Rekommenderat företag 2016 - Finfina
Rekommenderat företag 2015 - Finfina

Finfina

Brantingsgatan 54, 115 35 Stockholm — Visa karta

Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag. Hos Finfina får du högsta tänkbara städkvalité och vi strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar. Vi har ett genomgående miljötänk, är auktoriserade serviceentreprenörer och kan stoltsera med att ha den lägsta personalomsättningen i branschen.

Läs vad 210 kunder tycker om Finfina

• Johanna R
    Johanna R skrev om Finfina
    Fönsterputsare kom vid utsatt tid och var trevlig samt snabb och noggrann!
  • Anna W
    Anna W skrev om Finfina
    Trevligt från början. Jättebra jobb, snabba och trevliga. Trappstädning och fönsterputs. Överträffade mina förväntningar
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Finfina
    Bad om offert på 14-dgr städ och inför den en storstädning inkl fönsterputs. Snabb återekoppling samt överskådlig offert. Stortädningen var jättebra särskilt fönstrena. Lite missar här och var men som de åtgärdar vid nästa städning och drar av tim-kostnad. Har alltså ännu inte fått min första 14-dagarsstädning men hoppas på det bästa.
  • Jan-erik E
    Jan-erik E skrev om Finfina
    Ett proffsigt och seriöst bemötande från företaget. Trevlig och bra personal. Har dock bara haft städning två gånger.
  • Selvaag Pluss Service Ab S
    Selvaag Pluss Service Ab S skrev om Finfina
    Jag är ny kund och lite svårt att bedöma. Men det verkar bra och hittills är jag nöjd)
  • Björn A
    Björn A skrev om Finfina
    Ett bra och proffsigt bemötande. Vi har köpt städning varannan vecka och Städningen är väl genomförd och rimlig kostnad.
  • Linda S
    Linda S skrev om Finfina
    Städning 6 tim varannan vecka. De har endast städat två gånger så svårt att svara.
    Jag fick naturligtvis ett trevligt bemötande av säljaren och blev tilldelade en trevlig engelsktalande städerska som arbetar hårt.
    Jag är missnöjd med att det inte kommunicerats att allt som jag trodde skulle vara städat inte är städat. Jag förstår att hon inte hinner allt och att vi kanske måste lägga till tid men jag vill inte upptäcka att det ligger spindlar på fönsterbrädan och att golvet på toaletten inte är skurat. Jag är inte nöjd med städerskans prioriteringen där - soffan behöver inte dammsugas varannan vecka, däremot behöver toalettgolven skuras.
    Jag fick intryck av att firman inte hade några problem med husdjur och att de ofta städade hos kunder med hundar och katter. Vi har två katter. En blev instängd i vårt sovrum. När städerskan gick för dagen (jag jobbade hemma) så stängde hon inte ytterdörren utan lämnade den på glänt så våra innekatter kunde ha smitit.
  • Michael J
    Michael J skrev om Finfina
    Personlig kontakt och professionell personal samt ett trevligt kundmottagande tillsammans med konkurrenskraftiga priser gjorde att vi valde Finfina som vår städhjälp.
  • Jessica U
    Jessica U skrev om Finfina
    Vi är mycket nöjda med Finfina. De är väldigt proffsiga och har ett trevlig bemötande!
  • Therese H
    Therese H skrev om Finfina
    Oerhört noggranna städare! Bra i kontakten inför städningen och flexibla med tider.
  • Diana L
    Diana L skrev om Finfina
    Jag gjorde en mailförfrågan ang städhjälp för mig som bor långt utanför stan men ändå i Stockholms län. En kollega till mig tipsade mig, har själv städhjälp från Finfina och haft samma tjej i flera år och är väldigt nöjd. Jag hörde att företaget har lägst personalomsättning och att de värnar om sina anställda vilket jag tyckte lät väldigt bra!
    Jag fick en snabb återkoppling om att de hade en anställd som bodde inte allt för långt från mig och för en viss reseersättning kunde hon börja hos oss om vi var nöjda.
    Kort därefter kommer två tjejer första gången och de städar i några timmar medan jag jobbar hemifrån. Effektiva, trevliga och väldigt duktiga. De visste vad de skulle göra och vilka produkter som de helst använde.
    Idag är första gången som Thereza från Finfina kommer ensam till oss. Vi har lagt ut en nyckel och jag hoppas hon minns var sakerna var någonstans och att allt går bra!
    Jag har beställt städning 3-4 timmar varannan vecka och det känns i alla fall hittills som det är väl värt pengarna!
  • Mathilda H
    Mathilda H skrev om Finfina
    Bra städning, kan varmt rekommendera. Litet minus för att tiden blev aningen längre än kommunicerat
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Finfina
    Trevligt bemötande vid första besöket och arbetet utfördes på den dag som vi kommit överens om.
    1:a gången en storstädning som vi var jättenöjda med och nu varannan vecka,normal städning som är lika bra.
    Städningen blev bättre än vi förväntat oss.
    Betyg blir en 5:a så vi hoppas det håller i sig.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Finfina
    Utmärkt!
    Kom i tid.
    Arbetade systematiskt och såg vad som behövde göras även högt sittande lampor
  • Lena E
    Lena E skrev om Finfina
    Vi är mycket nöjda!
    Anna är duktig och mycket trevlig.
    Städningen är helt enligt våra förväntningar.
    Perfekt!
    Mvh Lena o Peter Ehn
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Finfina
    Allt har varit toppen.supernöjd med städningen!
  • Jennie R
    Jennie R skrev om Finfina
    Snabba svar och flexibla med tider för hemstäd.
  • Ylva D
    Ylva D skrev om Finfina
    Företaget har levererat städhjälp.mycket bra bemötande och mycket nöjd med städningen.vi är mycket nöjda.vi hade kollat innan att det skulle finnas kollektivavtal och bra villkor för de anställda.
  • Eila F
    Eila F skrev om Finfina
    Bemötandet var det ingen fel på.
    Däremot är det önskvärt att, jag som kund, skall kunna kommunicera med utförarna. Jag vill alltid ha en rak dialog med mina medmänniskor. Vill helst inte gå via en mellanhand.
    Resultatet var riktigt bra.
    Personalen tycks trivas.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Finfina
    Bemötandet mycket gott. Veckostädning. Städning hitintills bara vid två
    tillfällen därför kan jag inte svara riktigt ännu.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Finfina
    Hej
    Jag har endast anlitat Finfina en gång för städning av väggar och golv. Jag har inte något att anmärka städningen sköttes utmärkt.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Finfina
    Ett mycket trevligt bemötande, snabb kommunikation och en alldeles superb städning...:-)! Har absolut inget att klaga på!
  • Eva-lotta B
    Eva-lotta B skrev om Finfina
    Kan verkligen rekommendera Finfina! Seriösa, serviceminded och finfint städresultat. Jag hade glömt att låsa upp en del fönster när de skulle putsas, då kom de bara förbi en annan dag och gjorde klart. Super!
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Finfina
    Mycket väl bemött av finfina.
    Vi har fått hjälp med visningsstäd och städningen var bra. Några undantag från golven som var tvättade med för mycket såpa och blev kladdiga när de torkade, men annars jättebra service!
    Kommer anlita dem igen!
  • Anna F
    Anna F skrev om Finfina
    Duktig och trevlig kille som hjälpte oss att få våra fönster skinande rena
  • Anna B
    Anna B skrev om Finfina
    utmärkt städresultat, trevligt bemötande, bra kommunikation med arbetsledare.
    Rekommenderas!
  • Ingela A
    Ingela A skrev om Finfina
    Vi har hemstäd varannan vecka och har alltid fått bra och trevligt bemötande från Finfina. Vi har haft ett fåtal frågor och får alltid snabbt och bra svar. Vi har tidigare provat andra städfirmor men inte varit nöjda, Finfina är vi mycket nöjda med.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Finfina
    Bra service och bra städning!
  • Linda A
    Linda A skrev om Finfina
    Vår upplevelse med Finfina har varit jättebra hittills. Vi har en städerska som kommer varannan vecka de senaste månaderna, alltid i tid och städar väldigt bra och är dessutom väldigt trevlig och professionell att ha att göra med. Kan varmt rekommendera firman!
  • Louisa W
    Louisa W skrev om Finfina
    Jag är nöjd och kommer anlita Finfina igen.
  • Jennie C
    Jennie C skrev om Finfina
    Jag är väldigt nöjd med finfina. Vår städerska är väldigt noggrann och allt blir skinande rent! Uppskattar att hon även piffar till kuddar och gör fint med sakerna på köksbänken t.ex.
  • Erik N
    Erik N skrev om Finfina
    Städning i hemmet - Alldeles utmärkt, kom i tid, mkt vänlig, mycket noggrant, jag var mkt nöjd
  • Marie P
    Marie P skrev om Finfina
    bra bemötande bra och snabba svar om man har frågor mkt bra städat.
  • Sara B
    Sara B skrev om Finfina
    smidiga och pålitliga.
    trevliga i telefon.
  • Karin R
    Karin R skrev om Finfina
    Helt ok städning. Blir aldrig tokimponerad men känns rent och fräscht.
  • Elahe H
    Elahe H skrev om Finfina
    Svarar alltid snabbt, lätt att få kontakt, trevligt bemötande. Hade dock lite svårt att kommunicera med städpersonalen
  • Maj S
    Maj S skrev om Finfina
    Storstädningen var så gott som perfekt och fönsterputsningen var superba.
  • Elisabeth D
    Elisabeth D skrev om Finfina
    Jättebra och trevlig kontakt!
    proffsig med en personlig känsla för sina kunder.

Använder mig gärna av finfina igen!
  • Wiveca O
    Wiveca O skrev om Finfina
    företaget har bemött mig proffsigt ... lokalvårdaren gör lite som hon vill och ställler saker och ting på andra ställen än de jag valt
  • Maria K
    Maria K skrev om Finfina
    Bra bemötande via mejl, klart och tydligt.
    De som kom och städade och putsade fönster också trevliga trots lite språkförbistringar. allt toppen!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Finfina
    Anlitade dem för visningsstädning. Trevliga och effektiva!
  • Pia D
    Pia D skrev om Finfina
    Normal städning, varken bättre eller sämre i relation till priset
  • Sara A
    Sara A skrev om Finfina
    Haft hemstäd ett tag nu som vi är supernöjda med.
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Finfina
    Fin fina har varit här två gånger, är jättenöjd. Fint städat, tillmötesgående och lätta att komma i kontakt med.
  • Kim F
    Kim F skrev om Finfina
    Bra jobb, vänligt bemötande. Kändes pålitligt och ordentligt.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Finfina
    Trevlig personal, service mindade och till mötesgående!
  • Eyes Movies Stockholm Ab
    Eyes Movies Stockholm Ab skrev om Finfina
    Dom är helt bäst alltid. Perfekt service och utomordentligt resultat varje gång.
  • Therese T
    Therese T skrev om Finfina
    Finfinas hundkompis är guld! Min hund supertrivs och är alltid glad att gå till dagis! Marias kunskap om hundar har hjälpt oss väldigt mycket, och det känns alltid tryggt att veta att hon finns där och kan svara på våra frågor. Finfinas rekommenderas varmt.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Finfina
    Jag köpte lägenhetsstädning och det var toppen. Från bemötande till renlighet.
    Mycket proffsigt!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Finfina
    Finfina fungerar bra i vår familj. Väldigt nöjd.

Brantingsgatan 54, 115 35 Stockholm