Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen FFH Services

FFH Services

Rådjursstigen 2, 115 43 Stockholm — Visa karta

FFH (Företag Fastighet och Hem) Services är ett mindre serviceföretag med lång och gedigen erfarenhet av städning, fönsterputs och golvvård till privatpersoner och företagskunder. Företagets grundare har flera års erfarenhet av arbete inom städbranschen. Erfarenhet som nåtts genom arbete som driftschef, arbetsledare och lokalvårdare och via utbildning. Under tiden har certifiering skett i bl.a. INSTA 800 Svensk Städstandard, ISO 9001:2000 Verksamhets kvalité, och OHSAS 18001 Arbetsmiljö.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 6 kunder tycker om FFH Services

• Peter
    Peter skrev om FFH Services
    Sämsta flyttstädningen! Han var inte ett dugg noggrann, dammigt på golvet, dammiga garderobshyllor, sminkrester i badrumskåp mm mm. Skulle inte rekommendera till någon!
  • Johanna
    Johanna skrev om FFH Services
    WOW! Bästa fönsterputsaren i stan!!

Bemötande, servicenivå och professionellt från första kontakt till mina fönster var som nya- vilken glans! Prisvärt dessutom.

Jag rekommenderar FFH Services och Alexander varmt!!
  • Anna B
    Anna B skrev om FFH Services
    Jag anlitade Alexander för en storstädning och jag är nöjd med resultatet. Han var lyhörd och det kändes tryggt.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om FFH Services
    Alexander har varit verksam i städbranschen i över 10 år på större bolag och vet exakt hur jobbet ska gå till. Han är proffsig, har en fantastisk inställning och en yrkesstolthet som är svår att hitta idag. Kan ge Alexander och FFH mina bästa rekommendationer.
  • Tony N
    Tony N skrev om FFH Services
    Ett snabbt och vänligt bemötande med skyndsam åtföljande offert. Mycket god kvalite på utfört arbete med efterföljande granskning av kunden. Upplevd hög servicenivå och kundnytta.
    Mycket högt värde för den ersättning som utgetts.
    Ett i alla delar fullgott arbete med hög servicenivå till rimlig kostnad.
  • Erland J
    Erland J skrev om FFH Services
    Ett mycket bra företag som gör sitt jobb riktigt bra!

Rådjursstigen 2, 115 43 Stockholm