Finfina

Finfina

www.finfina.se
  • Badge2021

About company

Vi erbjuder städhjälp i Stockholm hos både företag och privatpersoner. Hemstädning veckovis, enstaka storstädning, flyttstädning eller kontorsstädning är ett urval av det vi kan stå till tjänst med. Vi kan även hjälpa till med homestaging, t.ex. inför visning. Vårt mål är att vi ska överträffa dina förväntningar och vid hemstädning...

271 omdömen om Finfina

Sedan starten hos Reco 2014

Patrik F
Escreveu sobre Finfina

Effektiva och duktiga. Prisvärda men inte billiga.

Jan-erik T
Escreveu sobre Finfina

Jag är nöjd med Finfinas städning. Dessutom betydligt billigare än Hemfrid som jag hade tidigare. Synd bara att städerskan inte pratar vare sig svenska eller engelska. Svårt att förklara saker och helt allmänt kommunicera med varandra.

Christoffer T
Escreveu sobre Finfina

Fint bemötande och duktiga städerskor. Långsiktighet i relationen med den städerskan som arbetar hos oss är något vi uppskattar.

Mats A
Escreveu sobre Finfina

Utmärkta personer både initialt och den jag möter regelbundet.

Johan N
Escreveu sobre Finfina

Finfina bemöter mig som jag förväntar mig att som kund bli bemött, dvs enligt min gradering betyg 3. Den städerska som Finfina har utsett till oss gör ett bättre arbete än jag förväntade mig vilket ger en total 4a.

Ingamaj V
Escreveu sobre Finfina

Utmärkt bemötande. Har hemstäd som fungerar utmärkt.

June S
Escreveu sobre Finfina

Proffsig og bra leverans. God kommunikasjon og höy kvalitet.

Duarte Miguel S

Bra kommunikation Bra städning Trevlig personal

Anna N
Escreveu sobre Finfina

Är väldigt nöjd med Finfina! Supertrevliga och gör ett jättebra jobb!

Madeleine D
Escreveu sobre Finfina

Utmärkt information och vänligt bemötande vid telefonkontakt. Vi beställde hemstädning som vi är mkt nöjda med. Finfina har hittills levt upp till våra förväntningar på bra och effektiv städning av duktig och trevlig städpersonal Vi rekommenderar gärna Finafina t vänner och bekanta.

Eva L
Escreveu sobre Finfina

Bra service rakt igenom, från städning till kontakt med kontoret. Kollektivavtal finns vilket inte alltid förekommer i städföretag.

Kristina E
Escreveu sobre Finfina

Perfekt städning! Utmärkt bemötande! Inget krångel, om jag vill hoppa över nån gång. Inget krångel med fakturor. Kan verkligen rekommendera Finfina!

Erica S
Escreveu sobre Finfina

Har fått snabbt och korrekt bemötande. Deras arbetaresultat är goda och jag är på alla plan nöjde med tjänst idag.

Michael P
Escreveu sobre Finfina

Gör ett kanonjobb, är serviceinriktade och lösningsorienterade.

Thomas V
Escreveu sobre Finfina

Vi hade höga förväntningar på både bemötande och städning och vi upplever att dessa förväntningar har infriats.

Tove S
Escreveu sobre Finfina

Trevlig personal. Mycket noggrann städning. Har haft flera olika städfirmor tidigare men ingen har varit lika bra som Finfina.

Kristina G
Escreveu sobre Finfina

Proffsigt arbete, trevlig personal med hög servicenivå. Är väldigt nöjd.

Jenny A
Escreveu sobre Finfina

Vi är jättenöjda med Finfina. Alla kontakter är alltid trevliga och vi har alltid blivit bemötta med flexibilitet. Vi köper hemstäd och Izabela som kommer till oss är fantastisk. Det är alltid välstädat och fint när man kommer hem och samma har det varit dom få gånger vi haft en vikarie.

Eva A
Escreveu sobre Finfina

Jättefin städning och snabb återkoppling om man behöver det. Kan gärna tänka mig att rekommendera företaget till andra

Pernilla E
Escreveu sobre Finfina

Jag är supernöjd med städningen och strykningen. Kan inte vår städerska någon gång har de en vikarie, vilket är mycket uppskattat av oss. Bra att de har kollektivavtal och är auktoriserade.

Cecilia Y
Escreveu sobre Finfina

Snabb på att svara. Väldigt noggrann städerska. Om man behöver avboka med kort varsel debiteras man inte. Rekommenderas!

Katja F
Escreveu sobre Finfina

Jättebra städning! Noggranna och man får alltid snabbt svar. Har varit kund i flera år och alltid lika nöjd!

Christian T
Escreveu sobre Finfina

Ett företag som du kan lita på! Inte billiga men leverar alltid en bra tjänst. Supernöjd

TOVE S
Escreveu sobre Finfina

Haft Finfina i flera år nu och har senaste halvåret haft hjälp av Danuta, hon är fantastisk och väldigt noggrann. Alltid väldigt härligt att komma hem efter hon varit här och städad!

Christina W
Escreveu sobre Finfina

Finfina är som att ha en extramamma som ser om oss och vårt hem. Vårt hem har aldrig varit så väl omhändertaget, vilket gör att vi alla trivs bättre. Finfina tar hand om det vi inte klarar av och/eller hinner med. Våren var väldigt kaotisk för oss (som för alla), men de hanterade smidigt när vi med korta varsel behövde ändra tider på grund av sjukdom.

Karin S
Escreveu sobre Finfina

Bra bemötande och bra städning..............

Rumila E
Escreveu sobre Finfina

I have had a very good experience with FinFina with the cleaning service they provide.

Per H
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Ingen kontakt för utvärdering Ingen bekräftelse vid byte av tid Fortfarande inte ”rent” (bakom element, tavelramar, golv) Focus på vikta kläder inte rent Utvärdering av tid för städning saknas

PAULA H
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Otroligt bra städning, snabb och bra service. Lite synd att man inte kan boka städning 1 gång /månaden utan bara varannan vecka. Men är jättenöjd annars!

Johan J
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Hej, Beställt städning och fått utmärkt service och utförande av alla inblandade. Har använt Fin Finas tjänster tidigare och varit lika nöjd, så jag visste vad jag skulle få. Rekommenderas varmt till alla! Hälsningar Johan

Anne-Catherine W
Escreveu sobre Finfina

Hemstädning Mycket duktig flicka , tyst och lugn Det var första gången med FF , jag var nöjd med den flicka som var hos mig och hoppas få behålla henne . Det är viktigt för mig med kontinuitet . Att hennes svenska är bristfällig kan jag överse med .

Robert S
Escreveu sobre Finfina

Jag har hemstädning via Finfina. Det är personligt, pålitligt och håller väldigt hög kvalitet.

Linnéa K
Escreveu sobre Finfina

Jag bokade hemstäd och när jag kom hem såg det jättefint ut!

Isabelle L
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Alltid i tid, mycket väl utförd städning, bra kommunikation och planering. Vi är supernöjda!

Johan A
Escreveu sobre Företag uma parte de Finfina

Bra och trevlig personal, har haft dem som städbolag i ca 1 år och det har fungerat klanderfritt. För några månader sedan bör vi tillfälligt lokal och det var inga problem att pausa städningen ett tag heller. Toppklass!

Jenny H och Linda A gillar detta
Johnny A
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Har hemstäd varannan vecka och det är en fröjd att komma hem när de har varit hos oss. Samma personal i stort sett hela tiden. Smidigt och flexibelt!

HEDVIG N
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Härlig start på helgen när man kommer hem på fre och allt är städat. Så glad och nöjd

Robert B
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Hemstäd. Mycket bra och professionellt bemötande om än lite språkförbistring.

Kicki L
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Jag fick rekommendation av min son och hans familj som har anlitat Finfina i många år med hemstädning. Är jättenöjd...….personalen kommer i tid och gör ett strålande jobb.

Carolina B
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Hemstädning 1 ggr/vecka. Mycket bra städning i sig, men jag tror inte att hela den debiterade tiden nyttjas ? Betalar för 4 tim, men städning pågår inte hela den tiden ?! Ska kontakta Finfina om detta.

Anna S
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

De gör ett bra arbete men framför allt är de mycket lyhörda till ev. förbättringar. De sätter på kunden i centrum, vilket gör att man känner sig väldigt respekterad. Får också uppfattningen att städarna behandlas väl, vilket är viktigt för mig.

Virginia Å
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Tydlig information, bra kommunikation, bra städning. Flexibla.

Marie H
Escreveu sobre Företag uma parte de Finfina

Upphandlade kontorsstädning. Otroligt serviceminded i kundbemötande. Noggrann genomgång. Våra förväntningar har helt infriats. Alla kontakter fungerar klockrent och toppen med egen kontaktperson.

Catrin S
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Våran städerska är snabb, effektiv, noggrann, trevlig! Jättenöjda!

Carin N
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Vi har städ hjälp varannan vecka. Har blivit positivt bemött och hittills har allt i stort motsvarat förväntningar. Vid ett tillfälle fick i hjälp av en person som varken kunde svenska eller engelska men som städade bra. Men det är svårt när man inte kan kommunicera med den person somkommer

Svar från Privat

Hej, Att hitta personal i sig är en jätte stor utmaning och att hitta personer som både är duktiga på sitt jobb och har språket är en ännu större utmaning. I detta läget måste vi prioritera kvalitén och hoppas att språket kommer så småningom. Vi är väl medvetna om denna utmaningen och hoppas att det blir lättare att rekrytera framöver. Tack för att du tog dig tid att ge oss en Redo:) Jag är jätte glad över att du ändå upplevde kvalitén som god. Bästa hälsningar Jenny

Katarina L
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Jättebra städning med det där lilla extra och med en personlig blick. Proffsigt!

Tack snälla:) Vi ska försöka leverera det lilla extra varje gång! / Jenny

ROBERT M
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Bra städning, trevlig personal, bra pris och snabba lösningar om ex. vis ordinarie städare varit sjuk eller liknande! Den bästa av de 5 städfirmor jag anlitat de senaste åren.

Svar från Privat

Tack Robert:) Vi ska anstränga oss för att fortsätta i samma goda andra! Med vänlig hälsning, Jenny Höijer, Finfina

Sten G
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Fick trevligt och snabbt bemötande. Köpte storstädning och vi var mycket nöjda med resultatet.

Mia H
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

fick kontakt med Finfina efter rekomendation från vänner. Träffade städerskan som dök upp i rätt tid och trots att det var ett möte på engelska så gick det bra. Har bara haft tre tillfällen men är nöjd varje gång. Att komma hem o känna doften av såpa och badrum o kök är fläckfria är en sån lyx.

Johanna N
Escreveu sobre Privat uma parte de Finfina

Enkelt och professionellt bemötande. Effektiv och duktig städerska, som är glad och trevlig.