Läs vad 40 Läs vad Ingegerd Ollsson

• 2020-12-11
    Försäljning av bostadsrätt. Supersmidig affär där det skedde utan att behöva bli budgivning. En del av upplevelsen kändes dock lite stressat men i övrigt bra.
    Klas S
    • 75.2 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej. Tack för omdömet. Ibland går det fort och det gick ju kanske snabbare än väntat både med er försäljning och ett egna köp. Ibland måste man smida medans järnet är varmt. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år🎅🏼

• 2020-12-10
    Jag köpte en 2a, blev väldigt bra bemött av Ingegärd och hon tog väl hand om oss i hela processen. Känner att hon informerade väl, gick igenom avtalen på ett tydligt sätt och löste dom problem som uppstod längs vägen.

Skulle absolut rekomendera Ingegärd som mäklare till andra.
    André N
    • 2:a
    • 61.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tack för det fina omdömet. Önskar er en god jul och ett gott nytt år🎅🏼

• 2020-12-09
    Bostadsrätt.
    På alla sätt fantastiskt
    Mycket bättre än man kan förvänta sig.
    Vi är nöjda och tacksamma för den hjälp vi fått
    Tack Ingegerd
    Elin B
    • 79.0 m²
    • Haga
    Hur glad blir man inte för dessa ord. Tusen tack önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År:)

• 2020-11-28
    Vi tyckte hon var jättebra.
    Och är supernöjda!
    Kim W
    • 77.8 m²
    • Rönnby
  • 2020-10-13
    Ingegerd levde upp till- och överträffade förväntningarna vi hade i samband med försäljningen av vår villa. Lämnar mina varmaste rekommendationer till alla som står inför att välja och anlita en mäklare.
    Rickard Klas S
    • 130.0 m²
    • Berghamra
    sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tack snälla för dom orden , det värmer!

• 2020-10-09
    Hon är väldigt snäll, tålmodig , ansvarsfull och energisk ! Och hon hjälper mig mycket . Jag är mycket nöjd.
    Xiaohua L
    • 4:a
    • 88.5 m²
    Tack rara du. Dom orden värmer ett mäklarhjärta<3

• 2020-08-16
    Köpt lägenhet.
    Ingegerd var effektiv, proffsig men ändå familjär och trovärdig.
    Hade god kunskap om lägénheten och förmedlade både brister som positiva saker.
    Maria A
    • 87.7 m²
    • Öster Mälarstrand
    Tack rara du. Ha en fortsatt varm och skön sommar/senhöst och jag hoppas du kommer att stortrivas i din nya lägenhet:)

• 2020-07-10
    Trevliga svar och hon återkopplade bra/snabbt.
    Gun Annika Cecilia N
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Malmaberg
    Tack för omdömet, hoppas du kommer att trivas i Västerås och i din lilla lya:)

• 2020-06-22
    Köpte en kolonistuga , snabbt, effektivt och hjälpsam 😀
    Monica S
    • 30.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
  • 2020-06-17
    Vi ha sålt vårt radhus, och prickade tyvärr in försäljningen under coronapandemins peak i våras. Ingegerd har mött oss med värme och hon har inspirerat oss att tro på en bra lösning.
    Hon har oförtröttligt visat vårt radhus, och hanterat potentiella köpare på ett väldigt bra sätt. Trots att vägen till försäljning var något knagglig, så blev det bra till slut. Tack Ingegerd!
    Lena B
    • 126.0 m²
    • Vetterslund
    sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tack Lena och Orvar. Ja det gick vägen till slut:) Skam den som ger sig. Ni har varit toppen att ha att göra med. Kram/I

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte