Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 380 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• 2019-01-17

Bosse T skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt lägenhet i övik
    Jättebra bemötande. Ordning och reda.
    Noggrann.
    Otroligt proffsig.
    Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2019-01-17 Ida S svarar Bosse T
    Tusen tack! Med fantastiska säljare och köpare är det betydligt enklare att göra ett bra jobb. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.
    Allt gott!
  • 2018-12-17

Henrik P skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    + Trevlig mäklare
    + Köpt Radhus
    + Han gjorde allt för att ta fram info om fastigheten fastän det inte var så lätt att hitta.

MINUS
    - Det måste gå att få in tilläggen i kontraktet och inte att de är lösa på sidan om.
    För mig blev det 5 tillägg totalt. Läs mer
  • 2018-12-14

Britta G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2018-12-05

Lars Ö skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett radhus som hon förmedlade. Vi blev bemötta på ett glatt och trevligt sätt, Hon skötte allt från visning till kontraktsskrivning på ett väldigt bra och smidigt sätt.
    Kommer verkligen att rekommendera vänner att anlita henne som mäklare Läs mer
    2018-12-16 Hanna Ö svarar Lars Ö
    Hej Lars, trevligt att göra affär med er! Ser fram emot att få hälsa på i framtiden för att se hur ni fått det. Lycka till med renoveringen, så ses vi framöver!
  • 2018-12-05

Eva R skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Allt har fungerat bra och alla frågetecken löstes snabbt och lätt Läs mer
    2018-12-05 Ida S svarar Eva R
    Vad roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten. / Ida
  • 2018-12-03

Solveig W skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt hus bekantskapen med IDA var en jätte trevlig överraskning kände förtroende på en gång hon överträffade alla förväntringar kändes som en riktig kompis som jag kunde lita på,gav mej all hjälp som jag behövde.Det är nästan synd att allt är över.JÄTTE NÖJD. Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Solveig W
    Men underbara ni! Tack för de otroligt fina orden. Kommer förbi på en kopp kaffe när tillfälle ges. Ni är underbara, ta hand om varandra. Jag önskar er allt gott!
  • 2018-11-30

Azizbek T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har köpt hus , Sara var mycket bra , jag var nöjd Läs mer
  • 2018-11-27

Magnus P skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon har sålt mitt hus, hon gjorde ett proffsigt intryck och jag kan inte annat än att vara nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Annacarin H svarar Magnus P
    Tack för rekommendationen Magnus! Alltid trevligt att göra affär med ambitiösa säljare. Önskar dig allt gott!

Annacarin

Viveka W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig ich snabb att få ut lgh m foto och beskrivning . En snabb affär och lätt att få tag på om vi undrar över något . Läs mer
    2018-11-23 Hanna Ö svarar Viveka W
    Tack för rekommendationen och för ett smidigt samarbete!

Niclas S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Han var väldigt sugen på att skriva kontraktet för att få sälja mitt hus. Han var bussig och gick med på ett lågt mäklararvode.
    Det kändes som att han inte lade ner särskilt mycket intresse för att sälja huset då han ringde mig för att hålla visningen själv 3 ggr för att han själv hade inte tid. Huset blev sålt och jag har fått återkoppling utav honom så jag är rätt nöjd endå och förstå att det inte var så jätte roligt projekt för han att sälja mitt hus. Han får 3/5 toast Läs mer

Erik Gunnar P skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    En bra mäklare,kunnig o ansvarskännande med ett korrekt uppträdande med vilket jag är mycket nöjd Läs mer

Vladislav M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara was extremely helpful, esponsive and professional. It was a pleasure working with her when we bought our house. Läs mer

Lars-Erik N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hanna har utfört sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-11-23 Hanna Ö svarar Lars-Erik N
    Tack för din återkoppling. Hoppas ni trivs i huset, kanske vi stöder på varandra framöver, hälsa frugan!
  • 2018-11-20

Christina Gunnarsdotter W skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en villa. Jag tycker att min mäklare uppfyllde mina krav bra genom trevligt bemötande, förklarade processen och ett snabbt och effektivt arbete. Jag har inget negativt att framföra. Läs mer
    2018-11-20 Annacarin H svarar Christina Gunnarsdotter W
    Hej Christina och stort tack för rekommendationen! Roligt att få göra affär med dig, allt gott!

• Enrico S

2018-11-20

Enrico S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga svenska.
    Vi köpte och sålde ett hus med Sara Jeanson. Vi är övertygade om Saras positiva energi. Deras arbete karaktäriseras av hög professionell prestanda, snabbhet och flexibilitet. Jag skulle alltid köpa igen på Sara fastigheter.
    Jag är säker på alla punkter bara positivt.

allt på en punkt (mycket bra)
    Anja und Enrico Läs mer

Arne S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mäklaren var väldigt angelägen och engagerad i att lösa de problem som uppstod vid genomförandet av affären och anser jag rimligt. Läs mer

Björn D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har sålt ett hus. Bra bemötande, koll på alla saker runt omkring försäljningen, tex kontakter med Anticimex och olika försäkringar. Bra på ge information om intressenter och budgivning. På det stora hela en bra erfarenhet. Läs mer

Linda L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hjälpsam. Bra på att informera och ordning och reda Läs mer
    2018-11-19 Hanna Ö svarar Linda L
    Hej Linda, tusen tack för rekommendationen! Det var smidigt att samarbeta med er, hoppas er dotter kommer trivas i lägenheten. Allt gott!

Johanna P skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde vår sommarstuga. Mycket bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar. Det blev en snabb enkel affär med privata visningar som vi ville. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Johanna P
    Tack Johanna för rekommendationen och för förtroendet att få sälja er fina fastighet! Jag njöt!

Kristina D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kompetent, trevlig och serviceminded! Läs mer

Tomas R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt en villa. Annacarin är driven och mån om sina kunder både i form av köpare och säljare.Annacarin finns också alltid väldigt nära till hands och är aldrig svår att nå. Glad och trevligt vilket gör processen till ett rent nöje. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Tomas R
    Tack Tomas för din rekommendation! Så glad att jag fick förmedla denna fina fastighet till er och är övertygade om att ni kommer att trivas!

Tomas L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    vi har köpt en fastighet, Anna-Carin var toppen som mäklare Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Tomas L
    Tackar! Önskar er allt gott och hoppas att ni trivs i er nya bostad!

Anita T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara hjälpte oss att sälja vårt hus på ett utomordentligt, personligt och proffsigt sätt. Fint bemötande på alla sätt. Läs mer

Lisbet W skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt ett radhus och blev mycket väl bemött av Anna-Carin under hela perioden såväl vid värdering, försäljning och även efter försäljning. Mycket bra intryck. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Lisbet W
    Tack Lisbet! Så roligt att få göra affär med er, ni är toppen som säljare (och köpare)!

Stina N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt och sålt bostad.
    Upplevde väldigt mycket engagemang initialt. Något som sedan dalade och vi upplevde att en hel del småsaker inte sköttes på önskvärt sätt. Läs mer
    2018-11-19 Annacarin H svarar Stina N
    Hej Stina! Tack för din återkoppling! Är ärligt ledsen att inte kunna motsvara dina förväntningar. Tråkigt att försäljningen drog ut på tiden och att ni fick byta mäklare mitt i. Lovar dock att reflektera och hoppas att ni trivs i er nya bostad.

Amelia W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag sålde en lägenhet. Hanna var väldigt trevlig och hörde av sig ofta och påminde om mycket saker. Däremot tyckte jag att hon var lite snabb, när budgivningen var slut skulle vi snabbt skriva kontrakt, hon frågade inte ifall vi var nöjd med priset eller ville vänta. Sedan när vi gick igenom
    Kontraktet skummade hon igenom papperna och hade jag köpt lägenheten hade jag inte förstått allting som stod där, och känt mig lite osäker. Läs mer
    2018-11-19 Hanna Ö svarar Amelia W
    Hej Amelia, tack för din rekommendation! Jag tar åt mig och ska tänka på din kritik i fortsättningen. Allt gott!

Maria O skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en lägenhet som min avlidne pappa ägt. Bemötandet har varit jättebra och gett en trygghet igenom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    Ida S gillar detta

Britta N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Försäljningen av sommarstugan skedde under tiden Ida var på semester. Hennes ersättare som tog över inte var någon rutinerad mäklare tvärtom ung och oerfaren. Hon betedde sig oprofessionell , sade emot våra önskemål istället att vara medgörlig och lyssna. Hon verkade inte vara heller insatt eller fått något som helst information om försäljningen.

Nu är objektet såld sedan 1 år tillbaks. Men under tiden fram till försäljning fick 3 olika mäklare utdelad under processens gång av skäl som tjänstledighet och semester, som är ganska ovanligt.

Vi har köpt & sålt framgångsrik 4x förut genom Fastighetsbyrån, men den här försäljningen var inte så lyckad som vi hade förväntat oss. Läs mer

Margareta J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    köpt lägenhet
    glad trevlig och hjälpsam och motsvarade våra förväntningar väl. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Margareta J
    Margareta! Tack för din rekommendation, hoppas ni trivs i lägenheten. Trevlig höst!

• 2018-11-16

Nils Pär Jonas E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsig i all delar och förtroendeingivande. Överlägset bäst av de 4 mäklarfirmor som vi kommit i kontakt med i Örnsköldsvik. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Nils Pär Jonas E
    Tack Jonas! Så kul att få sälja ert fina hus i mina barndomskvarter. Allt gott!

• 2018-11-16

Frank Jacob H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Top mægler, professionel og fremragende behandling .

Solgt fritidshus i Måle.

Hurtig og effektiv.

En rigtig god oplevelse. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Frank Jacob H
    Jacob, så roligt att få göra affär med er! Tror kanske att jag lärt mig lite danska på köpet. Hälsa familjen!

Jan-Axel A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi sålde ett radhus, hade inte kunnat ha en bättre mäklare. Vi är utomordentlig nöjda med bemötandet och hur hon skötte allt. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Jan-Axel A
    Tack Jan-Axel! Alltid kul att få göra affär med positiva säljare och önskar er allt gott med det "nya livet". Hälsa familjen!

Annacarin
  • 2018-11-16

Karin Sylvi Maria E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt ett hus och köpt ett nytt. Jag blev mycket bra bemött; proffsigt, positivt och effektivt. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Karin Sylvi Maria E
    Tack snälla för fin rekommendation! Hoppas ni trivs i ert nya hus!

Peter N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett hus som såldes av Annacarin Holmgren på Fastighetsbyrån i Örnsköldsvik. Annacarin gav ett väldigt professionellt och förtroendeingivande intryck genom hela processen. Annacarin var engagerad och satte sig in i just vår familjs behov, vilket skapade en extra trygghet för oss som vi värdesatte väldigt högt. Annacarin har både infriat och överträffat våra förväntningar på hur en mäklare ska genomföra en fastighetsaffär. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Peter N
    Oj! Tack Peter! Önskar dig och familjen allt gott!

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren

Christian D skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Professionellt rakt igenom 👌
    Hon var tydlig med allt och det var klart och tydligt genomgång om alla papper m.m Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Christian D
    Roligt att höra, tack! Hoppas att renovering går bra nu så att ni får flytta in så snabbt som möjligt. Det kommer bli toppen för er! Välkommen till området. / Ida
  • 2018-11-15

Birgit S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Utmärkt i sitt arbete. Håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2018-11-04

Bengt Olof P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Det gick över förväntningarna. Läs mer

Fredrik L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett litet hus utanför stan. Super bra bemötande av Sara våran mäklare. Har ingenting att anmärka på ! Super jobb, kommer rekommendera hemma till mina vänner ! Läs mer

Elin J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Alltid snabb återkoppling. Alltid fint bemötande. Professionell och personlig service! Läs mer

Anna C skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett hus i Sollefteå. Mäklaren Ida var anträffbar och tillgänglig när vi hade frågor. Det uppstod vissa förseningar med banken samt vi var överraskad att det fanns endast en nyckel till hus men felet låg på säljarens sidan.Annars vi rekommenderar mäklare och samarbete ! Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Anna C
    Tack för en rolig affär och för en ny bekantskap! Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus. Allt gott!
  • 2018-10-05

Maria T skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har köpt en enplansvilla i Sollefteå. En fantastisk mäklare som är påläst på sitt objekt. Noggrann & bra hjälp när man har sina funderingar. Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Maria T
    Så roligt att höra Maria, tusen tack. Hoppas ni kommer att trivas bra när ni får flytta in. Kanske bjuder ni till och med på en kopp kaffe så jag får se hur ni bor när ni kommit i ordning. / Ida
  • 2018-10-05

Börje N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    sålt villa
    trevligt bemötande
    kontinuerlig o klar information
    Gjorde dock flera visningar själv pga sommar o semester

Effektiv o trevlig person Läs mer
    2018-10-05 Ida S svarar Börje N
    Hej Börje!
    Tack för recensionen. Och stort tack för hjälp under semester. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten.
    Många tack för förtroendet med försäljningen.
  • 2018-10-02

Emelie S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt ett fritidshus. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren, tillmötesgående och serviceminded. Mäklaren var väldigt behjälplig med alla frågor vi hade. Min upplevelse är bra. Det var ibland svårt att få kontakt med mäklaren via telefon men då ringde hon ofta upp på kvällstid vilket är helt ok för oss. Läs mer
  • 2018-09-29

Mattias A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi köpte en villa i Sollefteå. Sara var noggrann, påläst, kunnig, service-inriktad, engagerad och flexibel gällande tider/möten! Hon var dessutom professionell gentemot båda parter - såsom vi kan bedöma det - och vänlig! Vi - som köpare - uppskattade extra mycket hennes trevliga sätt gentemot det äldre paret vi köpte villan av! Det finns inte ETT ENDA ord vi kan säga som är negativt!
    Sara gjorde ett fantastiskt jobb!
    MVH/ Karin o Mattias Läs mer
  • 2018-09-28

Gerd Christin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarstuga
    Trevlig, kompetent, på alla vis en bra mäklare Läs mer
  • 2018-09-21

Alf S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Positiv mäklare, negativ marknad Läs mer
    2018-09-21 Annacarin H svarar Alf S
    Tack snälla, ni är bäst! Så roligt att få göra affär med er!

Hälsningar, Annacarin
  • 2018-09-17

Björn Z skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra, tydlig lätt att ha att göra med, bra bemötande. Enkel att komma i kontakt med trevlig och väldigt hjälpsam. Rekommenderas absolut Läs mer
    2018-09-17 Ida S svarar Björn Z
    Tack snälla Björn för de fina orden, det värmer. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus. / Ida Sjödin, Fastighetsbyrån
  • 2018-09-16

Karin Louise L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt villa. Bra stöd vid processen. Positiv och glad. Kunnig. Rekommenderas. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Karin Louise L
    Hej, tack för dina ord! Jag ser fram emot att få komma och se ert nya boende.
    //Sara
  • 2018-09-13

Ann Ingrid Sofia S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt mitt fritidshus. Sara Jeanson är en fantastisk mäklare. Sakkunnig och mycket trevlig. Hon skötte allt på ett utomordentligt sätt, alla papper som skulle upprättas och kontakterna på telefon. Jag själv har ingen erfarenhet av att sälja hus. Jag kunde helt och fullt lita på hennes kompetens. Jag är mycket nöjd med Sara och kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Ann Ingrid Sofia S
    Hej Ann, va roligt att du tycker att allt gick så bra! Tack för dina fina ord!
    Allt gott till dig,
    //Sara
  • 2018-09-12

Anders N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Korrekt ärligt lättsamt och trevligt bemötande även efter att affären var klar.
    Helt perfekt.
    Tack Läs mer