Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 370 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• Amelia W skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag sålde en lägenhet. Hanna var väldigt trevlig och hörde av sig ofta och påminde om mycket saker. Däremot tyckte jag att hon var lite snabb, när budgivningen var slut skulle vi snabbt skriva kontrakt, hon frågade inte ifall vi var nöjd med priset eller ville vänta. Sedan när vi gick igenom
    Kontraktet skummade hon igenom papperna och hade jag köpt lägenheten hade jag inte förstått allting som stod där, och känt mig lite osäker. Läs mer
  • Maria O skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en lägenhet som min avlidne pappa ägt. Bemötandet har varit jättebra och gett en trygghet igenom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Britta N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Försäljningen av sommarstugan skedde under tiden Ida var på semester. Hennes ersättare som tog över inte var någon rutinerad mäklare tvärtom ung och oerfaren. Hon betedde sig oprofessionell , sade emot våra önskemål istället att vara medgörlig och lyssna. Hon verkade inte vara heller insatt eller fått något som helst information om försäljningen.

Nu är objektet såld sedan 1 år tillbaks. Men under tiden fram till försäljning fick 3 olika mäklare utdelad under processens gång av skäl som tjänstledighet och semester, som är ganska ovanligt.

Vi har köpt & sålt framgångsrik 4x förut genom Fastighetsbyrån, men den här försäljningen var inte så lyckad som vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Margareta J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    köpt lägenhet
    glad trevlig och hjälpsam och motsvarade våra förväntningar väl. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Margareta J
    Margareta! Tack för din rekommendation, hoppas ni trivs i lägenheten. Trevlig höst!

Annacarin H
  • Nils Pär Jonas E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsig i all delar och förtroendeingivande. Överlägset bäst av de 4 mäklarfirmor som vi kommit i kontakt med i Örnsköldsvik. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Nils Pär Jonas E
    Tack Jonas! Så kul att få sälja ert fina hus i mina barndomskvarter. Allt gott!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin H
  • Frank Jacob H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Top mægler, professionel og fremragende behandling .

Solgt fritidshus i Måle.

Hurtig og effektiv.

En rigtig god oplevelse. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Frank Jacob H
    Jacob, så roligt att få göra affär med er! Tror kanske att jag lärt mig lite danska på köpet. Hälsa familjen!

• Jan-Axel A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi sålde ett radhus, hade inte kunnat ha en bättre mäklare. Vi är utomordentlig nöjda med bemötandet och hur hon skötte allt. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Jan-Axel A
    Tack Jan-Axel! Alltid kul att få göra affär med positiva säljare och önskar er allt gott med det "nya livet". Hälsa familjen!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin
  • Karin Sylvi Maria E skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt ett hus och köpt ett nytt. Jag blev mycket bra bemött; proffsigt, positivt och effektivt. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Karin Sylvi Maria E
    Tack snälla för fin rekommendation! Hoppas ni trivs i ert nya hus!

• Peter N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett hus som såldes av Annacarin Holmgren på Fastighetsbyrån i Örnsköldsvik. Annacarin gav ett väldigt professionellt och förtroendeingivande intryck genom hela processen. Annacarin var engagerad och satte sig in i just vår familjs behov, vilket skapade en extra trygghet för oss som vi värdesatte väldigt högt. Annacarin har både infriat och överträffat våra förväntningar på hur en mäklare ska genomföra en fastighetsaffär. Läs mer
    2018-11-16 Annacarin H svarar Peter N
    Oj! Tack Peter! Önskar dig och familjen allt gott!

Med vänlig hälsning, Annacarin Holmgren
  • Christian D skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Professionellt rakt igenom 👌
    Hon var tydlig med allt och det var klart och tydligt genomgång om alla papper m.m Läs mer
  • Birgit S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Utmärkt i sitt arbete. Håller vad hon lovar. Läs mer
  • Maj-Britt S skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt mitt bostadshus och fick från start ett gott bemötande. Jag förväntade mig och fick tydlig och korrekt
    information om de olika faserna i försäljningen. Jan Forsberg är snabb, effektiv och korrekt samt glad och trevlig.
    . Läs mer
  • Bengt Olof P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Det gick över förväntningarna. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett litet hus utanför stan. Super bra bemötande av Sara våran mäklare. Har ingenting att anmärka på ! Super jobb, kommer rekommendera hemma till mina vänner ! Läs mer
  • Elin J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Alltid snabb återkoppling. Alltid fint bemötande. Professionell och personlig service! Läs mer
  • Anna C skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett hus i Sollefteå. Mäklaren Ida var anträffbar och tillgänglig när vi hade frågor. Det uppstod vissa förseningar med banken samt vi var överraskad att det fanns endast en nyckel till hus men felet låg på säljarens sidan.Annars vi rekommenderar mäklare och samarbete ! Läs mer
  • Maria T skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har köpt en enplansvilla i Sollefteå. En fantastisk mäklare som är påläst på sitt objekt. Noggrann & bra hjälp när man har sina funderingar. Läs mer
  • Börje N skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    sålt villa
    trevligt bemötande
    kontinuerlig o klar information
    Gjorde dock flera visningar själv pga sommar o semester

Effektiv o trevlig person Läs mer
    2018-10-05 Ida S svarar Börje N
    Hej Börje!
    Tack för recensionen. Och stort tack för hjälp under semester. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten.
    Många tack för förtroendet med försäljningen.
  • Emelie S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Köpt ett fritidshus. Blev bemött på ett bra sätt av mäklaren, tillmötesgående och serviceminded. Mäklaren var väldigt behjälplig med alla frågor vi hade. Min upplevelse är bra. Det var ibland svårt att få kontakt med mäklaren via telefon men då ringde hon ofta upp på kvällstid vilket är helt ok för oss. Läs mer
  • Mattias A skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi köpte en villa i Sollefteå. Sara var noggrann, påläst, kunnig, service-inriktad, engagerad och flexibel gällande tider/möten! Hon var dessutom professionell gentemot båda parter - såsom vi kan bedöma det - och vänlig! Vi - som köpare - uppskattade extra mycket hennes trevliga sätt gentemot det äldre paret vi köpte villan av! Det finns inte ETT ENDA ord vi kan säga som är negativt!
    Sara gjorde ett fantastiskt jobb!
    MVH/ Karin o Mattias Läs mer
  • Gerd Christin S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt sommarstuga
    Trevlig, kompetent, på alla vis en bra mäklare Läs mer
  • Alf S skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Positiv mäklare, negativ marknad Läs mer
    2018-09-21 Annacarin H svarar Alf S
    Tack snälla, ni är bäst! Så roligt att få göra affär med er!

Hälsningar, Annacarin
  • Björn Z skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra, tydlig lätt att ha att göra med, bra bemötande. Enkel att komma i kontakt med trevlig och väldigt hjälpsam. Rekommenderas absolut Läs mer
    2018-09-17 Ida S svarar Björn Z
    Tack snälla Björn för de fina orden, det värmer. Hoppas ni skall trivas i ert nya hus. / Ida Sjödin, Fastighetsbyrån
  • Karin Louise L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt villa. Bra stöd vid processen. Positiv och glad. Kunnig. Rekommenderas. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Karin Louise L
    Hej, tack för dina ord! Jag ser fram emot att få komma och se ert nya boende.
  • Ann Ingrid Sofia S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag har sålt mitt fritidshus. Sara Jeanson är en fantastisk mäklare. Sakkunnig och mycket trevlig. Hon skötte allt på ett utomordentligt sätt, alla papper som skulle upprättas och kontakterna på telefon. Jag själv har ingen erfarenhet av att sälja hus. Jag kunde helt och fullt lita på hennes kompetens. Jag är mycket nöjd med Sara och kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Ann Ingrid Sofia S
    Hej Ann, va roligt att du tycker att allt gick så bra! Tack för dina fina ord!
  • Anders N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Korrekt ärligt lättsamt och trevligt bemötande även efter att affären var klar.
    Helt perfekt.
    Tack Läs mer
    2018-09-13 Annacarin H svarar Anders N
    Tack själv Anders! Trevlig höst! Med vänlig hälsning, Annacarin H
  • Camilla S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi hade 2 st mäklare under köpet av vår villa, Sara är mycket trevlig och lättsam att prata med, hon är kanske inte alltid så snabb att svara på sms/e-post däremot. Det var en annan mäklare som fick till själva husaffären men Sara som avslutade den och det fungerade utmärkt och vi kände oss väl omhändertagna. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Camilla S
    Tack för ditt omdöme, jag hoppas ni kommit i ordning i huset! Stort lycka till med ert nya boende!
  • Angelica C skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt bostad genom Sara. Vi är mycket nöjda med hur hon har bemött oss och hjälpt oss i köpet. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Angelica C
    Hej och tack för fina ord! Roligt att ni är nöjda med min hjälp hoppas ni kommer trivas i ert nya stora hus!
  • Lisbeth L skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag hade kontakt med Jan Forsberg i samband med försäljningen av mitt hus. Jag önskade snabb hantering av försäljningen och Jan Forsberg uppfyllde absolut alla mina önskemål på snabb och smidig hantering. Jan var även kontaktbar i princip dygnet runt, vilket underlättade enormt för mig. Läs mer
  • Gunveig Anita A skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde mitt sommarställe,blev mycket bra bemött av min mäklare Jan. När vi kom till beslut gick det verkligen smidigt och snabbt vilket var min önskan.
    mina förväntningar infriades på ett mycket tillfredsställande sätt och jag är nöjd och belåten Läs mer
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Har sålt ett bostads hus, fick bra bemötande, och försäljningen gick fortare än väntat.
    Proffsigt, enkelt, snabbt.
    Mvh Bengt. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Bengt L
    Tack! Roligt att kunna hjälpa er att sälja eran gård.

• Ruth Märith Irene L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bra bemötande, som alltid proffsig och tydlig. Läs mer
    2018-09-28 Sara J svarar Ruth Märith Irene L
    Tack för dessa ord! Roligt att få ha hjälpt till med både köp och försäljning.
  • Maria L skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Seriös, proffsig och trevlig! Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Mia B skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Helt fantastiskt bemötande och service av Kajsa Lindmark på Fastighetsbyrån i Örnsköldsvik! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Klaas V skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sarah är välklart och transparent. Mycket trevligt.
    Vi har köpt Edsmon 127. Läs mer
    2018-06-01 Sara J svarar Klaas V
    Tack för en trevlig affär, hoppas ni trivs i ert nya hus.
    Trevlig sommar!
  • André L skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra.
    123456789012345678901234567890. Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar André L
    Tack snälla, roligt att höra! / Ida
  • Kent J skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Kanonmäklare snabba svar på allt inga tveksamheter en mäklare fastighetsbyrån ska vara rädd om. Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Kent J
    Oj, tack för de fina orden! Med lättsamma kunder blir jobbet också otroligt lättsamt.
  • Camilla L skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Villa. Har bara positivt att säga om Ida, passar som mäklare som handen i handsken👍 Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Camilla L
    Så snälla ord! Jag blir så glad för så fina ord. Härliga kunder underlättar mitt jobb.
  • Tahsin A
    Tahsin A skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • Marie G skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt ett hus. Enkelt och tryggt. Tydlig och professionell med ett empatiskt och socialt kompetent bemötande. Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Marie G
    Att göra sitt yttersta för att alla skall bli nöjda är det bäst jag vet. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en villa och fick jättebra hjälp av Jan. Hade inte förväntat mig att det skulle gå så snabbt och smidigt. Jan var alert och snabb och väldigt positiv. Skötte sitt uppdrag väldigt bra enligt mig. Att han dessutom var enkel, trevlig och lätt att ha att göra med ger ett extra plus. Läs mer
    2018-05-02 Jan F svarar Bernt S
    Tack Bernt !
    Mycket roligt att höra att du är nöjd och hoppas du trivs bra med dit nya boende.
    Janne
  • Christina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är helt nöjda med Sara. Allt fungerade perfekt!!! Läs mer
    2018-04-23 Sara J svarar Christina L
    Roligt att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i huset och i omgivningen.

• Stefan N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Dom på fastighetsbyrån där känner man sig alltid välkommen bra bemött,trevlig personal som jobbar där, Läs mer
    2018-02-26 Gunilla W svarar Stefan N
    Hej Stefan,
    Vi på Fastighetsbyrån tackar för de fina orden och betyget! Vi finns även behjälpliga vid ev. funderingar framöver!

Med vänliga hälsningar från oss på Fastighetsbyrån Örnsköldsvik.
  • Elsie Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, ambitiös, noggrann, gott bemötande, lade ned mkt jobb på uppdraget. Hon levde mycket väl upp till min förväntan! Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Elsie Å
    Tack för dina fina ord, jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till vid försäljningen!
    Allt gott till er,
  • Anders Olov N skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag är mycket nöjd med genomförande av försäljningen
    på mitt hus. Läs mer
  • Leif A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Helt suverän mäklare.det e bara att lyfta på hatten för henne.vi e super nöjda Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Leif A
    Tack Leif, nöjet är även på min sida!

Allt gott till er!

// Annacarin
  • Daniel B skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Tycker Sara hjälpte till mycket bra vid våran försäljning av hus. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Daniel B
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs i ert nya hus och att ni börjar få ordning på alla delar!

//Sara Jeanson
  • Anna-sara A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin är proffsig och tydlig, trevlig och angelägen om att både säljaren och köparen ska bli nöjda. Är smidig att ha att göra med och följer upp alla samtal och möten med personlig kontakt och återkoppla via telefonsamtal för att vara säker på att man förstått allt och känner sig nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Anna-sara A
    Tack Anna-Sara! Önskar er det bästa livet i nya huset!

Med vänlig hälsning, Annacarin
  • Yvonne B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    AnnaCarin Holmgren är en kunnig, förtroendeingivande och mycket professionell mäklare med ett stort nätverk
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Annacarin Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Yvonne B
    Tack Yvonne för rekommendationen! Önskar er en härlig vårvinter!

Snöhälsningar, Annacarin
  • Jenny H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag mycket nöjd med Sara Jeanson som mäklare. Bra bemötande i alla lägen och otroligt engagerad och professionell i sin yrkesroll. Upplever att jag fått ärliga svar på frågor och bra stöd genom hela processen. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Jenny H
    Tack! Så roligt att få hjälpa till med affären och hoppas verkligen du ska trivas i huset.

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik