Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 466 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• Fredrik S

2019-08-23

Fredrik S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag kan bara kort & gott konstatera att min mäklare har presterat utomordentligt, betyget blir 5/5 i alla avseenden !! Med andra ord så finns det absolut inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-08-19

Folke N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande och klar och tydlig information om vad som gäller vid fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-08-16

Amanda N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    jag har köpt en lägenhet. jag fick mycket bra hjälp och förklaringar på bla. hur det gick till och vad man skulle göra, mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
    2019-08-19 Annacarin H svarar Amanda N
    Tack Amanda för din rekommendation! Vad roligt att du flyttat till Örnsköldsvik, lycka till med plugget!

• 2019-08-16

Anna-Lena N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en lägenhet på Terassvägen 8 i Örnsköldsvik. Mäklaren Anna-Carin har från första kontakt agerat mycket professionellt med god och tydlig information, strukturerat och snabb och tydlig återkoppling på frågar .
    Helt igenom mycket nöjd med hela processen.
    Anna-Lena Nyberg Läs mer
    2019-08-19 Annacarin H svarar Anna-Lena N
    Tack Anna-Lena! Vad roligt att ni är nöjda och hoppas få se er mer i vår fina stad. Trevlig höst!

Hälsar, Annacarin
  • 2019-08-14

Claes-Göran F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sommarstuga. Mycket bra. Mer än väl. Vi är mycket nöjda med Anna Carin och hänes bemötande. Läs mer
    2019-08-19 Annacarin H svarar Claes-Göran F
    Hej Claes-Göran!

Tack för din rekommendation! Hoppas ni får det riktigt gott i den mysiga stugan!

• Karin K

2019-08-14

Karin K skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    AnnaCarin var en optimistisk och glad trevlig kunnig och snabbtänkt bekantskap. Alltid steget före med bra råd till en oerfaren som mig.
    Jag kan varmt rekommendera henne i dessa sammanhang.
    Hon var alltid tillgänglig även om hon hade semester vilket uppskattades när jag var både ängslig och nervös inför mitt köp av Gåsnässtrand i Nordingrå Läs mer
    2019-08-19 Annacarin H svarar Karin K
    Hej Karin!

Tack för din fina ord, så roligt att göra affär med er. Hoppas ni får njuta av ett härligt liv i Höga Kusten, välkommen!

Hösthälsningar, Annacarin
  • 2019-08-14

Jonas N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra och trevlig.
    Lätt att få kontakt med via telefon, svarar också snabbt. Läs mer
  • 2019-08-13

Mikael B skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt fritidshus.
    Mycket trevligt, glatt och proffsigt bemötande.
    Förväntade oss att mäklaren skulle bry sig om oss och våran försäljning vilket hon också gjorde.
    Mycket nöjda kunder som gärna kommer åter. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Mikael B
    Tack för att jag fick sälja ert fina ställe och tack för ett bra och proffsigt samarbete, vi ses snart!
  • 2019-08-12

Jörgen S skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt bostadsrätt. Bra bemött. Läs mer
  • 2019-08-07

Emelie D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag och min sambo har nyligen köpt en enplansvilla med stor gård som Sara var ansvarig mäklare för. Sara har visat ett trevligt och kunnigt bemötande ända från första visningen till att kontraktet skrevs under. Har hon inte kunnat svara på någon fråga så har hon alltid tagit reda på svaret och hon bilade t.o.m. långvägas för att hämta ett dokument som vi annars hade fått vänta länge på. Vi är mycket nöjda och tycker att köpet har gått snabbt och smidigt. Mvh E&M Läs mer
  • Neil B

2019-08-07

Neil B skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande av både Hanna och övriga på kontoret i övik. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Neil B
    Tusen tack Neil, jag och assistent Gunilla önskar hela familjen lycka till!
  • 2019-08-06

Roger Heinz W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    mycket vänlig! Tack för din hjälp med att köpa huset. Läs mer
  • 2019-08-02

Marlene W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt sommarstuga.
    Hanna är lyhörd, engagerad och "på". Hon gillar det hon gör och det märks. Fantastiskt proffsig genom hela säljprocessen. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Marlene W
    Tack Marlene för att jag fick sälja ditt fina ställe, och tack för den fina rekommendationen, önskar dig allt gott!
  • 2019-07-31

Lissi Anna-Belle S skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte en fastighet. Hon var kunnig. Gav råd. Opartisk. Glad. Bra bemötande. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Lissi Anna-Belle S
    Tack Anna- Belle för den fina rekommendationen. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya drömställe, vi ses framöver!
  • 2019-07-31

Patric P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Förtroende givande, proffsig på alla sätt. Konkret o saklig. Vi är nöjda med vårt köp av Tjäll 5:14 Läs mer
  • 2019-07-29

Cristina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett nytt hus och Sara hjälpte oss hela vägen, från visning till slutet av köpet. Läs mer
  • 2019-07-21

Ulla O skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt en plans Villa.Hanna varit mycke trevlig mot oss besitter med goda kunskaper .Vi blev trygga kände att hon ville att allt skulle bra för oss.Vid försäljningen duktig och förklarade för oss i klar text.Hanna har Vi rekommendera till andra.Ulla och Henrik. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Ulla O
    Tusen tack Ulla, hoppas ni trivs söderut, vi ses snart!
  • 2019-07-19

Anders P skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande, God personlig service och info. Snabb handläggning. Läs mer
    2019-07-31 Annacarin H svarar Anders P
    Tack Anders för rekommendationen, nöjet på min sida! Jag är så glad över att ni fått en fin start med härligt väder i vår fantastiska skärgård. Ha det fint!

Med vänlig hälsning, Annacarin H
  • 2019-07-16

Gun-Mari Christina M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en villa i Långsele.
    Tycker jag fick bra information så det kändes tryggt.
    Hoppas att det fortsätter på samma sätt med vidare hjälp vid deklaration mm. Läs mer
  • 2019-07-10

Krister A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har sålt & även köpt bostad via Annacarins hjälp & har upplevt fantastisk proffsighet & ett engagemang från första mötet.
    Mycket bra & tydlig uppdatering under säljprocessen. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Krister A
    Tackar för fin rekommendation! Så roligt att få göra affärer med er! Att dessutom få njuta på visningarna, der gillar jag verkligen.
    Önskar er den bästa sommaren!

Soliga hälsningar, Annacarin
  • 2019-07-08

Yvonne N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt fridtidshus. En engagerad säljare som återkopplade till oss hela tiden. Anna-Karin motsvarade alla våra förväntningar på ett personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Yvonne N
    Tack Yvonne! Så roligt att få jobba med er och er fantastiska fastighet i "paradiset". Ha det fint!

Hälsar, Annacarin H
  • 2019-07-04

Sandra S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt en bostadsrätt. Genom både visning, budgivning och köp, har Sara varit en utmärkt mäklare. Det har också alltid funnits någon tillgänglig att svara på frågor och funderingar. Superbra. Läs mer
  • 2019-07-01

Louise E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarhus. Sara kom ut och gick igenom fastigheten med oss när vi var på plats. Vi bor i Stockholm. Sedan överlämnade vi nyckel så att hon med flera kunde få tillgång till stugan för styling, fotografering och visning. Sara tog på sig två extra visningar då intressenter hört av sig om att det inte kunde komma till den ordinarie visningen. Hon frågade naturligtvis oss först om det vara okej.
    Sara hade tät kontakt med oss om hur vi ville ha det och vad vi tyckte och det blev en bra budgivning. Läs mer
  • 2019-06-26

Robert L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en sommarstuga
    Trevlig och respektfullt bemötande
    Mina förväntningar är att hon skulle vara kunnig och bemötande vilket hon är

Positiv Läs mer
    2019-07-15 Hanna Ö svarar Robert L
    Hoppas ni kommer att trivas i er fina sommarstuga, roligt att göra affär med er!
  • 2019-06-24

Ann-Sofie J skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde vårt fritidshus.
    Mycket nöjd med bemötandet och informationen hon gav oss.
    Rekommenderar att anlita henne. Läs mer
    2019-07-15 Hanna Ö svarar Ann-Sofie J
    Tack för ett bra samarbete och för den fina rekommendationen! Allt gott, så ses vi!
  • 2019-06-24

Joel H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus via Sara.
    Hon har varit tydlig och klar i sina svar. Hon har varit anträffbar och kommit med återkoppling som utlovat Läs mer
  • 2019-06-14

Marielle S skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Gumåvägen 17. Vi är mycket nöjda med Ida. Hon fixar och donar och är otroligt trevlig och serviceinriktad. Hela köpet gick mycket snabbt och smidigt. Vi kommer att rekommendera henne till andra😊

Mvh Micke och Marielle Läs mer
  • 2019-06-12

Kjell B skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hanna hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Hon var mycket engagerad och gav bra vägledning och tips. Så här i efterhand måste jag säga att hon hade en väldigt bra känsla för marknaden och hennes rekommendation på utgångspris, beskrivning av lägenheten och styling-tips var helt rätt. Hon är mycket proffsig, engagerad och driven. Kan inte annat än rekommendera henne. Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Kjell B
    Tack Kjell för den fina rekommendationen! Hoppas du trivs i den nya staden, vi ses!
  • 2019-06-11

Barbro Alice M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt min villa på 4 rum kök som ligger på en liten ort utanför Sollefteå. Hade min son med mej vi tycker båda att Sara gav ett tryggt bemötande lugn glad. Sara är också hjälpsam på alla vis. Hon kan sitt jobb. Sara rekommenderas varmt av oss Tack Läs mer
  • 2019-06-08

Karl Henning Daniel J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsigt och personligt bemötande. Rakt igenom förstklassigt. Läs mer
    2019-07-10 Annacarin H svarar Karl Henning Daniel J
    Tack Henning för den fina rekommendationen! Ni är som alltid toppen att göra affärer med, önskar er en toppensommar!

Julihälsningar, Annacarin
  • 2019-06-08

Shanti P skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde min lägenhet
    Tyckte att allt var ok tills bjudgiving börjat
    Kände att vi var inte på samma plan på vilken summa bjudgiving skulle börja på
    Brist på kommunikation kanske eller hade jag missuppfattat Läs mer
    2019-08-13 Hanna Ö svarar Shanti P
    Tack för rekommendationen Shanti, vi ses!
  • 2019-06-01

Ginger W skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jordbruksfastighet med hus byggt 1986, gårdshus och ekonomibyggnader från 1927 ,traktorgarage från 1986 och 16 ha mark har gått till försäljning.
    Anna-Carin Holmgren har varit en glad, trevlig, effektiv och saklig försäljare. Stajling och fotografering har också känts professionell. Slutresultatet av försäljningen har ekonomiskt överträffat alla mina förväntningar.Dessutom känns det som jag fått köpare som jag med glädje överlämnar vår släktgård sedan 140 år till.
    Anna-Carin är en person som jag gärna skulle vilja / välja att samarbeta med i andra sammanhang också.// Ginger Wedin Sjögom 125 Bjästa Läs mer
    2019-06-01 Annacarin H svarar Ginger W
    Tack snälla Ginger för ditt fina betyg. Vilken härlig affär vi genomfört tillsammans! Tack för förtroendet, gott samarbete och blommorna❣️

Önskar dig allt gott!

• 2019-05-25

Annika V skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt en stuga
    Bra bemöt och hon återkopplade om det var något Läs mer
    2019-05-27 Hanna Ö svarar Annika V
    Tusen tack för rekommendationen Annika, vi ses!
  • 2019-05-21

Victoria Birgitta R skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Driven och engagerad. Lyfte fram husets förmågor och oxå redogjort tydligt vad som är skäligt vid en försäljning och vad man kan förvänta sig etc som säljare. Läs mer
  • 2019-05-20

Karin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeansdon är mycket kunnig och seriös i ditt arbete. Läs mer
  • 2019-05-16

Toby D skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ida sålde vår lägenhet och vi är nöjda med allt från första träff. Proffsigt och lyhörd, vi kan starkt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-05-16 Ida S svarar Toby D
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Utan fantastiska säljaren är det svårt att vara en bra mäklare, tack för att ni ordna och fixat så fint med allt och alltid varit lätta att resonera med. / Ida
  • 2019-05-16

Maud N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt en villa i Sollefteå. Sara har uppträtt korrekt och professionellt hela tiden. Hon har känts ärlig och har varit lätt att samarbeta med. Varit på hugget utan att man blivit stressad av det. Läs mer
  • 2019-05-13

Linnea V skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi fick hjälp av Ida att sälja vår 3:a, lägenhet. Vi kände ganska direkt förtroende för henne. Hon har lätt att skapa kontakt, upplever henne som en trygg och erfaren mäklare. Vi är jätte nöjd! Läs mer
    2019-05-14 Ida S svarar Linnea V
    Tusen tack för rekommendationen. Det har varit så otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten.
    / Ida
  • 2019-05-13

Ove B skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hanna är glad och trevlig. Energisk , verkar gilla snabba resultat. Svarar snabbt vi har sökt henne. Hon har gjort en bra sammanställning med allt som rör vår husförsäljning. Läsvärt och tänkvärt. Hon har gjort ett bra jobb.
    Barbro och Ove Byström. Läs mer
    2019-05-27 Hanna Ö svarar Ove B
    Tack för ett bra samarbete! Ha en skön sommar i stugan så ses vi snart!
  • 2019-05-07

Anna E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt en villa. Vi blev bemött på ett mycket bra sätt av vår mäklare Sara som var hjälpsam på alla sätt. Mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade genom att kunna svara på de frågor vi hade samt gjorde allt smidigt. Läs mer
  • Kristina L

2019-05-02

Kristina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt en 4 tums lägenhete.
    Otroligt professionellt och vänligt sätt.
    Hon uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill.
    En toppen upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-02

Daniel E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt bostad och blev bemött av mäklaren bra men upplevdes väldigt stressig och att allt skulle ske snabbt. Läs mer
    2019-06-01 Annacarin H svarar Daniel E
    Tack för er återkoppling! Hoppas ni trivs i er nya bostad.

Vårhälsningar, Annacarin H
  • 2019-04-22

Christina S skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har köpt ett mycket trevligt hus. Hanna är mycket trevlig, tillmötesgående och duktig. Läs mer
    2019-04-22 Hanna Ö svarar Christina S
    Tack för ett smidigt samarbete! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya fantastiska trädgård.
  • 2019-04-18

Laila E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bättre mäklare kan du inte få. Jättetrevlig och positiv. Läs mer
    2019-04-22 Hanna Ö svarar Laila E
    Tack Laila för trevliga pratstunder i solen. Är säker på att du kommer trivas i din lägenhet, vi ses!
  • 2019-04-16

Nils Börje I skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett hus i Långsele. Det gick mycket fortare än beräknat.
    Saras bemötande är fantastiskt, hon informerade om läget såväl kvällar som helger.
    Allt gick så smidigt.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • 2019-04-11

Lars Magnus E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Nöjd med allt👍 inte några problem
    Köpt en 2:a 62 m2
    Kan rekommenderas Läs mer
    2019-04-15 Hanna Ö svarar Lars Magnus E
    Tack för det Magnus, ni har varit bra kunder! Hoppas Therese kommer att trivas, vi ses framöver!
  • Örjan H

2019-04-04

Örjan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en mindre hyresfastighet och fick bra bemötande och vi hade en bra dialog om upplägget. I denna dialog tog vi på oss en hel del jobb själva och de fungerade bra. Bra och saklig hjälp vid kontraktsskrivandet. Läs mer

Jonas R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Förstående och hjälpsam. Tydlig och vänlig. Högsta betyg på alla områden. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Jonas R
    Tack Jonas!

Så glad över ditt omdöme och uppskattar engagemanget i alla detaljer i försäljningen. Roligt med engagerade säljare!

Njut av våren!

Hälsar Annacarin

Per Allan G skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har sålt en villa. Jag har bara haft positivt bemötande från Hanna. Hon arbetade effektivt och omsorgsfullt. Dessutom var hon glad och deltagande särskilt därför att jag blivit änkeman för 6 månader sedan. Sammanfattning: Bara positivt om Hanna.
    Per-Allan Granlöf Läs mer
    2019-04-10 Hanna Ö svarar Per Allan G
    Tack för den fina rekommendationen Per Allan, och tack för det fina samarbetet, vi ses framöver!

Kristina R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsig och vänligt bemötande.
    Tydlig information om säljprocessen.
    Bra återkoppling och lätt att få kontakt vid behov. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Kristina R
    Tack Kristina för rekommendationen!

Så glad över samarbetet och ”Säljaren berättar”. Nu får ni ”slappa” några månader innan ni lämnar ifrån er ert fina hus.

Hälsningar, Annacarin H

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik