Viktor Eliasson

Viktor Eliasson

Viktor Eliasson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Viktor Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Viktor Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Eliasson har haft 59 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

80 omdömen om Viktor Eliasson

Ivan S
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Brottberga

Stort engagemang och driven för att få bästa möjliga affär. Mycket bra omhändertagande under hela sälj processen.

Peter L
Brottberga

Proffsigt, helt korrekt uppträdande och bra info!

William P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Malmaberg

Mycket proffesionellt arbete och trevlig man att göra affären med

Gunnel A
Brottberga

Ett gott och kunnigt bemötande, där vi gavs tid vid visningen att gå igenom huset i lugn och ro och där Viktor fanns på plats för att svara på frågor sakligt och lugnt utan att vara pådrivande. Snabb guidning till kring kontakter främst med tanke besiktningen som genomförts. I processen som följde var vår upplevelse att det gick smidigt och det var lätt att komma i kontakt. Som helhet ett förtroendefullt bemötande.

Madeleine S
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Brottberga

Fantastiskt support genom hela processen. Viktor håller toppklass!

Sara J
Tillberga

Viktor vilken mäklare, sak kunnig och alltid glad och har ett gott bemötande

Peter L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Östra Hamnen

Lätt att ha en bra dialog. Ställde upp på extra visning vid önskemål

Solman Z
Nordanby Gärde

Viktor är en av dem bästa mäklaren som jag träffade.

Susanne H
Öster Mälarstrand

Viktor är en lyhörd och ödmjuk mäklare med ett genuint intresse för kunden. Han hjälpte oss i en svår rådande marknad att fatta genomtänkta realistiska beslut kring vår försäljning. Han fanns tillgänglig direkt när vi behövde bolla våra tankar. Han är glad och bemöter oss alltid med ett leende, därför är det andra gången han fick vårt förtroende att hjälpa oss med livets största affär och han kommer garanterat få det igen.

Caroline Maria Madelene E
Öster Mälarstrand

Vi är väldigt nöjda med det bemötande vi fått av Viktor i vår roll som spekulant och köpare av en lägenhet. Trevlig och välkomnande vid visningen och därefter tillgänglig för de frågor vi hade. Vi skulle utan tvekan kunna rekommendera Viktor till andra!