Ingegerd Ollsson

Ingegerd Ollsson

Ingegerd Ollsson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Ingegerd Ollsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Ingegerd Ollsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingegerd Ollsson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

98 omdömen om Ingegerd Ollsson

Sedan starten hos Reco 2018
Amanda Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Hon är alltid varm och trevlig att prata med och träffa. Hon är lätt och få tag på och hjälper alltid till. Hon är duktig på det lilla extra och man känner sig trygg med henne.

Solveig S
Västermalm

Positiv, engagerad, hjälpsam. Jobbade hårt med försäljning i dåliga säljtider. Inkännande när jag var tveksam kring hur gå vidare i processen. Rekommenderas

Leonardo A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Öster Mälarstrand

Ingegerd var tillgänglig, hjälpsam och framförallt, extremt trevlig genom kontakten. Hennes responstid var imponerade . Jag och sin partner hittade ett perfekt objekt - Ingegerd såg till att det blev vårat nya hem. Tack!

Peter E
Skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Varmt, personligt och proffesionellt bemötande, Ingegerd rekommenderar vi varmt !

Margareta B
Råby

Hon var positiv och hörsam,inget var omöjligt med henne.Ingegärd uppfyller alla mina förväntningar .Framförallt så är hon en glad person. Jag kände att hon var med mig hela tiden och beskrev bra vad som skulle hända.Hon är bäst.

Svar från Ingegerd Ollsson

Tack snälla rara du för dom fina orden. Nu ska vi se till att din lägenhet blir såld. Må gott :)

Ahmad R
Bäckby

Hon var mycket snäll och hjälpsam och jag är verkligen nöjd av den här bostadsköpet.

Pär Anders H
Sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Enhagen

Vi har anlitat henne vid ett flertal affärer och hon har alltid varit anträffbar engagerad och kunnig vilket har resulterat i bra affärer för oss.

Lotta Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Enhagen

Ingegerd är alltid anträffbar och ger snabb återkoppling. Kommer med ideér men lyssnar också på oss.

Deniz T
Köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Skultuna

She was helpful for information and negotiation.so far I am satisfied her service. I will meet here again on 15th August tillträdet. I think you sent this survey early. It should be send after 15th august.

John G O
Köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Ingegerd är tydlig och rak. snabb att återkoppla.