Ingegerd Ollsson
Registrerad mäklare sedan 2013-05-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 33 Läs vad Ingegerd Ollsson

• Gun Annika Cecilia N köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-10

Malmaberg
    Trevliga svar och hon återkopplade bra/snabbt. Läs mer
    2020-08-07 Ingegerd O svarar Gun Annika Cecilia N
    Tack för omdömet, hoppas du kommer att trivas i Västerås och i din lilla lya:)
  • Monica S köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-22

Köpte en kolonistuga , snabbt, effektivt och hjälpsam 😀 Läs mer
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-17

Vetterslund
    Vi ha sålt vårt radhus, och prickade tyvärr in försäljningen under coronapandemins peak i våras. Ingegerd har mött oss med värme och hon har inspirerat oss att tro på en bra lösning.
    Hon har oförtröttligt visat vårt radhus, och hanterat potentiella köpare på ett väldigt bra sätt. Trots att vägen till försäljning var något knagglig, så blev det bra till slut. Tack Ingegerd! Läs mer
    2020-06-17 Ingegerd O svarar Lena B
    Tack Lena och Orvar. Ja det gick vägen till slut:) Skam den som ger sig. Ni har varit toppen att ha att göra med. Kram/I
  • Valentina O köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-06

Viksäng
    Toppen mäklare, som hade full koll på allt! Läs mer
    2020-06-17 Ingegerd O svarar Valentina O
    Tack rara ni, önskar ert stort lycka till med nya familjemedlemmen och ert nya hus. Kram /I
  • Carina M köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-03

3:a
    Öster Mälarstrand
    Saklig, bra bemötande, snabba svar och alltid tillgänglig på telefon. En toppenmäklare! Tack Ingegerd 🙏 Läs mer
    2020-06-03 Ingegerd O svarar Carina M
    Tack Carina. Stort lycka till med allt och ta hand om dig och alla vovvar. Ha en skön sommar. Kram
  • Klara L sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-28

Malmaberg
    Trevlig, duktig och professionell! Läs mer
    2020-05-28 Ingegerd O svarar Klara L
    Tack snälla du, hade varit kul att träffas:) Det får bli en annan gång. Ha en riktigt fin sommar!
  • Jean Paul E sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-11

Med glädje och energi tog hon sig ann sommarbostaden. Kommunikationen har varit positiv och Ingegerd har varit otroligt tillgänglig. Läs mer
    2020-05-11 Ingegerd O svarar Jean Paul E
    Tack rara ni för dessa ord. Det värmer ett mäklarhjärta <3
  • Hans Gustaf L sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-28

Gryta
    Ingegerd har vid försäljning av vårt hus varit mycket engagerad och har ställt upp och bistått oss på ett föredömligt sätt. Hon bistår oss fortlöpande med hjälp och råd och finns till hands när vi behöver henne. Hon är alltid glad och positiv vid kontakt med oss.
    Hälsningar Hans och Lillemor Läs mer
    2020-04-28 Ingegerd O svarar Hans Gustaf L
    Tack, Ni är ju för gulliga. Ett rent nöje att hjälpa er. Kram till er båda😊
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-29

2:a
    Haga
    Vi sålde en bostadsrätt, 2:a, med Ingegerd. Hon gav en hög värdering av vår bostad, vilket vi är helt säkra påverkade slutpriset positivt. Hon var också lugn och uppdaterade oss ständigt då vi var oroliga att sälja efter att Corona började införa restriktioner på samhället. Läs mer
    2020-03-30 Ingegerd O svarar Ingrid S
    Tack kära ni, så glad att allt gick bra. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
    Kram från Ingegerd
  • Sabina E köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-23

Brandthovda
    Allt var bra och har inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-23 Ingegerd O svarar Sabina E
    Skönt att höra :) Tusen tack! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist