FFH Services

Rådjursstigen 2, 115 43 Stockholm — Visa karta

FFH (Företag Fastighet och Hem) Services är ett mindre serviceföretag med lång och gedigen erfarenhet av städning, fönsterputs och golvvård till privatpersoner och företagskunder. Företagets grundare har flera års erfarenhet av arbete inom städbranschen. Erfarenhet som nåtts genom arbete som driftschef, arbetsledare och lokalvårdare och via utbildning. Under tiden har certifiering skett i bl.a. INSTA 800 Svensk Städstandard, ISO 9001:2000 Verksamhets kvalité, och OHSAS 18001 Arbetsmiljö.

Läs vad 7 kunder tycker om FFH Services

• Jennifer J
    Jennifer J skrev om FFH Services
    Hemskt dålig flyttstädning och mycket otrevlig personal. När vi klagade och visade foton sa de att de inte kunde lita på att vi fotat i just den lägenhet de städat - alltså att vi medvetet skulle fabricera bilder för att få avdrag på priset. De meddelade att om vi var missnöjda ville de att vi skulle lösa det i en rättslig tvist. Läs mer
  • Peter skrev om FFH Services
    Sämsta flyttstädningen! Han var inte ett dugg noggrann, dammigt på golvet, dammiga garderobshyllor, sminkrester i badrumskåp mm mm. Skulle inte rekommendera till någon! Läs mer
  • Johanna skrev om FFH Services
    WOW! Bästa fönsterputsaren i stan!!

Bemötande, servicenivå och professionellt från första kontakt till mina fönster var som nya- vilken glans! Prisvärt dessutom.

Jag rekommenderar FFH Services och Alexander varmt!! Läs mer
  • Anna B skrev om FFH Services
    Jag anlitade Alexander för en storstädning och jag är nöjd med resultatet. Han var lyhörd och det kändes tryggt. Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om FFH Services
    Alexander har varit verksam i städbranschen i över 10 år på större bolag och vet exakt hur jobbet ska gå till. Han är proffsig, har en fantastisk inställning och en yrkesstolthet som är svår att hitta idag. Kan ge Alexander och FFH mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Tony N skrev om FFH Services
    Ett snabbt och vänligt bemötande med skyndsam åtföljande offert. Mycket god kvalite på utfört arbete med efterföljande granskning av kunden. Upplevd hög servicenivå och kundnytta.
    Mycket högt värde för den ersättning som utgetts.
    Ett i alla delar fullgott arbete med hög servicenivå till rimlig kostnad. Läs mer
  • Erland J skrev om FFH Services
    Ett mycket bra företag som gör sitt jobb riktigt bra! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Vanadisvägen 10, 11346, STOCKHOLM