Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 369 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• Anton Ö
    Anton Ö skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en 2:a (Kungsgatan 3 b Kramfors) Bra bemötande och proffsig tjej. Hade inga speciella förväntningar. Budgivningen gick smidigt till. Läs mer
    2018-06-15 Kajsa L svarar Anton Ö
    Hoppas du trivs gott i lägenheten och att du njuter av den fantastiska balkongen såhär års! Varmt välkommen att höra av dig vid ev. funderingar framöver.

/Kajsa, fastighetsbyrån
  • Jerry M
    Jerry M skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt min sons lägenhet genom Kajsa. Hon har levt upp till mina förväntningar med råge. Vänligt bemötande och jättebra kommunikation både via sms och mail. Jag rekommenderar Kajsa till alla som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2018-06-15 Kajsa L svarar Jerry M
    Tack för dem fina orden, är så tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningsprocessen!

Önskar er en trevlig sommar!
  • Mia B
    Mia B skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Helt fantastiskt bemötande och service av Kajsa Lindmark på Fastighetsbyrån i Örnsköldsvik! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Klaas V
    Klaas V skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sarah är välklart och transparent. Mycket trevligt.
    Vi har köpt Edsmon 127. Läs mer
    2018-06-01 Sara J svarar Klaas V
    Tack för en trevlig affär, hoppas ni trivs i ert nya hus.
    Trevlig sommar!
    2018-05-31 Ida S svarar André L
    Tack snälla, roligt att höra! / Ida
  • Kent J
    Kent J skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Kanonmäklare snabba svar på allt inga tveksamheter en mäklare fastighetsbyrån ska vara rädd om. Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Kent J
    Oj, tack för de fina orden! Med lättsamma kunder blir jobbet också otroligt lättsamt.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Villa. Har bara positivt att säga om Ida, passar som mäklare som handen i handsken👍 Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Camilla L
    Så snälla ord! Jag blir så glad för så fina ord. Härliga kunder underlättar mitt jobb.
  • Tahsin A
    Tahsin A skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bästa trafikskolan!! Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt ett hus. Enkelt och tryggt. Tydlig och professionell med ett empatiskt och socialt kompetent bemötande. Läs mer
    2018-05-31 Ida S svarar Marie G
    Att göra sitt yttersta för att alla skall bli nöjda är det bäst jag vet. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har sålt en villa och fick jättebra hjälp av Jan. Hade inte förväntat mig att det skulle gå så snabbt och smidigt. Jan var alert och snabb och väldigt positiv. Skötte sitt uppdrag väldigt bra enligt mig. Att han dessutom var enkel, trevlig och lätt att ha att göra med ger ett extra plus. Läs mer
    2018-05-02 Jan F svarar Bernt S
    Tack Bernt !
    Mycket roligt att höra att du är nöjd och hoppas du trivs bra med dit nya boende.
    Janne
  • Pontus N
    Pontus N skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt villa.
    Superbra kontakt och proffsig! Alltid tillgänglig! Superbra mäklare! Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-20 Kajsa L svarar Pontus N
    Hej Pontus,
    Efter gott samarbete fick vi ihop affären, glädjer mig att du känner dig nöjd!
    Vill även önska dig all lycka med bröllopet till sommaren!

Kajsa, fastighetsbyrån
  • Christina L
    Christina L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är helt nöjda med Sara. Allt fungerade perfekt!!! Läs mer
    2018-04-23 Sara J svarar Christina L
    Roligt att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i huset och i omgivningen.

//Sara
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vänlig och intresserad, gjorde ett fint jobb. Läs mer
    2018-04-20 Kajsa L svarar Gunilla R
    Tack Gunilla! Hoppas du mår gott i din nya lägenhet. Vi ses säkert på ön i sommar!
    /Kajsa
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hej Kajsa är en helt fantastisk mäklare är alltid påläst om det hon ska sälja glad och trevlig mot sina kunder hon rekommenderas varmt av mig får hon högsta betyg
    när affären är över och man möts på stan tex så stannar hon och pratar en stund värdefullt Läs mer
    2018-04-20 Kajsa L svarar Stefan N
    Hej Stefan,
    Tack för dom otroligt fina orden, jag är så glad att jag fick hjälpa er i försäljningsprocessen.
    Vi ses framöver!
    Kajsa, fastighetsbyrån
  • Sivert S
    Sivert S skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Kajsa informanter klart och tydligt hur en fastighets-
    försäljning går till. jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2018-02-26 Kajsa L svarar Sivert S
    Hej Sivert,
    Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Jag önskar er allt gott i lägenheten och att ni kommit er till rätta. Låt mig veta om ni behöver hjälp vid frågor eller funderingar framöver!

Ha det så gott,
    Kajsa
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Dom på fastighetsbyrån där känner man sig alltid välkommen bra bemött,trevlig personal som jobbar där, Läs mer
    2018-02-26 Gunilla W svarar Stefan N
    Hej Stefan,
    Vi på Fastighetsbyrån tackar för de fina orden och betyget! Vi finns även behjälpliga vid ev. funderingar framöver!

Med vänliga hälsningar från oss på Fastighetsbyrån Örnsköldsvik.
  • Elsie Å
    Elsie Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Kunnig, ambitiös, noggrann, gott bemötande, lade ned mkt jobb på uppdraget. Hon levde mycket väl upp till min förväntan! Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Elsie Å
    Tack för dina fina ord, jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa till vid försäljningen!
    Allt gott till er,
  • Anders Olov N
    Anders Olov N skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag är mycket nöjd med genomförande av försäljningen
    på mitt hus. Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Helt suverän mäklare.det e bara att lyfta på hatten för henne.vi e super nöjda Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Leif A
    Tack Leif, nöjet är även på min sida!

Allt gott till er!

// Annacarin
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Tycker Sara hjälpte till mycket bra vid våran försäljning av hus. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Daniel B
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs i ert nya hus och att ni börjar få ordning på alla delar!

• Anna-sara A
    Anna-sara A skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Annacarin är proffsig och tydlig, trevlig och angelägen om att både säljaren och köparen ska bli nöjda. Är smidig att ha att göra med och följer upp alla samtal och möten med personlig kontakt och återkoppla via telefonsamtal för att vara säker på att man förstått allt och känner sig nöjd. Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Anna-sara A
    Tack Anna-Sara! Önskar er det bästa livet i nya huset!

Med vänlig hälsning, Annacarin
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    AnnaCarin Holmgren är en kunnig, förtroendeingivande och mycket professionell mäklare med ett stort nätverk
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Annacarin Läs mer
    2018-02-19 Annacarin H svarar Yvonne B
    Tack Yvonne för rekommendationen! Önskar er en härlig vårvinter!

Snöhälsningar, Annacarin
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Jag mycket nöjd med Sara Jeanson som mäklare. Bra bemötande i alla lägen och otroligt engagerad och professionell i sin yrkesroll. Upplever att jag fått ärliga svar på frågor och bra stöd genom hela processen. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Jenny H
    Tack! Så roligt att få hjälpa till med affären och hoppas verkligen du ska trivas i huset.
    Allt gott till dig,
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Väl omhändertagen. Lätt att nå. Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Ewa W
    Skönt att höra att du upplevde det så! Hoppas du trivs i lägenheten, så nyfiken på resultatet av de planer du hade.
  • Mats H
    Mats H skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    God kontakt och trevligt bemötande!
    I övrigt träffade jag inte henne så mycket att jag kan bedöma henne Läs mer
    2018-04-20 Kajsa L svarar Mats H
    Tack och detsamma till dig! Hör av dig om det dyker upp några funderingar framöver.
    Allt gott!
    /Kajsa
  • Martin B
    Martin B skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande. Snabb respons, tydlig med vad som gäller. Har inget negativt att säga. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra bemötande, mycket trevlig. Läs mer
    2018-02-15 Kajsa L svarar Sebastian L
    Tack för responsen! Hoppas renoveringarna går bra i det nya boendet.
    Allt gott!
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Trevlig, intresserad, noggrann. Läs mer
    2018-02-15 Kajsa L svarar Henrik P
    Tack för gott samarbete. Hoppas du får njuta av det fina stället i sommar!
    Ha det fint!
  • Alen L
    Alen L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Bästa Sara i världen!
    Toppen mäcklare! Läs mer
    2018-02-27 Sara J svarar Alen L
    Tack! Hoppas ni trivs i huset, det var riktigt roligt att få visa er runt och hjälpa er med affären!

Allt gott till er,
  • Mona N
    Mona N skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Lättsam och trevlig, proffsigt sätt. Läs mer
  • Gunborg F
    Gunborg F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick. All hjälp och hennes tankar gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • Tess S
    Tess S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Nu köpte jag mitt hus privat, då jag hade nära relation med föregående ägare. Sara var mäklare och slutförde affären. Bra bemötande och utstrålar lugn. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Upplever Sara som dålig på återkoppling. När man är uppe i en husförsäljning sitter man som på nålar och vill gärna ha snabba svar. Upplever även att Sara överlag sätter höga utgångspriser på hus i området, även på vårt. Känner inte heller att Sara har "förmågan" att sälja in objekt.
    I övrigt är Sara trevlig. Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Hon var påläst på husobjekten. Det var inte mycket som hon inte kunde svara på. Tillmötesgående, fixade extravisning för oss. Kontrakt och skrivningstillfällena var bra i tid för våran del. Läs mer
  • Filadelfiaförsamlingen U
    Filadelfiaförsamlingen U skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi är mycket nöjda med Sara Jeansons bemötande och hennes hanteringen av vår fastighetsförsäljning.
    Hon har lyssnat in och tagit hänsyn till våra önskemål och värderingar i samband med affären, förklarat processen med ex. krav på bygglov för köpare etc.
    Det har också varit lätt att få kontakt med henne och när hon inte funnits på kontoret har hennes kollega funnits till hands.

För filadelfiaförsamlingen Undrom
    Lena Sollander Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vid vårt första möte med Sara kände vi genast ett starkt förtroende till henne somgjorde att vi gick vidare till försäljning av vårt torp.vi blev mycket nöjda med hur hon kommuniserade med oss under hela försäljningstiden fram till avslut.Ordning och reda var hennes signum! Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket bra bemötande och snabba och informativa svar på frågor vi hade. Försäljningen blev precis som vi ville! Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Saklig, trevlig, tillmötesgående och sålde fastigheten till oss på ett bra sätt! Läs mer
  • Mikael K
    Mycket bra, duktig
    Mycket sakkunnig Läs mer
  • Johnny G
    Johnny G skrev om Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Fick ett bra bemötande och snabb respons. Ibland ger han ett intryck av att vara lite ”virrig” men på det stora hela var det en bra upplevelse. Läs mer
    2017-11-27 Jan F svarar Johnny G
    Hej Jonny
    och tack för ett bra betyg.
    Jag hade vi mötet blivt bestulen på telefonen som då kändes något "stressande".
    Lycka till med huset, och hör av dig när du har frågor.
    MVH
    Janne
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Gott bemötande och riktigt bra service. Rekommenderas verkligen. Tycker dock att visning med fika bör vara standard. Den delen kan snäppas upp. Den förväntningen finns med tanke på arvodet . Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Mycket bra bemötande och hjälp med försäljning av mitt hus Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi är helnöjda med Kajsa Lindmark som mäklare i samband med vår husförsäljning. Redan vid första kontakten fick vi mycket bra info ang. husförsäljning. Eftersom det var vår första och enda försäljning, var vår kunskap i ärendet ganska låg. Planering inför visning, fotografering, genomförande av visning, löpande info, besiktning, dolda fel försäkring samt slutligen kontraktskrivning
    med köparen gick väldigt smidigt !
    Som sagt vi är jättenöjda !! Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket professionellt och fint bemötande. Annacarin överträffade vår förväntan i hela försäljningsprocessen, från start till mål och även efter målgång. Vi är fantastiskt nöjda och i det fall vi behöver en mäklare i framtiden är det Annacarin vi kommer att anlita igen. Läs mer
  • Rodney B
    Rodney B skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Ordentlig och professionell. Kunnig på sitt område Läs mer
  • Åke Ö
    Åke Ö skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket duktig och kompetent men pratade lite för mycket och för snabbt så man tappade koncentrationen. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag hade hört väldigt gott om Anna-Carin och det första mötet var väldigt bra. Sedan fick jag uppfattningen att hon tyvärr hade alldeles för mycket att göra och inte var särskilt fokuserad på just vårt hus. Jag hade mycket högre förväntningar på henne då jag som sagt hört väldigt goda vitsord om henne från andra.

Vid i princip alla möten kom hon stressad och ursäktade sig för att hon snart måste lämna. Jag fick också uppfattningen av att ett hus som tilldrog sig väldigt mycket intresse fick mycket mer av hennes tid och framförallt engagemang.

Med bakgrund av detta kan jag inte ge henne annat än uselt i betyg:( Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Engagerad, proffsig, initiativrik, bra bollplank Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Kajsa Lindmark en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Kajsa är en fantastiskt duktig mäklare. Proffsig. Svarar snabbt på alla frågor. Kommer alltid i tid.
    Hon guidade oss och köparna noggrant genom hela försäljningen.
    Vi skulle rekommendera Kajsa och Fastighetsbyrån örnsköldsvik till alla vi känner. Läs mer

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik