Ingegerd Ollsson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Ingegerd Ollsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Ingegerd Ollsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingegerd Ollsson har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 78 Läs vad Ingegerd Ollsson

• Christer J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Råby
    2022-06-29 Verifierad kund
    Det var som att möta någon man har känt i 10 år minst. Direkt välkommen , som en familjemedlem.Lätt att prata med och får alla förklaringar om hur köpet eller säljet gå till.
    Med andra ord ”helt fantastiskt ”. Vilket kap fastighetsbyrån gjort.
    Det finns så mycket mera att berätta om Ingegerd men det räcker, en hel famn med rosor 🌹 till I.

Gary Ohlsson
    Gary, tusen tack för det fina omdömet. Ny blir jag tårögd. Det kändes ju faktiskt som att vi känt varandra sen tidigare :) Kul också att försäljningarna gick som vi tänkt. Kramar till dig! /Ingegerd Ingegerd Ollsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kunnig. Bra service och bra bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-06-13 Verifierad kund
    Skött mäklaruppdraget mycket bra efter det vi kom överens om.
  • Christer J
    • Viksäng
    2022-05-31 Verifierad kund
    Allt var perfekt med mäklaren. Hon lyssnade och gav jättebra tips och det blev en jätte succé med försäljningen. Kanonbra jobbat med försäljningen och åter tack för den snabba försäljningen.

Christer❤️
    Tusen tack för det fina omdömet. Vi fortsätter att jobba ihop lite till.
    Ha det gott :)
    Ingegerd Ollsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2022-05-13 Verifierad kund
    Super duktig och väldigt proffesionellt. Plus att hon är så otroligt snäll och fin person . Topp mäklare
    2022-05-08 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Ingegerd. Mycket trevlig, kompetent och erfaren. Hade 100% förtroende för henne i säljprocessen.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Ingegerd är otroligt trevlig, skapar verkligen en välkommen hem känsla i objekten hon säljer. Hon har svar på frågor och har hon inte det så ser hon till att ta reda på svaren.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Mkt bra och fint bemötande.
    Mina förväntningar uppnåddes
    Hon var kunnig o trevlig.
    • Råby
    2022-02-17 Verifierad kund
    Trevlig och härligt bemötande. Fick en känsla av att hon var väldigt förstående och tillmötesgående
    Tack rara du för dom fina orden. Du kommer att få det toppen i din (snart) nya lägenhet.
    Karm från Ingegerd
    2021-11-16 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och löste allt i ett kick.
    Tack Sara. Så glad att just ni fick köpa radhuset eftersom ni verkligen letat i området .So mäklare är det en sån go känsla när man känner att det bara är rätt.
    Tror ni kommer få det fantastiskt där med er lilla familj. Ha det gott så ses vi på tillträdet: