Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 518 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• Inger Kristina A

2019-11-18

Inger Kristina A skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt vårt radhus.
    Hanna var alltid öppen och förstående. Vi fick kontakt från första början. Jag kände mig trygg med henne som fastighetsmäklare.

Eftersom det var första gången vi kontaktade en mäklare så hade vi inga direkta förväntningar.
    Hanna infriade de förväntningar som kom under tiden. Hon är proffsig, snabb och mycket kunnig. Läs mer
    2019-11-18 Hanna Ö svarar Inger Kristina A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen, jag hoppas ni trivs i er lägenhet.
  • 2019-11-17

Maria L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig och hade fakta om fastigheten. Svarade på frågor, förklarade. Kanske ibland lite bråttom, skulle kunnat ge mer tid. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria L
    Tack Maria för rekommendationen! Jobbar på att dra ned på mitt tempo... Ha det riktigt fint!

Sead O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    En mycket glad och trevlig person som har alltid tid att stanna och sega något trevligt Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Sead O
    Hej Sead!

Tack för dina fina ord och rekommendation. Önskar er all lycka med ert nya boende.

Maria E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt nyproduktion på Solsidan.
    Allt har fungerat bra! Inget att klaga på.
    Har blivit trevligt bemött. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria E
    Tack Maria för din fina rekommendation! Hoppas allt är gott med dig och att du trivs på höjden!

Barbro H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt ett hus. Har bara positivt att säga om A-K. Duktig, social, berättar förloppet vid försäljning. Det skapar ett stort förtroende och man känner sig trygg. Lättillgänglig och svarar alltid telefon, även när hon var på semester. Kan varmt rekommendera henne. Barbro och Per Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Barbro H
    Tack snälla ni för den fantastiska rekommendationen! Vi var ett riktigt bra team tycker jag, önskar er allt gott och en fin höst!

• 2019-11-12

Anna O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin var proffsig och proaktiv genom hela processen. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Anna O
    Hej Anna!

Tack för den fina rekommendationen, så kul att få göra affär med er! Hoppas ni har det gott i ert nya boende och njuter av den fina relaxen.

• Jan B

2019-11-11

Jan B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Snabb och effektiv försäljning av bostadsrätt. Mycket proffessionellt och vänligt bemötande av mäklaren Anna Carin Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Jan B
    Tack för rekommendationen!

Alltid kul att göra affär med dig. Ha det fint!

• 2019-11-10

Lillemor N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Positiv, proffsig. Köpt bostad. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Lillemor N
    Tack Lillemor för den fina rekommendationen!

Önskar er en riktigt fin höst och att ni trivs i ert nya boende.

Sture K skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en lägenhet. Annacarin är lugn, saklig och trevlig. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Sture K
    Tack Sture!

Vilken fin rekommendation! Njut av ert nya boende och ha det riktigt gott!

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren

Kent N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi fick ett mycket bra bemötande i samband med vårt köp av en bostadsrätt Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Kent N
    Kent!

Tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni njuter av ert nya boende och har en riktigt fin höst.

Peter K skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra, kompetent och erfaren.
    Engagerat Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Peter K
    Tack Peter!

Så trevligt med rekommendationer. Önskar er allt gott!

Carina N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Anna-Carin är professionell, förtroendeingivande och positiv.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Skulle rådfråga henne igen om det blev aktuellt med byte av bostad.
    Med vänlig hälsning
    Carina Nordin Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Carina N
    Tack Carina för den fina rekommendationen. Så glad att få göra affär med er. Njut av er nya lägenhet och ha en riktig toppenhöst!

Ann-Catrin H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en nyproducerad lägenhet. Fick ett mycket bra bemötande. Fick löpande information. Fick snabba svar på mina frågor och funderingar.
    Högsta betyg ger jag Anna-Carin Holmgren. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Ann-Catrin H
    Tack för din fina rekommendation. Så skönt för dig att äntligen fått flytta in i din trevliga lägenhet. Önskar dig en fin höst!

Kenth L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Glättigt forcerat beteende. Lyssnar dåligt på upplevda problem när kontrakt är påskrivet. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Kenth L
    Hej Kenth!

Vad tråkigt att du inte är nöjd. Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig med dina frågeställningar om jag haft möjlighet. Hoppas trots det att ni trivs i er nya, fina lägenhet.

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren
  • 2019-11-04

Robert N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin gav ett proffsigt intryck från första början med en tydlig och utförlig offert.
    Hon har alltid svarat snabbt på sms, mejl och telefon, även på kvällar och helger.
    Mitt hus såldes snabbt och smidigt till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-11-08 Annacarin H svarar Robert N
    Hej Robert och stort tack för den fina rekommendationen. Vad fort det gick! Ha det fint och en riktigt skön start på vintern.

• 2019-11-01

Michael T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt bostadsrätt. Blivit proffsigt och trevligt bemött av Sara Läs mer
  • 2019-11-01

Alexander H skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Är jätte nöjd med mäklaren och hela bemötande som fastighetsbyrån har.
    Rekomenderas stark för andra som vill köpa eller sälja fastigheter. Läs mer
  • 2019-10-27

Åsa J skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt en etta till dottern. Mäklaren har varit mycket engagerad i denna affär, väldigt trevlig och återkom snabbt med svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med denna affär !!!! Läs mer
    2019-10-31 Ida S svarar Åsa J
    Hej! Tack för de fina orden. Hoppas dottern kommer att trivas i lägenheten men också att det kommer att fungera under en längre tid. Återigen tack! / Ida
  • 2019-10-25

Fredrik L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon hjälpte mig sälja min lägenhet, tog kontakt med henne eftersom jag känner henne sedan förut och vet att hon är bra.
    Hon är alltid trevlig och utåtriktad men också håller koll på grejerna. Bra upplevelse! Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för din fina rekommendation! Nu jobbar jag för ett snabbt tillträde!

Lördagshälsningar, Annacarin
  • 2019-10-23

Annika S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi både köpt och sålt vår villa genom Fasighetsbyrån och är otroligt tacksamma för det engagemang som vår mäklare Annacarin visat.
    Alltid närvarande och otroligt proffsig, stort tack!
    Betyg 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Annika S
    Tack Annika!

Så roligt med rekommendationen! Jag har sagt det förut och säger det igen, vilka roliga affärer vi gjort i år. Mäklardröm!

• 2019-10-21

Tobias N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande och snabb service vid funderingar! Läs mer
    2019-10-22 Ida S svarar Tobias N
    Tack snälla! Nu hoppas jag innerligt att du kommer att trivas med lägenheten. Har du frågor eller funderingar så vet ni vart vi finns! / Ida
  • 2019-10-20

Karl Anders N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt ett torp nära Ö-vik, och är mycket nöjd med mäklare Ida.
    Hon är trevlig, engagerad och driven.
    Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-21 Ida S svarar Karl Anders N
    Jag tackar för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas som fisken i vattnet nu i lägenheten.
    Allt gott! / Ida
  • 2019-10-19

Anneli U skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en gård och är mycket nöjd. Bemötandet var både professionellt och personligt. Upplevelsen var mycket bra. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Anneli U
    Tack Anneli! Där där stället passar er perfekt, lycka till med allt!
  • 2019-10-17

Ewa T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara bemött mig med sin lugn, har get några tips, svarade på många frågor, jag hade, med tålamod. Jag är väldigt nöjd att jag träffade henne 😊 Läs mer
  • 2019-10-16

Nils Arne N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en Borätt

Förväntningar på gott uppträdande, vilket infriades
    Gott bemötande Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Nils Arne N
    Tack för rekommendationen! Hoppas du trivs i ditt nya boende!

• 2019-10-15

Åke F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt vårt hus.
    Anncarin har varit bra mäklare.
    Hon har levt upp våra förväntningar.
    Har ingen erfarenhet av försäljning av hus.
    Annacarin som en av våra Mäklare.
    Får från oss klart bra, som våran Mäklare. Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Åke F
    Tack för rekommendationen! Önskar er allt gott i ert nya boende!

• 2019-10-14

Sven Åke Gert K skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har fått god hjälp med att sälja vår villa.
    Sara uppfattades som kunnig och tillmötesgående, varför vi gärna rekommenderar henne till andra köpare. Läs mer
  • 2019-10-14

Ulla J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Lätt att prata med. Alltid tillgänglig Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Ulla J
    Tack Ulla! Njut nu av senhösten innan det är dags att packa!

• 2019-10-12

Johan J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vid köpet av min lägenhet fick jag ett mycket proffesionellt bemötande av Annacarin. Fyllt av engagemang och kunnande. Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Johan J
    Tack för fin rekommendation! Ha det fint i den nya lägenheten!

• 2019-10-11

Kaj Stig N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt bostadsrätt och sålt hus Bra bemött kunniga tillmötesgående Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Kaj Stig N
    Tack för fin rekommendation! Önskar er allt gott och att ni kommer att trivas i ert nya boende.

• 2019-10-10

Sven-Erik S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Min fru och jag har köpt en nybyggd brf-trea vid Folkparksgatan 7 i Örnsköldsvik som vi flyttade in i början av oktober. Under hela skeendet från intresseanmälan och till inflyttning har vi fått det bästa, vänliga och professionala bemötandet av Annacarin !

Sven-Erik och Margareta Sjöström Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Sven-Erik S
    Vilken fin rekommendation, tack till er! Hoppas ni njuter i er fina lägenhet och har en riktigt trevlig höst!

Liselott F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt läg o sålt hus.Utmärkt bemött,trevliga och erfarna.Man kände sig trygg och dom var alltid lätt att få tag i.Vi är så nöjda o lägenheten är så fin med underbar utsikt.Nöjda kunder Liselotte oÅke Fahlgren Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Liselott F
    Tack snälla för fin rekommendation! Önskar er allt gott och en fin höst!

Harald E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har bara gott att säga om Anna-Carin. Ett proffsigt bemötande,alltid glad och posetiv. Vi är helnöjda. Glada att lära känna henna. Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Harald E
    Tack för rekommendationen! Trevligt att lära känna er. Hoppas ni har en fin höst!

Elisabeth A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har köpt en bostadsrätt.
    Har blivit vänligt bemött av Anna-Carin ,hon har varit kunnig och levt upp till mina förväntningar som jag hade av mäklare,
    Givit tydlig information.Är mycket nöjd med information
    angående köp under byggtidernas Solsidan. Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Elisabeth A
    Tack Elisabeth! Så roligt att du är nöjd och säkerligen får det toppen i din nya lägenhet. Ha det fint!

// Annacarin H

Kerstin F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en bostadsrätt
    Trevligt och positivt bemötande
    Mäklaren fanns alltid till hands på resans gång och delade med sig av sin kompetens. Läs mer
    2019-10-16 Annacarin H svarar Kerstin F
    Hej Kerstin!

Tack för din fina rekommendation! Önskar dig allt gott och en fin höst i ditt nya boende.

• 2019-10-04

Robin Ö skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hor var och är oerhört engagerad i både vårt köp av bostad och i sälj av vår gamla bostad.
    Hon är allting tillgänglig och bra på att informera och guida oss under hela köp/säljfasen.
    Mycket duktig!! Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Robin Ö
    Hej Robin! Men tusen tusen tack för de fina orden. Med fantastiska kunder så blir affärerna kanonbra! Grymt jobbat med allt inför försäljningen också. Jag är otroligt tacksam att just jag fick hjälpa er med både husköp och försäljning.
    Allt gott till er båda! /Ida

Joakim S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Positiv, engagerad och mån om oss som kund. Läs mer

Timmy L skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt kedjehus
    Blivit bra bemött av mäklaren
    Hade inga förväntningar men tycker att mäklaren var trevlig och professionell!
    Allt som allt, riktigt bra! Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Timmy L
    Tack för rekommendationen! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset.
    Allt gott!
    / Ida

Anna S skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt kedjehus i populärt bostadsområde.
    Blivit bra bemött.
    Aldrig sålt eller köpt hus tidigare så hade inga klara förväntningar men upplever att vi blivit väl omhändertagna och informerade. Läs mer
    2019-10-07 Ida S svarar Anna S
    Så roligt att ni fått flytta in nu. Hoppas verkligen att ni skall trivas hela familjen! Allt gott! / Ida
  • 2019-09-26

Lars Daniel N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt bostad, fantastiskt bemött av mäklaren överträffat alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-09-10

Bengt O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag blev vänligt bemött och proffsigt informerad vad som gäller vid försäljningen. Jag fick utgångpriset som jag begärde. Det gick snabbt att sälja den. Läs mer
    2019-09-30 Annacarin H svarar Bengt O
    Tack Bengt för rekommendationen! Hoppas du trivs i ditt nya boende, hörs snart!

• 2019-09-09

Henrik G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus som Sara va mäklare för, kontakten med Sara har varit strålande inget alls att påpeka utan vi visste hela tiden vad som hände från visningen av huset tills att det va klart. Läs mer
  • 2019-09-08

Liselott F skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig och lättsam.Lätt att få tag i.kunnig och erfaren.Du har en fin empatisk förmåga.Vi kände oss så trygga med dej.Lycka till i framtiden med familjen och den nya familjemedlemmen.Känns bra att huset är sålt och en ny lägenhet väntar.Liselotte o Åke Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Liselott F
    Återigen tack för era fina ord! Jag är otroligt glad som fått möjlighet att hjälpa er men också möjligheten att lära känna er. Allt gott! /Ida
  • 2019-09-07

Sven-Erik S skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Min fru och jag har sålt en brf-lägenhet. Vi har under hela säljprocessen haft en utmärkt relation med vår mäklare Hanna Öhman, som helt levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Sven-Erik S
    Tusen tack! Vad roligt att ni är nöjda, jag hoppas ni trivs uppe på höjden.
  • Osvald N

2019-09-06

Osvald N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ida är mycket trevlig och hjälper gärna till med allt vi är mycket nöjda. Med vänlig hälsning,
    Osvald och Vivi-Ann Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Osvald N
    Fina Osvald och Vivi-Ann! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Och stort lycka till i ert nya boende när ni får flytta in! Allt gott till er! / Ida
  • Pernilla S

2019-09-04

Pernilla S skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpte en villa och är nöjd med Ida, hon svarade alltid på frågor snabbt och fanns alltid tillgänglig vid frågor.
    Var förstående och hade tips för oss som aldrig har gjort en stor affär.
    Glad och hade fötterna på jorden! Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Pernilla S
    Jag tycker att man skall ha stort respekt för att det är den störst affären man gör i livet många gånger, som jag alltid sagt inga frågor är dumma frågor. Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i huset och i Kroksta. Allt gott! / Ida
  • 2019-09-04

Åke F skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt vårt hus.
    Ida Sjödin som vi har som Mäklare.

Hon har och fortsätter vara mycket hjälpsam och kunnig 🙂!
    Vi har blivit mycket Väl bemött av henne.

Jag hade inga erfarenheter av en Mäklare’s tjänster.
    Med den dåliga kunskapen, så har vi blivit väl bemötta.

Ida är en Bra Mäklare!
    Hon är lugn, kunnig och ödmjuk.

Åke & Lotta Läs mer
    2019-09-20 Ida S svarar Åke F
    Tack snälla Åke för dina fina ord. Jag är otroligt tacksam att jag fick vara en del av er husförsäljning och att jag fått lära känna er. Jag hoppas att ni kommer att trivas otroligt bra i er lägenhet när ni får flytta in. Tack för att ni är ni! / Ida
  • 2019-09-04

Ida Å skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt hus. En icke flexibel mäklare.

Förväntade mig att affären skulle underlättas med en mäklare men snarare tvärtom. dialogen mellan köparen och säljaren var betydligt bättre än via mäklaren. Läs mer
    2019-09-05 Ida S svarar Ida Å
    Hej! Jag ser var du skriver och blir uppriktigt blir ledsen. Försöker alltid att gör det yttersta som går för att främja varje affär, vi medlar många olika parter och då främst så klart mellan säljare och köpare men det ka också vara banker mm. Ibland krockar det i en kalender och ibland i flera, när det är många parter inblandade så kan det ibland vara svårt att lösa även om man vill.

Men jag tar åt mig av det du skriver samtidigt som jag ber om ursäkt för att du upplevt det så. Hoppas på att få överträffa dina förväntningar nästa gång.

Jag vill dock önska dig all lycka till med ditt nya hus och hoppas att du kommer att trivas.
    Allt gott! / Ida
  • 2019-09-03

Lars-Olof N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag är mycket nöjd med Ida. Hon gav ett mycket gott intryck från första mötet och detsamma gäller nu. Radhuset blir sålt och jag är mer än nöjd. Så mitt betyg är full pott. Läs mer
    2019-09-04 Ida S svarar Lars-Olof N
    Tack för de fina orden Lars-Olof! Hoppas att vi i framtiden får möjlighet att göra fler affärer ihop om det skulle behövas. Nu hoppas jag att du får släppa en stor sten från bröstet och bara fokusera på ett hus.

Allt gott!
  • 2019-09-03

Ann-Katrin S skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt en villa. Jag har bara gott att säga om Ida både då det gäller bemötande och allt hon hjälpt oss med. Ger henne högsta betyg och kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-04 Ida S svarar Ann-Katrin S
    Så himla glad jag blir. Tack för att jag fick hjälpa er med husförsäljningen. Alltid roligt att få göra affärer när man har trevlig människor runt omkring sig. All lycka till med ert nya boende! / Ida

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik