Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Västerås Ingegerd Ollsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 13 Läs vad Ingegerd Ollsson

• Jenny E köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-07-02

Trevlig, proffsig och samtidigt personlig, fick mig att känna mig som hennes enda kund (positivt!) Läs mer
    2019-07-02 Ingegerd O svarar Jenny E
    Tack Jenny för fina ord, glad blir jag. Vi fick till det till slut :) :) Hoppas du och dina barn kommer att få många härliga stunder där.
    Kram /Ingegerd
  • Lars Daniel Ö sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-18

Irsta
    Vi har precis sålt vårat hus. Ingegerd är alltid framåt och engagerad i sitt arbete och lyssnar alltid vad vi har för åsikter och tankar. Tredje gången gillt hon säljer åt oss! Läs mer
  • Eva S
    Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-17

Gideonsberg
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och jag tycker mäklaren var precis lagom personlig, saklig och svarade på frågor, hon har ordning på papper och ett trevligt sätt Läs mer
    2019-06-18 Ingegerd O svarar Eva S
    Tack rara du för fint omdöme. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Önskar dig samtidigt en Glad Midsommar och en härlig sommar:)
  • Inga B sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-05

Bäckby
    Blev mycket bra bemött av Ingegerd. Läs mer
  • Jonny G sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-17

Östra Hamnen
    3 rok östra hamnen i västerås.
    Bra och professionellt bemötande.
    Snabb, flexibel affär och undertecknande av kontrakt med köparna.
    Fick över begärt pris. Läs mer
    2019-05-17 Ingegerd O svarar Jonny G
    Tack för fint omdöme känns bra att affären gick snabbt och smidigt, Både säljare och köpare nöjda, kan inte bli bättre. Ha en fin sommar/Ingegerd
  • Hashar T köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-14

Jag har köpt ett hus och möttes mäklaren på plats, sedan hade vi kontakt via telefon och är jätte nöjd Läs mer
    2019-05-17 Ingegerd O svarar Hashar T
    Tusen tack Hashar för omdömet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert fina hus.
    Ha en fin sommar!
    /Ingegerd
  • Lotta H köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-05

Bäckby
    Tillgänglig, tydlig, smidig, kunnig och ett mycket proffsigt bemötande. Köpte radhus och sålde lägenhet, i båda fallen med Ingegerd som mäklare. Vi är så nöjda och rekommenderar henne verkligen!! Läs mer
    2019-04-06 Ingegerd O svarar Lotta H
    Tack rara du/ni för det fina omdömet. Nöjet har varit helt på min sida. Så glad att det gick så smidigt för alla parter.
    Kramar till er och ha en fin vår och sommar framöver.
  • Eva K köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-02

City
    2-rums-lägenhet innerstan Västerås.
    Ingegerd gjorde ett proffsigt o självsäkert intryck. Hon svarade på alla frågor vi hade oavsett om det var kvällstid eller helg.( vilket kanske inte alltid är sunt för henne själv, men god service till oss )
    När vi var på visningen så anpassade hon tiden för oss genom att förlänga tiden så vi kunde ansluta.
    När vi väl vunnit budgivningen så hade vi också nära kontakt o fick tydlig info om vad som skulle ske.
    Det gick toppen o vi trivs i lägenheten !! Läs mer
    2019-03-03 Ingegerd O svarar Eva K
    Tack snälla för dessa ord. Det värmer och jag hoppas sonen trivs i sin lägenhet. Jag går förbi ibland och det ser så mysigt ut i fönstret. Kram från Ingegerd
  • Jessica L köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-28

Talltorp
    Härlig, glad och väldigt tillmötesgående Läs mer
    2019-02-28 Ingegerd O svarar Jessica L
    Hej och tack för dom fina orden :) Jag gillar mitt jobb och att få träffa kunder som ni gör mitt jobb så enkelt. Jag blir glad :)
    Hoppas ni får många fina år i ert nya hus. Kramar till er!
  • Ronny R köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-20

Snabb och proffsigt bemötande när vi köpte bostadsrätt Läs mer
    2019-02-20 Ingegerd O svarar Ronny R
    Tack snälla för fint omdöme, det värmer. Stort lycka till i er nya fina lägenhet :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun