Alla kategorier Mäklare Västernorrland Örnsköldsvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Sedan 1966 har vi på Fastighetsbyrån förmedlat bostäder i Örnsköldsvik affärsmässigt och med stort engagemang. Vårt kontor finns i Swedbanks lokaler eftersom vi har ett nära samarbete som går långt tillbaka. Det är en trygghet för både dig som vill köpa och sälja bostad!

Med mycket nybyggnation de senaste åren, Botaniabanans intåg och många evanemang att besöka är Örnsköldsvik en stad i full blom. Naturen, havet och stadslivet möts på ett trevligt sätt i staden och här finns något för alla. Vi tror att både Ö-vik och Sollefteå kommer fortsätta utvecklas positivt.

Välkommen in till vårt kontor eller hör av dig på annat sätt till oss om du har frågor eller funderingar kring boende i Örnsköldsvik eller Sollefteå!

Läs vad 423 kunder tycker om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik

• 2019-04-18

Laila E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bättre mäklare kan du inte få. Jättetrevlig och positiv. Läs mer
  • 2019-04-16

Nils Börje I skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde ett hus i Långsele. Det gick mycket fortare än beräknat.
    Saras bemötande är fantastiskt, hon informerade om läget såväl kvällar som helger.
    Allt gick så smidigt.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • 2019-04-11

Lars Magnus E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Nöjd med allt👍 inte några problem
    Köpt en 2:a 62 m2
    Kan rekommenderas Läs mer
    2019-04-15 Hanna Ö svarar Lars Magnus E
    Tack för det Magnus, ni har varit bra kunder! Hoppas Therese kommer att trivas, vi ses framöver!
  • Örjan H

2019-04-04

Örjan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en mindre hyresfastighet och fick bra bemötande och vi hade en bra dialog om upplägget. I denna dialog tog vi på oss en hel del jobb själva och de fungerade bra. Bra och saklig hjälp vid kontraktsskrivandet. Läs mer

Jonas R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Förstående och hjälpsam. Tydlig och vänlig. Högsta betyg på alla områden. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Jonas R
    Tack Jonas!

Så glad över ditt omdöme och uppskattar engagemanget i alla detaljer i försäljningen. Roligt med engagerade säljare!

Njut av våren!

Hälsar Annacarin

Per Allan G skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har sålt en villa. Jag har bara haft positivt bemötande från Hanna. Hon arbetade effektivt och omsorgsfullt. Dessutom var hon glad och deltagande särskilt därför att jag blivit änkeman för 6 månader sedan. Sammanfattning: Bara positivt om Hanna.
    Per-Allan Granlöf Läs mer
    2019-04-10 Hanna Ö svarar Per Allan G
    Tack för den fina rekommendationen Per Allan, och tack för det fina samarbetet, vi ses framöver!

Kristina R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Proffsig och vänligt bemötande.
    Tydlig information om säljprocessen.
    Bra återkoppling och lätt att få kontakt vid behov. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Kristina R
    Tack Kristina för rekommendationen!

Så glad över samarbetet och ”Säljaren berättar”. Nu får ni ”slappa” några månader innan ni lämnar ifrån er ert fina hus.

Hälsningar, Annacarin H

Mats-Ove B skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket kunnig och saklig, lyssnar på sina kunder på ett utmärkt sätt, både säljare och köpare. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Mats-Ove B
    Tack snälla Mats-Ove! Det var ett nöje att få vara en del av försäljningen med huset. Återkommande kunder kan väl vara den bästa rekommendation man kan få. Hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten. / Ida

Karin S skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt en bostadsrätt där hon var mäklare. Läs mer
    2019-04-10 Hanna Ö svarar Karin S
    Jag hoppas att ni kommer trivas i lägenheten, allt gott!
  • 2019-04-02

Gunilla F skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Tydliga informationer så man förstår. Bra informaton vid försäljningen. Lätt att få kontakt om man hade frågor. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Gunilla F
    Det är jag som skall tacka för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Allt gott! / Ida
  • 2019-04-01

Kerstin Paulina S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sålt äldre villa i behov av renovering. Det har varit ordning och reda utifrån den planering som gjordes ang annonsering, visning mm. Professionellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-01

Elin I skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Bra och tydlig både informationsmässigt och i bemötandet. Nöjd med allt kring försäljningen av bostadsrätten. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Elin I
    Tack för förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Nu hoppas vi bara att det rätta huset dyker upp snart. / Ida
  • 2019-03-25

Cathrine S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Hej!
    Jag har fått hjälp av Anna-Carin Holmgren
    vid köp av sommarstuga och vid försäljning av min lägenhet. Hon har även värderat mitt hus. Jag har alltid blivit vänligt bemött, och hon har tagit sig tid att svara på frågor som jag haft. Anna-Carin är mycket positiv och proffsig. Jag brukar rekommendera henne när någon jag känner behöver hjälp av en mäklare. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Cathrine S
    Tack Cathrine!

Jag är så glad över alla affärer vi gjort tillsammans, bra teamwork! Önskar dig allt gott!

• 2019-03-22

Camilla T skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Ida är en mycket trevlig mäklare med professionellt bemötande. Tydlig, snabb och kunnig. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Camilla T
    Tack för att jag fick vara med på denna otroligt roliga försäljning i Sollefteå och tack för de fina orden. Hoppas ni skall trivas bra i huset! / Ida
  • 2019-03-22

Ulf Stefan H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård från 1890 och är mycket nöjda med allt vad gäller bemötande styling, kontakt och uthållighet.

Stort tack till alla inblandade. Läs mer
  • 2019-03-21

Anders B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt en bostadsrätt i Örnsköldsvik.
    Vi är jätteglada att vi valde Fastighetsbyrån och Annacarin Holmgren som mäklare.
    Annacarin har under hela processen, från första värdering till kontraktsskrivning skött sitt uppdrag på ett mycket bra sätt.
    Annacarin har hållit oss väl informerade.
    Annacarin har skött sitt mäklaruppdrag på bästa möjliga sätt, vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne till våra vänner och bekanta.
    Tack också till mäklarassistent Gunilla Wästlund för bra samarbete. Läs mer
    2019-04-03 Annacarin H svarar Anders B
    Tack för det fina betyget, det värmer ett mäklarhjärta! Så roligt att få sälja en klassiskt renoverad lägenhet med stor känsla för stil.

Vårhälsningar, Annacarin med hjälp av bästa assistenten Gunilla
  • 2019-03-21

Fredrik J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Supertrevlig, lättsam, kompetent. Läs mer
  • Cathrine H

2019-03-20

Cathrine H skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi sålde en gård i Sollefteå med hjälp av mäklarna på Fastighetsbyrån. De har från dag ett varit trevliga och positiva och hjälpt oss med bra styling av huset, ingen överstyling. Allt har gått smidigt bra. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-08

Liza H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    köpt bostadsrätt, 2rumslgh
    Trevlig och lättsam mäklare
    Hade inga direkta förväntningar
    Tycker att det gått smidigt och varit enkelt att få kontakt vid behov. Fått den hjälp jag önskat. Läs mer
    2019-03-21 Annacarin H svarar Liza H
    Hej Liza!

Tack för rekommendationen. Hoppas du trivs i din nya bostad!

// Annacarin
  • 2019-03-05

Mats N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har köpt bostadsrätt, vänligt bemötande, engagemang , väldigt länge sedan jag hade kontakt med mäklare så jag hade inte så höga förväntningar men blev väldigt positivt överraskad , skulle absolut kunna anlita eller köpa av dom igen ...

/Mats Läs mer
    2019-03-21 Annacarin H svarar Mats N
    Tack Mats för rekommendationen! Önskar er allt gott!

Hälsningar, Annacarin Holmgren
  • 2019-03-04

Fanny P skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt orrvägen 12. Sara har varit trevlig, tydlig, framåt och hon har lyssnat. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-02-25

Lenore B skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag och min sambo köpte ett hus där Ida Sjödin var mäklare. Efter en utdragen sökning efter hus med otaliga visningar och flera budgivningar gav vi oss in på ett sista försök utan några större förhoppningar.

Kontakten med Ida har sedan start känts bra då vi träffats tidigare. Hon har alltid varit enkel att komma i kontakt med och allt gick smidigt och snabbt, helt över våra förväntningar! Otroligt lyhörd, hjälpsam och trevlig mäklare. Om vi någon gång mot förmodan kommer att sälja vårt älskade nyköpta hus blir det definitivt Ida vi vänder oss till! Stort tack och kram från Lenore och Philip Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Lenore B
    Jag är så otroligt glad för er skull, äntligen har ni hittat ert hus. Att få vara en del av den resan är en ynnest. Tusen tusen tack för att jag får vara en del av det. / Ida
  • 2019-02-21

Monica P skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt vår villa i Domsjö och Ida hade hand om försäljningen. Ida skötte allt smidigt och enkelt. Hon förklarade tydligt hur det fungerar och var till stor hjälp och stöd under hela processen. Ida har en positiv inställning och ger ett bra bemötande. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Monica P
    Tack snälla för rekommendationen! Hoppas vi möjligheten att ses mera framöver! / Ida
  • 2019-02-18

Gun-marie N skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Har både köpt och sålt lägenhet, samt sålt sommarstuga. Samma mäklare hela tiden. Allt gått snabbt och smidigt. Bra vinst vid båda försäljningarna. En mäklare jag kan rekommendera till alla. Läs mer
    2019-02-18 Annacarin H svarar Gun-marie N
    Tack Gun-Marie!

Så roligt med alla dessa affärer. Skulle gärna sälja något till er men vet att ni har det toppen. Allt gott till er!

• 2019-02-18

Anne-Lii A skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har nyligen köpt ett hus och Ida var den mäklaren som hanterade affären. Vi blev professionellt bemött på alla sätt och vis samt att hon besitter stor kunskap. Jag och min sambo kan varmt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Anne-Lii A
    Tack för att jag fick vara en del av detta. Hoppas att ni kommer att trivas i huset och att ni återkommer om ni har några frågor eller funderingar. Allt gott! / Ida
  • 2019-02-17

Mona Elisabeth G skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Riktigt nöjd med min mäklare.
    Blev bra bemöttfast att vi hade enbart telefonkontakt under försäljningen.
    Det blev både visning och snabb försäljning.
    Vi träffades vid sista kontakten och den var till belåtenhet. Läs mer
    2019-02-19 Hanna Ö svarar Mona Elisabeth G
    Roligt att höra av du är nöjd, tack för rekommendationen!
  • 2019-02-17

Birgitta F skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi sålde en villa som vi bott i under många år .
    Köparen gick inte på den offentliga visnigen utan vi visade privat !
    Vi kom också överens med köparen privat om priset !
    Vi är nöjd med mäklaren och det var en bra kominikation mellan oss och han levde upp till våra förväntningar . Läs mer
  • Emil D

2019-02-15

Emil D skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har sålt vårat hus i Österforse och hela affären har gått väldigt snabbt och smidigt!
    Vi ångrar inte en sekund att vi valde fastighetsbyrån i Sollefteå med Sara Jeansson som mäklare.
    Tydlig och hjälpsam på alla sätt å vis! Läs mer

Agneta N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Anna-Carin är mycket driven och kunnig. Inger stort förtroende med sin kompetens och sitt engagemang.
    Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2019-02-18 Annacarin H svarar Agneta N
    Tack Agneta för rekommendationen!

Nöjet helt på min sida, ha det toppen!

Mvh, Annacarin H

Ingun Carola Ö skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi har sålt en äldre villa där det blev budgivning med ett högt pris som slutpris. Jag och min man har blivit mycket väl emottagna av Hanna. Hon har mycket snabbt behandlat och svarat på våra frågor. Hon har stöttat och hjälpt oss med flera praktiska frågor. Vi har aldrig tidigare sålt ett hus och hade nog inga speciella förväntningar annat att vi skulle få den hjälp vi behövde. Tycker att det gått oerhört snabbt, smidigt och effektivt.

En glad och positiv mäklare som hjälpte oss med försäljningen av vårt genuina hem. Läs mer
    2019-02-19 Hanna Ö svarar Ingun Carola Ö
    Tack för den fina rekommendationen, var ett nöje att sälja ert fina hus!

Eila Anja Tellervo R skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Allt fungerade bra så vi är nöjda.
    Bra bemötande och fin struktur på arbetet. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Eila Anja Tellervo R
    Eila, underbara kvinna! Tack för att du varit så underbar under försäljningen. Hoppas att vi stöter på varandra snart igen! / Ida

Rickey B skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Mycket trevlig och hjälpsam. Och tar sig tid att förklara. Läs mer
    2019-04-04 Ida S svarar Rickey B
    Tack för de fina orden. Inte alltid lätt att komma in och ta vid där någon annan redan påbörjat. Tusen tack för att jag fick hjälpa till! / Ida
  • Mathias J

2019-02-13

Mathias J skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålde mitt hus i Kramfors, blev mycket bra bemött av mäklaren under hela processen, som informerade om läget fortlöpande.
    Mäklaren svarade upp mot alla förväntningar jag hade och kan därför varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-02-19 Hanna Ö svarar Mathias J
    Tack Mathias för det fina samarbetet, glädjer mig att du är nöjd!
  • 2019-02-13

Gösta L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt villa o köpt lgh.
    Ett mycket bra bemötande.
    Är snabb i hantering av försäljning.
    Bara positivt. Läs mer
    2019-02-18 Annacarin H svarar Gösta L
    Tack Gösta för rekommendationen!

Med vänlig hälsning,
    Annacarin H
  • 2019-02-13

Kent G skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt bostaden
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Resultatet överträffade förväntningarna
    Snabbt & bra genomförd affär Läs mer
    2019-02-18 Annacarin H svarar Kent G
    Tack!

Önskar er allt gott, hälsar Annacarin H

Daniel R skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag har köpt bostad i Själevad. Annacarin har varit rak, tydlig och väldigt positiv och hjälpsam. Hon har alltid svarat eller återkommit snabbt när vi haft frågor. En mäklare jag skulle rekommendera Läs mer
    2019-02-12 Annacarin H svarar Daniel R
    Hej Daniel!

Tack för rekommendationen, värmer gott! Hoppas att ni njuter av ert köp och trivs med flytten till Själevad.

Ha det bäst! / Annacarin

Leif C skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt bostad
    Proffsig i sitt jobb Läs mer
    2019-02-12 Annacarin H svarar Leif C
    Tack Leif för rekommendationen!

Så trevligt att få sälja i mitt favoritområde. Hörs snart!

Magnus F skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt villa
    Bra bemötande av Mäklaren
    Bra engagemang från Mäklaren
    Mäklarbyrån uppskattade försäljningsvärdet till 1,7 Mkr och sålde för 1,4 Mkr. De ville sälja till lägre pris, men vi hittade en "egen" kund.
    Sammanfattningsvis ger det ett betyg 2/5 Läs mer
  • 2019-02-11

Therese G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Vi har köpt ett hus i Sverige från utlandet!
    Sara var jätte lätt att ha kontakt med och väldigt hjälpsam!
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-02-03

Jonas J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Anlitade Sara för att sälja min bostadsrätt. Allting gick enligt planen och flöt på smärtfritt.
    Är mycket nöjd med affären från första kontakt till kontraktskrivning. Sara är professionell och har ett bra kundbemötande. Jag vill gärna rekommendera henne till er som går i köp och säljtankar. Läs mer
  • 2019-01-29

Lola Å skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara är mycket trevlig och korrekt. Allt har skötts på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-01-22

Viktor S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Jag köpte en bostadsrätt och jag tycker att det fungerade utmärkt. Läs mer
    2019-02-11 Annacarin H svarar Viktor S
    Tack Viktor! Önskar dig allt gott och att du kommer att trivas i din fina lägenhet!

Hälsningar, Annacatin
  • David J

2019-01-19

David J skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    ,........

. Läs mer
    2019-01-22 Annacarin H svarar David J
    Tack David! Roligt att göra affär med dig.

Med vänlig hälsning,
    Annacarin
  • 2019-01-17

Bosse T skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Köpt lägenhet i övik
    Jättebra bemötande. Ordning och reda.
    Noggrann.
    Otroligt proffsig.
    Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2019-01-17 Ida S svarar Bosse T
    Tusen tack! Med fantastiska säljare och köpare är det betydligt enklare att göra ett bra jobb. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.
    Allt gott!
  • 2018-12-17

Henrik P skrev om Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    + Trevlig mäklare
    + Köpt Radhus
    + Han gjorde allt för att ta fram info om fastigheten fastän det inte var så lätt att hitta.

MINUS
    - Det måste gå att få in tilläggen i kontraktet och inte att de är lösa på sidan om.
    För mig blev det 5 tillägg totalt. Läs mer
  • 2018-12-14

Britta G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå
    Sara Jeanson är en positiv glad person som utför sitt uppdrag på ett mycket profetionelt sätt.
    Lätt tillgänglig.sköter alla kontakter och svarar på alla svåra frågor så man kan förstå och överträffar de högsta förväntningar.
    Hon är den bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2018-12-05

Lars Ö skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Vi köpte ett radhus som hon förmedlade. Vi blev bemötta på ett glatt och trevligt sätt, Hon skötte allt från visning till kontraktsskrivning på ett väldigt bra och smidigt sätt.
    Kommer verkligen att rekommendera vänner att anlita henne som mäklare Läs mer
    2018-12-16 Hanna Ö svarar Lars Ö
    Hej Lars, trevligt att göra affär med er! Ser fram emot att få hälsa på i framtiden för att se hur ni fått det. Lycka till med renoveringen, så ses vi framöver!
  • 2018-12-05

Eva R skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Allt har fungerat bra och alla frågetecken löstes snabbt och lätt Läs mer
    2018-12-05 Ida S svarar Eva R
    Vad roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten. / Ida
  • 2018-12-03

Solveig W skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Örnsköldsvik
    Sålt hus bekantskapen med IDA var en jätte trevlig överraskning kände förtroende på en gång hon överträffade alla förväntringar kändes som en riktig kompis som jag kunde lita på,gav mej all hjälp som jag behövde.Det är nästan synd att allt är över.JÄTTE NÖJD. Läs mer
    2018-12-04 Ida S svarar Solveig W
    Men underbara ni! Tack för de otroligt fina orden. Kommer förbi på en kopp kaffe när tillfälle ges. Ni är underbara, ta hand om varandra. Jag önskar er allt gott!
  • 2018-11-30

Azizbek T skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Sollefteå