Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• 2020-01-27

Jari Pekka L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålde villan med Sara som mäklare och är jättenöjd. Vi blev alldeles utmärkt bemött och rekommenderar henne mycket gärna. Vi upplevde henne proffsig, trevlig och kunnig. Otroligt engagerad under hela processen. Hade inte kunnat hitta bättre mäklare. Läs mer
  • Kim L

2020-01-24

Kim L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt villa i höga kusten
    Jätte trevlig och lätt att komminucera med. Mäklare levde upp till alla förväntningar o mer därtill. Involverad i vad hon sålde med kunskap om bostaden. Vi är supernöjda och hoppas på fler framtida affärer. Läs mer
  • 2020-01-22

Leena Hannele L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Professionell bemötande!
    Sålt hus . Läs mer
  • 2020-01-17

Lena B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hjälpt oss i besvärliga situationer och visat mycket stort tålamod och empati. Läs mer
    2020-01-17 Annacarin H svarar Lena B
    Bästa Lena,

tusen tack för den fina rekommendationen, faktiskt min 200:ade! Önskar er allt gott i er nya bostad, njut av ett bekvämt och fint boende med utsikt!

Fredagshälsning, Annacarin
  • 2020-01-14

Barbro A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara visade stor kunnighet vid försäljning av mitt hus.
    Bra kontakt, som var viktigt i mitt fall, eftersom jag flyttat till annan ort. Hon lämnade fortlöpande information och vi båda hade koll på läget hela tiden.

Det allra bästa med Sara är ändå, hennes positivitet - man blev glad när man hörde hennes kvittrande, glada röst. Läs mer
  • 2020-01-12

Anette E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin är en mycket proffsig mäklare! Kunnig, effektiv, idérik och trevlig. Alla objekt som vi har anlitat Annacarin för att sälja, har hon skött på allra bästa sätt. Vi kan inte tänka oss någon bättre mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Anette E
    TACK Anette för din fantastiska rekommendation! Tänk att vi är inne på den 5:e affären, jag tror det är rekord för mig! Jag hoppas att ni trivs i er nya stad och får det riktigt gott, om inte säljer jag gärna något till er i Örnsköldsvik igen! :)

• 2020-01-09

Camilla G skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt enplansvilla i Bonässund
    Glad lyhörd kunnig proffsig positiv ärligt och rak pålitlig världsklass Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Camilla G
    Tack!

Så glad för din fina rekommendation! Härligt att göra affär med så engagerade säljare och jag önskar er allt gott!

Januarihälsningar, Annacarin
  • 2020-01-09

Britt-marie Emelie Sofia N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Första intrycket, mycket bra vid bedömning/värdering av vårt hus.

Fortsatta kontakter helt utan problem. med andra ord jättebra.

Hon har hållit oss uppdaterad under hela försäljnings processen.

Avslutade det hela med ett mycket bra resultat.

Ett stort tack till Anna och lycka till i fortsättningen med ditt arbete. Läs mer
    2020-01-09 Anna S svarar Britt-marie Emelie Sofia N
    Stort tack själva fina ni. Det har varit och är ett rent nöje:)
    Vi hörs och ses!
    Anna S gillar detta
  • 2020-01-07

Julia skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Suverän service av Sara dels med att hitta passande hus för vår önskan och när vi väl hittade det så fick vi hjälp med allt och mer därtill från henne. Läs mer
    2020-01-07 Sara J svarar Julia
    Tusen tack för fina ord! Det var en ära att få hjälpa er.
  • 2020-01-07

Ingela W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Hanna, allt gick snabbt och smidigt. Seriös och kompetent mäklare! Läs mer
  • 2019-12-25

Johan B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ytterst kompetent, erfaren och trivsam att ha och göra med. Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Johan B
    Tack Johan för rekommendationen! Så trevligt att ni valt Örnsköldsvik och jag hoppas att ni kommer att trivas med ert nya liv i det fina huset. Önskar er allt gott!

• 2019-12-22

Ingela Å skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har köpt en lägenhet på vintergatan
    Mäklaren var otroligt duktig, engagerad och intresserad. Hon hjälpte mig genom hela affären och jag skulle anlita henne om jag säljer min bostad. Även rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-13 Annacarin H svarar Ingela Å
    Tack Ingela för din fina rekommendation! Önskar dig allt gott och hoppas att du trivs i din fina lägenhet.

• 2019-12-11

Bodil S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Professionell, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-12-09

Rasmus W skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpte min första lägenhet, blev bemött väldigt bra. Allt gick väldigt smidigt och man kände sig trygg genom hela affären. Läs mer
    2019-12-22 Annacarin H svarar Rasmus W
    Tack Rasmus för din fina rekommendation! Hoppas du trivs i din nya lägenhet och får en riktigt fin jul!

Allt gott! / Annacarin
  • 2019-12-07

Alf S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, förtroendegivande och duktig fastighetsförmedlare. Läs mer
  • 2019-12-03

Lars E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt lägenhet.
    Väldigt bra.
    Inga förväntningar men hur bra som helst.
    Toppen! Läs mer
  • 2019-12-03

Sven Simon J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt min hus, blev bemött väldigt bra trevlig och tillmötesgående, väldigt professionell och levde upp till det jag hade förväntat mig och mer. Läs mer
  • 2019-11-30

Nils Olov Z skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
    2019-12-03 Annacarin H svarar Nils Olov Z
    Hej!

Tackar för den fina rekommendationen och vill gärna skicka tillbaka en hälsning till dig, tack till mycket god medhjälp!

Glad december till dig/er!

Håkan L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin uppfyller alla de förväntningar jag hade på henne som fastighetsmäklare,
    Lyhörd positiv ordning och reda, ja jag har bara gott att säga om Annacarin ! Läs mer
    2019-12-03 Annacarin H svarar Håkan L
    Tack Håkan för din fina rekommendation! Så roligt att få göra affär med dig och din fina fastighet. Hoppas du får en riktigt härlig jul och laddar batterierna inför flytt så småningom.

Ulrika S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt bemötande av mäklaren, stor hjälp av henne. Läs mer
    2019-11-29 Annacarin H svarar Ulrika S
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas Nils kommer att trivas med sitt nya boende!

Fredagshälsning, Annacarin H

Britt N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt mitt hus på Gålnässtrand, försäljningen sköttes av ACH. Vi hade kontakt både före och efter försäljningen. Hon gick igenom och rekommenderade vissa saker innan försäljningen som jag själv inte tänkt på, hon är en bra vägvisare, dessutom kom en bra stylist och fotograf. Jag känner mig väldigt nöjd med vad ACH har utfört. Jag rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja/köpa. MVH Britt Nylander Läs mer
    2019-11-29 Annacarin H svarar Britt N
    Britt!

Tusen tack för den fina rekommendationen! Det var så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina fastighet och det känns extra gott att få plocka fram den i denna mörka årstid. Jag hälsar Sander och Lena och önskar dig allt gott med ditt nya stadsliv!

Adventshälsningar, Annacarin
  • Karl Erik N

2019-11-23

Karl Erik N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt fastighet på Haga Bromma i Kramfors, gott bemötande av mäklaren Hanna fick dock sköta flertal av visningarna själva, troligen berodde på de långa avstånden. Är överlag nöjd med det arbete som mäklaren nedlagt Läs mer
  • 2019-11-22

Kent Peter E skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt villa i Kroksta och Anna har gjort ett bra jobb med försäljningen ! Är mycket nöjd med hennes insats och hon inger ett gott o kunnigt intryck som seriös mäklare, samt att hon är glad o trevlig ! Läs mer
    2019-11-22 Anna S svarar Kent Peter E
    Hej Kent.
    Tack så väldigt mycket för de fina orden och jag lovar att fortsätta i samma spår hela vägen. Bra jobbat du med :). Vi ses snart och ha det gott så länge!
    Anna S gillar detta
  • 2019-11-20

Jennifer H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Annacarin. Hon var alltid jättetrevlig och det märktes att hon hade mycket erfarenhet. Hon svarade på frågor som vi antagligen inte skulle ha tänkt på att ställa själva. Det var alltid trevligt att komma in på Fastighetsbyrån. Vi fick väldigt bra bemötande från både Annacarin och alla andra vi träffade där. Läs mer
    2019-11-22 Annacarin H svarar Jennifer H
    Tack Jennifer för din fina rekommendation!

Vi är så glada att få göra affär med er och önskar er allt gott. Alla hälsar!

• 2019-11-18

Valentina E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Texten kommer att se lite konstigt ut eftersom det saknas vissa bokstaver i mitt tangetbord.

Sara har hjalpt mig med forsaljning av en lantbruksenhet. Hon har varit kunnig, saklig, otroligt trevlig och hjalpsam.
    Det har varit ett noje att ha henne som maklare.
    Sara ar en av dem basta och jag ar glad att har haft henne. Läs mer
  • Inger Kristina A

2019-11-18

Inger Kristina A skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt vårt radhus.
    Hanna var alltid öppen och förstående. Vi fick kontakt från första början. Jag kände mig trygg med henne som fastighetsmäklare.

Eftersom det var första gången vi kontaktade en mäklare så hade vi inga direkta förväntningar.
    Hanna infriade de förväntningar som kom under tiden. Hon är proffsig, snabb och mycket kunnig. Läs mer
    2019-11-18 Hanna Ö svarar Inger Kristina A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen, jag hoppas ni trivs i er lägenhet.
  • 2019-11-17

Maria L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig och hade fakta om fastigheten. Svarade på frågor, förklarade. Kanske ibland lite bråttom, skulle kunnat ge mer tid. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria L
    Tack Maria för rekommendationen! Jobbar på att dra ned på mitt tempo... Ha det riktigt fint!

Sead O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    En mycket glad och trevlig person som har alltid tid att stanna och sega något trevligt Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Sead O
    Hej Sead!

Tack för dina fina ord och rekommendation. Önskar er all lycka med ert nya boende.

Maria E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt nyproduktion på Solsidan.
    Allt har fungerat bra! Inget att klaga på.
    Har blivit trevligt bemött. Läs mer
    2019-11-17 Annacarin H svarar Maria E
    Tack Maria för din fina rekommendation! Hoppas allt är gott med dig och att du trivs på höjden!

Barbro H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt ett hus. Har bara positivt att säga om A-K. Duktig, social, berättar förloppet vid försäljning. Det skapar ett stort förtroende och man känner sig trygg. Lättillgänglig och svarar alltid telefon, även när hon var på semester. Kan varmt rekommendera henne. Barbro och Per Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Barbro H
    Tack snälla ni för den fantastiska rekommendationen! Vi var ett riktigt bra team tycker jag, önskar er allt gott och en fin höst!

• 2019-11-12

Anna O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin var proffsig och proaktiv genom hela processen. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Anna O
    Hej Anna!

Tack för den fina rekommendationen, så kul att få göra affär med er! Hoppas ni har det gott i ert nya boende och njuter av den fina relaxen.

• Jan B

2019-11-11

Jan B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Snabb och effektiv försäljning av bostadsrätt. Mycket proffessionellt och vänligt bemötande av mäklaren Anna Carin Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Jan B
    Tack för rekommendationen!

Alltid kul att göra affär med dig. Ha det fint!

// Annacarin
  • 2019-11-10

Lillemor N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Positiv, proffsig. Köpt bostad. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Lillemor N
    Tack Lillemor för den fina rekommendationen!

Önskar er en riktigt fin höst och att ni trivs i ert nya boende.

Sture K skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en lägenhet. Annacarin är lugn, saklig och trevlig. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Sture K
    Tack Sture!

Vilken fin rekommendation! Njut av ert nya boende och ha det riktigt gott!

Kent N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi fick ett mycket bra bemötande i samband med vårt köp av en bostadsrätt Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Kent N
    Kent!

Tack för den fina rekommendationen! Hoppas ni njuter av ert nya boende och har en riktigt fin höst.

Peter K skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra, kompetent och erfaren.
    Engagerat Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Peter K
    Tack Peter!

Så trevligt med rekommendationer. Önskar er allt gott!

// Annacarin

Carina N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Anna-Carin är professionell, förtroendeingivande och positiv.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Skulle rådfråga henne igen om det blev aktuellt med byte av bostad.
    Med vänlig hälsning
    Carina Nordin Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Carina N
    Tack Carina för den fina rekommendationen. Så glad att få göra affär med er. Njut av er nya lägenhet och ha en riktig toppenhöst!

Ann-Catrin H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en nyproducerad lägenhet. Fick ett mycket bra bemötande. Fick löpande information. Fick snabba svar på mina frågor och funderingar.
    Högsta betyg ger jag Anna-Carin Holmgren. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Ann-Catrin H
    Tack för din fina rekommendation. Så skönt för dig att äntligen fått flytta in i din trevliga lägenhet. Önskar dig en fin höst!

Kenth L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Glättigt forcerat beteende. Lyssnar dåligt på upplevda problem när kontrakt är påskrivet. Läs mer
    2019-11-13 Annacarin H svarar Kenth L
    Hej Kenth!

Vad tråkigt att du inte är nöjd. Jag önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig med dina frågeställningar om jag haft möjlighet. Hoppas trots det att ni trivs i er nya, fina lägenhet.

• 2019-11-04

Robert N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin gav ett proffsigt intryck från första början med en tydlig och utförlig offert.
    Hon har alltid svarat snabbt på sms, mejl och telefon, även på kvällar och helger.
    Mitt hus såldes snabbt och smidigt till ett pris som jag var nöjd med. Läs mer
    2019-11-08 Annacarin H svarar Robert N
    Hej Robert och stort tack för den fina rekommendationen. Vad fort det gick! Ha det fint och en riktigt skön start på vintern.

• 2019-11-01

Michael T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt bostadsrätt. Blivit proffsigt och trevligt bemött av Sara Läs mer
  • 2019-11-01

Alexander H skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Är jätte nöjd med mäklaren och hela bemötande som fastighetsbyrån har.
    Rekomenderas stark för andra som vill köpa eller sälja fastigheter. Läs mer
  • 2019-10-27

Åsa J skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt en etta till dottern. Mäklaren har varit mycket engagerad i denna affär, väldigt trevlig och återkom snabbt med svar på frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med denna affär !!!! Läs mer
    2019-10-31 Ida S svarar Åsa J
    Hej! Tack för de fina orden. Hoppas dottern kommer att trivas i lägenheten men också att det kommer att fungera under en längre tid. Återigen tack! / Ida
  • 2019-10-25

Fredrik L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hon hjälpte mig sälja min lägenhet, tog kontakt med henne eftersom jag känner henne sedan förut och vet att hon är bra.
    Hon är alltid trevlig och utåtriktad men också håller koll på grejerna. Bra upplevelse! Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för din fina rekommendation! Nu jobbar jag för ett snabbt tillträde!

Lördagshälsningar, Annacarin
  • 2019-10-23

Annika S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi både köpt och sålt vår villa genom Fasighetsbyrån och är otroligt tacksamma för det engagemang som vår mäklare Annacarin visat.
    Alltid närvarande och otroligt proffsig, stort tack!
    Betyg 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Annika S
    Tack Annika!

Så roligt med rekommendationen! Jag har sagt det förut och säger det igen, vilka roliga affärer vi gjort i år. Mäklardröm!

Med vänlig hälsning, Annacarin
  • 2019-10-21

Tobias N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande och snabb service vid funderingar! Läs mer
    2019-10-22 Ida S svarar Tobias N
    Tack snälla! Nu hoppas jag innerligt att du kommer att trivas med lägenheten. Har du frågor eller funderingar så vet ni vart vi finns! / Ida
  • 2019-10-20

Karl Anders N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt ett torp nära Ö-vik, och är mycket nöjd med mäklare Ida.
    Hon är trevlig, engagerad och driven.
    Jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-21 Ida S svarar Karl Anders N
    Jag tackar för din rekommendation! Hoppas du kommer att trivas som fisken i vattnet nu i lägenheten.
    Allt gott! / Ida
  • 2019-10-19

Anneli U skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en gård och är mycket nöjd. Bemötandet var både professionellt och personligt. Upplevelsen var mycket bra. Läs mer
    2019-11-12 Hanna Ö svarar Anneli U
    Tack Anneli! Där där stället passar er perfekt, lycka till med allt!
  • 2019-10-17

Ewa T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara bemött mig med sin lugn, har get några tips, svarade på många frågor, jag hade, med tålamod. Jag är väldigt nöjd att jag träffade henne 😊 Läs mer
  • 2019-10-16

Nils Arne N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en Borätt

Förväntningar på gott uppträdande, vilket infriades
    Gott bemötande Läs mer
    2019-10-26 Annacarin H svarar Nils Arne N
    Tack för rekommendationen! Hoppas du trivs i ditt nya boende!

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik