt bemötande och löpande återkoppling Läs mer
  • Emma R
    Emma R skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av henne och hon är verkligen supertrevlig. Dock har hon inte så stor koll då det gäller inbokade tider, regler... Läs mer
  • Ulf Q
    Ulf Q skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin är saklig, naturlig/"jordnära" person som det är lätt att få förtroende för. Vi har erfarenhet av flera tidigare husköp och Annacarin är och blir nr1 för oss

Mvh/Ulf Qvarnström Läs mer
  • Zonita Ö
    Zonita Ö skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig. Intresserad. Kändes att hon ville sälja vårt hus. Pratade för mycket och för fort. Läs mer
  • Ingrid W
    Proffsig
    Glad Läs mer
  • Sven H
    Sven H skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    superbra att ha att göra med. proffsig och ihärdig Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra och professionell. Jätte trevlig. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hjälpsam, proffsig och trevlig. Vi är nöjda som kunder! Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    För oss var valet självklart när vi skulle sälja vårt hus och därmed skulle kontakta en mäklare. Det eftersom vi sedan tidigare haft nöjet att få arbeta med Annacarin i olika fastighetsaffärer. Hon är mycket professionell i sin yrkesroll och tar hand om både säljare och köpare på bästa sätt. Lugn och trygg, precis som man vill att en mäklare ska vara. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevligt bemötande.
    Bra planering och tydlig i sitt sätt att förklara vad som händer under en försäljning/köp. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande,hjälpsam och trevlig klara och raka svar på frågor mm. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Värt arvodet! Smidigt att överlåta allt pappersarbete i samband med försäljningen !
    Fint bemötande. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket proffessionellt bemötande och en bra tydlighet kring hur försäljningen går till. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon gav ett positivt och förtroende ingivande intryck. Det ledde till en snabb och bra affär. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin Holmgren lyckas att kombinera trevligt bemötande och engagemang med professionalitet och kunskap på ett fantastiskt sätt. Försäljningen kunde inte ha skötts bättre. Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi fick bra och professionellt bemötande av Kajsa. Pratade lite väl snabbt ibland men är mycket nöjd. Har träffat andra mäklare som inte alls är lika bra. Läs mer
  • 0702270653 G
    0702270653 G skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ett bra bemötande av sara hon levererade till hundra procent kunde inte få de bättre Läs mer
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Väl bemött och trevlig. Hjälpsam Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig mäklare som var hjälpsam och gav bra information. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Snabb, lyhörd, Glad och god kunskap Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Supertrevlig o serviceinriktad. Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket snabb och bra service.
    Fick hjälp med allt vi behövde och lite till.
    Jan lyckades få affären att gå snabbt och smidigt trots
    att förutsättningarna inte var de allra bästa.
    En mäklare som varmt rekommenderas! Läs mer
  • 0706022954 M
    0706022954 M skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra bemötande. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket positivt bemötande och hög energi! Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra bemötande och snabba uppdateringar om vad som sker Läs mer

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik