Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Väster Linné
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Väster Linné
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Väster Linné

Fastighetsbyrån Väster Linné

Frölunda Torg, 421 21 Västra frölunda — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Västra Centrum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 64 kunder tycker om Fastighetsbyrån Väster Linné

• Julia S
    Julia S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bra! Kände mig trygg!!!!!!!!!!!
  • Oili L
    Oili L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Torbjörn var den bästa mäklaren jag kunde få för min bostadsförsäljning:
    han var drivande, kunnig, proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig.
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Ofta tillgänglig med svar, trevligt bemötande,bra insats eftersom köparen var besvärlig. jag är jättenöjd
  • Annica O
    Annica O skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket nöjd. Proffsig och trevligt bemötande av en kompetent mäklare.
  • Adam J
    Adam J skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Torbjörn är en ritktigt bra mäklare och agerar både för säljaren och köparens bästa. Trygg i sin roll och mån om att lösa alla önskemål. Lugn och metodisk och upplevs inte krängig trots att han kan sin sak.
  • Carl L
    Carl L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket bra! Seriös och vet vad han gör
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Sebastian var en bra och pålitlig mäklare. Han hade ett engagemang och ingav bra vibbar. Ett driv och en positivism som jag uppskattade.
  • Martin G
    Martin G skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin är proffisinell, erfaren och har en bra helheltsbild. Jag kände hela tiden att jag kunde lite på henne. Svarade alltid på frågor och kändes tillgänglig. Mycket nöjd med henne som min mäklare.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Christina har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av min lgh, hon lyckades få ut mer än jag hade förväntat mig. Hennes strategi med en stor portion ödmjukhet innebar att jag fick stor tillit till Christina. Mina bästa rekommendationer...
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Smidig försäljning, och jag fick mer för lägenheten än jag trodde.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket bra proffsigt, positivt engagerat.
  • Johan T
    Johan T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket positivt och engagerat bemötande. Överträffade även förväntad säljnivå med god marginal vilket alltid är positivt:)
  • Maj-britt K
    Maj-britt K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Alldeles lysande. Trots få på visningarna fick vi till en väldigt bra affär. Bra jobbat Malin.
  • Carola K
    Carola K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin kändes som att hon gjorde vad hon skulle. Vi kände inte att hon var speciellt engagerad.
    Vi fick ett bra pris över vår förväntan men när man säljer för första gången är det så mycket mer man behöver för att känna sig trygg.
    2016-10-26 Malin F svarar Carola K
    Mycket ledsamt och förvånande att höra. Ni har fått ett försäljningsrekord i er förening! Hade jag enbart gjort det jag skulle hade ni inte fått det resultatet som vi nu fick. Genom hela processen har ni fått kontinuerlig återkoppling, råd och information. Vad mer önskar ni av en engagerad mäklare? Det omdöme ni nu lämnar offentligt är ingenting ni tidigare har påtalat och således också en besvikelse att läsa. Med vänlig hälsning Malin
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    lugn, målmedveten, genuin, proffsig.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin är mycket bra i sin roll som mäklare. Malin är väldigt seriös och mån om att det blir bra för alla parter. Har erfarenhet av henne såväl som köpare och säljare av brf.
  • Albin H
    Albin H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Christina är trevlig, engagerad och förtroendeingivande och hon hade en bra plan för försäljningsprocessen. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hennes arbete!
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Det fungerade spm vi tängt kontakterna fungerade bra.
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bra och tydlig mäklare. Lugn och ger rimliga förväntningar. Kan rekommendera denna mäklare.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Positivt bemötande, flexibel, informerande.
  • Julia S
    Julia S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket nöjd! Bra samarbete, god analysförmåga, bra taiming, snabbt agerande.
  • Lena P
    Lena P skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Hade framför allt trevliga möten och kom bra överens o fick hjälp med alla mina funderingar!Allt blev som Vi planerat o nöjd med slutsumman.
  • Elin T
    Elin T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Erfaren och just mäklare och bra med en stort företag. Väl genomförd försäljning. Höll det de lovade. Lätta att prata med och lätt att få tag på
  • Ivana K
    Ivana K skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Trevlig, proffsig och kunnig! Dessutom snabb på att svara när man hade frågor, klart plus!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Oili L
    Oili L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Hej, som kund är jag helnöjd!!! Kunde inte få bättre fastighetsmäklare för min bostadsförsäljning: kunnig, säker och mycket trevlig.
    Hälsar Oili på Linne'gatan 64
  • Paulina A
    Paulina A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Trevlig bemötande och allt har flytit på från början till slut.Rekomenderar varmt
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Kan proffsigt och lyhörd mäklare och trevlig personal även stylingen, jag är helnöjd
  • Patrikz B
    Patrikz B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin har varit till stor hjälp vid vår försäljning. Hon är väldigt trevlig samt professionell,allt har gått smidigt och bra, stort tack från Patrik och Pernilla
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Professionell och kunnig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin är professionell. Hon är snabb, korrekt, kunnig, lätt att få tag på och återkopplar blixtsnabbt. Hon är vänlig och driver försäljningen framåt på ett för både säljare och köpare respektfullt och förstående sätt.
    Jessica Cato
  • Ronald B
    Ronald B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin ger ett professionellt intryck redan vid första mötet när hon presenterar de olika moment som ett mäklaruppdrag innebär. Hon lyssnar och ger råd på förberedelser och tydlig återkoppling under säljprocessens gång.
    Malins kunskaper inom sitt yrkesområde visar på stor erfarenhet och är förtroendeingivande för alla parter. All handläggning och information av tillhörande dokumentation vid vår försäljning har skötts på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med Malins insatser och rekommenderar henne varmt.
  • Irene M
    Irene M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Vid försäljningen av vår lägenhet i Haga fick vi kontakt med Sebastian Arnell på Fastighetsbyrån. Redan vid vårt första möte fick vi förtroende för honom eftersom vi kände både ett personligt och professionellt engagemang.

Genom Sebastians goda råd i försäljningsprocessen tror vi oss ha fått maximalt stöd och ett mycket bra resultat i affären. Vi kan verkligen varmt rekommendera Fastghetsbyrån och Sebastian i synnerhet för framtida försäljningar.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bra, engagerad mäklare. Vi är nöjda.
  • Saim M
    Saim M skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Vi var mycket nöjda med Malins arbete före och under försäljningen av vår lägenhet. Kan varm rekommendera henne och Fastighetsbyrån till andra som går i säljtankar.
  • Erik O
    Erik O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Malin skötte min försäljning på ett snabbt och effektivt sätt.
    Genomgående bra hantering från första möte till kontraktskrivning.
    Rekommenderas varmt!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bara bra erfarenhet av Torbjörn Eriksson. Engagerad och allt flöt på snabbt och bra vid försäljningen. Kan rekommenderas.
    2015-11-11 Torbjörn E svarar Daniel S
    Tack Själv Daniel och kul att höra att du är nöjd. Lycka till med ditt nya boende.
  • Kjell T
    Kjell T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Stort tack för all hjälp i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Vi fick ett mycket professionellt bemötande av vår mäklare Torbjörn Eriksson och rekommenderar gärna honom till släkt och vänner. Vårt övergripande intryck är mycket positivt.
    2015-11-08 Torbjörn E svarar Kjell T
    Tack själva för ett bra samarbete och lycka till med er nya bostad.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Hej som både köpera och säljare via Fastighetsbyrån är jag väldigt nöjd utifrån bägge perspektiv. Proffesionellt, ärligt och vänligt skött ifrån först kontakt till avslutad affär. Så jag är som sagt väldigt nöjd med fastighetsbyrån och framförallt Sebastian Arnell. Tack!

Mathias Flodin
  • Gerald C
    Gerald C skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Fastighetsbyrån, i synnerhet Torbjörn Eriksson, gjorde ett fantastiskt arbete när de ansvarade för försäljningen av vår lägenhet i Göteborg. Vi vill gärna rekommendera Fastighetsbyrån pga deras engagemang, lokal kännedom, proffsighet och sätt att hantera sina kunder.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Klockren från början till slut ! Går inte att sköta det bättre, följer upp allt ! Högsta betyg och finns inget att klaga på !
    2015-10-29 Torbjörn E svarar Mattias A
    Tack Mattias för ett gott samarbete
  • Elizabeth A
    Elizabeth A skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Så otroligt nöjd med Malin Solvang Forsberg på fastighetsbyrån Väster Linne'!
    Försäljningen gick hur smidigt som helst och Malin skötte allt så proffsigt!
    Skulle jag köpa/sälja igen skulle jag anlita dem.
    Har bara gott att säga!
    //Elizabeth Arfara
  • Peter E
    Peter E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Professionell och noggrann, inte minst då det gäller informationen om försäljningsobjektet. Har följt en bra plan och varit väldigt bra att kommunicera med mig, som säljare, under hela säljprocessen. Jag tror att både säljare och köpare känner förtroende för henne.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån i allmänhet och Malin i synnerhet. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare. Rekommenderas starkt!
  • Elin A
    Elin A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Mycket nöjd.
    Mäklaren har lyssnat på kundens önskemål. Svarat ärligt på frågor om möjliga säljpriser, inte lämnat glädjekalkyler. Varit rak och gett tips utifrån mäklarerfarenhet. Flexibel vid visningar, snabb återkoppling.
    Torbjörn E gillar detta
  • Alexis G
    Alexis G skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Bara positiva erfarenheter både som köpare för fem år sedan och som säljare idag!
  • Linda L
    Linda L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Torbjörn är en toppen mäklare! Inger förtroende och har bägge fötterna på jorden. Förbannat trevlig oxå! Rekommenderas mycket varmt!
    Linda
    Torbjörn E gillar detta
  • Karina O
    Karina O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Trevlig, professionell och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!
  • Javier S
    Javier S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Vi var väldigt nöjda med servicen vi fick från Malin och Fastighetsbyrån. Skulle starkt rekommendera vänner och bekanta att välja dom!
  • Jussi S
    Jussi S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Väster Linné
    Stylingen var inte den bästa men Malin var mycket bra både mot oss och som kunnig mäklare (timing för annons, prisbild, enkelhet vid försäljning, snabbhet etc) samt god underhandsinformation.

Frölunda Torg, 421 21 Västra frölunda