Ingegerd Ollsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Ingegerd Ollsson

• Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-29

Haga
    Vi sålde en bostadsrätt, 2:a, med Ingegerd. Hon gav en hög värdering av vår bostad, vilket vi är helt säkra påverkade slutpriset positivt. Hon var också lugn och uppdaterade oss ständigt då vi var oroliga att sälja efter att Corona började införa restriktioner på samhället. Läs mer
    2020-03-30 Ingegerd O svarar Ingrid S
    Tack kära ni, så glad att allt gick bra. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
    Kram från Ingegerd
  • Sabina E köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-23

Brandthovda
    Allt var bra och har inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-23 Ingegerd O svarar Sabina E
    Skönt att höra :) Tusen tack! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus.
  • Jan Åke B sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-20

Sålt fritidshus, på ett mycket bra och professionellt sätt. Snabba och raka svar.
    Förväntade mig snabba svar och ett korrekt och riktigt bemötande, samt ett snabbt avslut.
    Vilket Ingegerd verkligen levde upp till.
    Ett mycket gott samarbete. Kan och kommer verkligen att rekommendera henne till andra, kommer också med största sannolikhet att använda henne vid min nästa försäljning. Läs mer
    2020-03-20 Ingegerd O svarar Jan Åke B
    Tack för dom orden. Glädjer mig att det gick så bra och att det blir en köpare som verkligen uppskattar huset.
    Skickar en digital kram så här i coronatider :-)
  • Antonia Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-01-13

Fantastisk mäklare med stort engagemang för dig som kund Läs mer
    2020-01-13 Ingegerd O svarar Antonia Eva S
    Rara du, tack för dom orden. Har varit så kul att få hjälpa dig och er med både sälj och köp av bostad. Hoppas du och Nils får det bra i nya lägenheten. Hör av dig när som helst. Kramar🥰
  • Lars E sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-01-05

Brandthovda
    Toppenmäklare som gjorde så bra intryck när vi köpte Grytahögsgatan 9 2017 att vi anlitade henne när vi skulle sälja 2019. Läs mer
    Ingegerd O gillar detta
  • Ann-charlotte T sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-01-05

Brandthovda
    Vi har både köpt och sålt vår villa genom Ingegerd Ollson Fastighetsbyrån Västerås, och vi har varit väldigt nöjda med henne båda gångerna. Hon inger ett tryggt förtroende och är både proffsig, sakkunnig och väldigt varm och trevlig. Hon gör verkligen det där lilla extra, och löser alltid saker, och svarar snabbt på både mail och telefon. Vi sålde vårt hus genom förhandsvisning runt jul, bara en sån sak. Hon är väldigt serviceminded och enkel att ha att göra med. Vi fick dessutom väldigt bra bud och slutbudet är vi väldigt nöjda med, över förväntan.
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Ingegerd Ollson. Läs mer
    2020-01-07 Ingegerd O svarar Ann-charlotte T
    Tusen tack, ni är för goa. Ett nöje att jobba med er <3
  • Linn O köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-09

Haga
    Bra! Har varit lätt att nå oavsett tid & trevlig. Däremot dras betyget ner för att det blev komplikationer med elavtal osv på grund av att hon skrivit fel lägenhetsnr & postnr på papprena. Läs mer
    2019-11-18 Ingegerd O svarar Linn O
    Tack Linn för omdömet. Synd bara att det blev tokigt för dig med lägenhetsnumret. Det är ett lägenhetsnummer från föreningen och ett annat för skatteverket. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Önskar dig en fortsatt fin höst och snart är det Jul :)
  • Marita T sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-26

City
    Jag har sålt 2 lägenheter. Jag har från början fått ett bra förtroende och en god kontakt med min mäklare. Jag har under hela processen fått uppdateringar och det har känts väldigt profitionellt och planerat. Jag har haft fullt förtroende och kommer varmt att kunna rekommendera kontakten vidare. Läs mer
    2019-10-27 Ingegerd O svarar Marita T
    Tack kära du för dom fina orden. Nöjet har varit helt på min sida även om det var lite kämpigt i början. Vi fick till det til slut. Kramar från Ingegerd
  • Felix W köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-24

Dingtuna
    Ingegerd var mäklaren som hade hand om försäljningen av det första huset som jag köpte.
    Hela affären gick snabbt och smidigt. Det det var lätt att förstå hur affären skulle genomföras och hon skötte kommunikationen mellan köpare och säljare perfekt. I samband med husköpet så valde jag även att ta hjälp av Ingegerd för att sälja min lägenhet. Båda affärerna gick lika smidigt och jag kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
    2019-10-24 Ingegerd O svarar Felix W
    Tack Felix för fina ord. Känns så bra att du är nöjd. Hör av dig när huset börjar bli färdigt så kommer jag och gör en ny värdering :)
  • Viktoria D sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-18

City
    Har sålt en bostadsrättslägenhet via Ingegerd. Är mycket nöjd då hon är en mycket trevlig och familjär person. Hon förstod precis det jag ville och lyssnade på mina åsikter om pris och dylikt. Kanonbra!! Läs mer
    2019-10-18 Ingegerd O svarar Viktoria D
    Tack rara du för dom fina orden. Hoppas att vi inte är klara med varandra ännu, du vet vad jag menar :)
    Kram

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås