Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fresh Trend Stadsgrupp AB, sid 2

Fresh Trend Städgrupp, din personliga städfirma!

Vi vet att det kan vara stressigt och svårt att hinna med allt man vill i livet. Vi på Fresh Trend Städgrupp finns för att göra livspusslet lite enklare och skapa mer fritid i din vardag.

Våra tjänster bygger på kvalitet, noggrannhet och en nära kontakt mellan kund och städare. Bra villkor är nyckeln till att vi kan ha den här positiva personliga atmosfären. Med tillsvidareanställning, bra löner och försäkring på arbetstid stannar våra medarbetare längre och kan erbjuda dig en bättre kundupplevelse.

Vi erbjuder, utöver regelbunden hemstädning, även flyttstädning och storstädning. Välkommen!

Läs vad 77 kunder tycker om Fresh Trend Stadsgrupp AB 2

2018-04-26
    Flyttstädning rekommenderas. De var punktliga, höll tiden & städade bra. Trevligt bemötande & professionella.
  • Tarja E
    2018-04-25
    Flyttstädning av radhus på 65kvm.

Jag blev vänligt och realistiskt bemött av Pavel.Fick direkt info angående de städuppgifter som ingick i priset.

Mina förväntningar blev mer än uppfyllda=)

Bra bemötande!Väl utfört arbeta!!
    2018-04-22
    Punktliga, pålitliga och bra städat, rekommenderas :)
    2018-04-03
    Beställde en storstädning och FT städgrupp gav det bästa priserbjudandet av flera aktörer, dessutom på en helgdag utan extra avgifter. De skötte sig bra, kom precis i utlovad tid, och det blev väldigt bra städat. Kommunikation funkade bra genom hela processen.
    Helt enkelt bra värde för pengarna, och smidigt fixat. Tack!
    2018-03-26
    Mycket bra bemötande och professionellt utfört arbete. Ärligt talat var vi mer än nöjda och vi kan varmt rekommendera Fresh Trend Stödgrupp AB.
  • Anna H
    2018-01-25
    När vårt tidigare städföretag inte kunde städa på de tider som passade oss fick vi åter igen se oss efter ett städföretag som passar oss. Det fanns många att välja på, men det som övervägde var kändes viktigt att gynna ett lokalt företag. Så lotten föll på FT och jag är nöjd. FT städar rent och har ett trevligt bemötande.
    Tack Anna! Vi är jätte glada att du är kund hos oss! Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2018-01-15
    Vi på Scanworld anlitade Fresh Trend för att utföra städning för avflytt när vi flyttade från våra 1240 Kvm i Sundbyberg. Vi har suttit där sedan 2006. Fresh Trend var mycket nogranna med allt från fönstertvätt, matttvätt, nedmontering av fönsterfilm till ordinär städning. De gjorde så att lokalen var i utmärkt skick när vi utförde besiktningen innan vi flyttade ut. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera Fresh Trend till andra företag och privatpersoner.
    Tack Magnus för en underbar återkoppling. Var jätte trevligt att samarbeta med Er! Önskar allt bästa för Ert verksamhet! Hälsningar, Fresh Trend AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2018-01-09
    Trevligt bemötande och ett rent hem! Vi ser fram emot varje städning!
    2017-08-29
    Flyttstädningen FT utförde i våran lägenhet håll inte måttet als. Väggar var inte als tatt, på badrummet var fogarna fortfarande smutsiga. Fönster var flera ställen fläckiga/smutsiga, och alla spegeln var fläckiga. Det blev också fläckar på golvet inte går bort.
    Dock var det ingen typ av ursäkt eller rabatt när jag upplyste om felen. Dock bara ett sent mail om att dom tyckte det var tråkigt att jag inte var nöjd.
    Totalt underkänd på alla håll.
    Hej Björnar, tack för din åsikt. Enligt vår websida så har du som kund 10 dagars nöjesgaranti. Du skulle absolut kunna anmäla en städning för att åtgärda felen. Om du fortfarande önskar det kontakta oss gärna. Jag ber om ursäkt om du har fått ett icke proffsigt bemötande av en kollega på ditt förra mejl, kommer se till att det blir löst. Med vänliga hälsningar Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2017-07-31
    Beställde storstädning med fönsterputs av Fresh Trend, blev väldigt nöjd med resultatet. Skinande rent och fräscht! Det hade inte jag klarat av själv. Rekommenderas!
  • Peter S
    2017-07-05
    Ni ringde upp för att jag hade begärt en offert. Det var ett riktigt uselt samtal där jag omgående fick veta vad en städning kostade, men efter fem minuter, där jag ett halvdussin gånger hade frågat "vad kostar det per månad om jag vill ha städat varannan vecka" utan att er personal förstod frågan, så gav jag upp.
    Hej Peter. Tack för din osikt. Personen som kontaktade dig är helt ny på jobbet och vill notera att detta var säljarens första arbetsdag och första samtal till en potentiell kund. Vi alla är människor och kan göra fel och hamna i stress på första arbetsdagen. Vi kommer arbeta med bättre utbildning för vårt personal. Fresh Trend Stadsgrupp AB
    Oh, ja. Jag anklagar absolut inte personen som ringde upp mig, utan henne tyckte jag mest synd om, eftersom hon uppenbarligen inte har fått tillräckligt med stöd och utbildning. Felet ligger helt och hållet hos er organisation som inte förbereder personalen bättre. Peter S
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2017-07-04
    Trevlig, punktlig och noggrann städpersonal. Även bokningsavdelningen väldigt serviceminded.
    Vi har bokat hemstädning och fönsterputsning
  • Aidin S
    2017-06-27
    Veckovis hemstädning samt fönsterputs.
    Enkel kommunikation, noggranna och flitig personal!

Väl värd pengarna!
    2017-05-18
    Beställde en flyttstädning och blev super nöjd med resultaten. Tjejerna som städade var jätte duktiga och jätte proffsiga, det syns att dom har goda erfarenheter inom städning. Funderar på att anlita företaget för hemstädning.
  • Anna
    2017-05-16
    Var svårt att hitta ett företag med snabb återkoppling och bra pris.
    Fick en provstädning och är otroligt nöjd! Stor focus på kvalité och kundbemötande.
    Kommer fortsätta med städning varannan vecka. Rekommenderas.
    2017-05-14
    Service, bemötande och tillgänglighet har varit mycket bra.

Själva städningen har tyvärr varit medelmåttig, Jämfört med tidigare städning jag har haft. Kanske saknas kunskap.
    Utöver kvalitén på städningen har det varit vissa små saker som att kaffebryggaren har gott sönder, fönster lämnats på vid gavel (bottenvåning), men kanske saknas kunskap, jag vet inte orsaken. Svårt att kommunicera också då språkförbistringar finns.
    Hej Johanna! Tack så mycket för din bedömning, detta är jätte viktigt för oss så vi kan utvecklas och göra vårt arbete ännu bättre. Jag hoppas att du blev nöjd med min återkoppling och förklaring, och jag hoppas att vi löste alla dessa punkter. Du är alltid välkommen att kontakta mig. Bästa hälsningar, /Christina Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2017-05-14
    Hem städning mycket utmärkt.Trevlig personal.Duktig städerska
    2017-05-12
    Punktliga och bra, rekommenderas.
  • Esther A
    2017-03-27
    Duktig tjej, fint och rent. Bra jobbat
  • Wivi E
    2017-03-24
    Mycket bra bemötande från företaget .
    har fått hjälp med städning och vi är mycket nöjda.
    2017-03-24
    Det kom en kille helt utan erfarenhet dammsög inte under mattorna. Han försökte efter bästa förmåga han borde fått hjälp av en erfaren.
    Jag tyckte inte om att det var en annan kille på vår gård. Vår granne hade sett att det Var två killar som gick runt på vår gård
    Tack för din kommentar Tråkigt att höra det men i hemstädning ingår inte dammsugning under mattorna. Det står även på vår hemsida under Frågor&Svar. Vad gäller två killar i gården var det ägaren och arbetsledaren som kom för att kontrollera arbetet Fresh Trend Stadsgrupp AB
    Jag är numera nöjd med min städning och har även haft fönsterputs som jag var mycket nöjd med. Jag uppskattar flexibiliteten mycket om man behöver byta städdag Berith T
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2017-03-24
    Mycket trevliga och mycket väl utfört arbete
  • Robin L
    2017-03-20
    Bemötandet var mycket bra från start och har hållit i sig under de efterföljande tillfällena.
    Fått komma hem till en härligt städad och strukturerad lägenhet varje gång!
  • Anki P
    2017-03-17
    Vi upplever städningen jättebra. Vi är fullt nöjda med städinsatsen och han är trevlig också.
    2017-03-17
    Väldigt noggrann städning. Mycket nöjd.
    2017-03-16
    Jättenoga. Verkligen en prisvärd upplevelse.
    2017-02-10
    Kristina som vi hade kontakt med var mycket tillmötesgående och serviceinriktad.Vi har haft tre städningar och är mycket nöjda. Bra, snabb och flexibla i det praktiska upplägget och bra genomförd städning. Vi rekommenderar gärna företaget till andra. Viktoria.